6B06106 Ақпараттық жүйелер в Л.Б.Гончаров атындағы Қазақ автомобиль-жол институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Студенттердің жеке қасиеттерін дамыту және МЖМБС сәйкес жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру арқылы ақпараттық жүйелер мен технологияларды зерттеу, дамыту, енгізу және қолдау үшін білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды кешенді және сапалы дайындауды қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
Пән IT мамандықтарымен таныстырады: бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу саласында, сервис және қызмет көрсету саласында, ақпараттық қауіпсіздікті қорғау саласында және Қазақстан Республикасында мамандардың сұранысы. CASE-ақпараттық жүйелерді жобалауға арналған құралдар, Функционалды және объектіге бағытталған тәсілдер, компьютерлік, математикалық және имитациялық модельдеудің әртүрлі технологиялары мен жүйелері қарастырылады. Файлдық және ақпаратты сақтау жүйелерімен, деректерді аналитикалық өңдеумен және деректерді сақтаумен, сондай-ақ жасанды интеллекттің кейбір бағыттарымен таныстырады. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық жағдайлар; «Миға шабуыл»; пікірталас, тренингтер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дискреттік математика
Пән Негізгі математикалық модельдер мен алгоритмдерді қолдану саласындағы білімді қалыптастырады, бұл сізге информатиканың нақты салаларында көптеген мәселелерді кәсіби тұжырымдауға және шешуге мүмкіндік береді. Қарастырылады: жиынтық ұғымы, жиындар бойынша операциялар; қатынастар, екілік қатынастар, екілік қатынастардың қасиеттері, екілік қатынастар бойынша операциялар; логикалық функциялар, логикалық алгебраның заңдары, дисьюнктивті және конъюнктивалық қалыпты формалар; сөйлеу логикасы мен предикаттық логика негіздері; график ұғымы және т. б. белсенді оқыту әдістері: дәріс визуализация; case study; контекстік оқыту; тәжірибе негізінде оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика І
Пән маманның математикалық білімінің негізі болып табылады, математикалық интуицияны дамытуға, математикалық мәдениетті тәрбиелеуге ықпал етеді, осы курс аясында сызықтық және векторлық алгебраның, аналитикалық геометрияның, бір айнымалы функцияның математикалық талдауының негізгі ұғымдары қалыптасады, нақты есептердің қарапайым математикалық модельдері зерттеледі; нақты есептерге логикалық талдауды жүзеге асыруға, кәсіби қызметте математикалық әдістерді қолдануға, қарапайым кәсіби есептердің математикалық модельдерін жасауға бағдарлау жүргізіледі. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс визуализация; case study; Контекстік оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Алгоритмдер, деректер құрылымы және бағдарламалау
Пән Python бағдарламалау тілінде практикалық және ғылыми есептерді шешудің алгоритмдерін, әдістері мен технологияларын әзірлеу теориясы туралы жүйелік және тұтас түсінікті қалыптастырады. Қарастырылады: Алгоритм түсінігі; негізгі алгоритмдік құрылымдар; Python тілінің операторлары; өзгермелі және өзгермейтін деректер түрлері, қарапайым және құрылымдық деректер типтері және олармен операциялар; функциялар, рекурсивті функциялар және оларды әзірлеу принциптері; деректерді сұрыптау және іздеу алгоритмдері. оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәрістер; проблемалық-іскерлік ойындар; кейс-стади; шешім ағашы әдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика
Пән білім алушыларда физиканың негізгі ұғымдарының жүйесін және әлемнің қазіргі заманғы физикалық бейнесі туралы түсініктерді, сондай-ақ шынайы ғылыми дүниетанымды қалыптастырады. Пән классикалық және қазіргі заманғы физиканың негізгі ұғымдарының, заңдарының, теорияларының ішкі байланысы мен тұтастығындағы мәнін ашады. Зертханалық сабақтарда физикалық эксперименттер жүргізуде білік пен дағдыларды алуға бағытталған кесте бойынша жеке тапсырмалар орындалады. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс визуализация; case study; контекстік оқыту; тәжірибе негізінде оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электротехниканың теориялық негіздері
Пән сызықтық электр тізбектерін, синусоидалы токты, қарапайым синусоидалы генератордың жұмыс істеу принциптерін, синусоидалы ток тізбектері үшін Ом және Кирхгоф заңдарын, үш фазалы токтың электр тізбектерін, үш фазалы генератордың жұмыс істеу принциптерін, тұрақты ток машиналарының құрылғылары мен жұмыс істеу принциптерін, электромеханикалық аналогтық аспаптарды зерттеуге бағытталған, жартылай өткізгіш құрылғылардың физикалық негіздері. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық жағдайлар; ойын арқылы оқыту; эвристикалық сұрақтар әдісі; ойын дизайны және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Кәсіби бағдарланған шет тілі (ағылшын) шет тілінде сөйлеуге және жазуға оқытуды көздейді, халықаралық стандарттарға, жобаларды басқару ерекшелігіне сәйкес аталмыш басқару негіздерін пайдалану саласында білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады. Бағдарлама адам қызметінің барлық салаларына қызмет көрсететін тәртіптік құбылыс ретінде Кәсіби шет тілінде мамандықтың пәндік саласына енгізуді қарастырады. Оқытудың белсенді әдістері жобалау әдісі, рөлдік ойындар, case-study,синквейн, жұптық және топтық жұмыс түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электр тізбектерінің теориясы
Пән электрлік және магниттік тізбектер заңдылықтарын, электрлік және магниттік тізбектер теориясының физикалық негіздерін, сызықтық электр тізбектерінің элементтерін, электр тізбектерінің сызықты емес элементтерін, электр тізбегінің негізгі түсініктерін, тұрақты токтың күрделі электр тізбектерін талдауды теориялық және әдістемелік негіздер мен тәжірибені зерттеуге бағытталған. Пән электр тізбектерінің негізгі заңдылықтарын, қасиеттері мен сипаттамаларын ашады. Студенттерді белгіленген және өтпелі режимдердегі электр тізбектерін талдау әдістерімен таныстырады. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық жағдайлар; ойын арқылы оқыту; эвристикалық сұрақтар әдісі; ойын дизайны және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математика ІІ
Пән бірнеше айнымалылардың, дифференциалдық теңдеулердің, функционалдық қатарлардың функцияларын Математикалық талдаудың іргелі түсініктерін қалыптастырады, теориялық және кәсіби есептерді шешу үшін қажетті математикалық аппараттың негіздерімен таныстырады; білім алушыларға математика және оның қосымшалары бойынша оқу әдебиетін өз бетінше оқи білуге дағдыландырады; қолданбалы мәселелерді математикалық зерттеу дағдыларын және техникалық есепті математикалық тілге аудару білігін дамытады; математиканың сандық әдістерін меңгеру және оларды компьютерде іске асыру. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс визуализация; case study; Контекстік оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердің сәулеті
Пән студенттердің заманауи ақпараттық жүйелерді жобалаудың теориялық, әдістемелік және технологиялық негіздерін игеруіне, Ақпараттық жүйелер жұмысының жалпы принциптерін игеруге және қолданбалы мәселелерді шешу үшін ақпараттық жүйелерді жобалаудың практикалық дағдыларын алуға бағытталған. Оқытудың белсенді әдістері: мобильді оқыту, дәріс-пікірталас, e-learning
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Компьютерлік жүйелер сәулеті
Пән заманауи дербес компьютерлер мен компьютерлік жүйелердің архитектуралық ерекшеліктері, компьютерлік жүйелер элементтерінің құрамы мен мақсаты, дербес компьютерді жіктеу, дербес компьютердің негізгі құрылғылары және олардың мақсаты, желілерді жіктеу, желілер архитектурасы және олардың стандарттары мен желілік жабдықтар туралы білімді қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: мобильді оқыту, дәріс-пікірталас, e-learning
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
С/С++ бағдарламалау технологиясы
Бұл пән: алгоритмдерді бағдарламалау негіздері, мәліметтер типтерін, операцияларды, операторларды бағдарламалау негіздері; бағдарламалық жасақтаманы жобалау ерекшеліктері, бағдарламалау стилі, бағдарламаларды тестілеу және сипаттау әдістері, объектіге бағытталған бағдарламалау негіздері, c++бағдарламаларын құру және бағдарламалау негіздері. Таңдау операторлары. Итерациялар. C функций функцияларын пайдалану. Реттелетін мүмкіндіктер. Рекурсия және рекурсивті функциялар. Бір өлшемді және екі өлшемді массивтер. Көрсеткіштер. С жолдары (нөлмен аяқталатын жолдар). Реттелетін түрлері. Сабақтар. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; миға шабуыл; пікірталас.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық негіздері
Пән екі ғылымның - экономика мен құқықтың өзекті проблемаларын ашуға бағытталған: бизнестің тұрақты экономикасын дамыту және қазақстандық шындыққа қатысты нарықтық басқару жүйесінің әртүрлі тұжырымдамалары, экономикалық өсудің әдістемелік және практикалық аспектілері, мемлекеттің әлеуметтік саясаты, Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздері, іскерлік этика нормалары, құқықтық негіздер, бизнестің тұрақты даму экономикасы және оған қол жеткізу үшін кәсіби шеберліктің өсуі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануды, жинақтауды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды, қаржылық ақпаратты талдауды үйренуді және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерін бағдарлауды үйренеді Оқытудың белсенді әдістері: дәріс баспасөз конференциясы; " 515 "әдісі;" Кейс-стади";" тізбек " әдісі және т .б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Курс студенттерді деректерді талдау және шешімдерді әзірлеу кезінде қолданылатын Ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарымен, заңдарымен, үлестірімдерімен және әдістерімен таныстырады. Ықтималдық модельдері, параметрлерді бағалау әдістері, сенімділік аралықтары, гипотезаларды тексеру игеріледі. Ақпаратты өңдеу, процестерді автоматтандыру, үлкен деректермен жұмыс істеу кезінде статистикалық тәсілдерді қолдану зерттелуде. Ақпараттық технологиялар саласындағы белгісіздікпен және деректермен жұмыс істеу үшін аналитикалық құзыреттер қалыптастырылады. Оқытудың белсенді әдістері: дәрістер, проблемалық мәселелерді шешу, талқылау, презентациялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
АЖ-дегі мәліметтер базасы
Пән мәліметтер базасы теориясы, деректерді ұсынудың әртүрлі модельдерін зерттеу және пайдалану, мәліметтер базасында мәліметтерді ұсыну мен өңдеудің тілдік құралдары, сонымен қатар әртүрлі бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, ДҚБЖ ортасында мәліметтер базасына негізделген ақпараттық қосымшаларды әзірлеу саласындағы білім, дағдылар жиынтығын құрайды. Мәліметтер базасы теориясы, деректерді ұсынудың әртүрлі модельдерін зерттеу және пайдалану саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-пікірталас; практикалық проблемалық мәселелерді шешу; әдіс-жобалар; презентация.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердің негіздері
Пән ақпараттық жүйелердің теориялық және әдістемелік негіздері, олардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтары; ақпарат теориясының, өлшеудің негізгі ережелері; деректерді сығудың негізгі ұғымдары, байланыс арнасы арқылы ақпарат беру, берілген ақпаратты минималды символдар көмегімен беруге мүмкіндік беретін кодтаудың ең үнемді әдістерін табу, ақпаратты сақтауға арналған сақтау құрылғыларының көлемін анықтау саласындағы өзара байланысты білім жиынтығын құрайды. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс дискуссия; Контекстік оқыту; оқу пікірталасы; нақты жағдайды талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық технологиялар саласындағы жасанды интеллект
Курс жасанды интеллект жүйесінің архитектурасын, компьютерлік көру және үлгіні тану технологияларын, көп өлшемді деректерді талдау әдістерін, машиналық оқытуды және нейрондық желілерді зерттеуді қамтиды. Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу мен тестілеуді автоматтандыру, болжамды аналитика, интеллектуалды агенттерді құру қарастырылады. Оқытудың белсенді әдістері: дәрістер, жобалық жұмыстар, пікірталастар, модельдеу, Visual Studio Code және Python-мен жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Клиент серверлік қосымшалар
Пән клиент-сервер қосымшаларының негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған: сәулет, өзара әрекеттесу түрлері, IP мекенжайлары, розеткалар мен порттар. Пән клиент-серверлік қосымшаларды әзірлеу туралы түсінікті қалыптастырады: талаптарды іскери талдаудан бастап, командалық даму үшін заманауи тәсілдерді және нұсқаларды басқару жүйелерін қолдануды жалғастыра отырып, әзірленген қосымшаның сапасын тексеруге және тексеруге дейін (соның ішінде DevOps әдістерін қолдана отырып). Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-пікірталас; практикалық проблемалық мәселелерді шешу; әдіс-жобалар; презентация.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу
Пән студенттердің академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын, мысалы, реферат, эссе, Аннотация, жоба, мақала, әдебиетке шолу және т. б., баяндамалар мен презентацияларды жасау және редакциялау дағдыларын және академиялық жұмыстарға қойылатын талаптарды ескере отырып, библиографиялық сипаттаманы дұрыс құрастыру дағдыларын қалыптастыруға арналған Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; шағын топтарда жұмыс істеу; пікірталас.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Метрология, стандарттау және сапаны басқару **
Өндірісті метрологиялық қамтамасыз етудің ғылыми принциптері мен әдістерін зерттеу, стандарттау, сертификаттау және олардың ақпараттық жүйелерді дамытуда сапаны арттырудағы рөлін анықтау. Осы пәнді оқу процесінде студент сапа менеджменті бойынша құжаттаманы өз бетінше дайындай алады, ақпараттық жүйелерді жобалау, әзірлеу және енгізу кезінде технологиялық процестердің сапасын бақылаудың стандартты әдістерін қолдана алады, жұмыс орындарын, олардың техникалық жарақтандырылуын ұйымдастыра алады. компьютерлік технологиялар және компьютерлік желілер), технологиялық тәртіп пен экологиялық қауіпсіздіктің сақталуын бақылауды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Деректерді берудің цифрлі интерфейстері**
Пән деректерді берудің цифрлық интерфейстерін пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады; цифрлық енгізу/шығару интерфейстерінің негізгі функциялары, құрылымдары, алмасу ағындары, ақпараттың негізгі, кең таралған цифрлық интерфейстерінің техникалық және пайдалану сипаттамалары. және есептеу жүйелері қарастырылады.Қолданылатын оқытудың белсенді әдістері: проблемалық жағдайлар; «Миға шабуыл»; талқылау, жоба әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Объектілі-бағытталған программалау
Пән Java даму ортасының заманауи технологияларын (IntelliJ IDEA, NetBeans, Eclipse, Android Studio), әртүрлі құралдарды, нақты мобильді мәселелерді шешуді: рефакторинг, құрастыру, шаблондау, төмен өнімділіктің себептерін іздеу және оны ұлғайту, сонымен қатар процедуралық бағдарламалау әдіснамасы мен объектілік бағдарламалау арасындағы айырмашылық, бағдарламаны әзірлеу кезеңдері, объектіге бағытталған бағдарламалау ерекшеліктері, Embarcadero RAD Studio XE8 графикалық мүмкіндіктері. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәрістер; проблемалық-іскерлік ойындар; кейс-стади; шешім ағашы әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IT-жобаларды басқару
Пән халықаралық стандарттарға және PMI PMBOK басшылығына сәйкес жобаларды басқару үшін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады; жобаларды басқарудағы заманауи тәжірибелер, оның ішінде икемді басқару әдістемелерінің бірнеше түрлері (AGILE, KANBAN, SCRUM, LEAN және т. б.); Ақпараттық технологиялар саласындағы Жобаларды басқару ерекшеліктері, әртүрлі бағдарламалық өнімдерді пайдалану жобаларды басқару кезінде. Оқытудың белсенді әдістері: командалық жобалар (миға шабуыл, презентация және пікірталас); практикалық проблемалық мәселелерді шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Компьютерлік графика және дизайн
Курс негізінен тану әдістерінің математикалық аспектілеріне, сондай-ақ кескінді өңдеу саласына қатысты маңызды алгоритмдерді әзірлеуге бағытталған. Дәрістерде тану теориясының математикалық аспектісіне қатысты дәстүрлі тақырыптар келтірілген: үлгіні тану теориясының пәндік және математикалық мәселелері; Байес шешімдерінің теориясына негізделген жіктеуіштер; сызықтық жіктеуіштер, сызықтық емес жіктеуіштер, көп қабатты перцептрон. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-визуализация; жағдай-проблема; case-study.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Web-технологиялар
Пән кәсіби қызметте Интернеттің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің тұжырымдамалары мен практикалық әдістерін зерттеуге және қолдануға, Интернет ортасында қолдануға арналған қосымшаларды жобалау әдістерін үйретуге бағытталған. Веб-дизайн негіздерін, графикалық бағдарламаларды; кең таралған веб-браузерлерді, HTML, CSS, JavaScript тілін, интернет-жарнама объектілерін (баннерлер, батырмалар, flash объектілері) жасау және редакциялау технологияларын; web-дизайн негіздерін; гипермәтіндік құжаттарды жасау технологиясын зерделейді. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-пікірталас; практикалық проблемалық мәселелерді шешу; әдіс-жобалар; презентация.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стартап құру**
Пән бизнес-жоспарды қалыптастырудан бастап, бастапқы бизнес-жоспардың әрбір гипотезасын одан әрі кезең-кезеңімен тексеруден бастап, қажет болған жағдайда кері қайтаруға (тұтынушыларды анықтау), тұтынушыларды стартап үшін тексеруге дейінгі стартап түріндегі жаңа идеяларды әзірлеудің заманауи тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Курс барысында барлық білім мен дағдылар теория түрінде беріледі, командалық жобаларда практикада бекітіледі. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәріс; case-study; баскетбол әдісі; пікірталас, презентация.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жол инфрақұрылымын цифрлы басқару*
Пән зияткерлік көлік жүйелерін дамытудың әлемдік тәжірибесін, көлік логистикасының зияткерлік жүйелерінің негізгі элементтері, жол қозғалысын ұйымдастыру, автожол инфрақұрылымын пайдалану және оған қызмет көрсету және жолдардағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету туралы білімді қалыптастырады; автожол инфрақұрылымын цифрлық басқаруды іске асыру үшін аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: командалық жобалар (миға шабуыл, презентация және пікірталас).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік ойындарды бағдарламалау
Пән PyGame фреймворк және tkinter кітапханасы арқылы Python бағдарламалау тілінде жүзеге асырылатын компьютерлік ойындарды дамыту саласындағы білім, білік және дағдылар кешенін құрайды. Талқылайды: графикалық интерфейсі бар қосымшаларды әзірлеу кезеңдері; tkinter оқиғасын өңдеу; Python тілінде сыныптар құру; ойын үлгісі; PyGame графикасы; PyGame-де оқиғаларды өңдеу; PyGame сабақтары; анимация және спрайт, соқтығысты анықтау; ойынның дыбыстық дизайны; компьютерлік ойын әзірлеу жобасында жұмысты ұйымдастыру. Қолданылатын белсенді оқыту әдістері: топтық шағын жобалар; ми шабуылы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Python тілінде web-қосымшаларды әзірлеу технологиялары
Курс Python тілін, Django шеңберін және PyCharm интерактивті даму ортасын қолдана отырып веб-қосымшаларды әзірлеу мәселелеріне бағытталған. Django-ның негізгі мүмкіндіктері, оның ерекшеліктері, онда жасалған веб-қосымшалардың құрылымы, басқа веб-кітапханалармен интеграциялау тәсілдері зерттеледі. Веб-кадрларды құрудың заманауи архитектурасын қолдану тәсілдері ашылады. Django-да қосымшаларды жобалау кезінде үшінші тарап пакеттерін пайдалану тәсілдері сипатталған. Құрылымның негізгі мүмкіндіктерін пайдаланудың практикалық мәселелеріне ерекше назар аударылады. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; миға шабуыл; топтық шағын жобалар; пікірталас.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлы логистика*
Пән цифрлық логистикаға көшудің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады, Logistics 4.0 және ақылды жеткізу тізбектерінің, заттар интернетінің заманауи шешімдерімен, гибридті жеткізу тізбектерінің шешімдерімен, логистикадағы роботтар мен коботтармен таныстырады; цифрлық логистиканы іске асыру үшін аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану бойынша шешімдерді қолдану мен әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: командалық жобалар (миға шабуыл, презентация және пікірталас).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Операциялық жүйелер
Пән операциялық жүйелерді қолдану саласындағы білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады, мыналар қарастырылады: жадыны басқару, файлдық жүйелер, диспетчерлеу пәндері, ақпаратты енгізу және шығару, өзара бұғаттау, виртуалдандыру және бұлт, көппроцессорлық жүйелер, қауіпсіздік, операциялық жүйенің архитектурасы және қолданбалы бағдарламалау интерфейстері; параллельді өзара әрекеттесетін есептеу процестерін жобалау, тұйық мәселе және олармен күресу әдістері, әртүрлі виртуалды машиналарға арналған заманауи бағдарламаларды орнату және конфигурациялау, заманауи операциялық жүйелерді жіктеу. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; презентациялар; пікірталастар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Web-бағдарламалау
Пән заманауи технологияларды пайдалана отырып, веб-қосымшаларды жобалаудың, әзірлеудің және енгізудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Веб-әзірлеудің клиенттік және серверлік бөлігінің негіздері, белгілеу тілдері, сценарий және объектіге бағытталған бағдарламалау тілдері, мәліметтер базасы және интерфейстерді құру принциптері қамтылған. Веб-қосымшалардың қауіпсіздігіне, жауап беретін орналасуға, API-ге, фреймворктармен және мазмұнды басқару жүйелерімен (CMS) жұмыс істеуге баса назар аударылады. Оқытудың белсенді әдістері: тәжірибеге бағытталған зертханалық және жобалық сабақтар, кейстермен жұмыс, өз жобаларында топтық жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мобильді қосымшаларды әзірлеу
Пән Мобильді қосымшаларды әзірлеу туралы жүйелік және тұтас көзқарасты қалыптастырады: мобильді қосымшаның талаптарын іскери талдаудан бастап, топтық әзірлеу және нұсқаларды басқару жүйелерін пайдалану үшін заманауи тәсілдер мен құралдарды қолдана отырып, әзірленген Мобильді қосымшаны (соның ішінде DevOps әдістемесін) тестілеу мен сапаны тексеруге дейін. Оқытудың белсенді әдістері: жобалармен командалық жұмыс; практикалық проблемалық мәселелерді шешу; жағдай-жаттығу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Linux операциялық жүйесінің негіздері
Пән Linux операциялық жүйесіне, қолдану және тағайындау саласына анықтама береді, мыналар қарастырылады: процестер мен ағындар, процестерді басқару ОЖ функциялары; процессораралық өзара әрекеттесу механизмдері; жадты басқару функциялары; жадты бөлу әдістері; файлдар мен құрылғыларды басқару ОЖ міндеттері; файлдық жүйелер; файлдық және дискілік жүйелердің ақауларға төзімділігі; операциялық жүйенің архитектурасы және қолданбалы бағдарламалау интерфейстері; параллельді өзара әрекеттесетін есептеу процестерін жобалау, әртүрлі виртуалды машиналарға арналған заманауи бағдарламаларды орнату және конфигурациялау. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; презентациялар; пікірталастар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
АЖ-дағы ғылыми зерттеу әдістері
Пән отандық және шетелдік ғалымдардың қазіргі заманғы жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі теориялық ережелері, технологиялары, операциялары, практикалық әдістері мен әдістері бойынша білім алуға және ғылыми зерттеу, ғылыми іздеу, талдау, эксперимент, деректерді өңдеу, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып негізделген тиімді шешімдер алу тақырыбын таңдау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәрістер; миға шабуыл; дөңгелек үстелдер; ойын жаттығуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
Пән ақпараттық қауіпсіздікті пайдаланудың теориялық және әдістемелік негіздерін және тәжірибесін, ақпараттық қауіпсіздік деңгейлері мен үлгілерін, ISO/IEC 15408 стандарты негізінде қауіпсіздік жүйесін құру және бағалауды, криптография негіздерін, ақпараттық қауіпсіздікті басқаруды, ақпаратқа қол жеткізуді, инсайдерлік шабуылдарды, бағдарламалық код ақауларын, зиянды бағдарламаларды, екілік бағдарламалардың электрондық қолтаңбасын пайдалануды қорғаудың жоғары дәрежесін қамтамасыз ету үшін негізгі бағдарламалық-аппараттық шараларды қолдану. Қолданылатын белсенді оқыту әдістері: нақты жағдайды талдау; талқылау; жоба әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбекті қорғау
Пән еңбекті қорғаудың негізгі ұғымдарын, құқықтық және ұйымдастырушылық негіздерін, кәсіпорындағы еңбекті қорғауды басқару жүйелерін ашады. Өндірістік қауіпсіздік, еңбек гигиенасы, кәсіптік аурулар мен жазатайым оқиғалардың алдын алу мәселелері, сондай-ақ қауіпсіз еңбек жағдайларын қамтамасыз ету қағидаттары зерделенеді. Халықаралық және отандық стандарттарды (соның ішінде еңбекті қорғау саласындағы ISO) қарауды, жұмыс берушілер мен қызметкерлердің еңбекті қорғау нормаларын сақтағаны үшін жауапкершілігін қамтиды. микроситуацияларды талдайтын дәрістер, case-study, іскерлік ойындар, топтық талқылау, нормативтік құжаттармен жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пән экология және қоғамның тұрақты дамуы саласындағы білімді дамытады. Тұрақты дамудың негізгі экологиялық тұжырымдамалары мен принциптері, экологиялық қауіпсіздік саласындағы басқару мәселелері, сонымен қатар қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық аспектілері қарастырылады. Курс өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету, халықты төтенше жағдайлардың зардаптарынан қорғау, зардап шеккен аймақтарда авариялық-құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізу мәселелерін зерделеуді қамтиды. Қолданылатын оқытудың белсенді әдістері: лекция, баспасөз конференциясы; «Case study» және т.б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Java бағдарламалау
Пән Java технологиясы мен платформасына шолу жасалады. Келесі мәселелер зерттеледі: жобаны құру және жүргізу, жоба файлдары; Java-да объектіге бағытталған бағдарламалауға кіріспе; деректер түрлері, айнымалылар, енгізу/шығару операциялары; бағдарламаның барысын басқару операторлары; объектілерді құру және пайдалану; Java API сыныптары мен объектілері; конструкторлар, әдістер және сынып өрістері; инкапсуляция, мұрагерлік және полиморфизм, интерфейстер; ерекшеліктерді өңдеу механизмі; графикалық пайдаланушы интерфейсін (GUI) әзірлеу; контейнерлер мен компоненттер. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; миға шабуыл; шағын топтарда жұмыс істеу; пікірталас.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі криптографиялық негіздер жүйелер
Пән курсының мазмұны білім алушыларды шифрлау теориясының математикалық негіздерімен, қазіргі заманғы үрдістерді қоса алғанда, криптографияның даму тарихымен, шифрлаудың негізгі алгоритмдерімен, жалған кездейсоқ сандардың ағындық шифрлары мен генераторларымен, деректерді шифрлаудың, хэштеудің және электрондық цифрлық қолтаңбаның (ЭЦҚ) еуропалық стандарттарымен, бағдарламалық код ақауларын пайдаланумен, зиянды бағдарламалармен, ақпарат алмасудың криптографиялық хаттамаларымен, әдістерімен таныстыруға бағытталған криптоанализ, берілетін ақпаратты жасырудың стеганографиялық әдістері, криптографияның қазіргі дамып келе жатқан тенденциялары. Оқытудың белсенді әдістері: нақты жағдайды талдау; пікірталас; жоба әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Big Data технологиялары және бұлтты есептеулер
Пән бұлтты технологиялардың негізгі сипаттамалары туралы теориялық білімді қалыптастырады. Тренинг барысында студенттер әртүрлі ақпараттан тұратын үлкен көлемдегі мәліметтерді зерттеу әдістерімен танысады, әртүрлі көздерден қажетті ақпаратты алу дағдыларын алады. Студенттер зерттеу әдістемесін, мәліметтерді жинауды, мәліметтерді өңдеу мен түрлендіруді, модельдерді құруды, мәліметтерді сақтауды ұйымдастыру жолдарын білуі керек. Пәнді оқу барысында студенттер мәліметтерді сақтауды ұйымдастыру құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын, программалау тілдерінде бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу дағдыларын меңгереді; қолданыстағы «бұлттық платформалар» үшін қосымшаларды әзірлеу және т.б. Қолданылатын оқытудың белсенді әдістері: жағдаяттық тапсырмалар; практикалық есептерді шешу; талқылаулар; презентациялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Автожол саласында АЖ жобалау
Пән заманауи интеграцияланған әзірлеу ортасын (IDE), бірыңғай модельдеу тілін (UML) қолдану негізінде автожол саласы үшін АЖ жобалау саласында білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады, соның ішінде жобаны әзірлеу үшін талаптарға талдау жүргізу, командалық немесе жеке процесс, ISO, IEEE және ГОСТ стандарттарына сәйкес жоба және құжаттама бойынша техникалық тапсырма жасау, объектіге бағытталған ортада пайдаланушы интерфейстерін әзірлеу, модульдерді біріктіру, жүйені тестілеу, бағдарламалық өнімді енгізу және қолдау. Оқытудың белсенді әдістері: тренингтер; топтық жобаларды әзірлеу; пікірталастар; презентациялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IT-инфрақұрылымы
Пән инфрақұрылым тұжырымдамасына, оның АЖ және АТ рөліне байланысты мәселелерді қарастырады. Кәсіпорынды басқарудың жалпы құрылымында ақпараттық инфрақұрылымды басқарудың орны анықталды. ITIL және ITSM әдіснамаларын енгізеді. Ақпараттық инфрақұрылымды басқару әдістері мен құралдарын зерттейді. Ұйымның іскерлік архитектурасы мен АТ архитектурасын, кәсіпорынның ІТ инфрақұрылымын басқарудың әдістемелік негіздерін, ақпараттық технологияларды басқару саласындағы заманауи стандарттарды (ITIL, COBIT) сипаттайды. Оқытудың белсенді әдістері: микроситуацияларды талдай отырып дәріс; case-study; практикалық проблемалық міндеттерді шешу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Data Science
Пән бойынша деректерді талдауда қолдану үшін танымал Python кітапханаларын зерттеу қарастырылған: N-өлшемді деректер объектілерін құру және математикалық операцияларды тиімді орындау үшін NumPy, талдау үшін орталық деректер құрылымы ретінде series және DataFrame абстракцияларын қоса алғанда, үлкен деректер жиынтығын өңдеу үшін Pandas, екі өлшемді және үш өлшемді графикамен зерттеу деректерін визуализациялау үшін Matplotlib; импорттау әдістері, деректерді тазарту, дайындау, талдау және визуализация. Оқытудың белсенді әдістері: Жобалық жұмыс, топтық талқылаулар, проблемалық жағдайларды шешу, бағдарламалық құралдарды пайдалану, презентациялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
C# тілінде бағдарламалау
Пән аясында: C# жоғары деңгейлі бағдарламалау тілінің негіздерін (синтаксис, деректер типтері, мәліметтер құрылымы, қарапайым және құрылымдық операторлар және т.б.); C# бағдарламалау тілі арқылы бағдарламаларды әзірлеуге арналған заманауи аспаптық ортаны; C#тілінде нысанға бағытталған қосымшаларды әзірлеу принциптерін зерттеу қарастырылған. . Net платформасына шолу жасалады; таныстыру жүзеге асырылады: C# - де инкапсуляция механизмі және көріну аймағы; C# - де мұрагерлік; C# - де полиморфизм принципін жүзеге асыру; C# - де ерекшеліктерді өңдеу. Қосымшаларды әзірлеу Microsoft Visual Studio ортасында практикалық мәселелерді шешудің нақты мысалдарымен жүзеге асырылады. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; миға шабуыл; топтық шағын жобалар; пікірталас.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүйелерді модельдеу
Пән әртүрлі сыныптардың жүйелерін модельдеу саласындағы білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады. Модельдеу әдістерінің жіктелуі қарастырылады. Статистикалық модельдер, оның ішінде математикалық статистика теориялары, Имитациялық статистикалық модельдеу, статистикалық гипотезаларды ұсыну және тексеру, жаппай қызмет көрсету модельдері туралы негізгі ұғымдар сипатталады, Дискретті математика әдістері туралы түсінік беріледі, оның ішінде теориялық және бірнеше көріністер, математикалық логика элементтері, математикалық лингвистика, графикалық теория және желілік модельдеу. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық жағдайлар; «Миға шабуыл»; пікірталас, тренингтер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Пәндік, психологиялық, әдістемелік, әлеуметтік-гуманитарлық, экологиялық, экономикалық білім жүйесін, өзінің әрі қарайғы кәсіби дамуын, оның ішінде өзінің дене белсенділігін басқа мәдени құндылықтармен ұштастыра отырып жүзеге асыру қабілетін меңгеру.
- Тарихи және кәсіби тақырыптар бойынша пікірталас кезінде өз ұстанымын дәлелдеу, құқықтық актілерді заңды түрде сауатты түрде ұсыну; экстрафункционалды және полипрофессиялық білім мен қабілеттерге ие болу арқылы жағдай өзгерген кезде тез бейімделу қабілетіне ие болу.
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік-кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасау (қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ақпараттық жүйелерді қолдауға арналған бағдарламалық және техникалық құжаттаманы құрастыру терминологиясын білу).
- Нақты инженерлік есептерді шешу үшін математикалық модельдеу әдістерін меңгеру, оның ішінде кәсіби қызмет процесінде туындайтын мәселелердің жаратылыстану-ғылыми мәнін және оны шешу үшін тиісті физика-математикалық аппаратты тарту қабілетін анықтай білу.
- Ақпараттық жүйелерді жобалаудың заманауи әдістері мен құралдары туралы терең білімге ие болу, жобаланған жүйенің техникалық құжаттамасын жасау, интеллектуалды мәселелерді шешу үшін компьютерлік жүйелерде қолданылатын ақпараттық қорғауды ұйымдастыру, сараптамалық жүйелерді әзірлеу принциптері;
- Әлемнің жетекші елдерінің ақпараттық жүйелері мен АКТ саласындағы инновациялық тәжірибені пайдалана отырып, халықаралық контексте жұмыс істеу; жаңа білімді жалпылау және синтездеу.
- Ақпараттық процестер мен жүйелерді есептеу, модельдеу және автоматтандыру үшін қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдалану дағдыларын меңгеру.
- АКТ-ның әртүрлі түрлерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша Бұлтты және мобильді сервистер, мүмкіндігі шектеулі тұлғалар үшін ақпараттық ресурстардың қолжетімділігіне қойылатын талаптарды сақтау.
- Аппараттық-бағдарламалық кешендерді тиімді іске асыру үшін есептеу техникасы құралдарын, бағдарламалау құралдарын қолдану
- Отандық және шетелдік құжаттау стандарттарының (ISO сериясы 9000, ISO сериясы 14000, ISO сериясы 22000, еңбекті қорғауды басқару саласындағы стандарттар, әлеуметтік жауапкершілік элементтері және т.б.) негізінде әртүрлі типтегі техникалық, бағдарламалық, ілеспе құжаттаманы әзірлеу және пайдалану.
- Бизнес-процестердегі ықтимал тәуекелдерді басқару, стартаптарды әзірлеу, бизнес - процестерді цифрландыру мақсатында кәсіпкерлік, инновация, креативтілік, бизнес-процестерді реинжиниринг дағдыларын қолдану; бизнес-кейстерді әзірлеу; ұйымның тиімді жұмыс істеуі және ұйымның бизнес-процестерін және/немесе АКТ-жобаларын жақсарту бойынша ұсынылатын шешімдер үшін бенчмаркетингті пайдалану.
- Ақпараттық жүйелер компоненттерінің модельдерін, "адам - электрондық-есептеу машинасы" интерфейстерінің модельдерін, есептеу техникасының схемотехникалық негіздерінің принциптеріне, ішкі және сыртқы ЖҚ ұйымдастыру принциптеріне негізделген компьютерлік ойындарды жасай білу, ДҚБЖ жұмыс істеу қосымшаларын бейімдеу және жаңғырту, осы ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігі мен тұтастығын қамтамасыз ету.
Ұқсас БББ
6B06106 Ақпараттық жүйелер
М.Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті (ҚИНЭУ)
6B06106 Басқарудағы ақпараттық жүйелер
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B06106 Ақпараттық жүйелер
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B06106 Ақпараттық жүйелер
Л.Б.Гончаров атындағы Қазақ автомобиль-жол институты
6B06106 Жасанды интеллектcі бар жоғары жүктелген ақпараттық жүйелер
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B06106 Ақпараттық жүйелер
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
6B06106 Жасанды интеллектcі бар жоғары жүктелген ақпараттық жүйелер
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B06106 Ақпараттық жүйелер
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)