Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B11202 Табиғи және техногенді сипаттағы төтенше жағдайлардың қауіпсіздігін инновациялық басқару в Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ

Пәндер

  • Физика

    Бұл пән механика, молекулалық физика, электр және магнетизм, оптика, атомдық физика және элементар бөлшектер физикасы сияқты жүйелі түрде оқытылатын бөлімдерді қамтып, олар бойынша алған білімі студенттің ары қарай жалпы білім беретін және арнайы пәндерді оқуына, физиканың іргелі заңдарын, физикалық зерттеу әдістерін және физиканың жетістіктерін кәсіби қызметте қолдануына көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математика

    Сызықтық және векторлық алгебраның элементтері, аналитикалық геометрия элементтері, математикалық талдауға кіріспе; бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеулері және оларды қолдану; бірнеше айнымалылар функциясының дифференциалдық есептеулері және оларды қолдану. Есептеудің ең жаңа техникалық әдістері математикалық зерттеулерді кез-келген ғылым саласына қатысты қолдануға және шешімді тәжірибелік қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік білім беруге кіріспе

    Пән өзінің болашақ мамандығы және қоршаған ортаны қорғау саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыру кезіндегі міндеттері туралы түсінік береді және табиғатты пайдаланудың негізгі мәселелері мен ноосфера мәселелерін, климаттың өзгеруі мен жасыл экономиканың, табиғи мен техногенді төтенше жағдайлар. қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ықтималдықтар теориясы

    Оқытылатын бөлімдер: Кездейсоқ оқиғалар, кездейсоқ шамалар және олардың таралу заңдары. Бұл бөлімдерді білу нақты техникалық және технологиялық процестердің нақты көрінісі болып табылатын стохастикалық математикалық модельдерді құруға мүмкіндік береді. Бұл білім салалық статистиканың негізі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта жағдайын химиялық талдау

    Пән табиғи нысандарды атмосфералық ауаны, суды, топырақты, негізгі компоненттерге де, сонымен қатар элемент -токсиканттарға да талдаудың аса маңызды химиялық әдістерін қарастырады, оларды қоршаған ортаны қорғау мәселелерімен байланысты нақты практикалық міндеттерді шешу үшін қолдану мүмкіндіктерін қарастырады. Химиялық және сапалық және сандық талдау әдістері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Төтенше жағдайлардағы химиялық әсерлерден қорғану

    Пәнді оқу барысында студенттер бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайларда тіршілік ету ортасын, халықтың химиялық қорғану мәселелерін шешу үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды алады. Пән апаттар, зілзалалар кезінде ТЖ-да аумақтарды, халықты және қызметкерлерді қорғау бойынша шараларды жоспарлау мен заманауи зақымдану құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Төтенше жағдайларда аман қалу мен бағдарлаудың топографиясы

    Картографияның теориялық негіздері. Карталардағы құбылыстарды бейнелеудің картографиялық тәсілдері; Әлем жақтарын анықтау тәсілдері. Географиядағы базалық ақпаратты түсіну, баяндау және сыни талдау; - теориялық білімді практикада қолдану; - карталар бойынша әртүрлі міндеттерді шешу; Кешенді географиялық талдаудың қажетті құралдарын, картографиялық материалды талдау тәсілдерін, жергілікті жерде бағдарлау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Инженерлік және компьютерлік графика

    Курс сызба геометриясының элементтерін де, техникалық сызбаны да қамтиды. Курста сызбаларды, геометриялық құрылымдарды және проекциялық сызбаларды орындау туралы қажетті ақпарат қарастырылады. Конструкторлық құжаттаманы әзірлеуге және ресімдеуге ерекше назар аударылды. AutoCad бағдарламасын игеру студенттерге осы бағдарламаның құралдарын қолдана отырып құжаттама жасауға, сонымен қатар әртүрлі жобаларды құру процесін автоматтандыру мүмкіндігін игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инженерлік геология

    Пән келесі мәліметтерді мазмұндайды: тау жыныстардың механикалық және су-физикалық қасиеттері, жер асты сулардың химиялық қалыптасудың шарттары, табиғи жағдайлардағы жер асты сулардың ағуын анықтайтын есептеу негіздері, және де тау жыныстарды багалау инженерлік-геологиялық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар қаржылық есептеулерді жүзеге асырудың және ұтымды қаржылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларына ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды, барлық қаржы құралдарын пайдалануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды, қаржылық мәселелерді тиімді шешуді және қаржылық алаяқтық жағдайларын тануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология негіздері және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі

    Экологиялық және өндірістік орта мен олардың қауіпсіздігі арасындағы өзара байланыс, оларды сәйкестендіру тәсілдері мен өлшемдері, экологиялық және өндірістік сферадағы жағымсыз элементтердің әсерін төмендету мен алдын-алудың негізгі әдістері, өмір тіршілігінің факторларын бақылау мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін жағдайларды нормалау, сонымен бірге төтенше жағдайлардың мониторингі мен болжау және жою шараларын әзірлеу ұғымдарын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жобалық қызмет негіздері

    Пән жобаларды басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін қамтиды. Студенттер жобаның өмірлік циклінің кезеңдерін, жобаларды жоспарлауды, ұйымдастыруды, бақылауды және аяқтауды үйренеді. Ресурстарды, мерзімдерді, бюджетті және сапаны басқаруға, сондай-ақ тәуекелдерді басқару және тиімді топтық жұмыс негіздеріне ерекше назар аударылады. Пән әртүрлі салалардағы жобаларды сәтті жүзеге асыру үшін негізгі дағдылар мен білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пәнде жасанды интеллект саласындағы зерттеулердің негіздері берілген. Білім мамандықта пайдаланатын мәтіндік құжаттарды, аудио және бейне контентін және басқа мазмұнды жасау үшін жасанды интеллект негізіндегі құралдар мен платформаларды практикалық қолдану дағдыларын алады. Курс кәсіби салада мәтіндерді талдау, деректерді интерактивті визуализациялау, деректерді талдау, тәуекелді болжау және бағалау үшін жасанды интеллект құралдарын пайдалану қарастырылған. AI пайдаланудың этикалық аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Адам бол

    Курсының мақсаты – Абай Құнанбаевтың адамгершілік концепциясын, философтың моральдық-этикалық көзқарастарының қалыптасуына әсер еткен ерте орта ғасырдан 19 ғасырға дейінгі қоғамдық-саяси, мәдени және ғылыми факторларды зерттеу. Курста адамгершілік ілімінің эволюциясы, Абайдың философиялық-поэтикалық мұрасының өзектілігі, ұлы ойшылдың әділеттілік, гуманизм және адамның адамгершілік сенімділігі туралы ілімі негізінде заманауи мәдениетті қалыптастыру қажеттілігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеулер туралы негізгі ұғымдарды оқып білу. Студенттер зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерімен танысу, зерттелетін мәселені талдау, заңдылықтарды математикалық сипаттау, эксперименттік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, олардың нәтижелерінің дұрыстығын бағалау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді енгізу және әзірлеу Қазақстан Республикасының 2022 - 2026 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат тұжырымдамасын іске асырумен байланысты, онда жоғары білім беру жүйесіндегі басты басымдықтар сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім беру мен тәрбие арқылы білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті мен санасын, сыбайлас жемқорлық көріністері мен құқық бұзушылықтарға "мүлдем төзбеушілікті" дарытуға бағытталған азаматтық бірегейлікті және әлеуметтік-құқықтық дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Пән студент жастардың білім беру мәдениеті мен санасын, академиялық адалдық пен ашықтық қағидаттарын нығайтуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайлар кезінде қоршаған ортаның сапасының мониторингі

    Пән төтенше жағдайлар кезінде қоршаған орта мен табиғи ресурстардың тән ерекшеліктерін бақылау және бағалау бойынша кешенді ақпараттық жүйені, табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен олардың жай-күйінің өзгеруін талдау, болжау және бақылау мақсатында, табиғи ортаның теориялық және әдіснамалық негіздерін, экологиялық қасиеттері және аймақтың антропогенезі; ландшафттың экологиялық тұрақтылық дәрежесін. қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инженерлік жүйелер торабының қондырғылары

    Пән инженерлік желілер мен коммуникацияларды инженерлік қамтамасыз ету жүйелерінің негізгі мәселелерін, электрмен жабдықтау, сумен жабдықтау, су бұру, газбен жабдықтау және жылыту жүйелерінің негізгі жабдықтары мен жүйелерін, желдету мен ауаны баптауды, экологиялық сапаны, жасанды ортаның жайлылығы мен қауіпсіздігін бағалаудың негізгі талаптары мен өлшемдерін қарастырады, бұл студенттерде адамдардың өмір сүруіне қолайлы жағдай жасау туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Табиғи және техногенді сипаттағы төтенше жағдайлар

    Пән студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған қауіпсіз түрде ойлауды және денсаулықты сақтау тәртібін қалыптастыру; табиғи және техногенді сипаттағы қауіпті жағдайлар мен олардан қорғану және төтенше жағдайларды зілзала, қирау, адамдардың қаза болуын тудыратын, оның табиғи көріністеріндегі табиғатының күші туралы, елдегі және шет елдердегі апатты құбылыстар туралы білім жүйесін ашу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 8
  • Инженерлік желілер мен жабдықтар

    Пән қаланың инженерелік жүйелері туралы жалпы мәлімет береді: су құбыры, лас суды әкету құбыры, жылу, газ желілері, төменгі және жоғарғы кернеулі тоқ сымдары, телекомму¬никация. Сонымен қатар пән елді мекен мен өндіріс орнының инженерлік коммуникацияларын орнатып төсеу жайлы оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайлар кезінде су-техникалық нысандарды қорғау

    Пән су тораптарын салу және пайдалану кезінде пайда болатын төтенше жағдайлар кезінде су объектілерін қорғау бойынша іс-шараларды, әртүрлі аймақтарда ГЭС құрудың ықтимал салдарын болжау; мониторинг жүйесінің көмегімен су тораптарының техникалық және технологиялық жағдайын бақылауды оқытады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Төтенше жағдайлар кезінде гидротехникалық құрлыстардың тұрақтылығы

    Пән гидротехникалық құрылыстардың қауіпсіздігі саласындағы нормативтік-құқықтық және заңнамалық базаны, төтенше жағдайлар кезінде гидротехникалық құрылыстардың гидрологиялық, техникалық және технологиялық орнықтылығын, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы экстремалды гидрологиялық әсер ету кезінде гидротехникалық құрылыстарды пайдалануды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Кәсіпорын экономикасы (салалар бойынша)

    Кәсіпорынның экономикасын білу (салалар бойынша) мамандардың құзыреттілігінің және олардың кәсіпорынның экономикалық даму бағыттарын анықтай алуының негізі болып табылады. Бәсекелестік нарықтық ортадағы кәсіпорындардың қызметі, шектеулі ресурстар жағдайында тиімді шешімдерді әзірлеу және қабылдау процестері зерттеледі. Студенттер негізгі және айналым капиталы, еңбек ресурстары, еңбекақы жүйесі, құн, қаржылық көрсеткіштер және инвестицияны бағалау туралы білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Климаттың өзгеруінің себептері мен салдарлары

    Пәнді меңгеру барысында студенттер Жер бетіндегі климаттың өзгеруі, климаттың өзгерісін тудыратын факторлар, климаттық емес факторлар және олардың климатқа әсері, климаттың өзгерісіне антропогендік әсерлер, факторлардың өзара әсері және климаттың өзгерісінен туындайтын салдарлар туралы ақпарат алады. Климат түсінігін және оның өзгеруін, жахандық жылыну проблемасымен қарастырады. Климаттың өзгеруінің себептері мен одан туындайтын салдарларды талдап, бағалау, алдын алу шараларын, климатты бақылаудың ғаламдық жүйесін, климат туралы аймақтық және ғаламдық деңгейдегі келісімдерді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Өндірістік-радиациялық бақылау және радиациялық қауіпсіздік

    Пән төмендегі сұрақтарды: ядролық-отын циклы кәсіпорындарының жаһандық радиоактивті ластануы; радиоактивті сәулеленудің биологиялық объектілермен өзара әрекеттесуі; тірі организмдермен сәулеленудің әртүрлі түрлерінің өзара әрекеттесу механизмдері; соматикалық, соматико-стохастикалық және генетикалық әсерлер; радиациялық бақылаудың әдістері мен аспаптары; иондаушы сәулеленуден қорғану; иондаушы сәулелену көздерімен жұмыс істеу кезінде радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен радиациялық қауіпсіздіктің құқықтық аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Электр қауіпсіздігі негіздері

    Пәнде электр тогымен зақымданудың қауіптілік көздері, электр тогының адам ағзасына әсері, оның нормалануы, электр тогының зақымдануынан қорғаудың принциптері мен әдістері қарастырылады. Өндірістегі жазатайым оқиғаларды тексеру кезінде электр тогының зақымдану нәтижесін анықтайтын факторларды анықтау, өндірістік жұмыстарды жүргізу кезінде адамның қауіпсіз қызметін қамтамасыз ету іскерлігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жеке және ұжымдық қорғану құралдары

    Жеке және ұжымдық қорғану құралдарын қолданудың тиімді әдістері мен тәсілдері, жеке және ұжымдық қорғану құралдарының классификациясы, кәсіби аурулар мен жарақаттанудың туындауының жағымсыз салдарлары мен қатерді төмендету үшін оларды қолданудың ерекшелін зерделеу, жеке және ұжымдық қорғану құралдарын пайдалану бойынша эргономикалық және техникалық шешімдері дағдыларын қалыптастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Өрт қауіпсіздігі

    Өрт қауіпсіздігі ұғымдарын қалыптастыру, өрттердің түрлері, олардың жіктелуі, олардың пайда болу себептері туралы білімді тереңдету, өрттерді болжау тәсілдері, талап етілетін өрт-техникалық құралдарды, автоматты өрт сөндіруді, әртүрлі температуралық жағдайларда сигнал беруді бағалау, ғимараттардың көлемдік-жоспарлау және құрылымдық ерекшеліктерін, ғимараттар мен құрылыстардың отқа төзімділігі мен жарылыс-өрт қауіптілігі, ғимараттан эвакуациялау мәселелері, ғимараттар мен құрылыстардың өрт қауіпсіздігі; ғимараттардың өрт қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қойылатын негізгі талаптар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Құтқарушының кәсіби дайындығын ұйымдастыру

    Пән апатты-құтқару қызметінің мамандарын кәсіби іріктеу мен даярлаудың маңыздылығын және қазіргі кезеңде құтқарушыларға моральдық-психологиялық, физикалық және кәсіби қасиеттері мен білім деңгейі, сондай-ақ әртүрлі төтенше жағдайларда зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету, зақымдану ошақтарынан зардап шеккендерді шығару, тасымалдау және оларды көлікке тиеу тәртібі бойынша жоғары талапты қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Табиғи және техногенді сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде апатты-құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру

    Пән студенттерді техногенді және антропогендік әсерлерден қорғау және қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын құру және енгізу саласындағы жобалау-конструкторлық қызметке дайындауға, түлектерді кәсіпорын деңгейінде адам және тіршілік ету ортасын қорғау бойынша ұйымдастыру-басқару қызметіне, сонымен қатар табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардағы кәсіпорын қызметіне дайындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Өнеркәсіптік қауіпсіздікті техникалық реттеу

    Адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара іс-қимыл тәсілдерін, өндіріс жағдайында шаруашылық жүргізу объектілерінің (ұйымдардың) тұрақты жұмыс істеуін, жағымсыз факторлардан қорғау, зиянды және қауіпті факторлардың алдын алу және зардаптарын жою және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану мәселелерін зерттейтін жоғары мектеп пәні.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы

    Еңбек қатынастарын құқықтық реттеудің негізгі принциптері, еңбекті қорғау мен қауіпсіздік техникасының негізгі терминдері мен анықтамалары, қызметкерлердің жекелеген санаттарының еңбегін реттеу ерекшеліктері, еңбек тәртібі мен еңбек тәртібі, еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы саласындағы еңбек заңнамасының сақталуын қадағалау және бақылау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайларды модельдеу мен болжау үшін геоақпараттық жүйелер

    Қоршаған ортаның құрамды бөліктерінің, жалпы ландшафттың жағдайы туралы, сонымен қатар арнайы бағдарламалық қамтамасыздандыруды (ГАЖ-технологиялары) қолданып табиғи және техногенді сипаттағы төтенше жағдайлады сандық және сапалық деректердің мүмкіндігі мен кеңістікті түсінігінің ерекшелігін қарастырады. Дүлей апаттар кезінде қауіпті аймақтарды геоақпараттық картографиялау тәжірибесі баяндалады, ГАЖ базасында ТЖ болжау және жою жүйелерін әзірлеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 8
  • Төтенше жағдайларда персоналмен және қорғануды басқару, материалды-техникалық қамтамасыз ету

    Қорғану мен персоналды басқарудың тиімді дағдылары мен қазіргі заманғы әдістері, ТЖ-да материалдық-техникалық қамтамасыз ету іс-шаралары; қорғану мен персоналды басқаруды ұйымдастыру үшін қажетті негізгі заңнамалық актілердің мазмұны; қорғану мен персоналды басқаруды ұйымдастырудың негіздері мен қағидаттары, материалдық-техникалық қамтамасыз етуді; ТЖ жағдайында материалдық-техникалық ресурстарды пайдаланудың тиімділігін жетілдіру мен арттырудың негізгі бағыттарының дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • ТЖ салдарларын жою кезінде ғимараттар мен қондырғыларды талдауда және АҚЖ жүргізу кезіндегі техника қауіпсіздігі

    Пән табиғи және техногенді төтенше жағдайлар кезінде бүлінген ғимараттар мен имараттарда, үйінділерде, сонымен бірге зақымдану ошақтарында іздеу және апатты құтқару жұмыстарын жүргізу мен ұйымдастыру сұрақтары мен құтқару жұмыстарының қауіпсіздік бойынша регламенттелінетін бөлімдері мен қызметінің нормативті құжаттарды әзірлеу мүмкіндіктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • ТЖ туралы хабарлау және ақпараттандыру тәртібін білу, ықтимал қауіпті өнеркәсіптік және табиғи объектілерге мониторинг жүргізу және ТЖ мониторингінің техникалық жүйелерін пайдалана білу және оның нәтижелерін түсіндіру; төтенше жағдайларды және олардың салдарын болжау.
  • ТЖ жағдайында басқару жүйесін құру және жұмыс істеу принциптерін білу және төтенше жағдайлардың салдарын жою бойынша іс-қимылдарды ұйымдастыра және орындай білу; сондай-ақ ТЖ жою бойынша іс-шараларды орындау кезіндегі іс-қимылдар тәртібін, халықты, мәдени және материалдық құндылықтарды эвакуациялау тәртібін нақты білу; халықтың өмір сүруі үшін қажетті ұйымдардың жұмыс істеу орнықтылығын арттырудың негізгі әдістері мен тәсілдерін, су тазарту және қорғау құрылыстарының техникасы мен технологиясын білу және қолдана білу, сондай-ақ қоршаған ортаны қорғау талаптарының сақталуын бақылау, қоршаған ортаның ластануына мониторинг жүргізу.
  • Арнайы жабдықты пайдалана отырып, қауіпті өндірістік объектілерде авариялық-құтқару, іздестіру-құтқару және басқа да шұғыл жұмыстардың орындалуын басшылық ету және қадағалау бойынша білімге ие болу.
  • Авариялық-құтқару жұмыстарын дайындау кезінде басшылық пен қадағалауды жүзеге асыру.
  • Қауіпсіз мінез-құлық ережелері бойынша бағдарламалар әзірлеп, нұсқамалар жүргізе білу.
  • Өнеркәсіптік кәсіпорындарда және табиғи апаттардан кейін авариялық-қалпына келтіру жұмыстарын ұйымдастыру бойынша білімге ие болу.
  • Авариялық жағдайлармен және табиғи апаттармен күрес жөніндегі қызметті техникалық қамтамасыз ету дағдыларына ие болу.
  • ҚР нормативтік-құқықтық актілерінің және инженерлік-техникалық білімнің талаптары негізінде ТЖ-дың алдын алу және жою жөніндегі қызметтің тиімділігін жоспарлай, ұйымдастыра, жүргізе және талдай білу, оңтайлы әдістерді таңдап, ұтымды шешімдер әзірлей білу
  • Тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің тиімді жұмыс істеуін сақтау, дамыту және тиімді жұмыс істеуі мақсатында әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін қолдану.
  • Экономикалық-құқықтық ортада біртұтас тұлғаны қалыптастыруға және индивидтің жауапкершілігін арттыруға ықпал ететін білімді көрсету.
  • Қауіпті геологиялық процестерді, сондай-ақ экологиялық міндеттерді шешуде, ТЖ-дың алдын алу және жою іс-шараларын бағалау, жоспарлау және әзірлеу бойынша графикалық ақпаратты (сұлбаларды, сызбаларды) жасау және оқу кезінде инженерлік-техникалық білім мен дағдыларды пайдалану.
  • Төтенше жағдайлардың алдын алу бойынша іс-шараларды әзірлеу және жүргізу, ТЖ пайда болу қаупін азайтуға, адамдардың өмірі мен денсаулығын сақтауға, материалдық шығындарды азайтуға бағытталған іс-шаралар кешенін әзірлеуге қабілетті болу.
Top