7M06106 Ақпараттық жүйелер в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ақпараттық процестерді жобалау, пайдалану, модельдеу және басқару бойынша техникалық дағдылары бар, мемлекеттік, жергілікті, аймақтық және шетелдік мекемелер үшін еңбек нарығында бәсекеге қабілетті ақпараттық жүйелер мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің негізгі мақсаты болашақ магистрдың кәсіби қызметінде ағылшын тілін белсенді меңгеру дағдылары мен қабілеттерін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдете білу. Магистранттың дағдыларын дамытудағы негізгі принциптер: - ғылыми ақпарат алу және беру үшін мамандық бойынша ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу; - Аудармалар, аннотациялар, рефераттар түріндегі алынған ақпаратты тіркеу; - магистрлік мамандығына және ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде әңгіме жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы
Пән басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Менеджмент
Курс ауқымды ғылыми басқару көзқарасты, дүниетанымды қалыптастыру, қатаң бәсекелестік жағдайында жұмыс істейтін ұйымдардағы процестер мен құбылыстарды түсіну мақсатында менеджменттің даму динамикасын оның мектептері, концепциялары мен тәсілдерін ескере отырып, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған, икемді бейімделген ұйымдық құрылымдарды құру принциптеріне, ұйымның мақсаттарына қол жеткізу үшін ұжымды басқарудың инновациялық әдістері мен технологияларына, топтық динамика мен көшбасшылыққа, орындаушылардың тұлғалық өсуіне, өзбетінше үйренуге және өзін-өзі дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Медиатехнологиялар
Пән визуалды, дыбыстық әсерлерді және әртүрлі жағдайларды, интерактивті процесті бір уақытта басқару әдістерін зерттейді. Медиатехнологияларды қолдану аясын, медиатехнологиялардың құралдары мен әдістерін талдауға қатысты мәселелер қарастырылады; медиатехнологиялық объектілерді құру және бейнередакторды пайдалану әдістері; мультимедиялық объектілерді құрудың негізгі әдістері мен әдістерін; бейнелерді өңдеу және графикалық және дыбыстық редакторларды пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Машиналық оқыту әдістері
Жасанды интеллект әдістері мен есептердің стандартты түрлерін шешу қарастырылады. Көптеген ұқсас есептердің шешімдерін қолдану. Математикалық статистика, сандық әдістер, оңтайландыру әдістері, ықтималдықтар теориясы, графиктер теориясы. Сандық мәліметтермен жұмыс істеу әдістері. Машиналық оқыту және жасанды интеллект. Классификация мәселесі. Сынып белгілері. Регрессия, рейтинг, болжау, кластерлеу мәселелері. Ассоциация ережелерін іздеу тапсырмасы. Шеткі мәндерді сүзу мәселесі. Көп тапсырманы оқыту. Прецеденттерге негізделген оқу тапсырмаларының типологиясы. Индуктивті тасымалдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнес шешімдерін модельдеу
Шешім қабылдау процесінің, математикалық моделін құру, шешу, сонымен қатар шешім нәтжелерін компьютер көмегімен талдау жүргізуге көп көңіл бөлінеді. Шешімдер қабылдауда өндірістік, транспорттық және қаржылық есептердің модельдері, шешімдер қабылдау теориясының элементтері және нақтылы тәжірибелік есептерді компьютерде шешу алгоритмдерді шығару қабілеттілігі қалыптастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару
Курстың мақсаты: магистранттарда өз бизнесін жүргізу бойынша экономикалық ойлау мен кәсіпкерлік қабілеттерін қалыптастыру және оларды тиімді басқаруға үйрету. Инновациялық жобаларды, атап айтқанда Агробизнес бойынша әзірлеуге және іске асыруға, кәсіпкерлік қызметтің барлық тәуекелдерін бағалауға, нарықта тауашалар үшін бәсекелестік күрес жүргізуге, Тұтынушылар талап ететін жаңа өнім түрлерін шығаруға үйрету. Магистранттар өзгерістерге тез бейімделу, ақпараттың үлкен көлемін талдау, стратегия әзірлеу сияқты жан-жақты дағдыларға ие болады, бұл оларға өз бетінше бизнес шешімдер қабылдауға, инновациялық жобалар мен команданы басқаруға және кәсіпкерлік қызметті тиімді басқаруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректерді интеллектуалды және бизнес-талдау
Мәліметтерді іздеу әдістері, мәліметтерді өңдеу алгоритмдері, үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеу принциптері, деректерді өңдеу және өңдеу; белгісіз, тривиальды емес, пайдалы және қолжетімді деректерді жинау және сақтау принциптері; Білім қорын формализациялау, аналитикалық мәліметтерді қалыптастыру және ұсыну; Іскерлік интеллект және визуалды аналитика.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердің архитектурасы
«Ақпараттық жүйелердің архитектурасы» пәні ақпараттық жүйелерді жобалау және басқару үшін қажетті тұжырымдамаларды, әдістер мен технологияларды қамти отырып, олардың құрылымы мен ұйымдастырылуын зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
АЖ талдау, модельдеу және жобалау
Ақпараттық жүйелерді жобалаудың теориялық және практикалық негіздерін оқып-үйрену, сонымен қатар әртүрлі әдістер мен құралдарды пайдалана отырып, АЖ жобалау процесін талдау, модельдеу, ұйымдастыру және басқару дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік интеллект
Жасанды интеллект құралдары мен әдістерін қолданумен байланысты компьютерлік жүйелердің негіздері, сондай-ақ интеллектуалды компьютерлік жүйелердің, сараптамалық жүйелердің классификациясы мен архитектурасы қарастырылады; көп мағыналы білімдерді бейнелеу, көп мағыналы қорытындылар жүйесі. Зияткерлік тапсырмалардың алгоритмдерін құрастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердегі ғылыми зерттеулер әдістемесі
АЖ-ді зерттеудің әдістемесі мен әдістері қарастырылады. Таным теориясы (гносеология), ғылыми таным теориясы (гносеология) және ғылым философиясы. Ғылыми әдістердің мәселелері. Білімнің эвристикалық түрін беру. АЖ, принциптері, әдістері, ережелері мен ережелерін эксперименттік зерттеу. Зерттеу іс-әрекетінің ерекшеліктері. Ғылыми зерттеудің әдістері, техникасы және технологиясы. Экспериментті орнату, зерттеу нәтижелерін өңдеу. Көпфакторлы және бөлшек факторлық тәжірибелердің коэффициенттерін іздеу. Зерттеу нәтижелерін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі заманғы менеджменттің алдыңғы қатарлы біліміне негізделген психология және педагогика мәселелері бойынша дамып келе жатқан білімді талдау және түсінуді көрсету, әртүрлі психологиялық жағдайларда ең жақсы нұсқаларды табу және басқару шешімдерін қабылдау.
- Ғылыми-техникалық және педагогикалық мәселелердің кеңірек пәнаралық контекстінде ағылшын тілінде халықаралық ортада өз білімін, түсінігі мен кәсіби әңгіме жүргізу қабілетін кәсіби деңгейде қолдану.
- Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды меңгеру. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, көшбасшылыққа және қалыпты психологиялық климатты қамтамасыз етуге дайын болу. Педагогика және психология саласындағы қақтығыстардың пайда болуына себеп болатын мәселелерді шешу, қиындықтарды жеңуге көмектесу.
- Ғылыми құбылыстарды арнайы философиялық талдау пәні ретінде меңгеру, ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын білу және оны зерттеу әдістерінде қолдану.
- Ақпараттық жүйелерді және олардың құрамдастарын, соның ішінде компьютерлік графикалық бағдарламаларды, мәліметтер қоры жүйелерін, веб-сайттарды бөлшектеу. Заманауи ақпараттық жүйелерді әзірлеу, интерактивті оқыту үдерісінің біртұтас бақылауында визуалды және дыбыстық эффектілерді, әртүрлі жағдайларды мультибағдарламалауды қамтитын практикалық құралдарды қолдану. Веб-сайттарды жобалау және графикалық дизайнды, мультимедианы, визуалды коммуникацияларды және т.б. пайдалану. Веб-сайттарды басқаруды ұйымдастыру үшін CMS-жүйелерді және сайттың кешенді қауіпсіздігін қамтамасыз етудің негізгі қағидаттарын, әдістері мен құралдарын қолдану. Сайтты техникалық қолдау.
- Жобалау және пайдалану кезеңдерінде телекоммуникация және сымсыз жүйелердің өнімділігіне сараптама жүргізу, қауіпсіздік пен зияткерлік қорғау деңгейін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу.
- Инженерлік есептерді шешудің математикалық әдістерін сипаттау, сызықтық және сызықтық емес бағдарламалау есептерін, екі индексті есептерді және көп критерийлі оңтайландыру есептерін шешу әдістерін қолдану. Деректерді сақтау және өңдеу үшін іздеу әдістерін таңдау, BigData құралдарының негізінде деректер қорын жасау. Үлкен деректерді өңдеуді автоматтандырудың бағдарламалық құралдарын әзірлеу және басқару.
- Қолданбалы саланың міндеттерін салыстыру, сандық және сапалық бағалауды пайдалану, зияткерлік және бизнес-талдауды жүзеге асыру, қолданбалы міндеттерді қою және шешу. Виртуалды және толықтырылған шынайылық бағдарламаларының жұмыс істеу қағидаттарын, VR әзірлеу негіздерін және VR бағдарламаларын қолдануды білу. VR виртуалды нақтылығын, VR/AR қағидаттарын қолдану, виртуалды әлемді қалыптастыру және жобалау, басқа кеңістікте болу әсерін жасау кезінде дағдылары болу.
- Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу кезінде көшбасшылық қасиеттерді қолдау, іскерлік қасиеттерін көрсете білу және бизнес шешімдерді модельдеу процесін дәлелдей білу, кәсіпкерлік қызметті басқарудың тиімділігін бағалау. Үлкен деректерді өңдеу үшін алгоритмдерді әзірлеу және деректерді жылдам іздеу және өңдеу әдістерін пайдалану. Жобаланатын кәсіби модульдерге сәйкес деректерді талдау міндеттерін шешу модельдері мен тәсілдерін қолдану.
- Интеллектуальдық ақпараттық жүйелерді жобалау және қолдану, кейіннен құжаттамалық сүйемелдеу және пайдалану арқылы жасанды интеллект алгоритмдерін әзірлеу және сынау. Жасанды интеллект жүйесін әзірлеу және бағдарламалық іске асыру. Жасанды интеллект жүйелерін тәжірибелік пайдалану және оны енгізу. Зерттеу міндеттерін жоспарлау және ғылыми эксперименттер жүргізу, зерттеу нәтижелерін бағалау, зияткерлік АЖ экономикалық тиімділігіне талдау жүргізу, жобалық шығындар мен тәуекелдерді бағалау.
- Тиімді ғылыми және инженерлік-техникалық іс-шараларды әзірлеу, сымсыз және нейрондық желілердің архитектурасын жобалау, паттерндерге негізделген ақпараттық жүйелер қызметтерін пайдалану, алынған зерттеу нәтижелерін қолдану және оларды сыни талдау мен тексеруге жіберу.Веб-қосымшалар үшін интерактивті дизайнды жобалау және әзірлеу.
- Модельдер мен әдістерді сипаттау, жобалау процесінде, зияткерлік талдау, ақпараттық жүйелерді әзірлеу және эволюциялау кезінде пайдаланылатын деректерді бағалау. Жасанды интеллект жүйелерінің жұмысқа қабілеттілігін тексеру әдістері мен құралдарын қолдану. VR/AR принциптерін білу, түрлі әсерлерді жасау.
- Реляциялық дерекқордағы деректерді жобалау және басқару, Big Data деректеріндегі жобаларды басқару және деректерді интеллектуалды өңдеуді орындау. Ақпараттың орасан зор массивтеріне талдау жүргізу. Графикалық нысандарды тану және оларды дерекқорға қосу, Web-беттерді әзірлеу кезінде бағдарламалау тілдерін қолдану. Веб бағдарламалауда интерактивті мультимедиа элементтерін қолдану. Компьютерлік көру, VR саласында практикалық дағдылардың болуы, АЖ әзірлеу кезінде виртуалды және аралас шындық қағидаттарын қолдану.
Ұқсас БББ
7M06106 Қауіпсіз бағдарлама инженериясы
Astana IT University
7M06106 Математикалық және компьютерлік модельдеу
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M06106 Бағдарламалық инженерия (бейінді бағыт)
Қазақстан-Британ техникалық университеті
7M06106 Бағдарламалық инженерия
Қазақстан-Британ техникалық университеті
7M06106 Деректер ғылымы
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті