6B11101 Туризм в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Туристік қызмет көрсетулерді Қазақстан мен шетелде заманауи технологиялардың негізінде жылжыта отырып, тұтынушылық сұранысқа бейімделуге қабілетті, туризмді ұйымдастыру саласында бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Туристік іс-әрекеттің психологиясы
Мақсаты-туристік іс-әрекеттегі психологиялық білімдер мен әдістерді турларды әзірлеу және жылжыту және тиімді және бейконфликтсіз тұлғааралық өзара іс-қимылды ұйымдастыру үшін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Қызмет көрсету саласы менеджерінің психологиялық дайындығының мәні, Туризмдегі мотивация психологиясы, туристермен туристік-экскурсиялық кәсіпорындар персоналының жұмыс психологиясы, Туризмдегі басқару, жарнама және сату психологиясы зерттелетін болады.
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты - зерттеудің тәсілдері мен дағдыларын дамыту. Курста зерттеу жүргізу барысында зерттеу жүргізудің этикалық қағидаттарын сақтай отырып, түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен ақпаратты іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған сервистерді пайдалану арқылы ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын негіздеп,жеткізуді және оны жүйелі құрылған әрі логикалық тұрғыда жинақы мәтін түрінде ұсына алуды үйренеді, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес, академиялық жазылымның ерекшеліктерін, жазба жұмыстарының түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Студенттер оқушылардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс экология және тіршілік қауіпсіздігі пәні мен әдістемесі туралы теориялық білім береді; популяциялар мен экожүйелердің тұрақтылығын бұзатын себептер туралы; табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану; пәнаралық көзқарас негізінде адам, қоғам және мәдениет арасындағы қарым-қатынас туралы түсініктерін дамытады; қоғамдық сананы және қауіпсіз өмір салтын жасылдандыру. Тірі организмдердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, әртүрлі ұйымдық деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның және олардың тұрақтылығы зерттеледі; биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары. Түрлі елдердегі және Қазақстан Республикасындағы тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары және практикалық мақсаттары туралы заманауи түсінік. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Адамның қауіпсіздік жүйелері. Құзыреттілікті меңгерген білім алушылар: • биосфераның жаһандық экожүйе ретіндегі мәнін және оның дамуының тұрақтылығын, өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығын жасылдандыруды адам өмірінің қауіпсіздігінің негізі ретінде түсініп, түсіндіре алады; • қоғамдық сананың экологиялануы мен қауіпсіз өмір салтының маңызын меңгереді; • экологиялық және қоршаған ортаға зиян келтіретін жағдайларды бағалап, тіршілік қауіпсіздігіне әлеуетті қауіп төндіретін әрекеттерге дәлелді түрде қарсы тұра алады; • экологиялық мәдениет пен сананы, қауіпсіз өмір сүру дағдылары мен табиғатты қорғау мінез-құлқын көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмология негіздері
Студенттер экономика саласы ретінде туризм, рекреация және туризм территорияларын аудандастыру және пайдалану, рекреациялық география және рекреациялық география негіздерін меңгереді.Топпен жұмыс істей отырып, студенттер туризм географиясы саласындағы практикалық дағдыларды бекіте отырып, кәсіби қызметте туризм және рекреациялық географияның ғылыми негіздерін қолдану аясын кешенді бағалау және анықтау қабілетін игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы
Студенттер туризмнің белсенді түрлеріне қойылатын негізгі талаптармен танысады, бағыт бойынша белсенді жүріп-тұру тәсілдерімен туристік саяхаттарды ұйымдастыру бойынша туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының негіздерін үйренеді. Курсты оқу кезінде студент жорықтарды ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық дайындықты меңгереді, саяхат кезінде табиғи кедергілерді еңсерудің техникасы мен тактикасын іс жүзінде меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік сфераның микроэкономикасы және туризм
Мақсаты-туристік кәсіпорынның жұмыс істеуінің экономикалық механизмдерін басқару қабілетін қалыптастыру – Мыналар зерттелетін болады: со-уақытша микроэкономика; туристік фирмадағы сұраныс пен ұсынысты талдау негіздері; тұтынушылық таңдау теориясы, өндіріс теориясы; өндіріс шығындары; туристік нарықтағы жалпы тепе-теңдікті талдау, тиімділік; техникалық-экономикалық негіздеме әдістері; туристік кәсіпорындағы ғылыми, технологиялық және ұйымдастырушылық шешімдердің тиімділігі мен оңтайландыруын бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризмдегі бухгалтерлік есеп
Мақсаты-туристік ұйымдарда бухгалтерлік есеп жүргізуде теориялық, практикалық білімді игеру қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: туризмдегі бухгалтерлік есеп: құжаттама, шығындарды есепке алу, туристік өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау, туризмдегі активтерді есепке алу, туристік ұйымдардағы міндеттемелерді есепке алу, туризмдегі және қонақ үй бизнесіндегі шығыстарды есепке алу, туристік ұйымдардағы қаржылық есептілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туристік-өлкетану жұмыстарының негіздері
Мақсаты студенттерге туристік-экскурсиялық мекемелерде туристік-өлкетану жұмыстарын ұйымдастыру үшін кешенді және салалық өлкетану зерттеулерінің әдістемесін қолдану. Қазақстан Республикасындағы өлкетанудың мәні мен міндеттері; өлкетану зерттеулерінің көздері мен әдістері; өлкетанудың негізгі түрлерін ұйымдастыру негіздері: географиялық, экономикалық, тарихи, топонимикалық, мұражайтану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Туризм экономикасы
"Туризм экономикасы" пәні туризм экономикасы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру мақсатында оқытылады. Пәннің міндеттері: туризмге қатысты ғылым ретінде экономика; туризмді ұйымдастыру нысандары; туристік саланы қалыптастыру факторлары; туристік нарық конъюнктурасы; туризмді дамытудың өңірлік бағдарламаларын әзірлеу және экономикалық негіздеу; туристік ұйымдардың активтері; туризмдегі инвестициялар; туристік қызметтердің өзіндік құны; туризмдегі баға белгілеу; туристік ұйымдардың қызметін экономикалық талдау мәселелерін зерделеу болып табылады; қазіргі кезеңдегі қазақстандық туризмнің халықаралық және ерекшеліктерін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасады. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру
Студенттер туризмді ұйымдастыру және басқару жүйесінің негізгі түсініктерін меңгереді. Осы курсты оқу кезінде студенттер туристік қызметті перспективалық және ағымдағы жоспарлау принциптерін сипаттайды. Практикалық жұмыста ішкі және шетелдік серіктестермен жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру әдістері мен ерекшеліктерін қолдана алады, туристік кәсіпорынды тіркеу және лицензиялау үшін құжаттар пакетін құрастыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі қаржылық менеджмент
Курс қаржы саласындағы аналитикалық құзыреттіліктерді және сыни ойлауды, макро және микро деңгейлі қаржы ағымдарын басқару дағдыларын дамытуға, негізделген қаржылық және инвестициялық шешімдерді қабылдай білуге, қаржылық есептілікті талдау негізінде шаруашылық қызметтің нәтижелерін болжауға, қаржыландырудың оңтайлы көздерін анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Туризм тарихы
Студенттер әлемдегі және Қазақстандағы ұйымдастырылған саяхаттардың даму тарихы, қазіргі халықаралық туризмнің даму теориясын түсіну, қалыптастыру бойынша теориялық білімдерін меңгереді. Курсты оқу кезінде алынған тарихи және теориялық білімді отандық туризм индустриясын жетілдіру үшін пайдаланады. Туристік істі дамыту үшін өлкетану және мұражай ақпараттарын пайдалана отырып, дереккөздерді талдайды және салыстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм менеджменті
Студенттер қазіргі заманғы басқару принциптерін, әдістерін және функцияларын зерттеу негізінде туризм индустриясы ұйымдарын басқарудың негізгі құрауыштарын меңгереді. Берілген пәнді оқу кезінде студенттер туризмнің негізгі ұғымдары мен басқару категорияларын, өкілеттілікті бөлу принциптерін, турфирманың негізгі қызметін жоспарлау функциясын және оны басқару шешімдерін қабылдау мақсатында практикалық қызметте пайдалануды сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм маркетингі
Студенттер туризмдегі маркетинг концепциясының негіздерін; туристік кәсіпорынды маркетингтік зерттеу; маркетингтік ақпаратты жинау жүйесі мен әдістерін; маркетинг кешенінде жарнама және насихаттау; туристік өнім мен бәсекелестерді маркетингтік зерттеу; туристік кәсіпорынның маркетингтік баға және өткізу стратегиясын меңгереді. Нарықтық экономиканың қазіргі заманғы құралдарымен жұмыс істеу қабілетін қалыптастырады, олардың бірі маркетинг болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туризм және қызмет көрсету үшін ағылшын тілі
Мақсаты: мәдениаралық құзыреттілік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында сөйлеу және тілдік дағдылардың практикалық аспектілерін меңгеру. Мазмұны: Туризмдегі маркетинг. Танымал демалыс орындары. Саяхат қызметін дамыту. Туризмдегі жарнама және сервис. Тұтынушылармен қарым-қатынас. Құжаттамалық қолдау. Клиенттермен жұмыс. Қызмет көрсету сапасы. Экотуризм. Жаһандану. Қауіпсізтуризм.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы
Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экскурсиятану
Студенттер экскурсия мәнінің негізгі ұғымдарын және экскурсия өткізу әдістемесін; жаңа экскурсияны дайындау технологиясын; экскурсия көрсету мен баяндаудың әдістемелік тәсілдерін; экскурсияның технологиялық карталарын; экскурсия жүргізу техникасын үйренеді. Курсты оқу кезінде студенттер экскурсияларды дайындау, ұйымдастыру және өткізу қабілеттерін қалыптастырады, туристермен жұмыс істеу кезінде негізгі техникалық тәсілдерді қолданудың практикалық дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туризмдегі баға белгілеу және салық салу
Мақсаты-баға саясатын жүргізу және туристік қызметке салық салу үшін теория мен практиканың, баға белгілеу нысандары мен әдістерінің өзара байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: туризмдегі баға белгілеу ерекшеліктері, ҚР Салық кодексінің негізгі баптары, негізгі салықтар мен салық төлемдерін есептеу әдістері, дамыған елдер мен Қазақстанның баға саясаты мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі кәсіпкерлік іс-әрекеттің негіздері
Студенттер туристік өнімді өндіруді, өткізуді қамтамасыз ететін туристік өнімді өндіру процесінің алдындағы кезеңдерде туристік бизнес саласындағы кәсіпкерлік қызмет теориясын, сондай-ақ олардың туризмнің басқа салаларының ұйымдарымен өзара қарым-қатынасы мен серіктестік байланыстарын меңгереді.Студенттер ең жоғары экономикалық нәтиже алу үшін туристік кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру жолдарын сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық туризм географиясы
Студенттер әлемнің туристік макроөңірлерінің теориялық негіздерін игереді, туризмнің негізгі бағыттары мен түрлерінің географиясын, әсіресе демалыстың белсенді түрлері мен түрлерімен байланысты Географияны қарастырады. Іс жүзінде олар контурлық және қабырғалық географиялық карталармен жұмыс істеу дағдыларын үйренеді. Пәнді зерделеу нәтижесінде әлем бойынша туризмді бөлу, әлемнің туристік макроөңірлері, олардың ерекшеліктері, сипаттамалары туралы түсінік бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі cтатистика
Мақсаты-туризмде статистикалық есеп жүргізу қабілетін, туризмнің дамуын объективті бағалау және болжау үшін туристік индустрия серпінінің сандық сипаттамаларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: туризм статистикасының негізгі міндеттері мен санаттары, ақпараттық базасы, талдамалық көрсеткіштердің көмегімен туризмді талдау, Қазақстандағы статистикалық көрсеткіштерді салааралық салыстырудың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақ үй шаруашылығы
Студенттер туристерді орналастыру құралдарын ұйымдастыру бойынша қабілеттілікті қалыптастырудың негізгі түсініктерін; туризмді дамыту үшін қонақ үй шаруашылығының жұмыс істеу принциптерін меңгереді. Практикалық қызметте туристерді орналастыру әдістері мен тәсілдерін меңгереді; қонақтарға қызмет көрсету; қонақтардың тіршілігін қамтамасыз етуге, қонақ үйлердің қауіпсіздігіне көмек көрсету; компьютерлендіру мен негізгі инвестициялық стратегияларды белгілейді және әзірлейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби шетел тілі коммуникациясы
Мақсаты: әр түрлі тілдік дағдыларды жетілдіру, шет тіліндегі мәтінді оқу, және техникилық мәтіндерді ана тілінен шетел тіліне аудару. Мазмұны: Телефон арқылы іскерлік байланыс. Көпшілік алдында сөйлеу. Компания құрылымы. Компанияның тұсаукесері. Қызметкерлерді іріктеу, таңдау және жұмысқа алу. Жауапкершілікті беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Персоналды басқару
Студенттер қазіргі жағдайда ұйым персоналын басқару саласында жұмыс жүргізуді ұйымдастыру негіздерін меңгереді. Практикада персоналды басқару стратегияларын, лауазымдық нұсқаулықтарды құрастыруды, әңгімелесуді және жаңа қызметкерлерді іріктеуді жүргізеді. Топтарда жұмыс істей отырып, аттестациялық мінездеме құрастырады және қызметкерлерді ынталандыру бойынша практикалық мәселелерді шешеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілінің аударма практикасы
Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік кәсіпорында персоналды басқару
Студенттер туристік кәсіпорынның тиімділігін арттыру үшін кадрлық саясатты әзірлеу және персоналды басқару әдістерін қолдану қабілетін меңгереді. Туристік кәсіпорындардың персоналды басқару ерекшеліктері, персоналды басқарудың практикалық аспектілері (персоналды жоспарлау, іріктеу, персоналды дамыту, кадрларды іскерлік бағалау және аттестаттау, персоналды басқарудағы басшының рөлі), персоналды басқару бойынша қызметке талдау жүргізу әдістемесі зерттелетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі стандарттау және сертификаттау
Студенттер негізгі түсініктерді, стандарттау/сертификаттаудың әлемдік тәжірибесін (СиС), ҚР СиС басқаруын, ТМД мемлекетаралық стандарттарын, туристерді тасымалдау, орналастыру, тұру, қоғамдық Тамақтану/кейтеринг саласындағы ҚР стандарттарын, сертификаттау негіздерін, СиС қауіпсіздік кепілі ретінде, қызмет көрсету/ҚР кәсіпорындарының СиС мәселелерін меңгереді. Практикада кәсіби қызметте стандарттар мен сертификаттарды талдайды, әзірлейді, қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туристік қызметті құқықтық реттеу"
Пәнді оқу кезінде Қазақстан Республикасындағы туризм заңнамасының дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады. Халықаралық саладағы туризмді құқықтық реттеу мәселелері зерттелуде. Пән студенттердің туристік қызметті құқықтың жеке саласы ретінде түсінігін қалыптастырады, туризм саласын реттеудің ұлттық және халықаралық тәжірибесіндегі құқықтық мысалдарға талдау жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Туризмдегі көліктік қызмет көрсету технологиясы
Туристерді тасымалдауды және көліктің әртүрлі түрлерімен саяхаттауды ұйымдастырудың негізгі білімі мен дағдыларын қалыптастыру зерттелуде. Туристік бизнестегі көліктің рөлі, туристік саяхатта көлік құралдарын пайдалану ерекшеліктері анықталады. Тәжірибеде көліктік тасымалдар мен саяхаттарды ұйымдастыру, көлік маршруттарында қызмет көрсетуді ұйымдастыру, тасымалдау құжаттамасының ерекшеліктері және көліктегі туристердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету айқындалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Іскери ағылшын тілі
"Іскери ағылшын тілі" пәнін меңгерудің мақсаты іскерлік және кәсіби қарым-қатынаста ағылшын тілін пайдалану дағдысын қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде қалыптасатын білім алушының құзыреттілігі: іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде орыс және шет тілдерін еркін меңгеру;коммуникацияның әртүрлі салаларында қабылданған коммуникативтік стратегиялар мен тактикаларды, риторикалық, стилистикалық және тілдік нормалар мен тәсілдерді меңгеру, оларды кәсіби міндеттерді шешу кезінде барабар пайдалана білу; ресми-іскерлік және публицистикалық стиль мәтіндерінің барлық түрлерін жасау, редакциялау, рефераттау және жүйелеу қабілеті; халықаралық форумдар мен келіссөздерді білікті синхронды немесе тізбекті сүйемелдеу дағдыларына ие болу; коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени жағдайларды дамытудың болжамдық сценарийлері мен модельдерін құра білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тіліндегі іскерлік құжаттама
Мақсаты: іскери құжаттармен ағылшын тілінде жұмыс жасау, оның ішінде түйіндеме, бизнес-жоспар, бизнес-презентация, іскери хат; сөздіктермен, энциклопедиялармен және басқа тақырыптық анықтамалық материалдармен жұмыс. Мазмұны: Компания құрылымдары. Жұмысқа қабылдау. Басқару стильдері. Жарнама және маркетинг. Франчайзинг. Бөлшек сауда. Банк ісі. Қор биржасы. Шағын бизнес. Сақтандыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Визалық құжаттарды ресімдеу
Студенттер визалық құжаттарды ресімдеудің мазмұны мен қағидаттарының негіздерін; реттеудің нысандары мен әдістерін; визалық құжаттарды ресімдеуде негіздеудің әдістерін меңгеруді үйренеді. Пәнді оқу нәтижесінде туризм менеджері туристік бизнесте ең жоғары экономикалық нәтиже алу үшін визалық құжаттарды ресімдеуді ұйымдастыру және жүзеге асыру туралы нақты түсінікке ие болуы тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті құндылықтар: теориядан практикаға
Курс білім алушыларда әділетті, гуманистік және тұрақты қоғамның негізі ретінде инклюзивті құндылықтарды түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында инклюзияға қатысты теориялық көзқарастар, айырмашылықтарға құрметпен қараудың әлеуметтік маңыздылығы, осал топтағы адамдармен өзара әрекеттесу стратегиялары, сондай-ақ инклюзия қағидаттарын қоғамдық және кәсіби өмірдің түрлі салаларына енгізу жолдары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қоғамдық іс-шараларды ұйымдастыру
Студенттер бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырудың негізгі бағыттарын, нысандары мен әдістерін, мәдени-демалыс жұмыстарын басқару технологиясы мен негіздерін, бұқаралық іс-шараларды жарнамалауды ұйымдастыру, шығармашылық бағдарламаларды ұйымдастыру технологияларын меңгереді. Практикалық сабақтарда бұқаралық іс-шараларды дайындау, өткізу және талдау дағдылары қалыптасады. Студенттер бұқаралық шараларды өткізудің әдістемесі мен технологиясын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Туристік формальдылықтар
Студенттер халықаралық туризмде формальдылықтың негізгі түрлерін меңгереді. Бұл пәнді оқу барысында студенттер паспорттық, визалық, полицейлік, кедендік, медициналық-санитарлық формальдылықтарды құрастыру нысандарын меңгереді. Іс жүзінде туристерге қызмет көрсету және көліктің әртүрлі түрлеріне қызмет көрсету қызметін реттеу жөніндегі құжаттарды құрайды, туристік формальдылықтарды мемлекеттік реттеуді зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі туристік ұйымдар және әлемдік қонақ үй желілері
Курс әлемдік туристік нарықтар және іскерлік белсенділік орталықтары, туризм саласындағы ірі халықаралық ұйымдар, әлемдік қонақ үй желілері туралы жүйеленген ақпаратты қамтиды. Студент белгілі бір халықаралық туризм ұйымының немесе әлемдік қонақ үй желісінің ұсынысы негізінде өз бетінше немесе команда құрамында туристік ұсынысты, туристік қызмет көрсету шартын, туристік фирма мен қонақ үй арасындағы серіктестік және ынтымақтастық туралы шартты әзірлейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Туризмде қауіпсіздікті қамтамасыз ету
Студент адамдардың өмір тіршілігінің қауіпсіздігін ұйымдастырудың әдістемелік негіздерін меңгереді, оларды апаттардың, апаттардың, дүлей апаттардың, туристік қызметтегі басқа да жағдайлардың ықтимал салдарларынан қорғау. Осы курсты оқу кезінде студенттер туристік жорық жағдайында зардап шеккендерге қажетті дәрігерге дейінгі көмек көрсету, туристік дәрі қобдишасынан медициналық құралдармен көмек көрсету процесін ұйымдастыра білуін сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туризмді басқару және ұйымдастыру
Студенттер туризмді басқару және ұйымдастыру бойынша теориялық білімді үш тілде оқиды. Іс жүзінде туристік өнімдерді қалыптастыру кезінде туристік аймақтардың әлеуетін пайдалану, аймақтың, баратын елдің туристік-рекреациялық және курорттық ресурстары туралы ақпарат беру, туристік қызметтер нарығының жай-күйі мен құрылымы туралы ақпаратты іздеу және пайдалану мүмкіндігі жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризмдегі маркетингтік зерттеулер
Студенттер туризмді маркетингтік зерттеуде өз танымдарын жетілдірудің негізгі түсініктерін меңгереді. Олар маркетингтік зерттеулердің жекелеген түрлерін жүргізудің ерекшелігін сипаттайды: бәсекелестік; конъюнктура, нарық сыйымдылығы; нарықтың фирмалық құрылымы; маркетинг кешенінің компоненттері, кәсіпорынның жұмыс істеуінің ішкі ортасы. Зерттеу жұмысының нәтижесінде қызықтырған мәселе бойынша нақты шағын-маркетингтік зерттеулер жүргізіп, ол бойынша есеп береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Картография және топография негіздері
Оқу барысында студенттер құбылыстарды жалпы географиялық және тақырыптық карталарда бейнелеудің, карталар мен атластарды жалпылау мен жіктеудің картографиялық тәсілдерін үйренеді. Негізгі назар топографиялық, жалпы географиялық және тақырыптық карталар (зерттеудің картографиялық әдісінде). Картографиялық проекцияларды қарау кезінде негізгі уақыт оларды таңдауға әсер ететін факторларға, әртүрлі проекцияларға тән бұрмалану түрлеріне және олардың картографияланатын аумақ шегінде таралу сипатына бөлінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм инфрақұрылымы
Студенттер теориялық білімді туристік индустрия объектілері туралы, олардың туристік бизнестегі рөлі туралы нақты түсінік негіздерін қалыптастырады. Бұл курсты оқу кезінде студенттер туризмнің барлық құрамдас инфрақұрылымын үйренеді. Іс жүзінде сол немесе өңірдегі инфрақұрылымның дамуын туристік өнімді құру және жылжыту кезінде өз жұмысын дұрыс және сауатты ұйымдастыруды ескереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туроператорлық және турагенттік қызмет технологиясы және ұйымдастыру
Студенттер турагенттік және туроператорлық кәсіпорындардың қызметін ұйымдастырудың негізгі құрауыштарын игереді. Нәтижесінде, студентттер туристік өнімді нарыққа жылжытудың негізгі кезеңдерін және туроператор мен турагент ынтымақтастығының құқықтық негіздерін үйренеді. Қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, туристік өнімді әзірлеу, тұтынушыға қызмет көрсету процесін ұйымдастыру және туристік қызмет нарығының мониторингі дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сауықтыру туризмі
Студенттер туристік қызмет түрі ретінде сауықтыру туризмінің жіктелуі мен ерекшелігін, санаторий-курорттық туризмнің ерекшеліктерін, нормативтік-құқықтық реттеуді, жетекші сауықтыру курорттарының географиясы мен ресурстық әлеуетін зерттейді. Клиенттердің қажеттіліктерін ескере отырып, сауықтыру туристік өнімдерін әзірлеуді және ұсынуды, сауықтыру туризмі саласындағы бәсекелестік ортаны және мақсатты аудиторияны талдауды, турларды ұйымдастыру кезінде серіктестермен (санаторийлермен, клиникалармен, туроператорлармен) өзара іс-қимыл жасауды үйренеді. Сауықтыру турларын жобалау және пакеттеу, сауықтыру бағыттарын таңдау бойынша клиенттерге кеңес беру, сауықтыру туризмі объектілерінде сервис сапасын бағалау, сауықтыру қызметтеріне сұранысқа талдау жүргізу дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі электрондық коммерция
Студенттер электрондық коммерция құралдарын пайдалану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді, электрондық коммерцияның негізгі технологияларымен танысады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер зертханада, бизнес-инкубаторда және т.б. жұмыс істеу дағдысын көрсетеді, электронды коммерцияның негізгі технологиялары мен олармен жұмыс істеу әдістеріне ие туризмде электрондық коммерция құралдарын пайдаланады, қажетті нормативтік-техникалық құжаттаманы құрайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі жарнамалық қызмет
Студенттер туристік жарнама теориясының негіздерін, халықаралық конвенциялардың негізгі түсініктері мен терминдерін және жарнама саласындағы UNWTO ұсынымдарын меңгереді. Практикалық қызметте жарнаманың рөлі, қызметі, жарнаманың коммуникативтік сипаттамалары, жарнама процесінің құрылымы, жарнаманың жіктелуі); туризм және қонақ үй сервисі қызметтері жарнамасының ерекшелігі; жарнамалық әсер ету технологиясы; ҚР жарнаманың нормативтік-құқықтық негіздері түсіндіріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі этика және этикет
Мақсаты-іскерлік қарым-қатынас этикасының мәні мен негізгі принциптерін түсіну қабілетін қалыптастыру, іскерлік және кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қызмет көрсету саласы маманының этикет нормаларын қолдану. Кәсіби этика мен этикеттің негізгі ұғымдары, іскерлік әңгіме жүргізу ережелері, түрлі жағдайлардағы мінез-құлық, іскерлік тәсілдердің сипаттамасы, үстелдегі тәртіп ережелері және этикеттің ұлттық ерекшеліктері зерделенетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмде тамақтану индустриясы
Студенттер тарихи және табиғи-географиялық жағдайларды ескере отырып, әлем халықтарының, өз елінің халықтарының тамақтану мәдениеті мен діни дәстүрлері саласында теориялық білім алады. Іс жүзінде олар Туризмдегі тамақтану индустриясының рөлін, тамақ кәсіпорындарында өндірістік-технологиялық процесті және қызмет көрсету мәдениетін, тамақтану және қызмет көрсету қызметтерін, шетелдік туристердің тамақтануын ұйымдастырудың ерекшеліктерін анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана ісі
Студенттер тарих, мейрамхана ісінің қазіргі жағдайы мен мәселелерінің негізгі түсініктерін меңгереді.Осы курсты оқу кезінде студенттер тамақтану кәсіпорындарының жіктелуін, жаңа мейрамхананың ұйымдастырылуын, орналасқан жерін, профилін, мәзірін, клиентурасын, басқару құрылымын, технологиялық сызбаларды және қызмет көрсету түрлерін, бар, қабылдаулар мен банкеттерді ұйымдастыруды, мейрамхананың өндірістік қызметін сипаттайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмде инновациялық технологиялар
Студенттер туристік кәсіпорындарға нарықта тиімді өмір сүруге және өз пайдасын алуға мүмкіндік беретін туризм саласындағы инновациялық қызмет саласында білімге ие. Топта жұмыс істей отырып, студенттер туристік индустриядағы кәсіби қызметтің нақты міндеттерін шешу үшін қолда бар қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдаланады. Нәтижесінде туристік кәсіпорындарда заманауи компьютерлік бағдарламаларды қолдану ерекшеліктері зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Паблик рилейшнз
Студенттер қоғаммен байланыс, қоғаммен байланыс қызметінің мәнін түсіну саласында базалық білімді меңгереді. Зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру үшін материалдарды жинау, өңдеу және дайындау бойынша дағдыларды практикада пайдалану білігі. Топтық іс-әрекетте жобалық құжаттаманы (техникалық тапсырма, креативті бриф, шарт, есеп) дайындай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм саласындағы бизнесті жүргізудің заманауи технологиялары
Студенттер туризм саласында қолданылатын заманауи ақпараттық технологиялар және олардың даму болашағы туралы білім жүйесін меңгереді. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер туризм саласындағы кәсіпқойлықты арттыру үшін қажетті бизнесті тиімді жүргізу үшін қазіргі заманғы технологияларды білуді пайдаланады. Жаһандық брондау және резервтеу жүйелерінің бағдарламалық кешендерінде бағдарлана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан және қазақ халқының тарихы мен географиясындағы маңызды оқиғаларды қолдана отырып, туристік қозғалыс пен туристік бизнесті дамыту саласына жағдайлар туғызу
- Қызметкерлердің қонақ үй бизнесі, қоғамдық тамақтану, туризмнің белсенді және спорт түрлерін жүзеге асыруда және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен этикалық стандарттарды қолданып, іскери шет тілін білуін ескере отырып, академиялық адалдықтын негіздері мен қағидаларын қолдану арқылы экскурсиялар өткізу, бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру мен тактикасын құру.
- Туристерге қызмет көрсетуде алдыңғы қатарлы басқарушылық технологияларын пайдалана отырып, туризмдегі бухгалтерлік есеп, қаржылық сауаттылық, баға белгілеу, экономика, логистика мен модельдеу әдістерін қолдану
- Микро және макро деңгейде ұйымның тұрақты қызметі үшін экономикалық талдаудың әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, стратегиясын жоспарлап, туристер мен турагенттердің құқықтары мен міндеттерін пайдаланып, Қазақстан Республикасының құқықтық негізінде пэкедж-турларларды қалыптастыру.
- Қауіпсіздіктің жоғары деңгейін қамтамасыз ете отырып,шаруашылық қызметтің жағдайы мен сипаттамаларын талдау арқылы, туристік кәсіпорынның тиімді іс-шараларын құру
- Туристік бизнесті құру және жобалау кезінде ғылыми зерттеу және академиялық хат әдісін қолдану арқылы заманауи нарықтың дамуын ескере отырып, жеке турларды жасақтау
- Отандық және шетелдік нарықтарда туристік өнімді жылжытуда инновациялық маркетингтік технологияларды қолдану
- Туризмді жаһандық дамыту негізінде, республикалық және аймақтық деңгейде туризмді ынталандыру шараларын жүзеге асыру үшін жағдай туғызу арқылы аймақтағы туризмнің дамуының экономикалық тенденцияларын айқындау
- Инклюзивті орта жағдайында ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен бизнес – этиканы ескере отырып, академиялық адалдықтың негіздері мен қағидаттарын қолдану
Ұқсас БББ
6B11101 Туризм
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B11101 Туризм
Esil University
6B11101 Туризм
Торайгыров университеті
6B11101 Туризм
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B11101 Туризм
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
6B11101 Туризм
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B11101 Туризм
«Тұран-Астана» университеті
6B11101 Туризм
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B11101 Туризм
Халықаралық білім беру корпорациясы
6B11101 Туризм
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B11101 Туризм
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B11101 Туризм
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B11101 Туризм және сервис
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B11101 Туризм
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B11101 Туризм
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B11101 Туризм
«Тұран» университеті
6B11101 Туризм
Қазақ спорт және туризм академиясы
6B11101 Туризм
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B11101 Туризм
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B11101 Туризм
Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)
6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру
Халықаралық туризм және меймандостық университеті
6B11101 Туризм
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B11101 Туризм
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару
«Мирас» университеті (Мирас)