Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01402 Бейнелеу өнері және сызу в Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – көркемдік білім саласында жоғары кәсіптендірілген білікті педагогикалық кадрларды даярлау, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кәсіптік іс-әрекетін жүзеге асыру қызметіне сәйкес төмендегі бағыттарда жүргізеді: - оқу ақпаратын трансляциялау, заманауи ғылыми деңгейдекөркем еңбек, графика және жобалаусаласында білімді өздігінен алу; - оқушыларға әлемдік және ұлттық мәдениеттің ерекше үлгіде көрінетін, әлеуметтік жүйедегі құндылықтарды оқыту; - оқушыларға көркемдік білім мазмұнын, көркемдік-шығармашылық білім ортасында зерттеудімеңгерту деңгейін жүйелі оқыту
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Визуалды өнер-1 (Сурет)
Визуалды өнер-1 (Кескіндеме)
Жас ерекшелік физиологиясы және қауіпсіздік негіздері
-
2 Оқу жылы
Композициялық сурет
Педагогикалық психология
Педагогика
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Кәсіби қазақ (Орыс) тілі
Үй мәдениеті, тамақтану мәдениеті
Өлкетану
Орта білім беру саласындағы нормативтік - құқықтық актілер және іс жүргізу
Композиция негіздері
Құрал жабдықтардың технологиясы
-
3 Оқу жылы
Инженерлік графика және жобалау
Инклюзивті білім беру
Жаңа кезең өнері
Заманауи дизайн
Көркем еңбекті оқыту әдістемесі
Визуалды өнер тарихы және теориясы
Дизайн және технология
Графика және жобалау оқыту әдістемесі
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Сызба геометриясы және перспектива
Визуалды өнер – 2 (Кескіндеме)
Инженерлік сызба
Инклюзивті білім беру жүйесінде арнайы пәндерді оқыт
Академиялық сурет
Визуалды өнер – 2 (Сурет)
Педагогикалық шеберлік негіздері
Академиялық кескіндеме
Мүсін
Табиғи материалдардан мүсін жасау
-
4 Оқу жылы
Тоқыма пластикасы
Компьютерлік графика
Сәндік қолданбалы өнер
Заманауи Қазақстанның бейнелеу өнері
Қазақстанның визуалды өнерінің тарихы мен теориясы
Шеберхана таңдау
Қол өнері негіздері
Ағымдағы өнер (Практикум)
Тоқыма материалдарын көркемдеп өңдеу
Матаға сурет салу
Компьютерлік дизайн элементтері
Білім берудегі жаңа технологиялар
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік, саяси, мәдени саладағы іргелі білім мен дағдылар негізінде қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы рөлі контекстінде көптілді ортада тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынаста белсенді азаматтық ұстаным танытады
- Кәсіби қызмет саласында қазақ, орыс шет тілдерінде іскерлік және практикалық деңгейде қарым-қатынасты ұйымдастыруға қабілетті, өз ойын мемлекеттік және орыс тілінде еркін, сауатты жеткізе біледі
- Мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этика принциптерін түсінеді, педагогикалық қызметте пән саласын, педагогикалық өлшемдерді, білім беру жүйесінің даму үрдістерін, нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттарды жүргізу негіздерін біледі
- Мектептің білім беру мазмұны мен құрылымы бойынша берілетін визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау пәндерінің теориялық білім негіздерін біледі; заманауи сабақтардың алгоритмін жоспарлайды және бағалау критерийлерін жүзеге асырады
- Білім беру ортасындағы зерттеу принцинтері мен әдістері және кәсіби өсуде жеке жоспарларын жүзеге асыру үшін педагогикадағы зерттеу әдістері тәжірибесін қолданады
- Көркем өнер шығармашылығы психологиясы, теориялық негіздер, теориялық қызмет саласында білімді болу, кәсіби қызметін қайта құрастыруда икемділігі мен дағдыларын білу, авторлық шешімдерді жүзеге асырады
- Мақсаттарына жетуде тиімді құрал таңдай білу; педагогикалық технологиялар, педагогикалық жаңашылдық саласында білімді меңгеру; компьютерлік технологиялар және дизайндарды қолдану және таңдау, бағалау, іздеу дағдыларына икемді болады
- Көркемдік және педагогикалық міндеттерді шешуде библиографикалық және басқа да ақпараттық көздерді пайдалана білу икемділігі мен мақсатты аудиториялардың тәуелділігіне түрлі зерттеу қорытындыларын ұсына білуге қабілетті
- Ақпаратты қабылдау, талдау, жалпылау, мақсаттарды қоя білу және оған жету жолдарын таңдау қабілетті; педагогикалық менеджмент саласында білімді болу; педагогикалық мониторинг жүргізу дағдыларына икемді; педагогикалық өлшемдер мен көрсеткіштерін, бақылау-бағалау материалдарын әзірлей біледі; алынған қорытындыларды кіріктіре алады
- Гноселогия, әдістемелік, педагогика және психология саласында білімді меңгерген; ақпаратты басқару дағдыларына икемді; психологиялық-педагогикалық диагностикалар негізінде кешенді мониторинг жүзеге асырады; талдау және синтездеу; педагогикалық рефлексияға қабілетті; зерттеу мәдениетін тұрақты қалыптастыру біледі; тәжірибелік қызметі барысында психологиялық-педагогикалық тәртіптілік бойынша өзінің кәсіби дайындығының деңгейін бағалай алады