Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07203 Тағам қауіпсіздігі в АТУ

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Мақсаты: жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының заманауи педагогикалық технологиялары негізінде педагогикалық шеберлік дағдыларын қалыптастыру. Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері және педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы әдіснамалық принциптері мен басым стратегиясы. Жоғары мектеп дидактикасының негіздері, студенттерді тәрбиелеудің мәні мен басым стратегиялары. Жоғары педагогикалық білім берудің даму тенденциялары. Жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Азық-түлік қауіпсіздігі тәуекелдерін бағалау

    Мақсаты: шикізаттан немесе өндіріс процесінде дайын өнімге түсуі мүмкін биологиялық, химиялық, физикалық факторларды қоса алғанда, әлеуетті қауіпті факторларды (қауіп түрлерін) бағалау туралы білімді қалыптастыру. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің сапасын зерттеу және оны бақылауды ,азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің физикалық және химиялық шығу тегі ксенобиотиктермен ластануын, Тамақ өнімдері мен олар тудыратын аурулардың физикалық және химиялық қауіптілігінің түрлерін талдауды, тамақ өнеркәсібінде қолданылатын тағамдық қоспалардың қолданылуын бақылауды, генетикалық түрлендірілген көздері бар тамақ өнімдерін бақылау жүйесін қамтамасыз ету. Мақсаты: шикізаттан немесе өндіріс процесінде дайын өнімге түсуі мүмкін биологиялық, химиялық, физикалық факторларды қоса алғанда, әлеуетті қауіпті факторларды (қауіп түрлерін) бағалау туралы білімді қалыптастыру. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің сапасын зерттеу және оны бақылауды ,азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің физикалық және химиялық шығу тегі ксенобиотиктермен ластануын, Тамақ өнімдері мен олар тудыратын аурулардың физикалық және химиялық қауіптілігінің түрлерін талдауды, тамақ өнеркәсібінде қолданылатын тағамдық қоспалардың қолданылуын бақылауды, генетикалық түрлендірілген көздері бар тамақ өнімдерін бақылау жүйесін қамтамасыз ету.Мақсаты: шикізаттан немесе өндіріс процесінде дайын өнімге түсуі мүмкін биологиялық, химиялық, физикалық факторларды қоса алғанда, әлеуетті қауіпті факторларды (қауіп түрлерін) бағалау туралы білімді қалыптастыру. Мақсаты: шикізаттан немесе өндіріс процесінде дайын өнімге түсуі мүмкін биологиялық, химиялық, физикалық факторларды қоса алғанда, әлеуетті қауіпті факторларды (қауіп түрлерін) бағалау туралы білімді қалыптастыру. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің сапасын зерттеу және оны бақылауды ,азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің физикалық және химиялық шығу тегі ксенобиотиктермен ластануын, Тамақ өнімдері мен олар тудыратын аурулардың физикалық және химиялық қауіптілігінің түрлерін талдауды, тамақ өнеркәсібінде қолданылатын тағамдық қоспалардың қолданылуын бақылауды, генетикалық түрлендірілген көздері бар тамақ өнімдерін бақылау жүйесін қамтамасыз ету. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің сапасын зерттеу және оны бақылауды ,азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің физикалық және химиялық шығу тегі ксенобиотиктермен ластануын, Тамақ өнімдері мен олар тудыратын аурулардың физикалық және химиялық қауіптілігінің түрлерін талдауды, тамақ өнеркәсібінде қолданылатын тағамдық қоспалардың қолданылуын бақылауды, генетикалық түрлендірілген көздері бар тамақ өнімдерін бақылау жүйесін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: магистранттарда ғылымның мәнін, шығу тегі мен дамуын тұтас, философиялық түсінуді, ғылымдардың алуан түрлілігі, ғылымның қазіргі жай-күйінің ерекшеліктері, ғылыми ұтымдылықтың құндылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру. Ғылым тарихы мен философиясының негізгі тұжырымдамалық аппараты. Әлемдік және отандық философиялық ойдың танымдық бағдарламаларының даму тарихы, қазіргі ғылым философиясының мәселелері және мамандандырылған білімнің негізгі бағыттары. Ғылым мен ғылыми қызметтің әлеуметтік-этикалық аспектілерін, философиялық және ғылыми ойдың моральдық, нормативтік-құндылық мәселелерін, ғалымның әлеуметтік жауапкершілігі мәселелерін және оны іске асыру нысанын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: әр түрлі пікірлер жағдайында орындаушылар ұжымының жұмысын ұйымдастыру, басқару шешімдерін таңдау, негіздеу, қабылдау және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері-басқару психологиясының негізгі ұғымдарымен, заңдылықтарымен әртүрлі ұғымдармен танысу. Менеджердің жеке басқару тұжырымдамасы. Ұжымның құрылымы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал. Басқару қызметі мен өзара әрекеттесу саласындағы психологиялық зерттеу әдістері, топтағы тұлғааралық қатынастар. Басқару психологиясының өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Мақсаты: кәсіби ортада және жалпы қоғамда шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, ғылыми жұмыстарды жазу және таныстыру. Шет тіліндегі ғылыми мақаланың құрылымы мен стилистикалық ерекшеліктері. Мамандық бойынша шет тілінде сөйлейтін ақпаратты түсіндіру. Мамандығы бойынша ғылыми-техникалық бейіндегі мәтіндерді ағылшын тілінен қазақ немесе орыс тіліне аудару. Мамандығы бойынша қазақ немесе орыс мәтінінің мазмұнын ағылшын тілінде беру (ауызша рефераттау). Конференцияларда шет тілінде ғылыми мақалалар жазу және ғылыми баяндамалар жасау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Мақсаты : магистранттарда ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың теориялық негіздері мен әдіснамасын және ғылыми-зерттеу қызметінің мақсатты бағдарламасын әзірлеу әдістерін қалыптастыру болып табылады. Ғылыми сынақтарды ұйымдастыру және жоспарлау әдістері, кешенді зерттеулерді орындау реттілігі, олардың логикалық байланыстары, ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті болжау әдістері. Ғылыми-техникалық және патенттік ақпарат көздері, ғылыми-техникалық ақпарат жүйелері, инженерлік эксперимент негіздері, экспериментті жоспарлау әдістері. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ресімдеуге қойылатын талаптар, ғылыми жұмысты бағалау критерийлері және оның нәтижелерін енгізу жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу эксперименттерін жоспарлау

    Мақсаты: магистранттарда ғылыми зерттеу экспериментін жоспарлаудың практикалық негіздерін қалыптастыру болып табылады. Ғылыми зерттеулер экспериментін жоспарлау әдістері. Экспериментті жоспарлау теориясында қолданылатын ұғымдар. Оңтайлы жоспарларды құру әдістері мен алгоритмдері. Әр түрлі өлшеу есептері үшін өлшеу жоспарын құру. Алгоритмдерді қолдана отырып өлшеу нәтижелерін өңдеу. Өлшеу жоспарын түсіндіру, өлшеу нәтижелері және оларды өңдеу нәтижелері. Жоспар сапасын бағалау. Құбылыстар мен процестерді сипаттаудың математикалық модельдері. Эксперимент нәтижелерін жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік меншікті басқару

    Мақсаты: магистранттардың негізгі теориялық білімдерін, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың зияткерлік меншік объектілерін табысты басқару үшін жеткілікті практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады. Зияткерлік меншік объектілеріне құқықтарды сақтау және қорғау саласындағы Қазақстан Республикасы заңнамасының негіздері. Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі зияткерлік меншік объектілеріне құқық. Зияткерлік меншік объектілерін азаматтық айналымға енгізу тәсілдері. Өнертапқыштық қызмет ұйымының зияткерлік меншік объектілеріне құқықтарды қорғау тәсілдері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнім қауіпсіздігін жоспарлау және енгізу

    Мақсаты: қауіпсіз өнімді жоспарлау және өткізу тәртібі мен ережелері . Қауіпсіз өнімді жоспарлау және іске асыру, өндіріс гигиенасының теориялық және практикалық негіздері мен халықаралық тәжірибесін, өнімдерді өңдеудің технологиялық және санитариялық режимдерін және олардың биологиялық және тағамдық қауіпсіздігін қамтамасыз ететін олардың сапасына қойылатын талаптарды қарау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәуекелдерді басқару

    Мақсаты: магистранттарды қауіп-қатер менеджментінің негізгі аспектілері мен үрдістері туралы, қауіпті факторды талдау жүйесінің тарихы мен шығу тегі және бақылау сыни нүктелері (СБНҚФТ)туралы, қауіп-қатерлерді бағалау және басқару туралы, Алиментариус кодексі комиссиясының қызметі туралы білім алу және қолдану бойынша тағам гигиенасы мен тағам қауіпсіздігі жүйесінің жалпы принциптері туралы ұсыныстармен таныстыру болып табылады. Тәуекелдер менеджментінің негізгі аспектілері мен үрдістері, қауіпті факторды талдау жүйесінің және бақылау критикалық нүктелерінің (ККТАОФ) тарихы мен шығу тегі, тәуекелдерді бағалау және басқару, Алиментариус кодексі комиссиясының қызметі және магистранттарды қолдану жөніндегі ұсынымдармен таныстыру тамақ гигиенасы мен тамақ қауіпсіздігі жүйесінің жалпы қағидаттары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Біріктірілген басқару жүйелері

    Мақсаты : тамақ өнеркәсібінің кәсіпорындарын дамытуды басқарудың интеграцияланған жүйесін ұйымдастыру және жоспарлау әдістемесінің теориялық негіздерін қалыптастыру. Интеграцияланған менеджмент жүйесін ұйымдастыру және жоспарлау әдістері, тамақ кәсіпорындарында қауіпсіздік пен сапаның интеграцияланған жүйесі моделінің әдісін жасау, тамақ кәсіпорындарында қауіпсіздік пен сапаның интеграцияланған жүйесінің элементтерін зерделеу, интеграцияланған менеджмент жүйесінің құжаттамасын зерделеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәуекел байланысы

    Мақсаты: қауіпті жағдайдың дамуын модельдеу мен болжауды зерделеу және тағам қауіпсіздігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін мониторинг жүйесін әзірлеу. Қауіпті жағдайлардың дамуын модельдеу мен болжауды зерделеу және тамақ қауіпсіздігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін мониторинг жүйесін әзірлеу. Қауіпсіздіктің сенімді деңгейін құру принциптері, азық-түлік қауіпсіздігін бағалаудың негізгі критерийлері. Мониторинг коммуникация тәуекелдерді тағамдық шикізат және азық-түлік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Генетикалық түрлендірілген өнімдердің қауіпсіздігі

    Мақсаты: ҚР-ныңСанЕжН талаптарына сәйкес генетикалық түрлендірілген тағамөнімдерінің көздері туралы теориялық және тәжірибелік білім алу. Гендік модификацияланған организмдер. Трансгенді дақылдарды тағамдық токсикологиялық-гигиеналық бағалау, трансгенді өсімдіктерді құрудың негізгі принциптері, генетикалық түрлендірілген организмдердің биологиялық қауіпсіздігі. ГМО-дан жасалған барлық тамақ өнімдері мен Ингредиенттерге арналған таңбалау. ГМО қолдану туралы ақпарат. Тиісті бақылау жүйесін құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнімдерін бәсекелік талдау

    Мақсаты: магистранттарға нарықтағы бәсекелестіктің жоғары деңгейі жағдайында ұйымның дамуының перспективалық бағыты ретінде бәсекелестік талдау әдіснамасы саласында білім беру, қазақстандық бизнесте табысты жұмыс істеу үшін қажетті жаңа басқарушылық ойлау менеджменті саласында болашақ мамандардың қалыптасуына ықпал ету. Бәсекелестік талдау әдіснамасы нарықтағы жоғары бәсекелестік жағдайында ұйымды дамытудың перспективалық бағыты ретінде, қазақстандық бизнесте сәтті жұмыс істеу үшін қажетті жаңа басқарушылық ойлауды басқару. Азық-түлік өндіретін кәсіпорындардың өнімдерін маркетингтегі, коммуникациядағы және жарнамадағы инновациялық тәсіл мен әдіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнімдердің физикалық және химиялық қауіптілігі

    Мақсаты: теориялық білімді меңгеру, азық-түлік тауарларының тауардың өмірлік циклінің кезеңдерінде және айналыста физикалық және химиялық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ету үшін іскерліктер мен дағдыларды меңгеру. Өнімдердің химиялық қауіпсіздігі. Сыртқы ортадан келетін ластанудың жіктелуі және сипаттамасы. Тағамдық қоспалар, жіктелуі және олардың адам ағзасына әсері. Физикалық қауіп факторлары. Электрлік, магниттік және электромагниттік қауіпсіздік. Акустикалық және діріл қауіпсіздігі, механикалық қауіпсіздік, жылу және өрт қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық сапа және қауіпсіздік менеджменті жүйелері

    Мақсаты: магистранттарды сапа менеджменті мен қауіпсіздіктің халықаралық жүйесін құру үшін арнайы пәндерде алған білімдерін қолдануға және оларды басқаруға үйрету болып табылады. Сапа және қауіпсіздік менеджментінің біріктірілген жүйелері (БЖКБ). Әзірлеу және енгізу (СМЖ). кәсіпорын мысалында. Өмір сапасын қамтамасыз ету. Құру үшін халықаралық стандарттар (БМСК). Жобалау және енгізу (СМЖ). Нәтижелілікті бағалау (СМЖ). Сапа менеджменті жүйесі. Экологиялық менеджмент жүйесі және қауіпсіздік менеджменті жүйесі. Әлеуметтік жауапкершілік жүйесі. Жақсарту әдістері (СМЖ). IDEF0 стандартын тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін басқарудың халықаралық жүйесін құруда қолдану. Сапа менеджменті жүйесін сертификаттаудың халықаралық тәжірибесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экспорттық бақылау және лицензиялау

    Мақсаты: магистранттарды өнімді мемлекеттік қадағалау және экспорттық бақылау ережелерімен таныстыру болып табылады. Азық-түлік өнімдерін экспорттық бақылау және тамақ өнімдерін өндіруді лицензиялау. Экспортталатын өнімдер мен лицензиялау ережелерінің сақталуын қадағалау. Мемлекеттік тізілім туралы түсінік. Тізілім деректері бойынша ақпараттық қызмет көрсету. Техникалық саясатты жүргізудегі және экспортталатын өнімді басқарудағы Мемлекеттік тізілімнің рөлі. ҚР экспорттық бақылау және лицензиялау жөніндегі заңнамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қауіпсіздік және тамақтану гигиенасы

    Мақсаты: тамақтану туралы ғылымның теориялық және практикалық негіздерін; тағамның негізгі компоненттерінің гигиеналық сипаттамасын және олардың адам ағзасына маңызы; халықтың тамақтануын рационалдаудағы қазіргі заманғы үрдістерді; азық-түлік шикізаты мен тағам өнімдерінің ластануы және тағам гигиенасы туралы зерттеу. Ағзаның тіршілік әрекетін қалыпқа келтірудегі тағамның негізгі компоненттері, олардың физиологиялық процестердің белсенділігі мен адам денсаулығына әсері. Тағамның негізгі биохимиялық компоненттерінің жетіспеушілігіне немесе асып кетуіне байланысты қауіптер. Азық-түлік шикізаты мен отандық тағам өнімдерінің және импорт бойынша келіп түсетін сапасы мен қауіпсіздігін реттейтін нормативтік құжаттама. ҚР-дағы тамақ өнімдерінің қауіпсіздігінің нормативтік негіздеріне сәйкес тағамның негізгі компоненттерінің гигиеналық сипаттамасы, азық-түлік тауарларының сапасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетелдік стандарттау және өнімді сертификаттау

    Мақсаты: шетелдік стандарттау және өнімді сертификаттаудың негізгі ережелері туралы білімді қалыптастыру. Шетелдік стандарттау және сертификаттау. Өнімді шетелдік стандарттау мен сертификаттаудың негізгі ережелері. Өнімді ұлттық шетелдік сертификаттауды жүргізу схемаларын таңдау. Әлемнің жетекші үш аймағының мысалында Сапа менеджментінің даму тарихы: АҚШ, Жапония және Батыс Еуропа. Сапа экономикасы. Жалпы сапа менеджментінің (TQM) негізгі тұжырымдамалары мен идеологиясы. Сапаны басқарудағы Халықаралық стандарттау және сертификаттау. Халықаралық стандарттар қызметтерді, өндірістік процестерді және өнімдерді сертификаттау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін басқару жүйелері

    Мақсаты: сапа менеджментінің интеграцияланған жүйелерін құру кезінде пайдаланылатын халықаралық стандарттар кешенін ескере отырып, сапаны және бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз етудің қазіргі заманғы проблемаларын өзгерту жөніндегі жаңа ұйымдастыру жүйелерін немесе ұсыныстарды әзірлеу. ИСО 22000 халықаралық стандарты. Әлемдік деңгейде тамақ өнеркәсібіндегі және онымен байланысты салалардағы тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі менеджментінің талаптары. ИСО 22000 халықаралық стандартының қолданылу саласы. ИСО 9001 ИСО 22000 стандартымен үйлесімділігін жақсарту, ИСО 22000 тиісті бөліктерінің НАССР қағидаттарымен және оларды тамақ кәсіпорнында қолдану кезеңдерімен өзара байланысы. IDEF0 стандартын тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін басқару жүйесін құруда қолдану. Кәсіпорында ТӨҚСМ әзірлеу мен сүйемелдеуді ұйымдастыру және куәлік пен сертификат алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өнімнің өмірлік циклін ақпараттық қолдау

    Мақсаты: студенттерде кәсіпорын қызметінің тиімділігіне қол жеткізуге ықпал ететін білім, білік және дағдыларын қалыптастыру мақсатында өнімнің өмірлік циклін қолдаудың негіздері, әдістері мен механизмдері туралы жан-жақты білім беру. өндіру, сапасын бағалау және өнімнің, жұмыстың, көрсетілетін қызметтің заманауи нарық талаптарына сәйкестігін растау . Өнімнің өмірлік циклі түсінігі. Өнімнің өмірлік циклінің кезеңдері (кезеңдері). Өнімнің өмірлік циклінің процестерін жоспарлау. Өнімнің өмірлік циклінің операциялары мен процестері. CASE-Ақпараттық жүйелерді құру және қолдау технологиясы. Ақпараттық жүйелерді жобалау әдістемесі. Мақсаттары, артықшылықтары Continuous Acquisition and Life cycle Support (CAD). CALS / IPI технологиясының қалыптасу кезеңдері. Компоненттері, құрылымы Continuous Acquisition and Lifecycle Support (CAD). Енгізу Continuous Acquisition and Lifecycle Support (CAD). STEP ‒ Standard for the Exchange of Product Model Data. Өнімнің өмірлік циклінің кезеңдерін, олардың негізгі сипаттамаларын сипаттау. Өнімнің өмірлік циклін қолдау технологиясы, сапаны басқаруға қатысты негізгі заманауи тұжырымдамалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тамақ эпидемиологиясы

    Мақсаты: әртүрлі микроорганизмдермен жұқтырған тамақ өнімдерін тұтынудан туындайтын және жалпы интоксикация және жедел гастроэнтерит белгілері бар қысқа ағымымен сипатталатын, тағамды дайындау, тасымалдау, сақтау кезінде ластанған кезде тағамдық уланудың таралуын зерттеу. және дайын өнімді өткізу және тиісті санитарлық бақылау. Термиялық өңдеу, инфекция механизмі. Туындаған аурулар. Ауру тудыруы мүмкін қоздырғыштың мөлшері мен токсиннің дозасы, адам ағзасының жағдайын, сондай-ақ қоздырғыш пен оның токсиндерінің қасиеттерін анықтау. Тағамдық токсикоинфекцияларға сезімталдық. Тағамдық токсикоинфекцияларды диагностикалау. Шартты патогендік және тіпті патогендік бактериялар. Алдын алу және медициналық-санитарлық және ветеринарлық іс-шаралар кешені. Халық арасында тамақ санитариясы бойынша білім, қоғамдық тамақтану саласы қызметкерлерінің санитарлық-гигиеналық минимумын өткізу ережесі. Олармен күресу шараларын күшейту үшін ҚР-да тағамдық токсикоинфекциялар эпидемиологиясының кейбір аспектілерін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сапаны инспекциялық бақылау

    Мақсаты: магистранттардың тауарлардың сәйкестендіргіш қасиеттерін анықтау туралы білім алу және осы пән бойынша нормативтік құжаттармен жұмыс істеу, тауарларды жасанды контрафактілік және контрафактілі анықтау әдістерін игеру, тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін кәсіпорындардың қызметіне білікті магистранттардың білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Өнімдердің, процестердің, қызметтердің инспекциялық қызметін ұйымдастыру. Өнімнің, процестердің және көрсетілетін қызметтердің инспекциялық қызметінің сапасын қамтамасыз ету. Кезеңдер бойынша инспекцияны жүзеге асыру: өндіріс, жобалау, типті зерттеу. Пайдалану процесінде тексеру. Инспекцияны орындау кезінде техникалық менеджмент, тәуекелдерді басқару және сапаны бақылау. Инспекциялық қызметті жүзеге асыру кезінде инспекциялық органға ішкі тексерулер жүргізу. Законодательство РК по экспортному контролю и лицензированию.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми дүниетаным жүйесі, Ғылым тарихы мен Философиясы бойынша дамып келе жатқан білімдерін көрсетеді
  • Шет тілдерінің бірінде жазбаша және ауызша кәсіби қарым-қатынас жасауға қабілетті
  • Ұжымды әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып басқарады
  • Білім беру қызметінде жоғары мектеп педагогикасының, кәсіптік білімнің әдіснамалық негіздері білімін қолданады
  • Қауіпті жағдайлардың дамуын модельдейді және болжайды, азық-түлік қауіпсіздігі қаупін бағалайды және талдайды
  • Қауіпсіз өнімді жоспарлау және іске асыру саласында алгоритмдер мен математикалық модельдерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеулер мен техникалық әзірлемелерді жүргізудің жұмыс жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлейді, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады
  • Деректердің статистикалық іріктемесі негізінде өнімнің өмірлік циклі процестеріне бәсекелестік талдау жүргізеді, ластаушы заттарды бақылаудың жаңа әдістерін қолданады, тамақ кәсіпорындарында техникалық нормативтік құжаттарды әзірлейді
  • Өнімдердің, процестердің және қызметтердің инспекциялық қызметін ұйымдастырады, бәсекеге қабілеттілікті арттыруға бағытталған тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін экспорттық бақылаудың әдіснамасы мен әдістері туралы білімді қолданады
  • Тамақтану қауіпсіздігі мен гигиенасын, Тамақ өнімдеріндегі ластану деңгейін бағалау білімін қолданады, өлшеу нәтижелерін талдайды, мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді анық және бір мәнді хабарлайды.
  • Цифрлық технологияларды пайдалана отырып, жаңа ортада, кең пәнаралық контексте тамақ саласының кәсіпорындарында тамақ қауіпсіздігі жүйесін және сапа менеджментінің интеграцияланған жүйесін әзірлеу және енгізу проблемаларын білуді, түсінуді және шешу қабілетін кәсіби деңгейде қолданады
  • Тамақ қауіпсіздігі саласында зертханалық және эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, кәсіпорындардың есептілігін жүргізу, тәуекелдерді бақылау әдістерін игеру, диагностикалау және техникалық объектілер, зерттеу және педагогикалық қызметте техникалық нормативтік құжаттарды әзірлеу дағдыларын меңгерген. Мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді нақты хабарлайды
Top