Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01707 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP) в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Oқыту тіліне (орыс және орыс емес) қарамастан, барлық типтегі және түрдегі орта білім беру ұйымдарында орыс тілі мен орыс әдебиеті пәнінің мұғалімі ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті маман даярлауға бағытталған).
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Классикалық орыс әдебиеті (XVIII ғ.)
Тіл біліміне кіріспе
Лингвистика негіздері
Орыс тілінің фонетикалық жүйесі
Әдебиеттану негіздері
Бағалау және дамыту
Орыс тілінің морфологиялық жүйесі және сөзжасам
Әдебиеттану пәніне кіріспе
-
2 Оқу жылы
Сөйлеу мәдениеті мен стилі
Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (Көне әдебиет – XXI-ғасырдың басы)
Риторика және спичрайтинг негіздері
Орыс тілінің синтаксистік құрылысы
Мифология және әлем әдебиеті (Көне әдебиет – XXI-ғасырдың басы)
Орыс тілінің лексикалық жүйесі
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
Орыс тілінің практикалық курсы
Көркем мәтіннің герменевтикалық талдауы
Емле мен тыныс белгілерінің қиын сұрақтары
Көркем мәтінді филологиялық талдау
Классикалық орыс әдебиеті (XІX ғ.)
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Іскерлік коммуникация мәдениеті: заманауи трендтер
Тарихи грамматика және орыс әдеби тілінің тарихы
Ғылым және академиялық жазудың метатілі
Орыс тілі фактілерінің тарихи түсіндірмесі
Көп мәдениетті ортадағы заманауи білім беру технологиялары
XX ғасырдағы орыс әдебиеті (1 жартысы)
Заманауи оқу стратегиялары
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Орыс әдебиетіне оқыту теориясы мен практикасы
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Орыс тіліне оқыту әдістемесі мен технологиясы
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің тәжірибесіндегі цифрлық технологиялар
Құрылымы әртүрлі тілдердің салыстырмалы грамматикасы
Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеу
XX ғасырдағы орыс әдебиеті (2 жартысы)
-
4 Оқу жылы
Білім берудегі жасанды интеллект
Атқарымдық алуандықтағы орыс тілі
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Педагогикалық зерттеулер
Мәтіннің лингвомәдени талдауы
Зерттеу, даму және инновациялар
Қазіргі орыс әдебиеті (XXI ғасырдың басы)
Жасанды Интеллекттің Этикасы, Құқығы және Саясаты
Этнолингвистика негіздері
Психолингвистика
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Кәсіпкерлік негіздері
Экономика және құқық негіздері
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеу негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі типтегі білім беру орталарында оқу және көшбасшылық процестерін педагогикалық мағыналы түрде жобалайды, жүзеге асырады, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана алады.
- Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қарым-қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы қарым-қатынас жасайды. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанр мен стильдегі мәтіндер жасайды, шешендік өнердің заңдылықтарын шынайы сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
- Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
- Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
- Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті.
- Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
- Әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңге бөлінуі, қазіргі жағдайы мен әлемдік мәдениеттегі орны туралы білімдерін қолданады. Көркем мәтінді түсіндіріп, әдеби талдау жасай алады. Оқу стратегиясын таңдай алады, құнды ақпаратты алады және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда пайдалана алады.
- Ол орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарына ие және орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту үдерісін жобалауға және технологиялық енгізуге қабілетті.
- Барлық студенттерді, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқу процесіне қамту үшін оқытудың арнайы тәсілдерін қолдана алады.
- Жүйелі лингвистикалық білімді, оның ішінде тіл қызметінің негізгі деңгейлерін меңгереді. Ол әлеуметтік лингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, сөзді, сөйлемді, мәтінді синхрондық және диахрондық аспектілерде білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларына ие.
- Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ете алады.
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес әрекет ете алады. Қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін кәсіптік қызметінде қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларды көрсете алады.
- Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.
Ұқсас БББ
6B01707 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01707 6B01707 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01707 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01707 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01707 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01707 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Қазақстан-Американдық еркін университеті