Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B05302 Физика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі физика саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлау, жалпы, есептеу, теориялық физика бойынша студенттерді қарқынды іргелі оқытуды олардың зерттеу жұмысына біртіндеп қосылуымен ұштастыруға негізделген.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B054 Физика
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B053 Физикалық және химиялық ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Механика
Молекулалық физика
-
2 Оқу жылы
Дифференциалдық теңдеулер
Жеке туындылар теңдеулері
Абайтану және Ұлттық тәрбие
Компьютерлік графика-1
Программалау
Математикалық физика әдістері
Электр және магнетизм
Классикалық механика
Қаржылық сауаттылық негіздері
Астрономия
Экология және тұрақты даму
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Оптика
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
-
3 Оқу жылы
Кванттық механика
Материалдарды өңдеу технологиясы
Нанотехнология негіздері
Атом және атом ядросының физикасы
Материалтануға кіріспе
Дозиметрия және радиациядан қорғау
Физиканы оқыту әдістері мен технологиялары
Физикалық есептерді шығару практикумы
Ядролық және нейтрондық физика
Жасанды интеллект негіздері
Физиканы оқыту әдістемесі: жеке сұрақтар
Радиациялық физика
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Ядролық реакторлар мен үдеткіштер физикасы
-
4 Оқу жылы
Физиканың эволюциясы
Физика тарихы
Компьютерлік графика-2
Физикадағы компьютерлік модельдеу
Статистикалық физика
Сәулеленудің затпен өзара әрекеттесуі: құралдар мен әдістер
Ядролық астрофизикаға кіріспе
тең өлшемді және тең өлшемді емес термодинамика
Мектеп экспериментінің техникасы
Академиялық жазу негіздері
Әлем эволюциясының мәселелері
Перспективті энергетикалық технологиялар
Электроника
Физиканы оқытуды бағалау және дамыту
Робототехника және мехатроника
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады.
- Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
- Кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық-педагогикалық дамуға ұмтылады.
- Оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады.
- әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы физиканы оқытудың озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдау және физиканы оқытуды және өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану;
- Қарым-қатынас жасау, өз көзқарасын түсіндіру, ғылыми саланың нақты сөйлеу жағдайларында физика-математикалық бейіннің нақты міндеттерін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің лингвистикалық құралдарымен шешу;
- Физиканың іргелі заңдары мен академиялық жазу дағдыларын, ғылыми теорияларды тексеруде қолданылатын әртүрлі зерттеу әдістерін жан-жақты түсінуді көрсету, ғылыми тілмен іргелі білімді тұжырымдау;
- Физиканың іргелі заңдары туралы білімді физиканың арнайы салаларында қолдану; физикалық процестерді модельдеу және талдау үшін қолданылатын негізгі математикалық және компьютерлік әдістерді зерттеу мен кәсіби қызметте кешенді тәсілді қолдану;
- Ғылыми және педагогикалық қызметке шығармашылық, зерттеушілік көзқарас таныту және абстрактілі ойлауға қабілетті;
- Физикалық заңдылықтарды талдау, синтездеу, шығармашылық түрлендіру, ғылыми өнімді, гипотезаны, физикалық құбылысты немесе оқиғаны жүйелі түрде түсіндіру үшін әртүрлі көздерден алынған ақпаратты суреттеу;
- Практикалық есептерді шешуде физикалық зерттеулердің теориялық және эксперименттік нәтижелерін салыстыру, жіктеу, салыстыру әдістерін таңдау және олардың дұрыстығын бағалау;
- Бұрын зерттелген материалға сүйене отырып, қазіргі физиканың кәсіби мәселелерін шешу үшін негізгі теориялық білімді біріктіреді, қолданады, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгереді.