Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01137 Неврология (ересектер, балалар) в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

Пәндер

  • Стационардағы неврология, балалар

    Стационарлық деңгейде жүйке жүйесі аурулары бар балаларда диагностиканы қою, аспаптық диагностика әдістерін, емдеу, профилактика және медициналық тексеру жүргізу, медициналық оңалту бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды меңгереді. Науқастармен және олардың қоршаған ортасымен, әртүрлі денсаулық сақтау мамандарымен тиімді әрекеттеседі, медициналық құжаттаманы, медициналық және статистикалық ақпаратты басқаруға қатысады, төтенше жағдайларда негізгі көмек көрсетеді, кәсіптік бригадалардың құрамында жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 30
  • Нейрореабилитация

    Ересектер мен балалардың реабилитациясы бойынша ҚР ДСМ негізгі нормативтік құжаттары. Функционалдық жағдайын және тіршілік әрекетін бағалау. Кинезиотерапия. Емдік гимнастика. Мануалды терапия. Вибростимуляция. Жағдаймен емдеу, тыныс алу гимнастикасы. Физиотерапия. Емдік магниттік және электронейростимуляция. Ішкі тоқ электростимуляция. Дәрі-дәрмектік блокадалар және фармакоакупунктура. Афазияның әр түрлі түрлерінде инсульттан кейінгі сөйлеу реабилитациясы. Тепловодолечение. Психологиялық және әлеуметтік оңалту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Неврологиядағы визуализациялық зерттеу әдістері

    Нерв ауруларын диагностикалаудағы зерттеудің визуалды әдістерінің маңызы. Балалар мен жасөспірімдердің неврологиялық ауруларының визуалды диагностикасы. Тамыр және тұқым қуалайтын аурулардың сәулелік диагностикасы. Тірек-қимыл жүйесінің визуализациясы. Магнитті-резонансты томография, бас және жұлын миы, церебралды ангиография – зерттеу нәтижелерін түсіндіру. Бас испан миының, омыртқаның компьютерлік томографиясы-зерттеу нәтижелерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері

    Ми биопотенциалдарын зерттеу әдістемесі-электроэнцефалография, эхоэнцефалография және зерттеу нәтижелерін түсіндіру. Электронейромиографиялық зерттеу әдістемесі және нәтижелерді интерпретациялау. Экстракраниалдық және брахиоцефалдық тамырлардың ультрадыбыстық допплерографиясы-зерттеу әдістемесі және нәтижелерді интерпретациялау. Неврологиядағы генодиагностика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Стационардағы неврология, ересектер

    Стационарлық деңгейде жүйке жүйесі аурулары бар ересек пациенттерде диагностиканы қою, аспаптық диагностика әдістерін, емдеу, профилактика және медициналық тексеру жүргізу, медициналық оңалту бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды меңгереді. Науқастармен және олардың қоршаған ортасымен, әртүрлі денсаулық сақтау мамандарымен тиімді әрекеттеседі, медициналық құжаттаманы, медициналық және статистикалық ақпаратты басқаруға қатысады, төтенше жағдайларда негізгі көмек көрсетеді, кәсіптік бригадалардың құрамында жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 54
  • Экстрапирамидтік жүйенің басым зақымдануы бар аурулар

    Паркинсон ауруының, үдемелі ядролы параличтің, мультисистемалық атрофияның, коритико-базальды дегенерацияның, тремордың, дистонияның, хорейдің, миоклонустардың, стратл-синдромның, тиктерының, Туретта синдромының, гепатолентикулярлық дегенерацияның, Галлерворден-Шпатцтің, базальды ганглиялардың, кальцефикациясының заманауи аспектілері, этиологиясы, патогенезі, клиникалық көріністері, терапевтік тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ми қан айналымының жіті бұзылуы проблемасы: диагностика, емдеу

    Мидың тамырлы ауруларының жіктелуі. Ми қан айналымының жіті бұзылуының өзекті этиологиялық факторлары, патогенезі және клиникалық көріністері.Диагностиканың заманауи критерийлері, оның шұғыл терапиясының принциптері.Инсульттің бастапқы және қайталама алдын алу, инсульт алған науқастарды ерте және кеш оңалту. Стационарлар мен амбулаториялық жағдайларда жіберілетін тактикалық және терапиялық қателер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ересектер амбулаториялық-емханалық неврологиясы

    Нерв жүйесінің қабыну аурулары, перифериялық нерв жүйесінің аурулары, бас миының қан тамыр аурулары, нерв жүйесінің дегенеративті және тұқым қуалайтын аурулары бар науқастарды диспансерлеу ерекшеліктері. Невроздар. Вегетативті дистония синдромы. Вегетативті пароксизмдер. Ересектер мен балалардың бас ауруы. Вегетативті криздер. Балалардағы невротикалық көріністер: кек алу, тиктер, ұйқының бұзылуы. Тәбеттің невротикалық бұзылуы, невротикалық энурез, энкопрез.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Неврология және нейрореанимациядағы шұғыл жағдайлар

    Ересектер мен балалардың коматозды жағдайы. Эпилептикалық статус. Улану кезіндегі жедел неврологиялық патология. Бас сүйек ішілік қысымның жоғарылауы, ми ісінуі. Мидың өлімі. Нейроинфекциялық аурулар кезіндегі қарқынды терапия. Церебральды және жұлын инсульттері. Миастениялық криз. Холинергиялық криз. Балалардың су-тұз балансын түзету. Жедел тыныс алу жетіспеушілігі кезіндегі дәрігерлік тактика. Балалар неврологиясындағы шұғыл дегидратация. Краниоцеребральды гипотермия. Симпатотониялық коллапс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Балалар амбулаториялық-емханалық неврологиясы

    Антенатальды, неонатальды, перинаталдық патологиялардың салдары бар науқас балаларды клиникалық диспансеризация ерекшеліктері. Вегетативті пароксизмдер. Ересектер мен балалардың бас ауруы. Вегетативті криздер. Балалардағы невротикалық көріністер: кек алу, тиктер, ұйқының бұзылуы. Тәбеттің невротикалық бұзылуы, невротикалық энурез, энкопрез.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Эпилепсия кезіндегі дифференциалды диагностиканың, емдеудің және әлеуметтік оңалтудың өзекті аспектілері

    Этиология, патоморфология, патогенез, зерттеу әдістері. Эпилепсия мен эпилепсиялық талмалардың жіктелуі. Клиникасы, диагнозы, дифференциалды диагностикасы. Эпилепсия түрлері және эпилептикалық синдромдар. Жүкті әйелдерде Эпилепсия. Эпилептикалық емес ұстамалар. Эпилепсиямен ауыратын науқастарды емдеудің заманауи аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жүйке жүйесі ауруларының гериатриялық аспектілері

    Жүйке жүйесінің қартаюының морфофизиологиялық сипаттамалары. Қарт және егде жастағы науқастарды тексеру ерекшеліктері. Қарт және қарт жастағы неврологиялық аурулар ағымының ерекшеліктері. Егде және қарт жастағы науқастарға фармакотерапияның ерекшеліктері. Құлау. Вегетативті бұзылулар. Синкопальды күйлер. Болевые синдромы, нарушения сна и бодрствования у больных пожилого и старческого возраста. В12 витаминінің жетіспеушілігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Науқастарды курацилау: клиникалық неврологиялық диагнозды диагностикалайды, диагнозды ажыратады, талдайды, барлық кезеңдерінде сабақтастықты сақтай отырып емдеуді тағайындайды, неврологиялық аурулары бар науқастарды медициналық тексеруден өткізеді, халық арасында неврологиялық аурулардың және олардың асқынуларының алдын алуға бағытталған іс-шараларды жүргізеді және олардың тиімділігін бақылайды, жүйке жүйесі аурулары бар науқастарға (ересектер, балалар) қалпына келтіру және медициналық оңалтуды тағайындайды және жүргізеді.
  • Коммуникация және коллаборация: неврологиялық аурулармен қарым қатынасты жасай білу және оларды қоршаған адамдармен қатынасты жақсарту,сонымен қатар денсаулық сақтау мамандарымен қатынасты жақсарту жоғары нәтиже болу үшін.
  • Қауіпсіздігі және сапасы: медициналық неврологиялық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін қауіптерді бағалауға және ең тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті.
  • Қоғамның денсаулығы: "Неврология (ересектер, балалар)" білім беру бағдарламасы бойынша Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде әрекет етеді, медициналық құжаттаманы, Медициналық-статистикалық ақпаратты басқаруға қатысады, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетеді, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіпқойаралық командалардың құрамында жұмыс істейді.
  • Зерттеу: адекватты зерттеу сұрақтарын әзірлейді, жоспарлайды және тұжырымдайды, сыни тұрғыдан бағалайды, қорытынды жасайды, неврология бойынша кәсіби әдебиеттерді қолданады, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық мәліметтер қорын (SCOPUS, PubMed, Medlin) және интернет сандық құралдар тиімді пайдаланады, зерттеу тобының жұмысына қатысады.
  • Оқыту және даму: өз бетімен білім алады, кәсіби білімін жетілдіреді және кәсіби ұжымның басқа да мүшелерін оқытады, пікірталастарға, пікірталастарға белсенді қатысады, ғылыми зерттеулерге шолу жасайды және халықаралық, отандық конференцияларда және неврология саласындағы үздіксіз кәсіби дамудың басқа нысандарында баяндама жасайды.
Top