8D07201 Азық-түлік өнімдерінің технологиясы в АТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тамақ өндірісі саласындағы қолданбалы ғылыми зерттеулерге қатысуға және ЖОО-да оқу процесін ұйымдастыруға қабілетті жоғары білікті ғылыми, ғылыми-педагогикалық және басшы кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Алматы технологиялық университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D111 Тамақ өнімдерін өндіру
-
Білім беру саласы 8D07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 8D072 Өндірістік және өңдеу салалары
Пәндер
-
Академиялық хат (ағылшын тілінде)
Мақсаты: өз идеяларын құрылымдық түрде ұсыну дағдыларын, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі типтегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді құра білу дағдыларын қалыптастыру. Академиялық жазылымның негізгі жанрлары (аңдатпа, реферат, пікір, аналитикалық шолу, ғылыми мақала, ғылыми хабарлама). Материалды мазмұндаудың әдістемелік әдістері. Халықаралық ынтымақтастық шеңберіндегі іскерлік хат алмасудың негіздері. Ғылыми мәтіндерді жазудың негізгі принциптері. Типтік ғылыми мәтіндерді құрылымдық-семантикалық талдау. Ғылыми дерекқорлар, электрондық каталогтар. Академиялық қауымдастықтардың құрылымы: ғылыми орталықтар, баспалар, журналдар. Қазіргі академиялық кеңістіктегі бағдар.
Несиелер - 2
-
ЖОО білім беру үдерісін жобалау
Мақсаты: ЖОО-да инновациялық білім беру саясатының міндеттерін шешу дағдыларын қалыптастыру. Қазіргі кезеңде Қазақстанда және әлемде білім беруді дамытудың негізгі тенденциялары. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің нормативтік базасы. ЖОО оқытушысының педагогикалық қызметінің ерекшеліктері. Инновациялық міндеттерге сәйкес білім беру ортасын дамыту. Талдау әдістерін қолдана отырып, білім беру ортасын дамыту. Стандартты емес жағдайларда педагогикалық қызмет. Педагогикалық ұжымды басқарудың жеке және топтық формалары.
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)
Мақсаты: ғылыми ойлау қабілетін және ғылыми зерттеулерді орындау, оның ішінде диссертациялық жұмысты орындау шеңберінде дағдыларын қалыптастыру. Ғылымның функциялары. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым мен техникадағы жүйелік тәсілдің мәні. Процестер мен жүйелерді зерттеуге ақпараттық тәсіл. Ғылымды дамыту логикасы. Ғылыми революциялар және парадигмалардың өзгеруі. Процестер мен жүйелерді модельдеу. Ғылыми зерттеу процесінде ақпаратты түрлендіру. Ғылыми зерттеудегі таңдау мәселесі. Ғылыми зерттеудің заманауи құралдары. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және басқару. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау және ұсыну.
Несиелер - 3
-
Ғылым мен өнеркәсіптегі цифрлық технологиялар
Мақсаты: цифрлық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми ақпараттың терең білімін қалыптастыру. Сандық технологияларды қолдана отырып, ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, сақтау және ұсыну әдістері. Жаңа білім беру технологияларын дамытудың негізгі бағыттары мен үрдістері. Ғылыми деректерді автоматтандырылған талдау мен жүйелеудің заманауи әдістері мен құралдары. Дәстүрлі және электронды оқу-әдістемелік және ғылыми жарияланымдарды дайындауға арналған заманауи цифрлық технологиялар. Зерттеуші мен педагогтың кәсіби қызметіндегі КТ ғылыми-білім беру ресурстары
Несиелер - 5
-
Ғылыми жобаларды әзірлеу және басқару
Мақсаты: докторанттарда инновациялық жобалардың өмірлік циклінің процестерін әзірлеу, іске асыру және қолдау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Ғылыми жобаны тиімді іске асыру үшін басқару процестерінің әдістері мен құралдары. Алынған нәтижелерді енгізу және коммерцияландыру. Ғылыми жобаның сипаттамасы. Ғылыми жобаның құрылымы; ғылыми жобаның этикалық және заңдық тараптары; ғылыми жобаны инициализациялау, жобаны жоспарлау, жобаны ұйымдастыру, жобаның орындалуын бақылау, жобаны аяқтау; жобалық топты басқару; ғылыми жобаны іске асыру кезіндегі тәуекелдерді бағалау және оларды жою жолдары; ғылыми жобаларды сараптау; Ғылыми жобаларды қаржыландыру және коммерцияландыру мәселелері.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік пәндерді оқыту әдістемесі
Мақсаты: нақты инженерлік пәндерді оқыту дағдыларын қалыптастыру. Техникалық және арнайы пәндер оқытушысының әдістемелік қызметі. Қазіргі инженерлік білім берудегі педагогикалық технологиялардың ерекшелігі. Техникалық университеттегі заманауи педагогикалық технологиялар: модульдік, контексттік, толық игеру, Имитациялық технологиялар, техникалық пәндер үшін даму ерекшелігі. Техникалық оқу ақпаратын визуализациялау технологиясы. Инновациялық педагогикалық технологиялар. ЖОО-да инженерлік пәндерді оқыту әдістемесін жетілдірудің өзекті мәселелері.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақ өнеркәсібіндегі барьерлік технология
Мақсаты: тамақ өнеркәсібіндегі барьерлік технологиялары саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Барьерлік технологиясының объектілері ретінде тамақ өнімдері. Барьерлік технологиясының теориялық ережелері. Бір бағытты және кешенді әрекеттің кедергілері. Барьер сипаттамасы мен әсер ету механизмі: микробқа қарсы бағыт; тотығуға қарсы бағыт: жанама әсермен; темекі шегу ортасы, өсімдік компоненттері және хитозан. Өнімнің сапасына, қауіпсіздігіне және тұрақтылығына әсері. Физикалық әсер ету барьері. Жоғары барометрлік қысым, электроактивтендірілген орта. Барьерлерді практикада қолдану.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тағам технологиясын жетілдіру теориясы мен практикасы
Мақсаты: докторанттарда тамақ өнімдерін өндіру технологиясын жетілдіру саласында терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Азық-түлік технологиясын жетілдіру саласындағы әлемдік және отандық ғылымның заманауи жетістіктері. Ет, балық, сүт, консервіленген, балалар, диеталық, функционалды өнімдер, қоғамдық тамақтану және арнайы мақсаттағы өнімдер технологиясын жетілдіру теориясы мен практикасы. Азық-түлік шикізатын қарқынды өңдеу әдістері (механикалық, гидромеханикалық, химиялық, биохимиялық, электрофизикалық және т.б.) және олардың өнімнің тағамдық құндылығын арттыруға әсері.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тағам технологиялары теориясы
Мақсаты: докторанттарда жаңа тамақ өнімдерін өндірудегі технологиялық процестер туралы терең кәсіби білімді қалыптастыру. Тамақтану технологиясын дамыту мәселелері. Жетекші механикалық және гидромеханикалық процестердің теориясы. Жылу және масса алмасу процестерінің теориясы. Жетекші биотехнологиялық процестердің теориясы. Тамақ өнімдерінің инновациялық жоғары технологиялық технологиялары. Тамақ өнімдеріндегі жетекші биотехнологиялық процестердің теориясы, сапасы. Тұздау, ыстау, кептіру, өндіру кезіндегі жетілу процестері, сапаға әсері, сақтау сыйымдылығы. Жаңа тамақ өнімдерін өндірудегі инновациялық технологиялық процестер.
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпаратты сыни бағалаумен және цифрлық технологияларды қолданумен аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты ғылыми және кәсіби коммуникация технологияларын пайдаланады.
- Қоршаған әлем туралы, өмірдің, мәдениеттің құндылықтары туралы, тамақ өнеркәсібінің техникасы мен технологиясының даму тенденциялары туралы ғылыми білімнің тұтас жүйесін көрсетеді.
- Тамақ өндірісінің техникасы мен технологиясы саласындағы отандық және әлемдік ғылымды дамытудың қазіргі заманғы бағыттары мен заңдылықтары туралы пайымдаулар шығарады.
- Инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыруда ғылыми білім мен кәсіби дағдыларды қолданады.
- Терең теориялық және мамандандырылған білім негізінде кәсіби қызмет саласында кешенді ғылыми зерттеулер жүргізеді.
- Кәсіби саланың ғылымындағы, техникасындағы және технологиясындағы жаңа құбылыстардың әлеуметтік-экономикалық салдарын бағалайды.
- Өзекті ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде өзіндік зерттеулердің нәтижелерін түсіндіреді.
- Өндірістің тиімділігін арттыратын тамақ өндірісінің техникасы мен технологиясы саласындағы ғылыми негізделген жаңа инновациялық шешімдерді ұсынады.