Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01507 Информатика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Абайтану

    Абайдың гуманистік іліміне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілікті, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына деген терең сүйіспеншілігін тәрбиелеу: Оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік, оның өлеңдері мен эпифанияларында көрсетілген; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан туындайтын ар-ождан ұғымын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау

    Студенттерге негізгі математикалық әдістерді үйрету, оларды практикалық есептерді шешуде осы әдістерді әртүрлі қолданумен таныстыру, сонымен бірге оқу бағдарламасына сәйкес мамандарды дайындаудың белгілі бір профилі үшін маңызды болып табылатын математиканың бөлімдеріне назар аудару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері

    Алгоритм және оның қасиеттері. Алгоритмдердің негізгі құрылымы. Тілдер және бағдарламалау жүйелері. Программалаудың негізгі принциптері. Программалау тілдерінің жіктелуі. Программалау парадигмалары. Компьютерге арналған бағдарламалар әзірлеу. Бағдарламаларды құру кезеңдері. Программалаудың негізгі тілдерінің аспаптық ортасында бағдарлама құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    «Физика» пәнін оқытудың мақсаты - негізгі физикалық құбылыстарды зерттеу. Классикалық және қазіргі физиканың негізгі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын игеру. Ғылыми дүниетаным мен заманауи физикалық ойлауды қалыптастыру. Заманауи ғылыми жабдықтармен танысу, физикалық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру, жаратылыстанудың әртүрлі бөлімдеріне тән шамалардың сандық ретті бағалауды үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ұлттық тәрбие

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын игеру. Мазмұны: физиологияны, жүйке жүйесінің гигиенасын, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктерін, сенсорлық жүйелерді, эндокриндік бездердің физиологиясын, жыныстық тәрбиені, жас ерекшеліктерін, тірек-қимыл жүйесінің ерекшеліктерін, вегетативті жүйелерді оқып меңгереді. Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дискретті математика

    Дискреттік математика пәнін игерудің негізгі мақсаты студенттерге дискретті математика есептерін шешудің әдістерін және соған байланысты ойлауды үйрету. Оқу процесінде студенттерге дискреттік математиканың негізгі бөлімдері бойынша базалық білімнің қорын беру, алынған білімді дискретті математиканың типтік есептерін шешуде ұтымды және тиімді пайдалануды үйрету қажет; студенттердің дискретті математика туралы түсінігі мен нысандар мен процестердің кең спектрін зерттеу әдісі ретінде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Web бағдарламалау негіздері

    Web-беттерді құрудың заманауи әдістері мен технологияларын зерттеу. HTML, CSS тілдерінде веб-сайттар құру дағдыларын игеру. Web-сайтты жобалаудың, құрастырудың және орналастырудың үлгілік тәсілдерін меңгеру. Дайын қолданбалы компьютерлік бағдарламаларды пайдалану (сайт редакторлары, браузерлер, графикалық редакторлар). Web-дизайн негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика және бизнес негіздері

    Әлеуметтік өндіріс. Капиталдың мәні, формасы, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономика жағдайындағы өндіріс кірісі.Кәсіпкерлік түсінігі. Кәсіпкерлік қызметтің түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауарлар, ақша. Әлеуметтік-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің бизнесті дамытудағы рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Циклдік экономикалық даму. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік экономикалық қатынастар жүйесінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Электроника негіздері

    Электроника ғылымдағы бағыт ретінде. Заманауи электронды құрылғылардың жұмысының негізгі принциптері. Аналогты және цифрлық электрониканы пайдалану салалары. Электрондық құрылғыларды жобалау әдістері. Диодтар мен диодтардың сызбалар. Пассивті компоненттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Сандық құрылғылар архитектурасы және операциялық жүйелер

    Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер компьютерлік жабдықты және оның техникалық сипаттамаларын, соның ішінде жүйелердің негізгі логикалық бірліктерінің жұмыс принциптерін зерттейді. Олар сондай-ақ есептеу платформалары мен архитектураларының жіктелуін, сондай-ақ компьютерлік жабдықтың негізгі құрылымдық элементтерін, олардың жұмысын және бағдарламалық және аппараттық үйлесімділікті талдайды. Студенттерге берілетін мүмкіндік: компьютерлердің әртүрлі сипаттамаларға жіктелуін, әртүрлі сандық құрылғылардың сипаттамалары мен ерекшеліктерін, сондай-ақ есептеу жүйелерінің даму тенденцияларын түсіну;сандық есептеу жүйелерінің құрылысын және олардың архитектуралық ерекшеліктерін, сондай-ақ кэш жадының жұмыс істеу принциптерін түсіну; нақты тапсырмаларды шешу үшін аппараттық құралдың оңтайлы конфигурациясын және құрылғылардың сипаттамаларын анықтаңыз; дербес компьютердің негізгі блоктарын, сыртқы құрылғыларды қосуға арналған қосқыштарды анықтаңыз; есептеу аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету үйлесімділігін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Пайдаланушының графикалық интерфейстерін жасау

    "Графикалық пайдаланушы интерфейсін әзірлеу" пәні әртүрлі бағдарламалық өнімдерге арналған графикалық интерфейстерді жобалауды, әзірлеуді және оңтайландыруды қамтиды. Студенттер интерфейсті жобалау, пайдаланушының өзара әрекеттесуі және пайдаланушы тәжірибесі элементтерін басқару принциптерін үйренеді. "Пайдаланушының графикалық интерфейсін әзірлеу" пәнін оқу студенттерге пайдаланушының қажеттіліктерін ескеретін және пайдаланушының жағымды тәжірибесін ұсынатын заманауи және интуитивті интерфейстерді құру үшін қажетті дағдыларды қамтамасыз етеді. Бұл білім бағдарламалық жасақтама жасаушылар, интерфейс дизайнерлері және пайдаланушы тәжірибесі мамандары үшін өте маңызды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: оқыту саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін меңгерту Мазмұны: Ғылыми зерттеудің ерекшеліктері мен мәні. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен заманауи зерттеу әдістері. Зерттеу үдерісі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. Кешенді зерттеулерді орындау дәйектілігін бағдарламалау, ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару Құзыреттіліктер: оқыту саласында ғылыми зерттеу әдістерін қолдануға дайын болуы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары

    Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: мемлекеттік басқару органдарының жүйелері, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Қалыптастырылатын құзыреттер: нормативтік құқықтық актілерді талдау және дұрыс қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты-студенттерді бүкіл өндіріс қызметкерлері үшін салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау қабілетіне теориялық және практикалық дайындау. Мазмұны: экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Математикалық модельдеу және сандық әдістер

    Сандық әдістерге кіріспе. Қате теориясы элементтері. Бір айнымалы сызықты теңдеулерді шешу. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің тікелей әдістері. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің итеративті әдістері. Матрицаның өздік мәні. Функцияларды жақындату теориясы. Сандық дифференциация. Сандық интеграция. Кәдімгі дифференциалдық теңдеулер үшін Коши мәселесін шешудің сандық әдістері. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептерді шешудің сандық әдістері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Мақсаты: Пән көптеген негізгі пәндер үшін негізгі болып табылады. Пән теориялық информатика негіздерін табысты игеру үшін қажетті комбинаторика, математикалық логика, ақпарат теориясы әдістері, ақпаратты кодтау, алгоритмдер теориясы және алгоритмді графикалық бейнелеу әдістері туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқу барысында болашақ мұғалімдер сәйкес қолданбалы есептерді шешу үшін компьютерді пайдалану дағдыларын және типтік есептерді шығару дағдыларын меңгереді. Студенттерге берілетін мүмкіндік: ақпарат теориясының жалпы принциптерін және әртүрлі кластағы алгоритмдерді жүзеге асыруды білу; теориялық информатика бөлімдерін пайдаланудың негізгі дағдыларын меңгеру; қолданбалы есептерді шешу үшін қолданылатын алгоритмдердің тиімділігін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-ақпараттық технологиялардың даму қарқынына сәйкес мектепте информатиканы оқытудың әртүрлі принциптерін, әдістерін, педагогикалық әдістерін зерттеу. Студенттер мүмкін: Мектепте информатиканы оқытуды реттейтін құжаттарды білу. Информатика бойынша мектеп білімінің мазмұны мен құрылымын, сондай-ақ информатиканы оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістерін түсіну. Қазіргі мектепте информатиканы оқытуды ұйымдастыру дағдыларына және мектепте информатиканы оқытудың жеке әдістемелеріне ие болу. Информатика бойынша сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстар туралы түсінікке ие болыңыз. Информатика кабинетінде оқушылардың жұмысын ұйымдастыруды, сондай-ақ информатика курсы бойынша бағдарламалық қамтамасыз етуді білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің әлеуметтік және білім беру саясатындағы рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің модельдері, нысандары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндіктері шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Функционалды және объектіге бағытталған бағдарламалау негіздері

    Объектіге бағытталған бағдарламалау түсінігі. Кластарды анықтауға және қолдануға ерекше назар аудара отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау парадигмасы. Объектіге бағытталған дизайн негіздері. Стандартты бағдарламалау конструкциялары. Мәселелерді шешу кезеңдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік

    Компьютерлік желілер. Желілік компьютерлердің функциялары. Беру ортасының қасиеттері. Желілік драйверлер. Жергілікті желілер хаттамаларының сипаттамасы. Қазіргі жағдайда ақпараттық қауіпсіздіктің өзектілігі. Қауіп түсінігі. Вирустардың түрлері туралы түсінік. Компьютерлік вирустардан қорғау. Ақпаратты қорғаудың заманауи әдістері. Қауіпсіздік модельдері және оларды қолдану. Криптография әдістері. Компьютерлік жүйелердің қауіпсіздік өлшемдері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқыту әдістемесі

    Бастауыш мектептегі «Цифрлық сауаттылық» пәнінің орны. Бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытуды реттейтін құжаттар. Бастауыш мектептегі «Цифрлық сауаттылық» пәнінің құрылымы мен мазмұны. Бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытудың дидактикалық принциптері, әдістері мен құралдары. Бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері. Бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытудың жеке әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Білім беру робототехникасы және мехатроника

    Робототехникалық жүйенің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғылар. Роботтарға арналған жетек пен атқарушы жүйелерді тұрғызу ерекшеліктері, атқарушы жүйелерді басқару әдістері, кеңістікте роботтардың қозғалу механизмдері мен қозғалыс механизмдерін жобалау және талдау негіздері, қозғалыс механизмдері мен роботтардың қозғалу механизмдері үшін басқару алгоритмдерін жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі Smart технологиялар

    SMART технологиялардың басым бағыттары: интеллектуалдық желілер, Заттар интернеті, «ақылды қала» және «ақылды» құрылғылар. Білім берудегі SMART инновациялар: білім беру мазмұнын құрудың мақсаттары мен принциптері, оқыту технологиялары. SMART біліміне арналған интерактивті жабдықтар мен технологиялық шешімдер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Есептеуіш техниканың даму тарихы

    Адамдардың санау қабілеттерін қалыптастыру. Механикалық кезең. Электрондық есептеу кезеңі. Компьютерлік технологияның даму болашағы. Кванттық компьютерлер өндірісі. Молекулалық компьютерлердің болашағы. Биокомпьютерлердің болашағы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік графика және 3D модельдеу

    Компьютерлік графикаға және 3D модельдеуге кіріспе. Модельдеу негіздері. Модельдеу кезеңдері. Математикалық және геометриялық модельдеу. Компьютерлік модельдеу объектілері (графикалық, 3D, нақты және виртуалды). Компьютерлік модельдеу технологиялары. Анимация. Көрнекі графикалық нысандарды өңдеу. Бейне монтаждау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект технологиясы

    Жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары; шығармашылық процестерді имитациялайтын ақпараттық жүйелер; Ақпарат және деректер; ақпараттық жүйелерге арналған зияткерлік интерфейс жүйелері; зияткерлік ақпараттық-іздестіру жүйелері; сараптамалық жүйелер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Информатика тарихы

    Ғылым тарихы. Информатиканың электронды кезеңге дейінгі тарихи дамуы. Арнайы машиналардан әмбебап компьютерлерге дейін компьютерлік технологияның дамуы. Микропроцессорлық архитектураның дамуы. Суперкомпьютерлік және арнайы есептеу жүйелері. Теориялық информатика. Компьютерлік желілер. Операциялық жүйелер. Бағдарламалау тілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Бұлтты және мобильдік технологиялар

    Мақсаты: курс аясында болашақ мұғалімдер бұлтты есептеу технологиясымен, барлық жерде есептеу тұжырымдамасымен және жаңа инфрақұрылымдарды қалыптастыру кезінде бұлтты есептеулерді қолданумен танысады. Олар бұлттық қызметті құру, бар бұлттық қызметтермен жұмыс істеу және бұлттық есептеулерді пайдалану әдістерін үйренеді. Студенттер мүмкін: бұлтты технологияның негізгі принциптерін, әртүрлі платформаларды пайдалана отырып, бұлттық жүйелерге арналған қолданбаларды әзірлеу принциптері мен әдістерін түсіну; бұлтқа орналастырылған қолданбаларды әзірлеу және сүйемелдеу үшін бұлттық жүйе бағдарламалық құралын әзірлеу, жүйені басқару дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект технологиясы

    Пәннің мақсаты-жасанды интеллект ұғымы мен түрлерін зерттеу. Жасанды интеллектті қолдану салалары. Жасанды интеллект технологиялары мен жүйелері. Жасанды интеллект негізіндегі құралдар. Нейрондық желілер. Нейроинформатика. Чатбот және инновациялық жасанды интеллект құралдары. Нейрондық желіні оқыту принципі. Жасанды интеллект тілдері. Интеллектуалды тапсырма ұғымы. Жасанды интеллектті дамыту тәсілдері. Үлгіні тану теориясының пәні мен міндеттері. Тану мәселесі. Нейрондық желінің элементтері мен архитектурасы. Нейрондық желіні оқыту алгоритмдері. Ассоциативті жад желілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшалар әзірлеу

    Пәннің мақсаты-мобильді әзірлеу саласында жұмыс істеу үшін ақпараттық технологиялар саласында арнайы білім базасы бар Бакалаврларды даярлау( Мобильді қосымшаларды жобалау және бағдарламалау негіздері): Android платформасының базалық құрылғысын және мобильді жүйелерді әзірлеу үшін осы платформа ұсынатын мүмкіндіктерді зерделеу, пайдаланушы интерфейстерін, сервистерді құру, сондай-ақ пайдалану бойынша практикалық дағдыларды алу көрсетілген платформа шеңберіндегі дабыл, аппараттық сенсорлар және стандартты ақпарат қоймалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы мен философиясының теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін түсінеді, экономикалық деректер мен процестерді, қазіргі кезеңдегі ҚР әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі қазіргі заманғы тарихи оқиғаларын өз бетінше талдайды және болашағын жоспарлайды және академиялық адалдық мәдениетін қолдайды;
  • зерделенетін тілді тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-әрекет міндеттерін шешу үшін пайдаланады, сыни талдау әдістемесін меңгерген және мемлекеттік, орыс және шет тілдерін өз бетінше меңгерген кезде цифрлық технологияларды және пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту тәсілінің қағидаттарын пайдаланады
  • зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін қолданады, тәжірибеге бағытталған есептерді шешу, сандық мәліметтерді талдау үшін математикалық білімдер мен әдістерді қолданады. Компьютерлік есептеулердің математикалық негіздері саласындағы есептерді өз бетінше шешудің базалық біліктер кешенін меңгерген;
  • ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, сандық технологияларды, интерактивті қосымшаларды (желілік, мобильді, бұлтты) қолдана отырып, кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешеді, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгереді;
  • заңдылықтары сыни тұрғыда талдап және олардың негізінде ақпараттық, физикалық, биологиялық және экономикалық объектілер мен процестерді визуалдау және зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін компьютерлік модельдерін жасайды;
  • компьютерлік графика теориясы мен жүйелік программалау тілінің құрылымы туралы жалпы түсінікке ие; есептеу техникасының, компьютерлік жүйелер архитектурасының тарихы мен даму үрдістерін, Компьютерлік желілер мен жүйелердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, деректерді жобалаудың және деректер базасын әзірлеудің негізгі әдістерін меңгерген;
  • оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын, жаңартылған білім беру мазмұнында информатика мен АКТ оқытудың ерекшеліктерін; оқушылардың зерттеушілік және жобалық қызметімен байланысты әдістерді және оқытудың басқа да инновациялық әдістерін қолданады;
  • базалық программалау тілдерінің аспаптық орталарында жұмыс істейді; Web және мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін кәсіби-бағытталған бағдарламалық құралдарды және интеграцияланған ортаны пайдаланады; объектілердің, құбылыстардың, жүйелердің, оның ішінде 3D ақпараттық және компьютерлік модельдерін құрады.
  • ғылыми қарым-қатынастың мықты жақтарын талдайды, білім мен тәжірибенің ағымдағы жағдайын сыни бағалайды, нақты кәсіби мақсаттар үшін жаңа білім мен дағдыларды игеру жоспарын әзірлейді, енгізеді және жетілдіреді; информатиканы оқыту процесін жетілдіру мақсатында әріптестерімен ынтымақтастықта жұмыс істейді.
Top