6B02102 Дизайн в Каспий қоғамдық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, жеке қасиеттерін және жобалау дағдыларын дамыту, оларды практикалық қызметте жүзеге асыру. Сәулет-дизайнерлік жобалау саласында сұранысқа ие, жоғары білікті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Специалитет
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Каспий қоғамдық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Дизайн жобалау негіздері
Білімгерлердің жобалық міндеттерді жүйелі түрде түсінуін, жобалау нысандарында әлеуметтік-экономикалық, техникалық және экологиялық сипаттағы мәселелерді көре және шеше білуін, Қазақстан халықтарының ұлттық салт-дәстүрлерін және аймақтық жағдайларын ескере отырып, көркемдік-бейнелік міндеттерді қоя және шеше білуін бекітуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік графика-I
Пәннің мақсаты жазықтықта түрлі кеңістіктік геометриялық пішіндерін бейнелеу және жазық сызбада инженерлік-геометриялық есептерді шығыру, сондай-ақ ортогональды проекция негізінде кеңістіктің белгілі графикалық үлгілерін алу жолдарын зерттеу. Кеңістік формалары мен олардың арасындағы қарым-қатынастарға байланысты мәселелерді шешу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн негіздері
Білімгерлерді сәулеттік дизайн саласындағы жобалық жұмыстың ерекшеліктерімен таныстыру: графикалық дағдыларды үйренудің бастапқы кезеңінде қажетті білімдерді, сондай-ақ композициялық ойлауды қалыптастыру. Қолмен орындалатын графиканың тәжірибелік дағдыларын меңгеру. Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандардың әртүрлі графикалық дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сурет
Пәннің мақсаты мен міндеті академиялық сурет негізін үйрену, сурет салуды орындауда әртүрлі графикалық құрал-жабдықтармен техникалық тәсілдерді игеру, білімгерлерді кәсіби ойлауға алғашқы композициялық-кеңістікті ойлау дағдысына тәрбиелеу, орындалатын жұмысқа деген шығармашылық талабын арттыру және негізгі эстетикалық талғамды дамытуға үйрету болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экология және тұрақты даму
Пән барлық оқу бағдарламаларының студенттерінде қоршаған орта туралы, адамның экожүйелердегі рөлі және тұрақты дамуға көшу қажеттілігі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың сарқылуы, қоршаған ортаның ластануы сияқты жаһандық экологиялық сын-қатерлер жағдайында кәсіби қызметінде экологиялық факторларды ескере алатын мамандарға сұраныс артуда. Бұл курс пәнаралық сипатқа ие және экологиялық ғылымдардың негіздерінен бастап экологиялық менеджмент, заңнама, этика және тіршілік қауіпсіздігінің практикалық мәселелеріне дейінгі кең ауқымды тақырыптарды қамтиды. Дайындық бағытына қарамастан, әр студент кәсіби және күнделікті өмірде экологиялық және әлеуметтік жауапты шешімдер қабылдау үшін қажетті білім мен дағдыларды алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Түсті үлгілеу
Сәулет құралы ретінде полихромды кеңінен қолдану үшін қажетті теориялық білімдер және тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Студенттерді полихромия мен түстің жалпы түсініктерімен таныстыру. Түсті пайдалана отырып, модельдік әдіс-полихромды үшөлшемді нысанды ахроматикалық монохромды пішінде алу әдісін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кескіндеме
Шығармашылық ойды түсіну және дамыту үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар. Тәжірибелік сабақтар түс формаларын үшөлшемді бейнелеу әдісі арқылы білімгерлердің шығармашылық ойлау қабілеттерін, байқауын, бейнелеу құралдарын пайдалана отырып, заттарды табиғи түрде көрсетуге, конструктивтік бояу сапасын жеткізуге үйрету арқылы нысандарды шынайы бейнелеу қағидаларын түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Өнер тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты – білімгерлерге өнер тарихы саласы бойынша негізгі білімдерді беріп, өнер тарихы бойынша нақты қөзқарасы бар білікті дизайнер-маманын дайындау. Нәтижесінде білімгер өнер тарихындағы негізгі кезеңдерді және олардың дамуын көрсете алады, атақты суретшілерді атай алады, әр кезеңнің мүсіндері мен сәулетін талдай алады, сондай-ақ өнер тарихындағы ең маңызды кезеңдерді сипаттайтын негізгі жұмыстардың бейнесін оқи алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіпкерлік және қаржылық-құқықтық мәдениет
Пән қаржылық сауаттылық пен құқықтық аспектілерге баса назар аудара отырып, білім алушылардың кәсіпкерлік қызметті тұтас түсінуін дамытуға бағытталған. Курс бизнесті ұйымдастыру, қаржылық менеджмент, салық салу негіздерін, сондай-ақ кәсіпкерлікті реттейтін құқықтық нормаларды қамтиды. Білім алушылар қаржыны басқару қағидаттарын, бизнесті қорғаудың құқықтық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметті жүргізудің этикалық және мәдени аспектілерін зерделейді. Білім алушылар қаржыны басқару қағидаттарын, бизнесті қорғаудың құқықтық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметті жүргізудің этикалық және мәдени аспектілерін зерделейді. Курстың практикалық құрамдас бөлігі кейстерді талдауды, бизнес-жоспарларды әзірлеуді және қаржылық-құқықтық жағдайларды модельдеуді қамтиды, бұл қазіргі экономикалық және құқықтық орта жағдайында бизнесті табысты жүргізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азаматтық ғимараттар сәулеті
Пән студенттерді азаматтық ғимараттарды жобалау негіздерімен, олардың құрылымдық жүйелерімен таныстырады. Ғимараттарға қойылатын талаптар қаралады, пайдалану барысында конструкцияларға әсер ететін жүктемелер мен әсерлердің түрлері зерделенеді, құрылыс физикасының негіздері бойынша қысқаша ақпарат беріледі, сондай-ақ құрылыстағы өлшемдерді модульдік үйлестіру және құрылыс элементтері мен жобалық шешімдерді біріздендіру үшін оның мәні туралы негізгі мәліметтер беріледі. Тұрғын үй және қоғамдық ғимараттарды жобалауға, сондай-ақ жоспарлы ұйымдастыру қағидаларына, көлемдік-жоспарлау шешімдеріне және ғимараттардың негізгі конструктивтік элементтерін зерделеуге көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалары-I
Виртуалды модельдеу және жазық, көлемдік және кеңістіктік пішіндерді жобалау дағдыларын меңгеру, модельдерді әзірлеу үшін AI қолдану, сонымен қатар әртүрлі бағдарламаларда модельдерді өңдеу. Пән компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, шығармашылыққа заманауи көзқарасты қалыптастырады, бірақ оның алдындағы Кәсіби компьютерлік бағдарламалар-I деңгейінен жоғары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сәулеттік графика және макеттеу
Жобалық идеямен басқа да жұмыстарды қағазда көрсетудің графикалық дағдыларын үйренудің теориялық және тәжірибелік дағдыларын меңгеру. Әр түрлі сурет құралдарымен және материалдарымен (қағаз, картон, ағаш және т.б.) жұмыс істеу қабілетін, сондай-ақ сызбадағы стилизацияны игеру. Жазықтық, көлемдік және көлемдік-кеңістіктік композициялардың түрлі-түсті макеттерін орындау. Сәулеттік (ионикалық, дорикалық, коринфтік және тоскандық) ордерлерді салу. А3 форматты бетте қағаздың иілгіштік мүмкіндіктері бойынша жаттығуларды орындау. Макет жасау техникасының негізгі графикалық әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика
Компьютерлік технологияларды, жасанды интеллектті қолдану арқылы және дизайнда қолданылатын негізгі құралдардың бірі ретінде шығармашылыққа заманауи көзқарасты қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалары-ІІ
Виртуалды модельдеу және жазық, көлемдік және кеңістіктік пішіндерді жобалау, сонымен қатар әртүрлі бағдарламаларда модельдерді өңдеу дағдыларын меңгеру. Пән компьютерлік технологияларды және нейрондық желілерге негізделген жасанды интеллектті пайдалана отырып, шығармашылыққа заманауи көзқарасты қалыптастырады, бірақ оның алдындағы Кәсіби компьютерлік бағдарламалар-I деңгейінен жоғары деңгейде..
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жарнаманы жобалау негіздері
Қазіргі заманғы нарық жағдайында тұтынушылық міндеттерді көркемдік деңгейде табысты шешуге қабілетті графикалық дизайн саласында мамандар даярлау. Аталған пән бойынша практикалық тапсырмалар студенттерді шақыру билеттерін, ашық хаттарды, баспа жарнамаларын, плакаттарды және т.б. дайындау кезінде өндіріспен байланысқа бағыттайтындай етіп құрылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер-I
Сәулеттік-дизайнның теориялық негіздерін зерттеу мен ландшафттық орта фрагментінің графикалық түрде жүзеге асырылуын үйрету және кіші сәулеттік формалар мен жабдықтардың элементтерін бейнелеуді игеру. Дизайн тұжырымдамасын жасай білу, конструкциялық нысанның үш өлшемді модельін шағын формалардан жасай білу, атқаратын қызметін ескере отырып, жобаның көрнекі дизайнын жасау, қоршаған ортаға үйлесетін жобаның түрлі-түсті графикалық дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке даму модулі (Академиялық жазу, Дизайнерлік ойлау)
Студенттерде ғылыми еңбектерде ойларын қысқа және қол жетімді түрде жеткізе білуді, пайдаланушыны түсінуге, оның мәселесін түсінуге, балама шешімдерді табуға көмектесетін нақты мәселелерді шешу әдісі мен процесін қолдана білуді қалыптастыратын өзара байланысты білім кешенін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер-II
Жеке тұрғын үй аумағын сәулеттік-дизайнерлік жобалау мен жоспарлаудың теориялық негіздерін зерттеу; ұтымды жобалық тұжырымдамаға және жобалық жұмыстың кезектілігі мен шығармашылық ізденістердің қағидалары. Ландшафттық дизайн нысандарының, әсіресе сәулеттік ортаның табиғи элементтерінің бейнесі мен дағдыларын алу. Жер бөлігінің бас жоспарын және жайластырудың элементтерін жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
BIM-технология негіздері
Соңғы компьютерлік дизайн технологиясын қарастыру және зерттеу Building Information Modeling (BIM) немесе BIM технологиясы. Соңғы компьютерлік дизайн технологиясының негіздері мен тұжырымдамаларын зерттеу - Building Information Modeling (BIM) немесе жақында TIMSO (Құрылыс объектілерін ақпараттық модельдеу технологиясы) деп аталатын BIM технологиясы және BIM үлгілерін жасауда жасанды интеллектті пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қалалық дизайнның элементтері мен үрдістері-I
Пәнді оқытудың мақсаты – білімгерлердің ашық қалалық кеңістіктердегі қалалық дизайн элементтерінің әлеуметтік бағытталған, экологиялық, функционалдық және эстетикалық тұрғыдан ойластырылған ортаның сапалы өзгеруінің маңызы мен мүмкіндіктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Дизайнерлік жобалаудың теориялық сұрақтары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қалалық дизайнның элементтері мен үрдістері-II
Пәнді оқытудың мақсаты оқу-тәжірибелік жобалау барысында, сонымен бірге қатар оқылатын дәрістік курстарда алынған шығармашылық тұжырымдаманы қалыптастырудың теориялық негіздері бар білімді бекіту. Кіші сәулеттік формалар мен жайластырылған алаңдар зерттеу нысандары болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ландшафт дизайны
Курстың мақсаты-пәнді оқу барысында алынған білімді ландшафтты жобалауда қолдану болып табылады. Курстың тапсырмасы-табиғи компоненттерді: жер бедері, су және өсімдіктерді басымдықпен пайдалану арқылы кеңістіктік ортаны қалай ұйымдастыру керектігін үйрену; өздігінен білімін тереңдету және жоғары оқу орнында алған дағдыларын болашақтағы кәсіби қызметінде жетілдіру. Ландшафттық композицияларды ұйымдастырғанда функционалдық жоспарлауды, санитарлық-гигиеналық және эстетикалық міндеттерді сауатты түрде шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жарнамалық және баспа графикасы
Қазіргі заманғы нарық жағдайында жоғары көркемдік деңгейде тұтынушылық міндеттерді табысты шешуге қабілетті графикалық дизайн саласындағы кәсіби маманды даярлау. Жарнама ерекшелігімен танысу жарнамалық және басылған өнім түрлерімен графика, абстрактілі және тұжырымдамалық ойлау дағдыларын игеру, графикалық стилизация, негізгі жарнамалық-графикалық элементтерді жасау әдістеріне оқыту. Жарнама туралы негізгі ұғымдар. Көрнекі тілдің негізгі құралдары. Жарнамалық бейнелер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік мәдениеттің тарихи мұрасы
Пәнді оқу кез келген зерттеу жүргізілетін ғылыми танымның негізгі ұғымдары мен кезеңдерін таныстырудан басталады. Пәнді оқытудың мақсаты - оқу-тәжірибелік процесі тәртібінде табиғи немесе адамзаттың жасаған нысандарымен таныстырып тиісті білім беру, оларға қатысты басым міндеттер мен мәдени, тарихи немесе экологиялық маңызы бар күшке ие болатындығын түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қалалық ортаның ландшафты
Пәнді оқу қаланың жасыл және рекреациялық кеңістіктерінің қалыптасу, оның жұмыс істеу қабілетін және тұрақты даму қағидаттарын түсінуге, сондай-ақ оларды жобалау және ұйымдастыру дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер-IV
Кіші формалар мен дизайн жабдықтарының элементтерінің сәулеттік-дизайнерлік жобаларын жасаудағы теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды оқып үйрену. Жобаланған нысанның ерекшеліктері, курстық жобаны орындау әдістемесі, сәулет ортасының фрагменттерін құрастырудың графикалық әдістері, жобалау нысандарына арналған дизайнерлік шешімдердің қағидалары бойынша шығармашылық жоспарды жобалаудың және көркемдік көріністің болуын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы сурет (сала бойынша)
Дизайнерлерге арналған графикалық тапсырмаларды орындау мақсаты - олардың жұмыс дағдыларын (сызбасын) эскиздеуге үйрету. Мұндай эскиздер сәулеттік масштабтарсыз орындалады. Бұл жағдайда бөлшектің негізгі жалпы бастапқы бейнесі тұтастай алғанда сақталуы керек. Курс танымал сәулет және дизайн шеберлерінің жұмыс жобаларын (сызбаларын) мысалдарға келтірумен басталады және студенттің өздерінің білім беру жобалары жұмыстарымен жалғасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шрифт
Пән шрифттің мазмұны мен нысанын, оның жекелеген элементтерін, шрифттің композицияларын, сондай-ақ оны жобалау нысандарында байланыс ретінде пайдаланудың кейбір қағидаларын қарастырады. Шрифттің негізгі категорияларының шығу тегі туралы және олардың өнер мен дизайнның тарихындағы қалыптасуы және дамуының шарттары туралы сұрақтар талқыланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы сурет-I
Пәнді оқыту бойынша курстың мақсаты конструктивтік-графикалық құзыреттілігін қалыптастыру, сурет салудың қосымша теориялық білімдері мен тәжірибелік дағдыларын игеру болып табылады. Жобалаудың негізгі кезеңдерінің мәселелері, жобалық идеяның ықшамды бейнесі, көлемдік эскизді орындау, сызықтық эскиздер, тональды сурет, түсті эскиз және т.б. зерттеледі және қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Леттеринг
Жазудың тарихи дамуын және әріптер суретін зерделеу, сызылған қаріптік элементтер мен жазуларды қолдану бағыттары мен салаларын зерделеу, графикалық дизайнда леттеринг технологияларын зерделеу және қолдану, қаріптерді және олардың элементтерін зерделеу әдістері, олардың шындықты шығармашылық танудағы орны туралы түсінік қалыптастыру, негізгі графикалық дизайнға қажетті теориялық және әдіснамалық негіздер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн саласындағы элементер мен үрдістер-ІII
Пән қоғаммен байланыс саласындағы коммуникациялық саясаттың негізі ретінде корпоративтік сәйкестікті және сауда белгісін жасау үшін әзірлемелер мен технологиялар туралы негізгі теориялық мәліметтерді қарастырады. Пәнді оқуда белгілер жүйесінің элементтерімен жұмыс жасауда көрнекі құралдардың көркемдік ерекшеліктері толық талқыланады, ол нарықтағы ерекше көрініс табатын және өндірушілердің арасында бәсекелес ретінде тануды қамтамасыз ететін компанияның стилі ретінде қарастырыла алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қалалық дизайн элементтері мен процестері-IV
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің сәулет-дизайнерлік негізгі түсініктері мен тәсілдерін игеру, сәулет дизайны нысандарында функционалдық тұрғыда өтетін процестерді қалыптастыру. Дизайндағы жобалық мәдениетпен байланысты түсініктерді қалыптастыру, жобаны кәсіби игеру негіздерін зерделеу, жобалау графикасының түрлері мен тәсілдері туралы түсінікті дамыту. Қоғамдық ғимараттардың кіші пішіндері мен дизайн-жабдықтаудың элементтері оқу нысаны болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалдық мәдениетпен дизайнның тарихы
Пәнде пішін құралудың негізгі тарихи ерекшеліктері мен аспектілері, заттардың дәстүрлі жиынтығы, жабдықтар, құрылымдар, нысандар, яғни әлемнің түрлі өңірлеріндегі адам жасаған жасанды әлем қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қалалық дизайнның элементтері мен үрдістері-III
Сәулеттік-дизайнерлік жобалаудағы элементтер мен процестердің рөлін таныстыру және оқыту. Сәулеттік дизайн нысандарының процестеріндегі сәулеттік-дизайнерлік және әлеуметтік-функционалдық негіздердің теориялық білімдерін игеру. Кіші кеңістікті модельдеу-пәннің оқу нысаны болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шрифт негіздері және графика технологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерді оқу пәнімен таныстыру, шрифт графикасы саласындағы базалық біліммен қамтамасыз ету, шрифтік композиция мен полиграфиялық өнім жасаудың графикалық техникаларын меңгеру. Әр түрлі техникаларда шрифттер мен графикалық шығармаларды өз бетінше жасауға үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрғын ортаны заттық-кеңістіктік ұйымдастыру-II
Білімгерлерді өзара байланысы бар материалдық нысандар жүйесі ретінде қарастырылатын заттық-кеңістіктік ортамен таныстыру, атап айтқанда: қалалық дизайнның элементтерін толықтыратын сәулеттік құраушы, монументальдық-декоративтік өнер мен табиғи ландшафттың элементтері. Тұрғын ортаны ұйымдастыру және зерттеу қалалық дизайн элементтерімен сәулеттік-кеңістіктік ортаны құраушылармен шектеледі. Орта қабатты тұрғын үйдің заттық-кеңістіктік ортасы оқу нысаны болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дизайндағы энерготиімді қағидалар
Пәндерді оқытудың мақсаты – білімгерлердің дизайн саласындағы энерготиімді жобалауға қажетті білім мен дағдыларын қалыптастыру. Дизайн нысандарын дамытудағы қазіргі заманғы үрдістерін көрсету. Заманауи ғылымда ең тиімді шешім табу әдісі - «жүйелік талдау» - бұл балама таңдау, әртүрлі физикалық сипаттағы күрделі ақпараттарды талдауды талап ететін жағдайларда шешімдерді қабылдаумен айналысатын пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрғын ортаны заттық-кеңістіктік ұйымдастыру-I
Білімгерлерді үлкен, ірі және өте ірі қалалардың кіші қабатты құрылыс тұрғын кешендерінің заттық кеңістіктік ортасын сәулеттік-дизайнерлік жобалаудың теориялық-әдістемелік жүйесімен таныстыру. Аталған мақсатқа жету үшін зерттеудің келесі міндеттері анықталуы тиіс: - әлеуметтік және мәдени контекстінде қалалардың аз қабатты тұрғын үй құрылысының заттық-кеңістіктік ортасын қалыптастырудың негізгі бағыттары мен үрдістерін анықтауды дамыту; -аз қабатты тұрғын үй құрылыстарының ашық кеңістігінің құрылымын олардың қалыптасуының әлеуметтік-кеңістіктік заңдылықтары негізінде зерттеу; және т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Энерготиімді инновациялық технологиялар
Білімгерлерді XXI ғасырдағы сәулет пен дизайндағы энергиялық тиімді инновациялық технологиялармен таныстыру, олардың айырмашылықтары мен коммуникацияның қазіргі заманғы стандарттарына бейімделуі, жасанды ортаның табиғи ортамен өзара байланысын жою емес, керісінше нығайтып дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интерьер дизайны
Пән дизайнерлік жобалау саласындағы нысанның ішкі кеңістігін ұйымдастыруды жобаланатын тұрғын және қоғамдық ғимараттардың ажырамас бөлігі екендігін көрсетеді. Пәннің мақсаты – декоративтік стильдің даму тарихын, ішкі кеңістіктің сәулеттік және кеңістіктік ұйымдастырылу ерекшеліктерін, бөлшектерді, жиһаздарды және әр стилистикалық кезеңді сипаттайтын интерьерді толтыратын басқа бұйымдар мен заттарды зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайн нысандарын конструкциялау
Пәнді оқытудың мақсаты-болашақ мамандарды әр түрлі нысандарды жобалау мен дайындау технологияларын, өндіріс процестерінің түрлері мен реттілігін, дайын өнімді дайындау үшін материалдарды және оларды өңдеу әдістерімен таныстыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интерьердегі стильдер
Пән тұрғын және қоғамдық кеңістіктердің интерьер дизайнындағы тарихи және заманауи стильдермен таныстырады. Курсты оқу барысында студенттер әртүрлі интерьер стильдерінің шығу тегі, ерекше белгілері және даму тарихытуралы білім алады, сондай-ақ стильдік үйлесімділік пен композициялық тұтастық жасау қағидаларын меңгереді. Дизайнердің болашақтағыкәсіби қызметіндегі стильдік шешімдерді қолданудың тәжірибелікдағдыларына ерекше назараударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайн саласындағы нысандарды жобалау-II
Дизайн профилін оқу саласында шығармашылық және креативті ойлауда кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Сәулеттік-дизайнерлік саладағы студенттердің болашақ кәсіби қызметіне қажетті білім мен дағдыларды дамыту. Сәулеттік ортаның әр түрлі мәселелері, қоғамдық ғимараттар мен құрылыстар, сондай-ақ қалалық кешендердің заттық-кеңістіктік ортаға және жабдыққа байланысты элементтерін зерттеу. Қоғамдық ғимараттың заттық-кеңістіктік ортасы пәннің жобалау нысаны болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі заманғы дизайн
Пәннің мақсаты - қазіргі кезеңде дизайнды дамытудың негізгі қағидалары мен тәсілдерін, құрылыстың негізгі түсініктерін, формасын, олардың дүниетанымдық көзқарастарын және жалпы мәдениетті дамыту туралы түсініктерін қалыптастыру. Мұраның шығармашылық ізденісі, болашақ дизайнерлерге классикалық және заманауи дизайн тарихының теориялық негіздерін оқыту, сондай-ақ шығармашылық жұмыстарды тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдыларды үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайн нысандарын композициялық модельдеу негіздері
Дизайн нысандарын композициялық модельдеу негіздері пәні дизайндағы ғылыми-шығармашылық іс-әрекеттің негізгі категорияларын, тәсілдерін, әдістері мен құралдарын меңгеруге, жобалық мәселелерді нақты мысалдарда қарастыруға бағыттайды. Ол шығармашылық рефлексияны дамытуға, үдеріске және іс-әрекеттің нәтижелеріне кәсіби-сыни көзқарасты әзірлеуге, объектіні кең әлеуметтік-мәдени аспектіде зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәулет және дизайн тарихы
Білімгерлерді кеңістіктік дизайн саласында табысты жұмыс істеу үшін қажетті теориялық білімдер мен базалық тәжірибелік дағдылармен таныстыру. Әлемнің әртүрлі аймақтарындағы ғимараттар мен құрылыстардың негізгі сипаттамалары мен тарихи аспектілерін қарастырады және зерттейді. Сонымен қатар, білімгерлерге тәжірибе мен теорияны қамтитын, ежелгі және қазіргі заманғы сәулеттің біртұтас кәсіби түсінігін қалыптастыру; білімгердің санасында тарихи-сәулеттік процестердің нақты алуан түрлілігі мен күрделілігіне сәйкес келетін жекелеген сәулет туындыларын толық түсінуді қалыптастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайн саласындағы нысандарды жобалау-I
Сәулет сызбалары бойынша шығармашылық ойды графикалық түрде көрсетудің теориялық және тәжірибелік дағдыларын меңгеру. Функционалдық аймақтарды және қажетті жабдықты таңдау дағдыларын ескере отырып, тұрғын үйлердің немесе пәтерлердің жабық интерьерін қайта құру және ұйымдастыру бойынша дағдыларды игеру. Әртүрлі стильдерді және әрлеу материалдарын ескере отырып, кеңістіктің бейнелі шешімдерін жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғимараттар мен құрылымдардың типологиясы
Әлеуметтік, идеологиялық, функционалдық, құрылымдық, техникалық, экономикалық, қалалық жоспарлық және сәулеттік-көркемдік талаптарға негізделген ғимараттардың, құрылымдардың және кешендердің түрлері мен типтерінің жіктелуін анықтайды. Ғимараттар мен құрылымдардың түрі, типологиясы ғимараттардың технологиялық байланыстары мен олардың жабдықтарын жобалау стандарттарын, құрамын, өлшемін және сипатын белгілейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дизайндағы жұмыстық жобалау
Жұмыстық дизайн жобалаудың ерекшеліктерімен жобалау бойынша нысандардағы (сәулеттік ортаның дизайны) жиынтықтардың үлгілерімен таныстыру: интерьерлер, экстерьерлер, шағын сәулеттік формалар, ландшафт дизайны. Жұмыстық сызбалардың жиынтығын әзірлеуге арналған тақырыптарды таңдау. Жұмыстық дизайн-жобалаудың нормативтік құжаттарымен таныстыру. A3, A4 форматты беттерде жоспарларды, фасадтарды, кескіндерді, бөлшектер мен түйіндерді, бас жоспарды экспликацияларымен қоса және материалдар туралы мәлімдемелерді орындау. Жобалаудың нормаларын зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жобалық-сметалық іс
Курстың мақсаты-білімгерлерге жобалық-сметалық құжаттаманың құрамы жайлы қажетті білімдерді беру. Білімгерлердің сызбаларды және мәтіндік жобалық құжаттамаларды оқу дағдыларын меңгеру, экономикалық тұрғыдан маңызды ақпаратты алу және оны пайдалану, баға ұғымдарын игеру, білімгерлерді жұмыстардың құндылығын бағалауда дұрыс шешімдер қабылдауға үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тұрғын ортаны заттық-кеңістіктік ұйымдастыру-III
Білімгерлердің санасында тұрғын ортаға байланысты жеке-шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, аралас қабатты тұрғын үйдің тұрғын ортасын заттық-кеңістіктік ұйымдастыруды игеру. Жеке элементтер мен әртүрлі күрделі дәрежелі заттық-кеңістіктік ортаның кешендері пәннің жобалау нысаны болып табылады. Ұсынылатын пән білімгерлердің оқу барысында алған теориялық білім мен тәжірибелік дағдылардың кешенін біріктіреді. Бастапқы алғышарттарды талдау мен жіктеу әдісі, мәселелерді шешудің кешенді әдісі, жобалаудың дәстүрлі эксперименттік әдістері, жобалық материалдарды ұсынудың графикалық және макеттік әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дизайн - жобалаудың аймақтық аспектісі
Дизайн-жобалау нысанының орналасу орнының өңірлік ерекшеліктерін, өңірлік ерекшеліктер аспектісінде дизайн-жобалау нысанының ерекшеліктерін, дизайн-жобалау нысанын шешудің ықтимал нұсқаларын, дизайн-жобалаудың ұқсас нысандарын шешу үшін іске асырылған әртүрлі өңірлік тұжырымдамалардың әлемдік тәжірибесін, сондай-ақ дизайн-жобалау нысанының өңірлік тұтынушысының ерекшеліктерін зерделеу. Аймақтық дизайн-жобалау тұжырымдамасының белгілі бір нұсқасы үшін оңтайлы таңдау жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәулеттік ортаның типологиясы
Пәннің мақсаты қоршаған ортаны жобалаудың типологиялық маңызы туралы құрылымдық білімді беру және жобаланған нысанның аналитикалық көрінісін жасау кезінде сілтеме жасау болып табылады. Кез-келген жобалау жұмыстары ортаның жобалау нысанының типологиялық ерекшеліктерін алдын-ала жалпылаусыз мүмкін емес. Типологиялық ерекшеліктерді алдын-ала талдау тиіс және сонымен бірге жобаланатын нысанның әлеуметтік маңыздылығына назар аудару керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тұрғын ортаны заттық-кеңістіктік ұйымдастыру-IV
Тұрғын кешендерінің тұрғын ортасын заттық-кеңістіктік ұйымдастырудың сәулеттік-дизайнерлік жобасын жасаудың негізгі әдісін игеру. Білімгерлерге жобалау саласындағы болашақ кәсіби қызметіне қажетті білім беру мен тиісті дағдыларды қалыптастыру. Оқу үдерісінің жалпы әдістемелік құрылымындағы негізгі пәндердің бірі болып табылады. Ол барлық жалпы білім беруді және арнайы курстарды шоғырландырады, қалыптасқан теориялық білімді қолданбалы және кәсіби дайындықтың жоғары сатысы болып саналады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дизайн саласындағы нысандарды жобалау-III
Дизайн саласындағы жобалық қызметтің негізгі теориялық білімдері мен әдістерін меңгеру. Курстың мақсаты (аула кеңістігін жоспарлық ұйымдастырумен және қолданыстағы ғимараттың қасбеттерінің түстік-пластикалық шешімдерімен берілген тұрғын тобының аумағын дизайн-жабдықтау) дизайндағы шығармашылық тұжырымдаманың, ғылыми-техникалық регламенттің қалыптасуының теориялық негіздерін, сондай-ақ дизайнерлік материалдарды көрнекі ресімдеу әдістемелерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қалалық ортаны жарықтықтүстік ұйымдастыру
Пәнді меңгеру мақсаты сәулеттік-дизайн саласындағы білім мен тәжірибелік дағдыларды игеру, жарықтықтүстік сәулеттік-дизайнерлік кеңістікті ұйымдастыру әдістері мен қағидаларын меңгеру болып табылады. Көркемдік-композициялық ойлаудың және кәсіби көзқарастың негізінде қаланың жарықтықтүстік ортасын жобалау бойынша негізгі теориялық білімдерді игеру. Сәулеттік ортаны жарықтықдекоративтік ұйымдастырудың негізгі факторларымен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн-жобалаудың тұжырымдамалық аспектісі
Дизайн-жобалау нысанының ерекшеліктерін, дизайн-жобалау нысанын шешудің ықтимал нұсқаларын, ұқсас дизайн-жобалау нысандарын шешу үшін іске асырылған әртүрлі тұжырымдамалардың әлемдік тәжірибесін, сондай-ақ дизайн-жобалау нысанын пайдаланушылардың ерекшеліктерін зерттеу. Дизайн-жобалау тұжырымдамасының белгілі бір нұсқасы үшін оңтайлы таңдау жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн саласындағы нысандарды жобалау-IV
Қоғамдық ғимараттардың ішкі кеңістіктерінің сәулеттік-дизайнерлік жобаларын әзірлеудің теориялық негіздерін, техникалық, экологиялық, әлеуметтік және мәдени талаптар мен қағидаларын, ішкі жабдықтардың элементтерін, сондай-ақ интерьер дизайны бойынша жобалардың әдістемесі мен дәйектілігін іріктеуді қарастырады. Интерьердің әртүрлі түрлерін зерттеу, дизайн ерекшеліктері, интерьер дизайнының эргономикалық мәселелері, композициялық бірлікті құрудың көркемдік құралдары, сондай-ақ интерьер кеңістігінің көркемдік бейнесі оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Диплом/Жоба алдындағы талдау
Пән болашақ дизайнерлерге жоба жасау алдындағы жиналған материалды іздеу мен талдау дағдылары мен қабілеттерін игеруге, ұқсас шет елдік және отандық жобалар мен нысандарды салыстыруға, болашақ жобаның өз тұжырымдамасын жасауға бағытталған. Жобалау нысанының нақтыланған бастапқы мәліметтері мен сәулеттік-дизайнерлік талдау іс-әрекеттері мазмұнының кейбір негізгі тапсырмаларымен білімгерлерді таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсыну білу. Кәсіби этикалық нормаларды білу және түсіну, кәсіби қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру. Ақпаратты көпшілік алдында беру дағдылары (соның ішінде шешендік дағдылар, кәсіби және ғылыми лексиканы меңгеру, тыңдаушыларды талқылау процесіне тарта білу).
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерін білу. Осы тілдерде кәсіби әңгіме жүргізе білу.
- ҚР даму кезеңдері мен тарихын білу. Кең ой-өрісі бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) пәндер саласындағы базалық білімді меңгеру. Тарихи дамудың саяси, әлеуметтік-мәдени, экономикалық факторларын талдау және түсіндіру.
- Ашық және жабық кеңістіктердегі заттардың, объектілер мен ортаның эскиздік бейнелеу дағдыларын меңгеру. Сондай - ақ, заттардың жай-күйін және жобаланатын объектінің сыртқы келбетін түстік және жарық беру дағдысы. Композициялық және графикалық шешімдерде және макеттерді орындауда шығармашылық дизайнерлік тұжырымдама жасау.
- Қоғамның мәдени және тарихи дәстүрлеріне, табиғатқа, әлемдік және отандық көркем және сәулет-қала құрылысы мұрасына құрметпен қарау. Өнер тарихы мен материалдық дизайн мәдениетін білу, әлемдік және отандық көркем және сәулет-қала құрылысы мұрасын әр түрлі өлшемдер бойынша салыстыра білу.
- Дизайн-жобалау саласындағы ақпараттық технологияларды, компьютерлік жобалаудың заманауи әдістерін және дизайн-жобаларды орындау үшін тиісті әдістемелерді қолдануды білу. Заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жобалық ақпаратты басқарудың компьютерлік құралдарын, жаңа ғылыми және кәсіби білімді практикада қолдану қабілеті.
- Дизайн-жобалаудың заманауи құралдарын, әдістері мен формаларын меңгеру. Дизайн-жобалаудың халықаралық тәжірибесін талдай білу, дизайнерлік қызметке жоғары мотивацияға ие болу, дизайнерлік қызмет саласында іргелі және қолданбалы білімді біріктіру жолымен дизайнерлік шешімдерді ұғыну.
- Жобалау жұмыстарын ұйымдастыру принциптерін білу. Жобалау-жобаларды әзірлеу кезінде энергия тиімді материалдарды, конструкциялар мен технологияларды пайдалану.
- Ортаның экологиялық, композициялық-көркемдік, технологиялық және өзге де қасиеттерін жетілдіруді іздестірумен байланысты жалпы негіздемелер, қосымша зерттеулер жүргізу.
- Жобалау және ғылыми жұмыс нәтижелерін қорғау кезінде білім мен іскерлікті пайдалану, сондай-ақ жоба алдындағы талдаулар мен зерттеулерді өз бетінше жүргізу білу. Инновациялық әдістерді қолдана отырып алынған жобалық зерттеулердің нәтижелерін көрсете білу.
Ұқсас БББ
6B02102 Ландшафтық дизайн
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B02102 Дизайн
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B02102 Дизайн
Торайгыров университеті
6B02102 Дизайн
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B02102 Декоративтік өнер және этнодизайн
«Тұран-Астана» университеті
6B02102 Дизайн
Каспий қоғамдық университеті
6B02102 Дизайн
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
6B02102 Дизайн
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B02102 Дизайн және компьютерлік графика
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B02102 Дизайн
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B02102 Дизайн
Торайгыров университеті
6B02102 Дизайн
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті