Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01137 Неврология (ересектер, балалар) в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Неврология, оның ішінде балалар неврологиясы саласында бәсекеге қабілетті, медициналық көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға, практика мен ғылымда озық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға, ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалануға, халықтың денсаулығын нығайтуға қабілетті білікті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R037 Неврология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Неврология және нейрореанимациядағы шұғыл жағдайлар

    Пән жетекші этиологиялық және патогенетикалық механизмдерді тексеру , неврологияда шұғыл жағдайлардың клиникалық көріністерін, дәлелді медицина және халықаралық тәжірибені ескере ҚР құқықтық заңнамасы аясында әрекет ету арқылы диагностика принциптерін және жүргізу тактикасын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Стационардағы неврология, ересектер-1

    Пән анатомия-физиология және жүйке жүйесі зақымдану симптомдары мен синдромдарының топикалық диагностикасы, науқастпен және оның айналасындағыларымен өзара қарым қатынаста болу арқылы қараудың және тексерудің арнайы неврологиялық әдістерін, халықаралық тәжірибені және дәлелді медицина ескере отыра ҚР құқықтық заңнамасы аясында әрекет ету арқылы тиімді және қауіпсіз емдеудағдылары бойынша білімін қалыптастырады;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 34
  • Нейрореабилитация

    Пән ерте және кеш нейрореабилитация жүргізу үшін науқастарды іріктеу дағдыларын; реабилитациялық потенциалды анықтау; науқаспен қарым қатынас жасау арқылы көрсеткіш, қарсы көрсеткіш комобидтілігін; ҚР құқықтық заңнамасы аясында әрекет ету арқылы құжаттарды жүргізу дағдыларынқалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері

    Пән әрбір нақты жағдайда халықаралық тәжірибені және дәлелді медицинаны ескере (көрсеткіш, қарсы көрсеткіш,қауіптілігін) ең тиімді және ақпаратты зерттеу әдістерін (ЭЭГ, ЭНМГ, УДДГ брахеоцефалды тамырлардың ) таңдау, бойынша білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Ересектер амбулаториялық-емханалық неврологиясы

    Пән амбулаторлық-поликлинкалық неврологиялық қызмет бойынша, ҚР құқықтық заңнамасы аясында қызмет ету арқылы құжаттарды жүргізу дағдылары бойынша білімді қалыптастырады; бас миының тамырлық зақымдануы, вертеброгенді патология, жұлынның зақымдануы, жүйке жүйесінің демиелиниздеуші және қабынулық ауруларымен, жарақаттың зардаптарымен науқастарға дәлелді медицинаны ескере отырып динамикалық бақылау және көмек көрсету ерекшеліктерін үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Балалардағы неврологиялық орфандық ауруларды ғылыми зерттеу

    Пән ағзалық патологияның неврологиялық дебютін уақтылы диагностикалау дағдыларын, пациенттердің өмір сүру ұзақтығы мен сапасын ұзартуда мақсатты терапияны тағайындауды қалыптастырады. Бұл дәлелді медицинаны, көпсалалы жұмыс дағдыларын қолдануды және заманауи зерттеу стратегияларын түсінуді талап етеді. ҚР-да 62 орфандық нозология бар, олардың жартысына жуығы неврологиялық көріністерге ие. Бұл неонатальды скрининг жүйесінде және нәрестелер мен балалар өлімін азайтуда маңызды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стационардағы неврология, ересектер-2

    Пән анатомия-физиология және жүйке жүйесі зақымдану симптомдары мен синдромдарының топикалық диагностикасы дағдылары бойынша білімін қалыптастырады; Науқастпен және оның айналасындағыларымен өзара қарым қатынаста болу арқылы қараудың және тексерудің арнайы неврологиялық әдістерін, халықаралық тәжірибені және дәлелді медицина ескере отыра ҚР құқықтық заңнамасы аясында әрекет ету арқылы тиімді және қауіпсіз емдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Клиникалық эпилептология

    Пән эпилептология сұрақтарын, диагностика ерекшеліктерін ЭЭГ, видео-ЭЭГ, интраоперационды кортикография), персонифицирленген терапия жүргізу , диспансерлік жүргізу. Ем таңдау сұрақтарына дәлелді медицина принциптерін қолданумен және әдебиетпен жұмыста сыни тәсілдермен РКИ деректері, кәсіби қауымдастықтың ауқымды ұсынымдары қолдану бойынша білімін қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Неврологиялық патологияға арналған МӘСК(медициналық-әлеуметтік сараптама).

    Пән қалыптастырады медициналық әлеуметтік экспертиза сұрақтарына білімді- кәсіби еңбекке қабілеттілікті жоғалту дәрежесін анықтау, мүгедек реабилитациясы. бағдарламасының коррекциясы және қайта қарау, сонымен қатар реабилитациялық шаралардың түрін, формасын, көлемін ҚР денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және организациялық алаңы жүйесінде әрекет ету арқылы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар амбулаториялық-емханалық неврологиясы

    Пән Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде 0 жастан 18 жасқа дейінгі балаларға амбулаторлық неврологиялық қызметті ұйымдастыру, педиатриялық тәжірибеде кездесетін неврологиялық жағдайларды, оның ішінде перинаталды зақымдануларды, жұқпалы және қабыну ауруларын құжаттаманы жүргізу және тіркеу туралы білімдерін дамытады. жүйке жүйесінің, аутоиммундық зақымданулардың, балалық шақтың әртүрлі жас кезеңдерінде басталатын перифериялық және орталық жүйке жүйесінің орфанды неврологиялық аурулары; сонымен қатар дәлелді медицина негізінде клиникалық деңгейде осы ауруларды динамикалық бақылауды үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Стационардағы неврология, балалар

    Пән Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде 0 жастан 18 жасқа дейінгі балаларға стационарлық неврологиялық қызметті ұйымдастыру туралы білімді, педиатриялық тәжірибеде кездесетін неврологиялық жағдайлардың, оның ішінде перинаталдық зақымданулардың симптомдары мен синдромдарын өзекті диагностикалау дағдыларын қалыптастырады. , жүйке жүйесінің жұқпалы және қабыну аурулары, аутоиммундық зақымданулар, перифериялық және орталық жүйке жүйесінің неврологиялық аурулары, балалық шақтың әртүрлі жас кезеңдерінде дебюті бар; сонымен қатар дәлелді медицина негізінде осы ауруларды динамикалық бақылауды үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 30
  • Неврологиядағы визуализациялық зерттеу әдістері

    Пән халықаралық тәжірибені және дәлелді медицинаны ескере отырып нейрофизиологиялық тексеру жүргізу көрсетілімдерін анықтауға және оның интерпретациясын, үлкендердің және балалардың ерекшеліктерін ескере функционалды тексерудің көлемін анықтау. Пәнаралық топта жүмыс істей отырып бас миына және жұлынға ота кезінде интраоперационды комплекстік нейрофизиологиялық тексеруді жүргізуге корсеткішті анықтауды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Науқастарды курациялау: клиникалық диагнозды тұжырымдауға қабілеттілік, ем тағайындау және оның тиімділігін дәлелді тәжірибе негізіне сүйеніп медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейінде бағалау.
  • Байланыс және ынтымақтастық: пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін пациентпен, оның айналасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасай алады;
  • Қауіпсіздік және сапа: медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және ең тиімді әдістерді қолдануға қабілетті;
  • Қоғамдық денсаулық сақтау: өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіпқойаралық командалардың құрамында жұмыс істеуге қабілетті;
  • Зерттеу: барабар зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алу, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалай алу, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалана алу, зерттеу тобының жұмысына қатыса алу;
  • Оқыту және дамыту: өз бетінше білім алуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті.
Top