Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі саласында инновациялық-бағытталған, бәсекеге қабілетті кадрларды сапалы дайындауды қамтамасыз ету, олардың кәсіби өсуі мен жеке дамуы үшін негіз ретінде еңбек нарығының қазіргі талаптарына жауап береді.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері
Экономикадағы математика
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі
Қонақжайлылық индустриясының негіздері
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Жасанды интеллект негіздері
-
2 Оқу жылы
Екінші шетел тілі (түрік) A1-А2
Экономикалық статистика және эконометрика
Микро- макроэкономика
Кәсіби бағдарланған шет тілі
Екінші шетел тілі (қытай тілі) A1-А2
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мейрамхана ісінің және қонақ үй бизнесінің менеджменті
Ғылыми зерттеулер әдістемесі
Мейрамханалық және қонақ үйлік маркетинг
Мейрамханалық және қонақ үй бизнесіндегі бухгалтерлік есеп
Екінші шетел тілі (қытай тілі) А2-B1
Екінші шетел тілі (түрік) A2-B1
-
3 Оқу жылы
Қонақжайлық кәсіпорындарының экономикасы
Қызмет көрсету технологиясы және сервис
Мейрамхана-қонақ үй бизнесіндегі PR
Брондау және резервтеудің электрондық жүйелері
Қонақ үй бизнес
Екінші шетел тілі (түрік) B1-B2
Мерчандайзинг
Мейрамханалар мен қонақ үйлерде персоналды басқару
Мейрамхана және қонақ үй сервисінің мәдениеті
Екінші шетел тілі (қытай тілі) B1-B2
Шипажайтану
Кәсіпорын қызметін жоспарлау
Мейрамхана және қонақ үй шаруашылығы
Сервис кәсіпорындарының қызметін бизнес-жоспарлау
Санитария және гигиена
МІ мен ҚБ есеп және есептілік
Мейрамхана және қонақ үй кешендерін жобалау негіздері
Логистика
Ұлттық асханалар мен сусындар
Практикалық маркетинг
Мейрамхана ісінің техника негіздері
-
4 Оқу жылы
Бизнес-коммуникациялар
Қонақжайлылық индустриясы сферасындағы бизнесті жүргізудің қазіргі технологиялары
Мейрамхана ісіндегі дағдарысқа қарсы басқару
Сервистің этикасы мен эстетикасы
Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының даму стратегиясы
Бос уақыт және көңіл көтеру индустриясы
Қаржы
Сервистік қызмет
Бағалар және баға қалыптасуы
Сервис аясында бизнесті жүргізудің заманауи технологиялары
Сервистік қызметтің инновациялық технологиялары
Қонақжайлылық индустриясында стандарттау және сертификаттау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Курстық және дипломдық жұмыстарды, практикалық есептерді, мақалалар мен зерттеулерді дайындау мен жазуда, мәдени демалыспен байланысты операцияларды жүзеге асыруда және мейрамхана және қонақ үй бизнесін ұйымдастыруда академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
- Оқытылатын тілдің нормаларына сәйкес сөйлеудің дұрыс грамматикалық формалары мен синтаксистік құрылысын қолдану дағдыларына сүйене отырып, сөйлеу тәсілін таңдау, сөйлеу мінез-құлқын жоспарлау, күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жағдайларын (қазақ, орыс және шет тілдерінде) мамандарға да, оқытылатын саладағы маман еместерге де ақпараттарды, идеяларды, проблемаларды және шешімдерді хабарлау.
- Кәсіби коммуникацияны, экологиялық, дене шынықтыру, этикалық, құқықтық, ақпараттық, экономикалық мәдениет пен ойлау мәдениетін қалыптастыру үшін, сондай-ақ қонақжайлылық саласында нәтижелер алу үшін кәсіби қызметте одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті білім мен дағдыларды пайдалану.
- Жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық, рухани және мәдени құндылықтарды қалыптастыру, Қазақстан Республикасы халықтарының патриотизмі мен достығы рухында тәрбиелеу, түрлі мәдениеттерге, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету үшін мейрамхана дела мен қонақ үй бизнесінің теориялық негіздерін білу және түсіну.
- Оқылатын тілдің нормаларына сәйкес дұрыс грамматикалық формаларды қолдану және тұжырымның синтаксистік құрылысы дағдыларына сүйене отырып, күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жағдайларын (қазақ, орыс және шет тілдерінде) бағалау, жалпылау және білдіру тәсілін таңдауды жүзеге асыру, сөйлеу мінез-құлқын жоспарлау, ақпаратты, идеяларды, проблемалар мен шешімдерді хабарлау.
- Мейрамхана және қонақ үй бизнесінде сапа менеджменті жүйесін жақсарту арқылы мамандарға да, мамандарға да ақпаратты, идеяларды, мәселелер мен шешімдерді тұжырымдау; туризм және сервис саласында клиенттерге қызмет көрсетудің жаңа инновациялық әдістемелері мен рәсімдерін жетілдіру және енгізу.
- Логистикалық процестерді басқаруға жүйелі тәсілді қолдану, кәсіпорынның қонақ үй және мейрамхана қызметін сапалы бизнес-жоспарлау, кәсіпорындағы және мемлекеттік деңгейдегі қаржылық процестерге жетекшілік ету және басқару мәселелерін шешу, мемлекеттік кәсіпорындар үшін статистикалық есептілікті қалыптастыру кезінде шаруашылық жүргізуші субъектінің қызметіне экономикалық және қаржылық талдау жүргізу, сондай-ақ әлемдік және ұлттық деңгейде еңбек нарығында процестерді ұйымдастыру үшін ақпаратты анықтау және іріктеу.
- Қонақ үй шаруашылығы мен қоғамдық тамақтандырудың инвестициялық және инновациялық жобаларын, сондай-ақ ұйымды дамытудың стратегиялық бағдарламаларын әзірлеу, іске асыру және енгізу кезінде жалпы экономикалық принциптерді қолдануды ескере отырып, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін көрсету және оларды зерттелетін салада, оның ішінде мемлекеттік және шет тілдерінде қолдану.
- Экономикалық ғылымдар саласындағы ұйымдастыруды басқару және менеджмент саласында шешімдер қабылдау, статистикалық деректерді жинау және талдау, жобалық басқару, өндірістік салада, денсаулық сақтау саласында экономикалық процестерді ұйымдастыру, сондай-ақ стратегиялық, инновациялық және экологиялық менеджмент саласында маңызды шешімдер қабылдауға байланысты басқару кезінде фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді түсіну және ұғыну.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, заманауи техника мен технологияларды қолдану негізінде мейрамхана және қонақ үй бизнесі мекемелерін жоспарлау және жобалау туралы; ҚР-да және шетелде қонақ үй бизнесі мен мейрамхана жүйесін дамытудың өзекті мәселелері туралы пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру.
- Халықаралық және отандық туристік және қонақ үй нарығының конъюнктурасы мен динамикасында, туристік және қонақ үй қызметін ұйымдастыру негіздері саласында бағдарлау.
Ұқсас БББ
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
«Тұран» университеті
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Қазақ спорт және туризм академиясы