Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01702 Шет тілі: екі шет тілі в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Шетел тілінде білім беруде компьютерлік және интернет тестілеу

    Пәнді меңгеру мақсаты: тілдік білім беру ортасы шеңберінде компьютерлік және Интернет-тестілеуді орындауда кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Магистранттарды тестілеудің негізгі мазмұнымен және теориялық-әдіснамалық негіздерімен, оның форматымен, сондай-ақ емтихан форматында үлгілік тест тапсырмаларын практикалық орындау мүмкіндігімен таныстыру; мультимедиялық және ақпараттық технологияларды қолдана отырып, шет тілдерін оқытудың негізгі тұжырымдамалары мен тұжырымдамалық-категориялық аппараттарымен, тактикаларымен, шет тілін оқытудың компьютерлік құралдарының ерекшеліктерімен.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілдерін оқытудағы жасанды интеллект

    Пәнді меңгерудің мақсаты – шет тілдерін оқытудағы жасанды интеллекттің негізгі принциптерімен танысу.Түрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас идеяны қалыптастыру. Шет тілдерін оқыту мен үйренуде жасанды интеллектті қолданудың әртүрлі нұсқаларын зерттеу және олардың тиімділігін бағалау. Шектеулерді ескере отырып, жасанды интеллект, чат-боттар, виртуалды репетиторлар, табиғи тілді өңдеу құралдары, сұрауларды (сұрауларды) құрастыру негізінде шет тілдерін үйренуге арналған платформаларды пайдалануды қарастыру. Тіл меңгеру деңгейін бағалауға АИ әсерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Ұйымның білімі мен дағдысын қалыптастыру және университетте педагогикалық процесті жүргізу. Педагогиканы білетін магистранттарды қаруландыру орта мектеп Пәннің міндеттері - магистранттарды әдістемемен таныстыру педагогикалық ғылым; - ұйымдастыру формалары, технологиялары мен әдістері туралы білім беру университеттегі оқу процесі; - кәсіби және жеке тұлғаны қалыптастыру магистранттардың сапасы - университеттің болашақ оқытушылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика ғылымының тарихы мен әдістемесі

    Пәнді меңгеру мақсаттары: мәдениет пен өркениеттің даму процесінде ғылымның дамуы туралы идеяны қалыптастыру, ғылымның танымның басқа формаларынан қандай айырмашылықтары бар. Ғылыми танымның құрылымы мен динамикасын талдау дағдыларын меңгеру; ғылымды, оның құрылымы мен қызметін түсінудің қазіргі заманғы тәсілдерін меңгеру; рационалдылық типтерінің Тарихи өзгеруі туралы идеяларды меңгеру, ғылым мен философия байланысын, ғылыми зерттеудің әлеуметтік-мәдени шарттылығын түсіну; зерттеудің логикалық құрылымын, ғылымның әдіснамалық принциптерін игеру. Презентациялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдениетаралық қарым- қатынасты оқыту әдістемесі

    Пәнді игерудің мақсаты лингвострановетикалық және лингвомәдени білім арқылы лингводидактика мен мәдениетаралық коммуникациялардың пәнаралық байланыстарының сынуындағы тіл, мәдениет және ойлаудың өзара байланысының ғылыми-әдістемелік парадигмасының жаңа бағыттарымен танысу болып табылады. Коммуникативті құзіреттіліктің құрамдас бөлігі ретінде билингвалды әлеуметтік-мәдени құзіреттілік деңгейлері, оны қалыптастыру мен дамыту тәсілдерінің өзгермелілігі. Дәстүрлі академиялық формалар: дәріс, семинар, коллоквиум, зертханалық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел біліміндегі инновациялық технологиялар

    Мақсаты: шет тілдерін оқытудың заманауи әдістемесіне инновациялық технологияларды енгізудің негізгі ерекшеліктерімен таныстыру. Шетел тілдерін оқытудың отандық және шетелдік инновациялық технологияларын, лингводидактикадағы инновациялық қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін ғылыми-зерттеу іс-шараларын меңгеру. Өзін-өзі тәрбиелеу, шығармашылық және аналитикалық қызмет үшін теориялық және қолданбалы алғышарттарды қалыптастыру, кәсіби педагогикалық қызмет режимінде шет тілінде білім берудің инновациялық технологияларын зерттеу мен шығармашылық сынауға танымдық қажеттілікті дамыту. Мультимедиялық презентация, баяндамалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    мәдениаралық-коммуникативті қызметтерде тіл жүйесімен оның әдістерін қолдануды меңгеру; - дайындық және қабілеттілік: әр түрлі тақырыптарға тез әңгіме құрастыру жалпы оқу-кәсіптік, сондай-ақ бос уақытқа байланысты, дайындықсыз грамматикалық қате жібермей әңгімелесу; - біреумен дайындықсыз шапшаң әңгімелесу; қандай-да бір іске жеке қызығушылыққа баса назар аудару, қажетті дәлелдердің көмегімен өз көз-қарасын түсіндіру; - студенттер коммуникацияның ауызша және жазбаша түрі бойынша өздерінің дайындығы мен қабілеттіліктерін көрсетеді: - 1. Тілдік тақырыппен оқыған және естіген хабарларды түсініп қабылдау, - 2. Анықтау,дәлілдеу, әңгімелесушінің айтқаның толықтыру, таласты тақырыпқа дәлел, жорамал жасау, серіктесін жұмыс істеуге итермелеу келтіру, мадақтау, көмек ұсыну, серіктесінің араласуына рұқсат ету, ескерту жасау, қатесін түзеу,, бұйыру, әңгімелесушісінің әнгімесін ұзу, қарама-қарсы сұраққа жауап беру, ойнауға жағдай жасау. (жеке қызметке) - 3. Өзінің ойын дәлелдеу; түрлі көз қарастарды салыстыру; қорытынды жасау: мақұлдау, қынжылу, қанағаттандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингводактика және лингвистикалық педагогика негіздері

    Пәнді оқу мақсаты:Оқыту әдістерінің тиімділігін бағалау және оларды одан әрі жетілдіру үшін объективті ғылыми база құру мақсатында шет тілін оқыту процесінің заңдылықтары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Өзін-өзі тәрбиелеу, шығармашылық және аналитикалық қызмет үшін теориялық және қолданбалы алғышарттарды қалыптастыру, кәсіби педагогикалық қызмет режимінде шет тілінде білім берудің инновациялық технологияларын зерттеу мен шығармашылық сынауға танымдық қажеттілікті дамыту. Лингвометриялық білім тұжырымдамаларының теориялық негіздерін меңгеру. Баяндамалар, презентациялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі лингводидактиканың өзекті мәселелері

    Пәнді игерудің мақсаты: Оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білімді меңгеру негізінде кәсіби қызметте заманауи тәсілдерді, ұйымдастырушылық формалар мен технологияларды қолдануға дайындығын қалыптастыру. Шет тілдерін оқытудың жалпы теориясының негізгі ережелері. Шет тілін оқыту процесінің заңдылықтары, оқыту әдістерінің тиімділігін бағалау және оларды одан әрі жетілдіру үшін объективті ғылыми база құру. Лингвистика, педагогика және лингводидактика саласындағы негізгі ұғымдар мен терминологияны меңгеру. Баяндамалар, рефераттар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілдерін оқыту әдістемесінің тарихы

    Мақсаты: өзін-өзі тәрбиелеу, шығармашылық және аналитикалық қызмет үшін теориялық және қолданбалы алғышарттарды қалыптастыру, кәсіби педагогикалық қызмет режимінде шет тілінде білім берудің инновациялық технологияларын зерттеу мен шығармашылық сынауға танымдық қажеттілікті дамыту. Шет тілдерін оқытудың қазіргі заманғы отандық және шетелдік әдістемесінің тарихы мен теориясы жөніндегі мәліметтер. Мектептегі шет тілдері бойынша қолданыстағы бағдарламаны жүзеге асырудың әдістемелік мәселелері мен мүмкін жолдары. Баяндамалар, рефераттар, жобаларды таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Контрастивті лингвистика

    Мақсат- Қарама-қарсы тілді оқыту саласындағы теориялық білімді меңгеру және кәсіби салада қажетті әртүрлі тілдерді контрастивті талдаудың практикалық дағдылары Контрастивті лингвистиканың теориялық тұжырымдамалары. Негізгі контрастты салыстырулар. Контрастивті лингвистиканың құрылымы. Көптілділік және делдалдық тілдер. Этносаралық қатынас тілдері, делдалдық тілдер және лингвистика. Қостілділік теориясының жалпы сұрақтары. Тіл типологиясының жалпы сұрақтары. Дүние суреті, дүниенің тілдік суреті, тілдік тұлға. Топтық тренинг.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шет тілдері оқытушыларын даярлаудың психологиялық-педагогикалық негіздері

    Мақсаты-Жеке тұлғаның психологиялық-педагогикалық сипаттамасымен, оқу процесінде даму заңдылықтарымен және ерекшеліктерімен танысу. Жеке айырмашылықтарды (мотивация, тілдерді үйрену қабілеті, оқытудың стилі мен стратегиясы) және олардың оқу мен оқу процесіне әсері. Өзін-өзі тәрбиелеу, шығармашылық және аналитикалық қызмет үшін теориялық және қолданбалы алғышарттарды қалыптастыру. Кәсіби педагогикалық қызмет режимінде шет тілінде білім берудің инновациялық технологияларын оқуға және шығармашылық сынақтан өткізуге танымдық қажеттілікті дамыту. Жобаларды таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән магистранттарды басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен мазмұны туралы заманауи ұғымдармен таныстыруға бағытталған. Пәннің негізгі негізі еңбек ұжымдарын басқару тәсілдері туралы түсінік; еңбектің әлеуметтік процесімен танысу; адам ресурстарын басқарудың негізгі тәсілдерін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім беру жүйесіндегі жобалау қызметі

    Пәнді игерудің мақсаты: ;обалаудың практикалық әдістерін, білім беру жүйесіндегі процестерді болжау негізінде білім беру жобалары мен бағдарламаларын әзірлеу дағдыларын мақсатты және дәйекті пайдалану. Магистранттарда білім берудегі жобалау қызметі туралы ұғымды жүйеленген нысанда қалыптастыру; жобалау әдістерін меңгеру; білім беру жүйесіндегі процестерді болжау негізінде білім беру және әлеуметтік жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу білігі). Жобаларды қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Шет тілдерін қашықтан оқыту технологиялары

    Пәнді меңгеру мақсаты: беру қызметінде және оқу процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру; пәнаралық интегративті негізде шет тілін оқытуда интернет-технологияларды зерделеу; коммуникативтік, ақпараттық, әлеуметтік-мәдени, кәсіптік және жалпы мәдени құзыреттілікті кешенді дамытуға бағытталған шет тілін оқытудың қашықтықтан технологияларын пайдалану. Қашықтықтан оқытудың дидактикалық теориясының ережелерімен танысу. Шет тіліне дейінгі өз жобасын әзірлеу және таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық антропология

    Мақсат:білім алушыларды адам туралы қазіргі заманғы ғылыми пікірталасқа тарихи және теориялық енгізу, осы ғылымның проблемалары мен әдістерін ашу. Педагогикалық антропологияның пайда болуының теориялық алғышарттары. Антропологияның ерекшелігі, білім берудің антропо-бағдарланған модельдері мен технологиялары, мәдениеттің, білімнің және адамның өзара әрекеттесуінің мәні. Әр түрлі тарихи дәуірлердегі антропологиялық-педагогикалық білімнің дамуының негізгі белгілері. Жеке және топтық даму заңдары; адамды тәрбиеші және тәрбиелеуші ретінде тану әдістері. Мультимедиялық презентациялар, ми шабуылы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазіргі заманғы шет тілі мұғалімінің оқыту жүйесіндегі сыни ойлау технологиясы

    Пәнді игерудің мақсаты - магистранттардың білім беру саласында жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Проблемалық оқытудың дидактикалық және әдістемелік принциптерімен, жұмыс түрлері мен режимдерімен, шет тілін оқытуда проблемалық оқытудың әдістемелік принципі саласындағы сыни ойлау технологиясының ерекшеліктерімен танысу. Сыни ойлауды дамыту технологиясының элементтері бар проблемалық тапсырмаларды пайдалану тұрғысынан оқу құралдарын талдау. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін проблемалық тапсырмалар кешенін әзірлеу. Мультимедиялық презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Шет тілді қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикумы

    Мақсатты мәдениеттің мәдени-филологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, шет тілінде қарым-қатынас жасаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Әдеби және ауызекі тілдің негізгі нормаларын оқып-үйрену; шет тілінде қарым-қатынас жасауға және басқа мәдениет өкілдерімен адекватты қарым-қатынас жасауға қабілетті тілдік тұлғаны қалыптастыру. Әдіс-тәсілдері: ағылшын тілі мен ана тіліндегі мәтіндерді талдау, салыстыру, жалпылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің лингводидактикасы

    Педагогика ғылымының әдістемесі. Педагогиканың тарихи табиғаты. Жаһандану жағдайында жоғары білімнің дамуы. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Білім мазмұнының элементтерінің негізгі теориялары, сипаттамалары. Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, университеттегі оқыту формалары. Университетте кредиттік оқыту жүйесі. Эдвайзер, тьютор, регистратордың қызметі. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Лингводидактиканың лингвомәдени аспектілері

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерді қазіргі лингвистика ғылымының ерекше бағыты ретіндегі шет тілінің сипаттамасы мен қызмет етуінің лингвомәдени аспектісінің теориялық негіздерімен таныстыру.Мәдениеттің негізгі бөлігі, әлеуметтік-мәдени ақпаратты беру және дүниенің ұлттық суреттерін қалыптастыру тәсілі ретінде тіл туралы антропоцентристік бағдарлы білімді қалыптастыру, көркем шығарманы көркемдік тұтастығында талдаудың әртүрлі ғылыми тәсілдері мен принциптерін меңгеру. магистрдің ғылыми және сыни қызметі. Лингвокультурологияның теориялық негіздері. Лингвокультурологияның негізгі ұғымдары. Мәдениет концептосферасы және дискурстары. Мәдениет пен тіл кеңістігіндегі адам. мультимедиялық презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Академиялық мақсаттар үшін тіл

    Мақсаты – академиялық мақсатта тілдік құзыреттілікті дамытуға ықпал ету. Курс академиялық құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған: бастапқы дереккөздермен тиімді жұмыс (мәтін, аудио және бейне); қосымша құжаттарды және академиялық ортада сұранысқа ие құжаттарды (рефераттар, аннотациялар, конспектілер), соның ішінде халықаралық құжаттарды дайындау; көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау және өткізу, талқылаулар мен дөңгелек үстелдерге қатысу. Ақпараттық технологиялар, презентациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби лингводидактика

    Мақсат: кәсіби қызметте шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін магистранттардың лингводидактикалық құзыреттілігін дамыту. Олардың кәсіби құзыреттілігін арттыру, жалпы ой-өрісін, өзін-өзі тәрбиелеу қабілетін, жалпы мәдениетін, ойлау, қарым-қатынас және сөйлеу мәдениетін кеңейту. Сөйлеуді дамыту процесі туралы іргелі ғылыми-әдістемелік білімді қалыптастыру; оқу процесін тиімді ұйымдастыру. Кәсіби лингводидактиканың негізгі түсініктері. Ішкі және сыртқы лингводидактика әдістері. Лингводидактиканың қолданбалы аспектілері. Мультимедиялық презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ол кәсіби қызметтің мақсаттарын, оларға қол жеткізудің адекватты әдістері мен құралдарын анықтайды, жаңа білім алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады.
  • Шет тілін оқыту саласында эксперименттік зерттеулер жүргізеді.
  • Іскерлік, кәсіби, ғылыми әлемде органикалық қоғам құрудағы көшбасшылықты көрсетеді.
  • Білім беру саласындағы ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыруда әзірленген шешімдердің ұйымдастырушылық-басқарушылық бағасын қамтамасыз етеді.
  • Шетел тілінде білім беру саласындағы және онымен байланысты салалардағы жаңалықтарды дамытады.
  • Ғылыми-зерттеу қызметі және шет тілінде білім беру және кәсіби қызмет саласындағы концептуалды білімдерге ие.
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (B1, B2, C1 деңгейлері) кәсіби және ғылыми қарым-қатынас жасаудың негізгі дағдыларына ие.
  • Өзіндік зерттеулер негізінде стартап жобаларды жүзеге асырады.
  • Орта, кәсіптік және жоғары білім береді.
Top