Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01507 Информатика (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктерге және инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін әзірлей алатын және білім беру үдерісін тиімді ұйымдастыра алатын кәсіби мұғалімді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Программалауға кіріспе
Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Web программалау
Заманауи есептеу жүйелері және олардың архитектурасы
Информатиканың теориялық негіздері
Web қосымшаларын әзірлеу
Абайтану және Ұлттық тәрбие
Цифрлық құрылғылардың архитектурасы және операциялық жүйелер
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экология және тұрақты даму
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Информатиканы оқыту әдістері мен технологиялары
Желілік технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті басқару
Киберқауіпсіздік және компьютерлік желілер
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
-
3 Оқу жылы
Физика
Оқу процесіндегі робототехникалық жүйелер
Заттар интернеті
Инклюзивті білім беру ортасы
Білім беру робототехникасы
Жасанды интеллект негіздері
SQL тілі және деректерді басқару
Бастауыш мектептің цифрлық сауаттылығы
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Мектеп информатикасының ғылыми негіздері
Мәліметтер қоры жүйелері
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу (экожүйе)
Білім беру экожүйелері
Академиялық жазу негіздері
Информатика бойынша білімді бағалау және дамыту
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады;
- Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
- Кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық-педагогикалық дамуға ұмтылады;
- Оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады;
- тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік пен өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамту, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
- ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, қоғамның трансформациясын цифрландыру жағдайында кәсіби педагогикалық қызметтің типтік міндеттерін шешу;
- математикалық, компьютерлік модельдеудің іргелі ұғымдарын және информатиканың семантикалық негіздерін меңгеру; қолданбалы бағдарламаларды жобалау және бағдарламаларды құру үшін әдістеме мен алгоритмдерді қолдану; ЕТ тарихы мен даму тенденциясын, есептеуіш жүйелер мен желілердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, қолданбалы есептерді шешу үшін мәліметтер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістерін білу;
- ақпараттық дүниетанымды кеңейту және цифрлық білім беру ресурстарын дамыту үшін ақпараттық технологияларды қолдану, оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға бағытталған инновациялық білім беру технологияларын, оның ішінде CLIL-ді пайдалану;
- информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін цифрлық дидактиканың теориялық және практикалық білімін қолдану, информатика, сонымен қатар робототехниканы оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес цифрлық оқыту ортасында білім беру іс-әрекетінің шарттарын жобалау, заманауи цифрлық білім беру технологияларын қолдану;
- педагогикалық зерттеу жүргізу үшін сандық құралдар мен әдістерді қолдану; педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін және қазіргі білім беру тенденцияларын, ғылыми-педагогикалық қызметтің практикалық мәселелерін шешу тәсілдерін қолдану.
Ұқсас БББ
6B01507 Информатика (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01507 Информатика және робототехника
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01507 Информатика (IP)
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01507 Информатика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01507 Информатика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01507 Информатика (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01507 Информатика
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01507 Информатика (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01507 Информатика
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01507 Информатика және робототехника
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01507 Информатика (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті