Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11101 Туризм в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Туризм тарихы

    Мақсаты: ТМД және Қазақстанда туризмнің даму тарихының негізгі кезеңдері туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: адамзат тарихын және алғашқы ұйымдастырылған саяхаттардың әлеуметтік экономикалық себептерін, ежелгі әлемде туризмнің пайда болу тарихын, орта ғасырларды, Жаңа уақытта туризмнің қалыптасуын, XVIII ғасырдың аяғына дейін және одан әрі туризмді білу; XX ғасырда және біздің уақытта халықаралық туризмді дамыту драйверлерін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Туризмология негіздері

    Мақсаты: рекреациялық географияның негізгі түсініктерін, кеңістіктік-уақытша Ұйымның негізі ретінде рекреациялық қажеттіліктерді дамыту. Міндеттері: рекреациялық қызметті әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде және өмір салтының элементі ретінде зерттеу; қазіргі заманғы туризмнің жіктелуін, аумақтарды рекреациялық бағалау әдістерін білу; туристік аумақтарды аудандастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Берілген пән экономикалық ғылымның пәні мен әдістері, әлеуметтік өндіріс негіздері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, факторлық нарықтардың ерекшеліктері, ұлттық экономика және макроэкономикалық көрсеткіш негіздері, макроэкономикалық тепе-теңдік, экономикалық цикл, жұмыссыздық, инфляция, экономикалық өсу және ұлттық экономика жағдайындағы тұрақтылық мәселелері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микро және макроэкономика

    Микро және макроэкономика пәні, әдіснамасы, атап айтқанда: тұтынушылық тәртібі, өндіріс теориясы, өндіріс факторларының нарықтары, қазіргі ұлттық экономиканың, экономикалық теңсіздік пен теңдіктің, экономикалық өсу мен дамудың негізгі проблемалары, тауар және ақша нарықтарының әртүрлі макроэкономикалық модельдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның туристік-рекреациялық әлеуеті

    Мақсаты: туристік-рекреациялық қызметтің теориялық және әдіснамалық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: туристік-рекреациялық әлеуеттің (ТРӘ)түсінігін, мәні мен міндеттерін білу; ТРӘ бағалау әдістерін меңгеру; Қазақстанның өңірлері бөлінісінде туристік-рекреациялық ресурстарды зерделеу, сондай-ақ елдің ТРӘін бағалаудың халықаралық тәжірибесін келтіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы

    Мақсаты: Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының негізгі ұғымдарын игеру. Міндеттері: белсенді туристік саяхаттардың жіктелуін білу; туризмнің белсенді түрлеріндегі тактикалық әзірлемелердің әдістемесін зерделеу; тамақтандыруды ұйымдастыру ерекшеліктерін түсіну; белсенді туристік саяхаттарға арналған жабдықтардың жалпы сипаттамаларын, қауіпсіздік ережелерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның мәдени-тарихи орталықтары

    Мақсаты: Солтүстік, шығыс, батыс, оңтүстік және Орталық Қазақстанның негізгі мәдени-тарихи орталықтары туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: негізгі тарихи ескерткіштерді, олардың пайда болуы мен дамуын білу; олардың туристік-рекреациялық тартымдылығын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бухгалтерлік есеп

    Бухгалтерлік есептің принциптері, негізгі ұғымдары, элементтері, бастапқы құжаттарды өңдеудің әдістемелік әдістері, бухгалтерлік есептерді қалыптастыру, тиісті ұлттық және халықаралық стандарттарда, нормативтік-құқықтық құжаттарда бухгалтерлік есепті жүргізу, қаржылық есептілікті жасау, ASSA стандарттары негізінде ақпаратты өңдеудің заманауи әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Талдаудың сандық әдістері

    Бұл пән таңдау компоненті болып табылады және университеттің экономикалық мамандықтарының студенттерін талдаудың негізгі әдістерін игеру мақсатында дайындауға арналған: корреляциялық, факторлық, дисперсиялық, регрессиялық, кластерлік және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі

    Студенттердің коммуникативті құзыреттілігін игеру мақсатында оқытылады, бұл болашақта кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыстарда, шетелдік серіктестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі тәрбиелеу және басқа мақсаттарда шет тілін қолдануға мүмкіндік береді. Пән әртүрлі сөйлеу мәнерлері, күрделі логикалық құрылымдалған хаттар, баяндамалар немесе мақалалар жазу арасындағы айырмашылықтарды, кәсіби және көркем әдебиеттің қысқаша мазмұны мен шолуларды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Статистика

    Пән статистикалық ғылымның категорияларын, сондай-ақ барлық салалық статистиканың әдіснамалық негізі ретінде кез-келген жаппай қоғамдық құбылыстардың сандық жағын зерттеуге ортақ принциптерді, ережелер мен әдістерді қарастырады. Пәнді зерттеуге статистикалық мәліметтерді жинау, жинақтау, топтау, жалпылау және талдау әдістерін әзірлеу, әлеуметтік құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын, құбылыстардың құрылымын, олардың арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды, сондай-ақ статистикалық модельдеу мен болжаудың принциптері мен әдістерін зерттеу кіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм инфрақұрылымы

    Мақсаты: сыртқы экономикалық байланыстардың бір түрі ретінде халықаралық туризм туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру. Міндеттері: халықаралық туризмді дамытудың негізгі факторлары мен шарттарын зерделеу; туристік сұраныс пен ұсыныс құрылымын түсіну; рекреациялық туризм, Іскерлік туризм және т. б. география мәселелерін егжей-тегжейлі зерделеу.; халықаралық туризм статистикасына талдау жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг

    Курста маркетингтің теориялық негіздері, маркетингтік жүйелер, маркетингтік орта, маркетингтік қызметті басқару және ұйымдастыру, тұтынушы нарықтарындағы клиенттердің мінез-құлықтары, нарықты сегменттеу және позициялау, маркетинг жүйесіндегі тауар саясаты оқытылады. Нарықтық стратегияда, баға саясатында, өнім дистрибуциясы мен маркетингінде, коммуникациялық саясатта, тауарлардың бәсекелестігі мен бәсекеге қабілеттілігінде, маркетингті жоспарлау мен бақылауда жаңа өнімдер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру

    Мақсаты: туристік нарық және оның Қазақстан экономикасындағы орны туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: Туристік кәсіпорындардың жұмысын ұйымдастыруды, туристік кәсіпорындарды басқару және бақылау негіздерін зерделеу; туристік қызмет көрсетуді жоспарлауды, көлік сапарларын ұйымдастыруды түсіну. туристік маршруттарды дайындау және өткізу ерекшеліктерін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этикет және іскерлік қарым-қатынас

    Мақсаты: қарым-қатынасты іскерлік қатынастарды құру және дамыту процесі, іскерлік қатынастардағы этикалық принциптер мен нормалар ретінде оқыту. Міндеттері: сәлемдесу этикетінің ережелерін білу; іскер адамның сыртқы келбетін түсіну; ерлер мен әйелдер арасындағы қызметтік қарым-қатынас этикасын зерттеу және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Бұл пәнде менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздері, нарықтық экономикадағы басқару әдістерінің жүйесі, менеджменттегі жоспарлау, менеджменттегі мотивация қарастырылады. Менеджмент жүйесінде бақылау, Жанжалдарды басқару және басқару, басқару қызметінің этикасы саласында дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жастар туризміндегі инновациялық бизнес-модельдер

    Мақсаты: бизнес-модельдердің мәні мен мазмұнына тұжырымдамалық тәсілдерді зерттеу. Міндеттері: туристік компаниялардың бизнес-модельдерінің негізгі түрлерін білу; Қазақстан нарығындағы туристік компаниялар бизнес-модельдерінің негізгі акторларының өзара іс-қимылының құрылымы мен ұйымдастырушылық-экономикалық тетігіне талдау жүргізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бос уақыт және көңіл-көтеру индустриясы

    Курс студенттерді ойын-сауық жағдайларын, яғни ойын-сауық процесі байланысты болатын құбылыстардың жиынтығын құруды мақсат ететін демалыс саласымен таныстыруға арналған. Курс әсіресе ойын-сауық қызметтері нарығын жіктеуге және жеке жіктеу бірліктерін қарастыруға бағытталған. Атап айтқанда, боулинг орталықтары, бильярд, гольф клубтары, ойын-сауық парктері, цирк, театрлар, казино, фитнес-клубтар, теннис корттары туралы түсінік және ұйымдастыру, сонымен қатар анимациялық бағдарламалар құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Туризмдегі кәсіпкерлік қызмет негіздері

    Мақсаты: кәсіпкерліктің экономикалық мәні мен мазмұны туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: туризмнің іскерлік ортасы компоненттерінің құрылымы мен мазмұнын, кәсіпкерлік қызметтің логикасын, кәсіпкерлік шешімдер қабылдау процесін білу; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру жағдайларын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік құқық

    Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік еркіндігін қамтамасыз ететін құқықтық, экономикалық және әлеуметтік жағдайлар мен кепілдіктер туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Кәсіпкерлік субъектілері мен мемлекеттің өзара іс-қимылына, оның ішінде мемлекеттік реттеуге, кәсіпкерлікті қолдауға байланысты туындайтын құқықтық қатынастар туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесін ұйымдастыру

    Мақсаты: мейрамхана бизнесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: тамақ өнеркәсібі объектілерінің мақсаты мен сыныптамасын, мейрамханалардың сипаттамаларын (басқару құрылымы, сауда және өндірістік үй-жайлар) білу. мейрамханаға келушілерге қызмет көрсетуге дайындық ерекшеліктерін зерттеу, мейрамханада және басқа да қоғамдық тамақтану орындарында келушілерге қызмет көрсету процесінің өзі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік-өлкетану жұмыстарының негіздері

    Мақсаты: туристік-өлкетану жұмысының маңызды бағыттарын зерттеу. Міндеттері: Қазақстандағы өлкетануды білу; аймақтардағы экономика және әлеуметтік-географиялық зерттеулер мәселелерін түсіну, тарихи өлкетану және мұражайтану негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туристік бизнестің ұйымдық-құқықтық негіздері

    Туристік бизнестің ұйымдық-құқықтық негіздері-бұл туризмнің құқықтық және ұйымдастырушылық аспектілерін зерттейтін пән. Студенттер туристік қызметті, туристік бизнестің түрлерін, олардың құрылымы мен жұмысын реттейтін заңдарды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік тасымалдау

    Мақсаты: туристік тасымалдауды ұйымдастыру туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: көлік саяхаттарын туризмді дамыту факторы, Туризмдегі әуе тасымалы, теміржол көлігі, су көлігі, автомобиль көлігі ретінде жіктеуді зерттеу. ҚР-дағы көлік тасымалдарының даму ерекшеліктері мен бағыттарын түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экскурсиятану

    Мақсаты: экскурсия құрылымы, экскурсия функциялары туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: экскурсияларды жіктей білу; экскурсияны дайындау әдістемесі мен экскурсия жүргізу техникасын меңгеру; экскурсияны дайындау және өткізу кезінде әртүрлі пәндердің білімін пайдалану мәселелерін қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туристік фирмалардың баға саясаты

    Мақсаты: нарықтық жұмыс жағдайында туристік кәсіпорында баға стратегиясы мен баға саясатын талдау туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері:туризмдегі баға белгілеу әдіснамасын меңгеру; туристік өнімдерді өндіру және сату шығындарын зерттеу; туристік өнімдерге шығындарды есептеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер

    Курста ғылыми және теориялық негіздерін зерттеу, сондай-ақ осындай зерттеулерді жүзеге асыруда практикалық дағдыларды меңгеру кіреді. Курстың мақсаты: маркетингтік зерттеулердің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздерін, олардың сипаты мен кезеңдерін, ақпаратты жинау және талдаудың негізгі әдістерін зерделеу; маркетингтік зерттеу құрылымын сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері туралы білім мен идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың теориялық заңдары мен заманауи тәсілдері қарастырылады. Курс төтенше жағдайлардағы мінез-құлық ережелерін зерттеуге, антропогендік әрекеттің жағымсыз әсерлерінің дамуын болжауға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобалық маркетинг

    Курс "жобалық маркетинг" ұғымы, жобаларды басқарудағы маркетингтің заманауи тұжырымдамасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. маркетингтік зерттеулер және жобаның маркетингтік стратегиясын әзірлеу, жоба маркетингінің тұжырымдамасын қалыптастыру, жоба маркетингінің бағдарламасы, жоба маркетингінің бюджеті; жобалық талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы бизнес және қаржылық сауаттылық негіздері

    Берілген пән бизнесті құру мен жүргізудің экономикалық негіздерін, нарықты зерттеуді, дайын стартап-жобаның презентациясын, бюджеттеуді, инвестициялауды, салықтарды, несиені және жеке қаржыны басқаруды қоса алғанда, қаржыны басқарудың негізгі принциптерін қарастыратын қолданбалы бизнес және қаржылық сауаттылық саласындағы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Білім алушылардың құқықтық тәрбие, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқықтық сана бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс қазіргі заманғы құқықтың негізгі салаларын оқуға, ҚР заңнамасын түсінуге, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдауға және осы құбылысқа қатысты өзінің азаматтық ұстанымын әзірлеуге арналған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық туризм географиясы

    Мақсаты: сыртқы экономикалық байланыстардың бір түрі ретінде халықаралық туризм туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру. Міндеттері: халықаралық туризмді дамытудың негізгі факторлары мен шарттарын зерделеу; туристік сұраныс пен ұсыныс құрылымын түсіну; рекреациялық туризм, Іскерлік туризм және т. б. география мәселелерін егжей-тегжейлі зерделеу.; халықаралық туризм статистикасына талдау жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туристік дестинация брендингі

    Мақсаты: туристік дестинациялардың брендингі мәселелері бойынша білімді қалыптастыру. Міндеттері: брендинг теориясын зерттеу; бренд менеджментін, әділеттілік пен клиенттің брендіне негізделген брендтің орналасуын, брендтің резонансы мен бренд құнының тізбегін, бренд капиталын құру үшін бренд элементтерін таңдауды түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй бизнесі

    Курс қонақ үй бизнесінің қазіргі заманғы нысандарының эволюциясы мен алуан түрлілігімен танысуды қарастырады. Қонақ үй бизнесін басқару және негізгі экономикалық көрсеткіштер. Қонақ үйдің барлық бөлімшелерінің қызметін сипаттайды. Сұрақтар қонақ үй бизнесі туралы негізгі ұғымдарды және эволюциясын көрсетеді; туристерге арналған қондырғыларды жіктеу; қонақ үйдің жалпы сипаттамалары; қонақ үй қызмет көрсету технологиясы; қонақ үй қызмет көрсету технологиясы; қонақүй өмірін қолдау жүйелері; қонақ үй қызметтері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Туристік қызметтер нарығын талдау

    Мақсаты: туристік қызметтер нарығын талдау дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: туристік қызметтер нарығын зерттеу; туристік қызметтер нарығындағы туристік өнімді талдау; туристік өнімді іске асыру әдістерін сипаттау, туристік кәсіпорындардағы нарық үлесін талдау және туризмдегі стратегияны іске асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризм экономикасы

    Мақсаты: Туризм экономикасы бойынша білімді қалыптастыру. Міндеттері: Туризм экономикасы ұғымына тұжырымдамалық тәсілдерді игеру, туризмнің экономикалық маңыздылығы мен даму үрдістерін талдау, туризм кәсіпорындарын ұйымдастырудың экономикалық негіздері; туризм кәсіпорындарының шығындарын, баға саясатын талдай білу, туризм кәсіпорындарының тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қызмет саласының экономикасы

    Мақсаты: қызмет көрсету саласының экономикасы бойынша білімді қалыптастыру. Міндеттері: келесі маңызды бөлімдерді зерделеу: Туризм экономикасы тұжырымдамасы, туризмнің экономикалық маңыздылығы мен даму үрдістерін талдау, туризм кәсіпорындарын ұйымдастырудың экономикалық негіздері; туризм кәсіпорындарының шығындарын, туризм кәсіпорындарындағы бағалар мен баға саясатын талдай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы

    Бұл пән жаһандану мәдениетінің әсерін, әлеуметтік стратификацияны, отбасы мен жағдайлардың әсерін, жеке құндылықтарды, тұтынушылардың өмір салты мен ресурстарын, сондай-ақ тұтынушылық мінез-құлық үлгілерін, сатып алуды бағалауды, сатып алу мінез-құлқының түрлерін, тұтынушылардың мінез-құлық моделін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік өнімді қалыптастыру технологиясы

    Мақсаты: туристік өнімдерді әзірлеу бойынша білім мен базалық дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: туристік өнім тұжырымдамасын жасай білу, туристік өнімдер мен қызметтер пакетін қалыптастыру. туристік индустрия өнімдерін сатудың негізгі түрлерін, туристік индустриядағы жеке сату технологияларын зерттеу, туристік өнімді таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туризмдегі Smart-технологиялар

    Мақсаты: Туризмдегі smart-технологиялар туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: цифрландыру жағдайында туристік-экскурсиялық қызмет көрсету жүйесіндегі smart-технологиялардың мәні, рөлі мен маңызын зерттеу. бірқатар жіктеу белгілері бөлінісінде аудиогидтер түрлерін білу; iOS, Android платформаларында аудио нұсқаулықтарды жасау үшін қолданылатын бағдарламалық өнімдерді, сондай-ақ олардың жұмыс үстелі нұсқаларын талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туристік нарықтың бәсекелестік стратегиясы

    Мақсаты: туристік нарықтың бәсекелестік стратегиясын әзірлеу туралы негізгі білімді қалыптастыру. Міндеттері: Туризмдегі нарықтық стратегияларды зерттеу; туристік қызметтегі бәсекелестік артықшылықтарды білу, Туризмдегі Стратегиялық жоспарлау кезеңдері. туристік бизнестегі өнімнің табыстылығын, бәсекеге қабілеттілігін талдау; туризмде стратегиялық шешімдер және стратегиялық таңдау қабылдау білігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салық және салық салу

    Пән шеңберінде салықтардың экономикалық сипаты, Қазақстан Республикасы салық жүйесінің ерекшеліктері, Мемлекеттік кірістер департаментінің қызметтері, салық саясаты, тікелей, жанама салықтарды, басқа да міндетті төлемдерді есептеу тетігі, салықтық әкімшілендіру мәселелері зерделенеді. Пәнді оқытудың мақсаты: қолданыстағы салық салу жүйесі туралы білімі бар, салықтарды және басқа да міндетті төлемдерді есептеудің практикалық дағдылары бар мамандарды даярлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туроперейтинг технологиясы

    Мақсаты: туроперейтингтің теориялық негіздерін зерттеу. Міндеттері: туроператор қызметінің ұйымдастырушылық-құқықтық негіздерін білу; туроператордың қызметін, туристік өнімді жобалау ерекшеліктерін түсіну; туроператордағы шарттық қатынастарды құру ережелерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Amadeus автоматтандырылған брондау жүйесі

    Мақсаты: Amadeus бойынша игеру. Міндеттері: компьютерлік брондау және брондау жүйелерінің даму тарихын зерттеу; брондау мен резервтеудің ғаламдық компьютерлік жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктерін, жетекші ғаламдық тарату жүйелерінің (GDS) жұмыс істеуін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туризмдегі визалық-тіркеулік қамтамасыз ету

    Мақсаты: Туризмдегі визалық және тіркеу қамтамасыз ету ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Міндеттері: туристік нарықтың мәні мен ерекшелігін, туризмнің түрлері мен нысандарын, туристік индустрияның ұйымдастырушылық негіздерін зерделеу; саяхаттағы қауіпсіздік мәселелерін, туристік формальдылықтың түсінігі мен мәнін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туристік келулердің уәждемелері

    Мақсаты: туристік келу себептері туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: туризмнің негізгі ұғымдары мен анықтамаларын білу; тұтынушының Туризмдегі себептерін, туристердің сатып алу туралы шешім қабылдау кезеңдерін, туризмді ынталандырудың негізгі факторларын, Туризмдегі кедергілерді зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Мақсаты: басқару процесінде стратегиялық маркетинг құралдары мен технологиялары туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - стратегиялық маркетингтің мәнін зерттеу; - стратегиялық жоспарды әзірлеу процестерін түсіну; - бәсекеге қабілеттілікті бағалау әдістемесін, болжау әдістерін, маркетингтік стратегияларды әзірлеу дағдыларын меңгеру; - стратегиялық бағаларды қалыптастыру тәжірибесін түсіну, стратегиялық басқару шешімдерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан Республикасының құқықтық базасы негізінде туристер үшін құжаттар пакетін қалыптастырады, туристер мен турагенттердің құқықтары мен міндеттерін айқындайды, бизнес-жоспар әзірлейді, экономикалық субъектілердің микро және макро деңгейлердегі мінез-құлқын талдайды.
  • Оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады: қонақүйлерде туристерді брондау, тіркеу, орналастыру, шығару рәсімдерін жүргізеді, мейрамханаларда жұмысты ұйымдастырады, анимациялық демалыс бағдарламаларын әзірлейді, әуе, темір жол және туристік тасымалдаудың өзге де түрлерін ұйымдастырады; туризмдегі тасымалдаушы ұйымдармен шарттар жасайды.
  • Туристік нарықтағы сатып алушылардың мінез-құлық ерекшеліктерін анықтайды, туристік-рекреациялық жобалаудың практикалық-бағдарланған міндеттерін шешеді, Қазақстандағы мәдени-тарихи орталықтар бойынша бағыт жасайды, Іскерлік қатынастар этикасының ерекшеліктерін, қызметтік этикет ережелерін қолданады, оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгерген.
  • Amadeus халықаралық бағдарламасында және қонақ үй және туристік бизнестегі ақпаратты өңдеудің басқа автоматтандырылған жүйелерінде брондау және құжаттаманы жүргізу әдістерін қолданады, туристерге визалық, сақтандыру, төлқұжат, кедендік, Медициналық және валюталық формальдылық мәселелері бойынша кеңес береді, туристердің құжаттарын шетел елшілігіне, сондай-ақ визалық орталықтарға әртүрлі виза түрлеріне береді.
  • Жаңа экскурсияны дайындау, ұйымдастыру және өткізу технологиясын; шолу және тақырыптық экскурсияларды өткізу әдістемесін, туристік аймақтарда географиялық зерттеулерді жүргізу ерекшеліктерін меңгерген, туроператордың қызмет көрсетушілермен шарттық қатынастарын жасайды, туристік қызмет көрсету нарығында туристік өнімді жобалайды және ілгерілетеді, бұл туристік қызмет көрсету саласындағы озық білімге негізделген білім мен түсінушілікті көрсетуге мүмкіндік береді басқармасы; түрлі сандық құралдар мен smart-технологияларды, сондай-ақ тиісті бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, туристік маршруттар мен экскурсиялық турларды жасайды.
  • Қоғам, тараптардың жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары туралы білімдерін көрсетеді, бұл әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауға және түсіндіруге мүмкіндік береді.
  • Туристік қызметтер нарығында маркетингтік құралдарды қолданады; туризм кәсіпорындары үшін маркетингтік стратегияларды әзірлейді; тауар нарығының әлеуетін бағалауға; бәсекелестік жағдайды болжауға; маркетингтік Зерттеудің жоспары мен бағдарламасын жасауға; Туризмдегі жобалық маркетинг бағдарламаларын, туристік дестинациялардың брендтерін позициялау мен ілгерілетуді әзірлейді және енгізеді, бұл білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдануға, дәлелдерді тұжырымдауға мүмкіндік береді. және зерттелетін аймақтың мәселелерін шешу.
  • Туризмді басқару саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады. Бухгалтерлік есеп, баға белгілеу, туризм кәсіпорындары қызметінің экономикалық тиімділік көрсеткіштерін есептеу және туризмдегі экономикалық-статистикалық модельдеу әдістерін, туристерге қызмет көрсету кезінде прогрессивті басқару технологияларын қолданады.
  • Өңірдің туристік-рекреациялық ресурстарын бағалауға; Туризмнің белсенді түрлері үшін туристік маршрутты әзірлеуге қабілетті; туристік өнімді қалыптастыра және ілгерілете алады және сала ретінде туристік индустрияның негізгі құрамдастарының өзара іс-қимыл тетіктерін, оның ішінде ағылшын тілінде қолдана алады. Мұның бәрі ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білуге және оларды туристік қызметте қолдануға мүмкіндік береді.

Ұқсас БББ

6B11101 Туризм

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

6B11101 Туризм

Esil University

6B11101 Туризм

Торайгыров университеті

6B11101 Туризм

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B11101 Туризм

Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)

6B11101 Туризм

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B11101 Туризм

«Тұран-Астана» университеті

6B11101 Туризм

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B11101 Туризм

Халықаралық білім беру корпорациясы

6B11101 Туризм

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B11101 Туризм

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B11101 Туризм

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B11101 Туризм және сервис

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B11101 Туризм

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B11101 Туризм

«Тұран» университеті

6B11101 Туризм

Қазақ спорт және туризм академиясы

6B11101 Туризм

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B11101 Туризм

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B11101 Туризм

Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)

6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B11101 Туризм

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B11101 Туризм

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару

«Мирас» университеті (Мирас)

6B11101 Туризм

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Top