6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы білім беретін және орта арнаулы оқу орындарына арналған орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Әл-Фараби және қазіргі заман
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржы сауаттылығының негіздері
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
Мақсаты-адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе
Пәннің мақсаты көркем шығармашылықты зерттеу үшін қажетті әдебиеттанудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет шығармаларының құрылу ерекшеліктері мен идеялық-тақырыптық мазмұнын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармаларды мазмұны мен құрылымының ерекшеліктерін, жазушылар шығармашылығын зерттеудің әдістерін зерттеуге, әдебиеттанушы мамандығының маңызын анықтауға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіпкерлік
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абай ілімі
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл біліміне кіріспе
Пәннің мақсаты – студенттерді тіл ғылымы пәнімен және міндеттерімен, қазіргі лингвистика құрылымымен, зерттеу бағыттарымен, тіл білімінің негізгі бөлімдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық ұғымдар мен лингвистикалық терминология туралы түсініктерін қалыптастыру; студенттерді одан әрі лингвистикалық цикл пәндерін оқуға дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Мақсаты - тәрбие теориясы мен дидактикасының теориялық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдісті меңгеру, білімді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, КҚО теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХІ-XVIII ғ. орыс әдебиеті
«XI-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиеті» пәні бакалаврларға орыс әдебиеті тарихының бастапқы кезеңдерін, оның бейнелік және көркемдік дәстүрлерін үйретеді, көркем мәтінді саналы түрде аналитикалық оқу, оның сөздік негізі мен мағыналық құрылымының ерекшеліктерін түсіну дағдыларын қалыптастырады. Студенттер орта ғасырлар мен ағартушылық дәуірінің ұлы жазушыларының шығармаларын, олардың әдеби шеберлік техникаларын зерттеп, заманауи ғылыми әдістерге негізделген талдау жұмыстарының принциптерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Орыс тілінің фонетикалық жүйесі
Пәннің мақсаты - әрі қарайғы педагогикалық іс-әрекетте қажет болатын дыбыстық жүйе туралы білімді сипаттау және практикада қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту курсы фонетика мен фонологияны сөздің дыбыстық және фонематикалық талдауы, фонетикалық және орфоэпиялық нормаларға сәйкестігі туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Пән оқуға бағытталған: акустикалық, артикуляциялық, перцептивті фонетика, тілдің қазіргі даму тенденциялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Орыс халық ауыз әдебиеті
Пәннің мақсаты - фольклорды ауызша сөз өнері шығармалары ретінде сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту курсы фольклордың табиғатын, категориялары мен фольклор тұжырымдамаларын түсінудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән оқуға бағытталған: жанрлар жүйесі және әдебиетпен поэтикалық байланыстар, тарихи және әдеби контекстте ауызша және жазбаша мәдениеттің қарым-қатынастарының сипаттары мен типтері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Пәннің мақсаты: студенттерде тәрбие процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен тәрбие модельдерімен танысу, сондай-ақ тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптерін анықтау дағдыларын қолдану; тәрбие процесінің әдістерінің тиімділігін талдау; білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру жөніндегі жұмысты жобалау, жоспарлау, ұйымдастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты: білім берудің инклюзивті моделін жүзеге асыруда ғылыми идеялар мен кәсіби құзіреттілік жүйесін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: инклюзивті білімге айналу жолдарын және оның мүмкін болатынын анықтау. Білім сапасын қамтамасыз ететін өзгерістер; мүмкіндігі шектектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру; инклюзивті білім процесінде педагогикалық өзара әрекеттестік субъектілерінің қызметін жобалау; инклюзивті білім беруді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Жаңартылған бағдарлама шарттарында орыс тілін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - орыс тілін оқыту әдістемесі саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар туралы білімдерін көрсету қабілеттерін дамыту; заманауи бағдарламалар мен оқулықтардың құрылымы мен мазмұнын шарлау. Оқыту курсы оқытудың әдістері, формалары мен құралдарын таңдауды негіздеу үшін оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде заманауи технологияларды қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
ХІХ ғасырдағы орыс әдебиеті (I жартысы)
Мақсат - ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің көркемдік ерекшелігін түсіндіру және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу бағдарламасы шығарманы жазушы шығармашылығы аясында талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Пән алған білімдерін мектепте қолдану мақсатында осы кезең әдебиетінің негізгі даму кезеңдерін және жеке жазушылардың поэтикасын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жасерекшелік психологиясы
Пәннің мақсаты психологияның әртүрлі тұжырымдамаларында, теориялары мен парадигмаларында бағдарлану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар кәсіби және әлеуметтік қызметте заманауи психологияның жетістіктерін қолдану. Пән қазіргі жас ерекшелік психологиясының негіздеріне, оның категориялық аппаратына, проблемалық өрісі, теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Орыс тілінің лексикалық жүйесі
Пәннің мақсаты ауызша/жазбаша сөйлеуді қалыптастыру процесінде лексикалық формаларды нормативтік тұрғыдан дұрыс таңдауды жүзеге асыру үшін сөз формаларының грамматикалық сипаттамаларын түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы орыс тілінің лексикалық нормаларын ескере отырып, әртүрлі стильдер мен жанрлардың мәтіндерін құру және түзету дағдыларын қалыптастырады. Пән орыс тілінің лексикалық ішкі жүйесінің негізгі категорияларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Мәтін поэтикасын оқыту негіздері
Пәннің мақсаты жеке поэтика туралы идеяларды әдебиеттің ғылыми пәні ретіндегі түсінікті қалыптастыру; зерттеудің инновациялық әдістерін қолдана отырып, көркем мәтінді түсіндіру; талдау нәтижелерін дәлелдеу және оқу, талқылау барысында өз пікірін қорғау. Пән мәтінді мағына тудыратын құрылым ретінде және мәтіндегі авторлық позиция, көркем мәтін поэтикасын түсіндіру технологияларын оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Орыс тілінің морфологиялық жүйесі
Пәннің мақсаты - ауызша / жазбаша сөйлеу процесінде нормативті тұрғыдан дұрыс морфологиялық формаларды таңдау үшін сөз формаларының грамматикалық сипаттамаларын түсіндіре білу. Оқу курсы орыс тілінің морфологиялық нормаларын ескере отырып, әртүрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндерді шығару және түзету дағдыларын қалыптастырады. Пән орыс тілінің морфологиялық ішкі жүйесінің негізгі категорияларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
ХІХ ғасырдағы орыс әдебиеті (II жартысы)
Пәннің мақсаты XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің дамуының негізгі тенденцияларын, әртүрлі көркем және эстетикалық жүйелердің өзара әсер ету сипатын анықтау. Оқу курсы орыс әдебиеті мұғалімдеріне жеке-көркемдік жүйелерді жазушы дәуірі және дүниетанымымен байланыстыра білу қабілетін қалыптастырады. Пән негізгі әдеби құбылыстардың көркемдік ерекшеліктерін және осы кезеңдегі фактілерді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Жаңартылған бағдарлама шарттарында орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - жаңартылған бағдарлама аясында орыс әдебиетін оқыту технологиялары мен әдістерін сипаттау және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы жаңартылған бағдарлама аясында әдебиеттерді оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері мен әдістерін қалыптастырады. Пән орыс әдебиетін оқытуды жаңарту әдістемесі мен принциптерін, білім беруді модернизациялаудың зерттеу әдістерін жүйелеу мен жіктеу негіздерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мектептегі орфография және пунктуация негіздері
Жазу барысында орыс тілінің орфографиялық және тыныс белгілерінің нормаларын сақтау және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Курс орыс тілін оқыту практикасында пайдалану үшін тыныс белгілерінің нормаларын дамытудағы тарихты және ағымдық үрдістерді түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Қазақ әдебиетінің поэтикасы
Пән Қазақстанның мәдени-әдеби дамуы жағдайында қазақ әдебиеті поэтикасының негізгі теориялық және практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Қазақстан әдебиетінің дамуына әсер еткен тарихи факторлар мен оқиғаларды зерделеу, қазақ әдебиетіндегі әдеби ағымдар мен олардың өкілдерін талдау, шығармаларды құрылымы, мәні мен стилі тұрғысынан талдау күтіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Орыс тілінің прагматикалық аспектісі
Пәннің мақсаты-қазіргі лингвистика парадигмасында прагматиканы қарастыру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсының ақыл-ой картасы негізінде студенттер негізгі идеяларға философиялық негіздеме беріп, ғылымның тұжырымдамалық ядросының қалыптасу динамикасын қадағалай алады. Конверсациялық талдау студенттерге қарым-қатынас шарттарымен анықталатын тілдік стратегиялардың берілуін тілдік актілердің түрлерімен сәйкестігін анықтауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
ХХ ғ. (І жартысы.) орыс әдебиеті
Пәннің мақсаты - ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің философиялық, тарихнамалық және эстетикалық тұжырымдамаларын ұлттық тарихи-әдеби процестің логикасын және зерттелетін кезеңдегі әдеби қозғалыстың әлеуметтік-мәдени жағдайын талдау үшін сипаттау және бағалау қабілеттерін дамыту. Пән осы уақыттағы ең көрнекті жазушылардың шығармашылығын, жеке жазу стильдерінің әртүрлілігін, көркемдік дәстүрлерінің өзіндік ерекшелігін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ежелгі, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуірінің шетел әдебиеті
Пәннің мақсаты – ежелгі, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі шетелдік әдебиеттің сипаттамалық ерекшеліктерін, оның әдебиет пен мәдениеттің дүниетанымдық, көркемдік, ұлттық тұрғыдан одан әрі дамуына тигізетін әсерін анықтау қабілетін қалыптастырады. Оқу курсы проблемалық-тақырыптық және құрылымдық-композициялық деңгейлердегі әдебиеттану талдауын меңгерудің теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырып, зерттеу әдебиеттерімен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің фразеологиясы
Пәнді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: орыс тілінің фразеологиялық бірліктерінің түрлерін; орыс фразеологиялық бірліктерінің стильдік ерекшеліктері; фразеологизмдер арасындағы синонимдік, омонимдік, антонимдік қатынас; әр түрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндерде фразеологиялық бірліктердің қолданылуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Орыс әдеби тілінің орфоэпикалық нормалары
Пәннің мақсаты - орыс тілінің пунктуациялық нормаларын түсіндіру және іс жүзінде қолдана білу қабілеттерін қалыптастыру. Оқу жоспары орыс тілін оқыту практикасында қолдану үшін тыныс белгілерінің даму тарихы мен заманауи тенденцияларын түсінудің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән тыныс белгілерінің негізгі қағидаларын және жазу дағдыларын жетілдіру әдістерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Практикалық стилистика
Пәннің мақсаты - қарым-қатынас жағдайына байланысты тілдік құралдарды бағалау, таңдау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу бағдарламасы сөйлеу мәнерлерін жүйелі түрде түсінуді, лексикалық және грамматикалық құралдардың стилистикалық саралануын педагогикалық іс-әрекетке қажетті тілдік нормаларды меңгеру деңгейін арттырады. Пән тілдік бірліктердің стилистикалық нормаларын, функционалды және экспрессивті мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Орыс әдеби сыны
Пәннің мақсаты - әртүрлі сыни тұжырымдамаларды талдай білу және оларды ең ірі әдеби шығармаларды өзіндік түсіндіру үшін бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу бағдарламасы орыс әдебиеттану ғылымын орыс әдебиетін оқыту практикасында алған білімдерін пайдалану мақсатында ғылыми, философиялық және көркем ойдың, ғылым мен публицистиканың синтезі ретінде түсінудің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің синтаксистік жүйесі
Пәннің мақсаты - синтаксистік ғылым саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мектепте орыс тілін оқытуда оларды қолданудың нормативтілігі тұрғысынан талдау және бағалау үшін синтаксистің негізгі бірліктерін зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Орталық Азия халықтарының әдебиеті
Бұл курс Орталық Азия халықтарының ежелгі әдебиеттеріне шолу жасаудан басталады. Курстың осы бөлігінің негізгі материалы-зороастризмнің "Авеста" қасиетті кітаптары және түркі тілдес әдебиеттің ежелгі ескерткіштері, түркі тілдес әдебиеттің ерте классикалық шығармалары. Рудаки, Фирдоуси, Омар Хайям, Хафиз сияқты көрнекті жазушыларының, шығыс классиктерінің шығармашылығымен ұсынылған Орталық Азия әдебиетінің дамуының классикалық кезеңі жалпыадамзаттық гуманистік идеялардың ұсынылуымен сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
ХХ ғ. (ІІ жартысы) орыс әдебиеті
Пәннің мақсаты - ХХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің дамуындағы жетекші тенденциялардың заңдылықтарын дәуірдің әртүрлі көркемдік бағыттары мен ағымдарының күрделі өзара әрекеттесу кезеңі ретінде ашу. Оқу курсы орыс әдебиетін оқытуға қойылатын талаптар аясында жаңа жанрлар мен бағыттардың пайда болу табиғатын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің этимологиясы
Пәнді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: этимологияның ғылым ретінде қалыптасу тарихын; орыс лексикасының генетикалық сипаттамасын; ертедегі орыс лексикасының категорияларын; славян және славян емес тілдерден алынған кірме сөздерді; сөздердің кіру себептерін; орыс тілінің лексика-семантикалық жүйесіндегі сөздердің функционалдық және стилистикалық рөлін.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің сөзжасамдық жүйесі
Пәннің мақсаты – ауызша, жазбаша сөйлеуді қалыптастыру процесінде туынды сөздерді нормативті тұрғыдан дұрыс қалыптастыру үшін сөздің сөзжасамдық ерекшеліктерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы орыс тілінің сөзжасамдық нормаларын ескере отырып, әр түрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндерді шығару және түзету, туынды сөздердің қалыптасу процесін түсіну дағдыларын қалыптастырады. Пән орыс тілінің сөзжасамдық ішкі жүйесінің негізгі категорияларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Филологиядағы білім беру платформалары және қашықтықтан оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи ақпараттық-білім беру технологияларын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тіл мен әдебиеттке бағытталған креативті оқыту жүйесіндегі ақпараттық технологиялардың әдістемелік әлеуетін түсінуді қалыптастырады. Пән мыналарды зерделеуге бағытталған: интернет-ресурстар, мультимедиялық құралдар, электрондық тренажерлер арқылы оқу процесін қарқындату және білім алушыларды ынталандыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің практикалық курсы
Пәннің мақсаты - тілдік жүйенің бірліктерін бөліп, анықтай алу, оларда әр түрлі талдау жүргізу үшін фонетикалық, морфемалық, туынды, морфологиялық, синтаксистік жалпы және басқаларын анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Пән фонетикада, лексикологияда, морфологияда, синтаксисте қолданылатын классификациялық-таксономикалық тәсіл мен қолданбалы мәселелерді теориялық тұрғыдан қамтамасыз етуге негізделген оңтайландыру тәсілі арасындағы байланысты орнатуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сөйлеу мәдениеті
Пәннің мақсаты - сөйлеу мәдениеті тұрғысынан орыс тілінің лингвистикалық бірліктерін сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту курсы әдеби нормаланған тілді және нормадан ауытқуды зерттеудің ғылыми-теориялық негізін құрайды. Пән оқуға бағытталған: сөйлеу әрекеті этикасы мен эстетикасының негіздері мен принциптері, оларды жою үшін тіл жүйесіндегі бұзушылықтардың негізгі түрлерін анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдағы шетел әдебиеті
Пәннің мақсаты - ХХ ғасырдағы шетел әдебиетін бағалауға қабілеттілік пен дайындықты қалыптастыру. оның әдеби бағыттары мен тенденцияларының алуан түрлілігінде, дәуірдің эстетикалық және мәдени мәселелері бойынша диалог жүргізу мүмкіндігі. Оқу бағдарламасы шетелдік әдеби процестің осы дәуірдегі орыс әдебиетімен өзара әрекеттесуіндегі жетекші тенденцияларды анықтау, жүйелеу және талдау қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
ХІХ ғасырдағы шетел әдебиеті
Пәннің мақсаты - ХІХ ғасырдағы шетелдік әдеби процесті анықтау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. оның негізгі әдеби бағыттары-ның (романтизм мен реализм) өзара байланысы аясында. Оқу бағдарламасы шетел әдебиетінің жетекші өкілдерінің шығармашылығының идеялық-эстетикалық принциптерін және олардың орыс әдебиетіне әсерін анықтау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты: оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың когнитивтік және функционалдық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: бағалау қызметінің функциялары мен құрылымын анықтау; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау әдістерін қолдану; критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздеріне талдау жасау; оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды әзірлеу және қолдану; педагогикалық процесте критериалды бағалаудың тәртібін құрастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
XVII-XVIII ғасырлардағы шетел әдебиеті
Пәннің мақсаты - XVII - XVIII ғасырлардағы шетелдік әдебиеттің сипаттамалық ерекшеліктерін, оның әлемдік әдеби процестегі рөлі мен орнын анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы проблемалық-тақырыптық және құрылымдық-композициялық деңгейлерде әдебиеттанулық талдауды меңгерудің теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады, оқу құралдарымен, сөздіктермен, ғылыми мақалалармен жұмыс істеу, көркем мәтіндерді түсіндіру дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экология, философиялық ойдың даму тарихы, қаржылық сауаттылық негіздері, ғылыми зерттеулер, қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормалары негізінде мамандықты игеру үшін дүниетанымдық база қалыптастыру.
- Әдебиеттің мазмұны мен даму заңдылықтарын, әдебиет шығармаларында көрсетілген эстетикалық заңдылықтар мен көркемдік сана формаларын, жетекші жазушылар шығармашылығының өзіндік ерекшелігін, олардың әлемдік әдебиетке қосқан үлесін, классикалық және қазіргі заманның әдеби процесінің негізгі кезеңдерін сипаттау.
- Тілдік фактілерді тілдің тарихи дамуы, қазіргі әдеби тілдің нормалары, сөйлеу мінез-құлқының тактикасы тұрғысынан стилистикалық ерекшеліктері мен семантикалық-прагматикалық бағыты, тіл туралы ғылымның қазіргі лингвистикалық білімі тұрғысынан түсіндіру.
- Білім беру, педагогика, оқыту және бағалау әдістемелері мен технологиялары саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді білу негізінде мектепте орыс тілі мен әдебиеті бойынша білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын жасау.
- Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың тиісті әдістерін, инклюзивті білім беру принциптерін қолдана отырып орыс тілі мен әдебиеті бойынша сабақтар өткізу.
- Ағымдағы, аралық және қорытынды аттестаттауды өткізу қағидалары туралы білімді пайдалана отырып, білім алушылардың үлгеріміне мониторинг жүргізуді, мақсаттар қоюды және кейінгі сабақтарды жоспарлауды жүзеге асыру.
- Тәрбие жұмысының әдістемесі, тәрбиенің заманауи тұжырымдамалары негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын (тәжірибе мәдениеті мен құндылық бағдарларын) дамытатын тәрбие жұмысын жобалау.
- Тіл мен сөйлеуді ғылыми зерттеуде заманауи лингвистикалық әдістерді қолдана отырып, тілдік фактілердің деректанулық талдауын жүргізу (тарихи-мәдени ақпаратты талдау, конверсиялық талдау, компоненттік талдау, сөйлемдер арасындағы логикалық қатынастарды талдау).
- Әдебиеттанудың негізгі тұжырымдамаларын, идеялық-тақырыптық мазмұн, жанрлық ерекшеліктер, сюжеттік-композициялық ерекшеліктер, стиль және поэтика тұрғысынан әдеби шығармаларды кешенді талдау әдістемесін, заманауи зерттеу құралдарын және әртүрлі тәсілдерді меңгеру.
- Оқушылармен тәрбие жұмысында, сонымен қатар үштілділік ұғымын ескере отырып, халықтың сөйлеу мәдениетін сақтауға байланысты жобаларда филологиялық білімді тарату.
- Оқушылармен, олардың ата-аналарымен, әріптестермен, мемлекеттік мекемелермен мемлекеттік және орыс тілдерінде сындарлы диалог құру.
- Жеке даму траекториясын құру үшін тіл білімі мен әдебиеттану саласында жаңа білімдердерді игеру арқылы оқыту практикасын жетілдірудегі өзіндік қажеттіліктерін анықтау.
Ұқсас БББ
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01703 Орыс тілі және әдебиеті
Шымкент университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01703 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)