Пәндер

  • Механика

    Механика кеңістікте уақыт бойынша денелердің өзара қозғалысына байланысты физикалық процестер мен құбылыстарды қарастырады. Пәннің мазмұны кинематиканы, динамиканы, статиканы және сұйықтар мен газдар механикасын қамтиды. Пән қозғалысты сипаттау және дененің кез-келген сәтте орналасуын анықтауға мүмкіндік беретін қозғалыс заңдарын белгілеу, денелердің өзара әрекеттесу заңдарын анықтауды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Қаржылық сауаттылық

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән білім алушыларда экономикалық теория және кәсіпкерлік қызмет саласында базалық білім мен негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған кіріспе курсы болып табылады. Ол іргелі экономикалық заңдарды, нарықтық экономиканың жұмыс істеу принциптерін түсінуге, сондай-ақ өз бизнесін құру және жүргізу үшін қажетті кәсіпкерлік ойлау мен практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" пәні экономикалық пәндерді одан әрі оқу үшін қажетті іргетасты қалайды және білім алушылардың кәсіпкерлік мансабын дамыту үшін бастапқы нүкте бола алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика және термодинамика

    Пән зерттелетін жүйелердегі процестер тек молекулалық қозғалыс және молекулааралық әсерлесулермен анықталады. Студенттер курстың бұл бөлімінде бөлшектерден құралатын арнайы ерекшеліктері бар зерттеу кешені және молекулалық физика мен термодинамика заңдарының статистикалық сипаттарын ашуды, қазіргі замаңғы ғылымының даму логикасына және физиканың тарихына сәйкес, тізбекті түрде нақты кезеңде адамзат әрекетінің әртүрлі саласындағы қолданылатын процестерге күй параметрлері мен процестер параметрлерін енгізумен қатар, оларға молекула-кинетикалық түсіндірмелер бере біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән білім алушыларда құқық саласында базалық білім мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған кешенді курс болып табылады. Ол қазіргі қоғамдағы құқықтың рөлін, заңдылық қағидаттарын, азаматтардың негізгі құқықтары мен міндеттерін түсінуге негіз қалауға, сондай-ақ оның барлық көріністеріндегі жемқорлыққа төзбеушілік қатынасын қалыптастыруға арналған. "Құқықтық сауаттылық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері" пәні құқықтық сана мен жеке тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақтылығын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады, бұл құқықтық мемлекет пен сауатты азаматтық қоғам құрудың қажетті шарты болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пән педагогтарға Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағыттары мен басым бағыттары контекстінде тьютордың рөлін меңгертуге бағытталған. Студенттер эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды. Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Әртүрлі жасерекшелік топтарындағы білім алушылардың эмоционалды интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм

    Бұл курс студенттердің табиғаттағы негізгі іргелі өзара әсерлесудің бірі болып табылатын электромагниттік құбылыстар негізінде физикалық процестер мен заңдылықтарды зерттеуге бағытталған. Электростатика, тұрақты және айнымалы электр тогы, магнит өрісі, электрлік тербелістер мен толқындар туралы теориялық білім практикалық және зертханалық сабақтарда есептер шешу және зертханалық жұмыстарды жүргізу арқылы жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Өлшеулер теориясы және әдістемесі

    Бұл курста өлшеулер теориясы мен әдістемесінің негіздері, постулаттары, ықтималдылықтың таралу заңы, олардың сандық сипаттамалары және қателіктер теориясының негіздері қарастырылады. Ықтималдықтар теориясы негізінде жалпы кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтары түбегейлі қарастырылып, кездейсоқ шама, кездейсоқ шаманың F(x) интегралдық таралуының заңы мен интегралды тарату функциясын талдауы туралы ілім қалыптастырылады. Пәнді оқытудың әдістемелік негізін физикалық шамаларды өлшеуде қолданылатын өлшеу әдістері мен құралдары, олардың классификациясы, қателіктер теориясы негізінде өлшеу құралдарының және өлшеу түрлендіргіштерінің қателіктерінің талдауы және өлшеулер жүргізудің әдістері құрайды. Пәнді оқытуда өлшеу құралдары мен өлшеу қателіктерінің жіктелуі жəне өлшеу құралдарының негізгі сипаттамалары арқылы өлшеу жүйесінің негізгі құраушылары, өлшеу нəтижелерін бағалау мəселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық талдау және аналитикалық геометрия

    Курс студенттерге математикалық талдау және аналитикалық геометрия бойынша негізгі білім береді, аналитикалық ойлауды, логикалық дәлелдеуді дамытуға және алған білімдерін кәсіби қызметте қолдана білуге ықпал етеді. Курс жоғары математиканың өзара байланысты екі бөлімін қамтиды: 1) Математикалық талдау: функцияның шегі мен үзіліссіздігі туралы түсінік, бір айнымалы функцияның дифференциалдануы және интегралуы, олардың қолданылуы, анықталған интеграл; 2) Аналитикалық геометрия: жазықтықтағы түзу, кеңістіктегі түзу мен жазықтық, векторлар мен координаталар, екінші ретті қисықтар мен беттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бір және бірнеше айнымалы функцияларды талдау негіздері

    Бұл курс туындылар мен интегралдар теориясына және олардың практикалық қолданылуына байланысты математикалық талдаудың негізгі бөлімдерін қамтиды. Оқу барысында функциялардың шегі мен үздіксіздігі, туындылар және олардың қолданылуы, анықталмаған және анықталған интегралдар, интегралдаудың әдістері, сондай-ақ интегралдарды геометрия мен физикада қолдану сияқты негізгі ұғымдар қарастырылады. Сонымен қатар бірнеше айнымалысы бар функциялар үшін дифференциалдық және интегралдық есептеудің элементтері де қарастырылады. Математикалық дәлелдеулер логикасына, есептер шығару әдістерін негіздеуге және оларды физика мен жаратылыстану ғылымдарына қолдануға ерекше назар аударылады. Курс аналитикалық ойлау қабілетін, абстрактілі математикалық ұғымдармен жұмыс істеу және оларды қолданбалы есептерді шешуде пайдалану қабілетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Пән функционалдық стильдерді қолдану, ғылыми мақала жазу, кәсіби терминологияны меңгеру, іс жүргізу және академиялық сауаттылық дағдыларын дамытуға бағытталған. Сонымен қатар, ғылыми есептер құрастыру, кәсіби мәтіндерді талдау, сыни ойлау, плагиаттың алдын алу, ғылыми дерекқорлардан ақпарат іздеу және жазбаша жұмыстарды жүйелеу мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән ғылыми стиль ерекшеліктерін меңгеру, кәсіби қызметте қажет ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін қолдану және академиялық коммуникация дағдыларын (тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым) қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты – жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Комплекс айнымалы функциялар теориясы

    Пәнді оқу болашақ математиктердің ғылыми дүниетанымын қалыптастырудың қажетті шарты болып табылады. Курс комплексті айнымалы функциялардың теориясы саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыру, функция, шек, үзіліссіздік, дифференциалдау, интегралдау сияқты нақты талдауда қолданылатын негізгі ұғымдарды комплексті айнымалы функцияларға кеңейтуге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Курс практикалық есептерді математикалық модельдеу саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыруға және оларды классикалық әдістер мен дифференциалдық теңдеулерді шешудің тәсілдері негізінде шешуге бағытталған; қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары, дифференциалдық теңдеулерді шешуде қолданылатын математикалық аппарат туралы түсінік қалыптастыруға негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық эксперимент әдістері

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметі үшін физикалық экспериментті әдістемелік дұрыс ұйымдастыру, физикалық шамаларды өлшеу, эксперименттің алынған нәтижелерін өңдеу және оларды дұрыс талдау дағдыларын, сондай-ақ физикалық аспаптар мен жабдықтарды жинауды тиімді ұйымдастыру әдістерін біліктілігін (аспаптарды құрастыру, қолдан жасалған аспаптар және т.б.) қалыптастырады. Осылайша, жаңартылған мектеп физика курсы аясында студенттер шығармашылық және сыни ойлауды талап ететін, теориялық білімді практикалық қолдана отырып, әртүрлі нақты мәселелерді шеше отырып жүзеге асырды, одан әрі кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттерді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Пән инклюзивті қоғам принциптерін түсінуді қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, мұнда әр адам өз құндылығын және маңыздылығын сезінеді. Жасы бойынша физиология мен анатомияның негіздері, когнитивті дағдылардың жұмыс істеу принциптері және жеке ерекшеліктерді ескере отырып, инклюзивті ортаны құру стратегиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оптика

    Пәнді оқытудың мақсаты - ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында кең ауқымды мәселелерді шешу үшін оптикалық заңдарды қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ оптикалық құбылыстар физикасын бақылауларды, практикалық тәжірибелер мен эксперименттерді жалпылау ретінде ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физикадан зертханалық практикум

    Мектептегі физикалық эксперименттің маңызы, оның мәні мен түрлері. Мектептегі физикалық эксперимент техникасы және оны жүргізу әдістемесі, олардың айырмашылығы мен байланысы. Мектеп физика кабинетінің Жалпы (Негізгі) жабдығы. Физика бойынша демонстрациялық эксперименттерді жүргізу техникасы мен әдістемесі. Фронтальды Зертханалық жұмыстардың техникасы мен әдістемесі. Мектеп зертханасының типтік зертханалық жабдықтарының жиынтығы. Зертханалық жұмыстарды жүргізу технологиясы. Физикалық семинар жұмысының техникасы мен әдістемесі. Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру үшін физикалық экспериментті қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физикадан есептер шығару негіздері

    Жалпы физика курсы бойынша алған білімдерді практикалық тұрғыдан жетілдіруді көздейді. Пәнді оқытудың басында студенттер «есеп» ұғымымен, олардың жіктелуімен және оларды шешудің негізгі тәсілдерімен танысады. Басты назар ойлау әрекеттерін қалыптастыратын әрекеттер: есептің шартын талдау, болжау, гипотеза ұсыну (шешуін ұсыну), тұжырым сияқты кезеңдерге аударылады. Курс бағдарламасы бойынша есептерді шешуде физикалық құбылысты талдауға, шешімді ауызша баяндауға, алынған жауапты талдаудың ерекшеліктеріне тоқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атомдық физика

    Пән уақыт пен кеңістіктегі физикалық шамалардың циклдік өзгеруімен сипатталатын физикалық құбылыстарды зерттейді. Студенттер механикалық және электромагниттік процестерді қарастырып, тербелістер мен толқындар теориясын, кинематика мен динамика негізінде түсіне алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қолданбалы электродинамика

    Курста электродинамиканың әртүрлі фундаменталды және қолданбалы аспектілері зерттеледі. Теориялық және қолданбалы есептер шешіліп, оларды трансформаторлар, электр қозғалтқыштары және т.б. сияқты электр және электр қондырғыларындағы процестерді талдау және модельдеу үшін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электродинамика және АСТ

    Материяның құрылымы және табиғаттың заңдарымен білімгерлерді таныстырып, физика ғылымының және арнайы физиқалық теориялардың әдістерін пайдалануын қалыптастырады. Теориялық физиканын негізгі әдістері арқылы әдістемелік жалпылау тәсілдерін физиқалық ұғымдар мен принциптер қолдануын, олардың қазіргі ғылым және техникамен байланысын көрсетеді. Арнайы салыстырмалық теориясы релятивистік механика негіздері мен электродинамиканы оқу классикалық және релятивистік концепциясы арасындағы қатынастарды терең түсінуге көмектеседі. Екінші жағынан электродинамиканы түсіндіруге релятивистік концепцияны қолдануға жағдай жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистикалық физика және термодинамика

    Студенттерге макроскопиялык жүйелердің негізгі термодинамикалык және статистикалық зандылықтары туралы терең және мығым білім берумен бірге ол білімдерді қолданбалы мәселелерге пайдалануды үйрету. Қойылған мәселелерді шешу кезінде термодинамикалық және статистикалық теорияларға тән түрлі әдістерге айрықша көңіл бөлуді үйретеді. Студенттер термодинамика мен статистикалық физиканың негізгі үғымдары мен негізгі зандарын білуі тиіс, термодинамика мен статистикалык физикада шешілетін мәселелерді қоя біліп, шешу әдістерін үйренуі керек, әрбір жеке физикалық жүйелер параметрлерінің гаусстык және халыкаралық бірлік жүйесі бойынша алынған сан мәндерін таба біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер

    Бұл пәнде дербес туындылы дифференциалдық теңдеулердің (ДТДТ) теориялық негіздері мен оларды шешу жолдары қарастырылады. Студенттер физикада, техникада және басқа қолданбалы ғылым салаларында жиі кездесетін математикалық модельдерді шығарып, талдаудың негізгі құралдарын меңгереді. Курс бірінші ретті ДТДТ, сипаттамалар әдісі, Гурса есебі, екінші ретті сызықтық ДТДТ және олардың канондық түрлері, жылуөткізгіштік теңдеуі, толқын теңдеуі, Лаплас теңдеуі, Фурье әдісі, Фурье қатары мен интегралдары, шеттік және бастапқы-шеттік есептерді, шеңбер ішіне, шеңбер сыртына, сақинада қойылған Лаплас теңдеуі үшін шеттік есептерді, Грин функциясы әдісін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты – студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кинетикалық теория негіздері

    Термодинамикалық жүйелердегі қайтымсыз процестер. Статистикалық әдіс. Кинетикалық теорияның даму кезеңдері. Молекулалық жүйелердің тепе-теңдік қасиеттері. Макропараметрлердің кең ауқымында тасымалду құбылыстарының ерекшеліктері. Газдардағы тасымалдау процестерінің элементар кинетикалық теориясы. Кинетикалық теңдеулер. Больцман теңдеуі. Газдардың кластерлік моделі. Газ қоспаларында процестердің кластерлік моделі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық физиканың әдістері

    Бұл курс математикалық физикада (МФ) кездесетін негізгі дифференциалдық теңдеулерді (жылуөткізгіштік, толқын және Лаплас теңдеулері) шешудің теориялық және практикалық әдістеріне арналған. Курс мазмұны МФ теңдеулерін шешуге арналған аналитикалық әдістерге негізделеді және нақты физикалық үдерістерді сипаттайтын модельдерді талдауға бағытталған. Курс теңдеулердің типтерін анықтап, аналитикалық шешу әдістерін қолдануға, Фурье әдістері мен Грин функциясын пайдалана отырып есептер шығаруға, математикалық физика теңдеулері үшін Коши есебін, бастапқы-шеттік есебін, шеттік есебін шығаруға, теориялық білімді қолданбалы есептерде тиімді қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Күрделілігі жоғары физикалық есептерді шешуге арналған практикум

    Физикалық оқу эксперименті және көрнекіліктер технологиясы болашақ физика мұғалімдерінің эксперименттерді жүргізу техникасының жүйелі білім мен біліктерін қарастырады. Студенттерге эксперименттер мен көрнекіліктер технологиясының оқыту мүмкіндіктерін кеңейтіп көрсету. Тәжірибе дайындауға және көрсетуге студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу; физикалық эксперимент теориясы мәселелеріне студенттердің назарын аудару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық физиканың таңдаулы тараулары

    Пәннің мақсаты – теориямен айналысатын студенттердің кәсіби бағдарлануына жағдай жасау, термодинамика, кванттық механика және статистикалық физика негіздері бөлімдерімен тереңірек таныстыру. «Теориялық физиканың таңдаулы тараулары» пәні студенттерді теориялық физикаға қызығушылық танытып, физиканың әртүрлі салаларында салыстырмалы түрде қолданылатын қарапайым және жиі қарастырылатын теориялық мәселелермен таныстыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кванттық механика

    Курс микрообъектілер туралы кванттық-механикалық түсінікті қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі физиканың дамуының негізгі бағыттарының бірі болып табылатын курста микроскопиялық масштабтағы микро әлем процестері және микробөлшектердің қасиеттері, олардың қозғалысы мен өзара әрекеттесу заңдылықтары кванттық шамалардың дискреттілігі, толқындық сипаты және объектілерді сипаттаудың ықтималды (статистикалық) әдісі туралы түсініктеріне сүйене отырып зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Механикалық қондырғылар

    Механикалық қондырғылар көптеген өндірістік технологиялардың, қуатты жел электр генераторларының, күн электр станцияларының, гидроэлектрстанцияларының және т.б. негізін құрайды. Қазақстандағы жаңарып тұратын энергия көздерінің ресурстары, механикалық қондырғылардың негізгі түрлері мен қолдану тәсілдері, парниктік әсер және оның салдарлары талданады, жел турбиналарының аэродинамикалық сипаттамалары аналитикалық жолмен анықталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық есептерді шығарудың теориясы мен әдістемесі

    Курста физикадағы есептерді шешудің маңыздылығы және оның оқу үрдісіндегі рөлі, физикалық есептерді шешудің психологиялық ерекшеліктері мен физикалық есептерді шешу процесін дидактикалық талдау, есептерді шешу жолдары мен әдістері қарастырыады. Есептерді шешу үшін пайдаланылатын математикалық аппарат, физикалық есептердің шешу алгоритмі, физикалық есептерді шешу алгоритмі, сапалы есептерді шешу әдістемесі, эксперименталды есептер, тест тапсырмалары, графиктік есептер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ядролық физика

    Бұл курста студенттер атом ядроларының құрылымы мен қасиеттерін және олардың соқтығысуын қарастырады. Сондай-ақ курс барысында альфа-, бета- және гамма ыдыраулары, кванттық сандар, симметриялар және сақталу заңдары, ядролық изотоптар және ыдырау заңдары, ядролық және термоядролық реакторлар оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қатты дене физикасы

    Пән бөлшектер мен симметрия заңдарын пайдаланып, қатты денелердің қасиетін анықтайды. Пән бойынша денелердің құрылысы, кристал материалдардың атомдық-электрондық құрылымын зерттеу, олардың құрамының, құрылымы мен әртүрлі физикалық қасиеттерінің арасындағы тәуелділіктер оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электромагниттік сәулеленудің теориясы

    Пәнде студенттер электромагниттік сәулеленудің оптикалық және толқындық компоненттерін, олардың электромагниттік сәулеленуді анықтайтын және қолданатын аспаптар мен құрылғыларды жобалауда практикалық қолдануын, сонымен қатар әр түрлі технологиялар мен күнделікті объектілерде жарықтың толқындық және оптикалық табиғатын, оның ішінде айналар, линзалар, телескоптар, микроскоптар, лазерлер және талшықты оптикада практикалық түрде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биофизика

    Бұл пән – тірі ағзалардағы биологиялық процестерді физикалық заңдылықтар негізінде зерттейтін пәнаралық курс. Бұл пән физика бағытындағы студенттерге тірі жүйелердегі энергия алмасу, зат тасымалдау, биоэлектрлік құбылыстар, жарықтың әсері сияқты күрделі процестердің табиғатын терең түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер молекулалық және клеткалық деңгейде жүретін құбылыстарды термодинамика, электродинамика және кванттық физика заңдарымен байланыстыра отырып оқиды. Сонымен қатар биофизикалық зерттеу әдістерін (мысалы, спектроскопия, электрофизиология, микроскопия) меңгереді және оларды нақты биологиялық жүйелерге қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Астрофизика

    Пәнді оқытуда аспан денелерінің және олардың жүйелерінің (жұлдыздар, жұлдызаралық және галактикалық орта және т. б.) физикалық-химиялық сипаттамалары және оларды зерттеудің эксперименттік әдістері бойынша теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру болып табылады. Астрофизиканың негізгі тәжірибелік әдістері болып табылатын спектрлік талдау, астрофотометрия әдістерін, радиотелескопты, фотографиялық және электрлік бақылауларды қолдана отырып зерттеу әдістерін меңгеру оптика, электр және магнетизм және атом физикасы бойынша практикалық дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    Пән болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары аясында зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, қажетті құралдарды пайдалана отырып, өздерінің шағын көлемді (small-scale) зерттеулерін жобалауға және жүзеге асыруға қабілетті. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Жер физикасы

    Бұл пән – Жердің ішкі және сыртқы қабаттарында жүретін табиғи физикалық процестерді зерттейтін ғылым саласы. Бұл пәнді оқу барысында физика бағытындағы студенттер Жердің құрылысы, сейсмикалық толқындардың таралуы, жер қыртысының қозғалыстары, гравитациялық және магниттік өрістердің таралу заңдылықтары, Жердің термодинамикасы мен ішкі жылу ағыны сияқты маңызды тақырыптармен танысады. Сонымен қатар студенттер геофизикалық әдістерді – сейсмология, гравиметрия, магнитометрия, геоэлектрика және радиометрияны – меңгереді. Бұл білімдер табиғи ресурстарды іздеу, жер сілкіністерін болжау, геологиялық құрылымдарды зерттеу және экологиялық мониторинг жүргізу үшін маңызды. Пән студенттердің Жерді физикалық заңдылықтар негізінде ғылыми тұрғыда түсіну қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Жалпы, теориялық және заманауи физика салаларында іргелі білімдерге, практикалық біліктерге мен дағдыларға ие.
  • Тиісті математикалық аппаратты, сандық әдістерді, компьютерлік модельдеуді, заманауи бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, іргелі және қолданбалы физикадан алған білімдерін қолдана отырып, теориялық, эксперименттік және сандық сипаттағы мәселелерді шешеді.
  • Заманауи бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, типтік кәсіби есептердің физикалық, математикалық және компьютерлік модельдерін құрастырады және алынған нәтижелерді модельдердің қолдану шекараларын ескере отырып түсіндіреді.
  • Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен компьютерлік технологиялардың, эксперименттік ғылыми-зерттеу, өлшеу-аналитикалық және технологиялық жабдықтардың көмегімен, аналитикалық және сандық есептеулердің деректерін, эксперименттік деректерді, оның ішінде шет тілінде өңдейді, талдайды және ұсынады.
  • Заманауи аспаптар базасының көмегімен, теориялық және эксперименттік физикадан физикалық объектілерге, жүйелер мен процестерге ғылыми зерттеулер, әртүрлі практикумдар мен эксперименттер, оның ішінде виртуалды эксперименттерді жүргізеді.
  • Болашақ кәсіби қызметінде жоғары математика, фундаментальды және қолданбалы физика, оқытудың әр түрлі әдістері, технологиялары және тәсілдері, заманауи ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз ету салаларындағы білімдерін, біліктерін және практикалық дағдыларын, оның ішінде шет тілінде тұжырымдайды және жүйелейді.
Top