Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05302 Физика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Механика

    «Механика» пәні қозғалыстың кең таралған түрлерінің бірін – механикалық қозғалысты, яғни кейбір денелердің немесе дене бөліктерінің басқаларға қатысты қозғалысын зерттейді. Бұл қозғалыстар берілген денеге немесе дененің бір бөлігіне басқа денелерден немесе дене бөліктерінен келетін күштердің әрекеті нәтижесінде пайда болады. Механиканың міндеті әр түрлі қозғалыстарды эксперименттік зерттеуден және алынған эксперименттік мәліметтерді қозғалыс заңдары түріндегі жалпылаудан тұрады, соның негізінде әрбір нақты жағдайда қозғалыстың одан әрі сипатын болжауға болады..

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Молекулалық физика

    «Молекулалық физика» пәні – молекулалық деңгейде заттың құрылымын, қасиеттерін және әрекетін зерттейтін физика бөлімі. Ол заттың макроскопиялық қасиеттерін оның бөлшектерінің микроскопиялық әсерлесуіне негізделген сипаттауға мүмкіндік беретін статистикалық көзқарас пен термодинамика заңдарына негізделген. «Молекулалық физика» студенттердің ғылыми дүниетанымын қалыптастыруда және оларды физика, техника және технология саласындағы кәсіби іс-әрекетке дайындауда басты рөл атқарады. Ол іргелі теориялық білімді меңгеріп қана қоймай, ғылыми-техникалық салаларда жұмыс істеуге қажетті маңызды практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептер. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Бастапқы есептің бар болуы мен жалғыздығы туралы теоремасы. және шешу бірліктері. Сызықты жай дифференциалдық теңдеулердің жалпы теориясы. Сызықты жай дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты жай дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты дифференциалдық теңдеулер және тұрақты коэффициентті жүйелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жеке туындылар теңдеулері

    Мақсаты: жеке туынды теңдеулер теориясының негізгі ережелерін оқып білу; жеке туынды теңдеулер үшін негізгі есептерге шолу беру; физикалық құбылыстың математикалық моделін құру білігін қалыптастыру; студенттерге жеке туынды теңдеулер үшін есептерді шешудің стандартты әдістерінің жиынтығын қолдануды үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    "Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік графика-1

    Пәннің мақсаты: студенттерді екі өлшемді және үш өлшемді бейнелерді түрлендірудің графикалық жүйелерін құрудың заманауи принциптерімен таныстыру. Графиканың алгоритмдерін үйрену. Реалистік үш өлшемді бейнелерді құру әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Программалау

    Мақсаты-студенттерді компьютердің бағдарламалық жабдықтарымен таныстыру. Жергілікті және жаһандық желілер түсінігін беру. Бағдарламалау тілдерімен, массивтермен, логикалық өрнектермен, цикл операторларымен танысады. Деректер түрлері мен типтері. Деректерді Енгізу-шығару. Алгоритмдер. Құрылымдық бағдарламалау принциптері. Компьютерлік анимация. Компьютерлік графика. Программалаудың заманауи әдістері. Компьютерде аналитикалық есептеулер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Математикалық физика әдістері

    Әр физикалық қасиеттің өлшемі. Оның ұзындығы, ауданы, көлемі, салмағы, уақыты, температурасы және энергиясы. Математикалық шамалар-бағытталған кесінділер немесе векторлар. Күрделі құбылыстардың қасиеттерін зерттеу үшін математикалық өрістер - кеңістіктегі аймақтар қарастырылады,оның әрбір нүктесінде кейбір физикалық шаманың белгілі бір мәніне сәйкес келеді. Стационарлы және стационарлы емес өрістер арасындағы айырмашылықты біледі. Математикалық аппаратты дифференциалдық теңдеулер жүйесі ретінде, сызықтық алгебра теориясын біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм

    Пәннің мақсаты білім алушылардың электромагниттік өзара әрекеттесуі туралы негізгі түсініктерді алуы; электромагниттік құбылыстардың бөлімдері бойынша есептерді тұжырымдау, жазу және шешу болып табылады. Курста электр және магнетизмнің негізгі заңдары, кез келген физикалық есептерді оқу кезінде электромагниттік бөлікті қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Классикалық механика

    Курстың мақсаты - Оқушыларды қоршаған орта туралы негізгі ғылыми ұғымдармен таныстыру, классикалық механика заңдарының негізгі түсініктері мен тұжырымдары туралы түсінік беру; физикалық және математикалық білім жүйесіндегі классикалық механиканың орнын анықтау; классикалық, аналитикалық, статистикалық және релятивистік механиканың элементтерімен таныстыру; классикалық механиканың табиғат құбылыстарымен және қазіргі заманғы технологиялармен байланысын талдау; Математикалық физика және есептеу математикасы әдістерімен механикалық құбылыстарды талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Астрономия

    Күн жүйесі және оның құрылысы; Уақытты есептеу жүйесі туралы; аспан денелерінің қозғалысы ерекшеліктері туралы; Астрометрия, теориялық, астрономия, аспан механикасы, жұлдызды астрономия, космогония және космология туралы негізгі мәліметтер беру. Аспан денелерінің қозғалыс заңдары және есептің инерциялық жүйесі анықталады. Астрономиялық бақылау және жұлдызды аспан бойынша жергілікті жерде бағдарлау дағдыларын меңгерген. Күн жүйесінің шығу тегі мен эволюциясы туралы қазіргі заманғы түсініктерді көрсету қабілеті мен дайындығын көрсету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Оптика

    Курс барысында болашақ мұғалімдер жарықтың таралу заңдылықтарымен және оның материямен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстармен танысады. Олар Оптиканың негізгі ұғымдары мен заңдары, сондай-ақ оптикалық зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастырады. Олар сонымен қатар қарапайым практикалық есептеу дағдыларын үйренеді. Болашақ мұғалімдер оптика мәселелерін шешуге байланысты өз бетінше және эксперименттік жұмыста өз дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    «Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кванттық механика

    Толқындық функция. Суперпозиция принципі. Кванттау ережелері. Физикалық шамалар операторлары. Меншікті функциялар және операторлардың меншікті мәндері. Кванттық механиканың динамикалық теңдеулері. Шредингер Теңдеулері. Кванттық механикада сақталу заңы. Кванттық механикадағы жақындау әдістері.Бақыланатын процестерді, фактілер мен физикалық құбылыстарды талдау және синтездеу кезінде математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Материалдарды өңдеу технологиясы

    Мақсаты: Материалдарды өңдеу технологиясын игеру, материалдарды өңдеудің арнайы әдістерінің физикалық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Материалдарды өңдеу түрлері. Қорытпаларды термиялық өңдеу. Термиялық өңдеу технологиясы. Химиялық-термиялық өңдеу. Болаттар мен шойындар. Түсті металдар мен қорытпалар. Материалдарды өңдеу бойынша жабдықтардың түрлері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Материалдарды өңдеу әдістерін таңдау, ғылыми-техникалық ақпаратты, сондай-ақ технологиялық жабдықтың техникалық параметрлері туралы ақпаратты іздеу, талдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Нанотехнология негіздері

    Нанотехнологиялар мен наноматериалдардан негізгі анықтамалары. Қасиеттерін зерттеу және алу әдістерімен таныстыру. пәнаралық мәселелерді анықтау. Нанотехнологияның ғылыми негіздері. Кванттық әсерлер. наноқұрылымдардың сипаттамаларын зерттеу үшін аппаратурамен таныстыру. нанобөлшектерді алу әдістерін білу және олардың қасиеттерін зерттеу. Көміртекті наноматериалдар. Наноматериалдарды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Атом және атом ядросының физикасы

    Мақсаты - әлемнің қазіргі физикалық бейнесі негізінде жатқан іргелі физикалық заңдар мен қағидаттар туралы білімді игеру; атом ядросының статикалық қасиеттерін, ядролардың үлгілерін, Радиоактивтілікті, изотоптарды зерттеу. Сонымен қатар студенттерге ядро физикасының негізгі заңдылықтары және элементар бөлшектер және оларды зерттеу әдістері туралы толық түсінік беру. кәсіби міндеттерді шешу үшін негізгі теориялық білімді қолдана алады;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Материалтануға кіріспе

    Эртүрлі материалдармен таныстыру, сонымен қатар олардың құрылымы мен қолданылуын физика заңдары тұрғысынан түсіндіру. Күй диаграммаларын, солидус, ликвус оқу және құру қабілеті. Материалдардың қасиеттеріндегі физикалық, механикалық, химиялық қасиеттерді ажырата білу. кристалл құрылымын біледі және кристалдық құрылымдардың түрлерін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Дозиметрия және радиациядан қорғау

    Пәннің мақсаты-білім алушыларды радиациядан және радиациялық қауіпсіздіктен қорғауды қамтамасыз етудің заманауи жүйесінің негіздерімен таныстыру. Тақырыптар (иондаушы сәулелену көздері. Негізгі дозиметриялық шамалар. Сәулеленудің биологиялық әсері. Ішкі сәулелену дозиметриясының негіздері. Иондаушы сәулеленуден қорғау. Радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы нормалау негіздері. Дозиметрияның физикалық негіздері.)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту әдістері мен технологиялары

    Курс педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бығытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқыту формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Физикалық есептерді шығару практикумы

    Бұл курс есептерді шешу арқылы физика курсын тереңірек зерттеуге, физикалық есептерді шешуде әдіснамалық білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курсты зерттеу барысында олар табиғаттың әртүрлі құбылыстарын зерттеу әдістерін меңгереді, жаңа прогрессивті идеялар мен көзқарастармен, отандық ғалымдардың жаңалықтарымен, отандық ғылым мен техниканың жетістіктерімен, жаңа мамандықтармен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ядролық және нейтрондық физика

    Пәннің мақсаты-микроәлем объектілерінің, микробөлшектердің ерекшеліктерін, сақтаудың негізгі заңдылықтарын, иондаушы сәулеленудің негізгі түрлерін, ядролық және нейтрондық физика негіздерін оқыту, сондай-ақ ядролық қайта құру, энергия алу процестерін түсіну. Тақырыптар (нейтрондардың қасиеттері, затпен әрекеттесуі, негізгі нейтрондық реакциялар. Жылулық нейтрондары, Ультра суық нейтрондар. Нейтрондарды сіңіру және шашырату ортасы. Серпімді шашырау кезінде нейтрондардың баяулауы.)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    «Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі: жеке сұрақтар

    Курс барысында болашақ мұғалімдер орта мектеп бағдарламасындағы физика мазмұны туралы білімді және физика сабақтарын, оқыту және бағалау әдістерін әзірлеу үшін оқыту формалары, әдістері мен технологиялары туралы білімді біріктіруді, мектеп физикасы курсының тақырыптары мен бөлімдеріне ғылыми-әдістемелік талдау жүргізуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Радиациялық физика

    Пәннің мақсаты-білім алушыларға радиациялық физика саласында іргелі білім беру. Тақырыптар (материалдардың радиациялық зақымдануы туралы жалпы түсініктер. Бастапқы радиациялық зақымданудың сипаттамалары : асулардың пайда болуының шекті энергиясы, энергия спектрлері. Радиациялық әсер кезінде пайда болатын әсерлер. Зарядталған бөлшектердің радиациялық ақауларының пайда болуы. Нейтронды сәулелену кезіндегі радиациялық зақымдану механизмдері. Иондаушы сәулеленуден қорғау.)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар

    «Педагогикалық зерттеулер» курсы студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ядролық реакторлар мен үдеткіштер физикасы

    Пәннің мақсаты-студенттерге әртүрлі типтегі ядролық реакторлар физикасының ерекшеліктерін және нейтрондық-физикалық есептеулер жүргізу әдістерін үйрету. Тақырыптар ( негізгі құрылымдық ерекшеліктері, ядролық реакциялар, тізбекті реакция. Көбею коэффициенті, ядролық реактор. Белсенді аймақта энергия бөлу. Ядролық отынның жануы. Реактивтіліктің әсері.)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Физиканың эволюциясы

    Пәннің мақсаты-физиканың негізгі идеяларының даму тарихы, табиғатқа механикалық көзқарастың пайда болуы, дүниенің құрылымы туралы физикалық идеялар, жаңа физикалық түсініктер мен теориялар, парадигмалардың өзгеруі, қазіргі физиканың дамуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Физика тарихы

    Физика тарихының пәні-физика ғылымының біртұтас, әлеуметтік құбылыс ретінде пайда болуы мен даму тарихы, адамдардың өмірінде белгілі бір орын алады және онда белгілі бір рөл атқарады. Физика тарихы, кез-келген тарих сияқты, тарихи фактілерді нақтылауды бірінші міндет ретінде қояды (физика ғылымының бүкіл даму барысын қайта құру үшін). Екінші міндет-даму процесінің барысын шартты түрде ашуға мүмкіндік беретін нақты материалды талдау, физика ғылымы неге басқаша емес, дәл осылай дамығанын көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика-2

    Пәннің мақсаты: студенттерді екі өлшемді және үш өлшемді бейнелерді түрлендірудің графикалық жүйелерін құрудың заманауи принциптерімен таныстыру. Графиканың алгоритмдерін үйрену. Реалистік үш өлшемді бейнелерді құру әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Физикадағы компьютерлік модельдеу

    Физикалық үрдістер мен құбылыстарды модельдеу міндеттерін біледі, физикалық есептерді шешуде және эксперимент деректерін өңдеуде қолданылатын негізгі есептеу әдістерімен, жүргізілген есептер нәтижесінің қателігін бағалаумен, физикалық құбылыстарды моделдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Физикалық құбылыстарды моделдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалаудың практикалық дағдылары бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Статистикалық физика

    Пәннің мақсаты классикалық және кванттық статистика негізінде дамитын статистикалық физиканың негізгі ұғымдарын зерттеу болып табылады. Студенттер жалпы статистикалық теорияны идеалды және идеалды емес газдар, қатты заттар, металдардағы электрондар үшін, тербеліс құбылыстары мен броундық қозғалыстарды зерттеу үшін қолдана алады. Негізгі бағыттар-Гиббс әдістері, газдардың кинетикалық теориясы, термодинамиканың екінші басталуын қолдану, тепе-теңдік күйлері, релаксация және тасымалдау құбылыстарын зерттеу. Теорияда стационарлық үлестірулер қарастырылады функциясы, Максвелл-Больцман үлестірімдері, кинетикалық Гиббс үлестірімі. Қолдану таралу заңдары күйдің қасиеті, газдар мен қатты заттардың жылу өткізгіштігі зерттеледі. тербеліс теориясы макроскопиялық денелер үшін қолданылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сәулеленудің затпен өзара әрекеттесуі: құралдар мен әдістер

    Пәннің мақсаты-білім алушыларды затпен өзара әрекеттесу процестерінен туындайтын құбылыстармен таныстыру. Иондаушы сәулеленуді тіркеудің заманауи әдістері мен құралдары туралы ақпарат беріңіз. Тақырыптар (заттағы зарядталған бөлшектердің сәулеленуі. Электромагниттік сәулеленудің затпен әрекеттесуі. Сәулелену түрлері. Іргелі өзара әрекеттесулер және олардың қасиеттері. Электромагниттік сәулеленудің затпен әрекеттесуі. Рентген және гамма - сәулеленудің затпен әрекеттесуіндегі негізгі процестер. Атомдардың орын ауыстыру процесі. Орын ауыстыру каскады. Бүрку.)

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ядролық астрофизикаға кіріспе

    Қазіргі жаратылыстану ғылымдары тұжырымдамалары шеңберіндегі Ғаламның құрылымы мен заңдары туралы толық түсінік беру. Үлкен жарылыс теориясы, Герцспрунг-Рассел диаграммасы, жұлдыздардың эволюциясы. толқындық астрономия. Хаббл заңы. Практикалық есептерді шешудегі теориялық және бақылау нәтижелерін талдай және олардың сенімділігін бағалай біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • тең өлшемді және тең өлшемді емес термодинамика

    Пәннің мақсаты - тепе-теңдік үрдістер термодинамикасының негізгі заңдарын, макроскопиялық жүйелердің термодинамикалық қасиеттерін, термодинамика заңдарының негізінде жатқан негізгі экспериментальды заңдылықтарды, классикалық және кванттық макроскопиялық жүйелерді сипаттаудың статистикалық әдістерін, термодинамика заңдарының байланысын және сипаттаудың статистикалық әдістерін оқу, сондай-ақ студенттерде термодинамикалық құбылыстарды модельдеуге және сәйкес физикалық шамаларды сандық есептеуді жүргізуге мүмкіндік беретін білім мен біліктілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мектеп экспериментінің техникасы

    Мектеп физикалық эксперимент теориясы мен практикасын зерттеу. Пәннің мазмұны: эксперимент түрлері туралы білімді жүйелеу, эксперименттің әдістемесі мен әдіснамасы (олардың айырмашылығы мен өзара байланысы); Студенттердің танымдық белсенділігін дамыту үшін физикалық эксперимент мүмкіндіктерін ашу; Эксперименттің әдістері мен әдістерін жасау және меңгеру бойынша студенттердің дағдыларын қалыптастыру; Оқу экспериментінде жаңа технологияларды қолданумен мектеп физикасы экспериментінің технологиялары мен әдістерін дамыту перспективаларын білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әлем эволюциясының мәселелері

    Пәннің мақсаты-астрофизика және космологиядан негізгі түсініктер беру. Қараңғы энергия мен қараңғы материяның мәселелері туралы алғашқы түсінік беру. Осы саладағы терминологиямен таныстыру, астрономиялық нысандар бойынша мәліметтер базасымен жұмыс істеуге үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Перспективті энергетикалық технологиялар

    Пәннің мақсаты – білім алушыларға энергетикалық қондырғылардың энергетикасындағы негізгі перспективалық бағыттар, энергия алудың экологиялық қауіпсіз тәсілдері, энергетикалық және материалдық ресурстарды тиімді пайдалану туралы түсінік беру. Тақырыптар (өркениеттің дамуындағы энергетиканың рөлі. Табиғи энергия ресурстарының потенциалдық энергиясын пайдалы қуатқа айналдыру мәселелері. Жаңартылатын және жаңартылмайтын энергия көздері. Энергия көздері және қоршаған ортаға әсерді азайту. Атом энергетикасы)

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Электроника

    "Электроника" пәнін оқыту жартылай өткізгіш құрылғылар негізінде жасалған электрондық құрылғылардың физикалық жұмыс істеуін, оларды жасау тәсілдері мен қолдану мүмкіндіктерін, сондай-ақ электрондық құрылғылардың көмегімен жасалатын міндеттерді нақты түсінуді қамтамасыз етеді. Білім алушыларда пәндер бойынша оқыту нәтижелерін білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттермен қатар қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытуды бағалау және дамыту

    Студенттер оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын терең түсінеді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды / оқушыларды бағалауға тарта алады; бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, олардың білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалау мен өзін-өзі бағалауды және өзара бағалауды қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады, және т. б.). Олар бағалауға қатысты түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Робототехника және мехатроника

    Мехатроникалық және робототехникалық жүйелерді қолдану саласы туралы мәлімет беру; оларды құру концепциялары және мехатроникадағы және робототехникадағы терминологиялар. робототехникалық және мехатрондық жүйелердің қажетті түрлерін таңдау; олар үшін басқару тәсілдері мен жүйелерін анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады.
  • Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
  • Кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық-педагогикалық дамуға ұмтылады.
  • Оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады.
  • әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы физиканы оқытудың озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдау және физиканы оқытуды және өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану;
  • Қарым-қатынас жасау, өз көзқарасын түсіндіру, ғылыми саланың нақты сөйлеу жағдайларында физика-математикалық бейіннің нақты міндеттерін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің лингвистикалық құралдарымен шешу;
  • Физиканың іргелі заңдары мен академиялық жазу дағдыларын, ғылыми теорияларды тексеруде қолданылатын әртүрлі зерттеу әдістерін жан-жақты түсінуді көрсету, ғылыми тілмен іргелі білімді тұжырымдау;
  • Физиканың іргелі заңдары туралы білімді физиканың арнайы салаларында қолдану; физикалық процестерді модельдеу және талдау үшін қолданылатын негізгі математикалық және компьютерлік әдістерді зерттеу мен кәсіби қызметте кешенді тәсілді қолдану;
  • Ғылыми және педагогикалық қызметке шығармашылық, зерттеушілік көзқарас таныту және абстрактілі ойлауға қабілетті;
  • Физикалық заңдылықтарды талдау, синтездеу, шығармашылық түрлендіру, ғылыми өнімді, гипотезаны, физикалық құбылысты немесе оқиғаны жүйелі түрде түсіндіру үшін әртүрлі көздерден алынған ақпаратты суреттеу;
  • Практикалық есептерді шешуде физикалық зерттеулердің теориялық және эксперименттік нәтижелерін салыстыру, жіктеу, салыстыру әдістерін таңдау және олардың дұрыстығын бағалау;
  • Бұрын зерттелген материалға сүйене отырып, қазіргі физиканың кәсіби мәселелерін шешу үшін негізгі теориялық білімді біріктіреді, қолданады, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгереді.
Top