Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01506 География в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Палеография

    Пәннің мақсаты - өзара байланысты және өзара тәуелді процестер кешені ретінде географиялық қабықтың пайда болуы мен эволюциясы, олардың қазіргі ландшафттардың қалыптасуына әсері туралы жүйелік білімді қалыптастыру. Пән геожүйелердің даму ерекшеліктерін, құрамы мен құрылымын, Жер планетасының геологиялық тарихының әртүрлі кезеңдеріндегі табиғат компоненттері арасындағы өзара байланыстардың қалыптасу шарттарын, географиялық және палеогеографиялық әдістердің үлкен арсеналын пайдалана отырып, ежелгі ландшафттардың қазіргі табиғи-антропогендік геожүйелерге өзгеруінің әсерін зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Кадастрлардың геоақпараттық технологиялары

    Пәннің мақсаты ақпараттық-іздестіру жүйелерін құру және пайдалану, заманауи ақпараттық технологиялар негізінде типтік геоақпараттық кадастрлық жүйені құру саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән табиғи ресурстар туралы кадастрлық деректерді жедел жинауға, жинақтауға, талдауға арналған әкімшілік басқару жүйелерін, бағдарламалық-аппараттық құралдарды қалыптастыру және жұмыс істеу шарттарын зерттейді; электрондық карталарды, мемлекеттік жер, су, орман кадастрларын жасауда, табиғатты қорғау, әлеуметтік және экономикалық проблемаларды шешуде ГАЖ қолдану дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • География сабақтарындағы зерттеу қызметінің негіздері

    Пәннің мақсаты зерттеуді жүргізудің негізгі пәнаралық және нақты әдістерімен танысу, сондай-ақ зерттеу қызметін жүргізу әдістемесі мен әдіснамасы мәселелерінде білімді тереңдету болып табылады. Пән оқу іс-әрекетінің жетекші тәсілі ретінде зерттеушілік оқыту идеясын зерттейді, танымдық қажеттіліктер мен қабілеттерді, креативтілікті, коммуникативтік дағдыларды дамытады, қалыптастырады: ақпаратпен жұмыс істеу дағдылары, өз мүмкіндіктерін бағалау, өз мүдделерін білу және саналы таңдау жасау қабілеттері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Web картографиялау

    Пәннің мақсаты-Интернет желісінде географиялық ақпараттық жүйелер ұсынатын карталарды құру және пайдалану процесін зерделеу, сондай-ақ әртүрлі Ашық веб-геоақпараттық жүйелермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру. Пән Веб-ГАЖ мүмкіндіктерін, мәліметтер құрылымы мен модельдерін, кеңістіктік деректерді талдауды, цифрлық модельдерді құру технологияларын, бейнелеу әдістері мен құралдарын, жобалау кезеңдері мен ережелерін қолдануды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы жертану

    Пәннің мақсаты-өзара байланысты және бағынышты табиғи процестер мен жердегі құбылыстардың үздіксіз дамуы нәтижесінде қалыптасқан материалдық жүйенің рөлін атқаратын географиялық қабық туралы білімді қалыптастыру. Пән географиялық қабықтың, биосфераның, географиялық кеңістіктің, қоршаған табиғи ортаның құрылымын, құрамын, динамикасын, даму заңдылықтарын, табиғатты пайдалануды басқару және қоршаған табиғи ортаны оңтайландыру мүмкіндіктерін, географиялық қабық компоненттерінің өзара байланысын, өзара тәуелділігін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірістік және өндірістік емес кеңістіктегі география

    Пәннің мақсаты материалдық тауарларды өндіретін және оларды тұтынушыға жеткізетін барлық салалар туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ адамдардың материалдық емес өнімдерге немесе қызметтерге деген қажеттіліктерін қанағаттандыру болып табылады. Пән халықтың материалдық және материалдық емес өндіріс қызметтеріне, экономиканың аграрлық, индустриялық және постиндустриалды секторларына қажеттіліктерін тікелей қанағаттандыру функциясымен біріктірілген өндірістік және өндірістік емес салаларды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың Қазақстанның табиғи және шаруашылық кешенінің ерекшеліктері, табиғи-ресурстық әлеуеті, халқы, өндіргіш күштердің аумақтық ұйымдастырылуы туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пән Қазақстан аумағын қалыптастырудың негізгі кезеңдерін, табиғи жағдайлар мен табиғи ресурстардың сипаттамаларын, демографиялық процестерді, халықты орналастыру мен қоныстандыруды, еңбек ресурстарын, экономиканың салалық құрылымының және салалар қызметінің ерекшеліктерін, олардың даму тенденцияларын, сыртқы экономикалық байланыстардың қалыптасу жағдайларын, әртүрлі географиялық ақпаратты талдау негізінде Қазақстанның экономикалық аудандарын экономикалық-географиялық аудандастыру ерекшелігін зерделейді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Пәннің мақсаты - материктер мен мұхиттар туралы ең ірі табиғи-аумақтық кешендер, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, олардың кешенді сипаттамасы және физикалық-географиялық аудандастыру принциптері туралы білімді қалыптастыру. Пән жоғары дәрежелі табиғи-аумақтық кешендерді ішкі бірлігі, белгілі бір біртектілік дәрежесі және табиғаттың өзіндік ерекшеліктері, әртүрлі физиографиялық таксондардың табиғи ерекшеліктері бар географиялық қабықтың ажырамас бөліктері ретінде зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-орта мектепте географиялық білім беру туралы білімді, оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, олардың географиядағы оқыту принциптері мен әдістерін бірыңғай оқыту және тәрбиелеу процесі ретінде қалыптастыру. Пән орта және қысқа мерзімді жоспарлаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын, оқытудың инновациялық технологияларын қолдануды, ресурстарды қалыптастыру мен оқыту нәтижелерін бағалауды, практикалық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу үшін әдістемелік әзірлемелерді құрастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда білім беру жүйесінің тұтастығы мен оның барлық компоненттерінің бірлігі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық процестің барлық құрылымдарын зерттеуге, оларды мақсатқа жету үшін басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивтті білім беру

    Пәннің мақсаты Ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Климатология және метеорология

    Пәнді оқытудың мақсаты метеорологиялық және климаттық деректер туралы Банкті пайдалану негіздері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән метеорологиялық жағдайлардың адамға және халық шаруашылығы объектілеріне әсерін зерттеу мен бағалаудың теориялық және әдістемелік негіздерін зерделеуге, халық шаруашылығы объектілерін тиімді жобалау және олардың жұмыс істеуі үшін климатологиялық болжам жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану

    Пәннің мақсаты студенттердің ландшафттанудың теориялық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру, геожүйелер туралы ілімді дамытудағы физикалық географияның ұстанымдарын негіздеу болып табылады. Пән ұлттық экономикалық мақсаттар үшін ландшафттық ілімдерді практикалық қолданудың мүмкіндіктері мен тәсілдерін, географиялық қабықты ұйымдастырудың негізгі модельдерін, Ландшафттардың құрылымдық ұйымдастырылуы мен тұрақтылығын, табиғи және табиғи-антропогендік Ландшафттардың жіктелуін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи ресурстар географиясы

    Пәннің мақсаты табиғи ресурстардың генезисін, мазмұнын, олардың таралу заңдылықтарын, пайдаланылуын, экономиканы дамыту үшін маңыздылығын, табиғатты ұтымды пайдалану жолдарын зерттеу болып табылады. Пән табиғи ресурстардың жекелеген түрлері мен аумақтық комбинацияларының орналасуы мен құрылымын, әлемнің жекелеген елдері мен аймақтарының аумақтары мен табиғи ресурстарының даму тарихын зерттейді, әлемнің табиғи-ресурстық бейнесін ұсынады, табиғи ресурстардың түрлері бойынша уақытша және кеңістіктік аспектілерді басшылыққа алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогтың электрондық портфолиосы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда педагогтің электрондық портфолиосы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, ол педагогтің әрі қарай өзін-өзі жетілдіруінде және оның кәсіби қызметінде, басқа педагогтармен, білім алушылармен және білім беру процесінің басқа да қатысушыларымен ақпараттық сауаттылық пен желілік мәдениетті қалыптастыру бойынша дағдыларды игеруде, сондай-ақ практикалық құзыреттіліктерді игеруде, шығармашылық жетістіктерді көрсетуде, озық тәжірибені таратуда маңызды рөл атқарады педагог. Бұл пән болашақ мұғалімнің өзін-өзі ұйымдастыруын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемнің физикалық географиясы

    Пәннің мақсаты географиялық қабық пен физика-географиялық аймақтардың физика-географиялық дифференциациясының факторлары, сондай-ақ кеңістіктік дифференциацияның жұмыс істеуі және жоғары таксономиялық дәрежедегі геожүйелерді Экономикалық пайдалану туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән материктер мен мұхиттарды зерттейді. ірі табиғи - аумақтық кешендер ретінде олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттама принциптері және материктер мен мұхиттарды физикалық-географиялық аудандастыру

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері

    Пәннің мақсаты-бұл білімді практикада қолдану үшін еңбек құралдарымен, шикізатпен, оның шығынымен, технологиясымен және экономиканың әртүрлі салаларының технологиялық деңгейімен политехникалық білім беру буыны туралы білімді қалыптастыру. Пән технологиялық процестер мен экономикалық блоктың элементтерінен, экономикалық-географиялық циклдің негізгі экологиялық және экологиялық ұғымдарынан тұратын жүйе ретінде өндіріс процесі туралы идеяларды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын жинақты мектепте географияны оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-шағын жинақты мектепте географиялық білім туралы білімді, оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, олардың географияда оқыту принциптері мен әдістерін бірыңғай оқыту және тәрбиелеу процесі ретінде қалыптастыру. Пән орта және қысқа мерзімді жоспарлаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын, оқытудың инновациялық технологияларын қолдануды, ресурстарды қалыптастыру мен оқыту нәтижелерін бағалауды, практикалық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу үшін әдістемелік әзірлемелерді құрастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Электрондық карталар мен басқа да оқыту ресурстарын әзірлеу және пайдалану

    Пәннің мақсаты-ГАЖ және компьютерлік технологияларға негізделген географиялық карталарды пайдалану, картографиялық жұмыстарды жобалау және құрастыру негіздерін, компьютерлік технологияларды қолдана отырып карталар мен атластар шығаруды, картографиядағы геоиконика негіздерін зерттеу. Пән геоақпараттық технологияларды жинау, сақтау құралы ретінде, геоақпараттық әдістер мен ГАЖ технологияларының ерекшеліктерін, электрондық оқулықтың құрылымын, электрондық оқулықты құруда қолданылатын технологияларды зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Пәннің мақсаты географиялық қабықтың, табиғи кешендердің, олардың құрамының, құрылымы мен дамуының жеке ерекшеліктеріндегі олардың әртүрлі топтарының аумақтық саралануын зерттеу болып табылады; ірі өңірлік бірліктің - Қазақстанның жалпы географиялық заңдылықтарымен ажырамас байланыста. Пән аумақтардың нақты физикалық-географиялық сипаттамаларын зерттейді; ландшафттар, физикалық-географиялық аудандастыру туралы ілім; физикалық-географиялық елдер мен аймақтардың проблемалары мен жағдайы; объектілерді, құбылыстар мен процестерді географиялық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы

    Пәннің мақсаты әлемдік экономика, аумақтық ұйым салаларының даму және орналастыру заңдылықтары, сондай-ақ әлемдік қоғамдастықтың дамуының негізгі тенденциялары туралы экономикалық-географиялық білімді қалыптастыру болып табылады. Пән әлемнің қазіргі саяси-географиялық бейнесін, аймақтар мен жекелеген елдердің табиғи-ресурстық әлеуетін, халықтың бөлінуінің географиялық заңдылықтарын және еңбек ресурстарын, әлемдік экономиканың салалық, инфрақұрылымдық, ұйымдастырушылық және кеңістіктік аспектілерін зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Географиялык атаулар

    Пәннің мақсаты географиялық атаулар, географиялық атаулардың семантикасы, этимологиясы мен этиологиясы, географиялық атаулардың шығу тегі мен эволюциясының заңдылықтары, олардың елдің тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі өзгеруі, патриотизмнің көрінісі және әлеуметтік маңызды атауларды қолдану туралы білімді қалыптастыру; географиялық атаулардағы тілдердің ерекшелігін көрсету; топонимикалық әдістерді, географиялық карталардағы және электронды топонимдерді бейнелеу құралдарын зерттеу алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаның ластануы мен климаттың өзгеруі

    Пәннің мақсаты-мемлекеттер арасында қайта бөлу климаттың өзгеруіне әкелетін маңызды табиғи ресурс ретінде білім алушылардың климат туралы білімдерін қалыптастыру. Пән тұтастай алғанда немесе оның жекелеген аймақтарындағы климаттың ауытқуын, климаттың өзгеру факторларын зерттейді. Курс әлем мемлекеттерінің әл-ауқатын анықтайтын елеулі әлеуметтік-экономикалық және саяси салдарлардың себептерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • ШҚО географиясы

    Пәннің мақсаты ШҚО табиғи және шаруашылық кешенінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән олардың қалыптасу шарттары мен даму тарихын, табиғи жағдайлар мен табиғи-ресурстық әлеуетті, халықты, демографиялық процестерді және өндіргіш күштердің аумақтық ұйымдастырылуын, Облыстың Қазақстан экономикасындағы рөлі мен орнын, геоэкономикалық және геосаяси процестер негізінде өңірдің қазіргі жағдайы мен даму үрдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Рекреациялық география

    Пәнді оқытудың мақсаты ғылымның негізгі теориялық тұжырымдамалары туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән рекреация және туризм, халықаралық туристік байланыстардың маңыздылығын талдау және туризмнің негізгі бағыттарын жекелеген жерлерде анықтау, рекреациялық ресурстармен, туристік игерілумен және әлемнің әртүрлі аймақтарындағы туризмді дамыту перспективаларымен, сондай-ақ ғылымның негізгі теориялық тұжырымдамалары мен терминологиялық аппараттарымен танысу сияқты құбылыстармен байланысты негізгі ұғымдар мен терминдерді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық қабық туралы ілім

    Пәннің мақсаты-географиялық қабық, оның құрамдас салалары туралы білімді қалыптастыру. Пән сипаттамалары мен экологиялық функцияларын, табиғи процестерге әсерін зерттейді; біздің планетамыздың табиғатын біртұтас материалдық жүйе ретінде түсіну, оның құрамдас бөліктері тығыз өзара әрекеттесуде және үздіксіз дамуда, қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесу заңдылықтарына негізделген географиялық қабық компоненттерінің эволюциясы

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық өндірістің негіздері

    Пәннің мақсаты-экономика құрылымының негіздері туралы білімді қалыптастыру, әлеуметтік өндірісті ұйымдастыру саласында әдіснамалық, теориялық білімді, практикалық дағдыларды игеру. Пән экономика секторларын, әлемнің өңірлері мен елдері арасындағы экономикалық қатынастардың географиясын, экономика нысандарын, әлемнің ірі, ірі, орта экономикаларын, материалдық және материалдық емес өндірістің географиялық ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Геоморфология

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда рельефті сипаттау, морфологияны, морфометрияны, генезисті, рельефті талдауды анықтау туралы білімді қалыптастыру. Пән географиялық объектілерді, жергілікті және аймақтық, жаһандық құбылыстар мен процестерді анықтау тәсілдерін, ауқымды геоморфологиялық профильдер мен геоморфологиялық карталарды, әртүрлі дәрежедегі географиялық масштабтың табиғи және әлеуметтік компоненттерін анықтауды, сынақ деректері бойынша геохимиялық аутопсия жолақтарын анықтауды; геохимиялық зерттеулердің нәтижелерін картографиялық тәсілмен көрсетуді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе

    Пәннің мақсаты география ғылымының мазмұны мен құрылымы, экономикалық және әлеуметтік географияның теориялық негіздері, оның категориялары, шаруашылық құрылымы, халық географиясының негіздері, Табиғи ресурстар мен табиғатты пайдалану, елтану, Геосаясат және геоэкономика туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән типтік сипаттамаларға, географиялық зерттеулердің заманауи әдістеріне және оларды экономикалық географияда қолдану ерекшеліктеріне негізделген экономикалық-географиялық объектілердің даму және қайта құру ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Геоэкономикалық және интеграциялық үрдістер

    Пәннің мақсаты-қазіргі геоэкономикалық кеңістік туралы білімді, жаңа экономикалық процестер мен құбылыстарды, қазіргі әлемнің даму ерекшеліктерін, дамудың геоэкономикалық стратегияларын, әлемдік жүйенің геоэкономикалық негізін және геоэкономикалық технологияларды бағдарлай білуді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Туризм және өлкетану негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты туризм мен өлкетанудың теориялық негіздерін, туризм мен өлкетанудың түрлері мен нысандарын, географиялық және әлеуметтік-экономикалық объектілерді өлкетану әдістемесі мен әдістемесін, туристік-өлкетану ұйымдары жұмысының құрылымы мен мазмұнын, туған өлкенің даму ерекшеліктерін, туристік саяхаттарды ұйымдастыру және дайындау негіздерін зерттеудегі өлкетану мәліметтерінің рөлін зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтық география

    Пәннің мақсаты - табиғи кешеннің ерекшеліктері, табиғатты зерттеу тарихы, аймақтың экономикалық мамандануы және елдің біртұтас экономикалық жүйесіне интеграция туралы білімді қалыптастыру. Пән географиялық зерттеу әдістерінің үлкен арсеналын пайдалана отырып, жағдайды географиялық талдау және бағалау үшін аймақтың табиғи және әлеуметтік-экономикалық объектілерін дамытудың негізгі заңдылықтарын, оның табиғи-ресурстық, демографиялық және экономикалық әлеуеттерін, салалық құрылымын, экономикалық байланыстары мен экологиялық проблемаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның табиғи кешендері

    Пәннің мақсаты Қазақстанның табиғи жағдайлары мен ресурстарының алуан түрлілігін, аумақтардың табиғи компоненттерінің даму заңдылықтарын, ішкі материктік жағдайдың ерекшеліктерін және континенттік табиғи "фонды"кешенді зерделеу болып табылады. Пән табиғат пен табиғи ресурстарды зерттеу кезеңдерін, табиғи-аумақтық кешендердің дамуын, олардың құрылымын, Қазақстан аумағын физикалық-географиялық аудандастыруды, физика-географиялық провинциялардың сипаттамасын, Қазақстанның бай табиғи ресурстарын шаруашылық бағалауды зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Картография

    Пәннің мақсаты болашақ мамандардың картографиялық дүниетанымын қалыптастыру, географиялық карталармен, атластармен және басқа да картографиялық жұмыстармен негізгі жұмыстарды жүргізу, картография ғылымы мен өндірісінің перспективаларымен танысу болып табылады. Пән топография және картография негіздерін, карта туралы ұғымды, олардың түрлерін, математикалық карталардың түрлерін, жердегі топографиялық түсірілімдерді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық номенклатура

    Пәнді оқытудың мақсаты-белгілі бір объектілер туралы білімді қалыптастыру, оларды ғылыми, өндірістік және саяси салаларда қолдану. Пән географиялық атауларды, географиялық атаулардың шығу тегі мен эволюциясының заңдылықтарын, олардың елдің тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі өзгерістерін, патриотизмнің көріністерін және әлеуметтік маңызды атауларды қолдануды, топонимикалық әдістерді, географиялық карталарда топонимдерді бейнелеу құралдарын зерттеуді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Геология

    Пәннің мақсаты жер, жер қыртысының заттық, минералды және петрографиялық құрамы, пайдалы қазбалардың жер қойнауында таралу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән табиғи процестерді талдауға қажетті жердің, жер қыртысының және органикалық әлемнің даму тарихын, геологиялық, геофизикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, геологиялық ортаға пайдалы қазбаларды өндірудегі адамзат пен оның экономикалық қызметінің рөлін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экономикалық және әлеуметтік географияның қазіргі мәселелері

    Пәннің мақсаты-қазіргі экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның негізгі даму тенденциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән проблемалық мәселелерді шешудегі экономикалық географияның рөлін, орны мен маңыздылығын, ғылымның даму ерекшеліктерін, негізгі ережелерін, категорияларын, теорияларын, шаруашылық құрылымындағы өзгерістерді, халық географиясының негіздерін, Табиғи ресурстар мен табиғатты пайдалануды, елтану, геосаясат пен геоэкономиканы, географиялық зерттеудің жаңа әдістерін зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Табиғатты пайдалану және геоэкология

    Пәннің мақсаты-табиғатты пайдалану мен геоэкологияның теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Пән жерді Жаһандық экологиялық жүйе ретінде зерттейді. жердің геосфералары, геожүйелердің эволюциясы, антропогендік әсердің ерекшеліктері және оларға жер экожүйесінің реакциясы. экологиялық дағдарыс және оның әртүрлі иерархиялық деңгейлердегі көріністері, антропогендік ландшафттар, оларды бақылау және сапалық және сандық сипаттамаларға негізделген бағалау. табиғатты ұтымды пайдаланудың әдіснамалық негізі ретінде пәнаралық тәсіл.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Саяси география және геосаясат

    Пәннің мақсаты – халықаралық қатынастардың салыстырмалы түрде жаңа ғылыми парадигмасы-геосаясат, әлемді бөлу және қайта бөлу, жаһандық процестер мен ресурстар ағындарын басқару, саяси процестердің шындықтың кеңістіктік және уақыттық өлшемдерімен байланысы туралы түсінік қалыптастыру. Пән саяси ғылымды тек әлеуметтік ғылымдармен ғана емес, сонымен бірге жер туралы ғылымдармен де байланыста терең зерттеуге деген қызығушылықты арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Педагогтың сандық сауаттылығы

    Пәннің мақсаты - мұғалімді оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануға дайындау. Пән цифрлық технологияларды маңызды өмірлік және кәсіби дағды, компоненттер, индекс, стратегиялық тәсілдер, Әлеуметтік сала және ұтқыр және цифрлық құзыреттілік педагогикасы ретінде – сауаттылықтан бастап жеке оқыту контентін құруға дейін, білім алушылардың цифрлық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • түсініктер мен терминдерді тұжырымдауда, табиғи экологиялық құбылыстар мен жағдайларды, білім беру үдерісінде түсіндіруде географияның іргелі білімі мен дағдыларын синтездеу
  • экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету
  • әлем мен Қазақстан экономикасының дәстүрлі салаларының сипаттамаларын жасау мүмкіндіктерін бағалау
  • кадастр, картография және ГАЖ технологияларын қолдана отырып, табиғи-аумақтық кешендерді бағалау бойынша алған білімдерін және ғылыми зерттеу әдістерін интеграциялау
  • білім берудің жаңартылған мазмұнының мақсаттарына, міндеттеріне және күтілетін нәтижелеріне сәйкес оқытудың, тәрбиелеудің инновациялық технологияларын қолдану
  • қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесуі мен дамуының физикалық-географиялық және экономикалық-географиялық заңдылықтарының ғылыми көзқарастарын саралау
  • нақты бір аумақтың табиғи компоненттерінің таралу заңдылықтарын түсіндіре отырып, тақырыптық карталарды сипаттау үшін ресурстарды талдау мүмкіндіктерін пайдалану
  • барлық білім алушыларды, оның ішінде инклюзивті қажеттіліктері бар білім беру процесіне қосу мақсатында оқытудың арнайы тәсілдерін пайдалану
  • оқушылардың жеке басын жетілдіру, оның ішінде экономикалық, діни, философиялық, мәдениеттанулық білім, кәсіби және қоғамдық қызметтегі менеджмент туралы ғылыми түсінік негізінде өмірді, мәдениетті, қоршаған ортаны сақтау үшін еркіндік пен жауапкершілікті қалыптастыру үшін іс-шаралар жоспарын әзірлеу
  • географиялық білімді, кеңістіктік ойлауды және картографиялық, геоақпараттық дағдыларды тәжірибеде қолдану
  • экономикалық-географиялық үрдістермен құбылыстарды сипаттау әдістерін, есептеу-графикалық жұмыстарды орындау дағдыларын (кестелерді толтыру, графиктер, сызбалар салу және т.б.), экономикалық-географиялық ақпаратты ұсыну тәсілдерін қолдана отырып, оқуға ынта қалыптастыру
  • оқушыларды географияның әртүрлі салалары мен нысандарының сапалық және сандық көрсеткіштерін, сондай-ақ үлгілік географиялық сипаттамаларын пайдалануға қызықтыру
Top