6B01706 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық қоғамдастық мойындаған, қоғамның қажеттіліктеріне жауап беретін деңгейде шет тілдерін меңгерген мамандарды дайындау. Оқу процесіне оқытудың инновациялық технологияларын енгізу арқылы, тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыру және кәсіптік білім беру бағдарламаларын меңгеру үшін көпбейінді пәндер бойынша сапалы білім беру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Екінші шетел тілі (неміс )
Неміс тілін екінші шетел тілі ретінде оқыту процесінде коммуникативтік құзыреттілік қалыптасады. Шетел тілдерін меңгерудің еуропалық деңгейінің талаптарына сәйкес студенттерді мәдениетаралық деңгейде шетел тілдерімен араласуға дайындау қажет. Бұл пән студенттердің сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін игеруде B2 шекті деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілінде жеке оқу
Осы курс жүйесінде ағылшын диалектісін оқу бейімделмеген мәтіндерді олардың жалпы мазмұнын, құрылымын және қызығушылық нүктелерін түсіне отырып зерделеу арқылы ағылшын мәдениетіне, ағылшын диалектісінің ортасына және қазіргі ағылшын болмысына енуге негізделген. Қосымша күтілуде: шығармашылық картиналар мен оларды жасау тәсілдерінің аудармасы, нақты авторлардың диалектісі мен композиторлық мәнерін сипаттау қабілеті, зерделенген шығармалардың бөліктерін мұқият зерделеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі
Мәдениетаралық деңгейде өзге тілді қарым-қатынас қабілеті ретінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Осы саладағы ең алдыңғы қатарлы білім элементтерін қоса алғанда, оқылатын саладағы білім мен түсініктерді көрсету; дәлелдерді тұжырымдау және оқылатын саладағы мәселелерді шешу; әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты түсіндіре білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Практикалық грамматика
Оқу пәні диалогтық және монологиялық сөйлеу дағдыларын табысты дамыту үшін ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын жіктеуді зерделеуге және ағылшын тілінде сөйлеуді қолдануға, сөйлемдердің әртүрлі коммуникативтік нысандарында сөйлеу тәртібін дұрыс пайдалануға, етістіктердің ағылшын формасы жүйесін, сөйлеу бөліктерін сипаттауға, сөйлеуде маңызды функционалдық сөздерді дұрыс табуға бағытталған. Оқыту әдістері: жаңа білім беру технологияларын қолдана отырып, классикалық және инновациялық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (екінші)
Пән базалық грамматиканы одан әрі зерттеуге, бекітуге және неміс тілінің грамматикалық негіздеріне дәйекті бағдарлауды қамтамасыз етуге бағытталған. Оқу барысында тиісті грамматикалық құбылыстың құрылымдары мен ережелері қорытындыланады, неміс тілінің негізгі және жетілдірілген лексикасына негізделген жаттығулардың кең спектрі орындалады, бұл бір уақытта белсенді вокабулярды кеңейтуге мүмкіндік береді, неміс тілі грамматикасын ана тіліндегі функционалды сәйкестіктерімен салыстыру дәйекті түрде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Елтану
Курс студенттерге тарихи, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-саяси, мәдени және әлеуметтік ақпаратты қоса алғанда, Оқытылатын тіл елі туралы жалпы түсінік алуға мүмкіндік береді. Студенттер осы елдердің табиғаты, саяси құрылымның негіздері, демократияның дамуының негізгі тенденциялары, мемлекеттің конституциялық негіздері, қарастырылып отырған елдердің әртүрлі мәдени дәстүрлері туралы білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Базалық негізгі шетел тілі (В2)
Бұл курс студенттердің шет тіліндегі қарым-қатынасын қалыптастыруды жалғастыруда. Студенттер ауызша және жазбаша сөйлеудің практикалық дағдыларын игереді. Қазіргі мәтіндерге елдің шындықтары мен алынған ақпаратты түсінуге және сыни бағалауға, оқиғалар мен фактілерге деген көзқарасты танып-білуге, контекстік және тілдік болжамды қолдануға мүмкіндік беретін заманауи тіркестер кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Екінші шетел тілінің коммуникативтік грамматикасы
Пән неміс тілінің негізгі грамматикалық құрылымдары мен құбылыстарын одан әрі дамытуға, академиялық және кәсіби тұрғыда сауатты пайдалану үшін ауызша және жазбаша сөйлеуді дамытуға және үйретуге бағытталған. Қарым-қатынас барысында студенттер грамматикалық құрылымдар, грамматикалық құбылыстар есебінен естігендерін немесе оқығандарын ұғынуы; болып жатқан оқиғалардың уақытын айыруы; сұрақтар қоюы; өз пікірлерін айтуы тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық руханият
Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және дипломдық жұмыстарды ресімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Неміс тілі
Пән келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: есту арқылы сөйлеуді түсіну, эссе жазу, ауызша мәтіндермен жұмыс істей білу, күнделікті өмірге қатысты тақырыптар бойынша әңгімелеу және сөйлеу жаттығулары. Сөйлеудің тақырыптық мазмұнына қарым-қатынас, адамның сыртқы келбеті мен сипаты, бос уақыт пен хобби, сән, сатып алу, шетел тілінің рөлі кіреді. Елтану компоненті оқытылатын тіл елі мен туған елін, мәдени ерекшеліктерін, ұлттық мерекелерін салыстыруда ұсынылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі С1 деңгейі
Курс барысында студенттер коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін дамытады. Бұл пән студенттердің білімін, іскерлігін және жеке қасиеттерін кеңейте отырып, студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді. Өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдете отырып, студенттердің шет тілінде мәдениетаралық деңгейде тілдесу қабілетін одан әрі дамыту жұмысын жалғастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тіліндегі газет мақалаларын талқылау
Студенттер түпнұсқа мәтіннің мазмұнын негізгі фактілерге ерекше назар аудара отырып, түпнұсқа тілінің құрылымын өзгерту арқылы қысқа түрде жеткізеді. Реферат мәтіннің негізгі мағынасын қорытындылауды ғана емес, сонымен қатар жазбаша сөйлеу қабілетін жетілдіруді де қамтиды. Оқу барысында студенттер түпнұсқа ағылшын тіліндегі баспасөзбен жұмыс істей алады, сонымен қатар реферат жасау және мақалаға жазбаша аннотация жасау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік шетел тілі
Курс білім алушының шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін кеңейтуге бағытталған, кәсіби академиялық және іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін тиімді пайдалану дағдысын дамытады. Сондай-ақ ауызша және жазбаша түрде іскерлік диалог жүргізу білігін қалыптастырады; жалпы мәдени салада да, шетелдік әріптестермен және әріптестермен кәсіби және академиялық ортада да еркін қарым-қатынас дағдысы қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілінің практикалық курсы
Пән неміс тілі білімін жетілдіруге бағытталған. Неміс тілін бүкіл әлемге танымал етуге байланысты академиялық қарым-қатынас тақырыбын қамтиды. Диалогтарда студенттер неміс тілін үйрену мақсаттарымен бөліседі және неміс университеттерінде оқу тәжірибесін сипаттайды. Неміс университеттерінің сипаттамасы туған елдегі оқыту жүйесін неміс тілді елдермен салыстыруға мүмкіндік береді. Грамматика деңгейі іскери хаттар мен ғылыми әдебиеттерді оқуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
"Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы мақсаттағы шетел тілі С1
Пәннің мазмұны қазіргі заманғы оқытудың ерекшеліктерін ескере отырып, оқытылатын тілді тереңдетіп түсінуге; оқытылатын тіл елінің және Қазақстандағы саясат, экономика, мәдениет, Адам құқықтары интермәдени блогының сөйлеу тақырыбын дамытуға; шетел тілін кәсіби салада қолдануға (білім беру, тіл мен әдебиеттің даму тарихы) бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқыту әдістемесі
Пән студенттердің шет тілін оқытудың пәндері, заңдылықтары, нысандары мен әдістері туралы түсінігін дамытуға, әдістемелік ғылым дамуының негізгі тенденцияларымен және қазіргі жағдайымен танысуға, қажетті теориялық білімдерді практикада қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. шет тілін оқытуға, инновациялық технологияларды пайдалануға арналған. Курс жасанды интеллект элементтерін пайдалана отырып, болашақ шет тілі мұғалімінің кәсіби-әдістемелік дайындығының сапасын қамтамасыз етуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тіліндегі медиа сауаттылық
Пәнге Ұлыбритания, АҚШ және Қазақстан баспасөзінің даму тарихынан, газет-журналдардың түрлері, атқаратын қызметтері, елдің және әлем мәдениетіне ықпалы туралы мәліметтер; публицистикалық сөйлеу стилінің ерекшеліктері; газеттік-публицистикалық субстильдің ерекшелігі, бұл сөйлеу стилінің шет тіліндегі рөлі мен орны. Пәннің мазмұны көрнекілік парадигмаға қатысты сыни ойлауды дамытуды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық оқытудың теориясы мен практикасы
Пән тілдің формалды-мағыналық құрылымын және сөйлеудегі грамматикалық бірліктердің қызметін ғылыми түсінуді қалыптастыруды; ғылыми ақпаратты өз бетінше өңдей білуді дамытуды; тіл жүйесінің даму үрдісін; студенттердің теориялық жалпылау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді. Студенттер курстың негізгі бөлімдері туралы түсінік алады, лингвистиканың теориялық мәселелерін жүйелі түрде ұсынады, олардың тіл қызметіндегі прагматикалық маңыздылығын көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілінің стилистикасы
Курс лингвистиканың бөлімі ретінде стилистиканың тұжырымдамасы мен сипаттамаларын, оның негізгі категорияларын, функционалды стилін, стилистикалық техникасын, мәтінді стилистикалық талдаудың негізгі әдістерін және әртүрлі стильдердің үлгілерін қамтиды. Курс Шет тіліндегі фонетикалық, лексикалық және синтаксистік жолдарды, оларды түпнұсқа мәтіндерде қолдану мысалдарын қарастырады; оларды іздеу, мәтіннен оқшаулау және талдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл теориясы
Фонетика пәні мен нысаны және тіл тарихы, берілген пәндердің қоғамдық ғылымдар шеңберіндегі орны туралы, шетел тілінде айтылу дамуының қазіргі тенденциялары және олардың тарихи дамуы туралы, тілдің дыбыстық құрылысын зерттеу әдістері туралы, даму тарихымен байланысты оқытылатын тілдің фонетикалық құрылымы туралы, зерделенетін саладағы мәселелерді шешу және аргументтерді тұжырымдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі практикумы
Пән заманауи, түпнұсқалық материалдар негізінде оқыту арқылы неміс тілінің сөздік қорын одан әрі байытуға бағытталған. Сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін дамытуда шетелдік дереккөздерді, оқытудың инновациялық әдістерін, заманауи білім беру платформалары мен ақпараттық ресурстарды қолдану студенттерді мәдениетаралық қарым -қатынасқа табысты дайындайды. Пән әр түрлі сөйлеу әрекетінде тілді меңгерудің практикалық деңгейін жоғарылатады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мамандандырылған ағылшын тілі
Бұл курс сөздік қор мен ережелерді, лексикалық және грамматикалық материалдарды қолдана отырып, сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерін меңгеруді, сондай-ақ кәсіби қызметте қажетті білім беру және кәсіби міндеттерді шешу үшін шет тілінде ақпарат алу, бағалау және пайдалану үшін шет тілін пайдалануға дайын болуды; ағылшын тілі мұғалімдерінің болашақ мансабы аясында Кәсіби-бағытталған коммуникативтік және арнайы құзыреттілікті мақсатты қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби мәтіндерді талдау
Пән мәтіннің экстралингвистикалық сипаттамаларын зерттеуді, фразеологиялық бұрылыстарды қолдана отырып жаттығуды, сондай-ақ лексикографиялық материалдармен сәтті жұмысты қамтиды. Бұл пәннің негізгі мақсаты студенттерді ғылыми мәтіндерді сауатты талдауға, маңызды ақпаратты бөліп көрсетуге және материалдың мазмұнын қысқаша ақпаратпен жеткізе білуге үйрету. Кәсіби мәтіндерді талдау туралы білім әр түрлі жұмыстарды- курстық жұмыстар, баяндамалар, дипломдық және магистрлік диссертацияларды.жазуға көмектеседі:
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
TESOL жүйесі бойынша шетел тілін оқыту
Пәннің мазмұны TESOL маманына қажет әртүрлі білімдер мен дағдыларды жетілдіру, соның ішінде тілдің өлшемдері мен анализі, әртүрлі деңгейдегі білім алушылардың қажеттіліктері мен тілектерін анықтау әдістерін үйретуге бағытталған. Сонымен қатар TESOL бойынша теориялық және практикалық мәселелер төңірегінде мұғалімнің рөлі мен міндеттері де қарастырылады. Контекст құрамы тілдік жүйелер (дискурс және синтаксис, лексика мен фонология, семантика, грамматикалық және тілдік құрылымдар) мен дағдылар, қатемен жұмыс, және тілдік технологияны қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Америка және Австралия әдебиеті
Курс мамандық бойынша тілдегі негізгі әдеби курстардың бірі болып табылады. Оның игерілуі жалпы курстарда шетелдік әдебиет және әдебиеттанулық талдау негіздері бойынша алған білімін болжайды. Курста 18 ғасырдың соңынан 20 ғасырдың ортасына дейін американдық және австралиялық әдебиеттің дамуы қарастырылады. АҚШ пен Австралияның әдеби тарихы батысеуропалық Дәстүрлердің сабақтастығы мен дамуы ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілінде сыни оқу
Пән аясында неміс тіліндегі түпнұсқа көркем әдебиетті талдау жүзеге асырылады. Студенттер бұрын алған білімдеріне сүйене отырып және оқудың әртүрлі түрлерін қолдана отырып, ұсынылған материалды сыни тұрғыдан талдайды. Пән студенттерге оқудың негізгі және екінші ойларын табуға, автордың негізгі тақырыбы мен позициясын анықтауға, сөйлеу жоспарын құруға, пікірталастар жүргізуге және дәйексөздерді қолдана отырып, өз көзқарастарын қорғауға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шетел тілін оқытудағы IT және цифрлық ресурстар
Шетел тілі сабағында цифрлық технологияларды қолдануды үйрету болашақ мамандықтың қажеттілігін ескереді. Жаңа компьютерлік бағдарламаларды енгізуді ескере отырып, пәннің мазмұнын жаңарту жоспарлануда. Пәннің ерекшелігі - интеллектуалды компьютерлік бағдарламаларды қолдану, олардың шығармашылық сызықтық емес есептерді шығару қабілетін ескере отырып. Бұл пән нейрондық желі технологиясына негізделген проблемалық тәсілге негізделген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
«Кәсіби бағытталған шетел тілі» бағдарламасы ағылшын тілін және өз мамандықтары бойынша кәсіби терминдерді оқып жатқан студенттерге арналған. Білім бағдарламасы негізгі курс ретінде мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына енгізілген. Бағдарламада тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларына арналған тапсырмалармен қамтылған. Граматикалық дағдыларды арттыруға арналған жаттығулар, термин сөздер мен шығармашылық тапсырмаларды орындауға бағытталған жаттығулармен қамтылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Оқытылатын тіл елінің әдебиеті
Бұл курсты оқу студенттерге ағылшын әдебиетімен танысуға мүмкіндік береді. Курс әртүрлі елдердегі әдеби процестердің қарқынды дамуына байланысты әмбебап материалдарды қамтиды. Курс барысында ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі ұлы ағылшын және американдық ақындардың шығармаларында көрініс тапқан мәдени, эстетикалық және моральдық мұраттармен танысу бар. Курс мақсатты елдің әдебиетін оқу арқылы студенттердің әдеби, аймақтық, мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық оқу
Курс шет тіліндегі мәтіннің әртүрлі түрлерін оқу, түсіну және талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән оқылған мәтіннен семантикалық, стилистикалық, эмоционалды ақпаратты, негізгі идеяны, құрылымды түсінікті немесе анық емес түрде шығаруды, оны кейіннен өңдеуді және синтездеуді қамтиды. Курс лексикологиямен, стилистикамен, әдебиеттанумен, түсіндірумен (интерпретациялаумен), тіл теориясымен тығыз байланысты.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық оқу, тыңдау және жазу
Пән шектеулі тілдік орта жағдайында ағылшын тілінде оқытудан өткен кезеңде алынған білімді жүйелеуді көздейді. Курс барысында түпнұсқалық мәтіндер, жазуды жетілдіру, ақпараттық оқу және дәлелдерді дәлелдеу үшін өзекті тақырыптар пайдаланылады; тіл мен мәдениетті оқытуда танымдық белсенділікті өзектендіру тәсілдері ретінде тыңдау, сөйлеу бойынша белсенді жұмыс жүргізіледе.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы және академиялық мақсаттағы шетел тілі С1-С2
Курс мәдениетаралық қарым-қатынасты одан әрі дамытуға және студенттердің кәсіби шет тілдік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Арнайы және академиялық мақсаттар үшін шет тілін оқыту болашақ мамандықтың ерекшелігіне байланысты студенттердің оқытылатын тілдегі қажеттіліктерін ескеруді көздейді. Бұл мәселені шешудің нәтижесі білім алушының кәсіби ортада шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіби контекстті қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бірінші шетел тілін үйден оқу
Бұл курс шығарма туралы өз пікірін білдіруге; кейіпкерлер мен оқиғаларға субъективті баға беруге; жақсы түсіну үшін мәтінмен жұмыс істеуге және жаңа тілдік құбылыстарды ашуға мүмкіндік береді.Оқытылатын тілдегі түпнұсқа көркем әдебиет лексикалық қорды байытатын, ауызша сөйлеуді, аналитикалық ойлауды дамытатын, студенттерді Оқытылатын тіл елінің мәдениеті мен әдебиетімен таныстыратын негізгі оқу құралы ретінде әрекет етеді; студенттердің тірі тілмен байланысы бар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық тыңдау және сөйлеу
Бұл курс тыңдалым және ауызекі сөйлеу дағдыларын дамытуға және жақсартуға; студенттердің ағылшын тілі бойынша білімін кеңейтуге және тереңдетуге; оқу, тыңдалым және ауызекі сөйлеу дағдыларын жетілдіруге; ағылшын тілі білімін практикада қолдану қабілеттерін көрсетуге, әлеуметтік-мәдени құзыреттілік дағдыларын дамытуға, еңбек нарығында түлектердің әлеуметтік бейімделуі үшін қажетті мінез-құлық стереотиптері мен кәсіби дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мұғалімнің білім беру жүйесіндегі педагогикалық үдерістегі критериалды бағалау, инклюзивті орта және цифрландыру мүмкіндіктерін болжайды; өзін-өзі бағалау, интроспекция, өзін-өзі бақылау мүмкіндіктерін көрсетеді.
- Зерттелетін сала бойынша озық білімін көрсетеді; педагогикалық және ғылыми технологияларды ұтымды пайдаланады; Шетел тілдері арқылы оқыту мен тәрбиелеу процесіне табиғи көзқарастарды іздестіру және құру мүмкіндігі бар; заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті пайдалану әдістері мен тәсілдерін қолдану
- Заманауи ақпарат ағындарына назар аударады; жаһандық экономикадағы динамикалық өзгеретін құбылыстар мен процестерді талдайды; қаржылық сауаттылықты арттырады; көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда сындарлы диалог, әлеуметтік серіктестік, қарым-қатынас жүргізу дағдыларына ие.
- Академиялық мәтінді құру логикасына қатысты базалық дағдыларды, тезистер мен аргументтерді құруға, оларды параграфтарға рәсімдеуге қойылатын талаптарды біледі; параграфтардың типтері мен құрылымын анықтайды; мәтінді логикалық ретке келтіруді және оның элементтерін жүйелеуді біледі; түрлі дереккөздерден алынған ақпаратты сыни бағалайды, жинақтайды және пайдаланады.
- Педагогикалық процестің мәнін, құрылымын, функцияларын түсінеді; білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеу процесінің заңдылықтарын анықтайды және принциптерін тұжырымдайды; педагогикалық процесті ұйымдастырудың тиімді нысандарын және оны жүзеге асыру әдістерін әзірлейді; өздігінен білім алу және өзін-өзі тәрбиелеу әдістемесін көрсетеді.
- Мәдениетаралық деңгейде шет тілдерімен қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығын көрсетеді; сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу) қоғамдық, жалпы кәсіби және күнделікті қарым-қатынас сферасының аясында сөйлеу тақырыптарын меңгереді; бағдарламада айқындалған салаларда тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас үшін шет тілін жеткілікті түрде еркін пайдаланады.
- Тарихи, географиялық, экономикалық, қоғамдық -саяси, мәдени және әлеуметтік сипаттағы ақпаратты қамтитын оқытылып жатқан тілдің елі туралы біртұтас түсінікке ие; саяси мәдениеттің негіздерін, демократияның дамуының негізгі тенденцияларын, мемлекеттің конституциялық негіздерін, мәдени дәстүрлерді біледі.
- Тұлғаның даму бағытын және оның шығармашылық қызметтегі бірегей рөлін айқындайды; сол халықтың басқа этникалық топтармен қарым-қатынасын зерделеу арқылы ұлттық руханияттың қажетті құрамдас бөлігі ретінде ұлттық сипаттағы руханилықты сипаттайды; қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды талдайды және өзінің кәсіби қызметінде оларға бағдарланады. Шет тілдері арқылы оқыту және тәрбиелеу үрдісінде өзіндік тәсілдерді іздеу мен құру қабілетін көрсетеді.
- Инклюзивті білім беру принциптерін қолданады, жинақталған халықаралық тәжірибені қорытындылайды; инклюзивті білім берудің даму деңгейін зерттейді; инклюзивті білім беру мазмұнын реттейтін мемлекеттік бағдарлама мен халықаралық құжаттар негізінде инновациялық әдістерді енгізу тәсілдерін табады.
- Ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге арналған ең көп қолданылатын фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстарды меңгереді; монологтік және диалогтік сөйлеудің грамматикалық дизайнының ерекшеліктерін түсінеді; ана тілімен салыстырады; шет тілінің грамматикалық құрылымын, оның ішінде теориялық тіл білімінің тарауларын біледі.
- Ауызша сөйлеу барысында оқиғаларды, құбылыстарды суреттеу, оқылған шығарманың негізгі мазмұнын, негізгі идеясын жеткізу, өз көзқарасын білдіру, ауызша қарым-қатынас процесінде синонимдік құралдарды табу қабілеттерін көрсетеді; лингвистикалық болжамды пайдалана отырып, әртүрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерді оқу дағдыларын меңгереді; көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі ағылшын және американ прозашылары мен ақындарының шығармаларын біледі; БАҚ мақалаларын жинақтап, талдайды, олардың мәдениетке әсерін сыни бағалайды.
- Қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қабылданған қарым-қатынас стратегиялары мен тактикаларын, риторикалық, стилистикалық және лингвистикалық нормалары мен тәсілдерін меңгереді; әртүрлі мәтіндердің үлгілерімен жұмыс істей алады: оқу, ғылыми, ақпараттық ғылыми, іскерлік, өндірістік және академиялық мәселелерді кәсіби қызметте шешуде шет тілін белсенді қолданады.
Ұқсас БББ
6B01706 Ұйғыр тілі мен әдебиеті-география
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01706 Ұйғыр тілі мен әдебиеті мұғалімі
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01706 Шет тілдері IP
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01706 Ағылшын тілі (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01706 Ағылшын тілі
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)