Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01707 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP) в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты БББ оқыту тіліне (орыс және орыс емес тілдер) қарамастан, барлық тұрпаттағы және түрдегі орта білім беру ұйымдарында орыс тілі мен орыс әдебиеті мұғалімі ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті маман даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Орыс тілінің лексикалық жүйесі
Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)
Орыс тілінің фонетикалық жүйесі
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Классикалық орыс әдебиеті (18 ғ.)
-
2 Оқу жылы
Орыс тілінің практикалық курсы
Емле мен тыныс белгілерінің қиын сұрақтары
Әдебиеттану негіздері
Лингвистика негіздері
Әдебиеттану пәніне кіріспе
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Тіл біліміне кіріспе
Инклюзивті білім беру ортасы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Жасанды интеллект негіздері
Орыс тілінің морфологиялық жүйесі және сөзжасам
Педагогикалық зерттеулер
Классикалық орыс әдебиеті (19 ғ.)
Оқытудың әдісі мен технологиялары
-
3 Оқу жылы
Этнолингвистика негіздері
Бағалау және дамыту
Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Ғылым және академиялық жазудың метатілі
Айна 20 ғасырдағы орыс әдебиеті (1 жартысы)
Мәтіннің лингвомәдени талдауы
Орыс тіліне оқыту әдістемесі мен технологиясы
Психолингвистика
Мифология және әлем әдебиеті (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Орыс тілінің синтаксистік құрылысы
Іскерлік коммуникация мәдениеті: заманауи трендтер
Орыс әдебиетіне оқыту теориясы мен практикасы
Көп мәдениетті ортадағы заманауи білім беру технологиялары
Атқарымдық алуандықтағы орыс тілі
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Сөйлеу мәдениеті мен стилі
Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Заманауи оқу стратегиялары
Мифология және әлем әдебиеті (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Риторика және спичрайтинг негіздері
Айна 20 ғасырдағы орыс әдебиеті (2 жартысы)
-
4 Оқу жылы
Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеу
Көркем мәтіннің герменевтикалық талдауы
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің тәжірибесіндегі цифрлық технологияла
Тарихи грамматика және орыс әдеби тілінің тарихы
Құрылымы әртүрлі тілдердің салыстырмалы грамматикасы
Көркем мәтінді филологиялық талдау
Қазіргі орыс әдебиеті (21-ғасырдың басы)
Зерттеулер, даму және инновациялар
Орыс тілі фактілерінің тарихи түсіндірмесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі типтегі білім беру орталарында оқу және көшбасшылық процестерін педагогикалық мағыналы түрде жобалайды, жүзеге асырады, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана алады.
- Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қарым-қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы қарым-қатынас жасайды. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанр мен стильдегі мәтіндер жасайды, шешендік өнердің заңдылықтарын шынайы сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
- Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
- Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
- Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті.
- Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
- Әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңге бөлінуі, қазіргі жағдайы мен әлемдік мәдениеттегі орны туралы білімдерін қолданады. Көркем мәтінді түсіндіріп, әдеби талдау жасай алады. Оқу стратегиясын таңдай алады, құнды ақпаратты алады және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда пайдалана алады.
- Ол орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарына ие және орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту үдерісін жобалауға және технологиялық енгізуге қабілетті.
- Білім беру процесіне барлық білім алушыларды, оның ішінде білім беруде ерекше қажеттіліктері бар білім алушыларды қосу мақсатында оқытудың арнайы тәсілдерін қолдануға; оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыруға, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдануға қабілетті.
- Жүйелі лингвистикалық білімді, оның ішінде тіл қызметінің негізгі деңгейлерін меңгереді. Ол әлеуметтік лингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, сөзді, сөйлемді, мәтінді синхрондық және диахрондық аспектілерде білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларына ие.
- Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ете алады; ғылыми ақпаратты іздеу, ЖИ құралдарын қолдана отырып деректерді талдауға қабілетті
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес әрекет ете алады. Қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін кәсіптік қызметінде қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларды көрсете алады, денсаулықты сақтау және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін бағдарлай алады, сондай-ақ кәсіби және күнделікті қызметте орнықты даму қағидаттарын қолдана алады.
- Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.
Ұқсас БББ
6B01707 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01707 6B01707 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01707 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01707 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01707 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01707 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
Қазақстан-Американдық еркін университеті