Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01101 Кардиология (ересектер, балалар)

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты амбулаторлық-емханалық және стационарлық жағдайларда мамандандырылған, жоғары технологиялық, шұғыл және паллиативтік медициналық көмек көрсетуде білікті, бәсекеге және дербес қызметке қабілетті кардиологты дайындау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 210
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R001 Кардиология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Стационардағы кардиология

    Пән ауруханалық деңгейде ересектер мен балалар арасындағы жүрек-қантамыр патологияларын диагностикалау, дифференциалды диагностикалау, емдеу жөніндегі білім мен дағдыларды қалыптастырады, (атеросклероз және липидті бұзылыстар, АГ, жедел және созылмалы коронарлы синдром, миокард инфарктісі және оның асқынулары, тұрақсыз стенокардия, жіті және созылмалы жүрек жеткіліксіздігі, кенеттен жүрек өлімі, синкопе, кардиомиопатия, перикард аурулары, миокардит, инфекциялық эндокардит).

    Несиелер - 80
  • Инвазивті емес кардиоваскулярлық визуализация

    Пән жүрек-қантамыр жүйесін зерттеудің функционалдық әдістерін (электрокардиография, эхокардиография, қан қысымының тәуліктік бақылануы, электрокардиограмманың тәуліктік бақылануы (холтер), тредмил-тест, велоэргометрия) жүргізу және түсіндіру бойынша білімді қалыптастырады.

    Несиелер - 32
  • Қарқынды кардиология

    Пән кардиологиядағы шұғыл жағдайларда (жедел коронарлық синдром, өкпе ісінуі, кардиогендік шок, гипертониялық криз, синкопе, созылмалы жүрек жеткіліксіздігінің декомпенсациясы, жүрек ритмі мен өткізгіштігінің ауыр бұзылыстары, өкпе тромбоэмболиясы, кенеттен жүрек өлімі) реанимациялық іс-шаралар дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 22
  • Амбулаторлы-емханалық кардиология

    Пән емханалық деңгейде ересектер мен балалар арасындағы жүрек-қантамыр патологияларын диагностикалау, дифференциалды диагностикалау, емдеу, сондай-ақ оңалту, ауруларды алдын алу іс-шараларын жүргізу және ересек пациенттерде еңбекке уақытша жарамсыздық сараптамасын жүргізу жөніндегі білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 32
  • Жүрек электрофизиологиясы

    Пән жүрек ритмі мен өткізгіштігі бұзылыстарын дамытатын электрофизиологиялық механизмдері саласындағы білімді, жүрек ритмі мен өткізгіштігі бұзылыстары бар науқастарды басқарудың сараланған тәсілдері бойынша дағдыларды, аритмияға қарсы терапия мен интервенциялық араласуды тағайындау көрсеткіштерін анықтау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Интервенциялық кардиология

    Пән интервенциялық араласуға көрсеткіштерді, қарсы көрсеткіштерді анықтау, пациентті отаға дайындау, өткізу техникасы және отадан кейінгі терапия бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 14
  • Кардиореабилитация

    Пән кардиохирургиялық және кардиохирургиялық науқастарды реабилитациялау саласындағы білімді дамытады. Жүрек реабилитациясының кезеңдері. Жүректі қалпына келтірудің медициналық шаралары. Оңалту потенциалы және қызмет етудің халықаралық классификациясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Кардиологиядағы инновациялық эндоваскулярлық емдеу әдістері

    Пән жүрек-қан тамырлары ауруларының алдын алу мен емдеудің инновациялық эндоваскулярлық әдістерін терең зерттеуге бағытталады (жаңа эндоваскулярлық технологияларды қолдана отырып, жүректің ишемиялық ауруы мен оның асқынуларының екіншілікті профилактикасы, коронарлық атеросклерозды емдеу, оның ішінде оның асқынған түрлерінде: сол жақ коронарлық артерия діңінің зақымдануы, созылмалы окклюзиялар, жүректің төмен аластау фракциясы және созылмалы жүрек жеткіліксіздігі, инсульттің қайталама профилактикасы және брахеоцефальді артериялардың атеросклерозын емдеу; симптоматикалық артериялық гипертензияны және бүйрек артерияларының атеросклерозындағы бүйрек функциясының бұзылуын емдеу, транскатетерлік қолқа қақпақшасын имплантациялау арқылы жүректің құрылымдық патологиясында созылмалы жүрек жеткіліксіздігінің дамуын алдын алу).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Клиникалық эхокардиография

    Пән трансторакальды эхокардиографияны, трансезофагеальды эхокардиографияны, стресс-эхокардиографияны, соның ішінде неонатальды және педиатриялық эхокардиографияны терең зерттеуге және жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Ересектер мен балалардың амбулаториялық және стационарлық жағдайларда жүрек-қантамыр жүйесінің негізгі ауруларын диагностикалап, диагностикалық зерттеулердің қауіпсіздігі мен мониторингін қамтамасыз ету, зертханалық және аспаптық диагностикалық әдістердің нәтижелерін түсіндіре біле алады, дифференциалды диагностика жүргізе алады.
  • Жүрек-қантамыр жүйесі ауруларын емдеуді қамтамасыз ете алады: дәрілік емес емдеу әдістерін анықтау, немесе негізделген дәрілік емдеуді таңдау, оның тиімділігін мен қауіпсіздігін бағалап және бақылай алады
  • Интервенциялық және кардиохирургиялық емдеу әдістеріне көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтауға және оларды енгізу үшін тиісті мамандарға жіберуге, қажетті көрсеткіштерді бақылай отырып, операциядан кейінгі кезеңді бағалауға және қажет болған жағдайда түзетуге қабілетті.
  • Жүрек-қантамыр жүйесі ауруларымен ауыратын науқастарға шұғыл және шұғыл медициналық көмек көрсетуге қабілетті.
  • Науқастарда (ересектер, балалар) жүрек-қантамыр жүйесі ауруларының біріншілік және қайталама профилактикасы бойынша шараларды жүргізе алады.
  • Емделушімен, оның туыстарымен және медициналық көмектің толық ауқымы мен үздіксіздігін және қажет болған жағдайда уақтылы араласуды қамтамасыз ету үшін басқа денсаулық сақтау мамандарымен және қызметтерімен тиімді өзара әрекеттесе алады.
  • Ақпараттық жүйелерді пайдалану, дербес деректерді қорғау және медициналық ақпараттың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қатысты ережелер мен нормаларды сақтай отырып, уәкілетті орган белгілеген нысандарда, түрлерде, көлемде, тәртіпте және мерзімдерде медициналық құжаттаманы есепке алуды, жүргізуді біледі
  • Өз бетінше білім алуға және кәсіби кардиологиялық профильдегі топтың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті.
  • Зерттеу сұрақтарын құрастыра алады, ғылыми деректер базасын сыни тұрғыдан талдай алады, қорытынды жасай алады және нәтижелерді клиникалық тәжірибеде қолдана алады
Top