6B06106 Ақпараттық жүйелер в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ақпараттық жүйелер саласында, оның ішінде бағдарламалық, аппараттық, ақпараттық, құқықтық және басқарушылық қамтамасыз ету, ақпараттық жүйелерді әзірлеу және қолдау бойынша мамандарды сапалы дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Математика I
Мақсаты: студенттерді сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия және Математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен таныстыру. Пәннің типтік және қолданбалы міндеттерін шешу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: сызықтық алгебра, векторлық Алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есебі. Туындыларды қолдану арқылы функцияларды зерттеу. Бірнеше айнымалылардың функциялары. Ішінара туындылар. Екі айнымалы функцияның экстремумы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Мақсаты: дүниенің қазіргі физикалық бейнесі және ғылыми дүниетанымы туралы идеялар, іргелі заңдар, классикалық және қазіргі физика теориялары туралы білімді пайдалана білу. Мазмұны: Физика пәні келесі бөлімдерді зерттеуді қамтиды: механиканың физикалық негіздері, молекулалық физика және термодинамика негіздері, электр және магнетизм, тербелістер мен толқындар, оптика және кванттық физика негіздері
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелер негіздері
Пәнді оқудың мақсаты – ақпарат, мәліметтер, жүйелер, жүйелердің жіктелуі туралы негізгі түсініктерді меңгеру; АЖ-де шешілетін міндеттер; ақпараттық жүйелердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптері және АЖ классификациясы. Жүйелердегі үздіксіз және цифрлық ақпаратты көрсету, түрлендіру, өңдеу және түрлендіру әдістері қарастырылады. Курс сонымен қатар ақпаратты қамтамасыз ететін және тарататын тиісті ұйымдық ресурстарды (адамдық, техникалық, қаржылық және т.б.) зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Алгоритмдеу және программалау негіздері
тілдерін пайдалана отырып типтік есептерді шешу үшін алгоритмдеу және программалау негіздерін меңгеру. Мазмұны: Алгоритмдеудің негізгі түсініктері, құрылымдық бағдарламалау, негізгі алгоритмдер және деректер құрылымдары, таңдалған бағдарламалау тілінің синтаксисі мен семантикасы, бағдарламалық құралды жөндеу және тестілеу әдістері, алгоритмдерді өңдеу және талдау, нақты есептерді шешу мысалдары.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математика II
Мақсаты: студенттерге интеграция әдістерін үйрету. Антивирусты табу үшін дұрыс әдісті таңдауға үйрету. Практикалық есептерді шешу үшін белгілі бір интегралды қолдануға үйрету. Мазмұны: бір және екі айнымалы функцияның интегралды есебі, қатар теориясы. Анықталмаған интегралдар, оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және белгілі бір интегралдардың қосымшалары. Дұрыс емес интегралдар. Сандық және функционалды қатарлар теориясы, Тейлор және Маклорен қатарлары, қатарларды шамамен есептеулерге қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер және деректер құрылымы
Курс алгоритмдер мен деректер құрылымдарын талдау мен жобалаудың негізгі тәсілдерін қамтиды. Курс алгоритм күрделілігінің ең нашар жағдайдағы асимптотикалық бағасы, реттілік статистикасын сұрыптау және таңдаудың тиімді алгоритмдері, деректер құрылымдары (екілік іздеу ағаштары, үйінділер, хэш кестелері), алгоритмді жобалау әдістері (бөлу және жеңу, динамикалық бағдарламалау, ашкөз стратегия), графтардағы негізгі алгоритмдер (ең қысқа жолдар, топологиялық сұрыптау, қосылған құрамдас бөліктер, ең аз таралу ағаштары) сияқты тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Объектілі-бағытталған программалау
Курс келесі тақырыптарды қамтиды: объектіге бағытталған бағдарламалау парадигмасы; сыныптар мен объектілер; бағдарламалау тілінде бизнес-ортаның концепцияларын жобалаудың жоғары деңгейлі әдісін қолдана отырып, масштабталатын бағдарламалық қамтамасыз етуді құру принциптері; С++, Java және С# бағдарламалау тілдері; абстракция, инкапсуляция, тұқым қуалау, полиморфизм принциптері; бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау үлгілері; бағдарламалық өнімдерді жасаудағы практикалық дағдылар.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: алынған білім мен оларды практикалық қолдану арасында тікелей байланыс құру негізінде білім алушылардың қаржылық сауаттылығын қалыптастыру. Мазмұны: қаржыны басқару саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалану, жинақтарды сақтау және көбейту, бюджетті сауатты жоспарлау, салықтарды есептеу, төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алу, қаржылық ақпаратты талдау, барабар инвестициялық стратегияларды таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Веб-бағдарламалау
Курс веб-қосымшаларды әзірлеуге бағытталған бағдарламалау бөлімдерін зерттеуге арналған. Пәнді игеру міндеттері: веб-беттерді макеттеу және беттеу принциптері мен әдістерімен танысу, заманауи даму орталарын зерттеу веб-қосымшалар, клиенттік және серверлік бағдарламалау дағдыларын игеру, веб-қосымшаларды құрудың теориялық және практикалық дағдыларын алу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: экологиялық білім мен сананы қалыптастыру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи әдістері бойынша теориялық және практикалық білім алу. Мазмұны: экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттеу, Қоршаған ортаны бақылау және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару, экологиялық проблемаларды шешу жолдары, техносферадағы тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер
Оқыту курсының бағдарламасы студенттерді компьютерлік желілерді ұйымдастыру, құрылысы, архитектурасы және жұмыс істеу принциптерімен таныстыруға бағытталған. Курс нақты желілерді ұйымдастыру дағдыларын қолдануға бағытталған және коммуникациялық құралдарды, желілердің хаттамаларын және стандарттарын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер байланыс құралдарын конфигурациялау мен конфигурациялауды, желіаралық қалқандарды таңдауды, компьютерлік желілерді басқаруды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Операциялық жүйелер
Пәнді оқытудың мақсаты-операциялық жүйелерді Жүйелік бағдарламалау мен басқаруды үйрену үшін қажетті бастапқы дағдыларды, соның ішінде операциялық жүйелерді баптау және талдау дағдыларын игеру. Операциялық жүйелердің негізгі үш кіші жүйесіне ерекше назар аударылады: процестерді басқару (процестер, ағындар, процессорды жоспарлау, синхрондау және блоктау), жадты басқару (сегментация, параққа бөлу, пейджинг), файлдық жүйелер және таратылған жүйелерге арналған операциялық жүйелерді қолдау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсат: Экономикалық үдерістер туралы базалық білім мен кәсіпкерлік қызметті жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пән экономикалық ұғымдарды, сұраныс пен ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік сияқты түсініктерді талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сонымен қатар, бизнес құру және басқару негіздері, бизнес-жоспарларды әзірлеу, тәуекелдерді бағалау және стратегиялық шешімдер қабылдау қамтылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Математика III
Мақсаты: студенттерге интеграция әдістерін үйрету. Антивирусты табу үшін дұрыс әдісті таңдауға үйрету.Пән - математика II-нің жалғасы. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: қарапайым дифференциалдық теңдеулер және ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері. Бөлінетін айнымалылары бар, біртекті, толық дифференциалдардағы дифференциалдық теңдеулер, тұрақты коэффициенттері бар сызықты біртекті емес дифференциалдық теңдеулер, тұрақты коэффициенттері бар сызықтық дифференциалдық теңдеулер жүйесі, оқиғалардың ықтималдығын табу; кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын есептеу; эксперименттік деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолдану зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Дискретті математика
Пән кодтау теориясы, жиындар теориясы, графиктер теориясы, математикалық логикамен айналысады. Атап айтқанда, кодтау теориясының, жиындар теориясының, графиктер теориясының негіздері; логикалық алгебра теориясы; цифрлық құрылғыларды синтездеу және талдау үшін математикалық аппарат, минималды комбинациялық схемаларды синтездейтін, логикалық функцияларды түрлендіру; кодтауды орындау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Мәліметтер базасы және SQL тілі
"Мәліметтер базасы және SQL тілі" курсы студенттерге SQL тілін қолдана отырып деректерді алу дағдыларын үйретуге бағытталған. Студенттер мәліметтер базасынан қажетті ақпаратты алу үшін әр түрлі сұраныстарды, соның ішінде кесте бірлестіктерін, шартты операторларды, агрегаттық функцияларды және басқа да көптеген ұғымдарды зерттейді. Деректерді іздеу және өңдеу тиімділігін арттыру үшін сұраныстарды оңтайландыруға ерекше назар аударылады. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер аналитика және бағдарламалық жасақтама саласындағы көптеген мәселелерді шешуге қажетті деректерді басқару дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Оңтайландыру әдістері және операцияларды зерттеу
"Оңтайландыру әдістері және операцияны зерттеу" пәнін оқытудың мақсаты сызықтық, бүтін және квадраттық бағдарламалауды, қос мағыналы бағалауды, өндірісті оңтайландыру модельдері мен ресурстарды бөлуді, желілік оңтайландыруды, ойындар теориясын қамтитын модельдер мен әдістерді қолданып, жүйелік талдау, операцияларды зерттеу және шешім қабылдаудың негіздерін оқып үйрену болып табылады. Пәнді оқу міндеттері Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: 1) пәннің жағдайын, оның әдіснамасын, практика үшін маңыздылығын, даму перспективаларын білуі керек; 2) жүйенің немесе ол орындайтын операцияның моделін құра білуі, зерттеу міндетін қоюды, қажетті нәтижелерді алу үшін математикалық әдістер мен есептеу құралдарын қолдана білуі, көрсетілген нәтижелерді талдай алуы керек; 3) белгілі бір операцияны тұтас ретінде үйрену, сондай-ақ операцияны басқару есебін шешудің оңтайлылығын алдын-ала сандық негіздеу дағдылары болуы керек.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Devops инженерия
Курс бағдарламалық қамтамасыз етуді құру, конфигурациялау, орналастыру және бағдарламалық өнімнің нұсқаларын жылдам шығару әдістемесін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұны үздіксіз интеграциялық процестерді ұйымдастыруды, DevOps парадигмасы шеңберінде бағдарламалық қамтамасыз етуді орналастыруды және жеткізуді қамтиды. Біз әзірлеу процесін автоматтандырудың заманауи технологияларын зерттейміз - Docker, Docker-Compose, Jenkins. Әртүрлі ерекшеліктегі жобалар үшін технологияларды қолдану мысалдары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердегі дамып келе жатқан технологиялар
Пәнді оқытудың мақсаты – пайда болып жатқан жаңа технологияларды зерттеу және олардың бизнес пен әлеуметтік мәселелерге бизнес және теория тұрғысынан әсерін зерттеу. Студенттер әртүрлі этикалық және экологиялық аспектілер мен тұрақтылық перспективаларына негізделген бизнес талаптарының ауқымы негізінде анықталатын және бағаланатын жаңа технологиялар тұжырымдамаларын түсінуді үйренеді. Тиісті бизнес мүмкіндіктерін қамтамасыз ету үшін технология тәжірибеде қолданылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Инклюзивное образование
Пәннің мақсаты: студенттерге кез келген кемсітушілікті болдырмайтын идеологияға негізделген шетелдік және отандық оқу тәжірибесі туралы түсінік беру; барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін жағдайларды әзірлеу және іске асыру және ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерекше жағдайлардың қажеттілігі туралы; инклюзивті білім беру принциптерімен таныстыру; инклюзивті білім беруді ұйымдастырумен білім беру мекемелерінде.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Деректерді визуализациялау және есеп беру
Курстың мақсаты-осы мәліметтерден қалыптасу заңдылықтарын түсіну, түсіндіру және анықтау үшін деректерді графикалық түрде ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін деректерді жинау, өңдеу, талдау және визуализациялау мәселелерін қарастырады. Сандық деректерді зерттеу, талдау және байланыстыру үшін визуалды бейнелеуді қолдануға мүмкіндік беретін әдістер жиынтығы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Бизнес-процестерді модельдеу
Курсты оқудың мақсаты студенттердің қолданбалы мәселелерді шешу мақсатында бизнес-процестерді модельдеу және талдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны қызметті басқаруға жүйелік, процесске бағытталған тәсіл, әдіснамалар мен модельдер, бизнес-процестерді модельдеу және талдау құралдары және күрделі жүйелерді басқару туралы сұрақтарды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Виртуализация және контейнерлік жүйелер
Оқу курсының мақсаты-студенттерді ақпараттық құрылымдарды виртуализациялаудың ерекшеліктерімен таныстыру және виртуализацияға арналған бағдарламалық жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер виртуалдау технологиялары, іске асыру деңгейлері, қажетті аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету туралы білім алады. Контейнерлік виртуализация саласындағы құрылғылар мен шешімдерді зерттеу. Студенттер гипервизорларды баптау, виртуалды инфрақұрылымды бақылау және басқару дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерді интеграциялау
"Ақпараттық жүйелерді интеграциялау" курсының мақсаты студенттерге әртүрлі ақпараттық жүйелерді біртұтас құрылымға біріктіру негіздерін үйрету болып табылады. Студенттер интеграция стратегиялары, жүйелерді біріктірудің техникалық аспектілері және деректерді бөлісу әдістері туралы біледі. Негізгі назар талаптарды талдау, интеграциялық шешімдерді жобалау және іске асыру дағдыларын дамытуға аударылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Статистика және деректерді талдау
Қолданбалы статистика-статистика орталығы болып табылатын әдістемелік пән. Қолданбалы статистика әдістерін білімнің нақты салаларына және халық шаруашылығының салаларына қолданған кезде "өнеркәсіптегі статистика", "медицинадағы статистика", "психологиядағы статистика" және т.б. сияқты ғылыми-практикалық пәндер алынады. Математикалық статистика Қолданбалы статистика үшін математикалық негіз рөлін атқарады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Таратылған деректерді өңдеу жүйелері
Курстың мақсаты - студенттерге таратылған ортада үлкен көлемдегі деректерді өңдеу үшін қолданылатын принциптер мен құралдарды үйрету. Студенттер заманауи ақпараттық жүйелердегі деректерді тиімді талдау, өңдеу және басқару үшін параллельді есептеу тұжырымдамаларын, таратылған жүйелер архитектурасын және Apache
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Сұраныстар тілі және есеп берулерді құру
Пән 1С: Кәсіпорын платформасының кіріктірілген тілінің Объектілік моделімен таныс студенттерге арналған. Нәтижесінде тыңдаушылар кесте үлгісімен жұмыс істеу дағдыларын, сондай-ақ аналитикалық сұраулармен жұмыс істеу дағдыларын алуы керек. Пән аясында 1С платформасының сұраныс тілінің барлық негізгі тетіктері қарастырылады: кәсіпорындар
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Үздіксіз интеграция және CI/CD орналастыру
Үздіксіз интеграция және CI/CD орналастыру курсының мақсаты студенттерге бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу, тестілеу және орналастыру процестерін автоматтандырудың заманауи әдістері мен құралдарын үйрету болып табылады. Студенттер ci/CD құбырларын үздіксіз интеграциялау және орналастыру принциптерін, сондай-ақ кодты тестілеуді автоматтандыру әдістері мен құралдарын зерттейді. Негізгі назар Jenkins, GitLab CI, Travis ci және басқалары сияқты құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Киберқауіпсіздік негіздері
Мақсаты: Ақпараттық жүйелер мен желілерді әртүрлі қауіп-қатерлерден, соның ішінде бағдарламалық жасақтама шабуылдарынан, зиянды бағдарламалардан, фишингтен, инсайдерлік қауіптерден және басқалардан қорғаудың негізгі аспектілерін зерттеу. Мазмұны: Кіріспе. Киберқауіпсіздік принциптері. Деректерді шифрлау. Қол жеткізуді басқару. Қауіпсіздік аудиті. Қауіпсіздік саясатын әзірлеу және оқиғаларға жауап беру. Ақпараттық технологияларды пайдалануды реттейтін киберқауіпсіздік саласындағы құқықтық және этикалық аспектілер.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
VBA-да бизнесті модельдеу
"VBA-да бизнесті модельдеу" студенттерге VBA бағдарламалау тілі арқылы бизнес модельдерін құруға және талдауға, соның ішінде деректермен жұмыс істеуге және Excel-де бизнес-процестерді автоматтандыруға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Деректер базасын басқару
Бұл пәннің мақсаты дерекқорға қойылатын талаптарды әзірлеуге , оны жобалауға, іске асыруға, тиімді пайдалануға және қолдауға, соның ішінде ДБ пайдаланушыларының есептік жазбаларын басқаруға және рұқсатсыз кіруден қорғауға жауап береді. ДБ әкімшісінің бірдей маңызды функциясы Дерекқордың тұтастығын қолдау болып табылады
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Бизнес-процестерді талдау
Пәнді оқытудың мақсаты-BPMN және UML белгілеріне негізделген "as is" бизнес-процестерін талдау (сол күйінде), соның ішінде бизнес-процестерді сипаттау, процестің пайдасын цифрландыру, нақты бизнес-процестер мысалында процесте қолданылатын деректерді өңдеу және талдау; нақты бизнес-процестердің мысалын қолдана отырып, деректерді маппингке негізделген бизнес-процестердің қиындықтарын анықтау. реинжиниринг, бизнес-процестерді жетілдіру және оңтайландыру бойынша ұсынымдар әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Сауданы автоматтандыру үшін АЖ әзірлеу
Пәнді игерудің мақсаты 1С: Кәсіпорын 8 платформасында жедел есепке алу міндеттерін конфигурациялау дағдыларын алу болып табылады. Нәтижесінде тыңдаушылар жедел есептерді шешу схемасын қолдануды, деректерді регистрлерге жазудың және олардан оқудың әртүрлі тәсілдерін қолдануды, есепте құжаттарды көрсету алгоритмдерін әзірлеуді, сондай-ақ аналитикалық есептерді әзірлеуді үйренуі керек.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
IT аудит және бақылау
Курс Ақпараттық жүйелер аудитінің негізгі ұғымдары мен тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған. Оқу барысында студенттер практикалық дағдыларды ала отырып, ат аудитін жүргізудің кезеңдері мен принциптерін, негізгі АТ процестеріне тән тәуекелдерді және оларды азайту үшін бақылау рәсімдерін (ат-бақылау) қарастырады. Сондай-ақ, олар жұмыс құжаттарын дайындауда қажетті тәжірибеге ие болады және АТ-да ішкі бақылау жүйесін бағалау принциптерін игереді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Деректер базасы мен веб-сервистерді әзірлеу
"Мәліметтер базасы және веб-қызметтерді дамыту" пәні мәліметтер базасының веб-қызметтермен өзара әрекеттесуіне бағытталған. Студенттер деректерді сақтау үшін дерекқорларды қалай жобалау керектігін, сондай-ақ осы дерекқорларды клиенттік қосымшалармен бөлісу үшін веб-қызметтерге біріктіруді үйренеді. Курс веб-қызметтердің API интерфейстері, деректерге қол жеткізу әдістері және сұраныстарды өңдеу арқылы мәліметтер базасымен жұмыс істеу тұжырымдамаларын зерттеуді қамтиды. Курс аяқталғаннан кейін студенттер әртүрлі қолданбалы компоненттер арасындағы тиімді өзара әрекеттесуді қамтамасыз ету үшін веб-қызметтерді дерекқорлармен әзірлеу және біріктіру дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Жобалау үлгілері
Пәнді оқытудың мақсаты дизайн үлгілерінің негізгі түрлерін (генеративті, құрылымдық, мінез-құлық) зерттеу болып табылады; ең көп таралған үлгілер, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері, нақты жағдайларда үлгілерді қолдану критерийлері.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: студенттерді жасанды интеллект саласындағы негізгі ұғымдармен, әдістермен және технологиялармен таныстыру: машиналық оқыту, компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу және т.б. Мазмұны: жасанды интеллекттің жалпы анықтамасы, интеллектуалды агенттер, ақпараттық іздеу және күй кеңістігін зерттеу, логикалық агенттер, жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасы, сараптамалық жүйелер, бақылауларға негізделген оқыту, оқытудың статистикалық әдістері, лингвистикалық ақпаратты ықтималды өңдеу, семантикалық модельдер, табиғи тілді өңдеу жүйелері.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Бұлтты есептеулердің негіздері
Курс бұлтты есептеулердің теориялық негіздерін, ішкі құрылымы мен практикалық іске асырылуын, бұлттық есептеулер мен веб-қызметтерді пайдаланудың қолданбалы мысалдарын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер бұлтты жүйелердің негізгі сыныптарын, бұлтты есептеулер саласындағы негізгі стандарттарды, веб-технологияларды және веб-сервистерді, қолданбалы мәселелерді шешу және веб-қызметтерді және бұлттық жүйелерді құру үшін бұлтты есептеулерді пайдалану принциптерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
АЖ прототипін әзірлеу
Пәнді игерудің мақсаты 1С:Кәсіпорын 8 платформасы негізінде ақпараттық жүйелерді құрудың практикалық дағдыларын алу, сондай-ақ бастапқы деңгейде сұраныстар тілі мен деректерді құрастыру механизмін игеру, есеп мәселелерін шешу үшін бастапқы бағдарламалау дағдыларын игеру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелер архитектурасы
Курстың мақсаты-студенттердің компьютерлік архитектура және ақпараттық жүйелер (АЖ) архитектурасы саласындағы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны АЖ архитектурасының жіктелуін, АЖ құру принциптерін, ақпараттық жүйелердің модельдері мен ресурстарын, тұтас жүйе үшін қағидаттық маңызы бар ақпараттық жүйелердің негізгі құраушы элементтерін қамтиды. Курсты оқу барысында білім алушылар ақпараттық жүйелердің архитектурасын әзірлеу құралдарын және ақпараттық жүйелерді әзірлеу құралдарын қолданатын болады
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Платформалық Мобильді қосымшаларды әзірлеу
Пәннің мақсаты студенттерді компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу, ұсыныс жүйелері, медицина және қаржы сияқты әртүрлі салаларда МО әдістерін қолдануға дайындау болып табылады. Курс жасанды интеллект (AI) және машиналық оқытудың (MO) негізгі тұжырымдамаларына, әдістеріне және қосымшаларына кіріспе болып табылады. Курс барысында студенттер сызықтық регрессия, тірек векторлық әдіс, ағаштар сияқты әртүрлі MO алгоритмдерін үйренеді курстың мақсаты студенттерге уақыт пен ресурстардың минималды шығындарымен сапалы платформалық Мобильді қосымшаларды құруды үйрету болып табылады. Оқу барысында студенттер бірдей кодты қолдана отырып, әртүрлі операциялық жүйелерде (мысалы, iOS және Android) жұмыс істей алатын мобильді қосымшалар құруды үйренеді. Сонымен қатар, әзірлеушілерге веб-әзірлеу немесе JavaScript, Dart немесе C#сияқты басқа бағдарламалау тілдері туралы білімді қолдана отырып мобильді қосымшалар жасауға мүмкіндік беретін React Native, Flutter немесе Xamarin сияқты құралдар мен технологиялар зерттелуде. Курс теориялық негіздерді де, практикалық тапсырмаларды да қамтиды, соның ішінде прототиптерді әзірлеу, пайдаланушы интерфейсін құру, деректерді басқару және қолданбаларды сынау.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Жүйелік дизайн
Жүйелік дизайн курсының мақсаты студенттерге күрделі Ақпараттық жүйелер мен архитектуралық шешімдерді жобалау принциптерін, әдістері мен құралдарын үйрету болып табылады. Студенттер талаптарды талдау, бизнес-процестерді модельдеу және жоғары деңгейлі архитектуралық тұжырымдамаларды құру негіздерін үйренеді. Негізгі назар жүйелік ойлау дағдыларын дамытуға, өнімділік, масштабталу, қауіпсіздік және ыңғайлылық сияқты дизайнның әртүрлі аспектілерін ескеру қабілетіне бағытталған.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Capstone project 1
Курсты Зерттеудің мақсаты-IT жобаларын басқару әдістерін қолдану,идеяларды нақты шешімге айналдыру және оны жүзеге асырудың оңтайлы тәсілін анықтау. Курс қатысушылары өз өнімдері мен қызметтерін жобалау, әзірлеу және одан әрі дамыту үшін қажетті процесс, негізгі әдістер мен құралдар туралы толық түсінік алады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас дағдылары
Курстың мақсаты - болашақ мамандардың академиялық және кәсіби қажеттіліктеріне сәйкес студенттердің тілдік құзыреттілік деңгейін арттыру. Курстың мақсаты - коммуникативтік дағдыларды дамыту, іскери хат алмасу, ауызша баяндау дағдыларын қалыптастыру. Семестр ішінде студенттер командада жұмыс істейді, оған компанияның жобасын құру және берілген проблемалық жағдайды зерттеу кіруі мүмкін.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Қазақстандағы тұрақты даму негіздері және ESG жобалары
Мақсаты: студенттердің тұрақты даму және ESG саласындағы теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеру, сонымен қатар Қазақстанның қазіргі экономикалық және әлеуметтік дамуындағы осы аспектілердің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы тұрақты даму және ESG тәжірибесін енгізу принциптерін енгізеді, ұлттық және халықаралық стандарттарды зерделеуді, табысты ESG жобаларын талдауды және оларды кәсіпорындар мен ұйымдарда енгізу стратегияларын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Студенттердің ғылыми - зерттеу жұмысының негіздері
Курс ғылыми-зерттеу жұмысының ерекшелігі туралы кешенді идеяны қалыптастыруға; зерттеу пәніне барынша сәйкес келетін зерттеу әдістерін игеруге; дербес ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары мен дағдыларын игеруге бағытталған. Курстың мазмұны ғылым мен ғылыми ақпараттың негізгі ұғымдары мен жіктелуін қамтиды: оның көздері мен өңдеу әдістері; университет студенттерінің оқу-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлері мен формалары. Ғылыми жұмысты техникалық ресімдеуге қойылатын талаптар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Дизайндық ойлау
Мақсаты: Студенттерге күрделі есептерді шешуге, жаңаша жобалауға, шығармашылық идеяларды дамытуға арналған дизайндық ойлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Дизайндық ойлаудың негізгі ұғымдарын, соның ішінде проблемаларды анықтау, пайдаланушы қажеттіліктерін зерттеу, идеяларды генерациялау, шешімдерді прототиптеу және тестілеуді үйреніңіз.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
UI / UX дизайны
Бұл курс сандық өнімнің екі негізгі құрамдас бөлігі болып табылатын User Interface және User Experience дизайнына бағытталған. Бұл пайдаланушы тәжірибесін қалыптастыратын және өнімді қабылдауға әсер ететін олардың өзара әрекеттесуі. Бұл курста сіз функционалды, ыңғайлы және тартымды интерфейсті құру үшін қажетті құралдар мен әдістемелерді үйренесіз.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
АЖ бизнес-спецификациясын әзірлеу
Пәнді игерудің мақсаты ақпараттық жүйені құру үшін бизнес-спецификацияны әзірлеу мақсатында Тапсырыс берушінің функционалдық және функционалдық емес талаптарын анықтау, талдау және ресімдеу болып табылады. Курста АЖ спецификациясын әзірлеу, талаптарды тұжырымдау, талаптарды талдау, ақпараттық жүйенің талаптарын ресімдеу мәселелері қарастырылады
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Стартаптар және технологиялық кәсіпкерлік
Пәнді оқудың мақсаты – технологиялық кәсіпкерлік және инновациялық жобаларды басқару, атап айтқанда оларды әзірлеу, енгізу және жүзеге асыру саласында теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Курста бизнес-модельдерді әзірлеу, нарықтық зерттеулер жүргізу, өнімді әзірлеу циклдерін енгізу және негізгі капиталды тарту сияқты практикалық элементтер бар.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Бизнес-процестерді автоматтандыру
Пәнді игерудің мақсаты бизнес-процестерді идеядан іске асыруға дейін автоматтандыру болып табылады. Курстың мазмұнына мүдделі тұлғалардың талаптарын анықтау және талдау, бизнес-процесті автоматтандыру спецификациясы, бизнес-процестің модельдері, деректерді маппингтеу, "to BE"автоматтандырылған бизнес-процесін шешуге қойылатын талаптар негізінде бизнес-процесті атомизациялауды әзірлеу мәселелері кіреді
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
IT инфрақұрылым
Пәнді оқудың мақсаты: кәсіпорынның АТ-инфрақұрылымын басқару және АТ бөлімінің жұмысын оңтайландыру үшін қолданылатын заманауи технологиялар, әдістер мен құралдар туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс кәсіпорынның АТ-инфрақұрылымының жұмысын басқаруды және оңтайландыруды қамтамасыз ететін мамандар қызметінің барлық негізгі бағыттарын қамтиды және мыналарды қамтиды: кәсіпорын архитектурасын дамыту, аудиттің заманауи тұжырымдамалары (CobiT) және кәсіпорынның АТ-инфрақұрылымын басқару ( ITIL, ITSM), бағдарламалық және аппараттық қауіпсіздікті әзірлеуді және қолдауды ұйымдастыру әдістері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
IT жобаларын басқару
Пәнді игерудің мақсаты студенттердің жобаларды тиімді басқарудың, оның ішінде жобаларды басқарудың ақпараттық жүйелерін пайдалана отырып, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады.Курс келесі мәселелерді қарастырады: автоматтандырылған жобалаудың негізгі әдістері мен құралдары; жобаларды басқарудың заманауи стандарттары мен әдістері; жобаларды басқару саласындағы стандарттау принциптері; жобалық деректерді басқару жүйелерінің мақсаты, функциялары және мысалдары.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект және машиналық оқыту
Пәннің мақсаты студенттерді компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу, ұсыныс жүйелері, медицина және қаржы сияқты әртүрлі салаларда МО әдістерін қолдануға дайындау болып табылады. Курс жасанды интеллект (AI) және машиналық оқытудың (MO) негізгі тұжырымдамаларына, әдістеріне және қосымшаларына кіріспе болып табылады. Курс барысында студенттер сызықтық регрессия, тірек векторлық әдіс, шешім ағаштары, нейрондық желілер және деректер кластері сияқты әртүрлі MO алгоритмдерін үйренеді. Олар сондай-ақ деректерге негізделген оқыту теориясымен, деректерді өңдеу әдістерімен, модельдерді бағалаумен және оңтайландыру әдістерімен танысады. Курс теориялық негіздерді де, практикалық тапсырмаларды да қамтиды, соның ішінде TensorFlow, scikit-learn және PyTorch сияқты нақты деректер мен MO құралдарымен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Цифрлық трансформация технологиялары
Оқу курсын игерудің мақсаты-сандық трансформация негіздерінің кешенді көрінісін қалыптастыру: Технологиялық трендтерден, жаңа бизнес-модельдерден, мәліметтер негізінде басқарудан бастап, ұйымдастырушылық құрылымды, корпоративтік мәдениетті және кәсіпорынның бизнес-процестерін қажетті түрлендіруге дейін. Курс дамып келе жатқан жаңа ақпараттық технологиялардың әсерінен компаниялардағы өзгерістерді талқылауға арналған. Бизнес ортасының өзгеруі, қазіргі ортада жаңа модельдер мен сценарийлердің пайда болуы, компания қызметкерлеріне Цифрлық технологиялар эволюциясының әсері және бәсекелестік сипатының өзгеруі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
PL/SQL бағдарламалау
Пәнді меңгерудің мақсаты процедacle PL / SQL процедуралық тілін үйрену болып табылады. Нәтижесінде студенттер сақталған PL/SQL нысандарын құруды, Өзгертуді, жоюды, ерекшеліктерді өңдеуді, динамикалық SQL пайдалануды және объект түрлері мен жинақтарымен жұмыс істеуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Қаржыны есепке алу үшін АЖ әзірлеу
Бухгалтерлік есеп тапсырмаларын конфигурациялау бойынша практикалық дағдыларды алыңыз. Оқудан өту нәтижесінде студенттер синтетикалық, көп фирмалық, аналитикалық, сандық және валюталық есеп түрлерімен есептерді шешу үшін шоттар жоспары мен бухгалтерлік есеп регистрін өз бетінше жобалауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншікті құқықтық реттеу
Мақсаты: зияткерлік меншік құқықтарын қорғаудың негізгі принциптерін, тетіктерін және оларды іске асыру ерекшеліктерін қамтитын зияткерлік меншікті құқықтық реттеу жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Пән авторлық құқықты, патенттерді, сауда белгілерін және өнеркәсіптік үлгілерді қоса алғанда, АЖ құқығының негіздерін қамтиды. Студенттер зияткерлік меншік құқықтарын қорғау мен басқаруды үйренеді, құқықтық даулар мен оларды шешу әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
T-SQL бағдарламалау
T-SQL тілінің негіздерін және оны Microsoft SQL серверінде қолдануды үйрету. Студенттер T-SQL тілдік элементтерін, сондай-ақ дерекқормен тиімді жұмыс істеу үшін сақталған процедуралар мен функцияларды құруды үйренеді. Курс сонымен қатар қателерді өңдеуді, транзакцияларды құруды және басқаруды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Capstone project 2
Курс студенттердің инвестицияларды тарту және бизнесті масштабтау процесі туралы түсінігін зерделеуге және қалыптастыруға бағытталған; стартапқа инвестиция тарту саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді өту барысында студенттер келесі мәселелерді қарастырады: әртүрлі қаржыландыру көздерін іздеу және анықтау және бизнеске әлеуетті инвесторларды таңдау; үдеткіштерге жүгіну; инвестициялық құжаттаманы дайындау; инвестициялық презентациялар жасау; жобаны әлеуетті инвесторға таныстыру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Басқарушылық және техникалық шешімдер қабылдау, еңбек қызметіне, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдармен командада жұмыс істеу кезінде коммуникабельділік, бастамашылдық және психологиялық дайындықты көрсету. Деректерді талдау және стартаптар мен тұрақты Ақпараттық жүйелер үшін инновациялық шешімдерді әзірлеу. Алынған білімді синтездеу және нақты бизнес жағдайлары контекстінде өз жобаларының тиімділігін бағалау.
- Математика, механика және физиканың негізгі принциптері мен білімдерін қолдану. Математикалық тұжырымдарды дәлелдеу, математикалық есептер мен есептерді шығару. Кәсіби қызмет мәселелерін шешу кезінде математикалық модельдерді талдау үшін дискретті математиканың тұжырымдамалық аппараты мен әдістерін қолдану.
- Есептерді шешу алгоритмдерін құрастыру, әртүрлі деңгейдегі заманауи бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, қажетті деректер құрылымдарын ұйымдастыру, белгілі қолданбалы бағдарламалық пакеттерді пайдалану.
- Деректердің үлкен көлемін талдаңыз және маңызды ақпаратты алу үшін статистикалық әдістерді қолданыңыз. Деректерді тиімді басқару және талдау үшін, соның ішінде жасанды интеллект арқылы таратылған деректерді өңдеу жүйелерін әзірлеу және бағалау.
- Компьютерлік және математикалық модельдеу әдістерін қолдану, оңтайлы шешімдерді таңдау, әртүрлі көлемдегі және құрылымдардағы мәліметтерді талдау және интерпретациялау.
- IT-жобаларды басқарудың заманауи әдістерін, сондай-ақ ESG шеңберіндегі басқару принциптерін және тұрақты даму мақсаттарын қолдана отырып, әртүрлі мақсаттағы және әртүрлі архитектурадағы Ақпараттық жүйелерді әзірлеуге техникалық тапсырма жасау. Жүйелерді ақпараттық қамтамасыз етуді жобалау үшін пәндік аймақтың ақпараттық моделін жасаңыз.
- Ақпараттық жүйелер үшін желілік инфрақұрылымды және аппараттық құралдарды жобалау. Жергілікті және ғаламдық желілерді жобалау, орналастыру және техникалық қолдаудың типтік тапсырмаларын орындау; қазіргі операциялық жүйелердегі желілерді басқару.
- Қолданбалар мен веб-сайттар үшін эргономикалық пайдаланушы интерфейстерін жобалау және жасау. Деректерді синтездеу және ақпаратты тиімді жеткізу және шешім қабылдауды қолдайтын визуализациялар мен есеп беруды жасау.
- Мемлекеттік және шет тілдерінде жазбаша және ауызша коммуникацияны меңгеру, кәсіби байланыстар орнату және орнықты даму мүддесі үшін әріптестік үшін кәсіби қарым-қатынасты дамыту. Зерттеу жүргізу үшін ғылыми дереккөздерді талдау және деректерді синтездеу.
- Заманауи АКТ-ның ақпараттық қауіпсіздік жүйесін құру әдістері мен құралдарын таңдау.
- Заманауи технологияларды пайдалана отырып, WEB макетін орындау, WEB және кросс-платформалық мобильді қосымшаларды жасау.
- Негізгі қаржылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұжырымдамаларды сипаттау. Бюджеттеу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, қаржылық жоспарлау және тұрақты даму қағидаттарын қолдану. Сыбайлас жемқорлық әрекеттерімен байланысты қаржылық, құқықтық және этикалық тәуекелдерді талдау. Экологиялық және экономикалық факторлар арасындағы байланысты талдау, сондай-ақ өндірісті жауапты тұтыну үшін кәсіпкерлік қызметтің қоршаған ортаға және тіршілік қауіпсіздігіне әсерін бағалау
- АЖ - да мәліметтер базасын құру үшін заманауи басқару жүйелерін қолданыңыз, әртүрлі модельдер арқылы деректерді ұсыныңыз, мәліметтер базасының объектілерін басқарыңыз. Әр түрлі модельдерді мәліметтер типтерін ақпаратты өңдеу алгоритмдерін құру әдістерін қолдану Алгоритмдеу техникасымен қамтамасыз етілген мүмкіндіктерді ұтымды пайдалану
- АТ инфрақұрылымын орналастыру және басқару үшін виртуалдандыру және контейнерлеу технологияларын пайдалану. Виртуалды және контейнерлік орталардың қауіпсіздігі мен жоғары қолжетімділігін қамтамасыз ету.
Ұқсас БББ
6B06106 Ақпараттық жүйелер
М.Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті (ҚИНЭУ)
6B06106 Басқарудағы ақпараттық жүйелер
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B06106 Ақпараттық жүйелер
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B06106 Ақпараттық жүйелер
Л.Б.Гончаров атындағы Қазақ автомобиль-жол институты
6B06106 Жасанды интеллектcі бар жоғары жүктелген ақпараттық жүйелер
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті