Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04110 Креативті индустриялар және продюссерлеу в Халықаралық білім беру корпорациясы

Пәндер

  • Кәсіпкерлікпен таныстыру

    Пәннің мазмұны студенттердің кәсіпкерлік негіздерін игеруіне, ашылатын бизнестің стратегиясы мен іскерлік тиімділігін анықтау дағдыларын қалыптастыруға, кәсіпорынның бизнес-жоспарын құруға және нарықтың жай-күйін бағалауға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән студенттердің негізгі мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы түсініктерін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шаралары және оның алдын алу тәсілдері туралы теориялық білімдерін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән жалпы экономикалық қаржылық сауаттылықты дамытуға, практикалық есептерді шешу үшін экономикалық және қаржылық есептердің әдістері мен құралдарын меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістемесі 1.0

    Бұл пән студенттерге ғылыми зерттеулер мен эксперименттер жүргізудің негізгі әдіснамалық тәсілдерін үйретуге бағытталған.Студенттер ғылыми деректерді түсіндіруді үйренеді және ғылыми жұмыстарды жазу және рәсімдеу ережелерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты cтуденттердің қоршаған ортаға адам әрекетінің әсерін бағалау дағдыларын дамыту және әлемнің тұрақты дамуы үшін оны қорғаудың стратегияларын әзірлеуге үйрету. Пәннің мазмұны экологиялық процестерді, адамның іс-әрекетінің табиғи экожүйеге әсерін зерттеуді, сонымен қатар жұмыс және тұрмыстық ортадағы қауіпсіздік қағидаларын әзірлеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент негіздері

    Бұл пән менеджмент саласындағы озық тәжірибелерге сәйкес ұйымдардағы тиімді басқарудың негізгі ұғымдары мен әдістерін зерттейді. Студенттер корпоративтік ортада бизнесті ұйымдастыру, шешім қабылдау процестері, коммуникация, жоспарлау және персоналды дамыту принциптерін үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Статистика

    Студенттердің статистика саласындағы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Статистикалық әдістемені зерттеу: статистикалық мәліметтерді жинау, өңдеу және талдаудың жалпы принциптері, тәсілдері, әдістері, құрылыс секторының даму заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың сандық және сапалық сипаттамаларын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік бағдар беру модулі

    Бұл пән студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауын дамытуға бағытталған кең ауқымды тақырыптарды қамтиды. Пән еңбек нарығын талдауды, әртүрлі мамандықтармен таныстыруды, жеке мансаптық жоспарды құруды және студенттердің қажеттіліктеріне сәйкес негізгі кәсіби дағдыларды дамытуды қамтиды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бизнес- жоспарлау

    Пәннің мақсаты студенттерді компаниялар үшін стратегиялық және операциялық жоспарларды әзірлеуге, тәуекелдерді бағалауға және табысты бизнес үшін тиімді бизнес-жоспарларды құруға үйрету. Пәннің мазмұны бизнес-жоспарлаудың теориялық және практикалық негіздерін қамтиды. Түрлі мақсаттар мен жағдайларға бейімделген стандартты және мамандандырылған бизнес-жоспарларды құру бойынша ұсыныстарды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі I

    Бұл пән студенттерге ағылшын тілін академиялық контексте қолданудың негіздерін үйретеді. Пән бағдарламасы академиялық мәтіндердің сөздік қорын, стилистикасын және құрылымын зерттеуді қамтиды. Студенттер академиялық эссе жазу және құрылымдық жазбаша және ауызша презентациялар жасау арқылы академиялық ортада тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дизайн және брендинг

    Пәннің мақсаты студенттерді тиімді бренд стратегияларын әзірлеуге және нарықта брендті тануға және табысты позициялауға ықпал ететін шығармашылық шешімдерді жасауға үйрету. Пәннің мазмұны концепция мен бренд сәйкестігін әзірлеуден бастап брендті пайдалана отырып, нарықта өнімдерді немесе қызметтерді визуализациялау, орналастыру және жылжыту үшін тиімді құралдарды құруға дейінгі дизайн және брендинг негіздерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ойлау-дизайні

    "Дизайн-ойлау" пәні білім алушыларға жаңа тауарлар мен қызметтерді әзірлеудің (дизайн-ойлау, дизайн-спринт, эмпатикалық әзірлеу және т.б.) теориялық қағидаттары, тұжырымдамалары мен ережелері дағдыларын меңгеруге, осы әдіснамалардың құралдары мен техникаларын пайдаланудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Топ құру және топтық жұмыс әдістері

    Пәннің мақсаты тапсырмаларды орындаудың тиімділігін арттыру үшін студенттерді командалық жұмысты басқару дағдыларына үйрету. Пәннің мазмұны командалық жұмысты ұйымдастыру әдістерін зерделеуді, рөлдер мен міндеттерді бөлуді, топ мүшелерінің өзара іс-қимылын жақсартуды, топтық іс-әрекеттің тиімділігін арттыруды және ұжымдық шешімдерді қабылдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік желі алгоритмдерінің жұмыс істеу негіздері

    Бұл пән Meta (Facebook), TikTok және Google (YouTube) сияқты танымал онлайн платформалардың негізгі алгоритмдерін зерттеуге бағытталған. Студенттер осы платформалардың алгоритмдерінің жұмыс істеу принциптерін үйренеді, сондай-ақ мазмұнды құру, аудиторияны тарту және онлайн ортадағы танымалдылықты басқару үшін қолданылатын трендтер мен стратегияларды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Ноу-код құралдары

    Бұл пән кодтауды мүлдем қажет етпейтін қолданбалар мен бағдарламаларды жасауға мүмкіндік беретін құралдар мен әдістерге кіріспе береді. Студенттер цифрлық өнімдерді кодсыз әзірлеуге арналған платформаларды, сондай-ақ күрделілігі төмен орталарда цифрлық шешімдерді жылдам жасауға және сынауға мүмкіндік беретін әдістемелерді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Скринрайтинг негіздері

    Пән медиаплатформалар үшін сценарий жазу негіздерін үйретеді. Студенттер сценарий құрылымының, сюжеттік құрылымының, кейіпкерлердің дамуының, диалогтың және оқиғаның суреттелуінің негізгі принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі II

    Бұл пән арқылы студенттер ағылшын тілін ғылыми мақсатта қолданудың озық әдістерін үйренеді. Оқыту бағдарламасы лексикалық дағдыларды дамыту, академиялық риторика мен мәтінді безендіру ерекшеліктерін меңгеруді қарастырады. Оқыту барысында студенттер назары ғылыми еңбектер жасау және мәнерлі ауызша, сонымен қатар жазбаша академиялық таныстырылымдарды қалыптастыру дағдыларын жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Пәннің мақсаты студенттерді ұйымдардағы тиімді басқару стратегияларын әзірлеуге және енгізуге дайындау. Пәннің мазмұны стратегия мен миссияны қалыптастыруды, сыртқы және ішкі ортаны талдауды, стратегиялық жоспарлауды, стратегияларды іске асыруды және оларды бағалауды зерделеуді қарастырады. Менеджмент негіздері бойынша негізгі білімді талап етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару әдістері

    Бұл пән студенттерге жобаларды тиімді басқарудың негізгі аспектілерін үйретеді. Пән жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау және аяқтаудың теориясы мен практикалық әдістерін зерттеуді қамтиды. Студенттер сонымен қатар командалық жұмыс, тәуекелдер және ресурстарды басқару аспектілерін тереңдетеді, бұл жобалық қызмет шеңберіндегі басқару процестеріне жан-жақты көзқарасты қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Медиакоммуникация негіздері

    Бұл пән медиа ортадағы коммуникация принциптерін, БАҚ рөлін, мазмұнды құру мен таратуды және оның қоғамға әсерін үйретеді. Студенттер этикалық және құқықтық аспектілерді, медиа өнімдердің формаларын және бағалау әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Іскерлік ағылшын I

    Курс студенттерге іскерлік ортада ағылшын тілінде қарым-қатынас дағдыларын үйренуге көмектеседі. Ол жазбаша және ауызша қарым-қатынасты зерттеуді, іскери құжаттарды, презентацияларды, сондай-ақ іскерлік қарым-қатынастың мәдени аспектілерін қамтиды. Курстың мақсаты-студенттерді Халықаралық бизнес - ортада табысты жұмыс пен коммуникацияға дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мінез-құлық психологиясы

    Пән адамдағы мінез-құлық процестері мен құбылыстарын зерттейді, түсіндіреді және болжайды. Ол адамдардың қоршаған ортамен қарым-қатынасын, шешім қабылдауын, сенімдерін қалыптастыруын және әртүрлі ынталандыруларға қалай жауап беретінін зерттейді. Бұл пән мінез-құлық және мотивация негіздерін түсінуге, сондай-ақ менеджмент пен маркетингте алынған білімді қолдануға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Өнер тарихы

    Пән өнердің уақыт бойынша дамуын және оның мәдениет пен қоғамға әсерін зерттейді. Бұл пән студенттерге әр түрлі көркемдік кезеңдерді, стильдерді, қозғалыстар мен суретшілерді кеңінен түсінуге көмектеседі, сыни тұрғыдан ойлауды және эстетикалық құндылықтарды түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Стартап академиясы (технологиялық кәсіпкерлік негіздері 1.0)

    Бұл пән студенттерді өз стартапын сәтті іске қосу үшін қажетті білім мен құзыреттілікке үйретуге бағытталған. Студенттер бәсекеге қабілетті идеяларды қалыптастыруды, топ құруды, гипотезаларды және өнімнің бастапқы нұсқаларын сынауды және өз идеяларын коммерцияландыру үшін инвестицияларды тартуды үйренеді. Бұл пәннің пререквизиті "Кәсіпкерлікке кіріспе" пәні болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жарнама және қоғаммен байланыс негіздері

    Пән студенттерде сыртқы және ішкі байланыстарды құру ерекшеліктерін, қоғамдық санаға әсер ету әдістерін, коммерциялық, саяси және әлеуметтік салаларда қоғамдық пікірді басқарудағы PR технологияларын қамтитын жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы бастапқы білімді дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сандық жобаларды басқару

    Пәнді оқу барысында студенттер кәсіби қызметте қажетті цифрлық жобаларды басқару саласында қолданбалы білім мен негізгі құзыреттерді игереді және дамытады, сонымен қатар жеке құзыреттіліктерін жетілдіреді және өзін-өзі ұйымдастыру тәжірибесін жинақтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кинопродюсерлік негіздері

    Курс фильм өндірісінің іргелі аспектілерімен таныстырады, продюсердің рөлі мен функцияларын көрсетеді, сонымен қатар қазіргі заманғы қаржыландыру әдістері мен өндірістің негізгі кезеңдерін түсінуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Музыкалық өндіріс негіздері

    Курс музыка индустриясында жұмыс істеудің негізгі аспектілерімен және өнер менеджерінің міндеттерімен таныстырады. Студенттер мансапты осы салада қалай бастау керектігін, келешегі бар музыканттарды анықтау және қолдауды үйренеді, сондай-ақ оларға табысты мансапты көтеруге және құруға көмектеседі. Студенттер сонымен қатар сала тенденцияларын зерттейді және өнер үшін бірегей бейнелерді жасауды, сондай-ақ командамен тиімді әрекеттесуді және қақтығыстарды шешуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Іскерлік ағылшын II

    Бұл пән студенттерге ағылшын тілінде іскерлік хат алмасу және ауызша келіссөздер жүргізу бойынша терең дағдыларды меңгеруге көмектеседі. Оқыту бағдарламасы іскерлік құжаттаманың әртүрлі түрлерін жасау, кәсіби таныстырылым жасау және іскерлік коммуникациялардағы мәдени сипаттарды түсіну құзыреттерін дамытуды қамтиды. Курстың мақсаты студенттердің жаһандық іскерлік қоғамдастықта тиімді жұмыс істеу және қарым-қатынас жасау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Инфлюенсерлермен жұмыс істеу

    Пән студенттерге брендтің еліктіруін арттыру үшін әлеуметтік медиадағы ықпал етуші тұлғалармен қалай жұмыс істеу керектігін үйретуге бағытталған. Ол маркетингтік науқандарда ықпал етуші тұлғалармен сәтті серіктес болу үшін қажетті стратегияларды, этикалық түсінік пен практикалық дағдыларды қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллектке кіріспе

    Бұл курс жасанды интеллект туралы іргелі түсінік береді, студенттерді оның негізгі принциптері мен қосымшаларымен таныстырады. Студенттер жасанды интеллект технологиясының ландшафтын шарлау үшін қажетті негізгі ұғымдарды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (ағылшын емес)

    Осы пән бойынша студенттер таңдалған шет тілінің негізгі дағдыларын бастауыш деңгейден A2 деңгейіне дейін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Деректер мен аналитика негіздері

    Пән студенттерді деректерді талдаудың негізгі ұғымдарымен, құралдарымен және әдістерімен таныстырады. Тақырыптарға деректер түрлері, талдау әдістері, визуализация, мәліметтер базасы және этикалық аспектілер кіреді. Студенттер деректермен жұмыс істеудің және негізделген шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік меншік және шығармашылық жобаларды қорғау

    Пән зияткерлік меншікті құқықтық қорғаудың негіздерін, әдістері мен механизмдерін қамтиды. Сондай-ақ студенттер креативті өнімдер мен жобаларды коммерцияландыру және монетизациялау стратегияларын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық жобалардың экономикасы

    Пән шығармашылық жобалардың қаржыландыру және қаржылық үлгілері туралы жалпы түсінікті қалыптастырады. Жобаларды жүзеге асыру барысында қаржыландыруды тартуға, шығындарды жоспарлауға, кірістілік нормасына және қаржылық басқаруға қатысты барлық маңызды аспектілер ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мобилография

    Мобилография студенттерге мобильді құрылғылар арқылы мультимедиялық мазмұн жасауға үйретеді, инновациялық әңгімелеу үшін практикалық дағдылар береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Операторлық жұмыс негіздері

    Бұл пән композицияны, кадрлауды, жарықтандыруды және бейне және фототехникамен жұмысты қоса алғанда, операторлық шеберліктің негіздерін қалыптастырады. Осы пән аясында студенттер сапалы мультимедиялық контент құруда практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Ивент- менеджмент

    Пән іс-шара жобаларын ұйымдастыру және жүзеге асыру (іс-шараны басқару), сондай-ақ іс-шара жобалары мен шығармашылық индустрия саласындағы кәсіпкерлік қасиеттерді дамыту саласындағы білім, дағды және тәжірибелік дағдылар жиынтығын қалыптастырады және жүйелейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Сатуды басқару стратегиялары

    Курс стратегиялық сату тәсілдерінің дағдыларын дамыту үшін практикалық оқытумен бірге сатуды басқарудың теориялары мен әдістерін мұқият зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Медиа талдау және медиа жоспарлау

    Пән студенттерді медиа деректерді талдау негіздерімен, жарнамалық жоспарлау стратегияларымен және өнімдерді немесе қызметтерді тиімді байланыстыру және жылжыту үшін әртүрлі медиа платформаларды пайдаланумен таныстырады. Оқу процесі медиа және жарнама саласында жұмыс істеуге қажетті теория мен практикалық дағдыларды үйренуді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Құндылық көшбасшылығы

    Пән құндылықтарға негізделген көшбасшылық принциптерін үйретеді. Студенттер стратегияларды әзірлеуді, ұйымның мәдениетін басқаруды және құндылықтарға негізделген этикалық шешімдер қабылдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект пен цифрлық бизнес

    Пән бизнес-процестерді оңтайландыру және инновациялық цифрлық шешімдерді жасау үшін AI технологияларын пайдалану әдістерін зерттейді. Студенттер әртүрлі бизнес секторларында AI енгізу және компанияны басқаруды автоматтандыру стратегиялары туралы білім алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Киберқауіпсіздік негіздері

    Бұл курс цифрлық ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қажетті принциптер мен стратегияларды ұсынады, қауіптерді анықтау мен алдын алудан бастап оқиғаларға жауап беруге және оларды жоюға дейінгі тақырыптардың кең ауқымын қамтиды. Студенттер дамып келе жатқан киберқауіптермен күресу үшін қажетті киберқауіпсіздік хаттамалары мен технологиялары туралы негізгі түсінік алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Стартап академиясы (технологиялық кәсіпкерлік негіздері 2.0)

    Пән технологиялық кәсіпкерлік бойынша өткен курстың жалғасы болып табылады. Пән студенттерге құнды тәжірибе алуға және нақты кәсіпкерлік қиындықтарға дайын болуға мүмкіндік беретін практикалық жағдайларға, нақты өмірлік жобаларға және өндіріспен өзара әрекеттесуге ерекше назар аударады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Инвестициялық менеджмент

    Курс қаржы активтері мен портфельдерді тиімді басқарудың қағидаттары мен стратегияларын қарастырады, сондай-ақ инвестициялық талдау мен шешім қабылдаудың серпінді әлемі туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бизнес-процестерді модельдеу

    Пән студенттерді бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, ұйымның қаржылық менеджменті саласындағы қолданбалы есептерді шешу үшін экономикалық-математикалық әдістер мен модельдерді қолдануды үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Нейромаркетинг

    Нейромаркетинг - бұл тұтынушылық мінез-құлықты тереңірек түсіну үшін нейробиологияны, психологияны және маркетингті біріктіретін пәнаралық курс. Бұл курс тиімді маркетингтік стратегиялар мен тактикалар туралы түсінік беретін ми процестерінің тұтынушылардың шешім қабылдауына қалай әсер ететінін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістемесі 2.0

    Пән студенттерге алдыңғы курста басталған ғылыми зерттеулердің әдіснамалық тәсілдерінің негіздерін оқытудың жалғасы болып табылады. Бұл курста студенттер күрделірек деректерді талдау әдістерін, соның ішінде статистикалық және сапалық тәсілдерді үйрену арқылы өз білімдері мен дағдыларын тереңдете түседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Заңдар мен этикалық нормаларға сәйкес коллективті шешімдер қабылдау үшін көшбасшылық және командалық басқару дағдыларын меңгеру, соның ішінде жұмыс қатынастарын құру, міндеттерді бөлу және қақтығыстарды басқару
  • Идеяларды құру, бюджеттеу, қаражат жинау, жоспарлау, тәуекелдерді бағалау және жобаларды бақылауды қоса алғанда, шығармашылық жобаларды өндіру кезеңдерін білу
  • Шығармашылық салаларда және медиа саласындағы таланттарды іздеу, тарту және басқару әдістерін меңгеру
  • Шығармашылық индустрия нарығында брендті дамыту және табысты позициялау үшін таланттардың медиа стратегиясын жасай алу
  • Әлемнің және қоғамның тұрақты дамуы үшін шығармашылық индустрияларда мәдени жобаларды әзірлеу
  • IT өнімдерін және жасанды интеллектті қолдана отырып, мәдени жобалар үшін инновациялық шешімдер жасау
  • Нарықтағы өзгерістер мен тұтынушылардың қалауларын ескере отырып, креативті индустриялардағы ағымдағы және болашақ тенденцияларды талдау
  • Креативті саладағы кәсіпорындардың дамуын болжау және олардың стратегиялық басқаруын жоспарлау
  • Шығармашылық жобаларды басқарудағы стратегиялық және тактикалық міндеттерді шешу үшін бизнес-процестерді тиімді басқару
  • Ағылшын (шет) тілін академиялық және кәсіби мақсаттар үшін жеткілікті деңгейде сенімді түрде түсіну, сөйлеу, оқу және жазу
  • Сәйкес әдістемелер мен этикалық принциптерді пайдалана отырып, зерттеу жобаларын әзірлеу, жүргізу, талдау және есеп беру
  • Еңбек нарығын талдау, мансаптық перспективаларды түсіну және болашақ мансап туралы негізделген шешім қабылдау
Top