6B06126 Қолданбалы жасанды интеллект в ALT University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жасанды интеллект негізінде заманауи жүйелерді пайдалану үшін және кәсіптік даярлау жүйесінде ЖИ негізінде жаңа жүйелерді әзірлеу үшін қажетті құзыреттерге ие мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы ALT University
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Инженерлік математика
"Инженерлік математика" пәні студенттерде инженерлік және техникалық салалардағы қолданбалы есептерді шешу үшін қажетті іргелі математикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға арналған. Курс сызықтық алгебраның, аналитикалық геометрияның, бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулерінің негізгі бөлімдерін қамтиды. Пән Болашақ инженерлер үшін негізгі құзыреттер болып табылатын техникалық жүйелерді талдауда, модельдеуде және оңтайландыруда қолданылатын математикалық әдістерді зерттейді. Пән аясында интерактивті оқыту әдістері және есептеу-графикалық жұмыстарды орындау қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы
Студенттердің ақпараттың үлкен көлемін өңдеу мәселелерін шешуде деректерді сақтау әдісін дұрыс таңдау дағдыларын қалыптастыру, бұл шешімді тиімді және бәсекеге қабілетті ете алады. Студенттерді Әртүрлі күрделіліктегі деректер құрылымдарының (массивтер, тізімдер, хэш-кестелер, ағаштар, бағандар, стектер, кезектер) әртүрлі мәселелерін шешуде қолдану негіздерімен және олармен жұмыс істеу алгоритмдерімен таныстыру. Әр түрлі тәжірибелік мәселелерді шешу үшін С++ немесе С# бар бағдарламалау тілдері қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дискретті математика
Дискретті математиканың негізгі ұғымдары, соның ішінде жиынтық теориясы, комбинаторика, графиктер және алгоритмдер қарастырылады. Логикалық қорытынды әдістері, ақырлы автоматтардың қасиеттері және алгоритмдерді құру принциптері зерттеледі. Дискретті құрылымдарды талдау және графиктер мен комбинаторлық есептермен байланысты есептерді шешу дағдылары қалыптасады. Алынған білім информатика және басқа да байланысты салалардағы практикалық мәселелерді шешу үшін қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Кездейсоқ құбылыстардың модельдерін құрудың негізгі математикалық аппараты ретінде ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика негіздері бойынша студенттерде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, мұндай құбылыстарды математикалық модельдеу және талдау әдістерін игеру. Параметрлерді бағалау және гипотезаларды тексеру мәселелерін шешу үшін статистикалық әдістерді қолдану дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән студенттерді жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстырады. Курстың мақсаты білім алушыларға қазіргі әлемдегі жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білім беру болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Генеративті жасанды интеллектке кіріспе
Пән генеративті AI (GenAI) саласындағы принциптер, әдістер және заманауи тәсілдер туралы білімді қалыптастырады. Мәтінді, кескіндерді, музыканы және басқа деректерді құруға арналған нейрондық архитектуралар, сондай-ақ этика мен технологияны қолдану мәселелері қарастырылады. Курс негізгі модельдерді, соның ішінде Gang, Wars, трансформаторларды (GPT, BERT, DALE, Stable Diffusion), сондай-ақ олардың практикалық қолданылуын қамтиды. Студенттер құралдарды (TensorFlow, PyTorch, Hugging Face, OPENAL API) меңгереді, генеративті модельдерді әзірлеуді және бейімдеуді үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Linux операциялық жүйелері
Болашақ студенттердің әртүрлі операциялық жүйелердің құрылымдарымен және механизмдерімен, сондай-ақ Linux операциялық жүйесінде жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пән Linux-тің келесі аспектілерін қарастырады: ОЖ-нің функциялары мен архитектуралық талаптары, ресурстарды басқарудың жалпы принциптері, файлдық жүйелердің архитектурасы, жадыны басқару, кірісті басқару, деректерді басқару жүйесі. Практикалық сабақтарда Linux ОЖ (Ubuntu) қолданылады. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады - "миға шабуыл", тақырыптық пікірталас.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Python тілінде бағдарламалау
Студенттерді PyQt5 әмбебап графикалық платформасын, Интернетпен, кеңсе құжаттарымен, мәліметтер базасымен, графикамен, мультимедиялық және басып шығарумен өзара әрекеттесу арқылы Python тілінде заманауи кросс-платформалық қосымшаларды құруды қалыптастыру.Пән аясында оқытудың белсенді әдістері – зертханалық тәжірибелер, шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, «миға шабуыл» қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
3D модельдеу және визуализация
"3D модельдеу және визуализация" пәні заманауи технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, үш өлшемді объектілерді, көріністерді жобалау және оларды визуализациялау негіздерін зерттеуге арналған. Бұл курс студенттердің цифрлық мазмұнды құру, архитектуралық дизайн, ойын әзірлеу, виртуалды және толықтырылған шындық және басқа да шығармашылық салаларда жұмыс істеуі үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Объектіге бағытталған бағдарламалау
Классикалық объектіге бағытталған бағдарламалау теориясының негіздерін, оның ішінде: алгоритмдік ОP-ден бағдарламалау технологияларының эволюциясы жолдарын, бағдарламалық жүйелердің объектіге бағытталған құрылысының негізгі принциптерін (Абстракция, Инкапсуляция, иерархия, модульдік,теру, Параллелизм, сақтау), класс ұғымдарын, объектілерді, олардың арасындағы қатынастарды, сондай-ақ OMG көп деңгейлі моделін зерттеу. тілді ЕО-дан объектіге бағытталған және жалпыланған бағдарламалау құралдарын, STL стандартты кітапханасының құралдарын зерттеу. Пән аясында белсенді оқыту әдістері - заманауи мультимедиялық құралдар негізінде презентация, шағын топтарда жұмыс істеу әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Имитациялық модельдеу
Пәнді оқу нәтижесінде студент имитациялық модельдеу негізінде есептерді шешудің негізгі әдістерімен танысады, әртүрлі мақсаттағы жүйелердің модельдерін жасау дағдыларын алады, эксперименттерді жоспарлау әдістерін үйренеді, Әртүрлі күрделі жүйелердің имитациялық модельдерімен эксперименттер жасау және жүргізу кезінде алған білімдерін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дыбысты өңдеу және тану әдістері
"Дыбысты өңдеу және тану әдістері" курсының мақсаты - дыбыстық, ең алдымен сөйлеу сигналдарын өңдеудің заманауи әдістерінің негізінде жатқан математикалық модельдер мен алгоритмдерді зерттеу. Сигналды өңдеу процесінің барлық кезеңдері алдын-ала талдаудан және сипаттамалық белгілерді оқшаулаудан бастап, жіктеу немесе тану жүйесін құруға дейін қарастырылады. Марковтың жасырын модельдері, Фурье түрлендіруі, толқынды түрлендіру, жасанды нейрондық желілер, кластерлеу, сүзу және т. б. сияқты сигналдарды сандық талдау әдістеріне көп көңіл бөлінеді. Оларды әзірлеу үшін заманауи тану жүйелері мен құралдарына талдау жасалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Java тілінде бағдарламалау
Объектіге бағытталған әдістемені қолдану негізінде Java тілінде бағдарламалық өнімдерді жобалау, талдау және құру әдістерін қамтитын заманауи бағдарламалау саласындағы ұғымдар, білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру.Пән аясында оқытудың белсенді әдістері қолданылады – заманауи мультимедиялық құралдарға негізделген презентациялар, шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, нәтижелерді практикалық талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Терең машиналық оқыту
Терең оқыту үшін үлкен нейрондық желілерді құру негіздері бойынша студенттердің теориялық білімі мен тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
SQL мәліметтер базасы
Пән теориялық негіздерді үйренуге және SQL тілін қолдана отырып, реляциялық мәліметтер базасымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алуға бағытталған. Курс аясында студенттер мәліметтер базасын жобалау, оларды басқару, сұраныстарды оңтайландыру және деректер қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздерімен танысады. Сонымен қатар, деректерді сақтау, өңдеу және алу әдістері, мәліметтер базасының әртүрлі модельдері және оларды заманауи ақпараттық жүйелерде қолдану қарастырылады. Оқыту барысында студенттер MySQL, PostgreSQL, Microsoft SQL Server және Oracle сияқты жетекші дерекқорды басқару жүйелерімен (ДҚБЖ) жұмысты меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жүйелік бағдарламалау
Пән компьютердің аппараттық ресурстарымен тікелей әрекеттесетін немесе операциялық жүйені басқаратын бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Бұл курс жүйелік қосымшаларды, құрылғы драйверлерін, утилиталарды және оңтайландырылған бағдарламаларды құрудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын ұсынады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жасыл экономика және тұрақты кәсіпкерлік
"Жасыл экономика және тұрақты кәсіпкерлік" пәні тұрақты дамуға бағытталған экологиялық бағдарланған экономикалық модельдер мен бизнес-стратегияларды зерттеуге арналған. Курс шеңберінде Жасыл экономика тұжырымдамалары, ESG (Environmental, Social, Governance) тәсілдер, дөңгелек экономика, тұрақты бизнес-модельдер және олардың жаһандық нарықтарға әсері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
IoT әзірлеу
"IoT әзірлеу" пәні заттар интернеті (IoT) жүйелерін жобалау, бағдарламалау және интеграциялау саласында құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу аясында студенттер Ios құрылғыларының негізгі принциптерімен танысады, аппараттық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын игереді, деректерді берудің заманауи технологияларын және IOT жүйелерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Кәсіби қызмет үшін қажетті шет тіліндегі кәсіби коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту, жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін кәсіби шет тілін меңгеру, өз мамандығы бойынша кәсіби әдебиеттерді шет тілінде оқу және түсіну дағдыларын дамыту, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайында өз ойын ауызша және жазбаша түрде білдіру қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Деректерді талдаудың интеллектуалды әдістері
Деректерді зияткерлік талдау (Data Mining) саласында туындайтын міндеттердің түрлері және оларды шешу әдістері туралы идеяны қалыптастыру, бұл білім алушыларға олардың кәсіби қызметі процесінде туындайтын деректерді талдаудың практикалық міндеттерін анықтауға, ресімдеуге және сәтті шешуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнде құқықтың іргелі ұғымдары, Қазақстан Республикасы мемлекеттік билігінің конституциялық құрылымы, Конституцияда бекітілген азаматтардың құқықтары мен бостандықтары, бұзылған жағдайда адамның заңды мүдделерін қорғау тетігі мен тетігі баяндалады. Пән студенттерде қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен азаматтық ұстаным жүйесін қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Көліктегі ЖИ
Пәнді оқытудың мақсаты ЖИ қолдану арқылы көлік қызметі саласына қатысты қолданбалы есептерді шешу үшін техникалық, ақпараттық және алгоритмдік қамтамасыз етудің заманауи әдістері мен құралдарын қолдану мүмкіндігі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, кірістер мен шығыстарды жоспарлау, тәуекелдерді бағалау және нарықтық экономика жағдайында өз ресурстарын тиімді басқару қабілетін дамытуға бағытталған. Қаржы және ақшалай қаражатты ұтымды басқару саласындағы базалық білімді зерделейді, қаржы жүйесі, бюджет, банк өнімдері, кредит беру, жинақтау, инвестициялар, сақтандыру, салық салу және қаржылық алаяқтықтан қорғау ұғымдары қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экологиялық тұрақты технологиялар
"Экологиялық тұрақты технологиялар" пәні адам қызметінің қоршаған ортаға теріс әсерін азайтуға бағытталған заманауи әдістер мен инновациялық шешімдерді зерттейді. Курс тұрақты даму принциптерін, энергияны үнемдеу технологияларын, жаңартылатын энергия көздерін, қалдықтарды басқару стратегияларын және экологиялық қауіпсіз өндірістік процестерді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сандық инклюзия
"Сандық инклюзия" пәні барлық әлеуметтік топтар, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін цифрлық технологиялар мен ақпаратқа тең қолжетімділікті қамтамасыз ету принциптерін зерттеуге арналған. Курс шеңберінде цифрлық теңсіздіктің кедергілері, оларды еңсеру стратегиялары, цифрлық ортаны бейімдеу технологиялары және инклюзивті цифрлық қоғамды дамыту жөніндегі мемлекеттік бастамалар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект жүйелеріндегі логикалық қорытынды
Курс ЖИ-те қолданылатын негізгі логикалық жүйелерге шолуды қамтиды, классикалық пропозициялық және предикаттық логикадан негізгі классикалық емес жүйелерге дейін - интуициондық, модальды, уақытша логика, монотонды және монотонды емес жүйелер. Курста ЖИ жүйелерінде логикалық қорытындыны қолдануды көрсететін бірқатар мысалдар келтірілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу
Бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын бақылау – бағдарламалық өнімдерді тексеру және тестілеу бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Microsoft Power BI (Минор)
Студенттердің дағдылары мен білімдерін қалыптастыру интерактивті бақылау тақталарын құру үшін деректерді жинау, талдау және құрылымдау, MDX көпөлшемді деректерді талдау тілін дамытудың қазіргі деңгейінде бағдарламалау, BI технологиясының өзекті бағыттары бойынша жобалардың модельдері мен алгоритмдерін құру, жобаның пәндік өрісінің мәнін талдай білу және шешім қабылдау. Белсенді оқыту әдістері қолданылады-миға шабуыл, шағын топтарда жұмыс. Бақылау нысаны-жеке жоба.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Минор бағдарламасы 1
Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің біріншісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
Пән студенттердің қауіпсіз еңбек және өмір сүру жағдайларын қамтамасыз ету үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру бағытын зерттейді. Еңбекті қорғаудың құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері, кәсіптік тәуекелдерді бағалау және басқару әдістері, жеке және ұжымдық қорғау құралдары, төтенше жағдайлардың алдын алу, сондай-ақ жарақаттану мен кәсіптік аурулардың алдын алу шаралары зерделенеді. Қауіпсіз өндірістік ортаны құруға, еңбекті қорғау нормалары мен талаптарын сақтауға, сондай-ақ кәсіби қызметте қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Роботтарды басқару жүйелері
Робототехника негіздерін меңгеру, Arduino кешені негізінде роботтарды жобалау және Arduino IDE әзірлеу ортасында бағдарламалау. Оқыту әдістері: есептер шығару, тақырыптық коллоквиумдар өткізу, миға шабуыл семинарлары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәтінді өңдеу негіздері
Пәннің мақсаты табиғи тілдегі мәтіндерді талдау міндеттерінде жасанды нейрондық желілерді қолданудың заманауи тәсілдеріне шолу жасау. TensorFlow кітапханасының нейрондық желілерді жобалау және оқыту үшін негізгі мүмкіндіктері зерттелуде. Табиғи тілде мәтінді өңдеу қосымшалары мен модульдерін әзірлеу тәсілдерін, мәтінді өңдеу мәселелерін шешу үшін жасанды нейрондық желілерді жобалау және оқыту дағдыларын меңгеруді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тайм-менеджмент
Пән қойылған міндеттерге қол жеткізу мақсатында уақытты тиімді басқаруға бағытталған әдістер, құралдар мен тәсілдер жүйесін зерделейді. Курс жұмыс уақытын пайдалануды ұйымдастыру және оңтайландыру, өнімділікті арттыру, стрессті азайту, жоспарлау, өкілеттік беру, құралдар мен технологияларды пайдалану, сондай-ақ уақытты тиімді пайдалану үшін уақыт пен энергия ырғақтарын білу дағдыларын жетілдіруге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Үлестірілген жүйелерді модельдеудің суперкомпьютерлік технологиялары және процестер
Студенттерде ақпаратты үлестірілген өңдеудің модельдері мен әдістерін құру, параллельді жүзеге асыру және зерттеу әдістерін меңгерудің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру. Классикалық және заманауи үлестірілген есептеу модельдерімен және алгоритмдерімен танысу – ұялы автоматтар, нейрондық желілер, генетикалық алгоритмдер, үйір интеллект әдістері және т. б. меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару экономикасы
Экономикалық ғылымның заманауи модельдері мен заңдылықтарын қолдана отырып, тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыру және экономикалық талдау дағдыларын дамыту, компания басшысының алдында тұрған экономикалық проблемалар мен міндеттерді қарастыру. Бұл пәнді оқу студенттерге кәсіпорынның экономикалық, технологиялық және техникалық параметрлерін аналитикалық зерттеу саласында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар басқару шешімдерін экономикалық негіздеудің арнайы әдістерін қолдану және олардың салдарын бағалау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Минор бағдарламасы 2
Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің екіншісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бұлтты инфрақұрылым негіздері
Бұлтты сервисті құру технологиясын меңгере отырып, бар бұлттық қызметтермен жұмыс істей отырып, студенттер бұлттық есептеулерді қолдануды үйренеді және АТ процестерін оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлтты есептеулер технологиясын қолдануға дайын болады. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Киберқауіпсіздік
Қызметтің барлық салаларында ақпараттық қауіпсіздікке қол жеткізу технологиялары туралы түсінік қалыптастыру және киберқауіпсіздік саласындағы міндеттерді шешудің жүйелік тәсілін игеру. Киберқауіпсіздікпен күресу үшін қолданылатын құралдардың түрлері, киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету, сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсаттарына қол жеткізу үшін зиянды бағдарламалардың түрлері, шабуыл түрлері, қорғау жүйелері, Бақылау құралдары туралы сұрақтар енгізілген. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады-шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, "миға шабуыл".
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Компьютерлік желілер мен телекоммуникация негіздері (Cisco)
Желілік технологияның негізгі аспектілері, соның ішінде OSI және TCP/IP модельдері, желі түрлері (LAN, WAN), желілік құрылғылар және маршруттау және коммутация хаттамалары қарастырылады. Желілік инфрақұрылымдардың жұмыс істеу принциптері, Cisco жабдықтарын қолдана отырып желілік құрылғыларды конфигурациялау және диагностикалау туралы түсінік қалыптасады. Cisco жабдықтары мен технологияларын қолдана отырып, желілерді баптау, басқару және диагностикалаудың практикалық дағдылары алынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Machine Learning A-Z: деректер ғылымындағы Python және R
Пән Python көмегімен машиналық оқыту әдістерін үйренуге бағытталған. Кітапханалар мен пакет құралдары қарастырылады, мысалы пакеттер – Jupiter Notebook, NumPy, SciPy, matplotlib, кітапханалар – scikit-learn, pandas, mglearn.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
VR/AR технологиясы және әзірлеу
Пән виртуалды (VR) және кеңейтілген (AR) шындықты дамытудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын зерттеуге бағытталған. Курс аясында студенттер VR/AR жүйелерінің жұмыс принциптерімен, олардың архитектурасымен, пайдаланушының өзара әрекеттесу әдістерімен және интерактивті қосымшаларды құру үшін қолданылатын құралдар мен технологиялармен танысады. Студенттер Unity, Unreal Engine, ARKit, ARCore және Vuforia сияқты VR/AR қосымшаларын әзірлеу үшін негізгі бағдарламалық жасақтама орталары мен құрылымдарын игереді және виртуалды шындық дулығалары, мобильді AR құрылғылары және арнайы контроллерлер сияқты әртүрлі аппараттық платформалармен жұмыс істейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ойын дизайны және ойынды жобалау
Оқыту барысында студенттер компьютерлік ойындарды жобалауды ойындарды талдауды және жобалауды үйренеді және өндірістің барлық кезеңдерін – тұжырымдаманы дайындаудан бастап ойынды әзірлеуге дейін, сонымен қатар практикалық дағдылармен танысуды және сандық және үстел ойындарын, әртүрлі жанрлардағы бейне ойындарды, геймификациялық қосымшаларды, ойын сценарийлерін, 2D және 3D форматындағы ойын графикасын құруды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кескінді өңдеу және тану әдістері
Кескіндерді өңдеудің негізгі математикалық әдістерін үйренеді, оларды шешу әдістерін меңгереді және практикалық есептерді шешуде кескіндерді өңдеудің математикалық әдістерін қолданудан түсінік алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Компьютерлік желілер мен телекоммуникация негіздері (Huawei)
Студенттердің жергілікті, аймақтық, ғаламдық компьютерлік желілер мен мобильді телекоммуникацияларды құру және жұмыс істеу принциптерін меңгеру, сондай-ақ олардың ақпараттық ресурстарымен жұмыс істеу, Cisco және Huawei желілерімен, SD-WAN және SDN желілерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Белсенді оқыту әдістері – «имитатор» оқыту әдістері, т.б. арнайы білім, білік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған: ситуациялық тапсырмалар, қателерді анықтау әдісі, жобалық әдіс, кейс әдісі, ашық және жабық тесттер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Минор бағдарламасы 3
Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің үшіншісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Үлкен деректер технологиясы
Студенттерде қолданбалы математика мен информатиканың заманауи мәселелерін, ақпаратты өңдеу және талдау мәселелерін жан-жақты және жүйелі түсінуге, сондай-ақ ақпараттық технологиялар саласындағы ғылыми және қолданбалы есептерді шешуде тұжырымдамалық және теориялық модельдерді әзірлеуге және талдауға мүмкіндік беретін қажетті теориялық база мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
АТ жобаларын басқару
Студенттерде теориялық білім мен тәжірибелік дағдылар жүйесін, әр түрлі экономикалық салалардағы жобаларды басқару кезінде туындайтын мәселерге әзірлеу және енгізуге байланысты жобаларға баса назар аудара отырып, қызмет ақпараттық жүйелер мен технологиялар (АТ-жобаларын) қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
MongoDB-ке кіріспе
Студенттердің кәсіби міндеттерді шешу үшін үлкен көлемдегі мәліметтерді (MongoDB) өңдеу, кәсіби қызметте үлкен деректерді талдау әдістерін, технологияларын және құралдарын тиімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері қолданылады – топтық жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Ақпаратты іздеу әдістері мен құралдары
Студенттерде ақпараттық іздеу (ЖК) саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс мәтіндік, мультимедиялық және құрылымдық деректерді қоса алғанда, үлкен көлемдегі ақпаратты іздеу, ұйымдастыру және өңдеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Ақпараттық жүйелерде қолданылатын заманауи алгоритмдер мен технологияларды қолдануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Математикалық және жаратылыстану ғылымдары саласында алынған іргелі білімді қолдануға және оны кәсіби қызметте пайдалану
- Болжау және шешім қабылдау теориясын, нейрондық желілік технологияларды қолдана отырып, математикалық модельдерді қолдана отырып, деректерді өңдеу және ғылыми-техникалық есептерді шешу әдістерін зерттеу.
- Интеллектуалды-сараптамалық жүйелерді әзірлеу кезінде және бұлтты қызметтерде ақпаратты қорғаудың сенімді әдістерін модельдеу.
- Зерттеу тапсырмаларын модельдеу және үлкен деректерді жинау, сақтау, талдау және деректерді оңтайлы басқару үшін жаңа құралдар мен қосымшаларды әзірлеу.
- Жасанды интеллект мәселелерін шешу, жіктеу және тапсырмаларды анықтауда тиісті әдістермен, аспаптық құралдарды таңдау
- Заманауи аспаптық құралдар мен бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, жасанды интеллекттің әртүрлі қолданбалы мәселелерін шешуге арналған бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу, сынау.
- Жергілікті, аймақтық және ғаламдық компьютерлік желілердің модельдерін және үлкен көлемдегі деректерді өңдеумен бұлтты есептеулерді жасауға арналған техникалық және бағдарламалық құралдардың жұмыс принциптерін түсіну.
- Нейрондық желілік модельдер мен машиналық әдістерді әзірлеу және қолдау дағдыларын қолдану үшін есептерді шешу.
- Бір немесе бірнеше енгізу дағдыларын қолданып сандық жасанды интеллект субтехнологияларын қолдану
- Көппротоколды желілер жағдайында Cisco коммутаторлары мен маршрутизаторларын баптау, сонымен қатар Arduino негізіндегі роботтарды жасау және бағдарламалау саласындағы практикалық құзыреттерді тұрақты технологиялық даму бағытында қалыптастыру.
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, тұрақты даму, әлеуметтік-экономикалық, құқықтық және этикалық аспектілер саласындағы білімді полимәдени, инклюзивті және пәнаралық ортада кәсіби қызмет үшін тілдік құзыреттілікті пайдалана отырып тиімді интеграциялау.
- Экономика, экология, тұрақты даму, қауіпсіздік және ғылыми зерттеулер салаларындағы пәнаралық білімді қолданып, тиімді шешімдер қабылдау және ресурстарды жауапкершілікпен басқару үшін кәсіби дамуды жоспарлау және жүзеге асыру, инклюзивтілік пен әлеуметтік жауапкершілік қағидаттарын сақтау.