Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03105 Психология в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология тарихы

    Студенттер әлемдік және отандық психологиялық ойлардың жетістіктері туралы білімді тарихи процесс ретінде меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиялық білімнің көрнекті өкілдерінің еңбектерін талдайды; ғылыми психологиялық танымның дамуындағы сабақтастықты ашады, өзекті мәселелерді шешу және ғылымның қазіргі жай-күйін түсіну мақсатында тарихи өткенді қарастыру қажеттілігін ойлайды. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер өмірбаяндық мәліметтер, ғылыми еңбектер және психологиядағы жетістіктер туралы салыстырмалы кестелерді құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандыққа кіріспе

    Психологияның даму тарихы, психологтың қызметін реттейтін негізгі этикалық және кәсіби принциптер туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Психолог қызметінің қоғам өмірінің әртүрлі салаларындағы заңдылықтары мен бағыттары, психологтың кәсіби және жеке өсуі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанда психология ғылымының дамуы

    Студенттер Қазақстан Республикасындағы психологиялық ғылымның даму тенденциялары мен қазіргі жағдайы және психологиялық идеялардың пайда болуының тарихи үрдісі туралы білімдерді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер отандық психологиялық ой өкілдерінің еңбектерін талдайды; ғылыми психологиялық танымның дамуындағы сабақтастықты ашады, өзекті мәселелерді шешу және ғылымның қазіргі жай-күйін түсіну мақсатында тарихи өткенді қарау қажеттілігін ойлайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер отандық психологиялық ғылымның негізгі ұстанымдары, тәсілдері және жетістіктері жөнінде салыстырмалы кестелерді құрастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология

    Студенттер жалпы психологияның қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларының ерекшеліктері туралы негізгі білімді игереді, ойлау психологиясының теориялық және әдістемелік негіздерін, мотивация психологиясын және іс-әрекетті ішкі реттеуді меңгереді; ғылыми ойлау мәдениеті, фактілер мен теориялық ережелерді жалпылау, талдау және синтездеуді үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиядағы типтік мәселелерді шешу үшін санаттар мен әдістер жүйесін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Даму психологиясы

    Студенттер онтогенездегі адамның психикалық дамуының негізгі түсініктерін және онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде жеке тұлғаның даму ерекшеліктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер онтогенетикалық дамуды эмпирикалық тұрғыдан сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психологиялық дамудың түрлі әдістерін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорт психологиясы

    Студенттер адамның қимылды үйрету, спорттық жаттығулар, нақты командалық өзара әрекеттесуге қатысу, жарыстарға дайындалу және өнер көрсету, сондай-ақ спортпен байланысты қоғамдық өмірдің әртүрлі формаларына қатысу процесінде адамның психикалық белсенділігінің заңдылықтары туралы білімді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындау кезінде олар спортшылардың/жаттықтырушылардың жеке мәселелерін шешу дағдылары мен біліктеріне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы

    Студенттер қарым-қатынас психологиясының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ақпаратты талдайды және әлеуметтік-психологиялық коммуникация аясында әдеби көздермен өз бетінше жұмыс істейді. Жұптар мен топтарда жұмыс істей отырып, тиімді тұлғааралық коммуникация технологиясын қолданып,өзара іс-қимыл процесін мақсатты түрде құрастырады және ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психодиагностика негіздері

    Студенттер адамның жеке психологиялық және психофизиологиялық ерекшеліктерін өлшеу, бағалау және талдау, сондай-ақ қандай да бір негізде біріктірілген адамдар топтары арасындағы айырмашылықтарды анықтау туралы білімді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттерде психодиагностикалық құралдарды таңдау және қолдану біліктері мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арт психология

    Студенттер арт психологияның негізгі ұғымдары мен әдістері, қазіргі заманғы бағыттары, тұжырымдамалары, түрлері мен формаларымен танысады; мекемеде психологиялық тұрғыдан ыңғайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құру кезінде денсаулық сақтау технологияларын қолдануға дайындалады; әр түрлі түзету және дамыту міндеттерін шешудің құралдары мен әдістерін таңдау мүмкіндігі және кәсіби тәжірибесін жетілдіру қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлға теориялары

    Студенттер тұлға психологиясының негізгі түсініктері мен мәселелерін игереді. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер шетелдік және отандық психологиядағы тұлғаның негізгі теорияларын жүйелейді және талдайды. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер тұлға феноменін зерттеудің әртүрлі тәсілдерін салыстырады және жеке тұлғаны теориялық және қолданбалы зерттеудің негізгі әдістерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасы психологиясы

    Студенттер отбасылық психологияның негізгі ұғымдарын, ғылыми принциптері мен заңдылықтарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындау кезінде студенттерде отбасы, отбасылық қатынастар және отбасымен кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті дағдылар туралы ғылыми идеялар қалыптасады. Студенттер әлеуметтік өзара әрекеттесуді жүзеге асыра алады және командадағы рөлін жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кросс-мәдени және этникалық психология

    Студенттер этнопсихология туралы білімді жалпыадамзаттық және мәдени-спецификалық бірлікте адамның психологиялық ерекшеліктерін зерттейтін білімнің пәнаралық саласы ретінде меңгереді және осы негізде оларды кәсіби қызметке дайындау этносаралық өзара іс-қимыл жағдайында жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары нерв қызметінің анатомиясы және физиологиясы

    Мақсаты: студенттерде жоғары жүйке жүйесінің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Осы курсты оқу нәтижесінде студент ми қыртысында болатын негізгі физиологиялық процестер туралы іргелі білім алады; негізгі органдар жүйелерінің құрылымы мен жұмысының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін түсіндіреді, дене құрылымындағы заманауи тәсілдерді талдайды, адамның физикалық, психофизиологиялық және әлеуметтік денсаулығының өзара әрекеттесуін бағалайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Практикалық психология және коучинг

    Студенттер практикалық психология мен коучингтің әдіснамалық, теориялық, әдістемелік және технологиялық негіздері бойынша білім алады. Жеке және ұйымдастырушылық кеңес беру саласындағы міндеттерді кәсіби шешуге ықпал ететін әдістерді қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дін психологиясы

    Студенттер діни мотивация механизмдері, діннің жеке тұлғаға әсері, әлеуметтік мінез-құлық және діни мәдениет туралы білімді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындау кезінде студенттер әртүрлі діни дәстүрлерді, руханият формаларын, сондай-ақ діни және діни емес адамдарға психологиялық зерттеу әдістері мен интерпретациялық модельдерді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Психодиагностика бойынша практикум

    Студенттер практикалық психодиагностикадағы психологтың кәсіби іс-әрекетінің білім, дағдылар жүйесін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, болашақ психологтардың психологиялық диагностика құралдарын, жеке және топтық диагностикалық жұмыстарды қолданудың нормалары мен ережелерін игеру саласындағы құзыреттерін қалыптастырады. Топтарда жұмыс істей отырып, объективті психодиагностикалық тәсіл шеңберінде әзірленген негізгі әдістемелерді, жеке және топтық жұмыстың тұлғааралық, мінез-құлық, кәсіби дағдыларын, психодиагностикалық зерттеу бағдарламасын жасау дағдыларын қолданудың әдістері мен техникасын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Эволюциялық психология

    Студенттерде психологиялық ғылымның жаңа саласы ретінде эволюциялық психология туралы, оның психологиялық пәндер кешеніндегі рөлі мен орны туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, жеке тұлғаның эволюциялық дамуы мен оның мінез-құлқына бейімделу нәтижесінде адамның ерекше қасиеттері туралы негізгі эволюциялық-психологиялық идеяларды, осы процестің механизмдерінің ерекшелігі мен мәнін игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг

    Студенттер әлеуметтік- тренингті ұйымдастыру мен өткізумен байланысты теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер әлеуметтік-психологиялық тренингті ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін, тренингті жүргізу қызметінің кезеңдерін, тренинг процесіндегі тұлға мен топ динамикасының негізгі заңдылықтарын сипаттайды. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің тұлғалық өсуіне, олардың үйлесімді дамуына бағытталған әлеуметтік және психологиялық технологияларды іске асыру қабілетін қалыптастыру үшін оқу тобында тренингтік сабақ дайындап, өткізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлға дамуының тренингі

    Студенттер әлеуметтік-психологиялық тренингтер мен жеке тұлғалық өсу тренингтерін өткізу теориясы мен тәжірибесінің негізгі түсініктерін, ережелерін, тиімділігін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиялық тренингті ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін, тренинг барысында тұлға мен топ динамикасының негізгі заңдылықтарын сипаттайды. Студенттер топта жеке тұлғалық өсу мен үйлесімді дамуға бағытталған тренингтік сабақ дайындап, өткізеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру

    Студенттер психологиялық кеңес беруді ұйымдастырудың негізгі түсініктері мен теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер кеңесшінің рөлін, кеңес беру үрдісінің кезеңдері мен рәсімдерін сипаттайды; мектептегі, отбасындағы, жұмыстағы психологиялық кеңес берудің әдістемесі мен принциптерін талдайды. Жұптық жұмыс істей отырып, студенттер практикалық жағдайларды моделдеу арқылы, клиент тұлғасының коммуникативтік дамуына, тұлғааралық қарым-қатынасқа байланысты мәселелер бойынша: отбасылық, іскерлік, психологиялық-педагогикалық кеңес беру бойынша психологиялық кеңес өткізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық психология

    Студенттер экономикалық психологияның пәнін, негізгі бағыттарын, практикалық біліктердің аймақтары, психологиялық-экономикалық жағдайлар мен өзара әрекеттесулерді талдау құралдарын, кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға ықпал ететін психологиялық климат құру мақсатында ұйым қызметкерлерімен жұмыс жүргізу қабілеті туралы білімді игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Саясат психологиясы

    Студенттер саясат психологиясының негізгі категорияларымен, мәселелерімен және теориялық-әдіснамалық тәсілдерімен танысып, саяси жағдайларды, құбылыстарды, ірі әлеуметтік құрылымдар мен саяси маңызды процестерді ғылыми саяси-психологиялық талдаудың теориялық және әдіснамалық принциптері туралы білімді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер саяси психология туралы білімді жүйелейді; саяси коммуникацияның психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, өмірлік стратегиясын құру кезінде басшылыққа алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі дидактика

    Студенттер заманауи дидактиканың ғылыми-әдістемелік негіздерін меңгереді, оқу процесін ұтымды ұйымдастырудың теориялық мәселелерін жүйелі және дәйекті түрде ашады. Практикалық тапсырмаларды орындау кезінде студенттер пәндерді оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістемесінің стратегияларын салыстырады, оқытудың кәсіби қызмет тәжірибесімен байланысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Пән әлеуметтік психологияның даму тарихы туралы білімді қалыптастыру, әлеуметтік психологияның өзекті мәселелерімен танысу мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің теориялық білімі мен практикасын қолданады, әлеуметтік-психологиялық зерттеудің негізгі әдістері туралы теориялық және практикалық білімді дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасылық кеңес беру

    Студенттер отбасылық кеңес беруді ұйымдастырудың түсініктері мен теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер кеңесшінің рөлін, кеңес беру үрдісінің кезеңдері мен рәсімдерін сипаттайды, отбасындағы психологиялық кеңес берудің әдістемесі мен принциптерін талдайды. Топта жұмыс істеу барысында студенттер тәжірибелік жағдайларды моделдей отырып, отбасылық қарым-қатынас мәселелері бойынша психологиялық кеңес береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологияны оқыту әдістемесі

    Студенттер психологияны оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер теориялық және қолданбалы психология курстары бойынша дәрістер, семинарлар мен практикалық сабақтарды ұйымдастыруға қойылатын талаптарды жүйелейді. Өз бетінше жұмыс жасай отырып, студенттер психология курстарының сабақ жоспарларын жасайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер осы пән мазмұнының ерекшелігіне және оны оқыту мақсатына байланысты психологияны оқытудың дәстүрлі және инновациялық стратегияларын пысықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дифференциалды психология

    Студенттер дифференциалдық психологияның негізгі түсініктерін, жеке айырмашылықтардың классикалық және қазіргі заманғы теорияларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер жеке айырмашылықтарды және оларды диагностикалаудың әртүрлі әдістерін жүйелейді,сондай-ақ бұл айырмашылықтарды әр түрлі салалардағы сандық жүйеде бағалайды. Студенттер топтарда жұмыс істей отырып, дифференциалдық психология әдістерінің жіктелуін және әртүрлі типологиялардағы типтердің пайда болу ерекшеліктерінің сипаттамасын құрайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эксперименталды психология

    Студенттер психологиялық зерттеулердің теориялық-эмпирикалық әдістерінің негізгі түсініктерін, эксперименталды зерттеулерді жүргізудің теориясы мен тәжірибесін, психологиялық эксперименттерді жоспарлау бойынша арнайы білім алуды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиялық экспериментті ұйымдастыру және өткізу ерекшелігімен танысады. Топта жұмыс істей отырып, студенттер психологияның негізгі эмпирикалық әдістерін және психологиялық экспериментті ұйымдастыру мен жоспарлаудың практикалық негіздерін құрайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психологиядағы математикалық әдістер

    Студенттер психологиялық зерттеудің нәтижелері мен қорытындыларын статистикалық сенімділікпен анықтайтын психологияда математикалық әдістерді қолдану туралы білім мен құзыреттілік жүйесін игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиялық зерттеудің математикалық әдістерін оның мақсаттарын, міндеттерін, гипотезаларын өзгеруі тұрғысынан сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер зерттеу нәтижелері мен қорытындыларының сауатты математикалық өңделуін жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы психология

    Студенттер арнайы психологияның ғылыми білім саласы, оның тарихы, қазіргі жағдайы және даму бағыттары сияқты негізгі ұғымдарын игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың психофизикалық даму ерекшеліктерін, білім беру мүмкіндіктерін, қажеттіліктері мен жетістіктерін зерттейді. Шағын топтарда жұмыс істей отырып, студенттер мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың білімі мен дамуына жеке тұлғаға бағытталған көзқарас жағдайында даму бұзылыстарын түзету бағдарламасын жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Индивидуалды психология

    Студенттер жеке психологияның тұжырымдамалық теориялық және клиникалық негіздері туралы білімді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер классикалық психоанализдің негізгі концептуалды ережелер, тұлғаны дамыту тәсілдері, психотерапияның мақсаттары мен әдістемесі тұрғысынан айырмашылықтарды түсінеді. Шағын топтарда жұмыс істей отырып, студенттер естеліктердің бейсаналық мазмұнын талдау және олармен жұмыс істеу техникасын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлеуметтік психологияның теориялары мен модельдері

    Студенттер әлеуметтік психологиядағы теориялар мен модельдерді құрудың дамуы мен логикасы, сондай-ақ әртүрлі әлеуметтік-психологиялық тәсілдердің болжамдық мүмкіндіктері туралы білімді игереді. Практикалық тапсырмаларды орындау кезінде студенттер әртүрлі әлеуметтік-психологиялық теориялар мен модельдер тұрғысынан күрделі әлеуметтік құбылыстарды кешенді талдау дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика

    Студенттер арнайы педагогиканың ғылыми білім саласы, оның тарихы, қазіргі жағдайы мен даму бағыттары сияқты негізгі ұғымдарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер оқытудың мазмұны, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың категорияларымен түзету-тәрбие жұмысының бағыттары туралы сипаттайды. Арнайы мекемелердің әртүрлі типтеріндегі білім беру жүйесін салыстырады және талдайды. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың сипаттамасын құрайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұжымдық іс-әрекет психологиясы

    Студенттер ұжымда жұмысты ұйымдастыру және басқару, ортақ мақсаттарға қол жеткізу стратегияларын әзірлеу, ұжымның ішкі ресурстарын тиімді пайдалану және дау-жанжалдарды басқару дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жеке өмірі мен кәсіби мансабында пайдалы болатын әлеуметтік және коммуникативтік дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кеңес беру бойынша практикум

    Студенттер білім берудің әлеуметтік ортасы, психолог қызметінің әртүрлі салалары туралы білімдерін бекітеді және тереңдетеді. Психологиялық білім беру, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және т.б. бойынша психологиялық және әлеуметтік-педагогикалық жұмыстарды өз бетінше жоспарлайды және жүргізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Салыстырмалы психология

    Студенттер психиканың пайда болуы мен эволюциясы туралы, сондай-ақ дамудың эволюциялық кезеңдерін бөліп көрсету мәселесі туралы негізгі білімдерді игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер эволюциялық дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі жануарлар психикасының ерекшеліктерімен және адам психикасының пайда болу ерекшелігімен танысады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер филогенездің әртүрлі деңгейлеріндегі психиканы салыстырмалы зерттеу саласындағы терең теориялық білім мен кәсіби дағдыларды игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік әсер ету психологиясы

    Студенттер адамның мінез-құлқының өзгеру процестері мен нәтижелерін, басқа адамның көзқарастары мен пікірлерін, бұқаралық ақпарат құралдары мен жарнама туралы білімді меңгереді. Әлеуметтік әсер етудің психологиялық тетіктері мен технологияларын игеріп, адам ресурстарын басқару саласында кәсіби құзыреттерге ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Студенттер ұйымдардағы мәселелерді талдау және анықтау, кадр ресурстарын тиімді басқару және пайдалану стратегияларын әзірлеу мен енгізу туралы теориялық білімді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындау кезінде олар қақтығыстарды басқару, мотивация мен көшбасшылықты қалыптастыру және менеджмент саласындағы мәселелерді шешу үшін психологиялық технологияларды қолдану біліктері мен дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Медициналық психология

    Студенттер медициналық психология саласындағы терең кәсіби білімді, мамандықтың теориялық және әдіснамалық негіздерін, медициналық психологияның қазіргі заманғы бағыттарында кең іргелі дайындықты меңгереді. Әртүрлі патологиялық жағдайлар мен даму ауытқуларындағы психикалық белсенділіктің өзгеруі мен қалпына келуінің жалпы және жеке психологиялық заңдылықтарын терең зерттейді. Психикалық факторлардың аурулардың және басқа да бейімделу жағдайларының пайда болуы мен жеңуіне әсерін, адамның бейімделу ресурстарын арттыру, әртүрлі генезді аурулардың алдын алуда, сондай-ақ оңалту кезінде психикалық даму мен тұлғааралық қатынастарды үйлестіру мүмкіндіктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Патопсихология

    Студенттер психологиялық білім саласы ретінде патопсихологияның негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психикалық аурумен ауыратын адамның психикалық қызметінің бұзылуын немесе бұзылу заңдылықтарын түсінеді және практикалық психология әдістемесінің көмегімен оны қайта құру мүмкіндігін анықтайды. Студенттер топтық жұмыс барысында, практикалық жағдайларды моделдей отырып, патопсихологиялық зерттеуді жоспарлайды,жүргізеді және алынған нәтижелерді талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заң психологиясы

    Студенттер негізгі құқықтық категориялардың психологиялық-заңдық мәнін, құқықпен байланысты қызметтің психологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, құқық қатынастарының әртүрлі субъектілерінің психикалық іс-әрекетінің ерекшеліктерін, құқық қолдану мен құқық қорғаудың әртүрлі жағдайларындағы олардың психикалық жай-күйін анықтайды. Топтық жұмыстарда қоғам өмірін құқықтық реттеуді жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Еңбек психологиясы және персонал басқару

    Студенттер ұйымдағы адамдарды басқарудың негізгі тәсілдері мен тұжырымдамалары туралы білім алады, ұйымның тиімділігін арттыруға және оның нәтижелерін жақсартуға көмектесетін әртүрлі стратегиялармен, технологиялармен және персоналды басқару әдістерімен танысады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, дау-жанжалдар мен проблемалық жағдайлардың себептерін анықтап, оларды шешудің жолдарын табады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психолингвистика

    Студенттер тіл мен сөйлеудің табиғатын түсінудегі лингвистика ғылымның жетістіктерін ескере отырып, адамның сөйлеу және ойлау әрекетін бағалау және түзету үшін кәсіби дайындықпен танысады. Тіл мен ойлаудың психологиялық механизмдері негізінде сөйлеу әрекеті мен сөйлеу мінез-құлқының психологиялық аспектілерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коррекциялық психология

    Студенттер психокоррекция саласындағы практикалық қызметтің ғылыми негіздерін, жеке және топтық түзету жұмыстарының әдістерін меңгереді, практикалық жаттығулар жасайды. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер клиенттің жасына және интеллектуалды даму мүмкіндіктеріне сәйкес психологиялық қорытындылап, түзету жұмыстарының жоспарын құрайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Пән білім беру процесінің субъектілерін, білім беру қызметі субъектілерінің жас ерекшеліктерін, оқытудың мотивациясы мен нысандарын, педагогикалық қызметтің мазмұнын, педагогикалық, психологиялық қорытындыларды, жүйелі ойлау, шығармашылық қабілеттер және кәсіби міндеттерді шешу негізінде білімді практикалық қолдануды, ақпараттық мәдениетті көрсетуді қарастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде педагогика саласында оқытушылық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті білім, білік, кәсіби құндылықтар қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сот-психологиялық сараптама негіздері

    Студенттер тергеуге, сотқа және куәланушыларды қайта тәрбиелеуге көмектесетін мәліметтерді анықтау үшін тергеуге алынған сотталғанның, куәнің, жәбірленушінің жеке басының және қызметінің психологиялық зерттеу жүйесін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер құқық қатынастарының әртүрлі субъектілерінің психикалық іс-әрекетінің ерекшеліктерін, құқық қолдану мен құқық қорғаудың әртүрлі жағдайларындағы олардың психикалық жай-күйін анықтайды. Өзіндік жұмысты орындау барысында сот-психологиялық сараптама жүргізу үшін психологиялық әдістемелердің тізімін жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психотерапия

    Студенттер психотерапияның әдіснамалық негіздері мен теориялық мәселелерін, негізгі жұмыс бағыттарын меңгереді . Практикалық тапсырмаларды орындау кезінде психотехникалық әдістер мен психотерапияның нақты әдістері жүзеге асырылады, коммуникативті, кеңес беру дағдыларын іс жүзінде белсендіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Персоналды оқыту және дамыту технологиялары

    Студенттер персоналды оқыту және дамыту технологияларын, біліктілікті тұрақты арттыруға, кәсіби дағдылар мен құзыреттерді дамытуға, сондай-ақ қызметкерлердің психологиялық сипаттамаларын жетілдіруге, олардың қарым-қатынас жасау және тиімді қарым-қатынас жасау қабілеттерін дамытуға бағытталған зерттеу әдістері туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері

    Студенттер суицидологияның даму тарихы мен қазіргі жағдайын талдай отырып, негізгі мәселелерін қарастырады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер әлеуметтік-психологиялық дезадаптация феноменін және оның суицидтік мінез-құлық генезисіндегі рөлін талдайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер суицид қаупін психологиялық диагностикалау, суицидтік мінез-құлықтың алдын алу және психологиялық дағдарыс жағдайында психотерапиялық көмек көрсету әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Change – менеджмент. Ұйымдастырушылық өзгерістерді сүйемелдеу

    Студенттер қазіргі заманғы басқару теориясының негізгі құқықтық категорияларының ережелер жүйесі және ұйымдардағы өзгерістер туралы білімді игереді. Ұйымдастырушылық өзгерістер жүргізу, стратегияны әзірлеу және іске асыру, алған білімдері мен іскерліктерін практикалық қызметте қолдану, ұйымдық құрылымдағы өзгерістерді жобалау кезінде жүзеге асырылатын іс-шаралар үшін жеке жауапкершілікті ескере отырып, өкілеттіктерді бөлу және беру саласында басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Денсаулық психологиясы

    Студенттер психологиялық құбылыс ретінде адам денсаулығы туралы, оны сақтау, нығайту және дамыту құралдары мен әдістері, аурулардың дамуына және олардың алдын алуға әсер ететін психологиялық факторлар туралы білімді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындау кезінде олар денсаулық психологиясы саласында дербес зерттеу жүргізеді, жеке тұлғаның денсаулығына әртүрлі факторлардың әсерін бағалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы психология бойынша практикум

    Студенттер білім берудің әлеуметтік ортасы, психологтың әртүрлі салалары туралы білімді меңгереді. Психологиялық ағарту, психодиагностика, психологиялық кеңес беру, психологиялық түзету және т. б. бойынша психологиялық және әлеуметтік-педагогикалық жұмыстарды жүргізу дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Психология ғылымының негізгі және концептуалды ұғымдарымен жұмыс істей алады, психикалық шындықты талдаудың әртүрлі тәсілдерін сыни тұрғыдан бағалайды және түсіндіре алады, академиялық адалдықтың анық, әділ және объективті стандарттарының, дәйексөз ережелері мен тәртібінің сақталуын қамтамасыз етеді;
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми фактілерді ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауға және түсіндіруге қабілетті;
  • Кәсіби өзін-өзі тәрбиелеудің жеке траекториясын құруға және рефлексия дағдыларын дамытуға, жеке кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті;
  • Кәсіби мәселелерді шешуде цифрлық технологияларды қолдануға қабілетті;
  • Психологиялық ғылымның негізгі тұжырымдамаларымен жұмыс істеуге, психикалық шындықты талдаудың әртүрлі тәсілдерін сыни тұрғыдан бағалауға және түсіндіруге қабілетті;
  • Әлеуметтік-психологиялық құбылыстар туралы сапалы білімді, жеке психологиялық айырмашылықтарды, жеке тұлғаны әлеуметтендірудің психологиялық заңдылықтарын анықтауға қабілетті;
  • Психодиагностикалық әдістерді таңдап, тұлғаның психологиялық диагностикасын норма мен патологияда, кейіннен математикалық-статистикалық өңдеумен жүргізуге қабілетті;
  • Жеке және топтық режимде, белгілі бір клиенттің жасына және интеллектуалды дамуына сәйкес консультациялық, түзету және дамыту жұмыстарын жүргізуге қабілетті;
  • Әлеуметтік және жеке дамудағы ауытқулардың, сондай-ақ әртүрлі қызмет түрлеріндегі кәсіби тәуекелдердің алдын алуға және түзетуге бағытталған классикалық және заманауи психотерапиялық бағыттарды қолдануға қабілетті;
  • Психологияның әртүрлі ғылыми-практикалық салаларында білім мен дағдыларды қолдану негізінде психологиялық зерттеулер жүргізуге қабілетті;
  • Жеке тұлғаны оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу үшін бағдарламалар мен оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуге қабілетті;
  • Өндірістік процесті оңтайландыру, стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу үшін қажетті интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды қолдануға қабілетті;
  • Қызметкерлерді сапалы іріктеу және психологиялық климат құру мақсатында кадрлық құраммен жұмыс жүргізуге қабілетті.
Top