Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04104 Менеджмент (ҒПМ 2ж) в ЕТУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Басқару және бақылау құралдарын кәсіби меңгерген болашақ маман-менеджерлерді, педагогтарды, орта және жоғары буын басшыларын дайындау, сондай-ақ ғылыми және бизнес әзірлемелерде болашақ ғалымдар мен зерттеушілер болу үшін білімін жалғастыруға ұмтылатындарды дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектеп педагогикасы пәнінде классикалық және заманауи фундаменталды теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздері жоғары мектеп педагогикасы, отандық және шетелдік педагогикалық тұжырымдамалар, теориялар, технологиялар. Оқыту, дамыту және тәрбиелеу, педагогикалық үдеріске негізделген тұтас, көп өлшемді, көп деңгейлі аксиологическом, культурологическом, синергетическом, акмеологическом, герменевтикалық метапринциптерде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ойды басқару эволюциясы және менеджмент мектептері

    Ойды басқару эволюциясы және менеджмент мектептері ұйымның және қазіргі заманғы бизнес-қоғамдастықтың өзгермелі қажеттіліктері мен талаптарын көрсететін кешенді және алуан түрлі процесс болып табылады. Әрбiр басқару мектебiнiң өзiнiң артықшылықтары мен кемшiлiктерi бар және оларды жиынтық пайдалану ұйымда басқарудың тиiмдiлiгi мен тиiмдiлiгiн арттыруға ықпал етуi мүмкiн

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік даму және этика

    Әлеуметтік даму және этика - бұл адамгершілік, әділдік және жауапкершілік қағидаттары негізінде қоғам мен адамдар арасындағы қатынастарды жетілдіру процесі. Әлеуметтік даму мен этиканың негізгі қағидаттары адами қадір-қасиетті құрметтеуді, әділеттілікті, ынтымақтастықты және қоғам алдындағы жауапкершілікті қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Ұйымдардағы басқару мен көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін зерттейтін пән. Ол жұмыс ортасындағы адамдардың мінез-құлқын түсінуге, қызметкерлерді ынталандыруға, тиімді командаларды құруға және басқару дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс эмоциялардың, когнитивті процестердің және әлеуметтік өзара әрекеттесудің шешім қабылдауға, қарым-қатынасқа және ұйымдастырушылық мәдениетке қалай әсер ететінін түсінуге көмектесетін теориялар мен модельдерді қарастырады. Магистранттар басқарудың тиімділігін арттыру, тұлғааралық қатынастарды жақсарту және ұжымда салауатты психологиялық атмосфера құру үшін психологиялық білімді қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    «Ғылым тарихы мен философиясы» пәні ғасырлар бойы ғылыми білім мен әдістердің эволюциясын, сондай-ақ ғылымның табиғатымен, оның қоғамдағы рөлімен және ғылыми қызметтің этикалық аспектілерімен байланысты философиялық мәселелерді зерделейді. Магистранттар негізгі тарихи кезеңдермен, ғылыми революциялармен және ғылыми ойлауды қалыптастырған негізгі тұжырымдамалармен танысады. Курс шеңберінде ғылым, мәдениет және қоғам арасындағы өзара іс-қимыл талданады, сондай-ақ эмпиризм, рационализм және конструктивизм сияқты түрлі философиялық тәсілдер қарастырылады. Пәннің мақсаты - сыни ойлауды және ғылыми процестерді ұғыну қабілетін дамыту, бұл болашақ мамандарға олардың кәсіби қызметінің мәнмәтінін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көшбасшылық және басқару манері

    Көшбасшылық пен басқару стилі көшбасшы өз командасына ықпал ету және қойылған мақсаттарға қол жеткізу үшін пайдаланатын тәсілдер мен әдістерді қамтиды. Басқарудың авторитарлық, демократиялық, трансформациялық және ахуалдық сияқты бірнеше негізгі стилі бар. Олардың әрқайсысының әртүрлі жағдайларда өзіндік ерекшеліктері мен тиімділігі бар. Көшбасшы табысқа жету үшін өзінің басқару стилін өз командасының нақты жағдайлары мен қажеттіліктеріне бейімдей білуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджменттің теориялық аспектілері

    Менеджменттің теориялық аспектілері көшбасшылар мен басқарушыларға ұйымды тиімді басқаруға көмектесетін түрлі тәсілдер мен тұжырымдамаларды қамтиды. Оларға классикалық мектеп, мінез-құлық мектебі, жүйелік тәсіл, Х және У тұжырымдамасы теориясы, ахуалдық көшбасшылық теориясы және т.б. жатады. Осылайша, менеджменттің теориялық аспектілері стратегияларды қалыптастыруда, шешім қабылдауда және ұйым ресурстарын басқаруда маңызды рөл атқарады, бұл оның табысты дамуына және қойылған мақсаттарға қол жеткізуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен методология

    «Ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдіснамасы» пәні ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі әдістері мен тәсілдерін зерделеуге арналған. Магистранттар зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдауға, деректерді жинау және талдау әдістерін таңдауға, зерттеу нәтижелерін бағалауға және түсіндіруге үйренеді. Пән шеңберінде сондай-ақ негізделген тұжырымдарды құру қағидаттары, ғылыми зерттеудің этикалық аспектілері және ғылыми мәтіндерді ресімдеуге қойылатын негізгі талаптар зерделенеді. Осы пәнді оқыту ғылыми ойлау мен дербес ғылыми жұмыс дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    «Шет тілі (кәсіптік)» пәні халықаралық ортада табысты кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттерді дамытуға бағытталған. Ол таңдалған мамандану саласына байланысты ерекше лексика мен терминологияны, сондай-ақ іскерлік қарым-қатынас жасау, келіссөздер жүргізу және шет тілінде кәсіби құжаттар жазу дағдыларын қамтиды. Курс шеңберінде магистранттар мамандандырылған мәтіндерді талдауға және түсіндіруге үйренеді, сондай-ақ ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын дамытады, бұл оларға шетелдік әріптестерімен және әріптестерімен тиімді өзара іс-қимыл жасауға мүмкіндік береді. Негізгі назар тілді кәсіби ортада пайдаланудың практикалық аспектілеріне аударылады, бұл жаһанданған еңбек нарығының сын-қатерлеріне дайын сенімді және құзыретті мамандарды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дағдарысқа қарсы басқару

    «Дағдарысқа қарсы басқару» пәні ұйымдардағы дағдарыстық жағдайларға тиімді ден қою үшін қажетті негізгі аспектілер мен әдістерді қамтиды. Магистранттар дағдарысты басқарудың теориялық негіздерін, сондай-ақ дағдарыстардың себептерін диагностикалауға және талдауға, олардың салдарын болдырмау және азайту стратегияларын әзірлеуге мүмкіндік беретін практикалық құралдарды зерделейді. Дағдарыс жағдайында өзгерістерді, коммуникацияларды басқаруға және одан кейін қалпына келтіруге ерекше көңіл бөлінеді. Оқыту барысында тәжірибеден нақты кейстер қарастырылады, бұл болашақ мамандарға сыни ойлауды және тұрақсыз ортада шешім қабылдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Бұл пән белгісіздік пен тәуекел жағдайында ұйымды табысты басқару үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады, бұл қазіргі заманғы бизнес үшін өзекті болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджмент сапасы

    Сапа менеджменті пәні ұйымдарда өнімдер мен қызметтердің сапасын басқарудың кешенді тәсіліне шоғырланады. Ол процестердің тиімділігін арттыру үшін стратегияларды, әдістер мен құралдарды әзірлеуді қоса алғанда, сапаны қамтамасыз ету жүйелерінің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Магистранттар ISO 9001 сияқты сапа менеджментінің қазіргі заманғы үлгілерін, сондай-ақ Kaizen және Six Sigma сияқты үздіксіз жақсарту қағидаттарын үйренеді. Тәуекелдерді талдау мен бағалауға, өзгерістерді басқаруға және қызметкерлерді сапаны қамтамасыз ету процестеріне тартуға баса назар аударылады. Бұдан басқа, курс сапаның компанияның басқа бизнес-процестерімен және стратегияларымен өзара іс-қимылын зерделеуді қамтиды, бұл ұйымдардың бәсекеге қабілеттілігі мен орнықты дамуын арттыруда сапаның рөлін тұтастай түсінуді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджмент жүйесіндегі HR

    HR-менеджмент пәні ұйымдарда адам ресурстарын басқарудың теориялық және практикалық аспектілерін терең зерделеуді білдіреді. Курс аясында талантты қызметкерлерді тартумен, дамытумен және ұстаумен байланысты негізгі тұжырымдамалар мен әдістер қарастырылады. Магистранттар персоналды іріктеу процесін, оның тиімділігін бағалауды, корпоративтік мәдениетті құруды және көшбасшылық қасиеттерді дамытуды зерделейді. Уәждеу, оқыту және мансаптық өсу мәселелеріне, сондай-ақ HR-дегі цифрлық технологияларды пайдалану және деректерді талдау сияқты заманауи трендтерге баса назар аударылады. Оқыту нәтижесінде магистранттар адам ресурстарын тиімді басқару үшін қажетті дағдыларды алады, бұл оларға тез өзгеретін бизнес ортаның талаптарына бейімделуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Операциондық менеджмент (ілгерлемелі курс)

    «Операциялық менеджмент (озық курс)» пәні ұйымдардағы операцияларды басқарудың қазіргі заманғы әдістері мен стратегияларын терең түсінуді ұсынады. Курс шеңберінде магистранттар өндірістік процестерді оңтайландыруды, жеткізу тізбектерін басқаруды, сондай-ақ негізделген шешімдер қабылдау үшін талдамалық құралдарды пайдалануды қоса алғанда, күрделі тұжырымдамаларды зерттейді. Үнемді өндіріс және тиімділікті арттыруға және шығындарды азайтуға көмектесетін алты сигма сияқты инновациялық технологиялар мен әдіснамаларды енгізуге ерекше көңіл бөлінеді. Сондай-ақ, курс операциялық менеджменттегі стратегиялық жоспарлау аспектілерін, сапа мен тәуекелдерді басқаруды, сондай-ақ тұрақты даму мәселелерін қамтиды. Практикалық кейстер мен жобалық жұмыстар магистранттарға нақты бизнес-ахуалдар контексінде сыни ойлау және талдау дағдыларын дамыта отырып, теориялық білімді практикада қолдануға мүмкіндік береді. Нәтижесінде магистранттар тез өзгеретін бизнес-орта жағдайында операцияларды тиімді басқару үшін қажетті құзыреттерге ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі сандық әдістер

    Бизнестегі сандық әдістер пәні бизнес-процестерді талдау және басқарушылық шешімдер қабылдау үшін математикалық және статистикалық тәсілдерді қолдануды зерделеуге бағытталған. Курс шеңберінде магистранттар статистикалық талдауды, болжау модельдерін, оңтайландыруды және деректерді талдау әдістерін қоса алғанда, негізгі сандық техникалармен танысады. Маркетинг, қаржы және операциялық процестер сияқты бизнестің әртүрлі салаларында осы әдістерді іс жүзінде қолдануға ерекше назар аударылады. Курс сондай-ақ деректерді өңдеу және талдау үшін қазіргі заманғы бағдарламалық құралдарды пайдалануға назар аударады, бұл магистранттарға үлкен көлемдегі ақпараттармен және күрделі талдамалық міндеттермен жұмыс істеу үшін қажетті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Нәтижесінде, пән магистранттардың сыни ойлауын және нақты бизнес-міндеттерді шешу үшін сандық әдістерді қолдану қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Персоналды басқару

    Персоналды басқару пәні ұйымдарда адами ресурстарды тиімді басқарудың негізгі аспектілерін қамтиды. Магистранттар қызметкерлерді тартудың, іріктеудің, оқытудың және дамытудың, сондай-ақ талантты қызметкерлерді ынталандыру мен ұстап қалудың теориялық және практикалық тәсілдерін зерделейді. Персонал жұмысының тиімділігін бағалау, оң ұйымдастырушылық ахуал жасау және корпоративтік мәдениетті дамыту мәселелеріне ерекше назар аударылады. Курс шеңберінде басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін цифрлық технологияларды пайдалану мен деректерді талдауды қоса алғанда, персоналды басқарудағы заманауи үрдістер қарастырылады. Сондай-ақ еңбек қатынастарының құқықтық аспектілеріне және адамдарды басқарудың этикалық қағидаттарына назар аударылады. Магистранттарда стратегиялық ойлау дағдыларын және серпінді еңбек нарығы жағдайындағы өзгерістерге бейімделу қабілетін қалыптастыру оқыту нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өзгерістерді басқару

    «Өзгерістерді басқару» пәні ұйымдардағы өзгерістер процесінің теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін зерделеуге бағытталады. Ол өзгерістерді тиімді енгізуге, жаңа жағдайларға бейімделуге және қызметкерлер тарапынан қарсылықты азайтуға мүмкіндік беретін негізгі модельдер мен стратегияларды қарастырады. Курс аясында өзгерістерді табысты іске асыруда ұйымның көшбасшылығының, коммуникациясы мен мәдениетінің рөліне назар аударылады. Магистранттар ұйымдық проблемаларды диагностикалау әдістерін зерделейді, өзгерістер жоспарларын әзірлейді және сәтті және сәтсіз өзгерістердің кейстерін талдайды. Оқыту нәтижесінде сыни ойлау дағдылары және өзгерістерді басқарудың стратегиялық тәсілі қалыптасады, бұл болашақ менеджерлерге қазіргі заманғы бизнестің сын-қатерлерін тиімді шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару шешімдерін әзірлеу

    «Басқарушылық шешімдерді әзірлеу» пәні қазіргі заманғы бизнес-процестердің белгісіздігі мен көп қырлы жағдайында шешімдерді тиімді қабылдау үшін қажетті дағдылар мен білімдерді қалыптастыруға шоғырландырылады. Магистранттар деректерді талдаудың теориялық негіздерін, әдістері мен құралдарын, сондай-ақ басқару стратегиялары мен тактикаларын әзірлеудің практикалық тәсілдерін зерделейді. Сын тұрғысынан ойлауға, тәуекелдерді талдауға және түрлі басқару шешімдерінің салдарын бағалауға баса назар аударылады. Командалардағы жұмыс пен коммуникациялық дағдыларды әзірлеу ерекше орын алады, бұл болашақ мамандарға әртүрлі мүдделі тараптармен табысты өзара іс-қимыл жасауға және өз идеяларын нақты тәжірибеде тиімді іске асыруға мүмкіндік береді. Тәртіп басқару проблемаларына кешенді көзқарасты қалыптастыруға және оңтайлы шешімдерді іздеуде креативтілікті дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаhандық менеджмент

    Жаһандық менеджмент пәні халықаралық бизнес-ортада қолданылатын басқару стратегиялары мен практикаларын зерделеуге бағытталған. Ол халықаралық нарықтарды талдауды, мәдени айырмашылықтарды, сондай-ақ компаниялардың қызметіне әсер ететін құқықтық және экономикалық жағдайларды қоса алғанда, жаһандық деңгейде бизнес жүргізудің негізгі аспектілерін қамтиды. Магистранттар цифрландыру, орнықты даму және әлеуметтік жауапкершілік сияқты жаһандық үрдістер мен сын-қатерлерді ескеретін стратегияларды әзірлеу және іске асыру әдістерімен танысады. Мәдениетаралық коммуникация дағдыларына және көпұлтты командаларды басқаруға ерекше назар аударылады, бұл болашақ менеджерлерге әртүрлі жағдайларға тиімді бейімделуге және халықаралық аренада табысты бәсекеге түсуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік менеджмент

    «Корпоративтік менеджмент» пәні олардың тиімді жұмыс істеуі мен дамуына әсер ететін негізгі аспектілерді талдай отырып, ұйымдарды стратегиялық басқаруға шоғырланады. Магистранттар ұйымдық дизайн, корпоративтік мәдениет және инновациялық менеджмент мәселелерін қоса алғанда, корпоративтік құрылымдарды басқарудың теориялық және практикалық тәсілдерін зерделейді. Мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл мәселелеріне, сондай-ақ цифрландыру және орнықты даму саласындағы қазіргі заманғы үрдістерге ерекше назар аударылады. Оқыту процесінде тез өзгеретін бизнес-орта жағдайында компаниялардың бәсекеге қабілеттілігі мен орнықтылығын арттыруға ықпал ететін стратегияларды әзірлеуге баса назар аударылады. Пән сондай-ақ нақты кейстерді талдауды қамтиды, бұл магистранттарға алған білімдерін практикалық қызметте қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық басқару шешімдері

    «Стратегиялық басқару шешімдері» пәні ұйымдарда стратегиялық жоспарлау және шешім қабылдау процестерін терең түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында магистранттар сыртқы және ішкі ортаны бағалауды, стратегияларды тұжырымдауды және оларды іске асыруды қоса алғанда, стратегиялық менеджменттің негізгі аспектілерін талдайды. Негiзгi назар белгiсiздiк және бәсекелестiк күрес жағдайында негiзделген басқару шешiмдерiн қабылдауға мүмкiндiк беретiн әдiстер мен құралдарға аударылады. Сондай-ақ, сыни ойлауды және кешенді талдауға қабілеттілікті дамытуға ықпал ететін табысты және сәтсіз стратегиялар жағдайлары қарастырылады. Магистранттар теориялық білімдерін практикада қолдануды үйренеді, бұл оларға басқару саласындағы нақты сын-қатерлерді тиімді шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни тұрғысынан ойлау және шешім қабылдау

    «Сыни тұрғысынан ойлау және шешім қабылдау» пәні белгісіздік жағдайында талдау, бағалау және пікірлерді негіздеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар ақпаратты сыни талдау әдістерін үйренеді, логикалық қателіктер мен бейтараптылықты тануға үйренеді, сондай-ақ негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін техникаларды меңгереді. Курстың маңызды аспектісі шешім қабылдау процесіне эмоциялық және әлеуметтік факторлардың әсерін қарау болып табылады. Бұдан басқа, нақты кейстерді талдау және пікірталасқа қатысу арқылы теориялық білімді практикалық қолдануға баса назар аударылады. Оқыту нәтижесінде магистранттар күрделі міндеттерді неғұрлым тиімді шешуге және кәсіби қызметте өз ұстанымдарын негіздеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стартап (Іске қосу)

    «Стартап (Іске қосу)» пәні жаңа бизнес-идеяларды құрумен және дамытумен байланысты процестерге арналған. Ол идеяны генерациялаудан бастап, оның өміршеңдігін бағалаудан бастап, бизнес-модель мен нарыққа шығу стратегиясын әзірлеуге дейінгі стартапты қалыптастырудың негізгі аспектілерін қамтиды. Магистранттар нарықты зерттеу және талдау әдістерін, сондай-ақ қаржылық жоспарлау және ресурстарды басқару қағидаттарын зерделейді. Инвесторлармен жұмысты, тиімді командалар құруды және маркетингтік стратегияларды жүзеге асыруды қоса алғанда, практикалық дағдыларға баса назар аударылады. Курс сондай-ақ стартаптар тап болатын тәуекелдер мен сын-қатерлерді қарастырады және оларды еңсеруге арналған құралдарды ұсынады. Нәтижесінде, магистранттар өз бизнесін табысты іске қосу және басқару үшін қажетті стартап-мәдениетті және дағдыларды кешенді түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ілгерлемелі стратегиялық менеджмент

    Озық стратегиялық менеджмент пәні бизнестің қазіргі заманғы жағдайларында стратегиялық басқаруды тереңдетіп зерделеуге бағытталған. Курс шеңберінде магистранттар күрделі стратегиялық проблемаларды талдайды, ұйымдар мен салалар деңгейінде стратегияларды қалыптастыру және іске асыру тетіктерін зерттейді. Бағдарлама стратегиялық талдаудың негізгі тұжырымдамаларын, теориялары мен модельдерін, сондай-ақ бизнестің бәсекеге қабілеттілігі мен орнықтылығын бағалау әдістерін қамтиды. Инновациялық менеджмент, цифрлық трансформация және жаһандану мәселелеріне, сондай-ақ белгісіздік пен жылдам өзгеретін орта жағдайында стратегияларды әзірлеудің практикалық аспектілеріне ерекше назар аударылады. Магистранттар стратегиялық деңгейде негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті талдамалық және сыни дағдыларды дамытады, сондай-ақ алған білімдерін нақты бизнес-жағдайларда қолдануға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі

    Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі пәні қазіргі заманғы бизнестегі әлеуметтік жауапкершіліктің рөлі мен маңыздылығын зерделеуге бағытталған. Ол компаниялардың қоғаммен, экологиямен және экономикамен өзара іс-қимылының теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін қамтиды. Курс аясында тұрақты даму, бизнес этикасы, корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің компаниялардың беделі мен бәсекеге қабілеттілігіне әсері сияқты негізгі тұжырымдамалар қарастырылады. Магистранттар әлеуметтік және экологиялық факторларды өз қызметіне ықпалдастыру үшін әртүрлі ұйымдар қолданатын нақты кейстер мен стратегияларды талдайды. Негізгі назар әлеуметтік бастамаларды іске асырудың тиімді тәсілдерін әзірлеуге және олардың бизнес пен қоғамға әсерін бағалауға аударылады. Курс студенттерде әлеуметтік жауапкершілік саласында негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан ойлау және дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Венчурлық менеджмент

    «Венчурлік менеджмент» пәні венчурлік кәсіпорындарды құру мен басқарудың негізгі аспектілерін қамтиды. Ол инвестицияларды тарту, стартаптарды бағалау және өсу стратегияларын әзірлеу процестеріне назар аударады. Магистранттар нарықтарды талдау, командаларды қалыптастыру, сондай-ақ тәуекелдерді басқару әдістерін зерделейді, бұл оларға венчурлік капиталдың динамикасын және инновациялық бизнес-модельдердің ерекшелігін түсінуге мүмкіндік береді. Практикалық кейстерге және нақты жобалармен өзара іс-қимылға көп көңіл бөлінеді, бұл болашақ менеджерлерге белгісіздік жағдайында шешім қабылдау дағдыларын дамытуға көмектеседі. Курстың негізгі мақсаты венчурлік жобаларды тиімді басқаруға және олардың бәсекелестік ортада табысты дамуына ықпал етуге қабілетті мамандарды даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәуекелді басқару

    Тәуекелдерді басқару пәні магистранттарда қызметтің түрлі салаларындағы ұйымдар ұшырасатын тәуекелдерді сәйкестендіру, талдау және азайту саласында терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде сандық және сапалық бағалауды, басқару стратегиясын әзірлеуді және тәуекел факторларының мониторингін қоса алғанда, тәуекелдерді басқарудың негізгі әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Тәуекелдерді басқару жүйелерін корпоративтік практикаға енгізуге, сондай-ақ нормативтік реттеу аспектілері мен этикалық мәселелерге ерекше назар аударылады. Магистранттар сондай-ақ нақты кейстерді зерделейді және теориялық білімді практикада қолдану мүмкіндігіне ие болады, бұл сыни ойлауды дамытуға және белгісіздік жағдайында негізделген шешімдер қабылдау қабілетіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент жүйесіндегі PR

    PR-менеджмент пәні ұйымдардың оң имиджін қалыптастыруға және қолдауға бағытталған қоғамдық байланыстар мен коммуникацияларды басқарудың негізгі аспектілерін қамтиды. Магистранттар PR мақсаттарын, функциялары мен әдістерін, сондай-ақ коммуникация стратегиялары мен тактикаларын әзірлеудің практикалық дағдыларын қоса алғанда, оның теориялық негіздерін зерделейді. Мақсатты аудиторияны талдауға, контент жасауға, медиамен жұмыс істеуге, сондай-ақ дағдарыстық жағдайларды басқаруға баса назар аударылады. Бұдан басқа, курс цифрлық технологиялардың PR-ға және осы саладағы жаңа трендтерге әсерін қарастырады, бұл болашақ мамандарға коммуникациялық ортадағы өзгерістерге тиімді бейімделуге мүмкіндік береді. Оқыту нәтижесінде магистранттар теориялық білімді ғана емес, сонымен қатар қоғамдық байланыстарды басқару саласындағы табысты мансап үшін қажетті практикалық дағдыларды да алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық менеджмент (ілгерлемелі курс)

    «Инновациялық менеджмент (ілгерлемелі курс)» пәні ұйымдарда инновацияларды басқару стратегиялары мен әдістерін тереңдетіп зерделеуге бағытталған. Курс шеңберінде инновациялық шешімдерді жасау мен енгізудің негізгі аспектілері қаралады, сондай-ақ инновациялық процестерді тиімді басқаруға ықпал ететін заманауи үрдістер мен құралдар талданады. Магистранттар бизнестің бәсекеге қабілеттілігіндегі инновациялардың рөлін зерттейді, венчурлік қаржыландыру мен корпоративтік инкубаторларды қоса алғанда, инновациялық қызметті қолдау тетіктерін зерттейді. Практикалық кейстерге және жобалық қызметке ерекше назар аударылады, бұл белгісіздік жағдайында талдау және шешім қабылдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Курс сондай-ақ инноватикаға пәнаралық көзқарас пен түрлі стейкхолдерлермен өзара іс-қимыл аспектілерін қамтиды, бұл қазіргі заманғы бизнесте инновацияларды басқарудың кешенді пайымын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тәуекелдерді басқару жүйесін әзірлеу, ұйымдағы тәуекелдерді басқару процесін реттеу, бақылау және бақылау. Жоба тәуекелдерін сәйкестендіру, жоба тәуекелдерінің тізілімін қалыптастыру, жобаның сәйкестендірілген тәуекелдеріне сапалық және сандық талдау жүргізу, сондай-ақ жоба тәуекелдерін басқару кезінде қолданылатын әдістерді, құралдарды, әдістерді қолдануға қатысу
  • Командада жұмыс істей және HR-менеджменттің міндеттерін шеше білу және ұйымның стратегиялық нәтижелеріне қол жеткізу мақсатында көшбасшылық пен командалық құрылым көрсету үшін жағдай жасай білу. Жобамен жұмыс істеу кезінде коммуникативтілік, байқаушылық және этикалық мінез-құлыққа ие болу
  • Академиялық, ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік және қоғамдық қызметті жүзеге асыру. Білім, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдар әзірлеу. Жасанды интеллект ресурстарын пайдалана отырып, оқытудың қазіргі заманғы және инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларын қолдану. Кәсіби қызметті цифрландыру қажеттілігін сезіне отырып, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана білу. Жобаны iске асырудың сыртқы және iшкi факторларын ескеру
  • Оқу сабақтарын өткізуде кәсіптің ерекшелігін ескеру, кәсіптегі инновацияны оқу процесіне экстраполяциялау (жоғары білім беру бағыты бойынша). Жоғары мектеп педагогикасы, оқыту әдістемесі саласындағы білімді кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану дағдыларын көрсету
  • Жобаның сапасына қойылатын талаптардың сақталуын тексеру, жобаның бақылау тексерулері мен аудитінің қағидаттары мен әдістемесін түсіну. Халықаралық сапа сертификаттарын алу және менеджменттің халықаралық сапа стандарттарына сәйкестігі кезеңдерінде жобаның сапасын басқару кезінде пайдаланылатын әдістерді, құралдарды, техникаларды қолдану
  • Күрделі жағдайларды талдау, теңдестірілген шешім қабылдау және барлық мүдделі тараптардың іс-әрекеттерін тиімді үйлестіру, экономика, қаржы, басқару және құқық туралы білімге ие болу. Жобаны құру кезінде операциялық қызметті дағдарысқа қарсы басқару туралы кешенді идеяны көрсету және оларды жою мақсатында ұсыныстар әзірлеу және/немесе шаралар қабылдау
  • Ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыру, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс істеу. Барлық дәстүрлі қызмет салаларында іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін еркін қолдану туралы білімдерін көрсету. Кезеңмен енгізу мүмкіндігімен халықаралық және қазақстандық еңбек нарығындағы Инновациялық процестерді зерделеу
  • Әр түрлі аудиториямен ауызша да, жазбаша да тиімді қарым-қатынас жасай білу. Ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді PR стратегияларын әзірлеу, іс-қимыл жоспарларын құру, тиісті PR (қоғаммен байланыс) құра отырып, стратегиялық маркетинг кешенін әзірлеу мен іске асыруда құзыреттілікті көрсету. Деректерді талдау және түсіндіру, әртүрлі ақпарат негізінде қорытынды жасауға қабілетті болу
  • Адалдық, ашықтық, жауапкершілік және құрмет сияқты жобаны құру кезінде бизнестегі этиканың негізгі принциптерін түсіну. Команданы шабыттандыру және ынталандыру қабілеті, этикалық шешімдер қабылдау және басқаларға үлгі ретінде әрекет етуге қабілетті болу. Корпоративтік мәдениетті және оған компания қызметкерлерін ендіру жүйесін құра білу; іскерлік қатынастар этикасының қағидаттарын қолдану
  • Стратегиялық индикаторлармен жұмыс істейтін команданы үйлестіру және жүргізу. Қалыптастырушы жобалардың стратегиялық басымдықтарын көрсететін мақсаттар мен стратегияларды әзірлеу. Мүдделі тараптармен тиімді ақпарат алмасуды құру. Микро-макроэкономикалық көрсеткіштерді талдау негізінде ұйымның стратегиялық индикаторларын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару
  • Адаптивті басқаруды, жасанды интеллектті және деректерді басқаруды және т. б. қарастыру. Стратегиялық бастамаларды әзірлеу: дағдылар негізгі басымдықтар мен стратегиялық мақсаттарды анықтау, мақсаттар мен міндеттерді тұжырымдай білу. Менеджменттегі өзекті инновациялық өзгерістер қажеттілігін ескере отырып фирманы дамытудың стратегиялық жоспарын әзірлей білу
  • Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды / шығармашылық жобаларды орындауға қатысуда белсендігін арттыру, оқытуда тәжірибеге бағдарланған әдістерді қолдану. Оқу процесінде ғылыми-әдістемелік өнімдерді әзірлеу және қолдану. Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді, бизнестегі зерттеудің сандық әдістерін және менеджменттің теориялық аспектілерін пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жүзеге асыру дағдыларын көрсету
Top