Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • МІжМБ-дегі кәсіпкерлік

    Курс қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпкерліктің даму деңгейін, негізгі категориялар мен ұғымдарды түсіну, кәсіпкерлікті дамытудағы мемлекеттің рөлі мен маңызын анықтау, МІжМБ-де кәсіпкерлік қызметті жүргізу бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық материалдарды талдау мәселелерін зерделеуге бағытталған. Пән қонақ үй және мейрамхана бизнесін, әлемдік тәжірибені, кәсіпкерлік табыстар мен сәтсіздіктерді талдау, бағалау және тиімді жоспарлау және ұйымдастыру үшін практикалық базаның аспектілерін қарастырады

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • МІжМБ -дегі тұрақты даму және эко трендтер

    Курс қонақжайлылық индустриясындағы тұрақты даму қағидаттары мен қазіргі заманғы экологиялық трендтерді жүйелі түсіну мәселелерін, жаһандық өзгерістер проблемаларын, жауапкершілікпен тұтынуға сұраныстың артуын зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұрақты дамудың негізгі ұғымдарын, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық орнықтылық қағидаттарын, халықаралық стандарттар мен бастамаларды (мысалы, ESG, SDGs), сондай-ақ тамақтану, қонақ үй сервисі және туристік практика саласындағы заманауи экотрендтерді зерделейді. Курсты игеру нәтижесінде білім алушы мейрамханалар мен қонақүйлерде экоинициативаларды енгізу (қалдықтарды бөлек жинау, азық-түлік шығындарын азайту, энергия тиімділігі), жауапты брендтерді ілгерілету, экологиялық саналы сервис арқылы қонақтар үшін құндылық жасау үшін практикалық базаны қалыптастыра алады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мемлекеттік тілде іс-қағаздарын жүргізу және іскерлік қарым-қатынас

    Курс кәсіби іс-қағаздарын жүргізу және олардың қызмет саласындағы қарым-қатынасы үшін қажетті мәдениетаралық коммуникацияны мемлекеттік тілде зерделеуге бағытталған. Курста іс-қағаздарын жүргізу, іскерлік қарым-қатынасын және мамандықтың тіліне негізделген этикетті, келіссөздерін жүргізу және іскерлік хатымен алмасу, білім алушылардың кәсіби дайындығын жетілдіру және қонақтармен, қызметкерлермен және серіктестермен мәдениетаралық өзара іс-қимыл мәселелері қарастырылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Нөмірлік қорды басқару

    Курс қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындардың нөмірлік қорының жұмыс істеу процестерін басқару құралдарын қолдануды, операциялық процестерді және нөмірлік қорға қызмет көрсетудің заманауи технологияларын тиімді ұйымдастыруды, цифрлық технологияларды және қонақүйді басқарудың автоматтандырылған жүйелерін пайдалануды, жүктемені басқаруды және клиенттік сервистің жоғары деңгейін қамтамасыз етуді зерттеуге бағытталған. Курста қызмет көрсету сапасы мен клиенттердің қанағаттанушылығының заманауи модельдерін бейімдеу, қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында процестік менеджменттің тиімділігін арттырудың басқару шешімдерін әзірлеу мәселелері қарастырылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлем халықтарының мәдениеті, дәстүрлері және заманауи тамақтандыру технологиялары

    Курс әлем халықтарының ұлттық дәстүрлері мен тамақтану мәдениетін қалыптастыру принциптерін, ұтымды тамақтану және дәстүрлі емес тамақтану жүйелерін, жақын және алыс шет елдер халықтарының ұлттық тағамдарының ерекшеліктерін, қонақтардың үміттерін қанағаттандыру және қызмет көрсету процесін жетілдіру мәселелерін ашуға бағытталған. Осы курсты зерделеу шеңберінде білім алушылар нақты жұмыс кейстерін шешеді, ұлттық тағамдардың, діни дәстүрлердің ерекшеліктерін ескере отырып, түрлі рациондар жасайды, әлемнің түрлі елдерінің туристері үшін тағамдар мен сусындардың ассортиментінің таңдауын жүзеге асырады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық индустриясының негіздері

    Курс қонақжайлылық индустриясының негіздерін тұжырымдамалық түсінуге, мейрамхана мен қонақ үй шаруашылығының жұмыс істеу ерекшеліктерін ашуға бағытталған. Курста қонақжайлылық индустриясының тарихы, қазіргі жағдайы және оның даму тенденциясы, қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметінің нәтижелерін жоспарлау, талдау, бағалау негіздері, сондай-ақ тұтынушылардың талаптарына сәйкес келетін қонақ үй өнімін ұсынудың заманауи технологияларын қолдану туралы идеялар жүйесі қалыптасады. Курс қонақ үй, мейрамхана кәсіпорындары инфрақұрылымының негізгі элементтерін және олардың қазіргі нарықтық ортада жұмыс істеу ерекшеліктерін бағалау, жаңа технологияларға қажеттілікті анықтау және елдің инновациялық даму стратегиясын жоспарлау мәселелерін қарастырады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамханалар және отельдер дизайны және жобалау негіздері

    ББұл курс қонақүйлер мен мейрамханаларды ұйымдастыру және басқару жүйесінде кең бейінді мамандарды даярлау үшін практикалық база құруға мүмкіндік береді. Курста қонақ үйлер мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының интерьерлері мен жабдықтарын жобалау кезінде қажетті теориялық және практикалық әдістер мен инновациялық шешімдерді қалыптастыру, жабдықтардың әртүрлі түрлерін пайдаланудағы техникалық нормаларды сақтау, қоршаған ортаны қорғауға бағытталған қызметті реттеу қарастырылады. Курс аясында инклюзия және қолжетімділік қағидаттары жария етіледі, сондай-ақ қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында кедергісіз орта құруға практикалық тәсілдер қарастырылады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі

    Курс студенттердің туризм және қонақжайлылық саласындағы кәсіби бағдарланған шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануға, сондай-ақ мәдениетаралық және іскерлік қарым-қатынаста екінші шет тілін тиімді пайдалануға бағытталған. Бағдарлама бүкіл оқу кезеңінде (бірінші курстан төртінші курсқа дейін) Екінші шет тілін біртіндеп меңгеруді, Жалпыеуропалық шетелдік тілдік бағалау шкаласы жүйесіне сәйкес В1-ден төмен емес біліктілік деңгейіне жетуді көздейді.

    Семестр - 2
    Несиелер - 24
  • Мамандыққа бағытталған ағылшын тілі

    Курста туризм және қонақжайлылық саласындағы білім алушылардың шет тілдік кәсіби-бағытталған коммуникациясы, халықаралық кәсіби ортаға интеграциялау және күнделікті өмірде кәсіби ағылшын тілін, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас, қонақтармен өзара іс-қимыл және зерттеу қызметі мәселелері қарастырылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 14
  • Қонақжайлылық саласындағы менеджмент

    Курс қонақжайлылық саласындағы басқарудың заманауи принциптерін, әдістері мен құралдарын зерделеуге, сондай-ақ тұлғааралық және әлеуметтік қатынастарды реттеу, персоналды басқару және клиенттермен өзара әрекеттестікте практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Курста адам ресурстарын дамыту, жанжалдардың алдын алу және шешу, сондай-ақ динамикалық және бәсекелі орта жағдайында тиімді басқару шешімдерін қабылдау мәселелері бойынша тәжірибеге бағытталған міндеттерді, кейстерді шешу қарастырылған.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жеке даму негіздері

    «Жеке даму негіздері» курсы студенттердің бойында жеке және кәсіби өсу үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Бағдарламада тіршілік қауіпсіздігі және экология мәселелері, кәсіби этика негіздері, адамгершілік және жанжалды жағдайларды шешу тәсілдері, азаматтардың негізгі құқықтары мен міндеттерін білуді қоса алғанда, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқықтық сауаттылықты дамыту мәселелері қаралады. Қаржылық сауаттылықты қалыптастыруға ерекше назар аударылады: студенттер жеке бюджетті құруды және жүргізуді, ақша жинақтау және инвестициялау, несие алуды және өтеуді, сондай-ақ қаржы саласындағы құқықтарын қорғауды үйренеді. Сонымен қатар, курс экономика мен кәсіпкерліктің негіздерін зерттейді, бұл нарықтық орта жағдайында практикалық дағдыларды дамытуға және кәсіби қызметке дайындыққа ықпал етеді. Курс жеке дамуға жауапкершілікпен қарауды қалыптастыруға көмектеседі, студенттердің құқықтық және экономикалық мәдениетін арттырады, сонымен қатар қазіргі қоғамдағы рөлін түсінуді дамытады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • МІжМБ-дегі бухгалтерлік есеп және экономика

    Курс қонақ үй және мейрамхана бизнесі үшін экономикалық процестер мен бухгалтерлік есеп принциптері туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының экономикалық қызметінің негіздері қарастырылады, қаржыландыру көздері, жоспарлау, бюджеттеу, шығындар мен кірістерді бақылау әдістері талданады, сондай-ақ сала кәсіпорындарында бухгалтерлік есепті ұйымдастырудың ерекшеліктері зерттеледі. Кірістер мен шығыстарды есепке алудың практикалық аспектілеріне, салық салуға, қаржылық есептілікке және қонақ үй мен мейрамхана кәсіпорындарының экономикалық тиімділігін талдауға ерекше назар аударылады.

    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық саласындағы маркетинг

    Курс қонақжайлылық индустриясында қолданылатын маркетингтің негіздері мен құралдарын зерттеуге бағытталған. Курсты игеру барысында білім алушылар маркетингтік стратегияларды енгізу, қызметтерді ілгерілету, баға белгілеу және брендинг, цифрлық маркетинг және қонақжайлылық индустриясында нарықты талдау мәселелерін зерделейді. Білім алушылар маркетингтік стратегияларды әзірлеу, тұтынушылардың мінез-құлқын талдау, цифрлық жылжыту арналарын пайдалану, маркетинг кешені құралдарын қолдану, сондай-ақ бәсекелестік нарықтық орта жағдайында стратегиялық басқару шешімдерін қабылдау саласындағы құзыреттерді меңгереді.

    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Гастрономия және аспаздық өнер

    Курс аспаздық өнердің теориялық және практикалық аспектілерін, әлемдік гастрономия тарихын, ұлттық және халықаралық тағамдардың тамақтануы мен дамуындағы заманауи тенденцияларды игеруге бағытталған. Пән шеңберінде білім алушылар өнімдердің жіктелуін, тағамдарды дайындау және таныстыру әдістерін, сондай-ақ тамақ стилистикасы мен тамақ-дизайн негіздерін зерделейді. Гастрономиялық тұжырымдамалардың ерекшеліктері, аспазшының рөлі, рецептурамен жұмыс жасау жұмыстары, дәмдік профильдер және аспаздық инновациялар қарастырылады. Курс мейрамханалар брендингінің элементі ретінде тұрақты тамақтану, гастрономиялық туризмді дамыту мен авторлық тағамдарды дамыту және қонақтарға қызмет көрсету процесін жетілдіру мәселелерін зерттеуге бағытталған.

    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шипажайлық-курорттық қызмет

    Курс барлық санаттағы тұтынушыларға сапалы және қолжетімді емдеу-сауықтыру қызметтерін ұсынуды қамтамасыз ететін санаторий-курорттық кәсіпорынды басқару негіздерін зерделеуге бағытталған. Халықтың барлық топтары үшін сауықтыруға және қызметтерге тең қол жеткізуге ықпал ететін кедергісіз және жайлы орта құруды қоса алғанда, санаторий-курорттық қызмет саласындағы инклюзия мәселелері қаралуда. Курс шеңберінде курорттық істің негізгі ұғымдары мен ерекшеліктері, санаторийлердің құрылымы мен типологиясы, медициналық, сауықтыру және сервистік қызметтерді ұйымдастыру, қызметті нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, сондай-ақ ақпараттық сүйемелдеу, қонақтар ағынын бақылау, орнықты даму, инновацияларды енгізу және курорттар базасында бәсекеге қабілетті туристік өнімдерді қалыптастыру мәселелері зерделенеді.

    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй және мейрамхана қызметтерін стандарттау және сапасын бақылау

    Курс стандарттау қағидаттарын, сапаны нормативтік-құқықтық реттеуді, қонақ үй-мейрамхана саласындағы қызмет көрсету деңгейіне қойылатын талаптарды, сондай-ақ көрсетілетін қызметтердің сапасын бағалау және бақылау әдістерін жан-жақты зерделеуге бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар ұлттық және халықаралық стандарттарды (МЖОС, ISO, HACCP қоса алғанда) талдайды, Қонақжайлылық индустриясы объектілерін сертификаттау және жіктеу жүйелерін зерттейді, сапаны басқару технологияларын және сервисті мониторингілеу мен жетілдірудің заманауи құралдарын меңгереді. Курс стандарттарға сәйкестікке кәсіби көзқарасты дамытуға және тұтынушыларға қызмет көрсету сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Кәсіби ағылшын тілі

    Курс студенттердің коммуникативтік-мәдениетаралық және кәсіби дағдыларын дамытуға және қалыптастыруға бағытталған, мамандықтың ағылшын тіліндегі мамандандырылған мәтіндері, мамандық ұғымдары мен терминологиялары, қонақтармен, қызметкерлермен, серіктестермен тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу, қоғамдық-саяси және жаһандық материалдарды түсіну мәселелері пысықталуда.

    Семестр - 5
    Несиелер - 12
  • МІМБ-дегі маркетингтік зерттеулер

    Курс қонақ үй, мейрамхана және туристік бизнесте басқару шешімдерін қабылдау процесінде зерттеулердің рөлі мен маңыздылығын зерделеуге бағытталған. Пәнді игеру барысында міндеттерді, құрылымды анықтау, ақпаратты жинау мен өңдеудің тиісті әдістерін қолдану және сату жоспарларының орындалуын қамтамасыз ету, қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнының бәсекелестік артықшылықтарына қол жеткізу үшін алынған нәтижелерді түсіндіру мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ, ғылыми мәселелер мен гипотезаларды тұжырымдауға, зерттеудің адекватты зерттеу әдістерін (сапалық және сандық) таңдауға, сауалнамаларды жобалауға, сұхбаттар, фокус-топтар, бақылаулар жүргізуге және нәтижелерді статистикалық өңдеуге ерекше назар аударылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылықтағы анимациялық іс-шара

    Курс қонақүйлерде, курорттық кешендерде, туристік лагерьлерде және ойын-сауық орталықтарында анимациялық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу негіздерін зерттеуге бағытталған. Курс аясында студенттер анимация түрлерінің жіктелуін, анимациялық бағдарламаны жоспарлау кезеңдерін, аудиториямен өзара әрекеттесу принциптерін, сондай-ақ өткізілген іс-шаралардың тиімділігін бағалау әдістерін үйренеді. Пәнді оқу барысында аниматордың кәсіби және коммуникативтік дағдылары, қонақтардың әртүрлі жас және әлеуметтік топтарымен жұмыс істеу ерекшеліктері, туристік топпен іс-шаралар өткізу кезінде, сондай-ақ анимациялық практикада заманауи мультимедиялық және ақпараттық технологияларды қолдану мәселелері іске асырылады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мейрамханалар мен қонақ үйлердегі қызмет көрсету технологиясы

    Курс қазіргі заманғы сапа стандарттары мен тұтынушылардың үміттерін ескере отырып, қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында қызмет көрсетуді ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін жан-жақты зерттеуге бағытталған. Курс қызмет көрсету технологияларын, қызметкерлердің кәсіби мінез-құлық нормаларын, сондай-ақ іскерлік және этикалық қарым-қатынас негіздерін қоса алғанда, қонақтарды қабылдау мен оларға қызмет көрсетудің негізгі аспектілерін қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар мейрамхана және қонақ үй сервисі саласында тиімді жұмыс істеу үшін қонақтарға қызмет көрсетуді ұйымдастырудың, ұсынудың және бақылаудың қажетті кәсіби білімі мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Эногастрономия және сусындар мәдениеті

    Курс тамақ пен сусындардың өзара әрекеттесуін, эногастрономиялық дәстүрлерді және әртүрлі елдердегі сусынды тұтыну мәдениетін дамытуға бағытталған. Курс гастрономия мен сомельердің теориялық негіздерін-іс-әрекетті қонақтардың үміттерін қанағаттандыру үшін дәм татудың, сусындарды таңдаудың және оларды сауатты ұсынудың практикалық дағдыларымен біріктіреді. Пән шеңберінде алкогольді және алкогольсіз сусындардың түрлері, олардың өндіру технологиясы, шығу географиясы, қызмет көрсету және сақтау ерекшеліктері, шарап мәдениеті, оның ішінде фуд-пейринг принциптері (тамақ пен сусындардың үйлесімі), сондай-ақ халықаралық шарап классификациясы қарастырылады. Практикалық тапсырмаларға дәм комбинациясын талдау, шарап пен бар карталарын жасау, дәм татуға қатысуы кіреді.

    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы тұтынушылардың мінез-құлқы

    Курс тұтынушылардың қонақжайлылық саласындағы мінез-құлқына әсер ететін заңдылықтар мен факторлар туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында білім алушылар клиенттердің мінез-құлық үлгілерін, қабылдау, мотивация, шешім қабылдау процестерін, сондай-ақ қонақ үй-мейрамхана саласындағы тұтынушылық тәжірибенің ерекшеліктерін талдайды. Курс клиентке бағдарлаудың, аудиторияны сегменттеудің, ұсыныстарды Жекелендірудің және тұтынушылармен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнатудың маңыздылығын ашады, бұл болашақ мамандарға қызмет көрсету персоналымен жұмыс істеу және қонақтарға қызмет көрсетуді бақылау және Қызметтерді нарықтың әртүрлі сегменттерінің сұраныстарына тиімді бейімдеу кезінде клиенттердің тәжірибесі мен кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттырады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Тамақтандыру кәсіпорындарын басқару

    Пән шеңберінде білім алушылар стратегиялық және операциялық менеджменттің, өндірістік процестерді жоспарлау мен ұйымдастырудың, персоналды басқарудың, қаржы ағындарын бақылаудың және өнімнің сапасы мен қауіпсіздігінің жоғары стандарттарын қамтамасыз етудің, мейрамхана индустриясындағы қазіргі заманғы үрдістерді талдаудың, басқарудың цифрлық құралдарын қолданудың, маркетингтік стратегиялардың негізгі қағидаттарын зерделейді. Курс нақты жағдайларды талдауды, жобалық тапсырмаларды және оқытуға тәжірибеге бағытталған тәсілді қамтиды.

    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Мамандандырылған ағылшые тілі

    Курс коммуникативтік-мәдениетаралық және кәсіби өзара әрекеттесудің лингвистикалық аспектілерін дамытады. Білім алушылар ағылшын тілінде мамандыққа қатысты сөйлеу компоненттерімен, ұғымдармен және терминологиямен танысып, мәтіндерді рефераттау мен аннотациялауға, эссе жазуға және кәсіби құжаттаманы талдауға қажетті құралдарды меңгереді.

    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Қонақжайлылық индустриясындағы инновациялар және стартап-жобалар

    Курс инновациялық қызметтің теориялық негіздерін қонақ үй, мейрамхана және туристік бизнестегі жобаларды басқарудың практикалық құралдарымен біріктіреді. Саланың заманауи трендтері қарастырылады: цифрландыру, автоматтандыру, ESG-тәсілдер, self-service, жасанды интеллект) және сервисті баптау. Білім алушылар стартаптың өмірлік циклін — идеядан масштабтауға дейін зерттейді, гипотезаларды тексеру, MVP-ді құру, инвестициялар тарту және стратегиялық жоспарлау әдістерін меңгереді. Практикалық бөлім бизнес-идеяны әзірлеуді, тұжырымдаманы, қаржылық жоспарды құруды және жобаның тұсаукесерін қамтиды. Курс жаңа технологияларға қажеттілікті анықтауға, кәсіпорынның инновациялық даму стратегиясын жоспарлауға, инновациялық жобаларды іске асыруды басқаруды ұйымдастыруға бағытталған.

    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • МІМБ-дегі кадрлық менеджмент

    Курс қызметкерлерді кәсіби іріктеуде практикалық дағдыларды дамытуға және оларды таңдау кезінде ситуациялық тәсілді қолдануға бағытталған. Курста адами фактор объективі арқылы ұйымдастырушылық мәселелерді талдау, қонақжайлылық индустриясында адам ресурстарын пайдалануды жетілдіру бойынша басқару шешімдерін әзірлеу, персоналды басқару жүйесі мен процестері, қызмет, бөлім қызметкерлерінің ағымдағы қызметін бақылау мәселелері қарастырылады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Қонақ үй және мейрамхана қызметтерін сатуды басқару және жарнама

    Курс сату қызметін, қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі ұйымдастырушылық ресурстарды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару арқылы ұйымның сату саласындағы мақсаттарына тиімді және тиімді қол жеткізу жүйесін зерттеуге бағытталған. Курс қонақ үй өнімін сату технологиясын қолдануда практикалық дағдыларды дамытуға, тұтынушылардың мінез-құлқының ерекшеліктерін талдауға, тиімді сату бөлімін ұйымдастыруға және оны бақылауға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы жарнамалық іс-әрекеттің ерекшеліктерін, жарнама мен маркетингтік коммуникацияның басқа құралдарының өзара байланысын зерделейді, қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының жарнамалық науқанын құру дағдыларын меңгереді.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект құралдары

    Курс қонақжайлылық индустриясында басқаруда, талдауда және сервис сапасын арттыруда заманауи жасанды интеллект (ЖИ) құралдарын қолдану дағдыларын игеруге бағытталған. Пән шеңберінде білім алушылар мейрамхана және қонақ үй бизнесінде жасанды интеллекттің негізгі технологияларын (сұранысты болжау, мәзірді әзірлеу, жекелендірілген ұсынымдар, клиенттік тәжірибені басқару жүйелері, жүктеуді болжау, баға белгілеу, қонақтар ағынын бақылау) зерделейді. Курсты зерделеу барысында нақты кейстерді талдаумен практикалық сабақтар, цифрлық платформалармен және ЖИ өнімдерімен жұмыс, HoReCa үшін ЖИ-шешімдерді әзірлеу бойынша командалық жобалар, сондай-ақ индустрия өкілдері мен IT-сарапшылардың қонақ дәрістері өткізілетін болады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Ивент менеджменті

    Курс туризм және қонақжайлылық индустриясындағы әртүрлі іс-шараларды жоспарлау мен өткізудегі мәселелерді зерделеуге бағытталған. Онда стратегиялық жоспарлау, маркетинг, бюджет құру, қаржылық жоспарлау, адам ресурстарын басқару аспектілері қарастырылады. Курста іс-шараларды жобалық басқару, құқықтық мәселелер, сақтандыру және тәуекелдерді талдау мәселелерін қамтиды, іскерлік іс-шараны, MICE қызметтерін, туристік демалыс бағдарламасын ұйымдастыру, логистика, денсаулық сақтау және қауіпсіздік бойынша операциялық қызметке бағытталған.

    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы брендті басқару (майнор)

    Курс бренд құру принциптерін, оның бәсекелестік артықшылықтар мен клиенттердің адалдығын қалыптастырудағы рөлін, сондай-ақ цифрлық ортада позициялау, байланыс және брендинг құралдарын зерттеуге бағытталған. Практика шеңберінде білім алушылар мақсатты аудиторияның ерекшелігін және индустрия трендтерін ескере отырып, бренд тұжырымдамасын, жылжыту және танылу стратегиясын айқындау, сондай-ақ брендті цифрлық ортаға интеграциялау мәселелерін әзірлейді. Оқыту нәтижесінде туристік өнімдерді ілгерілету және дестинациялардың тартымдылығы үшін стратегиялық ойлау, креативті тәсіл және брендтік шешімдердің тиімділігін аналитикалық бағалау дағдылары қалыптасады.

    Семестр - 8
    Несиелер - 9
  • Туризмді ұйымдастыру және басқару (майнор)

    Курс ішкі туризмді ұйымдастыру, қызметтерді әзірлеу және іске асыру технологиялары, ішкі туристік нарықта туристік өнімді жылжытуды ұйымдастыру бойынша практикалық дағдылар мен дағдыларды игеруге бағытталған. Курсты зерделеу барысында білім алушылар туристік өнімді әзірлейді, қызметтер мен инфрақұрылымды жақсарту, ішкі туризм нарығының мүмкіндіктерін және әлемдік туристік экономиканың даму тенденцияларын анықтау және бағалау мақсатында жергілікті қоғамдастықтың интеграция процестерін талдайды. Курс барысында білім алушылар нақты жұмыс кейстерін шешеді, ішкі туристік өнімдер нарығына, туризмді құқықтық реттеу мен мемлекеттік қолдаудың негізгі аспектілеріне, туристік өнімдерді сату және жылжыту техникасын қолдана отырып, турлар, туроператорлар және басқа серіктестер бойынша мәліметтер базасына талдау жүргізеді.

    Семестр - 8
    Несиелер - 9
  • Халықаралық туризм (майнор)

    Курс әртүрлі елдердегі туристік дестинацияларды басқару ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған, білім алушылар басқарудың негізгі бағыттары мен құралдарын, туристік дестинацияларды жоспарлау мен дамытудағы маркетингтік тәсілдерді, халықаралық туристік нарықтың құрылымдары мен қатысушыларын, туристік ағындардың географиясын, туризмнің негізгі бағыттары мен аймақтарын, жаһандық қонақжайлылық индустриясындағы қазіргі заманғы үрдістерді, туризмді халықаралық құқықтық реттелуін, мәдениетаралық байланысын, саяхат қауіпсіздігін, тұрақты және этикалық туризмді зерттейді.

    Семестр - 8
    Несиелер - 9
  • МІжМБ-дегі қаржылық менеджменті

    Курс кәсіпорынның қаржылық ресурстарын басқару саласындағы кәсіби дағдыларды дамытуға бағытталған. Курстың оқу барысында қаржылық жағдайды диагностикалау мен болжаудың заманауи тәсілдері, ақша ағындарын, активтер мен капиталды басқару мәселелерді қарастырылады. Білім алушылар бюджетті есептеуді, қаржылық талдаудың негізгі құралдарын меңгеріп, қаржылық стратегияларды әзірлеуді және іске асыруды, инвестициялық жобаларды бағалауды және қаржылық тәуекелдерді төмендетуді үйренеді.

    Семестр - 8
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, тіршілік қауіпсіздігі қағидаттарын, экологиялық факторлардың денсаулыққа әсерін, кәсіби этика нормаларын және адамгершілік жанжалдарды шешу тәсілдерін, қаржылық қауіпсіздік мәселелерін, бюджеттің базалық көрсеткіштерін, ұтымды қаржылық мінез-құлық негіздерін, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін, еңбек, азаматтық және әкімшілік заңнама элементтерін білу, жеке және кәсіби қызметтің құқықтық негіздерін меңгереді, сондай-ақ экологиялық тұрақтылықты қамтамасыз етудегі мемлекеттік және қоғамдық институттардың рөлі, құқықтық және қаржылық сауаттылық, экономика мен кәсіпкерлікті дамыту негіздерін меңгереді.
  • Жаңа технологияларға қажеттілікті анықтау және қонақжайлылық саласының даму тенденциясын болжау, санаторий-курорттық бизнесті ұйымдастыруда курорттық ресурстарды ұтымды пайдалану, ресурстарды үнемдеу, қалдықтарды басқару және тұрақты даму және тұтыну тәжірибесін қолдану негізінде қонақ үй кәсіпорны инфрақұрылымының негізгі құрылымдық элементтерін әзірлей отырып, қонақжайлылық индустриясының жұмыс істеуінің заманауи процестерін қалыптастыру құралдарын меңгерген.
  • Қызмет көрсету үдерісін жетілдіру, сондай-ақ қоғамдық тамақтану және қонақүй кәсіпорындары желісінің қызметін басқаруда инновациялар мен өзгерістерді енгізу мақсатында әлем халықтарының заманауи тамақтану технологияларын, қызмет көрсетудің технологиялары мен әдістерін, қонақүй және мейрамхана қызметтерін ұйымдастыру мен бақылау үдерістерін зерделеуге әдістемелік тәсілдер қолданады.
  • Кәсіби қызметте, қонақтармен мәдениетаралық өзара әрекеттестікте, сондай-ақ зерттеу және мәтіндік-дискурсивті тәжірибеде туындайтын әлеуметтік, мәдениетаралық және коммуникативтік мәселелерді талдау және түсіндіру үшін ауызша да, жазбаша да шет тілінде тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін көрсетеді.
  • Іскерлік хат алмасу, іскерлік қарым-қатынас және этикет дағдыларын қолдана отырып, мемлекеттік тілде құжаттаманы логикалық және грамматикалық тұрғыдан дұрыс рәсімдеу қабілетін көрсете отырып, қонақтармен кәсіби және мәдениетаралық өзара әрекеттестікте, іс қағаздарын жүргізуде практикалық дағдыларды пайдаланады.
  • Маркетинг кешені құралдарын пайдалана отырып, маркетингтік зерттеулер жүргізуге креативті ойлау және инновациялық тәсіл дағдыларын, индустрияның өзекті трендтеріне негізделген стратегияларды әзірлеуге, операциялық басқаруда клиентке бағдарланған тәсілді қолдануға, қажеттіліктерді анықтау мен есепке алуға, бизнестің бәсекелестік артықшылықтарын қалыптастыру кезінде қонақтардың уәждемесі мен қанағаттанушылығын көрсетеді.
  • Басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын дамыту және МІжМБ саласында өз ісін жүргізуге дайын болу үшін кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыра отырып, бизнес-идеялар мен бизнес-жоспарларды әзірлейді, экономикалық жоспарлау, бюджеттеу және стратегиялық басқару құралдарына меңгере отырып, қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі кірістердің, шығындар мен пайда құрылымын талдайды, қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының материалдық, еңбек және қаржылық ресурстарын тиімді пайдалану бағыттарын таңдайды.
  • Қызмет көрсету сапасына, тұтынушылардың қанағаттану деңгейіне, кәсіпорынның кадрлық қамтамасыз етілуіне және имиджіне қойылатын заманауи талаптарды ескере отырып, басқару шешімдерін әзірлеу және іске асыру үшін ағымдағы қызметті басқаруды, қонақ үй қызметтерінің өзара байланысының, тамақтану және қонақжайлылық кәсіпорындарындағы өндірістік-технологиялық және операциялық қызметтің жұмыс істеуін тиімді ұйымдастыруды қамтамасыз етеді.
  • Маркетингтік және ғылыми ақпаратты сандық және сапалық талдаудың қолданбалы құралдарын пайдалану негізінде стратегиялар мен шешімдерді әзірлеу кезінде зерттеулер әдістерін қолданады, клиенттермен және әріптестермен тиімді өзара қарым-қатынас жасайды, сату жоспарларының орындалуын қамтамасыз етудің қазіргі заманғы техникаларын пайдалана отырып, жасанды интеллект және цифрлық маркетинг құралдарын қолданады.
  • Нормативтік-құқықтық, ақпараттық қамтамасыз ету, қонақтар ағынын бақылау және инновациялардың тұрақты дамуы негізінде халықтың барлық топтары үшін инклюзия және қолжетімділік қағидаттарын ескере отырып, сауықтыру, қонақ үй, мейрамхана және ілеспе қызметтерді ұсыну процестерін ұйымдастырады және үйлестіреді.
  • Мейрамхана мен банкет іс-шараларына, сондай-ақ мәдени және кәсіби қызметке арналған шараптар мен басқа да сусындарды іріктеудің практикалық дағдыларына ие бола отырып, дәмдік тепе-теңдігіне, текстураға, қызмет көрсетуге және эстетикаға назар аудара отырып, тамақ дизайны қағидаттарына сәйкес жасай және безендіре алады, мейрамханада қонақтарға қызмет көрсету процесін жетілдіреді.
  • Қонақжайлылық индустриясындағы цифрлық шешімдердің тиімділігін бақылау және бағалау үшін аналитикалық құралдарды пайдалана отырып, деректерді талдау, сұранысты болжау, бағаны оңтайландыру және қызметті жекелендіру, қонақтар ағынын бақылау үшін жасанды интеллект құралдарын қолданады.
  • Іс-шараларды өткізудің рөлі мен маңыздылығын, тиімділігін, туристік демалыс бағдарламасын іске асыруды, туризм және қонақжайлылық индустриясында MICE қызметтерін ұйымдастыруды, жергілікті және халықаралық маңызы бар іс-шараларды жоспарлау, бақылау және басқару үшін қажетті әдістер мен стратегияларды, ивент -менеджментті дамытудың табысты тәжірибесін талдай отырып, mice қызметтерін, елдегі және шетелде MICE туризмін сыни тұрғыдан бағалайды.
  • Стартаптардың, бизнес-модельдердің өміршеңдігін бағалау, инновациялық жобаларды іске асыруды басқаруды ұйымдастыру үшін әдістер мен құралдарды қолдана отырып, цифрландыруды, тұрақты дамуды, жекелендірілген қызметтерді және жаңа технологияларды пайдалануды қоса алғанда, қонақжайлылық индустриясындағы заманауи инновациялық трендтерді талдайды.
  • Халықаралық туризмді талдау және шетелдік нарықтарға шығудың тиімді стратегияларын құру, іскерлік және туристік қарым-қатынас шеңберінде әртүрлі елдер мен мәдениеттердің өкілдерімен өзара әрекеттесу, халықаралық және ішкі туристік маршруттарды жобалау, компанияның туристік өнімдерін пакеттеу және сату, дестинациялардың тартымдылығын бағалау құралдарын иелену, туристік өнімдерді ілгерілету, елдің аймақтың, кәсіпорынның материалдық емес актив (бренд) ретіндегі туристік имиджін құру және басқару үшін ақпараттық ресурстарды қолданады.
Top