Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01509 Физика-Информатика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Астрофизика

    Пәннің мақсаты: бізді қоршаған дүниенің құрылымы мен құрамын және Мегағарыш суреті туралы түсініктерді зерттеу. Пән астрофизика мәселелері мен физикалық зерттеулер,жұлдыз шамалары және негізгі заңдылықтар туралы түсініктер және жұлдыздардың спектрлік жіктелуі,Галактикалар әлемі және метагалактиканың іргелі қасиеттері туралы түсініктер,жұлдыздардың, күннің ішкі құрылысы теориясының дамуы туралы білімдерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Бағдарламалау

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы объектіге бағытталған бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі принциптерін зерттеу, көпфункционалды қосымшаларды құрудың негізгі әдістерін үйрету, Заманауи бағдарламалау технологияларының даму жағдайын түсіндіру. Пән бағдарламалау жүйелері, алгоритмдік тілдің негізгі элементтері, блок-схемалар, символдық айнымалылар мен жолдарды өңдеу айнымалыларының түрлері және динамикалық жад, динамикалық деректер құрылымдары, модульдік бағдарламалау туралы жалпы ақпаратты зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пәннің мақсаты: экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп информатикасының мазмұндық тараулары әдістемесі

    Курстың мақсаты: информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесінің негізгі компоненттерін зерттеу. Пән орта мектепте информатиканы оқытудың теориялық және практикалық негіздерін, информатика мектептегі ғылым және оқу пәні ретінде, информатиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттері, формалары мен әдістерін, бөлімдерді оқыту әдістемесін, информатиканы қосымша оқыту формалары және оның мектептегі қосымшаларын оқыту нысандарын үйретуге бағытталған. Оқыту нәтижесінде білім алушылар орта білім берудің барлық сатыларын оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлайтын болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда білім беру жүйесінің тұтастығы мен оның барлық компоненттерінің бірлігі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық процестің барлық құрылымдарын зерттеуге, оларды мақсатқа жету үшін басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Электр және магнетизм

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қозғалмайтын электр зарядтарының өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары, өткізгіштердегі зарядтардың қозғалысы және токтардың магнит өрістері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән электр және магнит өрістерінің табиғатын, қозғалмайтын электр зарядтарының өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, өткізгіштердегі зарядтардың қозғалыс ерекшеліктерін және токтардың магнит өрістерінің қасиеттерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Термодинамика және статистикалық физика

    Пәннің мақсаты: макроскопиялық жүйелердің болуы мен өзгеруінің термодинамикалық және статистикалық заңдылықтарының негіздерін зерттеу. Пән термодинамика шеңберінде сипатталған құбылыстарға қатысты мәселелерді статистикалық тәсіл арқылы, олардың тәжірибелік техникалық қолдану салаларымен зерттеуге, термодинамиканың негізгі заңдары мен әдістерін, квазистатикалық және статикалық емес процестерді, тепе-теңдік және тұрақтылық шарттарын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Элементарлық математика

    Пәнді игерудің мақсаты математикалық деңгейді арттыру арқылы басқа байланысты пәндерді игеру үшін қажетті математикалық дағдыларды қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пән білім мен дағдыларды дамытуға, мектеп математикасының белгілі мәліметтерін жалпылауға, практикалық есептерді шешу үшін осы материалдарды қолдануға, сондай-ақ логикалық ойлауды дамытуға, қарапайым математиканың басқа пәндермен байланысын түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Оперциялық жүйелер және сервистік бағдарламалар

    Пәннің мақсаты операциялық жүйелердің теориялық негіздерін, олардың құрылымдық ұйымдастырылуын, сипаттамаларын, есептеу жүйесінің аппараттық құралдарының логикалық мүмкіндіктері мен пайдаланушылардың бағдарламалары арасындағы байланысты қамтамасыз ету мәселелерін шешуге арналған жұмыс принциптерін зерттеу болып табылады. Пән операциялық жүйелердің дамуының қысқаша тарихын, негізгі анықтамалары мен түсініктерін, ОЖ үзілістерінің механизмін, есептеу жүйесінің аппараттық құралдарының логикалық мүмкіндіктері мен пайдаланушылардың бағдарламалары арасындағы байланысты қамтамасыз ету мәселелерін шешуге арналған жұмыс принциптерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Бұл пәннің мақсаты ІТ-салада әрі қарай оқыту және кәсіби қызмет үшін қажетті информатиканың негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін түсінудің негізін қалау болып табылады. Студенттер информатиканың даму тарихымен, есептеудің негізгі модельдерімен, Алгоритмдер теориясымен, мәліметтер құрылымымен, Ақпарат және кодтау теорияларымен танысады. Курс сонымен қатар студенттерге абстрактілі ойлауды, логиканы, информатика саласындағы мәселелерді талдау және шешу қабілетін дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және қауіпсіз өмірдегі зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрландыру және жасанды интеллект дәуіріндегі оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару саласындағы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің ерекшелігі цифрландыру мен жасанды интеллекттің қазіргі жағдайымен анықталады. Пәннің негізгі бағыты психологиялық көзқараспен анықталады, оның ішінде нейропсихологиялық ерекшеліктер, оқушылардың жеке басының ерекшеліктері, әлеуметтену. Инклюзивті тәсіл академиялық жетістіктерді басқарудың негізгі ұстанымы болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қоры

    Пәннің мақсаты болып ақпараттық жүйелерде мәліметтер базасын жобалау негіздерін, мәліметтерді іздестіру және өңдеу әдістерін меңгеру, мәліметтер базасын басқару жүйелермен жұмыс ұйымдастыру. Пән деректер қорының ақпараттық моделін және реляциялық деректер қорының құрылымдарын жобалауды, SQL тілінде деректер қорына интерактивті режимде және жоғары деңгейдегі бағдарламаларда сұраныстарды қалыптастыруды, объектіге бағытталған тілдердің деректер қорына қол жеткізуді бағдарламалауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивтті білім беру

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Конденсиялық күйдегі физика

    Пәннің мақсаты-конденсацияланған күй физикасының іргелі негіздерін және конденсацияланған орталардың қасиеттерін практикалық қолдану тәсілдерін зерттеу. Пән конденсацияланған орталардың физикалық-механикалық қасиеттері мен зерттеу әдістерін, құрылымдық-фазалық күйлердің ерекшеліктерін, кристалдардың симметриясы мен тұрақты күйін, кристалдық тордың ерекшеліктерін, фонондардың тербелістерін, қатты денедегі электрондардың статистикасын, қатты денедегі оптикалық сіңіру ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Оптика

    Пәннің мақсаты-жарықтың таралу заңдарымен және оның затпен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстардың негіздерін зерттеу. Пән толқындық құбылыстар мен процестер арасындағы өзара әрекеттесулер мен заңдылықтарды зерттеуге, толқындық және тербелмелі құбылыстар және олардың оптикамен байланысы туралы білімді қалыптастыруға, оптикалық кескіннің геометриялық теориясымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы ағылшын тілінде оқытудың әдістері

    Пәннің мақсаты: білімалушыларды физика мұғалімінің кәсіби қызметіне дайындау, оның барысында мұғалім оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық функцияларды жүзеге асырады. Пәнді оқу білім алушыларды Қазақстан Республикасындағы көптілді білім берумен байланысты жалпы орта білім беру мекемелерінде бейіні бойынша одан әрі өз бетінше жұмыс істеу кезінде қажетті практикалық және теориялық білімді игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелерінің сәулеті

    Пәннің мақсаты білім алушыларға заманауи компьютерлер мен компьютерлік жүйелердің сәулеттік қабілеттерін, функционалды түйіндерді жобалау негіздерін, есептеу кешендерін ұйымдастыру негіздерін үйрету болып табылады. Пән компьютерлерді ұйымдастыру принциптерін зерттеуге және олардағы деректерді, компьютерлердің жадын ұйымдастыру принциптерін, интерфейс жүйелерін, компьютерлік жүйелер архитектурасының заманауи түрлерін, компьютерлерді ұйымдастыру принциптерін, компьютерлік технологияның даму тарихын, компьютер буындарын және олардың жіктелуін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге бағытталған және зерттеу әдістерін таңдау және іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау және жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Берілген пәннің мақсаты ретінде компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын меңгеру, бейнемонтаж бағдарламалары, векторлық және растрлық графика редакторлары көмегімен екіөлшемді және үшөлшемді геометриялық үлгілерді тұрғызу технологиялары болып табылады. Пән студенттерді компьютерлік графика тарихымен, оның негізгі түсініктерімен, CorelDraw-мен жұмыс істеу тәсілдерімен, үшөлшемді графиканың негізгі осьтерімен, 3D MAX жұмыс істеу әдістерімен, бейнемонтаж рөлдерімен, PhotoShop-та жұмыс істеу тәсілдерімен, креативті жобаны әзірлеу жолдарымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын жинақты мектепте физика бойынша есептерді шығарудан практикум

    Пәннің мақсаты– шағын жинақты мектеп базасында инновациялық технологияларды пайдалана отырып, физикалық есептерді шешу, жоспарлау және оларды өңдеу дағдыларын меңгеру. Пән физикалық есептерді шешудің тиімді әдістерді меңгеруге, олардың мазмұнын және формаларын таңдауға, физикалық формулалар мен заңдарды іс жүзінде қолдануға, есептердің түрлерін, физика есептерін шешудің әдістері мен тәсілдері туралы білімдерді меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Молекулалық физика

    Пәнді игерудің мақсаты: білім алушыларды молекулалық физиканың негізгі бөлімдерімен таныстыру. Пән газ бен сұйықтықтардың қозғалысының молекулалық-кинетикалық теориясының негіздерін, нақты және идеал газдардың заңдылықтарын зерттеуге, алған білімдерін есептерді шешуге қолдануға, зертханалық құралдармен және әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, зерттеудің негізгі физикалық әдістерімен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушыларды физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесімен таныстыру. Пән болашақ педагогтарды кәсіби қызметке дайындауға, олардың өз пәнін оқытудың негізгі әдістері мен әдістерін игеруге және білім алушылардың физика сабағында тәрбие жұмысын ұйымдастыруға; заманауи педагогикалық технологиялардың негіздерін, оқытудың жаңа стратегияларын, сондай-ақ мектептің физика курсының бағдарламаларын білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Математикалық талдау

    Пәннің мақсаты болашақ мамандардың физикалық құбылыстар мен процестерді талдау кезінде математикалық аппаратты және математикалық әдістерді қолдана білуін қалыптастыру болып табылады. Сандық тізбектің шегі. Функцияның шегі, үздіксіздігі, бірқалыпты үздіксіздігі. Дифференциалдық есептеу негіздері. Интегралдаудың негізгі әдістері. Белгілі интеграл және оның физикалық қосымшалары. Қолдану меншіксіз интегралдар. Көп айнымалылардың функциялары. Еселік интегралдар. физикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Патенттану, инновациялар және технологиялар трансфері

    Пәннің мақсаты білім алушылардың технологиялар трансфері саласындағы ұйымдардың құжат айналымы саласында дағдыларын игеру болып табылады. Пән патенттік құқықтың негізгі ережелері мен анықтамаларын зерделеуге, білім алушының инновациялық техникалық шешімдерді, пайдалы модель туралы түсініктерді және зияткерлік қызмет нәтижелерін кейіннен коммерцияландыру стратегиясын ескере отырып, құқықтық қорғау әдісін дұрыс таңдау қабілетін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Мақсаты: мектептегі жалпы білім берудің әртүрлі кезеңдерінде информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында болашақ мұғалімдерді дайындау. Пән мектептегі жалпы білім берудің әртүрлі кезеңдерінде информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында болашақ мұғалімдердің кәсіби даярлығын қалыптастыруға, информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін, информатиканы оқытуды реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды, жалпы білім беретін мектептегі информатика пәнінің мемлекеттік стандартын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік негіздері

    Пәннің мақсаты ақпараттық қауіпсіздік тақырыптарын оқытуда әдістемелік ресурстар жасау. Пән ақпаратты қорғаудың теориялық негіздерін қарастыруға, ақпараттық қауіпсіздікке қатысты оқу материалдарын жүйелеуге, ақпараттық жүйеге төнетін қауіптер түрлерін ажыратуға, компьютерлік тазалық ережелерін орындауға, жеке меншік ақпаратқа қорғау құралдарын қолдануға,ақпараттық қауіпсіздікті басқару тәжірибесін, қорғау объектілерінің жіктелуі мен қасиеттерін, қазіргі заманғы қорғаныс құралдарының негізгі сипаттамаларымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Интернет технологияcы

    Пәннің мақсаты ретінде білім алушыларда әлемдік ақпараттық желінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету технологиялары мен әдістері туралы, Интернет желісінде ақпаратты сақтау мен ұсынуды ұйымдастыру кезінде интернет технологияларын қолдану теориясы мен тәжірибесінің негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру, клиенттік бағдарламалаудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып Интернет-қосымшаларды жобалау дағдыларын қалыптастыру. Пән стильдердің каскадтық кестелерін, HTML тілін және дизайн элементтерін қолдана отырып, өзінің web-беттерін құру дағдыларын үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі STEM тәсілі

    Курстың мақсаты – білім беруде STEM тәсіліне концептуалды көзқарас қалыптастыру. Пәннің мазмұны бірнеше білім беру салаларының қиылысында қалыптасатын құзіреттіліктерді зерттеуге бағытталған. STEM- аббревиатурасының мағынасын түсіндіріп, білім беру бағдарламасы мазмұнына қатысты пәнаралық байланыстарды қамтитін тапсырмаларды жасатып, тәсілдің тәжірибесін жинақтауға негізделген. Осы тәсілге қатысты білім беру бағдармала нәтижелері бойынша болжамдар жасалады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Педагогикалық бағдарламалық құралдардың дизайны және құрылымы

    Пәннің мақсаты педагогикалық аспектілерді, дизайн принциптерін және ашық оқу ортасын құруды ескере отырып, оқу материалдарын әзірлеу, іске асыру, бағалау үшін педагогикалық ерекшеліктер жүйесі ретінде педагогикалық дизайнды зерттеу болып табылады. Пән білім беруге арналған бағдарламалық құралдарды әзірлеуге және жасауға кәсіби көзқарасты зерттеуге, бағдарламалық өнімдерді әзірлеудің теориялық аспектілерін, сондай-ақ білім беру бағдарламалық құралдарын жасау мен жобалаудың практикалық дағдыларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Механика

    Пәннің мақсаты: білімалушылырға механиканың негізгі ережелерінің ұғымдары, заңдылықтары және әдістері туралы білімдерді меңгерту. Пән статиканың, механиканың, кинематиканың, динамиканың негізгі түсініктерін, заңдары мен модельдерін, энергияның механикалық жұмысқа айналуын, материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің қозғалысын оқып-үйренуге сонымен қатар алған білімдерін механика есептерін шығаруда қолдана білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Атом және атомдық ядро физикасы

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда физика пәнінен атомдық-молекулалық деңгейде базалық білімді қалыптастыру. Пән атомдық физика мен атом ядросы физикасының негізгі ұғымдарын, заңдары мен принциптерін игеруге, физиканың осы бөлімі туралы жалпы түсінік алуға және оның қазіргі физикадағы рөлін түсінуге, атомдар физикасы саласындағы теориялық және практикалық іс-әрекет дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық физиканың әдістері

    Пәннің мақсаты: математикалық физика есептерін құрастыру кезінде туындайтын дербес дифференциалдық теңдеулерді шешу үшін физикалық процестерді математикалық модельдеу әдістерінің негіздерін оқу. Пән функциялар және шекаралық есептер, математикалық физика теңдеулері және гиперболалық, параболалық, эллиптикалық типті теңдеулерді және Гельмгольц теңдеулерін шешу бойынша білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жартылай өткізгіштер және диэлектриктер физикасы

    Пәннің мақсаты: заманауи физикадағы жартылай өткізгіш және диэлектриктердің теориясы мен әдістерінің негізгі идеялары және түсініктері туралы студенттердің білімін қалыптастыру. Пән жартылай өткізгіштер мен диэлектриктер физикасының негізгі түсініктерін, жартылай өткізгіштердегі тең электрондар мен саңылауларының статистикасын, сыртқы өрістердегі заряд тасымалдаушылардың қасиетін, төмен өлшемдегі жартылай өткізгіштер жүйесін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты: техника және технологиялық бағытындағы оқитын білім алушыларға ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерінің теориялық негіздерімен таныстыру. Пән ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерінің теориялық негіздерін,ақпаратты қорғау мәселелерінің өзектілігін, криптографиялық жүйелердің математикалық негіздерін,криптографияда модулярлық арифметиканы қолдануды,шифрлеудің дәстүрлі жүйелерін,симметриялық және асимметриялық жүйелерді, құпия хабарламалармен алмасу кезінде криптографиялық хаттамаларды,тэлектрондық цифрлық қолтаңба алгоритмдерін оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты: оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кванттық механика

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың релятивистік емес кванттық механиканың негізгі ережелерін игеруі, кванттық процестерді материалистік позициядан түсіндіру. Пән кванттық механиканың негізгі постулаттары мен принциптерін зерттеуге, релятивистік емес кванттық механиканың негізгі ұғымдарын қолдануға бағытталған. Кванттық механикалық есептерді шешу және компьютерлік, цифрлық технологиялардың көмегімен зертханалық жұмыстарды орындау үшін жалпы және жуықтап шешу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Астрономия

    Мақсаты: аспан денелерінің табиғаты, олардың қозғалысы, шығу тегі және дамуы туралы жалпы түсініктерді зерттеу Пән аспан денелері мен жалпы Ғаламның табиғатының іргелі заңдарын, Күн жүйесінің құрылысын, Күн жүйесі денелерінің табиғатын, Күн мен жұлдыздарды, әлемнің құрылысы мен эволюциясын, даму тарихын, әлемнің құрылысы туралы түсініктерді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Физика пәнінен инновациялық зертханалық практикум

    Пәннің мақсаты: білімалушыларға қазіргі заманғы АКТ құралдарын қолдана отырып, физика бөлімдері бойынша зертханалық жұмыстарды ұйымдастыруға және жүргізуге, физикадан жаңа инновациялық зертханалық жұмыстарды әзірлеудің негізгі идеялары мен әдістерін іздеуге бағыттау. Пән еліміздің заманауи мектептерінде физика мұғалімдерін кәсіби даярлау сапасын қамтамасыз етуге, инновациялық технологиялардың жаңа тәсілдерін және сабақта практикалық қолдануды іздеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Электрониканың физикалық негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттерді жартылай өткізгіш аспаптар жұмысының физикалық негіздерімен таныстыру, сондай-ақ білім алушылардың қазіргі заманғы электрондық және жартылай өткізгіш аспаптардың жұмыс принциптері туралы білімдерін қалыптастыру. Пән жартылай өткізгіш аспаптардың, диодтардың, транзисторлардың жұмысының физикалық негіздерін зерттеуге, электрониканың физикалық негіздерінің басты принциптерін, типтік электронды аспаптардың жұмыс принциптері мен құрылымын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Физикалық процессерді компьютерлік үлгілеу

    Пәннің мақсаты: білімалушылардын физикалық процестерді модельдеудін негізін түсіну. Пән компьютерлік бағдарламаларды зерделеуге бағытталған, оның көмегімен физикалық процестерді модельдеуге, эксперимент немесе зерттеудің күтілетін нәтижесінің моделін құруға, объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі әдістері туралы білім алуға, қосымшаларды құрудың заманауи технологияларын игеруге және ғылыми эксперимент нәтижелерін жоспарлау мүмкіндігіне ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бұлттық сервистер және технологиялар

    Курстың мақсаты – бұлттық есептеулер архитектурасын, жүзеге асыратын орталарды және аталған орталарды болашақта кәсіби қызметтерінде қолдана білуге үйрету. Мазмұны: курс білім алушыларды бұлттық технологиялардың негіздерімен, бұлттық технологияларды талдау, бұлттық технологиялар арқылы жоғары деңгейдегі бағдарламалар кешенін пайдалану жолдарымен, академиялық бұлт ұғымымен, бұлттық сервистермен айналысатын компаниялармен, бұлттық шешім түрлерімен таныстыруға және бұлттық қойма құруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Орта білім беру бағдарламасы және мектеп дидактикасын қолдану аясында физика және информатиканың даму тарихын, негізгі заңдылықтарын, фактілерін, технологиялары мен құбылыстарын түсіндіру;
  • Физика және информатика бөлімдеріндегі, оның ішінде стандартты емес және күрделілігі жоғары есептерді шешу;
  • Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістемелері мен әдістерін, зияткерлік меншік құқығын және кәсіпкерлік дағдыларды қорғау әдістерін пайдалана отырып, білімалушылардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру.
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, зерттеу әдістері салаларында жан-жақты үйлесімді дамыған тұлға ретінде білімін көрсету.
  • Физика мен информатиканы оқыту саласындағы педагогикалық қызметте әртүрлі заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, бағдарламалау және ақпаратты өңдеу әдістерін қолдану;
  • Білім берудегі жаңа трендтер, физика және информатика пәндері бойынша заманауи білім беру мазмұнының қағидаттарын, сабақты зерделеу әдістерін және білім беру үдерісін жаңғырту үшін оқушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалауды жүйелеу;
  • Зертханалық жұмысты орындау барысында демонстрациялық тәжірибелер мен эксперимент қою.
  • Орта білім берудің мемлекеттік білім беру стандартына және ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстарды және оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып физика және информатика бойынша оқу процесін жобалау;
  • Аралас және қашықтан оқыту жағдайында пәндердің мазмұнын сапалы аудару мақсатында компьютерлік дизайн және ІТ технологиялар дағдыларын пайдалана отырып, әртүрлі оқу, электронды және ақпараттық ресурстарды әзірлеу.
  • Жеке тұлғаның үйлесімді дамуының құндылықтарын, белсенді азаматтық және әлеуметтік жауапкершілігін, өзін-өзі дамыту принциптерін, толеранттылық пен кәсіби мәселелерді шешу, тұлғаның үйлесімді дамуын сипаттау.
  • Физика және информатика курстарын оқытуды оқу мақсаттарына сәйкес, саралап және кіріктірілген білім берудің белгілі педагогикалық технологияларын, дамыта оқыту, инклюзивті білім беру және құзіреттілік тәсілін, критериалды бағалау стратегияларын пайдалана отырып жүзеге асыру;
  • Педагогикалық әдеп ережелерін сақтай отырып, дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті қалыптасқан жеке тұлғаны дамытуға бағытталған физика және информатика пәндерін оқытудың бағдарламалары мен әдістерін қолдану;
Top