6B01506 География в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "География" білім беру бағдарламасын оқыту кезеңінде түлек жан - жақты дамыған, өзгермелі әлеуметтік-экономикалық жағдайларда шығармашылық әлеуетті іске асыруға қабілетті, кәсіби білімі, шеберлігі, дағдылары бар, АКТ арқылы үздіксіз білім алуға қабілетті негізгі құзыреттіліктерді игереді
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Жалпы жертану
Пән географиялық қабықшаны планетарлық табиғи кешен ретінде түсінуді қалыптастыруға бағытталған, қоршаған ортаны оңтайландыру мақсатында табиғаттағы географиялық қабықшалар, заңдар мен заңдылықтар зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геология
Пән эндогенді және экзогенді пайда болған геологиялық процестерді, минералды құрамды, жер қыртысын түзетін тау жыныстарын зерттеу кезінде базалық кәсіби білім мен іскерлікті қалыптастыруға бағытталған. Тектоникалық процестердің ерекшеліктерімен және олардың жер құрылымдарындағы көріністерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ерекше қорғалатын табиғи аймақтар
Биосфера құрылымын зерттеу; ғаламшар заттарының типтері; БиоСфера қабықтары. Ноосфера биосфераның дамуының жоғары сатысы ретінде. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды (ЕҚТА) ұйымдастырудың жалпы принциптері, түрлері және жұмыс істеуі; ЕҚТА-ның негізгі түрлері және олардың әлемдегі және ҚР-дағы ұсынылуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы жаратылыстану концепциялары
Жаратылыстану-ғылыми пәндер тұжырымдамасының негізгі ережелері: физика, астрономия, химия, биология, география. Ғылыми эксперименттердің ерекшеліктері. Ғылыми жаратылыстану концепцияларының дамуындағы математиканың рөлі. Вернадский Теориясы. Чижевский Теориясы. Іргелі физикалық және математикалық константтар.Эволюция туралы қазіргі түсінік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Топырақ географиясы
Пән білім беруді (генезис), құрылысын, құрамы мен қасиеттерін, географиялық таралу заңдылықтарын зерттейді. Топырақтың басты қасиеттері – құнарлылығы мен оны неғұрлым ұтымды пайдалану жолдарын қалыптастыру мен дамытуды, сондай-ақ антропогендік әсердің әсерінен топырақты қорғау және олардың өзгеруі мәселелерін зерттейді. Топырақтың пайда болуы, топырақ түзілу факторлары мен процестері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Картография және топография негіздері
Пән географиялық карталар мен басқа да картографиялық жұмыстар туралы шындықты көрсетудің ерекше тәсілі ретінде тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Топографиялық түсірілімдердің түрлері, модельдеу, жергілікті жерде геодезиялық өлшеулер жүргізу зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өлкетану
Туған жер туралы аңыздар мен аңыздар. Біздің айналамыздағы тарих ескерткіштері. Өлкенің тарихи тұлғалары: билер, ақындар, батырлар және палуандар. Экспонаттар сөз сөйледі (өлкетану мұражайына бару). Туған жер симфониясы. Топонимдер - өткен уақыттың куәгерлері (атаулар бойынша аймақтың тарихы). Мәдени және тарихи дәстүрлерді сақтаушылар: аймақтың халық қолөнері. Бір ел - бір тағдыр (менің жерімдегі халықтар). Туған өлке тарихының тірі куәгерлері. Менің өлкем поэзия мен прозада туған. Өлкетану сипаттамасы өнері. Туған жердің таланттары. Туристік бағыттар. Бей-жай жүректер. Туған жер шежіресі. Менің мектебімнің тарихы. Журналистика беттеріндегі Отан. «Менің туған жерім» электронды энциклопедиясы. Туған жердің флорасы мен фаунасы. Менің өлкемнің визит картасы: өлкетану деректер базасын құру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биогеография
Физикалық-географиялық жағдайлар мен факторлардың қазір және өткен планетада жануарлар мен өсімдіктер әлемінің таралуына әсерін зерттейді; жеке таксондардың таралу себептерін зерттейді; Жер шарының белгілі бір аймақтарында өркендеу жағдайларын анықтайды; қолайлы ортаны сақтау мәселелерін және тұрақты даму тұжырымдамасын қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоинформатика негіздері
ГАЖ даму тарихымен, ГАЖ негізгі ұғымдарымен және терминдерімен; геоинформатиканың жалпы мәселелерімен, кәсіби қызметтің пәндік салаларында геоинформациялық жүйелерді (ГАЖ) қолдану технологияларымен танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық карталар
Пән курсы әлемнің географиялық карталары бойынша әртүрлі номенклатуралық санаттағы материктер мен мұхиттардың географиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Географиялық карталардың орындалуының картографиялық проекцияларын зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік, экономикалық және саяси географияға кіріспе
Бұл пәннің бағыты басқару, экономика және әлеуметтік сала саясаты саласындағы ерекшеліктер және білім беру, денсаулық сақтау және халықты әлеуметтік қорғау бағыттарындағы білімді кеңейту туралы жүйелі көзқарасты зерттеуді қамтиды, сонымен қатар осы салалардың жұмыс істеу проблемаларын және олардың даму перспективаларын талдаудағы негізгі тәсілдерді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Метеорология және климатология негіздері
Атмосфераның физикалық заңдары және ауа райы мен климаттың қалыптасу заңдылықтары, олардың жер шарына таралуы және өткен және болашақтағы өзгерістер, негізгі білім мен түсініктерді қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлемнің географиялық дереккөздер
Пән курсы географиялық карталар бойынша географиялық объектілердің негізгі номенклатуралық тізімін зерттеу арқылы материктер мен мұхиттардың табиғи кешендері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Пайдалы қазбалар кен орындарының геологиясы мен географиясы
Табиғатта пайдалы қазбалар мен жер минералдарының пайда болуының геологиялық жағдайларын, генезисін, қорларын, физикалық қасиеттерін, өнеркәсіптік маңыздылығын, сондай-ақ олардың таралу географиясын зерттеу. Пән аясында өңір минералдарының географиясы ұсынылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Community Service
Оқыту мақсаттарына және мазмұның стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға оқу стратегиясы ретінде қызмет ету. Өзі және қоғаммен қарым-қатынасы туралы рефлексия. Әртүрлілік пен өзара сыйластық түсінігі. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибесін жоспарлау, іске асыру және бағалау. Алға қойылған мақсаттарға жетудегі іске асыру және прогрестің сапасын бағалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлауды қалыптастырады, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты Кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдылары. Бизнесті ұйымдастыру, кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары және бизнес-жоспар жазу туралы білімдерін кеңейтеді және нақтылайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемнің табиғи-территориялық кешендерінің географиясы
Пән географиялық қабықтың дамуын зерттеуге бағытталған, атап айтқанда ірі табиғи-аумақтық кешендер (құрлықтар мен мұхиттар), жердің қалыптасуының тарихи кезеңдері,геоморфологиялық, климаттық өзгерістер; географиялық қабықтың тұтастығын түсіну, географиялық номенклатураны білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Географияны оқыту әдістемесі
Географияны оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысын зерттейді: география, дидактика, психология, логика. Әдістемелік ғылымды зерттеу әдістері. География бойынша мектеп оқулықтарының мазмұны, оқыту әдістерін, заманауи педагогикалық, ИК технологияларын, практикалық, зертханалық жұмыстарды орындауды біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалау критерийлерін құрастыру; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес келетін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін анықтау; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, АКТ және ДОТ қолдану талаптарын анықтау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұзылған аумақтарды қалпына келтіру
экологиялық блок бөлімі бұзылған агрогеожүйелерді қалпына келтіру және мәдени ландшафтарды құру, заманауи ландшафтардың қорғау іс-шараларын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ландшафттану
Жер ландшафттарының құрылысын, пайда болуын, жұмыс істеуін және өзгеруін зерттейді. Ландшафттардың түрлері: Құрылымдық-генетикалық, құрылымдық-функционалдық, эволюциялық-динамикалық, өңірлік және жергілікті деңгейдегі ландшафттар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Қоғамның экономикалық, әлеуметтік процестерін, ғылымның әдіснамасы мен парадигмаларын, зерттеудің принциптері мен әдістерін, Қазақстан Республикасының салалық құрамын, даму географиясын, сыртқы экономикалық байланыстарды, экологиялық проблемаларды зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Пән курсы Қазақстан объектілерінің қалыптасуының, физика-геоморфологиялық процестерінің дамуының геологиялық кезеңдерін зерттейді. Бірінші блок климатты, су ресурстарын, рельефті, ҚР пайдалы қазбаларын зерттейді. Екінші бөлімде ірі физикалық-географиялық нысандар, экологиялық факторлар, ұтымды пайдалану көрсетілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы өндірістің техникалық-экономикалық негіздері
Пән студенттерді Қазақстан Республикасының мысалында экономиканың әр түрлі салаларында, тау-кен, энергетика, металлургия, машина жасау, ауыл шаруашылығында технологиялық үрдістермен,өндіріс кезеңдерімен таныстыру. Сондай-ақ экологиялық жағдайды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан палеогеографиясы
Курс жергілікті және аймақтық деңгейдегі геожүйелерді кеңістіктік– уақытша ұйымдастыру заңдылықтарының негізгі принциптерін қалыптастыруға, табиғи-антропогендік геожүйелер, жер мен Қазақстанның ландшафтық сферасының құрылымы туралы бағытталған. Аудандастырудың географиялық әдістерін қолдану, далалық бақылауларды талдау және синтездеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласының географиясы
Пән студенттерде қызмет көрсету саласы, оның дамуының аумақтық ерекшеліктері және оны оқып үйренудің географиялық тәсілдері туралы теориялық білімді қалыптастырады. Қызмет көрсету саласының аумақтық даму заңдылықтары; қызмет көрсету саласының географиясын зерттеу әдістері, қызмет көрсету саласының жұмыс істеу принциптері мен мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоэкологиялық зерттеулер
Жердің географиялық қабықтарының дамуының физикалық-географиялық жағдайларын, табиғи-аумақтық, аумақтық-өндірістік және әлеуметтік-аумақтық кешендерді, олардың өзара байланысын және олардың құрамдас бөліктерін; оның жоғарғы қабығының – жер қыртысының тұрақты дамуын қамтамасыз ету мақсатында Жердің даму заңдылықтарын; сондай-ақ табиғатты қорғау және адамның қоршаған ортасын қорғау жөніндегі мәселелерді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топонимика
Пән курсы географиялық атауларды (топонимдерді), олардың шығу тегін, мағынасын, дамуын, қазіргі жағдайын, емлесі мен айтылуын зерттейді. Пән топонимикалық талдау жүргізу үшін қолданылатын топонимикалық зерттеу әдістерін қарастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аймақтану
Нарықтық қатынастар жағдайында экономикалық аудандарды қалыптастыру мен дамытудың теориялық негіздерін; аймақтық өндірістік жүйелерді орналастыру шарттарын, даму ерекшеліктерін; елдегі экономикалық географияның аймақтық айырмашылықтарын және олардың әлемдегі өзгеру тенденцияларын; әлеуметтік-географиялық, мәдени, геосаяси, басқару процестерін зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Рекреациялық география
Пән физикалық және рухани күштерді (демалыс, туризм және т.б.) қалпына келтіруге, кеңістіктік ойлау негіздерін дамытуға бағытталған, құбылыстардың аумақтық өзара шарттасуын түсінуді болжайтын, адамдардың қызметінің ерекшеліктерін, аумақтық рекреациялық жүйелердің қазіргі даму тенденцияларын түсінуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық туризм географиясы
Білім беру бағдарламасы бойынша базалық пән болып табылады және халықаралық туризм, даму факторлары мен үрдістері туралы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған, туризм түрлерінің географиясы мен туристік ағындардың географиясын қарайды. Өңірлер мен континенттердің тақырыптары мен ерекшеліктерін ескере отырып, коммерциялық турларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, бұл елдердің елдерімен, дәстүрлерімен, көрікті жерлерімен егжей-тегжейлі танысуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адамзаттың ғаламдық мәселелері
Адамзаттың жаһандық проблемалары: экологиялық-шөлейттену проблемасы, үшінші әлем елдеріндегі ауыз су проблемалары, Әлемдік мұхиттың ластану проблемалары, климаттың өзгеруі, табиғи ресурстарды ұтымсыз пайдалану проблемалары; әлеуметтік-экономикалық проблемалар - планетаның кедейлігі мен шамадан тыс қоныстану проблемалары, әлем елдерінің демографиялық саясаты және т.б. жаһандық проблемаларды әлемдік деңгейде шешу жолдары, конвенциялар, ұйымдар, ратификациялау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоморфология
Курс жер бедерінің пішіндерінің қалыптасуы мен алуан түрлілігі, жер бедері пішіндерінің геологиялық құрылымдармен байланысы, жер бедерінің табиғи ортаның басқа компоненттерімен өзара байланысы туралы негізгі теориялық білімді игеруге, сондай-ақ әртүрлі практикалық мәселелерді шешу үшін аумақты геоморфологиялық талдау дағдыларын алуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Демография және әлем елдерінің демографиялық саясаты
Пән әлем халқының демографиялық процестерінің негізгі ұғымдары мен принциптерін, демографиялық талдаудың құрылымын, әдістерін, демографиялық саясат пен демографиялық болжау бағыттарын, урбанизация мен көші-қон процестерін, сондай-ақ әлемнің әртүрлі аймақтарындағы демографиялық жағдайларды талдауды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемнің экономикалық географиясы
Пән даму мақсаттарының, ресурстары мен жағдайларының өзара байланысын, кәсіпорындар мен еңбек ресурстарын орналастыру бойынша үдерістердің жиынтығын, өндірістік күштерді ұйымдастыру нысандарын, белгілі бір кезеңде оларды аумақ бойынша бөлудегі жылжуларды және әртүрлі экономикалық-географиялық объектілерді дамытудағы әлеуметтік-экономикалық саясаттың бағыттарын зерттеуді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем қалалары
Бұл курста студенттер үлкен және ең күрделі адамның ең туындыларының бірі - қаламен танысады, қалалардың пайда болу тарихын, олардың типологиясын, басқару құрылымын, заманауи проблемаларын және т.б. қарастырады. География ғылымы үшін урбанизация мен қалаларды дамыту мәселелерін зерттеу өте маңызды болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Елтану
Бұл курс әлемнің елдері мен аймақтарының экономикалық және мәдени ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған, әлеуметтік және табиғи сипаттағы аумақтық элементтердің өзара әрекеттесуі нәтижесінде олардың кеңістіктік ұйымдастырылуын ашады. Елдер мен олардың аймақтарын жан-жақты зерттеу олардың табиғаты, халқы, экономикасы, мәдениеті және әлеуметтік-саяси ұйымы туралы гетерогенді мәліметтерді жүйелеуге негізделген
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қашықтықтан оқытудың инновациялық технологияларын ескере отырып, қысқа мерзімді сабақ жоспарын әзірлейді; сараланған, инклюзивті тәсілдерді қолданады; физиологиялық, психологиялық, этикалық, мәдени және моральдық нормалар мен құндылықтарды ескере отырып, оқыту процесін модельдейді;
- жердің физика-географиялық, эволюциялық, тұтас дамуын түсінуді көрсетеді; географиялық карталарды талдайды, геодеректер базасын жасайды;
- математикалық, цифрлық сауаттылықты түсіндіреді, білім беру процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданады;
- экономикалық, әлеуметтік, саяси география саласындағы білім мен дағдыларды талдайды; география парадигмаларын, заңдарын,тәсілдерін,принциптерін, модельдерін түсіндіреді; табиғи-ресурстық, рекреациялық әлеуетті бағалайды және сақтайды;
- кәсіби қызметтегі іргелі, қолданбалы және пәнаралық білім мен дағдыларды түсіндіреді; академиялық жазуды, тіл мәдениетін меңгерген; ана, екінші, шет тілдерін қолданады.
- геологиялық, геоморфологиялық, топырақ, ландшафттық, метеорологиялық зерттеулерді жобалайды және талдайды; теориялық, эксперименттік, зертханалық, мониторингтік зерттеулерді ұйымдастырады;
- білім беру процесінде әлеуметтік-саяси, экономикалық, мәдени, кәсіпкерлік, экологиялық, өлкетану білімдері мен дағдыларын талдайды;
- кәсіби қызметтегі іргелі, қолданбалы және пәнаралық білім мен дағдыларды түсіндіреді; академиялық жазуды, тіл мәдениетін меңгерген; ана, екінші, шет тілдерін қолданады
- туризм, қызмет көрсету саласы, геоэкология, геология, геоморфология, биогеография салаларындағы білім мен дағдыларды жіктейді;
- білім беру, ғылыми үдерісті жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін іске асырады.
Ұқсас БББ
6B01506 География мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01506 География
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01506 География
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01506 География мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01506 География
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01506 География
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01506 География мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01506 География
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01506 География
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті