Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01211 Мектепке дейінгі білім беру және логопедия в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектеп жасына дейінгі балалардың жан – жақты дамуын қамтамасыз ететін кәсіби, құзыреттілікке ие мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру үшін тәрбиеші мен педагог-логопедті даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мектепке дейінгі педагогика
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Балалар әдебиеті мәнерлеп оқу бойынша практикумымен
Мектепке дейінгі ұйымда бос уақытты ұйымдастыру
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Олигофренопедагогика
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Кәсіпкерлік дағдылары
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Логопедия негіздері
Нутрициология негіздері
Мектепке дейінгі психология
Ғылыми зерттеу әдістері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Экономика және құқық негіздері
Балалардың шығармашылық және зерттеушілік қабілеттерін дамыту
Сыни тұрғыдан ойлау теориясының негіздері
Мектепке дейінгі шағын орталықтың әр түрлі жастағы топта білім беру процесі
Педагогикалық зерттеулер
Қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен әдістемесі
Оқыту әдістері мен технологиялары
Білім берудегі психология мен өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
-
3 Оқу жылы
Математика негіздері
Сауат ашу негіздері
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардағы есту, көру, сөйлеу мүшелерінің патологиясы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі дарынды балалармен жұмыс істеудің теориясы және әдістемесі
Балалар нейропсихологиясы
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Инклюзивті білім беру ортасы
Қазіргі мектеп жасына дейінгі балалардың ойындары және ойын әрекеттері
Геймификация негіздері
Бағалау және дамыту
Мектепке дейінгі балалардың көркем-эстетикалық тәрбиесі
Мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Балалық шақтың невропатологиясы
Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың тұқым қуалайтын аурулары және дамуының клиникалық ерекшеліктері
Сөйлеудің дыбыстық айтылу аспектісінің бұзылуына арналған логопедиялық жұмыс
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту теориясы мен әдістемесі
Шешендік өнерді оқыту
-
4 Оқу жылы
Ақыл-ойы бұзылған балаларға әлеуметтік және тұрмыстық бағдар беру
Логопедиялық практикум
Зерттеулер, даму және инновациялар
Сенсорлық бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс
Медиацияның жалпы және мамандандырылған курсы
Логопедиялық массаж
Мектепке дейінгі еңбекке тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі
Әлеуметтік - эмоционалды дағдыларды қалыптастыру негіздері
Ақыл-ойы бұзылған балалармен түзету-дамыту жұмысы
Логоритмика
Мектепке дейінгі білім берудегі кәсіпкерлік қызмет
Ерте жас балаларға психологиялық-педагогикалық көмекті ұйымдастыру
МДҰ-да логопедиялық жұмыстарды ұйымдастыру
Отбасы тәрбиесі және ата-аналармен жұмыс
Мектеп жасына дейінгі балаларға қазақ тілін оқыту әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Көшбасшылық қасиеттерге ие, жалпы және инклюзивті мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы өз қызметінің нәтижелерін болжайды.
- Мектепке дейінгі білім беру саласындағы озық ғылыми жетістіктерге негізделген пәндік ерекшеліктерді білу және түсіну, тәрбиеленушілердің физикалық, зияткерлік, танымдық-сөйлеу, шығармашылық қабілеттерін дамыту, әлеуметтік-эмоциялық дағдыларды қалыптастыру.
- Әр баланың мүдделерін, ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде оның әлеуетін жан-жақты дамытуды және ашуды ұйымдастырады.
- Жұмыста мектепке дейінгі білім беру саласындағы қызметті реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды қолданады.
- Мектеп жасына дейінгі балалардың дербес, танымдық, шығармашылық қызметі үшін қолайлы даму ортасын жасайды
- Тәрбиеленушілердің қызығушылықтарын, қажеттіліктерін, жас ерекшеліктерін және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие-білім беру процесін ұйымдастырады және жүргізеді
- Қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беру технологияларын қолдана отырып, қалыпты және сөйлеу қабілеті бұзылған ерте және мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білім беру қызметін жобалайды.
- Сөйлеу бұзылыстарының клиникалық-педагогикалық классификациясы негізінде сөйлеудің анатомиялық-физиологиялық механизмдерін анықтайды
- Сөйлеу бұзылыстарын түзету және психомоториканы, сенсорлық процестерді дамыту үшін логопедиялық ойындар мен массажды қолдану әдістемесін біледі
- Білім берудің келесі сатысына сәтті оқыту базасын құру үшін баланың біліктері мен дағдыларының даму деңгейін талдайды