6B01408 Кәсіптік оқыту в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру ұйымдарында жұмыс жасай алатын, сонымен қатар еңбек нарығында және бизнесте сұранысқа ие болатын, жоғары білікті кәсіптік оқыту оқытушысын, өз мамандандыруындағы кәсіпқойды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 243
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Педагогика
Пәннің мақсаты-педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогиканың әр түрлі тұжырымдамалары мен заңдылықтарын, білім беру процесін дамытудағы инновациялық технологияларды зерттеу. Пән аясында тәрбиенің құралдары мен әдістері, оқу-тәрбие жұмысын жобалау әдістемесі, сыни ойлау мен функционалдық сауаттылықты дамыту мақсатында КҚО-да инновациялық технологиялар зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер педагогика мәселелерін бағдарлай алады, нақты тұжырымдай алады негізгі педагогикалық ұғымдарды талдау және саналы түрде жүзеге асыру біртұтас педагогикалық құрылыста білім беру құралдарын таңдау іс жүзінде балалардың қалыптасуы мен ұйымшылдығы туралы білімді қолдану ұжымның инновациялық практикалық қызметтегі педагогикалық идеялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология негіздері
Пәннің мақсаты – студенттерде психикалық әрекеттің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялары, іргелі теориялар мен психологиялық ғылымның негізгі әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән қазіргі психологияны сыни талдауға бағытталған. Келесі мәселелер қарастырылады: психологиядағы міндеттер мен әдістер; психологияның қалыптасу кезеңдері; психика, сана және өзіндік сана; жоғары психикалық функциялар; психикалық танымдық процестер; тұлғаның мінез-құлқын реттеудегі психикалық күйдің рөлі; жеке-типологиялық қасиеттер мен категориялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Композиция
Композиция құралдары композицияның негізгі заңдары. Композиция ережесі. Композиция тәсілдері. Көлемді композиция көлемді-кеңістіктік композиция. Композициядағы бейнелілік. Кӛру қабылдауының композициясы және психологиясы. Кітап және кітап графикасы. Суреттер түрлері. Иллюстрацияны орындау тәсілдері мен техникасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сурет және графика
Геометриялық фигуралардың сызықтық конструктивтік суреті. 2-3 заттан тұратын қарапайым натюрморт. Геометриялық фигуралардың тақырыптық натюрморт/гризайль. Күрделі емес натюрморт (акварель). Түрлі-түсті заттардан жасалған натюрморт (акварель). Түсті бүрмелеу фонындағы натюрморт (акварель).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Салалық материалтану
Тігін бұйымдарын дайындауға арналған материалдардың ассортименті, құрылымы мен қасиеттері.Тігін материалдарының, тоқыма тоқымалардың жіктелуі, ассортименті және қасиеттері; Белгілі бір мақсаттағы бұйымдарға арналған материалдар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Техникалық сурет
Техникалық сурет, мақсаты. Техникалық суреттердің түрлері. Жалпы ұғымдар мен анықтамалар. Сызықтар, бұрыштар салу; кесінділер мен бұрыштарды тең бөліктерге бөлу, аксонометриялық осьтердің құрылысы. Квадраттың, тіктөртбұрыштың, дұрыс үшбұрыштың, дұрыс үшбұрыштың суретін салу алтыбұрыш, шеңбер. Көлемді заттарды салу. Перспективада орындалған техникалық суретті талдау. Сызықтық перспектива ережелерін қолдана отырып, әртүрлі объектілердің техникалық сызбаларын орындау мысалдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өзін-өзі тану
Курстың мақсаты– «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының негіздерімен таныстыру, болашақ педагог тұлғасының рухани-адамгершілік өзгеруіне, ішкі әлеуетінің ашылуына ықпал ету.Осы пән аясында келесі сұрақтар қарастырылады:«Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының ғылыми-теориялық негіздері, «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының аксиологиялық негіздері, біртұтас педагогикалық үдерісіндегі өзін-өзі тану интеграциясы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кескіндеме
Қылқаламмен жұмыс істеу тәсілдері. Кескіндеме техникасы: "шикі", "құрғақ", "аля-прима", "лессировка", пастоздық кескіндеме. Көркем натюрморт. Сәндік натюрморт. Адам, жануарлар, құстар бейнеленген ұзақ және қысқа мерзімді этюдтер. Интерьер мен пейзаж этюдтері. Түсті көлемді анықтау, жарық-ауа ортасын беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түстану
Түс туралы ғылым. Түстер формаларды ашатын құбылыс ретінде. Ахроматикалық композициялар. Түстер мен үйлесімді түстердің үйлесімі. Физикалық түсті араластыру. Түсті қабылдау. Түс ақпараттың құралы. Түс құрамы. Түс жүйесі типтерінің жіктелуі. Түсті символизм мәселесі. Қоршаған ортаны эстетикалық, көркемдік, экологиялық және ақпараттық ұйымдастыру принципі. Түсті нысандарды модельдеудің негізгі принциптері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Костюм тарихы
Курстың мақсаты-костюмдегі әртүрлі стильдердің пайда болуы мен дамуының тарихи процесін; әртүрлі дәуірлердегі костюмнің сипаттамалық ерекшеліктерін, әртүрлі киім формаларының пайда болуы мен даму жағдайларын зерттеу. Пән курсы киімнің пайда болу тарихын, қарабайыр қоғамның негізгі киім түрлерін, костюмнің эволюциясы мен даму кезеңдерін, стиль мен сәннің зерттелетін тарихи дәуір мен стильдің костюмінің дамуына әсерін (ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейін); зерттелетін елдің жалпы сипаттамасын, табиғи, климаттық жағдайларды, саяси құрылымды, діндерді, мәдениет пен өнерді, эстетикалық халық сұлулығының идеалы. Курсты игеру нәтижесінде студенттер дизайн объектісінің немесе оның жеке элементтерінің эталондық үлгілерін макетте, материалда орындаудың практикалық құзыреттеріне ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Киімге арналған материалдар
Маталарды талшықты құрамына қарай жіктеу негіздерін, маталардың құрамының сыртқы түріне және қасиеттеріне әсері, жоғарғы материалдың қасиеттері мен бұйымның мақсатына сәйкес киім қаптамасына төсеу, төсеу, оқшаулау, әрлеу материалдарын таңдау. Тігін өндірісі үшін тоқыма материалдар пакетін таңдаудың негіздемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты -студенттердің теория, тәрбие технологиясы саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету, нақты тәрбиелік міндеттерді шығармашылықпен шешу дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиелеу процесі тұтас педагогикалық процестің ажыратылмас бөлігі ретінде; сыныптың, мектептің тәрбие жүйесі; заманауи білім беру процесіндегі тәрбие технологиялары; тәрбиелеу жұмысының тиімділігі мен нәтижесінің диагностикасы оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өндірістік өнер тарихы
Индустрияға дейінгі өркениеттердің техникасының, қолөнерінің және сәндік-қолданбалы өнерінің даму тарихы. Ежелгі Египет, Ежелгі Греция. Ежелгі Рим. Батыс Еуропа мен Ресей елдері Орта ғасырлардан XIX-XX ғасырларға дейін. ХХ - XXI ғасырдағы Батыс Еуропа, АҚШ, Жапония, Ресей, Қазақстандағы дизайнның қалыптасуы мен дамуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы сурет
Көру арқылы сурет салу. Фигуралық көлемді қиял. Тұрмыстық заттар, құралдар мен жабдықтардың суреті. Нысанды стильдеу және графикалық түрлендіру. Өнеркәсіп өнімдерінің жаңа түрлерін құру. Күрделі заттарды қарапайым формаларға айналдыру. Қарапайым нысандардан өндірістік нысандарды құру. Ер адамның бейнесі. Ірі өнеркәсіптік өнімдер мен көлік құралдарын салу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Студиядағы керамиканың технологиясы
Керамикалық бұйымдарды көркем безендірудің түрлері мен әдістері. Керамика тарихы туралы негізгі мәліметтерді жинақтау және керамикалық бұйымдарды жасау тәсілдерін үйрену. Керамикалық композицияны құру принциптері. Керамикадан бұйымдар жасау және сапасын бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің негізгі мақсаты – студенттердің бүкіл оқу курсының әртүрлі пәндерін оқуда алған білімдерін одан әрі пайдалануға мүмкіндік бере отырып, коммерцияландыру негіздері мен ерекшеліктері, академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, даярлау бағыты бойынша есептерді құру мен олардың жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары. Жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Костюм композициясы
Костюм композицияның негізгі заңдары. Әр түрлі техникадағы эскиздеу, нобайларда мен эскиздердегі формаларды түсіндіру, бұйымдардың графикалық құрамы. Киімнің сәндік дизайнындағы ою-өрнектің рөлі мен маңызы. Оюланған композиция қазіргі заманғы костюмда және текстильде. Көркемдік жалпылау әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арнайы композиция
Дизайндағы композиция. Дизайн және композиция заңдылықтары. Элементтердің бағыныштылығы мен эквиваленттік заңын қолдана отырып, композициялық жұмыстағы негізгі және қайталама қатынастардың өзгеру процесі негізінде үш өлшемді кеңістікті формальды-композициялық ұйымдастырудың принциптері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көркем металл
Көркем нақыштау үшін материалды таңдау. Нақыштауда қолданылатын негізгі металдарды анықтау. Әр түрлі қалыңдықтағы табақ металы. Қолданылатын қосалқы материалдар мен құрылғылар. Чекандарды дайындау технологиясы және түрлері. Нақыштау жұмыстарының техникасы. Шығыс, фонды түсіру, рельеф, чеканмен жұмыс, шайырлы астарда шығыс, фонды түсіру, рельефті ою. Көркем нақыштауды ресімдеу. Нақыштауды рәсімдеу тәсілдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Визуальді өнер
Бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихына кіріспе. Бейнелеу өнері, презентация мен тұтынудың ерекшелігі. Көрнекі технологиялар мен визуалды тәжірибе. Бейнелеу өнеріндегі пластикалық бейнелер. Классикалық және заманауи өнер. Сандық өнер, фотосурет, анимация, медиа. Бейнелеу өнерінің экспрессивті құралдары. Көркем материалдар мен техникамен тәжірибе жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өлшемді типология
Адам денесінің антропометриялық сипаттамалары. Өлшем стандарттары. Адам денесінің өлшемді белгілері. Киім құрастыру жүйелері. Киімді құрастырудың бірыңғай әдістемесі (ЕМКО СЭВ). КТШО құрастырудың бірыңғай әдісі. Терминология және қолданылатын символдар. Киімді құрастыру әдістемелеріндегі рұқсаттардың, рұқсаттардың арту жүйесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өндіріс керамиканың технологиясы
Өндірістегі керамиканың техникасы. Керамикалық бұйымдарды көркем безендіру. Стильдерді зерттеу негізінде керамикалық құралдармен интерьерді жобалау. Өнердегі заманауи бағыттарды зерттеу негізінде керамикалық бұйымдардан интерьер бұйымдарын құрастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіптік оқыту әдістемесі (курстық жұмыс)
Білім және ғылым саласындағы нормативтік актілік құжаттармен танысу. Дәсүрлі және инновациялық технологияларды меңгеру. Жаңартылған білім беру және қашықтықтан оқыту технологияларын меңгеру. Кәсіптік оқыту сабағын жүргізі барысында ұтымды технологияларды анықтау. ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ құрастыру. Сабақ барысында тәрбие жұмысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тігін бұйымдарын түйіндік өңдеу
Техника қауіпсіздік ережесімен танысу. Жеңіл бұйымдағы жаға, қалта, жеңді түйіндік өңдеу. Сырт киімдегі жаға, жең, қалта түрлерін түйіндік өңдеу. Жейде, белдемше, шалбар, ерлер киімі және балалар киіміндегі түйіндік өңдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Киімді конструкциялау және модельдеу негіздері
Киімнің жіктелуі. Киіммен орындалатын функциялар. Фигураның өлшемді белгілері. Адам денесінің өлшемдері. Өнімнің дизайнын жасау кезінде қажет қоспалар. Өнімнің балансы. Дизайн сызбасын есептеу тәртібі. Негізгі торды құру ережелері. Zwtextile бағдарламасында жұмыс істеу, бұйымдардың шаблондарын әзірлеу және жіктердің сызықтары мен басқа да компоненттерді ескере отырып, үлгілерді, эскиздер мен модельдерді орындау. Лекало жаю.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Модельдеу және конструкциялау жеке оқыту әдістемесі
Модельдеу және конструкциялаудың оқыту технологияларын меңгеру. Жеке оқыту барысында модельдеудің ұтымды технологияларын анықтау. Киімді модельдеу ұлттық костюм дәстүрлерін, киім үлгілерін құрудың композициялық заңдылықтарын қолданып, әдістемесін әзірлеу.Эксперимент жүргізу әдістемесі және оның нәтижелерін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты-студенттерде оқыту нәтижелерін бағалау туралы білімдерін және бағалаудың басым бағыттарын игеруге ықпал ететін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көркем темір құю технологиясы
Кіріспе. Көркем құю. Көркем пышақты безендіру элементтері. Мүсіндік құю. Зергерлік бұйымдарды құю. Көркем құю техникасында сәндік-қолданбалы өнер заттарын жобалау және безендіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен білім берудің әдістерін анықтау. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен және интеграцияланған білім берудің этикалық әдіснамалық аспектілерін меңгеру. Балаларды инклюзивті тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру. Әр түрлі білім беру қажеттіліктері бар балаларды интеграцияланған оқытуды жүзеге асырудағы мұғалімнің рөлінің маңыздылығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құрақ, пэчворк
Пэчворк, квилтинг техникасында орындалған бұйымдар. Технология. Материалдар мен құралдар. Қазіргі жай-күйі. Дайындау және кесу. Кенепті құрастыру. Патч үлгілері. Матаны қолдану әдістері мен технологиялары. Патч тігісінің қосымша элементтері кесте, тоқу, шілтер. Матаны, жіптерді, инелерді таңдау. Тігін машинасымен жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Металды көркем өңдеу: нақыштау
Нақыштау-материалдардың түрлері. Металдар мен қорытпалар. Тегіс рельефті нақыштау технологиясы. Көлемді нақыштау технологиясы. Соғылған жұмыстардың рельефі және металды таңдау. Суретті дайындау, шайырды, насмолканы қайнату, суретті металға аудару. Көлемді қалыптарда нақыштау. Мүсін түріндегі көлемді бұйымдарды (кубоктарды, құмыраларды, тостағандарды) нақыштау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Металдан көркемдік бұйымдарды жобалау
Металмен жұмыс істеудің негізгі технологиялық тәсілдері: илектеу, біліктеу, балқыту, созу, ию. Көлемді сканерлеу техникасында зергерлік бұйымдарды жобалау. Бұйымды материалдарды дайындауға орындау. Материал көлеміндегі сканерлеу жиынтығы. Көлемді филиграньды бұйымдарды дәнекерлеу. Процесс мәре жетілдіру бұйымдар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Костюм дизайнындағы компьютерлік технологиялар
Киім конструкцияларын автоматтандырылған жобалау жүйесі, АЖЖ. Өлшемдік сипаттамалары бойынша негізгі құрылымды жобалау, сызбаны конструктивті модельдеу, бұйым бөлшектерінің үлгілерін жобалау, киім бөлшектерінің үлгілерін градациялау, бөлшектердің шаблондарын жасау, дизайн және технологиялық құжаттаманы жобалау, материалдардың шығынын есептеу. Техникалық және көркемдік эскизді жобалау, модельдің түс схемасын таңдау және т.б. CorelDraw, Illustrator және Photoshop бағдарламаларында киім стильдерін эскиздеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ағашты көркем өңдеу: ағаш күйдіру, ою
Көркемөнер бұйымдарын өндіру кезіндегі ТБ, электр және өрт қауіпсіздігі. Электр қыздырғышпен жасалған жеке элементтерді қолдана отырып композиция жасау технологиясы, бұйымның пішіні мен дизайны, ағашты жұмысқа дайындау, ағашқа контурлық сурет салу. Құралға қойылатын негізгі талаптар; құралға күтім жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және коррупцияға қарсы мәдениет, Экология және тіршілік әрекеттері қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты- ұлттық экономика, қазақстандық құқық, мемлекеттің экологиялық қауіпсіздігі және салалардағы тіршілік негіздері туралы негізгі заманауи түсініктерді қалыптастыру. Пән шеңберінде : Қазақстан Республикасының ұлттық экономикасын дамытудағы базалық тұжырымдамалар мен қазіргі заманғы көзқарастар; азаматтық және әкімшілік құқықтың негізгі бағыттары мен ұғымдары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің, сондай-ақ қазақстандық қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың қазіргі заманғы жолдары мен тетіктері; ҚР экологиялық және су қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде - студенттер ұлттық экономика, құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экологиялық қауіпсіздік және тіршілік салаларындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Матаны қолмен бояу және принтелеу
Матаны бояу мен басып шығаруда қолданылатын материалдар мен жабдықтар. Матаны сурет салуға дайындау, зембілді керу, эскизді орындау, эскизді матаға ауыстыру. Техникада жұмысты орындау (еркін бояу, трафарет, толтыру, кракле, түйіндеу техникасы, суық, ыстық техника).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көркем шығармашылықтағы кәсіби дизайн
Стильдік бағыттың негізгі принциптерін: үйлесімділікті, заманауи талғамды, пішін мен пропорциялары, түстік байланыстары мен материалдардың қолдануын, әшекей сипаттамаларын, киімнің шығармашылық үлгілеуіндегі композициялық шешімдердің үйлесімділік заңдылықтары мен өнеркәсіп бірлестігі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Графика және жобалау (курстық жұмыс)
Кескіндердің масштабын өзгерте отырып, кескіндерді көбейту, ішінара кескіндер арқылы объектінің кескінін қалпына келтіру. Проекциялау әдістерінің өзгеруімен суреттерді түрлендіру, суреттердің түрі мен құрамын түрлендіру суреттерді ауыстыру. Нысандарды суреттер бойынша түрлендіру пішін мен кеңістіктік орналасудың өзгеруі. Графикалық модельдеу графикалық дизайн, жобалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
Кіріспе. Көркем еңбектегі компьютерлік графика. CorelDraw бағдарламасымен жұмыс істеу. Интерфейс және оның элементтері, құралдар, палитралар, мәзірлер, нысандармен жұмыс, мәтінмен жұмыс, Corel Painter, Pixarra Twisted Brush, Zwtextile, Grafis, ArchiCAD, FloorPlan 3D бағдарламаларында нысандар құру. Экспорттау. Басып шығаруға дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіптік білім берудегі оқыту әдістемесі
Қолданбалы программалық қамтамасыздандыру түсінігі, олардың түрлері мен классификациясы. Кәсіптік білім берудегі онлайн оқыту ерекшеліктері. Интерактивті тақта мен панельдерде сабақ әзірлеуге арналған бағдарлама. Оқыту әдістері. Электрондық оқытуды қолданып білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстары. Оқу нәтижелерін бағалау. Видео дәріслар құру концепциясы, видеоөңдеу элементтері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәндік қолданбалы өнер объектілерін қалыптастыру
Сәндік қолданбалы өнер пәні. СҚӨ-бастау, негізгі терминдер, ұғымдар. Сәндік өнердің ерекшелігі. Сәндік өнер түрлері. Сәндік өнерде қолданылатын материалдар. Сәулет, мүсін, монументалды өнер синтезі. Сәндік өнер заттарындағы Текстура және фактура. Сәндік өнерде қолданылатын материалдардың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Робототехника негіздері
Робототехникалық жүйелердің жұмыс істеу принциптері. LEGO Mindstorms және Arduino UNO базасында роботтарды құрастыру. РТС аппараттық және бағдарламалық жүзеге асыру. Роботтың құрылымы, жұмыс алгоритмдері және бағдарламаларын құру принциптері. Логикалық және бағдарламалық жобалау кезеңдері. РТС техникалық іске асыру кезеңі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дифференциалды оқыту
Пәннің мақсаты - деңгейлік саралаудың технологиялық идеяларын пайдалану арқылы білім алушылардың танымдық белсенділігін дамыту үшін жағдай жасау. Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері, дифференциалды оқыту түрлері, білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері, саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері, оқытушының рөлі, оқушылар мен мұғалім үшін артықшылықтар мен негізгі қиындықтар, саралап оқыту сабағының құрылымы, дидактикалық материалдың деңгейлері меңгеріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Киімді жобалау (курстық жұмыс)
Киім, стиль түрлері. Киімді құрастырудың негізгі әдістері мен жүйелері, олардың сипаттамасы. Киімді жобалау процесіне қойылатын көркемдік және техникалық талаптар. Киімнің жіктелуі және ассортименті. Киімнің функциялары. Киімнің баздық сызбасын көркемдік модельдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Дизайн -жобалау
Дизайн тақырыптық шығармашылық ретінде. Дизайндағы үйлесімділік. Қоршаған ортаны жобалау. Макеттеу. Қаріп және оны қолдану. Қаріп түрлері. Интерьердегі Композиция. Интерьердегі стильдер. Жетекші мамандардың дизайн-интерьер жобаларын зерттеу. Тұрғын үй кешенін, коттеджді, кеңсені, балалар мекемесін жобалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Техникалық шығармашылық
Шығармашылық психологиясы. Өнертабыс. Өнеркәсіптік үлгі. Пайдалы модель. Өнертапқыштық мәселелерді шешуде шығармашылық қиялды дамыту. ТРИЗ шығармашылық ғылым ретінде. Техникалық объектілерді әзірлеу және дайындау. Техникалық құрылғыны жобалаудың негізгі кезеңдері. Көркемдік құрылыс. Ақпараттық технологияларды қолдану бұйымдарды жобалау және үлгілеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Курстың мақсаты - студенттерді білім берудегі инклюзивті процестерді басқару және ұйымдастырудың базалық ережелерімен таныстыру болып табылады. Осы пән шеңберінде мынадай мәселелер қаралатын болады: инклюзивті білім беру процесінде денсаулығында айқын бұзылулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру мен сүйемелдеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін игеру, ерте, мектепке дейінгі және кіші, жасөспірім мектеп жасындағы балалардың дамуындағы күрделі бұзылуларды диагностикалау, жоспарлау және түзету дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инженерлік жобалау негіздері
Түрі мен мазмұны әртүрлі графикалық ақпаратпен, ақпаратты графикалық ұсыну негіздерімен, геометриялық объектілерді графикалық модельдеу әдістерімен, конструкторлық құжаттаманы, құбылыстар мен процестердің графикалық модельдерін әзірлеу және ресімдеу ережелерімен жұмыс істеу, интерактивті графикалық жүйелерді қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Патенттік ғылымдағы зерттеу жұмысы
Өнеркәсіптік меншік. Зияткерлік меншік туралы түсінік. Авторлық құқық. Қазақстан патенттік заңнамасы. Патенттік зерттеулер. Өнертабыс. Пайдалы модель. Өнеркәсіптік үлгі. Тауар белгілері. Фирмалық атауы. Қызмет көрсету белгілері. Тауар шығарылған жердің атауы. ЭЕМ және деректер базасына арналған бағдарламалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кесу процестерін автоматтандыру үшін заманауи бағдарламалық жасақтаманы қолдану, тігін бұйымдары мен макеттердің негізгі конструкцияларының сызбаларын жасау, дизайн жобалау. Роботтарды жобалау, диагноз қою. Көркемдік жобалау, эскиздік графика, модельдеу технологиясы мен техникасы саласындағы объектілерді талдау
- Зияткерлік меншік және авторлық құқық саласындағы дағдыларды қалыптастыру. ҒЗЖ, коммерцияландыру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру, ескере отырып, зерттеу құрылымын жасау
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату
- Композиция мен перспективаның ережелері мен заңдары негізінде шығармашылық бейнелер жасау, пигменттер мен бояғыштардың қасиеттерін игеру, түстерді ажырату, шындықты бояулармен бейнелеу
- Өнеркәсіптік өнер және костюм тарихы туралы білімдерін көрсету, бұйымдарды сәндеу және өзгерту, безендіру. Тігін бұйымдары мен сәндік өнер заттарына арналған материалдарды таңдау. Материалдардың құрамын, құрылымын анықтай білу және жіктеу
- Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі; инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту; қашықтықтан оқыту және бағалау әдістерін игерту
- 3D жобалау әдістерін үйрену, дизайнның заманауи негізгі бағыттарын меңгеру. Бейнелеу (визуалды) өнерінің мәнерлі құралдарымен көркем материалдармен және техникалармен тәжірибе жасау. Сәндік-қолданбалы өнердің технологиясы мен техникасымен жұмыс жасау. Ағашты, металды, керамиканы, матаны көркемдеп өңдеу. Құрылымдық материалдарды өңдеу процесінде функционалды, шығармашылық өнімдер жасау
- Өлшем типлогиясы, киімнің жіктелуі, өсу, кему жүйесінде бұйымды тұрғызу, композициялық шешімін айқындау, өнімнің түйіндерін технологиялық тәсілдермен өңдеу, киімдерді жобалау және модельдеу, құрылымдардың сызбаларын, негізгі торларды есептеу, құру туралы білімдерін көрсету
- Көркем құю техникасында сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарының дизайнын жасау және жобалау. Сканерлеу, құю техникасында авторлық үлгілерді әзірлеу, көркемдік және конструкторлық-технологиялық жұмыстардың барлық кешенін шешу.
- СҚӨ заттары мен киімдерді жобалау және қалыптастыру, киімнің негізгі сызбаларын модельдеу, сәулет, мүсін, монументалды өнер және дизайн объектілерін біріктіру, антропометриялық және басқа зерттеулерді таңдау, патенттік-ақпараттық зерттеулер жүргізу үшін мәліметтер жинау, ғылыми-техникалық, дизайнерлік және әлеуметтік жобаларды талдау және оларды енгізу нәтижелерін жинау
Ұқсас БББ
6B01408 Бейнелеу өнері және сызу
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01408 Бейнелеу өнері және сызу (Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау)/
Қызылорда ашық университеті
6B01408 Көркем білім (IP)
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)