Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B07112 Аспап жасау в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Математика 1

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппарат негіздерімен таныстыру; логикалық ойлауды дамыту, қолданбалы мәселелерді математикалық зерттеу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны: сызықтық алгебра. Векторлық алгебра. Аналитикалық геометрия. Талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есебі. Бір айнымалы функцияның интегралдық есебі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аспап жасауға кіріспе

    Теориялық зерттеулер. Модельдеу. Эксперименттік зерттеу. Эксперименттік зерттеулер нәтижелерін өңдеу және тіркеу. «Аспап жасау» мамандығының сипаттамасы, кәсіптік қызметтің бағыттары, объектілері мен түрлері. Аспаптардың рөлі мен қазіргі жағдайы. «Аспаптау» мамандығы бойынша бітірушінің білім беру бағдарламасы мен біліктілік сипаттамасы. Ғылымға кіріспе. Зерттеу кезеңдері. Академиялық адалдық. Плагиат. Әдеби шолу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математика 2

    Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппарат негіздерімен таныстыру; логикалық ойлауды дамыту, қолданбалы мәселелерді математикалық зерттеу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны: бірнеше айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеу. Бірнеше айнымалы функциялардың интегралдық есебі. Қос және үштік интегралдар. Дифференциалдық теңдеулер. Сандық және функционалдық қатарлар. Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физика 1

    Кинематика элементтері. Материалдық нүктенің динамикасы және қатты дененің трансляциялық қозғалысы. Еңбек пен энергия. Қатты дене механикасы. Гравитация. Өріс теориясының элементтері. Сұйықтық механикасының элементтері. Арнайы салыстырмалылық теориясының элементтері. Идеал газдардың молекулалық кинетикалық теориясы. Термодинамика негіздері. Нақты газдар, сұйықтар мен қатты денелер. Электростатика. Тұрақты электр тогы. Металдардағы, вакуумдағы және газдардағы электр тогы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сызба геометриясы және инженерлік графика

    Пәнді оқытудың мақсаты – ҚҚБЖ стандарттарына сәйкес сызбаларды сала білу, оларды оқи білу, техникалық бұйымдардың кескінін ала білу, конструкторлық құжатты рәсімдей білу дағдыларын қалыпастыру. Пәннің мазмұны: конструкторлық құжаттаманы рәсімдеу стандарттары. Сурет салудың теориялық негіздері. Нүктенің және түзудің проекциясы. Жазықтық. Түзу мен жазықтықтың, екі жазықтықтың өзара орналасуы. Аксонометриялық проекциялар. Кескіндер-түрлері, тіліктер және қималар. Қосылыстары ажырайтын және ажырамайтын. Көпқырлылылар. Бұйымдар мен конструкторлық құжаттардың түрлері. Қисық сызықтар мен беттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы механика

    Пәнді оқытудың мақсаты – студенттің арнайы инженерлік пәндерді сәтті оқып білуі үшін қажет болатын жалпы техникалық даярлығының негізін қалау, сонымен қатар механика саласында машиналар, аспаптар мен аппараттарды жобалауда және пайдалануда қажет болатын білім мен дағдыларды беру. Пәннің мазмұны: статика, кинематика және динамика. Механизмдердің негізгі түрлерінің сұлбаларын жобалау әдістері. Механизмдер мен машиналардың кинематикалық сипаттамаларын анықтаудың жалпы әдістері. Тораптар мен машиналардың бөлшектерін жобалаудың жалпы сұрақтары. Механикалық берілістер. Тісті берілістер. Иірмекті (червякты) берілістер. Шынжырлы және белдікті берілістер. Қосылыстар. Механизмдер мен машиналардың сүйемелдеуші және негізгі бөлшектері. САЕ есептеу элементтерімен курстық жобалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Механика

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерде машиналар мен механизмдерді талдау және жіктеу үшін, сондай-ақ механизмдер теориясын, инженерлік құрылымдардың динамикасы мен беріктігін, тісті берілістердің және қосылыстардың әртүрлі түрлерін оқу үшін қажетті негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Механизмдердің құрылғылары мен жұмыс принциптерін зерттеу. Машиналардың зерттелуі мен жіктелуі. Механизм теориясы. Инженерлік құрылымдардың динамикасы мен беріктігі. Құрт берілісі. Шынжырлы және белбеу жетектер. Қосылымдар. Механизмдер мен машиналардың тірек және тірек бөліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Физика 2

    Магнит өрісі. Электромагниттік индукция. Заттың магниттік қасиеттері. Максвелл теориясының негіздері. Механикалық және электромагниттік тербелістер. Серпімді толқындар. Электромагниттік толқындар. Геометриялық оптика. Кедергі. Дифракция. Электромагниттік толқындардың затпен әрекеттесуі. Жарық поляризациясы. Сәулеленудің кванттық табиғаты. Бордың атом теориясы. Кванттық механиканың элементтері. Атом ядросы физикасының элементтері. Элементар бөлшектер физикасының элементтері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Химия

    Пәнді оқытудың мақсаты – негізгі химиялық ережелерді, заңдар мен мәліметтерді оқып білу, кәсіби қызмет саласында қарапайым зертханалық химиялық зерттеулерді орындау дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны: Кіріспе. Химияны зерттеу пәні. Химияның негізгі заңдары. Атом құрылысы. Д.И. Менделеевтің периодтық заңы. Химиялық байланыс және молекулалардың құрылымы. Заттың конденсацияланған күйі. Химиялық термодинамика негіздері. Химиялық кинетика негіздері. Ерітінділер. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Электрохимия негіздері. Химияның арнайы бөлімдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерде информатика және техника саласындағы күрделілігі әртүрлі есептерді шешуге мүмкіндік беретін алгоритмдерді құрастыруға және бағдарламаларды жазуға қажетті негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Компьютерде бағдарламалау мен мәліметтерді ұсынудың негіздерін үйрену. Алгоритмдердің негізгі құрылымдары мен алгоритм деңгейлері. Алгоритм теориясының негізгі түсініктері. Алгоритм түрлері, оларды ұсыну тәсілдері және олардың қасиеттері. Алгоритмді жобалау әдістері: жеке мақсат әдісі, көтеру әдісі, тармақталған және байланысқан алгоритмдер, рекурсивті алгоритмдер, іздеу және сұрыптау алгоритмдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Бағдарламалау технологиялары және тілдері

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерде әртүрлі бағдарламалау тілдерін меңгеру және практикалық есептерді шешу үшін заманауи бағдарламалық жасақтама әзірлеу технологияларын қолдану үшін қажетті негізгі білім мен дағдыларды дамыту болып табылады. Курс компьютерде бағдарламалау мен мәліметтерді ұсынудың негіздерін үйретуге арналған. Қолданбалы есептерді шешу үшін білім мен дағды меңгеріледі. Алгоритмдердің негізгі құрылымдары мен алгоритм деңгейлері. Алгоритм теориясының негізгі түсініктері. Алгоритм құру әдістері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Аспап жасаудағы материалтану

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерде аспаптар мен техникалық құрылғыларды әзірлеу және жасау кезінде материалдарды таңдау, талдау және қолдану үшін қажетті негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Физикалық -техникалық қасиеттерді, конструктивті, арнайы, негізгі электрлік, композициялық материалдарды өндіру технологиясын, өңдеу ерекшеліктерін, олардың жеке қасиеттерін ескере отырып, аспап жасауда қолдану аймақтарын, бұрыннан бар материалдарды жетілдіру, жаңа материалдар жасау бағыттарын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Экология негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің бойында экологиялық сананы, табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: биосфера туралы ілім. Экологиялық факторлар және экологиялық жүйелер. Биосфера ресурстарының шектеулілігі. Энергетиканың экологиялық мәселелері. Атмосфераның және гидросфераның ластану көздері. Атмосфераны ластанудан қорғау. Қазақстан Республикасының қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық мәселелері. Тұрақты даму бағыттары. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Физикалық өрістердің теориясы

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерге әртүрлі физикалық өрістердің табиғаты мен қасиеттері туралы іргелі білім беру, сонымен қатар ғылым мен техниканың әртүрлі салаларындағы практикалық есептерді шешу үшін осы өрістерді математикалық сипаттау, талдау және қолдану әдістерін меңгеру болып табылады. Физикалық өріс. Электростатикалық өріс. Электромагниттік өріс. Радиациялық өріс. Жылу өрісі. Акустикалық өріс. Өрістердің қоршаған ортада таралуының негізгі процестері мен олардың затпен өзара әрекеттесуі, сонымен қатар осы процестердің математикалық сипаттамасы мен модельдеуі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Конструкциялық материалдар және олардың ақаулары

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерде құрылымдық материалдарды таңдауға, талдауға және қолдануға, сондай-ақ олардың инженерлік практикадағы кемшіліктерін анықтауға және бағалауға қажетті негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Металдар мен қорытпалардың құрылымы, конструкциялық материалдар, металдарды термиялық және химиялық-термиялық өңдеу, құрылымдық пластмассалар, композиттер, электрлік материалдар; құрылымдық материалдар технологиясы: құймалар мен пластикалық деформациялау арқылы дайындамалар алу, материалдарды дәнекерлеу мен желімдеу, өңдеудің электрофизикалық және электрохимиялық әдістері, типтік технологиялық жабдықтар мен құралдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің өзін-өзі тануын және қабылданған шешімдер үшін жауапкершілікті, құқықтық нормалар шеңберіндегі іс-әрекеттерге бейімділігін қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: мемлекет және құқық мәні. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы. Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары. Әкімшілік құқық. Азаматтық құқық. Еңбек құқығы. Қылмыстық құқық. Қаржылық, салықтық, экологиялық және жер құқығы. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның әлеуметтік салдары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың факторлары мен шарттары. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді. Қорытынды аттестаттау кейстік міндеттерді шешу түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ақпарат алудың физикалық негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты әртүрлі техникалық және ғылыми қолданбалы салаларда ақпаратты жинау, өңдеу және беру үшін қолданылатын физикалық принциптерді, әдістер мен технологияларды зерттеу болып табылады. Ақпарат алудың жалпы сұрақтары. Басқару объектісімен физикалық өрістер мен енетін заттардың өзара әрекеттесуінің негіздері. Өлшеу ақпаратын алу үшін қолданылатын физикалық құбылыстар мен әсерлер. Өлшеу түрлендіргіштері. Нақты өлшеу, бақылау, диагностика немесе бақылау құралдарына қатысты физикалық құбылыстар мен әсерлерді талдау және синтездеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады. Пәнді оқу міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Интерактивті дәрістер, компьютерлік презентацияларды қолдана отырып белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесінде ғылыми зерттеулердің АКТ-мен байланысы. Әртүрлі объектілер мен процестерді ғылыми зерттеудің негізгі әдістерін, ғылыми зерттеулерді жоспарлаудың негізгі кезеңдерін, қарапайым объектілер мен процестердің аналитикалық және статистикалық модельдерін, эксперименттік деректерді статистикалық өңдеудің ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Өлшеулердің физикалық негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерге инженерлік, ғылыми-техникалық салаларда физикалық шамалар мен параметрлерді дәл анықтау үшін қажетті физикалық өлшемдердің негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру болып табылады. Өндірістегі материалдар мен бұйымдардың қасиеттерін өлшеу мен бақылаудың негізінде жатқан физикалық процестер мен құбылыстарды зерттеу мен жүйелеу және ғылыми зерттеулер. Өлшеу ақпаратын алу үшін қолданылатын физикалық құбылыстар мен әсерлер. Өлшеу ақпаратын алудың физикалық әдістері мен әдістері. Өлшеу түрлендіргіштері. Электрлік шамалар. Электрлік емес шамалардың түрлендіргіштері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Экономика және бизнес негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты – кәсіпкерлік тұрғысынан және жүйелік ойлау дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар оңтайлы шешімдерді қабылдауға даярлау. Пәннің мазмұны: кәсіпкерлік ұғымы. Кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері мен даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту және стратегиясын әзірлеу. Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік тұрғыда реттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жоба 1 - Физикалық шамалардың түрлендіргіштерін зерттеу / Физикалық өрістер теориясы

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерге физикалық шамаларды түрлендіргіштердің теориялық және практикалық негіздерін меңгеру, олардың жұмыс істеу принциптерін, сипаттамаларын талдау және бағалау әдістерін түсіну, сонымен қатар оларды әртүрлі техникалық және ғылыми мәселелерде тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Физикалық және механикалық процестерді зерттеу әдістері. Ғылыми зертханаларда зертханалық зерттеулерді ұйымдастыру. Зерттеу тақырыбы бойынша эксперименттік зерттеу дағдыларын алу (тапсырма бойынша). Физикалық -механикалық эксперименттердің нәтижелерін өңдеу. Зерттеу нәтижелері бойынша есеп дайындау және қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Электротехника және электроника

    Электр жабдықтары мен технологиялық процестерді автоматтандыру және бақылау аппаратурасымен байланысты арнайы пәндерді өту кезінде негіз болатын электр техникалық дайындық. Курстың/пәннің мазмұны: Тұрақты және синусоидалды токтардың сызықты электр тізбектері, үшфазалы электр тізбектері, магниттік тізбектер, электр өлшеу аспаптары, трансформаторлар, тұрақты және айнымалы токтардың электр машиналары, электроника негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Стандарттау, метрология және сертификаттау

    Пәнді оқытудың мақсаты – кәсіби іс-әрекетте стандарттау, сертификаттау мен метрология бойынша нормативтік құжаттарды пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Өнімдер мен қызметтерді өлшеу, сынау және сапасын бақылау әдістері, өлшеу нәтижелерін өңдеу әдістері мен алгоритмдері, өлшеу құралдарын құру принциптері және олардың метрологиялық сипаттамалары. Өнімнің сапасы және тұтынушыларды қорғау. Өнімдер мен өндірістерді сертификаттау және стандарттау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі

    Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандарда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау; халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлардан, апаттардан, табиғи апаттардан қорғау және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану; жойылу салдарын жою болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Өлшеуіш сигналдарды түрлендіру

    Пәнді оқудың мақсаты – өлшеу сигналдарының әртүрлі түрлерін (аналогтық және цифрлық) түрлендірудің принциптері мен әдістерін, оларды инженерлік және ғылыми қолданбаларда адекватты қолдану, өңдеу және түсіндіру үшін зерттеу. Сигнал түсінігі, олардың жіктелуі. Сигналдарды өлшеу. Өлшеу сигналдарының жіктелуі мен алу әдістері. Сигналдардың құрылымы мен құрамы. Өлшеу сигналдарын түрлендіру әдістері. Аналогты өлшеу түрлендірулері Аналогты-цифрлық түрлендіру. Сандық түрде түрлендірулерді өлшеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Автоматты басқару жүйелерінің элементтері

    Пәнді оқудың мақсаты – басқарудың автоматтандырылған жүйелерін құрудың негізгі принциптерін, құрамдас бөліктерін және әдістерін меңгеру. Студенттер датчиктердің, жетектердің, реттегіштердің және басқару жүйелерінің басқа элементтерінің жұмыс істеу принциптерін, сондай-ақ технологиялық процестер мен жүйелерді тиімді бақылау және басқару үшін олардың өзара әрекеттесуін зерттейді. Автоматика мен автоматты басқару жүйелерінің құрылысының негізгі принциптері, элементтер мен автоматтандыру жүйесін таңдау мен есептеу әдістері. Физикалық шамалардың бастапқы түрлендіргіштері (датчиктер). Күшейткіштер мен түрлендіргіш құрылғылар. Атқарушы элементтер мен автоматтандыру құрылғылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Интегралдық және микропроцессорлық схемотехника

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің бойында интегралдық және микропроцессорлық схемотехниканың негізін құрайтын білімдерді қалыптастыру. Логикалық функциялар мен элементтер; сандық микросхемалардың технологиялары, олардың электрлік параметрлері; комбинациялық логикалық құрылғылар; қосқыштар, мультиплексорлар, компараторлар; тізбектік логикалық схемалар; есептегіштер, жиілік бөлгіштер, регистрлер; сандық-аналогты және аналогты-цифрлық түрлендіргіштер; микропроцессорлық жиынтықтар. Микропроцессорлардың архитектурасы мен құрылымы. Сыртқы құрылғылармен және жадымен МП интерфейсін ұйымдастыру. Микроконтроллерлер. Микропроцессорлық жүйелердің құрылымы. Микроконтроллерлер мен микропроцессорлық жүйелерді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 8
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттің бойында өз ісін жасау, бизнес іс-әрекетті жоспарлау және басқару дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: кәсіпкерлік тұрғысынан ойлау негіздері. Нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу тетігі. Кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастырушылық нысандары. Кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері. Өндіріс шығындары мен фирманың кірісі. Өндіріс факторларының нарықтары (жер, еңбек, капитал). Кәсіпкерлік идеясы және оны таңдау. Құндылықты ұсыныс. Тауар, бренд, брендинг түрлері мен типтері. Бизнестік қызметті жоспарлау және басқару. Кәсіпкерлік қызметтің маркетингі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Экологиялық менеджмент

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің бойында табиғатты қорғау іс-әрекетін басқаруға қажетті болатын атрибут ретіндегі саналы экологиялық көзқарасты қалыптастыру, экологиялық тәуекелдерді бағалауда тиімді болатын басқарушылық шешімдерді ендіру мен ұйымдар іс-әрекетінің экологиялық тұрғыда маңызды болатын аспектілерін анықтау элементтерімен таныстыру болып табылады. Пәннің мазмұны: Экологиялық менеджмент корпоративтік басқару жүйесінің бөлігі ретінде. Экология және қазіргі өркениеттің мәселелері. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдері. Экологиялық менеджменттің функциялары, инфрақұрылымы және принциптері. Экология және табиғатты пайдаланудағы менеджмент. Табиғи ресурстарды, экологиялық залалдарды, шығындарды экономикалық бағалау және қаржыландыру мен есептілік мәселелері. Менеджменттегі экологиялық аудит және табиғатты пайдалану аудиті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты ҚР кәсіпкерлік құқық институттары мен жемқорлыққа қарсы заңнамалар ережелерінің ортақ тұжырымдасын, кәсіпкерлік іс-әрекет саласында кәсіпкерлік кодекс нормаларының басқа да НҚА нормаларымен арақатынасын, кәсіпкерлік қарым-қатынастырдың ерекшеліктері мен оларды құқықтық реттеуді оқып білу, студенттердің бойында жемқорлыққа қарсы іс-әрекет бойынша білімдер жүйесі мен бизнес ортада болатын нақты жағдайларды шешу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Банкроттық. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік келісімшарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің экономикалық айналымға қатысуының құқықтық нысандары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ағарту жұмыстары сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл құралы ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Аналогтық және сандық құрылғылардың схемотехникасы

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерге аналогтық және цифрлық электрондық схемаларды құрастыру және талдаудың негізгі принциптерін, әдістерін меңгеру болып табылады. Электронды құрылғылардың әр түрлі функцияларын схемалық түрде іске асыру. Сызықты және сызықты емес сигналды түрлендіруге арналған схемалар, өлшеу және есептеу тізбектері, белсенді электр сүзгілері, сигнал генераторлары мен көбейткіштері, мамандандырылған күшейткіштер (кең жолақты, оқшаулау, өлшеу және т.б.), эталондық кернеу көздері, сандық-аналогтық және аналогтық әр түрлі цифрлық түрлендіргіштер, сенсорлық тізбектер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 8
  • Автоматика негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерде автоматтық жүйелердің, олардың құрамдас бөліктері мен құрылғыларының жұмыс істеу принциптерін түсінуге қажетті негізгі білімдер мен дағдыларды, сондай-ақ әртүрлі техникалық және өндірістік процестерде автоматты процестерді жобалау, талдау және басқару дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Автоматтандыру жүйелерінің жұмыс істеу негіздері, автоматика мен автоматты басқару жүйесінің құрылысының жалпы принциптері мен сипаттамалары, сызықтық және сызықтық емес жүйелерді талдау мен синтездеудің қазіргі әдістері, адаптациялық және адаптивті сәйкестендіру жүйелері, автоматты жүйелер мен басқару жүйелерінің техникалық құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Сигналдар, оларды анықтау мен өңдеу әдістері

    Пәнді оқу мақсаты студенттердің бойында сигналдарды анықтау мен өңдеудің әдістері бойынша білім қалыптастыру болып табылады. Сигнал және жүйе түсінігі, олардың жіктелуі және түрлері. Сигналдарды талдау және өңдеу әдістерінің жіктелуі. Фурье қатарындағы мерзімді сигналдарды ұсыну. Фурье түрлендіруі және оның қасиеттері. Вейвлет-түрлендіру. Уақыт пен жиілік аймағындағы сигналдарды дискреттеу. Сызықтық жүйелердің динамикалық сипаттамаларының анықтамалары мен байланыстары. Сүзгілердің мақсаты, ерекшеліктері мен түрлері, сүзгілердің сипаттамаларын жуықтау тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Бұзбайтын бақылау және техникалық диагностика 1

    Пәннің мақсаты техникалық жүйелер мен материалдардың қауіпсіздігін, сапасы мен беріктігін қамтамасыз ету үшін заманауи әдістер мен құралдарды тиімді қолдана алатын мамандарды даярлау болып табылады. Нысанды немесе оның жекелеген элементтерінің / қондырғыларының сенімділігі мен негізгі жұмыс қасиеттері мен параметрлерін бақылауды қамтитын техникалық диагностика, бұл объектіні істен шығаруды немесе бөлшектеуді қажет етпейді. Қиратпайтын тестілеудің түрлері мен әдістерінің жіктелуі. Радиациялық магниттік, құйынды ток, электрлік, бұзбайтын сынау, енетін заттар арқылы бақылау, бақылау технологиялары, бақылау мен диагностиканың техникалық құралдарының құрылысы принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Эксперимент техникасына кіріспе

    Пәнді оқытудың мақсаты - физикалық шамаларды өлшеу әдістері мен эксперимент техникасы туралы білімді қалыптастыру. Өлшеу түрлерінің жіктелуі, өлшеу әдістері мен құралдары, эксперимент кезеңдері, экспериментті жоспарлау, эксперимент нәтижелерін өңдеу және өлшеу қателіктерін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Техникалық интроскопия

    Пәннің мақсаты-студенттерге олардың жұмысын тиімді талдау, диагностикалау және оңтайландыру үшін күрделі техникалық жүйелердің ішкі құрылымы мен қызметін түсінуге үйрету. Объектілерді техникалық диагностикалаудың міндеттері. Ақаулар туралы жалпы түсініктер мен ақаулардың себептері. Техникалық диагностика алгоритмі. Техникалық диагностикалық жүйе. Типтік жүйенің функционалдық диаграммасы. Диагностикалық параметрлерге қойылатын талаптар. Объектінің бақылау мүмкіндігі. Жалпы диагностикалық модельдер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық-өлшеуіш техникасы және технологиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты – бақылау-өлшеу процестерін синтездеу мен талдаудың, ақпараттық-өлшеу техникасы және технологиялардың, метрологияның негізгі түсініктерін меңгеруге байланысты студенттердің теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз ету. Пәннің мазұмын: өлшеудің ақпараттық негіздері. Өлшеу ақпаратын алу әдістері мен тәсілдері. Сигналдардың ақпараттылығы. Сигналдарды қолдана отырып ақпарат беру міндеттері. Ақпаратты тасымалдау әдістері. Өлшеу сигналдары. Өлшеу арналары. Өлшеу теориялары. Деректерді өңдеу және болжау. Электр шамаларын өлшейтін түрлендіргіштер. Электрлік емес шамаларды өлшейтін түрлендіргіштер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 7
  • Физикалық эксперимент әдістемесі

    Пәнді оқу мақсаты студенттердің физикалық эксперименттерді жүргізудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және технологияларын меңгеруі болып табылады. Физикалық эксперимент әдістемесі мен техникасының сұрақтары. Мәліметтерді өңдеудің эксперименттік әдістері. Физикалық шамаларды өлшеу әдістері. Тәжірибелік қондырғыларда қажетті физикалық жағдай жасау әдістері. Ғылымдағы физикалық іргелі эксперименттер. Физикалық эксперименттің классикалық әдістері және олардың эволюциясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Құрылғыларды автоматты жобалау және конструкциялау жүйелері

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерге құрылғыларды әзірлеу және жобалау үшін заманауи компьютерлік жобалау (АЖЖ) жүйелерін қолданудың теориялық негіздерін және практикалық дағдыларын меңгеру, сонымен қатар аспап жасаудағы жобалаудың дәлдігі мен сапасын, тиімділігін арттыруға бағытталған әдістер мен құралдарды зерделеу. АЖЖ жалпы мәселелеріне байланысты негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Автоматтандырылған жобалау жүйелерінің жіктелуі. Автоматтандырылған жобалау жүйелерінің құрамы, құрылымы. Заманауи CAD-жүйелер, олардың аспаптарды жобалау кезіндегі мүмкіндіктері. CAD/CAM / CAE-SolidWorks, Autodesk өнертапқышы, КОМПАСАскон жүйелері. Қатты күйдегі модельдеудің негізгі түсініктері. 3D модельдеу командалары, 3D модельдерін құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері

    Пәнді оқытудың мақсаты Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы нормативтік құқықтық актілерді ескере отырып, кәсіби қызмет бағыты бойынша стартап-жобаларды әзірлеу құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: Startup жобалар заманауи бизнес-кәсіпкерлік құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталындағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Аспап жасаудағы компьютерлік технологиялар

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерге құрылғылар мен жүйелерді жобалау, әзірлеу, модельдеу және талдау үшін заманауи компьютерлік технологияларды қолдану негіздерін, сондай-ақ олардың тиімділігі мен дәлдігін арттыру мақсатында аспап жасау процестерін автоматтандыру әдістерін меңгеру болып табылады. Құрылғыларды жобалаудағы бағдарламалық пакеттер. Функциялар, виртуалды құрылғылар, олардың иерархиясы мен өзара әрекеттесуі. Виртуалды құрылғыларды құру, өңдеу, жөндеу және жөндеу техникасы. Эксперименттік мәліметтерді енгізу әдістері және экспериментті бағдарламалық бақылау. Виртуалды құралдар жүйесінде цифрлық сигналды өңдеу. Деректерді визуализациялау және ұсыну. Сыртқы бағдарламалармен (Word, Excel, Matlab және т. б

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Жоба 2 - Ақпаратты жинау және өңдеу жүйелерін зерттеу

    Ақпаратты жинау мен өңдеу жүйелерін зерттеу. Зерттеу тақырыбы бойынша әдеби шолу. Ақпаратты жинау мен өңдеу әдістері мен тәсілдерін таңдау. Ақпаратты өңдеу жүйелерін модельдеу. Ақпарат жинау элементтерінің эксперименттік зерттеулері. Өз тәжірибелеріңіздің нәтижелерін өңдеу. Өзіміздің жеке зерттеулеріміздің нәтижелері бойынша есеп дайындау және қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 2
  • Сапа менеджмент жүйесі

    Пәнді оқудың мақсаты студенттердің бәсекеге қабілеттілігін, тұтынушылардың қанағаттанушылығын және жалпы ұйым қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында өнімнің немесе қызметтердің сапасын басқарудың теориялық негіздерін, әдістері мен практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады. Сапа менеджментінің қазіргі заманғы тұжырымдамалары, 9000, 14000, 18000, 27000, 50000 ИСО сериясы стандарттарының талаптарына сәйкес сапа менеджменті жүйесі, сапа менеджменті жүйесінің негізгі принциптері, СМЖ құрудағы үдерістік және жүйелік тәсіл, сапа менеджменті жүйесін құжаттау, кәсіпорындарда СМЖ енгізу, Қазақстан Республикасында сапа жүйесін сертификаттау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Сапаны басқару негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты – машина жасау бұйымдарын жасаудың эффективті технологияларын еңгізу мен өндіру қасеттерін студенттермен қабылдануы. Пәннің міндеттері – машина жасау үрдісінде оның сапасын қамтамасыз ететін технологиялық негіздермен студенттерді таныстыру, сонымен қатар олардың машинаның сенімділігіне және шығу параметрлеріне әсері. Сапамен басқару жүйесінің жалпы принциптерінің құрылымы. Эффективтілік критерийлері; жүйелердің құрамы мен олардың құрылымы. Сапаны қамтамасыз ету моделі. Машина бөлшектерінің сапа көрсеткіштерінің технологиялық құрылымы. Машина бөлшектерін жинау операциясында сапаны қамтамасыз ету. Бақылау және сынау кезінде өнімнің сапасын қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Медициналық аппараттар және жүйелер

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге сапалы медициналық көмек көрсету үшін қажетті медициналық құрылғылар мен жүйелерді жобалау, пайдалану және техникалық қызмет көрсету негіздерін үйрету болып табылады. Физикалық өрістердің биологиялық объектілермен өзара әрекеттесу негіздері, биомедициналық сигналдардың түрленуін талдау. Диагностика, терапия әдістері, аспаптары, аппараттары мен кешендері, медициналық аспаптар мен аппараттардағы сигнал беру жүйелері және осы жүйелердің параметрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Конструкциялаудың және аспап жасау технологияларының негіздері 1

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерде аспаптар мен техникалық құрылғыларды әзірлеуге, құрастыруға және жасауға қажетті негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Өнімдердің өндіргіштігі, құрылғылар мен жүйелерді дайындаудың технологиялық процестерінің құрылымы мен дамуы және оларды дайындаудағы қателіктер. Құрылғылардың стандартты бөлшектерінің, тораптарының және функционалды құрылғыларының конструкцияларын әзірлеу. Элементтер мен функционалды құрылғыларды жобалау принциптері, құрылғыларды жобалау ережелері мен әдістері, типтік бөлшектер мен функционалды құрылғылардың конструкциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Бұзбайтын бақылау және техникалық диагностика 2

    Пәннің мақсаты техникалық жүйелер мен материалдардың қауіпсіздігін, сапасы мен беріктігін қамтамасыз ету үшін заманауи әдістер мен құралдарды тиімді қолдана алатын мамандарды даярлау болып табылады. Акустикалық, термиялық, оптикалық, радио толқындық бұзбайтын тестілеу, басқару технологиялары, бақылау мен диагностиканың техникалық құралдарының құрылысы принциптері. Автоматтандырылған бұзбайтын тестілеу жүйесі. Механикалық сынақтар. Созылу сынақтары. Шаршау сынақтары. Соққы сынағы. Соққының созылуы. Соққының иілуі. Қаттылық сынақтары. Тест әдістері. Бринелл, Рокуэлл, Викерс сынақтары. Соққыға қаттылық сынақтары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Приборлар мен жүйелерді жобалау негіздері 1

    Пәнді оқытудың мақсаты – аспаптар мен жүйелерді жобалау процесін зерттеу және есептік жобалау мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: кіріспе. Аспаптар мен жүйелерді жобалау туралы жалпы мәліметтер. Инженерлік дизайн адам қызметінің нақты түрі, жаңа техникалық жүйені құру кезеңдері ретінде. Жобалау кезеңдері мен процесі. Жобалау процесін ұйымдастыру. Аспаптар мен жүйелерді жобалау кезіндегі дәлдікті талдау. Жобалау кезінде жүйелердің сенімділігін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Мехатроника және робототехника негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты студенттердің бойында мехатрондық және роботтық жүйелердің жұмыс істеу, құрастыру және қолдану принциптерін түсінуге қажетті негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Мехатронды және роботтандырылған жүйелер, оның ішінде ақпараттық-сенсорлық, атқарушы және басқару модульдері, олардың математикалық, алгоритмдік және бағдарламалық қамтамасыз етілуі. Мехатрониканың принциптері. Өндірістік роботтар, негізгі түсініктер, жіктелуі, құрылысы принциптері, сипаттамасы. Манипуляторлардың кинематикасы. Мехатронды құрылғыларға, өнеркәсіптік роботтарға және қосалқы жабдықтарға арналған жетектер. Мехатронды және роботты құрылғыларды басқару принциптері мен жүйелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Биотехникалық және медициналық техникаға қызмет көрсету және пайдалану

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерге биотехнология және медициналық технология саласындағы заманауи жабдықтарға кәсіби қызмет көрсету, техникалық қамтамасыз ету және қауіпсіз пайдалану үшін қажетті негізгі принциптерді, әдістер мен технологияларды меңгеру болып табылады. Биотехникалық және медициналық техниканы монтаждау, баптау, тексеру, жөндеу, пайдалану, сервистік қызмет көрсету бойынша жұмыстардың түрлері, көлемі мен кезеңділігі. Биотехникалық және медициналық техникаға қызмет көрсету және пайдалану кезінде қауіпсіздік шараларының сақталуын тексеру. Биотехникалық және медициналық және медициналық техникаға қызмет көрсету және пайдалану қызметтері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Заттың құрылымы мен құрамын анықтаудың физикалық әдістері

    Пәннің мақсаты - студенттерге материалдардың құрылымын, құрамы мен қасиеттерін анықтауға қажетті физикалық талдау принциптері мен әдістерін үйрету. Заттың ішкі құрылымын және онда болатын процестерді физикалық өрістер мен заттардың, қарапайым бөлшектердің ағындарының көмегімен зерттеу. Заттың құрылымы мен құрамын зерттеу әдістерінің жалпы түсініктерін қамтитын спектроскопия мен структуроскопияның теориялық негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Биотехникалық аппараттар және жүйелер

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерге биотехникалық құрылғылар мен жүйелерді жобалау, әзірлеу және пайдалану кезінде қолданылатын принциптерді, әдістер мен технологияларды, сондай-ақ оларды биомедицина, биотехнология және басқа да байланысты салалардағы мәселелерді шешу үшін қолдануды меңгеру болып табылады. Адам өмірін қамтамасыз етудің және басқа биологиялық объектілердің өмірлік процестерін қолдаудың биотехникалық жүйелері. Дене функцияларын қалпына келтірудің техникалық құралдары және гуманоидты Роботтар. Жасанды органдар мен дене бөліктерін жасауға арналған материалдар мен техникалық құралдар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Приборлар және зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты-нәтижелерді дұрыс таңдау, қолдану және түсіндіру мақсатында ғылыми және техникалық зерттеулер үшін қолданылатын заманауи аспаптар мен әдістер туралы білімді меңгеру. Құрылғылардың функционалды құрылымы. Құрылғылардағы процестердің құрылымдық -математикалық модельдері. Физикалық шамалар мен өрістерді түрлендірушілер. Құрылғылардың статикалық және динамикалық сипаттамаларын есептеу әдістері. Зерттеу әдістері. Компьютерлік модельдеу модельдеу. Қолданбалы пакеттер. Модельдердің сәйкестігін бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Приборлар мен жүйелерді жобалау негіздері 2

    Пәнді оқытудың мақсаты – аспаптар мен жүйелерді жобалау процесін зерттеу және есептік жобалау мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: әр түрлі жұмыс жағдайларына арналған құрылғылар мен жүйелерді жобалау. Аспаптарды құрастыру. Жобалау процесінде аспаптар конструкцияларының технологиялылығын қамтамасыз ету. Өндірістік және технологиялық процестер, аспаптар мен жүйелерді жобалау кезіндегі есептеу негіздері. Есептеу-жобалау міндеттерін шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6
  • Жоба 3 - Приборлар және зерттеу әдістері / Процестер мен жүйелерді модельдеу

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерде ғылыми және инженерлік зерттеулерде қолданылатын аспаптар мен әдістерді таңдау, пайдалану және әзірлеу үшін қажетті негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Жоба тақырыбы бойынша әдеби шолу (жоба жетекшісі береді). Қоршаған орта, техникалық және биологиялық объектілер туралы ақпаратты алуға, тіркеуге және өңдеуге арналған өлшеу және диагностикалау әдістерін, аспаптарды, жүйелерді зерттеу. жоба тақырыбы бойынша есептеулер, эксперименттік зерттеулер жүргізу, модельдеу, жобалау. Өз тәжірибелеріңіздің нәтижелерін өңдеу. Өз зерттеулерінің нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Экологиялық, сот сараптамалық және терроризмге қарсы диагностика

    Пәнді оқытудың мақсаты-экологиялық проблемаларды анықтау, сот-сараптамалық мәселелерді шешу және террористік қауіптердің алдын алу үшін диагностикалық әдістер мен технологияларды оқыту. Экологиялық объектілер мен экологиялық диагностиканың міндеттері. Радиациялық экологиялық мониторинг. Оптикалық экологиялық мониторинг. Ультракүлгін сәулеленуді бақылау. Озонометрия. Термиялық экологиялық диагностика. Радиотолқындық экологиялық мониторинг. Магниттік, электрлік және төмен жиілікті электромагниттік өрістерді бақылау. Сәулелік интроскопия әдісіне негізделген іздеу жүйелері, ультрадыбыстық әдіс. Термиялық бейнелеуді басқару жүйелері. Жарылғыш заттар мен жарылғыш құрылғыларды анықтау әдістері мен жабдықтары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Аспап жасаудағы ықтималды-статистикалық әдістер

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің статистикалық заңдылықтар мен ықтималдық үлестірімдерін ескере отырып, деректерді талдауға, аспаптарды жобалауға және сынауға қажетті негізгі ықтималдық және статистикалық әдістерді меңгеруі. Ақпараттық -өлшеу техникасы мен технологиясының (ИТЖ) қолданбалы есептеріндегі ықтималдық пен статистикалық әдістердің негіздері, процестер мен сигналдардың математикалық сипаттамасы, ЖТИ қолданбалы есептеріндегі кездейсоқ процестер теориясының негіздері және стационарлық кездейсоқ процестердің статистикалық сипаттамаларын бағалау. эксперименттік мәліметтер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Процестер мен жүйелерді моделдеу

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерде олардың жұмысын оңтайландыру және жақсарту үшін әртүрлі процестер мен жүйелердің үлгілерін талдау, әзірлеу және қолдану үшін қажетті негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Уақытты қысқарту мақсатында зерттелетін құбылыстың, пәннің немесе объектінің математикалық моделін, сондай -ақ оларды қамтитын жүйелерді құру және қолдану. Сандық әдістер.Эйлер әдістері. Монте -Карло әдісі. Сызықтық тәуелділіктердің жақындауы. Қолданбалы программалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс бағдарлай алады, командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады.
  • Кешенді және инновациялық инженерлік қызметте математикалық әдістерді қолданады.
  • Қоршаған орта, техникалық және биологиялық объектілер туралы ақпаратты алу, тіркеу және өңдеу үшін физикалық әдістерді, аппараттар мен жүйелерді, ақпараттық-өлшеу техникасы мен технологияларын пайдаланады.
  • Жұмысты ұйымдастыру және стандартты кәсіби міндеттерді шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгерген.
  • Кең мақсаттағы аспаптар мен кешендерді құру және пайдалану кезінде жаратылыстану және жалпы инженерлік білімді қолданады.
  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін, оның ішінде экология және табиғат пайдалану саласындағы актілерді ескере отырып, кәсіби қызмет бағыты бойынша стартап-жобаларды әзірлейді.
  • Байқағыштықты, түсіндіруді, талдауды, қорытынды шығару, баға беру қабілеттерін, сыни ойлау дағдыларын, креативтілікті меңгерген, өзін-өзі дамытуға қабілетті.
  • Сапа менеджменті жүйесінің, экологиялық менеджмент жүйесінің, еңбекті қорғау және өнеркәсіптік қауіпсіздік жүйесінің талаптарын орындайды.
  • Аспаптар мен кешендерді монтаждау, баптау, сервистік қызмет көрсету және пайдалануды орындайды.
  • Аспап жасаудың ғылыми-зерттеу, жобалау-конструкторлық, өндірістік-технологиялық, ұйымдастыру-басқару міндеттерін шешеді.
Top