Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01137 Неврология (ересектер, балалар) в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

Пәндер

  • Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері

    Пәнді оқу барысында студенттер ересектер мен балалардағы жүйке жүйесінің жедел және созылмалы ауруларын диагностикалау үшін қолданылатын аспаптық зерттеу әдістері бойынша білімдері мен дағдыларын жетілдіреді: электроэнцефалография, туындаған потенциалдар, электромиография, электроневромиография.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Нейрореабилитация

    Білім алушыларда оңалту көмегін көрсетудің білімі мен дағдыларын жетілдіру мақсатында пәнді зерделеу процесінде мынадай мәселелер қаралатын болады: мамандандырылған оңалту мекемесі жағдайындағы оңалту тұжырымдамасы, оңалту қажеттілігі, оңалту қабілеті, оңалту болжамы, оңалту мақсаттары, жүйке жүйесі зақымданған кездегі қозғалыс бұзылыстарының патогенезі, жүйке жүйесі аурулары бар пациенттерді оңалту әдістері, аурулар кезіндегі нейропсихологиялық тестілеу ми, сөйлеуді, есте сақтауды, зейінді, ойлауды қалпына келтіру, өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын қалпына келтіру, пациенттің денсаулығын бағалаудың функционалдық шкалалары, оңалту шараларын ұйымдастыру, жүйке жүйесі аурулары бар науқастарды оңалту әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Неврология және нейрореанимациядағы шұғыл жағдайлар

    Жүйке жүйесінің аурулары кезінде, оның ішінде балаларда шұғыл көмек көрсету білімі мен дағдыларын жетілдіру мақсатында пәнді зерделеу процесінде этиология, патогенез, клиникалық көріністердің ерекшеліктері, диагностиканың қазіргі заманғы әдістері, дифференциалды диагностика және әртүрлі этиологияның коматоздық жағдайлары, ми ісінуі, эпилепсиялық ұстама, эпилептикалық статус, миастениялық және холинергиялық дағдарыстар, әртүрлі этиологиядағы өткір ауырсыну синдромдары, дүрбелең шабуылдары, вестибулярлық дағдарыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Стационардағы неврология, ересектер-1

    Пәнді оқу процесінде білім алушыларда стационарлық деңгейде ересектердегі жүйке жүйесінің аурулары кезінде жоғары білікті көмек көрсету бойынша білімдері мен дағдылары жетілдіріледі: ми мен жұлынның жіті қан тамырлары аурулары, жіті нейроинфекциялар, жүйке жүйесінің демиелинизациялаушы аурулары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 29
  • Стационардағы неврология, балалар-1

    Пәнді оқу процесінде білім алушыларда стационарлық деңгейде балалардағы жүйке жүйесінің аурулары кезінде жоғары білікті көмек көрсету бойынша білім мен дағдылар жетілдіріледі: жүйке жүйесінің перинаталдық зақымдануы (гипоксиялық, инфекциялық, травматикалық), құрсақішілік инфекциялар, жүйке жүйесінің туа біткен ақаулары, эпилепсия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Шеткі нерв жүйесінің аурулары

    Пәнді оқу барысында білім алушылар шеткі нерв жүйесінің ауруларының: дорсопатия, мононевропатия, полиневропатиялардың этиологиясы, патогенезі, клиникалық көріністері, диагностикасы, ажырату диагностикасы және емдеуі бойынша білімдері мен дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар амбулаториялық-емханалық неврологиясы

    Пәнді оқу процесінде білім алушыларда балалардағы жүйке жүйесінің аурулары кезінде амбулаториялық-емханалық буын деңгейінде жоғары білікті медициналық көмек көрсету бойынша білім мен дағдылар жетілдіріледі: вегетативті дистония, бас ауруы, бас айналу, эпилепсия, пароксизмальды сананың бұзылуы, жүйке жүйесінің зақымдануымен тұқым қуалайтын алмасу аурулары, церебральды сал ауруы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Неврологиядағы визуализациялық зерттеу әдістері

    Пәнді оқу барысында білім алушылар жүйке жүйесінің жедел және созылмалы ауруларын диагностикалау үшін қолданылатын бейнелеу зерттеу әдістері бойынша білімдері мен дағдыларын жетілдіреді: краниография, спондилография, компьютерлік томография, магнитті-резонанстық томография, церебральды және каротидті ангиография, ультрадыбыстық доплерография. Зерттеудің осы әдістерінің негіздері, жүргізуге көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдерді белгілеу, жүргізу техникасы, нәтижелерді түсіндіру қаралатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Стационардағы неврология, ересектер-2

    Пәнді оқу процесінде білім алушыларда стационарлық деңгейде ересектердегі жүйке жүйесінің аурулары кезінде жоғары білікті көмек көрсету бойынша білімдері мен дағдылары жетілдіріледі: жүйке жүйесінің аутоиммунды аурулары, эпилепсия және эпилептикалық статус, ми мен жұлынның іріңді және ошақты зақымдануы, жүйке-бұлшықет аурулары, дисметаболикалық энцефалопатиялар, жүйке жүйесінің ісіктері, жүйке жүйесінің туа біткен ауытқулары, жүйке жүйесінің дегенеративті аурулары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 25
  • Ересектер амбулаториялық-емханалық неврологиясы

    Пәнді оқу процесінде білім алушыларда ересектердегі жүйке жүйесінің аурулары кезінде амбулаториялық-емханалық буын деңгейінде жоғары білікті медициналық көмек көрсету бойынша білім мен дағдылар жетілдіріледі: вегетативті дистония, обструктивті ұйқы апноэ синдромы, бас ауруы, бас айналу, перифериялық жүйке жүйесінің аурулары, пароксизмальды сананың бұзылуы, нейродегенеративті аурулар, соның ішінде Паркинсон ауруы, маңызды тремор.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Нейродегенеративті аурулар

    Пәнді оқу барысында білім алушылардың Альцгеймер ауруының клиникалық нысандардың нұсқалары, дебют нұсқалары, клиникалық критерийлері және маркерлері, диагностиканың сәулелік және нейропсихологиялық әдістері, Альцгеймер ауруымен ауыратын науқастардадәрі-дәрмектік және дәрі-дәрмектікеместерапия, сондай-ақ оңалту, медициналық-әлеуметтік сараптама әдістері бойынша білімі жетілдіріледі. Сондай-ақ, білім алушыларда Паркинсон ауруының клиникалық нысандардың нұсқалары, дебюттің нұсқалары, ерте көріністері, Паркинсон ауруының асқынуы, леводопа препараттарымен ұзақ терапияның асқынуы, Паркинсон ауруымен ауыратын науқастарды оңалту, медициналық-әлеуметтік сараптама бойынша білім жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стационардағы неврология, балалар-2

    Пәнді оқу процесінде білім алушыларда стационарлық деңгейде балалардағы жүйке жүйесінің аурулары кезінде жоғары білікті көмек көрсету бойынша білім мен дағдылар жетілдіріледі: тұқым қуалайтын және дегенеративті аурулар, үдемелі бұлшықет дистрофиясы, жұлын амиотрофиясы, гидроцефалия, церебральды сал ауруы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 15

Оқыту нәтижелері

  • Науқасты клиникалық тексеру негізінде клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, клиникалық хаттамаларға сәйкес диагностикалық және емдеу шараларының жоспарын жасай алады, емдеу және диагностикалық шаралардың қауіпсіздігін қамтамасыз ете алады.
  • Науқастың реабилитациялық потенциалын анықтай алады, клиникалық хаттамаларға сәйкес жүйке жүйесі ауруларын емдеудің оңалту жоспарын жасай алады.
  • Неврологияда шұғыл жағдайда науқасқа шұғыл медициналық көмек көрсете алады
  • Неврологиялық көмек көрсетуде және халыққа салауатты өмір салтын насихаттауда профилактикалық іс-шараларды жүргізе алады.
  • Пациенттермен, туыстарымен немесе заңды өкілдерімен қарым-қатынаста, әріптестермен қарым-қатынаста медициналық этика және деонтология қағидаларын сақтай алады.
  • Денсаулық сақтау саласындағы ақпараттық жүйелерді пайдалана отырып, неврологиялық қызметті ұйымдастыру мәселелері бойынша Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік-құқықтық және заңнамалық базасы шеңберінде медициналық құжаттаманы дайындай алады.
  • Білім, білік және дағдыларын кәсіби даму үшін, ғылыми зерттеулер мен жобаларда пайдаланады.
Top