Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в АТУ

Пәндер

  • Мейрамхана және мейманхана маркетингі

    Пәннің мақсаты мейрамхана және мейманханабизнесі кәсіпорындарында маркетингтік қызметті дамытуға және жүргізуге мүмкіндік беретін білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән студенттердің әртүрлі салалардағы: тауарлар мен қызметтерді өндіретін фирмаларда, тұтыну және индустриялық нарықтарда, коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдарда, ішкі және халықаралық нарықтарда, шағын және үлкен бизнесте жұмыс істейтін компанияларда заманауи маркетингтің негізгі тұжырымдамалары мен практикалық әдістерін зерделеуге және қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мейрамхана бизнесі кәсіпорындарында өндірісті ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты мейрамхана бизнесі кәсіпорындарында өнімдер мен қызметтерді өндіруді ұйымдастыру принциптерін түсінуді қалыптастыру болып табылады Пән нормативтік талаптарға сәйкес қоғамдық тамақтандыру өнімдерін өндіруді ұйымдастырудың және өндірістік кеңістікті ұйымдастырудың заманауи әдістері мен нысандары саласында теориялық білімді қалыптастыруға және практикалық дағдыларды игеруге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейманхана бизнесі және мейрамхана ісінің негіздері

    Пәннің мақсаты-тұтынушыларға қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қамтамасыз ете отырып, мейрамхана және мейманхана бизнесі саласындағы мекемелерде қызмет көрсету, мейрамханада өндірістік-технологиялық процесті ұйымдастыру, мейрамхана сервисі мәдениеті, мейманхана бизнесін ұйымдастырудың принциптері, әдістері мен ерекшеліктері туралы білім негіздерін зерттеу. Пән мейрамханалық кәсіпорынның жұмысын ұйымдастыру принциптерін, мейманхана технологиясы мен түрлерін және мейрамханалық Кәсіпорынның сыртқы және ішкі ортасымен өзара іс-қимыл принциптерін зерделеу арқылы мейрамханалық бизнесті ұйымдастыру және жұмыс істеу саласында базалық білімді қалыптастыруға, тамақтандыруды ұйымдастыру мен тұтынушылардың әртүрлі санаттарына қызмет көрсетудің отандық және шетелдік тәжірибесін пайдалануды, мәзірді әзірлеуді, қызмет көрсетуші персоналдың әртүрлі санаттағы жұмысын ұйымдастыруды ескере отырып, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының, сондай-ақ мейманхана бизнесінің санаттарында, Қазақстан Республикасының қонақ үй кәсіпорындарының халықаралық тәжірибесі мен тәжірибесін ескере отырып, қонақжайлылық саласының басқа салалармен өзара іс-қимылы, оның құрылымы және әлемдік және отандық экономикадағы қонақ үй бизнесінің экономикалық рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Математика

    Сызықтық алгебра элементтері. Векторлық алгебра элементтері. Жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрия. Математикалық талдауға кіріспе. Бірінші айналым функциясын дифференциалдық есептеу. Туындының экономикалық мәні. Функцияның дифференциалы. Бір айнымалы функцияны интегралдық есептеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй кәсіпорнының тамақтану қызметін ұйымдастыру және технологиясы (Food and Beverage)

    Пәннің мақсаты-студенттерге мейманхана кәсіпорындарында азық - түлікпенfood and beverage қызметі арқылы (Food and Beverage -тамақ және сусындар бөлімі) тамақтандыруға қызмет көрсету процесін құру принциптерін үйрету. Пән студенттердің мейманхана кәсіпорындарында тамақтануды ұйымдастыру саласындағы құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға, тамақтану қызметінің жұмыс істеуінің негізгі принциптерін және оларға қызмет көрсету процесінде қонақтармен өзара әрекеттесуді зерттеуге бағытталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылықтағы халықаралық бизнес

    Пәннің мақсаты білім алушыларда бизнесті халықаралық деңгейде құру қағидаттарын және мейрамхана бизнесі қонақжайлылық саласындағы өз ісін масштабтау ерекшеліктерін түсіну негіздерін қалыптастыру болып табылады пән Қазақстанның мейрамхана бизнесін дамытудың басым бағыттары мен сандық параметрлерін және бизнес-процестерді талдау мен болжау, есепке алу негізінде оның халықаралық сауда позицияларын ескере отырып, мейрамхана бизнесінің халықаралық өзара іс-қимылын зерделеуге және негіздеуге бағытталған жаһандану жағдайындағы макроэкономикалық, салалық және өңірлік заңдылықтар, мейрамхана бизнесі саласындағы қазақстандық, трансұлттық және көп ұлттық кәсіпорындардың сыртқы экономикалық қызметінің ерекшеліктері мен перспективаларын қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қонақ үй кәсіпорнын дамытудың экономикалық стратегиясы

    Пәннің мақсаты қонақжайлылық кәсіпорындарының экономикалық стратегиясын дербес әзірлеуге және жүргізуге мүмкіндік беретін білім кешенін қалыптастыру болып табылады.<br /> Пән студенттердің экономикалық факторларды талдау және қазіргі тенденциялар мен нарықтық жағдайларды ескере отырып, қонақ үй кәсіпорындарын дамыту стратегиясын әзірлеу саласындағы білімдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 1 С: Бухгалтерлік Есеп – 8.2

    Пәннің мақсаты студенттерде 1 С: Бухгалтерлік Есеп – 8.2  бағдарламасында базалық білімді қалыптастыру болып табылады Пән 1 С: Бухгалтерлік Есеп – 8.2  бағдарламасы ортасында бухгалтерлік есеп жүргізу технологиясын зерделеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлемдік қонақ үй шаруашылығы

    Пәннің мақсаты-мейманхана бизнесін жүргізудің халықаралық тәжірибесін зерттеу. Пән халықаралық стандарттар мен қызмет көрсету, басқару және мейманханабизнесін ұйымдастыру модельдеріне негізделген мейманхана қызметтерінің жаһандық нарығының тенденциялары, құрылымы мен ерекшеліктері туралы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қызмет көрсету саласындағы ақпараттық технологиялар

    Пәннің мақсаты цифрлық ортада бизнесті өз бетінше жүргізуге мүмкіндік беретін ақпараттық құзыреттер кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән студенттерге цифрлық тапсырыстар, автоматтандырылған қызмет көрсету және басқару жүйелері, мейрамхана саласындағы процестерді оңтайландыру және тұтынушылардың тәжірибесін жақсарту, сайт құру және ақпараттық жарнама құру принциптері сияқты инновациялық технологияларды енгізу арқылы мейрамхана бизнесін ақпараттандыру мен цифрландырудың негізгі аспектілерін зерттеуге бағытталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы ақпараттық жүйелер

    Пәннің мақсаты - цифрлық ортада мейманхана кәсіпорнының ішкі және сыртқы ортасымен кедергісіз өзара әрекеттесуге мүмкіндік беретін білім кешенін қалыптастыру. Пән брондау, есеп, аналитика және тұтынушылармен өзара әрекеттесуді қоса алғанда, мейманханабизнес-процестерін басқару үшін ақпараттық жүйелерді пайдаланудың негізгі аспектілерін зерттеуге бағытталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана кәсіпорнын дамытудың экономикалық стратегиясы

    Пәннің мақсаты мейрамхана бизнесі кәсіпорындарының стратегиялық қызметін құрудың экономикалық принциптерінің негіздерін зерттеу. Пән студенттердің мейрамхана бизнесін стратегиялық басқаруға әсер ететін заманауи тенденцияларды ескере отырып, экономиканың негізгі аспектілерін түсінуіне және Бизнестің стратегиялық тұрғыдан табыстылығы мен тиімділігін анықтайтын экономикалық факторларды талдау қабілетіне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық есеп

    Пәнді оқытудың мақсаты АССА кәсіби ұйымының (the Association of Chartered Certified Accountants - Ұлыбритания) талаптарына сәйкес қаржылық есептің мәнін, міндеттері мен функцияларын жүйелі түсінуді тереңдету; студенттердің бухгалтерлік ақпаратты қалыптастыру процесі туралы білімдері мен дағдыларын, сондай-ақ бухгалтерлік есеп пен есептілік жүйесін құрудың әдіснамалық принциптерін, соның ішінде негізгі қаржылық есептерді дайындауды дамыту болып табылады. халықаралық қаржылық есептілік жүйесі. Пән мейрамхана-мейманханакәсіпорнының міндеттемелер, еңбекті есепке алу және оған ақы төлеу, жеткізушілермен және мердігерлермен есеп айырысуларды есепке алу, қаржылық нәтижелерді есепке алу және бағалау, инвестицияларды сатып алу қағидаттары және шоғырландырылған қаржылық есептілік саласындағы қаржылық қызметінің мәселелерін ашуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдыларын дамыту және студенттерді ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілетін дамыту. Пән студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудің әдіснамасы мен практикасын игеру үшін іргетасын қалыптастыруға бағытталған және ғылыми зерттеулерді практикада жүргізу, ғылыми ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау және академиялық этиканың негізгі аспектілері мен академиялық жазу принциптерін ескере отырып, ғылыми ортада өз зерттеулерінің нәтижелерін сауатты ұсыну қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп негіздері

    Пәннің мақсаты-студенттердің бухгалтерлік есептің мәнін, бухгалтерлік бақылау объектілерін саналы түрде түсіну, бухгалтерлік есеп жүйесін құру және дамыту процестерін білу және әртүрлі экономикалық операцияларды есепке алу ерекшеліктерін түсіну. Пән бухгалтерлік есептің қалыптасу және қалыптасу тарихын ашуға және бухгалтердің бухгалтерлік есеп нысандары мен этикалық нормалары туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: Мақсат: Студенттерді жасанды интеллектінің (ЖИ) негізгі концепциялары мен принциптерімен таныстыру, сондай-ақ қазіргі заманғы ЖИ жүйелерінің негізінде жатқан әдістер мен құралдар туралы бастапқы білім беру. Курс ЖИ-дің теориялық және практикалық аспектілерін, сондай-ақ оның әртүрлі салаларда қолданылуын түсінуді дамытуға бағытталған. Дисциплина жасанды интеллектінің негізгі теориялық принциптері мен әдістерін, соның ішінде машиналық оқыту мен нейрондық желілерді қамтиды. Студенттер ЖИ дамуының тарихымен, оның негізгі тәсілдерімен және қазіргі заманғы бағыттарымен, сондай-ақ ЖИ-дің әртүрлі салалардағы нақты қолдану мысалдарымен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономика, кәсіпкерлік, құқық және қаржылық сауаттылық модулі (Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, қаржылық сауаттылық негіздері)

    Мақсаты: экономика, кәсіпкерлік негіздері, құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және қаржылық сауаттылық бойынша базалық білімді қалыптастыру. Экономика негіздері. Экономикалық даму мәселелері. Экономикалық қажеттіліктер мен ресурстар. Кәсіпкерліктің мәні, бизнес моделі, жоспарлау және сату стратегиясы. Көшбасшылық және инновацияға бейімділік. ҚР құқықтық жүйесі. Субъектілердің құқықтық қатынастары мен жауапкершілігі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет бойынша білім жүйесі. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік. Жеке қаржыны басқару. Қаржы саласындағы құралдар. Бюджетті жоспарлау, жинақтау жүйесі. Жеке салық салу жүйесі. Қаржылық ақпаратты талдау. Қаржылық өнімдер. Инвестициялық стратегиялар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шаруашылық қызмет пен қабылдау және орналастыру қызметінің жұмысын ұйымдастыру және технологиясы (Housekeeping, Reception)

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда шаруашылық қызмет пен мейманханакәсіпорнын қабылдау және орналастыру қызметін (Housekeeping, Reseption) ұйымдастырудың негізгі принциптері мен технологиялары туралы түсінік қалыптастыру. Пән студенттердің қабылдау және орналастыру қызметінің жұмысын құру принциптері, қонақты орналастыру және шығару, брондау, сондай-ақ мейманханакәсіпорнының шаруашылық қызметі, оның жұмысын жоспарлау және материалдық-техникалық жабдықтау принциптері туралы білім алуға бағытталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтарының дәстүрлері мен тамақтану мәдениеті

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың әлемнің әртүрлі аймақтарындағы әртүрлі халықтар мен ұлттардың тамақтануын ұйымдастырудың ерекшеліктерін түсінуін қалыптастыру болып табылады Пән студенттердің әртүрлі халықтардың тамақтануының мәдени және дәстүрлі аспектілерінің әртүрлілігін зерттеуге және гастрономиялық әртүрлілікті тереңірек түсінуге ықпал етеді және қонақтарға қызмет көрсету тәжірибесін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы сервистік қызмет

    Пәннің мақсаты мейрамхана бизнесі кәсіпорындарында қызмет көрсету процесін құрудың негізгі принциптері туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады Пән мейрамхана бизнесі кәсіпорындарында қызмет көрсетуді ұйымдастырудың заманауи әдістері мен формалары саласында теориялық білімді қалыптастыруға және практикалық дағдыларды игеруге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейманхана және мейрамхана кешені кәсіпорындарының гигиенасы және санитариясы

    <div><font-size:13px;>Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде мейманхана-мейрамхана кешені кәсіпорындарының гигиенасы мен санитариясы, санитарлық және гигиеналық талаптарды сақтай отырып кәсіпорындардың жұмысын ұйымдастыру мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.</div> <div><font-size:13px;>Пән тамақтану индустриясы кәсіпорындары мен мейманханакешендеріне қойылатын гигиеналық талаптарды, оларды орналастыру аумағын, техникалық құралдар мен ресурстармен қамтамасыз етуді, тамақтану және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының жұмысындағы санитарлық-гигиеналық факторларды зерттеуге бағытталады</div>

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесіндегі бухгалтерлік есеп және аудит

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің бухгалтерлік есеп және аудит бойынша теориялық білімдерін қалыптастыру, оларды кәсіби қызметте пайдалану қабілетін қалыптастыру мақсатында бухгалтерлік есеп пен аудитті ұйымдастыруда әдістемелік әдістер мен практикалық дағдыларды игеру болып табылады. Пән студенттерді мейрамхана және мейманхана бизнесінде есеп және аудит тұжырымдамаларымен, бухгалтерлік есепті жүргізудің негізгі принциптерімен және есепте қолданылатын терминологиямен, сондай-ақ бухгалтерлік есепте қалыптастырылатын ақпараттың сыртқы және ішкі пайдаланушылардың іскерлік шешімдер қабылдау тәжірибесіндегі рөлі мен маңыздылығымен таныстыруға бағытталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: экология және тіршілік қауіпсіздігі бойынша базалық білім алу, сондай-ақ экожүйелер мен қоғамның тұрақты даму стратегиясын іске асыру үшін құзыреттерді қалыптастыру. Пән жалпы және жаһандық экологияның негізгі аспектілерін, соның ішінде экожүйелердің құрамын, қасиеттері мен функцияларын, биосфераны және табиғаттағы заттардың айналымын қамтиды. Экологияның негізгі түрлері (аутэкология, демэкология, синэкология, жаһандық экология), сондай-ақ биотикалық, абиотикалық және антропогендік факторлардың қоршаған ортаға әсері қарастырылады. Қазіргі заманның өзекті экологиялық мәселелеріне, тұрақты даму стратегиясының басымдықтарына, табиғи ортаның қорғау тетіктеріне және экожүйелерге антропогендік әсерді бағалауға ерекше назар аударылды. Пән сонымен қатар экожүйелердің тұрақтылық жағдайын және өндірістегі экологиялық қауіпсіздік талаптарының орындалуын зерттейді. Экологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар, табиғи апаттар және халық пен қоршаған ортаны қорғау тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мейрамханаға қызмет көрсету стандарттары

    Бұл пәннің мақсаты мейрамхана саласында қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қамтамасыз етуге және клиенттер үшін оң тәжірибе жасауға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады. Пән студенттердің мейрамхана бизнесінде табысты жұмыс істеуі үшін қажетті кәсіби дағдыларын дамытуға, сондай-ақ клиенттер үшін жағымды және қанағаттанарлық тәжірибе құрудың маңыздылығын түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі

    Кәсіптік бағдарланған шет тілі шет тіліндегі білім беру бағдарламасының пәндік саласына кіріспе болып табылады және кәсіптік коммуникация мақсаттарын іске асыру үшін қажетті тілдік құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуді қамтамасыз ететін, ең алдымен іскерлік және кәсіптік қарым-қатынасқа тән терминологияны, тілдік конструкцияларды зерделеуді қамтамасыз ететін кәсіптік маңызы бар білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыруға бағдарланған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлем халықтарының гастрономиясы

    Пәннің  мақсаты студенттердің мәдени және аспаздық тәжірибесін кеңейту, олардың әлем халықтарының мәдениеті мен дәстүрлеріндегі айырмашылықтарға толерантты және құрметпен қарауын қалыптастыру, сондай-ақ әлемдік аспаздық трендтерді ескере отырып, гастрономия саласындағы кәсіби қызметке дайындалу болып табылады. Пән студенттердің ой-өрісін кеңейтуге және олардың аспаздық мәдениеттердің алуан түрлілігі, олардың тарихы, ерекшеліктері мен қоғамға әсері туралы терең түсінік қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылықтағы кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіпкерлікті басқару саласында теориялық және практикалық біліммен қамтамасыз ету, студенттерде кәсіпкерлік қызметтің басым бағыттары бойынша білім кешенін қалыптастыру болып табылады.  Пән студенттердің қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қазіргі заманғы бизнес жүйесін, ұйымдық-құқықтық реттеу мен кәсіпкерлік қызмет нысандарын, сондай-ақ кәсіпорындардың коммерциялық, маркетингтік, қаржылық қызмет мәселелерін зерделеуге бағытталған және кәсіпкердің табысты практикалық қызметін құру үшін нақты әрекеттерді анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесіндегі этика және этикет

    Пәннің мақсаты білім алушыларға мейрамхана-мейманханақызметін көрсету этикасы мен этикетін үйрету болып табылады. Пән әртүрлі санаттағы қонақтарға қызмет көрсетудің этикалық нормалары мен ережелерін ескере отырып, ұйымдық иерархия мен корпоративтік мәдениет этикасы шеңберінде әріптестермен және бәсекелестермен өзара іс-қимыл жасай отырып, жоғары қызмет көрсету негіздерін білуді қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылықтағы бизнес негіздері

    Бұл пәннің мақсаты студенттерге қонақжайлылық саласындағы бизнесті сәтті басқару үшін қажетті іргелі білім мен практикалық дағдыларды беру болып табылады. Пән студенттердің қонақжайлылық саласындағы бизнесті ұйымдастырудың заманауи аспектілері мен қағидаттарын және Қазақстан Республикасындағы қонақжайлылықтың қазіргі заманғы нарығының заңнамасын ескере отырып, бизнесті құқықтық, қаржылық және маркетингтік сүйемелдеу негіздерін зерделеуге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесінде қызмет көрсету мәдениеті

    Пәннің мақсаты тұтынушымен жоғары мәдени деңгейде өзара байланысты қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән жұмыс барысында тұтынушымен және әріптестерімен өзара іс-қимыл жасау нормалары мен ережелерін сақтау арқылы мейрамхана және мейманханабизнесінде қонақтарға сапалы қызмет көрсету саласында білім, білік, дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән шеңберінде алынған дағдылар білім алушыларға қонақтарға қызмет көрсету процесін басқаруға және әртүрлі санаттағы қонақтарға қызмет көрсету нормаларын, ережелері мен ерекшеліктерін ескере отырып, мейрамхана және мейманхана бизнесі кәсіпорындарында қызмет көрсету процесін ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй бизнесін цифрландыру

    Пәннің мақсаты - студенттерді қонақ үй бизнесі кәсіпорнының цифрлық ортасымен жұмыс істеуге үйрету. <br /> Пән қонақ үй бизнесінде басқару және қызмет көрсету процестерін едәуір жақсарта алатын цифрлық технологиялармен, онлайн-сервистермен және басқа да инновациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мейрамхана бизнесін цифрландыру

    Пәннің мақсаты-заманауи цифрлық технологияларды зерттеу және оларды мейрамхана бизнесіндегі операцияларды оңтайландыру және клиенттердің тәжірибесін жақсарту үшін қолдану. Тәртіп мейрамханаларға басқару тиімділігін арттыруға, қызметті жақсартуға және жаңа клиенттерді тартуға мүмкіндік беретін инновациялық шешімдерді игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мейрамхана бизнесіндегі қызмет сапасын басқару

    Пәннің мақсаты студенттердің сапа менеджменті жүйелері, мейрамхана бизнесіндегі Сапа менеджментінің ерекшеліктері және қызмет сапасын басқару дағдылары туралы іргелі білім алу болып табылады. Пән білім алушылардың халықаралық стандарттары негізінде мейрамхана бизнесіндегі сапа менеджменті жүйелерін қалыптастырудың, сертификаттаудың, нәтижелілігі мен тиімділігін бағалаудың теориялық және әдістемелік негіздерін зерделеуге, студенттердің бизнестегі сапаны бақылау карталарын жасау әдістемесін берік және саналы түрде меңгеруін қамтамасыз етуге, бизнесті ұйымдастыру мен басқарудың нақты міндеттерін шеше білуге, стратегия әзірлеуге, бизнесті жүзеге асыруға және жоспарлау, кадрлық және басқа басқару мәселелерін шешуге .бағытталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салық және салық салу

    Пәннің мақсаты кәсіби қызметте салықтық есептілікті дербес жүргізуге мүмкіндік беретін білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән Қазақстан Республикасында салықтардың теориялық аспектілерін, салық жүйесінің дамуы мен қалыптасу кезеңдерін мемлекеттік органдардың құқықтық мәртебесі мен міндеттерін ескере отырып, салық салуды және ҚР заңнамасын және құжаттық сүйемелдеуді ескере отырып, салықтық бақылауды жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және мейманхана менеджменті

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде макро және микро деңгейде экономикалық қатынастарды жетілдіру жағдайында қонақ үй мен мейрамхананы басқару саласында теориялық білім мен практикалық, кәсіби дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән студенттердің заманауи басқару ойлауын және заманауи әдістер мен құралдарды қолдана отырып, қонақ үй және мейрамхана бизнесі ұйымдарында туындайтын әртүрлі экономикалық, әлеуметтік, психологиялық мәселелерді шешу қабілеттерін қалыптастыруға, сондай-ақ мемлекеттің халық шаруашылығы жүйесіндегі ұйымның рөлін түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы аниматор қызметін ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты мейрамхана бизнесінің анимациялық бағдарламаларын әзірлеуге, іске асыруға және басқаруға мүмкіндік беретін білім алушылардың білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушыларды қызмет көрсету саласындағы анимациялық қызметті ұйымдастыру негіздерімен, мейрамхана бизнесіндегі анимацияның теориялық тұжырымдамаларымен және терминологиялық аппаратымен, анимациялық қызметтің құрылымы мен ерекшеліктерімен, Қазақстан Республикасындағы анимациялық қызметтер нарығын дамытудың қасиеттері мен ерекшеліктерін ескере отырып, мейрамхана бизнесі кәсіпорындарында анимациялық қызметті ұйымдастырудың түрлері, технологиясы мен қағидаттарымен және анимациялық қызметте заманауи технологияларды қолданумен таныстыруға бағытталған қызметтерін үйренуге бағытталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылықтағы ойын-сауық индустриясы

    Пәннің мақсаты- қонақжайлылық саласында ойын-сауық индустриясына қызмет көрсету ерекшеліктерін зерттеу. Пән студенттердің анимациялық бағдарламаларды құру аспектілеріне және қонақжайлылық индустриясының элементі ретінде ойын-сауық индустриясының ілеспе кәсіпорындарының қызметіне негізделген мейрамхана және мейманханабизнесінің тұтынушылары үшін ойын-сауық қызметтерін ұйымдастырудың негізгі принциптерін зерттеуге бағытталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесіндегі стратегиялық бастамаларды жоспарлау

    Пәннің мақсаты мейрамхана бизнесі кәсіпорнының стратегиялық саясатын жоспарлау мен жобалаудың негізгі принциптері мен тәсілдерін зерделеу болып табылады Пән студенттердің оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау әдістері мен әдістерін игеруге және қажетті Құжаттамалық қолдаумен Кәсіпорынның инвестициялық саясатын жоспарлау арқылы мейрамхана бизнесінде тиімді стратегиялық саясатты жүргізуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және мейманхана қызметін жобалау

    Пәннің мақсаты білім алушыға мейрамхана және мейманханабизнесі кәсіпорындарының қызметін дербес жобалауға мүмкіндік беретін білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән аумаққа, инфрақұрылымға, материалдық-техникалық қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды және кәсіпорын қызметін ұйымдастырушылық құру қағидаттарын ескере отырып, мейманханажәне мейрамхана кәсіпорындарын жобалау негіздері, атап айтқанда жобаларды басқару және оларды құжаттамалық сүйемелдеу процестері саласында білім алушылардың білімін қалыптастыруға бағытталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана кәсіпорнын жобалау

    Пәннің мақсаты-студенттерге мейрамхана кәсіпорнын сәтті жобалау және іске қосу үшін қажетті білім мен дағдыларды қамтамасыз ету және клиенттерді тартуға және қанағаттандыруға қабілетті бірегей және тартымды кеңістік құру. Пән мейрамхана бизнесін құру мен дамытудың негізгі аспектілері, оның ішінде тұжырымдама, интерьер дизайны, кеңістікті жоспарлау, Эргономика, техникалық аспектілер және маркетинг туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй кәсіпорнын дамытудың ұзақ мерзімді жобаларын ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты-қонақ үй кәсіпорнының ұзақ мерзімді даму менеджментінің заңдылықтарын зерттеу, қонақ үй кәсіпорнының тиімді инвестициялық саясатын жүргізу үшін оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау әдістері мен әдістерін игеру. Пән инвестициялық саясатты жобалау және инвестициялардың тиімділігіне талдау жүргізу және инвестициялаудың оңтайлы көзін іздеу негізінде қонақ үй кәсіпорнының ұзақ мерзімді қызметін басқаруды жүзеге асыру үшін білім алушыларда қажетті білімді қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй бизнесіндегі қызмет көрсету сапасын басқару

    Пәннің мақсаты қонақ үй бизнесі кәсіпорындарында сапаны басқару саласында негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән сапа менеджменті теориясының негізгі бөлімдерін қамтиды, сонымен қатар қонақ үй бизнесінде халықаралық стандарттардың ұсыныстарына сәйкес сапа жүйелерін әзірлеу және енгізу арқылы өнім сапасын қамтамасыз ету бойынша жұмысты ұйымдастыру қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейманхана және мейрамханадағы персоналдарды басқару

    Пәннің мақсаты студенттерге мейрамхана және мейманхана бизнесі кәсіпорындарының басқару буыны ретінде әрекет етуге мүмкіндік беретін білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың мейрамхана және мейманхана бизнесі кәсіпорындарында еңбек және адам ресурстарын басқару саласында, атап айтқанда қызметкерлердің біліктілік талаптарын, мотивация және мансаптық жоспарлау принциптерін ескере отырып, персоналды жоспарлау, іріктеу және іріктеу процесінде, персоналды басқару процесін құжаттамалық сүйемелдеу саласында білімдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесі кәсіпорындарының операциялық процестерін бағалау

    Пәннің мақсаты мейрамхана кешендерінің қызметін, оның ішінде мейрамхана кәсіпорындарының қаржы-шаруашылық қызметін бағалау мен диагностикалаудың міндеттері, бағыттары мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән мейрамхана кәсіпорнының операциялық процестерін бағалау және диагностикалау кезінде заманауи әдістер мен модельдерді қолдануды, атап айтқанда қонақ үй-мейрамхана кәсіпорындары мен қоршаған орта қызметіне кешенді талдау жүргізуді, қалыптасқан экономикалық жағдайды бағалауды, атап айтқанда болашақ бакалаврлардың экономикалық талдау теориясы саласындағы білімдерін одан әрі пайдалану үшін қалыптастыруды зерттеуге бағытталған, мейрамхана бизнесінің операциялық процестерінің тиімділігін арттыру резервтерін анықтау және пайдалану бойынша нақты аналитикалық жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының тиімділігін бағалау

    Пәннің мақсаты қонақ үй бизнесі кәсіпорындары қызметінің тиімділігін, оның ішінде қаржылық-экономикалық сипатын бағалау, сондай-ақ қонақжайлылық кәсіпорындарының экономикасында орын алатын маңызды проблемаларды талдау кезінде қолданылатын теориялық және арнайы білім жүйелері болып табылады. Пән негізделген басқару шешімдерін қабылдау мақсатында қонақ үй индустриясындағы қаржылық көрсеткіштер мен экономикалық процестерді жүйелі бағалауды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылықтағы тәуекел және қауіпсіздік

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қажетсіз тәуекелдерді болдырмауға және мейрамхана және мейманхана бизнесінде қызметтің экономикалық, табиғи-әлеуметтік қауіпсіздігін сенімді қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән студенттердің сыртқы және ішкі факторларға байланысты қонақжайлылық кәсіпорындарында тәуекелдерді басқару және алдын алу саласындағы теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесіндегі инновациялар

    Пәннің мақсаты мейрамхана бизнесінде оның тиімділігін, қызмет көрсету сапасын және экологиялық тұрақтылығын арттыру үшін орнықты даму тұжырымдамаларын және озық инновациялық технологияларды игеру болып табылады. Пән мейрамхана бизнесінде орнықты даму саласында құзыреттіліктерді, мейрамхана ісін жүргізудің инновациялық әдістерін түсінуді, экологиялық-бағдарланған технологиялар мен ресурс үнемдеуді қолдану дағдыларын, жасыл мейрамханалар тұжырымдамаларын әзірлеудегі құзыреттіліктерді, сондай-ақ орнықты мейрамхана кәсіпорындарын басқарудың тиімді әдістерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесі кәсіпорындарының қызметін жоспарлау

    Пәннің  мақсаты-студенттерге мейрамхана кәсіпорнын тиімді жоспарлау және басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды қамтамасыз ету, бұл оларға осы саладағы кәсіби амбицияларын сәтті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Пән стратегияларды әзірлеу, ресурстарды басқару, процестерді оңтайландыру және қойылған мақсаттарға жету және қызметтің тиімділігін арттыру үшін шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй бизнесіндегі инновациялар

    Пәннің мақсаты кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігі мен экологиялық жауапкершілігін арттыру үшін қонақ үй индустриясында тұрақты даму және инновациялық шешімдерді енгізу қағидаттарын зерделеу болып табылады. Пән қонақ үй бизнесінде орнықты даму саласындағы құзыреттерді, заманауи экологиялық және технологиялық трендтерді түсінуді, қонақ үйді басқаруға инновациялық шешімдерді енгізу дағдыларын, бизнесті жүргізудің тұрақты стратегияларын әзірлеудегі құзыреттерді, сондай-ақ қонақ үй кәсіпорындарының қызметтерінің сапасы мен тиімділігін арттыру үшін ESG-тәсілдерін (экологиялық, әлеуметтік және басқару факторлары) қолдануды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы персоналды басқару

    Пәннің мақсаты қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның еңбек және адам ресурстарын басқару саласында білім алушылардың дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушыларда персоналды басқару саласындағы негіздерді және ілеспе процестерді, Еңбек және адам ресурстарын басқару жүйелерін қалыптастыру және пайдалану қағидаттарын, қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның кадрлық стратегиясын және персоналды ынталандыру мен көтермелеудің негізгі әдістерін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесіндегі қонақпен коммуникация технологиялары

    Пәннің мақсаты-қызмет көрсету деңгейін арттыруға, клиенттердің тәжірибесін басқаруға және брендке эмоционалды байланыс орнатуға бағытталған Мейрамхана қонақтарымен тұлғааралық қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттеу. Пән білім алушылардың мейрамхана бизнесіндегі қарым-қатынас психологиясы, коммуникация арқылы белсенді сату техникасы, қонақтармен ұзақ мерзімді қарым-қатынас құру стратегиялары, қарым-қатынастың вербалды емес аспектілері және Жанжалдарды басқару және шағымдармен жұмыс істеу әдістері саласындағы құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Қызметкерлердің эмоционалды интеллектіне, қарым-қатынасты жекелендіруге және коммуникацияда заманауи технологияларды қолдануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесіндегі өнімдер мен қызметтердің қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты - студенттерге мейрамхана бизнесінде өнімдер мен қызметтердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздерін үйрету. Тәртіп гигиена, азық-түлік қауіпсіздігі ережелері мен стандарттарын зерттеуге, сондай-ақ мейрамхана кәсіпорнының қызметкерлері мен қонақтары үшін қауіпсіз және сау жұмыс ортасын ұйымдастыруға бағытталған.негіздерімен таныстыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесіндегі бизнес жоспар

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің бизнес-жоспарлау саласындағы теориялық білімдерінің негізін және кәсіпорындардың бизнес-жоспарларының жекелеген бөлімшелерін әзірлеу кезінде әртүрлі қаржылық экономикалық көрсеткіштердің есептеулерін орындау бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән студенттерге стратегиялық және операциялық бизнес-жоспарларды әзірлеудің, тәуекелдерді талдаудың және мейрамхана және мейманхана бизнесі контекстінде нәтижелерді болжаудың негізгі принциптерін зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй бизнесіндегі қонақпен коммуникация технологиялары

    Пәннің мақсаты-қызмет көрсетудің жоғары деңгейін құруға, клиенттердің үміттерін басқаруға және жанжалды жағдайларды шешуге бағытталған қонақ үй кәсіпорнының қонақтарымен қарым-қатынастың негізгі принциптерін зерттеу. Пән білім алушылардың қонақ сервисі саласында құзыреттіліктерін, атап айтқанда клиенттермен қарым-қатынастың психологиялық аспектілерін, тиімді вербалды және вербалды емес қарым-қатынас технологияларын, қонақтардың эмоционалдық жағдайын басқаруды, белсенді тыңдау техникасын, шағымдар мен жанжалдармен жұмыс істеуді, клиенттермен қарым-қатынасты дербестендіруді және қонақ үй сервисінде жасанды интеллект пен чат-боттарды пайдалануды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесіндегі қаржылық менеджмент

    Пәннің мақсаты-кірістерді басқару, шығындарды бақылау, бюджеттеу және инвестициялық талдауды қоса алғанда, мейрамхана бизнесін қаржылық басқарудың негізгі принциптерін зерттеу. <br /> Пән студенттердің мейрамхана бизнесінде қаржылық менеджмент саласындағы құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде кірістер мен шығыстарды есепке алу, ыдыс-аяқтың өзіндік құнын басқару, баға белгілеу, кірістілікті талдау, инвестициялық жоспарлау және қаржылық тәуекелдерді басқару. Бухгалтерлік есеп пен қаржылық бақылаудың автоматтандырылған жүйелерін зерттеу маңызды орын алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Қонақ үй бизнесіндегі қаржылық менеджмент

    Пәннің мақсаты студенттердің қонақ үй кәсіпорнының қаржылық ағындарын жоспарлау, басқару және талдау құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған қонақ үй бизнесінде қаржылық менеджмент негіздерін зерттеу болып табылады. Пән студенттердің стратегиялық қаржылық жоспарлауды, кірістерді басқаруды (Revenue Management), бюджеттеуді, қаржылық тәуекелдерді талдауды, инвестициялық жоспарлауды және шығындарды есепке алуды қоса алғанда, қонақ үй бизнесін қаржылық басқарудың негізгі аспектілерінің құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Қонақ үй қаржысын басқарудың заманауи технологиялары мен цифрлық құралдарына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі кірістерді басқару

    Пәннің мақсаты-студенттердің мейманхана кәсіпорнының кірісін басқару процесі туралы білімдерінің тұтас жүйесін, жалпыланған еңбек функциясын орындау дағдыларын қалыптастыру. Пән кірістерді басқару әдістерін, соның ішінде стратегияларды зерттеуді қарастырады және баға белгілеу, кірістер мен шығыстарды есепке алу, мейрамхана мен мейманханабизнесі арқылы пайданы оңтайландыру процестерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Қонақ үй қызметтері өндірісінің тиімділігін басқару

    Пәннің мақсаты студенттерге мейманханакәсіпорындарының қызметтерін өндіруді басқарудың негізгі процестерін жүйелі талдауға үйрету болып табылады. Пән мейманханақызметтерінің сапасы мен тиімділігін бағалау және жақсарту әдістерін, соның ішінде қонақтарға қызмет көрсету процестерін, ресурстарды басқаруды және операциялық процестерді зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының қызметін санитария, гигиена, экология және тұрақты дамыту талаптарын сақтап, инфрақұрылым мен басқару қағидаттарын қолдана отырып түсіну мен білуге негізделеді
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесінің сервистік қызметін жоспарлайды және ұйымдастырады
  • Кәсіптік қызметте экономика, кәсіпкерлік, құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және қаржылық сауаттылық негіздерін білуді қолданады
  • Математикалық талдау және математикалық білімді қолдана отырып, мейрамхана және мейманхана бизнесі кәсіпорындарының қаржы-шаруашылық қызметіне басқарушылық есеп және талдау жүргізеді
  • Әлем халықтарының тамақтану дәстүрлері мен мәдениетін ескере отырып, қонақжайлылық индустриясының тамақтану кәсіпорындарының жұмысын ұйымдастырады
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесі саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы білім мен түсінікті және қарсылықтарға сындарлы қатынасты қалыптастыру дағдыларын қолдана отырып, кәсіпорындардың тәуекелдерін басқарады.
  • Қаржы-экономикалық талдау және бизнес-жоспарлау негізінде тиімді басқару шешімдерін жүзеге асырады
  • Ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдылары туралы білімін кәсіби қызметте қолданады, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін ескере отырып ғылыми пайымдауларды қалыптастыру және мейрамхана және мейманхана бизнесінің қызметін жетілдіру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асырады
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесі кәсіпорындарында өндіріс процесін ұйымдастырады және жетілдіреді
  • Қазақ, орыс және шет тілдеріндегі коммуникация арқылы тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимылдың кәсіби міндеттерін шешеді
  • Кәсіби қызмет саласында заманауи техниканы, жасанды интеллекті, ақпараттық және цифрлық технологияларды пайдаланады
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесі кәсіпорындарында қосымша қызметтер мен іс шаралар бағдарламаларын қалыптастырады және іске асырады
Top