6B11103 Туризм және қонақжайлылық в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу бағдарламасының мақсаты - ipгелі білім мен тәжірибелік дағдыларды иеленген, мейрамханалық және қонақ үй бизнесі саласындағы ұйымдастыру-басқару және өндірістік-техникалық мәселелерді шешуге әрі бәсекеге қабілетті бакалавр-мамандарын даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Қонақжайлылық тарихы
Пәннің мақсаты - әлем және Қазақстан бойынша қонақжайлылық индустриясын дамытудың негізгі кезеңдері туралы кешенді түсінік беру қабілетін қалыптастыру. Қонақжайлықтың пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдері, Еуропа мен жалпы әлемде қонақжайлылық индустриясының пайда болуы, саланың қазіргі жай-күйі мен оның даму үрдістері, қонақ үй кәсібінің болашағы мен даму бағыттары зерделенетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әл-Фараби және қазіргі заман
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржы сауаттылығының негіздері
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
Мақсаты-адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақ үй мен мейрамханалар менеджменті
Пәннің мақсаты - басқару практикасына қонақ үйлер мен мейрамханаларды басқару принциптері мен әдістеріне негізделген нарықтық аспектілерді енгізу қабілетін қалыптастыру болып табылады . Мейрамхана мен қонақ үйді басқарудың терминологиясы, әдістері мен стильдері, ұйымдастыру құрылымдарының типтері, тамақтану кәсіпорындарында қызмет көрсетуді басқару процестері, қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметкерлерін жоспарлау мәселелері зерттелетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясындағы сервистік қызмет
Пәннің мақсаты - қызмет көрсетуді талдауға мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруболып табылады. Қызмет көрсетудің теориялық негіздері, сервистік қызметті ғылыми талдаудың әдіснамалық негіздері және пәнаралық сипаты, қызмет көрсетуді ұйымдастыру негіздері, кәсіпорындар, қызметкерлер, қызмет көрсетуді іске асыру технологиясы, сапа, қауіпсіздік, мәдениет салалары зерделенетін болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абай ілімі
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы ақпараттық технологиялар
Пәннің мақсаты - қонақжайлылық индустрия саласында қызмет көрсетудегі мүмкіндіктер үшін ақпараттық қамтамасыз етудің заманауи технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Қонақжайлылық индустриясындағы бағдарламалық және ақпараттық технологиялар, ақпараттық жүйелерді техникалық және бағдарламалық тұрғыда қамтамасыз ету, брондау және резервтеу жүйелері, деректер базасының ақпараттық технологиялары, клиенттік базаны әзірлеу мәселелері, туризмдегі ақпараттық ресурстар, интеграцияланған ақпараттық жүйелер зерделенетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қонақ үй шаруашалығының негіздері
Пәннің мақсаты - студенттер бойында туристерді орналастыру шараларын ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру, туризмді дамыту үшін қонақ үй шаруашылығы жұмысының принциптерін меңгеру. Қонақ үй шаруашылығы саласының ұйымдастыру сұрақтары; жекелеген елдер мен аймақтардағы оның даму тенденцияларын; туристерді орналастыру құралдарының әр түрлі жіктеулерің, туристердің тамақтандыру және демалысың ұйымдастыру; қонақ үй шаруашылығындағы маркетингтік зерттеулер. Қазақстандағы қонақ үй шаруашылығының әрі қарай дамыту бойынша практикалық ұсынымдар ұсынылады осы пән арқылы зерттеленеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сервис қызметтерін стандарттау мен сертификаттау
Пәннің мақсаты - кәсіби қызметте стандарттар мен сертификаттарды талдау, әзірлеу, қолдану қабілетін қалыптастыру. Тарихы, стандарттаудың/сертификаттаудың әлемдік тәжірибесі (ИАЖ), Қазақстанның ИАЖ басқармасы, ТМД мемлекетаралық стандарттары, туристерді орналастыру, тұратын жерімен қамтамасыз ету, қоғамдық тамақтану/кейтеринг, дербес қызмет көрсету саласындағы Қазақстан Республикасының стандарттары, сертификаттау негіздері, ИАЖ қауіпсіздік кепілі ретінде, қызмет көрсету/кәсіпорындар ИАЖ, Қазақстанның қонақжайлылық ИАЖ проблемалары зерделенетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мейрамхана ісінің негіздері
Пәннің мақсаты-тамақтану шарасын ұйымдастыру және мейрамхана ісін жүргізу қабілетін қалыптастыру болып табылады. Мейрамхана ісінің тарихы, қазіргі жағдайы, мәселелері мен болашағы, тамақтану кәсіпорындарының жіктелуі, жаңа мейрамхананың орналасуы, профилі, мәзірі, клиентура, басқару құрылымы, технологиялық схемалар мен қызмет көрсету нысандары, бар мен банкеттер ұйымдастыру, мейрамхананың өндірістік қызметі, мейрамхана ісінің маркетингі мен инновациялары зерттелетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылықтағы есеп
Пәннің мақсаты – теориялық, практикалық білімдерді меңгеру дағдыларын қалыптастыру; қонақжайлылық саласында бухгалтерлік есепті жүргізу. Қонақжайлылық саласындағы есеп; құжаттамалар, шығындарды есепке алу, тауарлар мен қызметтердің құнын есептеу; активтерді есепке алу; қонақжайлық бойынша міндеттемелерді есепке алу және шығындарды есепке алу; мейрамхана бизнесінде және мемлекетте қаржылық есептілік ұйымдастыру зерделенетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қонақ үй қызметтерін ұйымдастыру технологиясы
Пәннің мақсаты - қонақ үй қызметін ұйымдастыру және техникалық ерекшеліктерін айқындау қабілетін қалыптастыру. Қонақ үйлердің ұйымдық және өндірістік құрылымы, материалдық-техникалық база, қонақ үй кәсіпорнын басқару жүйесі, қонақ үйдің негізгі, функционалдық және қосалқы қызметтерінің жұмысын ұйымдастыру, қонақ үйлердің экскурсиялық, көліктік, сауда және спорттық-сауықтыру қызметтерін, тамақтану және демалыс қызметтерін, кәсіптік қызметтерді ұсыну мәселелері, қонақ үй қорындағы қызмет көрсету технологиясы зерделенетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Қонақжайлылық маркетингі
Курс мақсаты: қонақжайлылық индустриясының маркетингтік әдіс тәсілдер жүйесін игеру Зерттеу пәндері: қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнындағы қазіргі нарықтық ортадағы кешенді маркетингтік талдау, жылжыту және бақылау жүйесіне негізделген маркетинг қызметінің теориялық және тәжірибелік негіздері, кәсіпорындардың сыртқы және ішкі маркетингтік орталары, қонақжайлылық индустриясы саласындағы жарнамалық қызмет пен стратегиялық позициялану элементтері
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясында персоналдарды басқару
Пәннің мақсаты -қонақжайлылық кәсіпорындарының тиімділігін арттыру үшін кадрлық саясатты әзірлеу және қызметкерлерді басқару әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Кәсіпорын қызметкерлерін басқару ерекшеліктері, қызметкерлерді басқарудың практикалық аспектілері (қызметкерлерді жоспарлау, іріктеу, қызметкерлерді дамыту, іскерлік бағалау, кадрларды аттестаттау, қызметкерлерді басқарудағы басшының рөлі), қонақжайлықта қызметкерлерді басқару бойынша қызметке талдау жүргізу әдістемесі зерттелетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Қонақ үй және мейрамхана кешендерінің технологиялық қызметтері
Пәннің мақсаты – қонақ үй қызметтерінің технологиясы мен ұйымдастырылуының ерекшеліктерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Қонақ үйлердің ұйымдастыру және өндірістік құрылымы, материалдық-техникалық базасы, қонақ үй кәсіпорнын басқару жүйесі, қонақ үйдің негізгі, функционалдық және қосалқы қызметтерінің жұмысын ұйымдастыру; қонақ үйлердің экскурсиялық, көліктік, сауда және спорттық-сауықтыру қызметтерін, тамақтану және демалыс қызметтерін, бизнес-қызметтерді ұсыну мәселелері; қонақ үй қорына қызмет көрсету технологиясы зерделенетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тамақтандыру ұйымдастырудың арнайы түрлері
Мақсаты – Тамақтандыру ұйымдастырудың арнайы түрлері мен олардың ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік беретін теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Зерттеу пәндері: тамақтандыру индустриясының теориялық негіздері және оның ерекше ұйымдастыру формалары; тамақтандыру индустриясын ғылыми зерттеуінің әдістемелік негіздері және пәнаралық сипаты; тамақтандыруды ұйымдастырудың әртүрлі формаларының ұйымдастырушылық негіздері; іс-шара түріне қарай тамақтандырудың әралуан формаларын жоспарлау мен ұйымдастыруының ерекшелігі; сервистік қызметті іске асыру технологиясы: сапа, қауіпсіздік, мәдениет; сервис саласын жетілдірудің қазіргі жағдайы және перспективалары
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылықтағы қызмет көрсету мәдениеті
Мақсаты – қонақжайлылық кәсіпорындарында қызмет көрсету мәдениетін және оның психологиялық, әдептілік, эстетикалық, өндірістік, технологиялық және ұйымдастырушылық аспектілерін дамыту қабілеттерін қалыптастыру. Қонақжайлық кәсіпорындарындағы мәдениетті дамытудың негізгі үрдістері, үй-жайлардың, қонақтарға қызмет көрсету залдарының эстетикасы, қызметкерлердің корпоративтік мәдениеті, қызмет көрсету түрлері, қызметкерлердің кәсіби мінез-әрекетіне және іскерлік әдепке қойылатын талаптар, қонақжайлық саласы қызметкерлерінің сыртқы келбетіне қойылатын эстетикалық талаптар зерделенетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тамақтандыру орындарындағы гигиена және санитария
Пәннің мақсаты -туристерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру және тамақтану кәсіпорындарын пайдалану кезінде санитарлық-гигиеналық ережелер мен нормаларды қамтамасыз ету бойынша іс-шараларды әзірлеу және бақылау қабілетін қалыптастыру. Тамақ кәсіпорындарында санитарлық-гигиеналық қадағалау жүйесі, санитарлық ережелердің сақталуына мемлекеттік заңнаманың және ведомстволық бақылаудың негізгі ережелері, тамақтану кәсіпорындарындағы технологиялық процестерге қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар зерделенетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Трансұлттық қонақ үй желілері
Мақсаты – трансұлттық қонақ үй желілерінің ерекшеліктері мен даму болашағы түсінігі қабілетін қалыптастыру. Зерттеу пәндері: әлемдік қонақ үй желілер; қонақ үй бизнесі саласындағы франчайзинг және консорциум; Қазақстандағы халықаралық қонақ үй желілері; трансұлттық қонақ үй желілері жұмысының ерекшеліктері; трансұлттық қонақ үй желілеріндегі инновациялар; трансұлттық қонақ үй желілерінің дамуына әртүрлі факторлардың тигізетін әсері; трансұлттық қонақ үй желілерінің одан әрі дамуының перспективалары; трансұлттық қонақ үй желілері қызметінің тәуекелдері мен қауіптері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясындағы қауіпсіздік менеджменті
Пәннің мақсаты - қонақжайлылық индустриясындағы қауіпсіздік менеджментінің негіздерін түсіну және қолдану қабілетін қалыптастыру. Тарихы, негізгі ұғымдары мен анықтамалары, елдердің заңдары, қонақжайлықтағы қауіпсіздік түрлері, сыртқы және ішкі орта қауіпсіздігінің негізгі талаптары, менеджмент функциялары мен кіші жүйелерінің сипаттамасы, қауіпсіздікті қамтамасыз етудің техникалық құралдары, қонақ үйлер мен мейрамханалардың қауіпсіздік қызметінің жұмысын ұйымдастыру зерттелетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тамақтандыруды кәсіпорындарындағы өндіріс технологиясы
Мақсаты – тамақтандыру кәсіпорындарында технологиялық процестерді ұйымдастыру және басқару қабілеттерін қалыптастыру Тамақтандыру кәсіпорындарындағы технологиялық процестердің түрлері мен кезеңдері; өндірісті ұйымдастыру түрлері; өндірістік цехтер; өндірісті жедел жоспарлау; қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының нормативтік құжаттамасы зерделенетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сервис психологиясы
Пәннің мақсаты -байланыс аймағы қызметкерлерінің қызмет көрсету саласында және тұтынушылардың аталмыш қызметке жүгінудегі психикалық құбылыстардың ерекшеліктері мен рөлін қолдану қабілетін қалыптастыру. Қызмет көрсету психологиясының негіздері, кеңседегі қызметтерді сату және қызмет көрсету психологиясының мәселелері, іскерлік этикеттің ерекшеліктері, имидж және жанжал психологиясы, қонақ үй және мейрамханалардағы қызмет көрсету психологиясы, қонақ үйлер мен мейрамханалар менеджменті психологиясының мәселелері зерделенетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясындағы брендинг
Пәннің мақсаты - брендингті пайдалану қабілетін, оның ерекшеліктері мен қонақжайлықта дамудың қазіргі заманғы үрдістерін қалыптастырумен қоса брендинг құралдары мен әдістерін қолдану қабілетін, қонақжайлылықты дамыту үшін оның ерекшеліктерін қалыптастыру. Брендинг тарихы, мәні, ұғымдары, тұтынушылардың маркалық өнімге адалдығын қалыптастыру технологиясы ретінде, қонақжайлықта пайдалану ерекшелігі, түрлері, сипаттамалары, жобалаудың негізгі кезеңдері, брендті әзірлеу, орналастырудың ерекшеліктері, қызметтерді өрге жылжыту үшін брендингті пайдалану, қонақжайлықта брендтердің тиімділігін талдау зерттелетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қонақ үй бизнесіндегі конгресс қызметі
Пәннің мақсаты – қонақ үй бизнесінде конгресс қызметтерді ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Конгресс қызметтерінің мәні және ұйымдастыру ерекшеліктері. Конгрестік іс-шараларды ұйымдастырудың әлемдік тәжірибесі. Конгресс-қызметтерді ұйымдастыру технологиясы; Конгрестік іс-шараларды ұйымдастыру кезінде қызметтер кешенін көрсетуге қатысатын қонақжайлылық кәсіпорындарының өзара іс-қимылы зерделенетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылықтағы жарнама
Пәннің мақсаты - қонақжайлықта жарнама теориясы мен тәжірибесін, оның мазмұнын, ерекшеліктері мен қазіргі даму үрдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Халықаралық конвенциялардың тарихы, негізгі ұғымдары, терминдері және ҚР-дағы жарнаманың нормативтік-құқықтық негіздері, жарнаманың түрлері, сипаттамалары, жіктелуі, жарнамалық қызметтің санаттары, жарнамалық өтініштерді әзірлеу принциптері, орналастыру арналарының ерекшеліктері, қонақжайлықта пайдалану ерекшеліктері зерделенетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Бизнес этикасы
Пәннің мақсаты - ғылымның қазіргі заманға сай салалары мен Кәсіби этиканың бірі ретінде кәсіп этикасы туралы тұтас түсінік беру қабілетін қалыптастыру. Бизнес этикасының ерекшелігі, негізгі тәсілдері, тұжырымдамасы және халықаралық қағидалары; қазақстандық іскерлік мәдениеттің жай-күйі және оның даму тенденциялары; корпоративтік мәдениет және корпоративтік этика негіздері; іскерлік қарым-қатынас пен этикеттің негізгі ережелері зерделенетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Конақжайлылықтағы оқиғалық менеджмент
Пәннің мақсаты – атаулы шараларды ұйымдастыру мен жоспарлау қабілетін қалыптастыру. Өткізетін шаралардың (Event) түсінігі, мәні мен рөлі; Event ұйымдастырудың тарихи аспектілері мен әлемдік тәжірибесі; атаулы шараларды ұйымдастыру ерекшеліктері мен технологиясы, Event ұйымдастыру кезінде қызметтер кешенін ұсынуға қатысатын кәсіпорындардың өзара іс-әрекеттері зерделенетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Мейрамханадағы қызмет көрсету сапасын басқару
Мақсаты – ассортименттің әралуандылығы мен дайындау технологияларын ескеріп, мейрамханадағы қызмет көрсету сапасын басқару саймандары мен әдіснамаларын пайдалану қабілетін қалыптастыру. Зерттеу пәндері: өнім сапасы ұғымы, нормативтік құжаттар, технологиялық карталар, азық-түліктер ротациясының ережелері, фирманың ішкі сапа стандарттары, азық-түліктерді, арнайы химияны, қызметкерлерді тексеру бойынша менеджердің міндеттері, QSI, сапа, тазалық, қызмет көрсету, маркетинг акциялары, тұтынушылардың пікірі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылықтағы электронды коммерция
Пәннің мақсаты -қонақжайлылық саласындағы электронды коммерция кәсіпорындарын жобалау қабілетін қалыптастыру. Интернетте бизнес жүргізудің негізгі принциптері; Қазіргі заманға сай электрондық коммерцияның даму тенденциялары; электрондық коммерциядағы сату орны ретінде сайтты жобалау; электрондық коммерциядағы тауарлар және оларды сату, баға саясатының мәселелері; электрондық коммерциядағы есеп айырысу және төлем нысандары зерделенетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тауар туралы білім
Мақсаты – азық-түлік тауарларының жіктелуі мен стандарттануы, химиялық құрамы мен физикалық қасиеттері, тауарлар сапасын бағалау әдістері туралы білімдер кешенін қалыптастыру. Зертттеу пәндері: азық-түлік өнімдерінің жіктелуі және түрлері;Тұтынушылық құндылығы бар тауарлардың ең негізгі сипаттамалары; тауарлардың тұтынушылық қасиеттерінің номенклатурасы және сапасының көрсеткіштері; азық-түлік тауарларын сақтау, тасымаджау және сату негіздері; азық-түлік тауарларының сапасын бағалау және талдаудың заманауи әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылықтағы анимациялық іс-шаралар
Пәннің мақсаты - анимациялық қызмет арқылы қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында туристердің бос уақытын ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Анимациялық қызметтің мәні, түсінігі; туристердің жіктелуі, туристердің әртүрлі категорияларымен жұмыс істеу ерекшеліктері, анимациялық қызметтегі жоспарлау ерекшеліктері, қызмет көрсету менеджментіндегі анимация, аниматорлардың кәсіби мінез-құлқына және мәдениетіне қойылатын талаптар, анимациялық уақытты ұйымдастырудың топтық және жеке түрлері зерттелетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылықтың құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты - орналастыру және тамақтандыру кәсіпорындарын құқықтық реттеуді ұсыну; қонақжайлылық саласындағы бағыттар, нысандар, нормалар, заңнамалық база туралы қабілеттер қалыптастыру. Қонақжайлылық индустриясын мемлекеттік реттеудің мәні, құрылымы мен құралдары; құқықтық реттеудің әлемдік тәжірибесі; Қазақстан Республикасының қонақжайлығы саласындағы қызметті құқықтық реттеу мен регламенттеудің негізгі ережелерінің заңнамалық, нормативті-құқықтық базасы зерделенетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Шипажай-курорттық қызмет
Пәннің мақсаты – материалдық-техникалық шаруашылық ретінде шипажай-курорттық қызметті басқару қабілетін қалыптастыру. Шипажай-курорттық кешендердің құрылымы, қызметті ұйымдастыру, медицина саласы мен қызмет көрсету саласының өзара іс-қимыл қызметтері; Қазақстан мен әлемнің шипажай-курорттық шаруашылығының географиясы; шипажай-курорттық кешендердің қызметтер кешенін ұсыну ерекшеліктері зерделенетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қонақ үй бизнесіндегі франчайзинг
Мақсаты – Қонақ үй бизнесіндегі франчайзинг саласы бойынша білімдерді игеру және пайдалану қабілетін қалыптастыру.Қонақ үй бизнесіндегі франчайзинг тарихы, негізгі ұғымдары мен анықтамалары, кейстері, әртүрлі елдердің заңдары, франчайзердің негізгі талаптары, франчайзидің негізгі міндеттері, франчайзинг функциялары мен жүйешелерінің сипаттамасы зерделенетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мейрамхана кешендерінің эстетикасы мен дизайны
Мақсаты – мейрамхана мүлігінің, интерьер жабдықталуының және жалпы дизайнын әзірлеу әдістнамасының концептуалдық негіздерін білу үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Зерттеу пәндері: мейрамхана интерьерін безендіру үшін қолданылатын декоративтік-көркем құралдары; мейрамханаларды безендірудің негізгі ерекшеліктері; мейрамхана интерьерін безендіру нақыштарының сипаттамалары; қазіргі мейрамханалар интерьерінің ерекшеліктері; мейрамхана дизайнының жобаларын таңдау және құрастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қонақжайда АБЖ
Пәннің мақсаты – қонақжайлылық индустриясында қолдану мүмкіндігі үшін қызмет көрсету саласында заманауи ақпараттық технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Қонақжайлық индустриясындағы бағдарламалық-ақпараттық технологиялар; бэк-офистің ақпараттық жүйелерін техникалық және бағдарламалық қамтамасыз ету; деректер базасының ақпараттық технологиялары; ішкі және сыртқы логистика жүйелері, клиенттік базаны әзірлеу мәселелері; қонақ үй шаруашылығындағы ақпараттық ресурстар; біріктірілген ақпараттық жүйелер зерделенетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мейрамхана бизнесіндегі тәуекелдерді басқару
Пәннің мақсаты – кәсіпорынның тұрақты дамуын қамтамасыз ету үшін мейрамхана бизнесіндегі тәуекелдерді басқаруды ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Тамақтану кәсіпорындарындағы тәуекелдердің ұғымы, мәні мен түрлері, тамақтандыру кәсіпорындарының сыртқы және ішкі кәсіпкерлік ортасының тәуекелдерін бағалау; тәуекелдерді басқару проблемалары, тәуекелдерді басқару тетіктері, мейрамхана бизнесіндегі тәуекелдерді сақтандыру зерделенетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қонақ үй кәсіпорынның микроэкономикасы
Курс мақсаты: қонақүй индустриясы кәсіпорындарындағы микроэкономикалық талдау саймандары мен микроэкономика-лықмоделдеу логикасын игеру. Зерттеу пәндері: қонақүй бизнесі кәсіпорындарының экономикалық қызмет субъектілері және дербес микроэкономикалық жүйе ретіндегі жұмысының теориялық негіздері, қызметтің экономикалық жоспарлануы мәселелері; негізгі фондтар, бейматериалдық активтер, қызмет көрсету кешені тарапынан айналым қаражаты мен еңбек ресурстары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылықтағы GDS
Пәннің мақсаты кәсіпорындарды тиімді басқару үшін қонақ үй және мейрамхана қызметтерін брондау және резервтеу жүйелерін тәжерибелік тұрғыда қолдану қабілетін қалыптастыру. Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету мәселелері; Sabre, Amadeus, Galileo, Worldspan, Fidelio базасында қонақжайлылық кәсіпорындарын мамандандырылған бағдарламалармен қамтамасыз етудің және клиенттерді брондауды және резервтеуді жүргізу, PNR, және басқа да дистрибутивтік жүйелердің жұмыс әдістемелері зерделенетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы баға белгілеу және салық салу.Kурстық жұмыс
Пәннің мақсаты – қызмет көрсету саласында баға саясаты мен салық салуды жүргізу үшін теория мен практиканың, баға белгілеу нысандары мен әдістерінің өзара байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру. Қызмет көрсету саласындағы баға белгілеу ұғымы мен мәні, қызмет көрсету саласындағы баға белгілеу тетігі, баға белгілеу стратегиялары мен модельдері; салықтар мен салық төлемдерін есептеу әдістері; қонақжайлылық кәсіпорындарында салық есебі мен салық есептілігін ұйымдастыру зерделенетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Қонақ үй-мейрамхана кешендерін жобалау негіздері
Пәннің мақсаты: туристік және қонақ үй-мейрамхана кешендерін жобалау мүмкіндігін қалыптастыру. Әртүрлі елдердегі қонақ үй және мейрамхана кешендерін жобалаудың қазіргі жағдайы, теориялық негіздері мен тәжірибесі, негізгі құрылыс нормалары мен ережелері, әртүрлі деңгейдегі Қазақстан Республикасының аумағын дамытудың жалпы схемалары, кешендердің сәулеттік және жоспарлы шешімдері, олардың ішкі және сыртқы дизайны мен даму болашағы зерделенетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қатынас құру қабілетін, іскерлік қатынастарды құру, тұлғааралық қатынастар қағидаларын білетінін, ұжыммен бірігіп жұмыс істей алатынын, кездесулер мен келісімдерді ұйымдастырып, откізе алатынын, орналастыру және тамақтандыру кәсіпорыдарының өнімдері мен көрсетілетін қызметтерінің презентацияларын ұйымдастыра алатынын, ұжымдағы қақтығыс жағдайларын шеше алатынын; тұтынушылар, серіктестер және мүдделі тараптар жағынан пайда болатын мәселелерді шеше алатынын көрсету
- Еңбекті қауіпсіз түрде ұйымдастыру, тұтынушыларға қызмет көрсету кәсіби функциясын іске асыру, фирма ішіндегі жұмыс тәртібі жүйесінің іске асырылуының, қызметкерлердің еңбек және қаржы тәртібінің, кәсіпорын орнатқан нормативтік құжаттар мен ішкі ережелерге сәйкес қызмет көрсету және өнім мен көрсетілетін қызметтер сапасы стандарттарының орындалуының мониторингі мен бақылауын ұйымдастыру .
- Материалдық ресурстар мен қызметкерлер қажеттілігін, оларды мейрамханалық және қонақүй тұтынушыларына қызмет көрсетудің жоғары стандарттарын қамтамасыз ету мақсатында тиімді пайдалану әдістерін анықтау .
- Қолданыстағы нормативтік-құқықтық базаны ескеріп, өндірістік қызметті ұйымдастыру формалары мен әдістерін таңдауды дәлелдей алу, орналастыру/тамақтандыру кәсіпорнының, оның тұрақты дамуын қамтамасыз ететін жалпы стратегиясын және маркетингтік, қаржылық, кадрлік сияқты функционалдық стратегияларын іске асыру
- Мейрамханалық іс пен қонақүй бизнесіндегі әртүрлі тауарлар мен қызмет көрсетулерді өндіру технологиялық процестерді білуін көрсету, кәсіпорын департаменттерінің (қызметтерінің, бөлімдерінің) бизнес-процестерін бақылау формалары мен әдістерін анықтау.
- Қызмет көрсететін қызметкерлердің қонақтармен, бір-бірімен, басқарушылармен, басқа да қызметкерлермен қарым-қатынас жасау ережелерін қалыптастыру, бөлім қызметкерлері арасындағы және мейрамхана бөлімдері арасындағы өзара әрекеттесуін іске асыру.
- Офистік және өндірістік құрал-жабдықтармен жұмыс істеудің технологиялық дағдыларын, компьютерлік бағдаламаларын, интернет-технологияларын, қонақуйлерді басқарудың автоматтандырылған жүйелерін, GDS жүйесін игеру және оларды кәсіби қызмет бабында қолдану
- Өндірістік міндеттерді тиімді орындау үшін қажетті ақпараттарды іздестіру және өңдеу, қонақжайлылық теориясы, тарихи тәжірбие, инновациялық технологиялар бойынша білімдерді іс жүзінде мейрамхана және қонақүй бизнесі кәсіпорындарында өндірістік үдерістерді пайдалану мақсатында пайдалануға жарамды ақпараттарды айналдыру, қонақүйлер мен мейрамхана кешендерін жобалау мен жоспарлау
- Қонақтарды қабылдау, орналастыру, тамақтандыру, қауіпсіздік жұмыстарын қамтамасыз ететін мейрамхана және қонақүй саласының өндірістік бөлімшелерінің, қосалқы қызметтерінің жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау, келушілердің қалауларын, физикалық және психологиялық қажеттіліктерін ескеріп, мәліметтердің клиенттік базасымен жұмыс істеу
- Қазіргі заманғы маркетинг технологияларын, оның ішінде Digital Маркетинг технологиясын қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының өнімдері мен көрсетілетін қызметтерін жылжыту және сату мақсатында игеру; нарықтың маркетингтік зерттеулерін жүргізу және дер кезінде бәсекеге қабілеттілігін арттыру шараларын іске асыру
- Бәсекелестік жағдайында мейрамханалық және қонақ үй сервисі саласындағы бизнесті талдау және жоспарлау, өнімдер мен көрсетілетін қызметтердің ықтимал көлемдерін, қаржылық көрсеткіштерін бағалау, сондай-ақ, нарық жағдайының тұрақсыз күйіндегі тәуекелдерді анықтау.
- Өз еркімен одан әрі білімін арттыру, кәсіби жетістіктерге жету және мансабын арттыру дағдылары, ынталылығы мен қабілетін көрсету.
Ұқсас БББ
6B11103 Қонақжайлылық индустриясындағы менеджмент
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B11103 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B11103 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B11103 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі
Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)