6B06106 Ақпараттық жүйелер в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдағы және кәсіби аймақтағы тәртібі бойынша жоғарғы этикалық стандарттары бар әртүрлі кластағы ақпараттық жүйелерді жасайтын, енгізетін және де оларды сүйемелдейтін, өз білім деңгейлерін өмір бойы көтеруге қабілетті жоғарғы білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Қоғамның сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті
Пәнді игерудің мақсаты-сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы хабардарлықты арттыру; сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайтудың нақты функцияларын, әдістерін, мемлекеттік институттарға деген сенімді арттыру шараларын орындау туралы түсінік береді; құқықтық сауаттылық пен адамгершілік нормаларын қамтитын құндылықтарды тәрбиелеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Пән матрицалар мен детерминанттар теориясының негізгі түсініктерін, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің негізгі әдістерін, сызықтық кеңістік туралы түсінікті, сызықтық геометриялық объектілер, екінші ретті қисықтар мен беттерді көрсетеді. Векторлармен, матрицалармен жұмыс жасай білу, детерминанттарды есептеу бойынша практикалық дағдыларды алу, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін зерттеу және шешу, сызықтық геометриялық объектілердің графиктерін, екінші ретті беттерді құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кванттық физика
«Кванттық физика» пәні қазіргі заманғы электрониканың негізі болып табылатын толқын және кванттық оптика, кванттық механика және қатты дене физикасы туралы негізгі ұғымдар, заңдар мен теорияларды қамтиды. Бұл курста телекоммуникациялық жүйелерде ақпаратты қабылдау, айырбастау және тарату үшін пайдаланылатын талшықты-оптикалық кабельдер, лазерлер, жарықдиодты және басқа жартылай өткізгіш құрылғыларды пайдалану қағидаты қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік-экономикалық инклюзия
Пәннің мазмұны қоғамға интеграциялау шараларын қолдау және ілгерілету, қаржылық және бизнесті дамыту қызметтерін жеткізушілер, жеке сектор ұйымдары, мемлекеттік және жеке оқу және зерттеу мекемелері және басқалары сияқты әртүрлі субъектілердің күнкөрісі мен экономикалық инклюзиясын қамтамасыз ету принциптерін, әдістерін, құралдарын сипаттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Экологиялық-экономикалық қауіпсіздікті қамтамасыз етуді құқықтық реттеу
Курс шеңберінде экологиялық – экономикалық қауіпсіздік саласындағы құқықтық нормалар кешенін, оны нақты заңдық регламенттеуді зерделеу; табиғи ортаны және табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды қорғауға бағытталған саяси, құқықтық, экономикалық, ұйымдастырушылық шаралар жүйесімен таныстырады; нормативтік материалмен жұмыс істеу және экологиялық-экономикалық қауіпсіздік нормаларын қолдану дағдыларын қалыптастырады іс жүзінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Кәсіпкерлік қызметтегі қаржылық сауаттылықты қамтамасыз етудің экономикалық-құқықтық негіздері
Кәсіпкерлік қызметтегі қаржылық алаяқтықты тануға байланысты проблемаларды заңнамалық актілермен және нормалармен негізделген қаржылық шешімдерді қабылдау мақсатында қаржылық сауаттылықтың экономикалық және құқықтық негіздерін зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық құқық
«Ақпараттық құқық» пәні — ақпаратты жасау, пайдалану, тарату және қорғау саласындағы қатынастарды реттейтін құқықтық нормаларды зерттейді. Пән сонымен қатар жеке деректер мен цифрлық ресурстарды қорғау мәселелерін қамтиды. Студенттерде ақпараттық құқық нормаларын кәсіби және қоғамдық цифрлық ортада қолдану бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Функционалды талдау
«Функционалдық талдау» пәнін меңгерудің мақсаты: студенттердің математикалық мәдениетін қалыптастыру, жүйелі математикалық ойлауын дамыту. Бұл пән алгебра, математикалық талдау және геометрия идеяларының шексіз өлшемді жағдайына жалпылау болып табылады. Функционалдық талдаудың идеялары, әдістері, терминологиясы, атаулары мен стилі математиканың барлық аймақтарының салаларына еніп, оны біртұтастыққа біріктіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалауға кіріспе
«Бағдарламалауға кіріспе» пәні компьютерлердің арифметикалық және логикалық негіздерін, алгоритмдік есептеулер негізінде программалау тілдерінің жіктелуін, мәліметтер типтерін, С++ программалау тілінің операторларын зерттеуге мүмкіндік береді. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер бағдарламалау ортасында жұмыс істеу дағдыларын меңгеруі керек: бағдарламаларды құрастыру, жөндеу және тестілеу; интерфейс объектілерін әзірлеу және пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикадағы IT технологиялар
Студенттерге қазіргі заманғы экономикалық ақпараттық жүйелер, олардың даму тенденциялары туралы жалпы түсінік беру; экономистің тәжірибелік құралдарымен - бағдарламалық кешендермен және ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
E- commerce
Пән электрондық коммерцияда қолданылатын негізгі ақпарат, маркетинг және бизнес-технологиялар бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруды зерттейді. Ол сонымен қатар жартылай өткізгіш өнеркәсібіндегі технологиялық жетістіктерге негізделген және электроника өнеркәсібінің ірі секторы болып табылады. • Бағдарламалық өнімдердің негізгі мүмкіндіктерімен, нарықтық экономика жағдайында ақпараттық мәдениеттің даму кезеңдері мен бағыттарымен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ChatGPT және білім берудегі және кәсіби қызметтегі жасанды интеллект
Курс студенттерді ChatGPT-ты пайдалана отырып, генеративті жасанды интеллект негіздерімен таныстырады. Ол ЖИ тарихы мен архитектурасын, тілдік модельдердің принциптерін, тиімді сұрауларды жасау әдістерін (prompt engineering), сондай-ақ ChatGPT-ді білім беруде, бағдарламалауда, ғылымда, шығармашылықта және күнделікті өмірде пайдаланудың практикалық сценарийлерін қамтиды. Курс ЖИ жауапты және өнімді пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған практикалық және тәуелсіз тапсырмаларды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дифференциалдық және интегралдық есептеулер
Пән бір және көптеген айнымалы функциялардың дифференциалды есептеулер бөлімін қамтиды. Бір айнымалы функцияның интегралды есебі; сандық және функционалдық қатар теориясы. Зерттеу нәтижесінде олар әр түрлі математикалық есептерді шығарудың әдістері мен әдістерін, дифференциалды және интегралды есептеу аппаратын қолдана отырып, техника мен экономика физикасындағы есептерді шешу әдістерін меңгеруі тиіс. Әр түрлі есептерді шығару үшін дифференциалды есептеу әдістерін қолданыңыз
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дискретті математика және графтар теориясы
Дискретті математика сандар теориясын, алгебраны, математикалық логиканы және функционалдық жүйелер теориясын, графиктер мен желілер теориясын, комбинаторлық талдауды, кодтау теориясын, басқару жүйелерінің синтезінің теориясын және т.б. кіретін бірқатар салыстырмалы жаңа бөлімдерді қамтиды. Курсты оқу нәтижесінде студент: математикалық есептердің қысқаша жолдарын құру, шешу жолдарының қысқаша үлгілерін құрастыру, шешу жолдарының модельдерін құрастыра алуы керек. толық логикалық функциялар жүйесі; негізгі комбинаторлық формулаларды қайта шығару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздікті құқықтық қамтамасыз ету
«Ақпараттық қауіпсіздікті құқықтық қамтамасыз ету» пәні ақпаратты қорғау нормалары мен қағидаттары туралы IT-студенттерге білім береді. Студенттер заңнаманы талдайды, тәуекелдерді бағалайды, цифрлық ортада құқықтық шараларды қолданады, сыни ойлауды дамытады және ақпараттық жүйелердің құқықтық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін негізделген шешімдер қабылдайды. Суденттердің ақпараттық қауіпсіздіктің құқықтық негіздерін жүйелі түсінуін және кәсіби IT-қызметте ақпаратты қорғау үшін заңнамалық нормаларды қолдана білуін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Курс жаппай кездейсоқ құбылыстардың қасиеттерін зерттейді және өз кезегінде өндірісті жоспарлауда қолданылатын математикалық және қолданбалы статистиканы негіздеуге қызмет етеді. Ықтималдық әдістермен шешілетін есептердің маңызды сыныптары туралы түсінік алу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Sketchup -та жобалау негіздері
«SketchUp жобалаудың негіздері» пәні студенттерге SketchUp бағдарламасымен жұмыс істеудің негізгі дағдыларын меңгеруге арналған. Оқу барысында студенттер 3D модельдер жасау, редакциялау және визуализациялау, сондай-ақ архитектура, интерьер дизайны және басқа да салалардағы жобалау құралдары мен техникасын қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Пәннің мақсаты: лингвистикалық, коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени құзыреттерді жетілдіру және осы негізде кәсіптік және кәсіби коммуникация үшін қажетті студенттердің шет тіліндегі кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, сонымен қатар студенттердің кәсіптік бағдарланған шығармашылық ойлауды жақсарту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік негіздері
«Кәсіпкерлік негіздері» курсы жалпы бейінді бағыттағы пән, заманауи бизнестің негіздері мен ережелерін дәйекті зерделеу мен меңгеруге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Алгоритмдер, деректер құрылымы және программалау
Пәннің мақсаты болып алгоритмдерді, әдістер теориясын игеру, программалау тілінде (С/С++) практикалық және ғылыми есептерді шығаруды меңгеру, солардың негізінде алгоритмдеу мен бағдарлама¬лаудың негізгі жолдары мен әдістерін үйрену; пәннің жеке тақырыптарын өздігінен үйрену дағдыларын меңгеру; программалаудың қазіргі жүйелерінде жұмыс істеуді игеру; өзіндік танымдық іс-әрекеттерді дамытуды есепке ала отырып, студенттердің өздерін жұмыс істеп үйренуге ынталардыру істерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
AutoCAD-та жобалау негіздері
«AutoCAD-та жобалау негіздері» пәні оқу барысында үш өлшемді модельдеу және едендік жоспарларды, инженерлік желілердің жоспарлары мен сызбаларын, ғимараттардың қималары мен қасбеттерін салу үшін қолданылатын AutoCAD бағдарламасымен жұмыс істеудің негізгі дағдыларын дамытуға арналған , студенттер 3D-модельдерді құруды, өңдеуді және визуализациялауды үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерінің негізі
Пәнді меңгеру мақсаттары: ақпараттық жүйенің құрылымы мен жұмыс істеуі бойынша жүйелендірілген білімді қалып¬тастыру. Ақпараттық жүйенің көрсет¬кіш¬тері мен бағалау өлшемдерін есептеуді, қажетті өлшеулерді жүзеге асыруды білу;пәндік саланы бағалау әдістері мен өлшем¬дері және ұйымның бизнес-процестерінің даму стратегиясын анықтау әдістері туралы түсінікке ие болу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес-жоспарлау
Курстың мақсаты студенттердің бизнес-жоспарлау мазмұнын ғылыми пән ретінде түсінігі болуы, бизнес-жоспарлау тәжірибесін меңгеруі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ақпараттық технологиялар саласындағы тұрақты дамудың экологиялық аспектілері
Бұл пән студенттердің тұрақты дамудың қағидаттары және олардың цифрлық салада қолданылуы туралы білімін қалыптастыруға бағытталған. Ақпараттық технологияларды пайдаланудың экологиялық салдары, энергия тиімділігі мәселелері, цифрлық экожүйелер, “жасыл” IT-шешімдер және IT-мамандардың тұрақты даму мақсаттарын іске асырудағы рөлі қарастырылады. Ерекше көңіл экологиялық мониторинг, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және корпоративтік экологиялық жауапкершілік салаларында IT құралдарын қолдануға бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі заманғы Web-программалау құралдары
Курс инженерлік-техникалық мәселелерді шешуге қажетті іргелі білім береді, қазіргі заманғы құралдарды қолдана отырып WEB-қосымшаларын жасау әдістерін үйретеді. Қазіргі WEB-технологиялары болашақ мамандарға өз идеяларын жүзеге асыруға шексіз мүмкіндіктер береді. Олар өз мүмкіндіктерін толық пайдалану үшін веб -технологияларды қолданып, тапсырмаларды орындап, идеяларды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Java Script-да деректерді визуализациялау
Бұл курста оқушылар жаңа Java Script программалау тілімен танысады, программа жобаларын құрудың негізгі қағидаларын, олардың болашақ салада қолданылуын үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Интернет технологиялары
Пәннің мақсаты: студенттердің жергілікті желілерде компьютерлерді біріктіру аймағында, жергілікті желілерді ғаламдық телекоммуникация интернетіне біріктіру, деректермен алмасу хаттамалары, клиент және серверлік скриптілік программалау тілдері бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Заттар интернеті (IoT)
«Internet of things (заттар интернеті)» оқу бағдарламасы шығармашылыққа икемді, техникалық жағынан сауатты, жан-жақты дамыған тұлғаларды дайындауға, оларда логикалық ойлау қабілеті дамыған, жеке немесе топтық жобаларға негізделген программалық жабдықтамаларды қолданба¬лы есептерді талдау мен шығаруда, кейстік ситуациялық тапсырмаларды орындаудақолдануға қабілетті тұлғаларға бағытталған. Бұл пәннің сабақтары қолданбалы электро¬ни-каны игеруге, программалық жабдықта¬ма-ларды кезең-кезеңімен жасауға және құруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Python-да деректерді визуализациялау
Пән құрылымдық программалаудың базалық ұғымдары (деректер, операциялар, айнымалы, программадағы тармақтар, циклдар және функциялар) туралы түсінік беретін программалау бойынша курс болып табылады. Осы тіл арқылы деректерді визуализациялау жасау деректер туралы нақты және сығылған көріністі алуға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу және ғылыми зерттеу дағдылары
Пән жазбаша академиялық мәтінді құрастыру принциптерін, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеуге бағытталған; академиялық ортадағы жазбаша коммуникацияның мақсаты, құрылымы, стилистикалық ерекшелігі, базалық тәсілдері, Ғылыми ізденіс процесінің кезеңдері туралы түсініктерді қамтиды; академиялық мәтіндерді жазудың бастапқы дағдыларын қалыптастырады: ғылыми мақала, ғылыми баяндама, реферат, эссе, рецензия және дербес ғылыми-зерттеузерттеу жұмысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
«Ақылды үй» жүйесі үшін АТ
Мақсаты – қашықтан басқарылатын «Ақылды үй» жүйесін жасаудан теориялық білімдер және практикалық дағдылар алу; контроллерлерді программалауды үйрену, электроникадан, системотехникадан және алгоритмдеуден өз білімін жетілдіру. «Ақылды үй» жүйесінің жұмыс істеу принципі әртүрлі қашықтықтарға мәліметтер пакетін тұрақты түрде тасымалдауға негізделген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Деректер қоры және ДҚБЖ
"Деректер қоры және ДҚБЖ" пәнін оқу өзекті, өйткені қазіргі уақытта заманауи маманға оның ақпараттық мәдениеті деңгейіне қойылатын талаптар өте жоғары. Деректер базасымен жұмыс істеуді үйрету кезінде педагогикалық процестің тиімділігін арттыру үшін "Деректер қоры және ДҚБЖ " негіздеріне, компоненттердің құрылымына және оларды пайдалану ережелеріне сүйену қажет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нейрондық жүйелер және жасанды интеллект
Берілген пәннің мақсаты – қазіргі заманғы биологиялық және жасанды нейрондық желілердің модельдеріне жүйелі шолу жасау, ақпаратты өңдеу және бейнелерді тану үшін оларды қолдану тәсілдерін оқып үйрену және меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жүйелік бағдарламалық жабдықтау
Пәннің сипаттамасы: Операциялық жүйенің анықтамасы. Есептеу процессі және ресурс түсінігі: процесс күйінің диаграммасы. Үзілістер. Ресурстардың негізгі түрлері. Операциялық жүйелердің классификациясы: бір тапсырмалы мониторлар, пакеттік мониторлар, көпфункционалды пакеттік ОЖ, интерактивті көп пайдаланушылы ОЖ, нақты уақыттағы OЖ.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Машиналық оқыту және зерделік талдау
"Машиналық оқыту және зерделік талдау" оқу пәнін оқытудың мақсаты: машиналық оқытудың заманауи әдістерін қолдану үшін қорды құру және студенттердің машиналық оқытудың мін¬дет-терін талдай білуін қалып тастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
С #-де программалау
ЭЕМ-нің техникалық және программалық құралдарының мәні мен мүмкіндіктерін ашу; программалық қамтамасыз ету және программалау жүйелері туралы тұтас түсінік беру; программалау технологиясының элементтерін түсінуді қалыптастыру; қолданбалы программаларды әзірлеу бойынша практикалық дағдыларды алу; C# программалау ортасындағы жұмыс дағдыларын алу; ЭЕМ-нің техникалық және программалық құралдарының мәні мен мүмкіндіктерін ашу;программалық қамтамасыз ету және программалау жүйелері туралы тұтас түсінік беру;программалау технологиясының элементтерін түсінуді қалыптастыру;қолданбалы программаларды әзірлеу бойынша практикалық дағдыларды алу;C# программалау ортасындағы жұмыс дағдыларын алу;студенттерді программалау дағдыларына үйрету C# тілдерінде қолданбалы программаларды жасау дағдыларын үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Операциялық жүйелер және қолданбалы бағдарламалау интерфейстері (Windows, Linux, IOS)
Курстың негізгі міндеттері:білім алушыларды операциялық жүйелерді құрудың тұжырымдамалық үлгілері туралы қажетті біліммен қамтамасыз ету;білім алушыларды операциялық жүйелер мен орталардың даму перспективалары туралы қажетті біліммен қамтамасыз ету;операциялық жүйелер, олардың функциялары; операциялық жүйелердің құрамы; операциялық жүйелердің түрлері; түрлі операциялық жүйелердің жұмыс принциптері бойынша базалық білімдер мен ұғымдар жүйесін меңгеру;
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнес-информатика
Ұйымдар туралы түбегейлі түсінік, жүйелік көзқарас және жүйенің өмірлік циклі сияқты ақпараттық әдістер мен құралдарды қолдана отырып оларды тиімді басқару. Компьютерлік ақпараттық жүйелерді қолданатын менеджерлер үшін басқару механизмі. Ақпараттық жүйенің құрылымдық элементтерінің өзара қарым-қатынасын талдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Visual Basic бағдарламалау
Visual Basic бағдарламалау-бұл электрондық кестелерде, мәтіндік процессорларда және басқа қосымшаларда макро тіл ретінде қолданылатын объектіге бағытталған бағдарламалау тілі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикадағы нейрондық желілер
Мақсаты –экономикадағы нейрондық желілермен байланыстыбазалық түсініктерді талдау және десолардың даму перспективасын айқындау –бұрынғы жүзеге асырылған жобаларды талдау арқылы және ұсынылған жобаның экономикалық жағдайларға сәйкестігі негізінде перспективаны алдын ала болжау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер және технология жүйелеріне арналған "Терең білім"
Тереңдетіп оқыту мақсаты– қолда бар мәліметтер жиынында орналасқан шектелген функциялар ішінен жаңа функцияларды генерациялау. Бұл машиналық оқытуға арналған дәстүрлі программалық жабдықтамалармен салыстырғанда, функциялардың күрделірек жиындарын пайдалану мүмкіндігін береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мобильді қосымшалардың негіздері
Пәннің мақсаты мобильдік (ұтқыр) жұмыстар аймағында (мобильдік қосымша¬ларды жобалау және программалау негіз¬дері) жұмыс істей алатын ақпараттық техно¬логиялар саласында арнайы білімдер негізі бар бакалаврларды даярлау болып табылады:Android платформасының базалық құрылғысы мен осы платформа арқылы мобильдік жүйелер жасауға қол жеткізуге болатын мүмкіндіктерді, қолданушылар интерфейстерін, сервистерін жасау бойын¬ша практикалық дағдылар алуды және де көрсетілген платформа аймағында сигнал беруді, аппараттық сенсорлар мен ақпарат¬тың стандартты қоймаларын пайдалану істерін оқып үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономикадағы автоматтандырылған ақпараттық технологиялар
«Экономикадағы автоматтандырылған ақпараттық технологиялар» экономикалық және басқарушылық мәселелерді шешу үшін автоматтандырылған ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндігі туралы білім алуды, сонымен қатар экономика мен менеджменттегі нақты қосымшалар үшін ақпараттық технологияларды талдау, таңдау және қолдану бойынша практикалық дағдыларды дамытуды қарастырады. Экономикада ақпаратты өңдеудің заманауи ақпараттық технологияларының негіздерін зерттеу, кәсіпорындарда туындайтын мәселелерді шешу үшін заманауи автоматтандырылған ақпараттық технологияларды тиімді қолдану, экономикалық мәселелердің негізгі ақпараттық технологиялық шешімдерін тұжырымдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұлтты технологиялар
Мақсаты –«бұлтты» технологиялар архитектурасы туралы, «бұлтты» сервистерді жобалау ерекшеліктері мен тәсіәлдері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар алу және де жұмыс істеп тұрған негізгі «бұлтты» платформалар үшін қосымшалар жасау дағдыларын алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Операциялық жүйелердің қауіпсіздігі
"Операциялық жүйелердің қауіпсіздігі" пәні деректер мен жүйелерді қорғауды, қауіптерді талдауды және қол жеткізуді бақылау әдістерін қамтиды. Windows және Linux жүйелерінде қауіпсіздік дағдыларын қалыптастырады. Студенттер теориялық білімді іс жүзінде қолдана алады және қауіп-қатерді талдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Java тілінде объектіге бағытталған бағдарламалау
Пән Java тілінде программалар құру қағидаттарын және заманауи ақпараттық технологиялар негізінде әртүрлі есептер шығарудың объектіге бағытталған әдістерін пайдалана отырып, оларды компьютерде жүзеге асыру тәсілдерін меңгеруге арналған. Курс практикалық сабақтарды, теориялық дәрістерді, жобалармен жұмыс жасауды, сондай-ақ алынған білімді бекіту үшін жеке тапсырмаларды орындау істерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Техникалық қауіпсіздік жүйелері
Пән: «Техникалық қауіпсіздік жүйелері» ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау әдістерін зерттейді. Қауіпсіздік стандарттарын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курс барысында студенттер қауіптерді талдауды және қорғаныс шараларын жүзеге асыруды үйренеді. Студенттер техникалық қауіпсіздік саласындағы білімдерін тереңдету мүмкіндігіне ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер базасы жүйесі
Курстың қысқаша мазмұны: дерекқорды әзірлеу әдістерін үйрену: автоматтандыру аймағын талдаудың синтаксистік және семантикалық тәсілдері. Инфологиялық жобалау және тұжырымдамалық модельді құру. Логикалық жобалау: нақты дерекқорды басқару жүйесін таңдау. Иерархиялық, желілік және реляциялық деректер моделдері. Деректер базасының логикалық моделін құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер жинау
Бұл пән студенттерді үлкен деректер массивтерін (BigData) талдаудың заманауи тәсілдеріне және олардың негізінде технологиялық объектілерді бақылауға арналған автоматтандырылған ақпаратты басқару жүйесін құруға теориялық және практикалық дайындықты алуға бағытталған. Курсты оқу нәтижесінде студенттер мәліметтерді жинаудың негізгі шарттарын есепке алуы керек, меңгеруі керек: мәліметтерді өңдеу мен талдаудың заманауи әдістерін.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ақпараттық-басқарудың автоматтандырылған жүйелері
Курстың мақсаты – басқару объектілерінің жұмыс істеуін басқару мәселелерін шешу үшін экономикалық-математикалық әдістер мен ақпаратты автоматты өңдеудің техникалық құралдарын кешенді пайдалануға негізделген адам-машина жүйесі. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер меңгеруі керек: AIMS енгізу үшін CASE құралдарын пайдалана отырып, жүйелердің ақпараттық үлгілерін әзірлеу әдістерін, ақпаратты және басқару жүйелерін жөндеу дағдыларын. процесті бақылау. Таңдау бойынша ұсыныстар беріңіз осы жүйелерді дамытудағы техникалық құралдар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Data Mining-ке кіріспе
"Деректерді өңдеуге кіріспе" курсының мақсаты – студенттерді деректерді интел¬лек-туалды өңдеу технологияларымен және әлеумет¬тік-психологиялық зерттеулердегі құжат¬тарды талдау үшін DataMining қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс студенттердің білімдерін әлеуметтік психология¬дағы мәліметтердің негізгі түрлерімен, әр текті деректерді талдау әдістерінің тарихы¬мен, графикалық, мәтіндік деректерді талдау проблемасымен, "BigData" феноменімен және мәліметтердің үлкен массивтерін талдау перспективаларымен байытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Kotlin тілінде объектіге бағытталған бағдарламалау
Курстың мақсаты қазіргі заманауи және танымалдылыққа ие бола бастаған Kotlin программалау тілі туралы білімдер алып, оларды болашақ кәсіби қызметінде пайдалану үшін программалаудың негізгі тәсілдерін меңгеру болып табылады. Пәнді үйрену нәтижесінде студенттер осы тілде программалау қағидаттарын игеріп, IntelliJ IDEA ортасында түрлі есептерді шығару, түзету, реттеу және нәтижелерін алу істерін орындай алатын болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Minor 1
Бұл пән таңдау курсының секторында Minor (5 кредит) ретінде бекітілген - бұл басқа оқу бағытына қатысты басқа білім беру бағдарламасының қиылысында қосымша құзыреттіліктер береді. Толық Minor (20 кредит) курсын алғаннан кейін түлек элективті пәндер каталогында берілген кіші тізімнен таңдалатын білім беру бағдарламасы бойынша қосымша дағдыларды алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Смарт және бұлтты технологиялар
Google бұлтты технологияларын игеру үшін жағдай жасау. "Бұлтты технологиялар"ұғымымен таныстыру. Google бұлтты технологияларын оқу және сабақтан тыс қызметте пайдалану мүмкіндігі туралы түсінік қалыптастыру. Google бұлтты сервистерімен таныстыру. Өз қызметінде келесі қызметтерді пайдалануға және пайдалануға үйрету:Gmail , GoogleDrive,GoogleDocs,Google күнтізбе, GoogleMaps, Blogger, Tinkercad-3D модельдеу сервисі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
VBA ортасында бағдарламалау
Объектілерде программалауға қазіргі заманғы көзқарастарды зерттеу, VBA ортасында программалау дағдыларын меңгеру, тестілеу, іске асыру, талдау және программаның қауіпсіздігін, сенімділігін дамыту,қолданбалы пакеттерді құрастыру әдістерімен танысу. Объектілі-бағытталған программалаудағы практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Имитациялық модельдеу
Бұл нақты экономикалық объектілер мен процестердің ішкі және сыртқы байланыстарын зерттейтін қолданбалы математикалық пән. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер басқару шешімдерін қалыптастыру, қабылдау және жүзеге асырудың экономикалық, әлеуметтік және өндірістік-технологиялық жүйелерін модельдеу мәселелерін шешуде практикалық дағдыларды меңгеруі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Компьютермен модельдеу негіздері
Пәннің мақсаты – студенттердің ақпараттандырудың техникалық құралдарының теориялық және практикалық негіздерін, олардың сипаттамаларын, басқару құрылымы мен принциптерінің ерекшеліктерін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - студенттерге ақпараттандырудың техникалық құралдарының негізгі категориялары мен ұғымдарын ашу; - оларда ақпараттандырудың техникалық құралдарының құрылғыларын практикалық түсінуді және шығармашылық ойлауды қалыптастыру; - ақпараттандырудың техникалық құралдары саласындағы практикалық және техникалық қызметке болашақ маманды дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Minor 2
Бұл пән таңдау курсының секторында Minor (5 кредит) ретінде бекітілген - бұл басқа оқу бағытына қатысты басқа білім беру бағдарламасының қиылысында қосымша құзыреттіліктер береді. Толық Minor (20 кредит) курсын алғаннан кейін түлек элективті пәндер каталогында берілген кіші тізімнен таңдалатын білім беру бағдарламасы бойынша қосымша дағдыларды алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Объектіге бағытталған программалау
Пәннің негізгі міндеттері: есептерді шешу алгоритмдерін жасай білу, алгоритмдерді құрудың маңызды тәсілдері мен әдістерін білу, пәндік саладағы есептерді шешу үшін обьектіге бағытталған программалау тілдерін қолдана білу, программалаудың қолданбалы пакеттерін құру, обьектіге бағытталған программалауда практикалық дағдыларды меңгеру, обьектіге бағытталған жобалау мен талдаудың негіздерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономикадағы цифрлық технологиялар
"Экономикадағы цифрлық технологиялар" студенттердің заманауи ақпараттық технологияларды ұйымдастыру негіздерін зерделеуі және оларды кәсіпорындардың экономикалық және басқару қызметінде қолдануы; мамандандырылған ақпараттық жүйелерді құру, енгізу және жүргізудің негізгі принциптерін қарастыру болып табылады; студенттерде ақпараттық қоғамды қалыптастыру процестері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ олардың болашақ кәсіби қызметі саласында заманауи ақпараттық технологияларды сәтті қолдану үшін қажетті экономикалық және компьютерлік дайындық саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Minor 3
Бұл пән таңдау курсының секторында Minor (5 кредит) ретінде бекітілген - бұл басқа оқу бағытына қатысты басқа білім беру бағдарламасының қиылысында қосымша құзыреттіліктер береді. Толық Minor (20 кредит) курсын алғаннан кейін түлек элективті пәндер каталогында берілген кіші тізімнен таңдалатын білім беру бағдарламасы бойынша қосымша дағдыларды алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Minor 4
Бұл пән таңдау курсының секторында Minor (5 кредит) ретінде бекітілген - бұл басқа оқу бағытына қатысты басқа білім беру бағдарламасының қиылысында қосымша құзыреттіліктер береді. Толық Minor (20 кредит) курсын алғаннан кейін түлек элективті пәндер каталогында берілген кіші тізімнен таңдалатын білім беру бағдарламасы бойынша қосымша дағдыларды алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты ЭЕМ Ғаламдық желілерінде ақпаратты өңдеуді ұйымдастыру принциптері туралы білім алу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дерекқорды басқару
Серверлік бағдарламалық қамтамасыз етуді (ДҚБЖ) жоспарлаумен, баптау (настройка) және оңтайландырумен, сондай-ақ деректер қорының құрылымын, объектілері мен сұрауларын жоспарлаумен байланысты деректер қорын әкімшілендіру міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер мен практикалық дағдыларды алу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру технологиялары
«Цифрлық білім беру технологиялары» пәнін оқудың мақсаты студенттердің заманауи цифрлық технологиялардың аппараттық және бағдарламалық құралдары туралы білімдерін кеңейту, оларды өз қызметінде пайдалану дағдыларын қалыптастыру, болашақ кәсіби қызметінде оларды қолдану мүмкіндіктері туралы білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде өз ұстанымыңызды дәлелдеп, қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әлеуметтік-этикалық құндылықтарға негізделген диалог жүргізу.
- Математикалық модельдер мен әдістер туралы білімі мен түсінігін көрсету, оларды ақпараттық жүйелерді жобалау, техникалық қызмет көрсету және әзірлеу саласындағы практикалық қызмет үшін негіз ретінде қолдану.жолын ұйымдастыру, кәсіби міндеттерді орындаудың типтік әдістері мен тәсілдерін таңдау, солардың тиімділігі мен сапасын бағалау
- Заманауи қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, ақпараттық жүйелерді базистік бағдарламалық, аппараттық (құрылғы), ақпараттық, математикалық қамтамасыз етуді әзірлеу және / немесе қолдану
- Физика мен математиканың негізгі заңдарын меңгеру, оларды аспаптар мен құрылғыларды автоматтандырылған басқару және студенттердің электрондық-функционалдық құзыреттілігін дамыту үшін қолдану.
- Заманауи бағдарламалау технологияларының интеграцияланған өңдеу ортасын меңгеру.
- Цифрландыру жағдайында ақпаратты талдау және басқару арқылы инновациялық технологияларды қолдану, кәсіби қызметті тиімді іске асыру және өңірдің әлеуметтік-экономикалық даму мәселелерін шешу, ресурстарды үнемдеу саясатын ескере отырып, аумақтардың даму бағыттарын айқындау.
- Ақпараттық жүйелердің заманауи кросс-платформалық технологияларында деректер қорын енгізу
- Үлкен деректерді жинау, талдау және өңдеу, сондай-ақ ақпаратты цифрлық технологиялар арқылы тасымалдау және оларды экономиканың әртүрлі деңгейлерінде іс жүзінде пайдалану
- Жүйелік бағдарламалық құралды, компьютерлік жүйелерді және желілерді орнату, баптау, тексеру және оны іс жүзінде қадағалау.
- Ақпаратты қорғау және киберқауіпсіздік әдістерін қолдану, жобалау мен бағдарламалауда стандарттармен жұмыс істеу.
- Өзіндік жұмыстың іс-әрекеттерін ұйымдастыру, кәсіби тапсырмаларды орындаудың типтік әдістері мен тәсілдерін таңдау, олардың тиімділігі мен сапасын бағалау
- Белгілі бір ғылымның ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсету; қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын басшылыққа алу, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңызын түсіну.
- Арнайы тапсырмаларды оқыту мазмұнының бөлімдерін, сондай-ақ қалыпты жағдайда оқу процесінде жаңа ақпараттық технологияларды қолдануда қол жетімді мүмкіндігі шектеулі студенттерді тәрбиелеуге байланысты білім беру міндеттеріне жетудің әдістерін, тәсілдерін және құралдарын ерекшелеу арқылы заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана білу.
Ұқсас БББ
6B06106 Ақпараттық жүйелер
М.Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті (ҚИНЭУ)
6B06106 Басқарудағы ақпараттық жүйелер
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B06106 Ақпараттық жүйелер
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B06106 Ақпараттық жүйелер
Л.Б.Гончаров атындағы Қазақ автомобиль-жол институты
6B06106 Жасанды интеллектcі бар жоғары жүктелген ақпараттық жүйелер
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B06106 Ақпараттық жүйелер
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
6B06106 Жасанды интеллектcі бар жоғары жүктелген ақпараттық жүйелер
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B06106 Ақпараттық жүйелер
Л.Б.Гончаров атындағы Қазақ автомобиль-жол институты