6B05204 Гидрогеология және геоэкология в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие геологиялық-гидрогеологиялық компаниялар, сондай-ақ пайдалану қорларын есептей отырып, жерасты суларына іздеу-барлау жұмыстарының барлық кешенін орындауға қабілетті сумен жабдықтау және жерасты суларын пайдалану ұйымдары үшін, жерасты суларын пайдаланудың ұтымды әдістерін жобалап, жерасты суларын пайдаланудың геоэкологиялық салдарын бағалау үшін және басқа да жер қойнауын пайдалану объектілерін мониторингтік зерттеулерді жоспарлап және жүргізе алатын, әлеуметтік және экономикалық аспектілерді ескере отырып, қоршаған ортаға әсерді азайтуға және халықтың қауіпсіздігін арттыруға біліктілігі бағытталған жоғары мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B052 Жер туралы ғылым
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B052 Қоршаған орта
Пәндер
-
Жалпы және тарихи геология
Күн жүйесінің құрылысы және жаралуы; Жердің Күн жүйесіндегі орны; Жердің формасы және өлшемдері; сыртқы гео-сфералар және Жердің ішкі құрылысы; жер жыл намалық шкала, геологиялық жаралым-дарың жасын анықтау әдіс-тері; геологиялық процестер: магматизм; мета-морфизм; текто-ника; экзогендік геологиялық процесстер. Не-гізгі геотектоникалық гипоте-залар. Тарихи геологияның негізгі әдістері; стратиграфия принциптері, стратиграфіялық жә-не геохро-нологиялық шкала, стратиграфіялық бөлім-демелер; органикалық қалдықтар және олар-дың стратиграфиялық маңызы; жәндік және өсімдік типтерінің, әулеттерінің, тектерінің жалпылама сипаты. Жердің және жер қырты-сының геологиялық даму тарихының прекем-брийлік, палеозойлық, мезозойлық және кай-нозойлық сатылары.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Құрылымдық геология
Пәнді оқу мақсаты – жер қыртысының құрылымдық элементтері туралы теориялық білім алу, олардың пайда болу механизмдері, тау жыныстарының деформациялық қасиеттері және деформация түрлері, шөгінді жамылғысының құрылымдары, интрузивті және эффузиялық магмалық денелердің морфологиясы, литосфералық плиталардың өзара әрекеттесуі және негізгі құрылымдық элементтердің түзілуі. Геологиялық карталарды оқуға және талдауға, геологиялық қималарды салуға және геологиялық карталарды құрастыруға үйрету
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математика I
Мақсаты: студенттерді сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия және Математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен таныстыру. Пәннің типтік және қолданбалы міндеттерін шешу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: сызықтық алгебра, векторлық Алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есебі. Туындыларды қолдану арқылы функцияларды зерттеу. Бірнеше айнымалылардың функциялары. Ішінара туындылар. Екі айнымалы функцияның экстремумы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Мақсаты: дүниенің қазіргі физикалық бейнесі және ғылыми дүниетанымы туралы идеялар, іргелі заңдар, классикалық және қазіргі физика теориялары туралы білімді пайдалана білу. Мазмұны: Физика пәні келесі бөлімдерді зерттеуді қамтиды: механиканың физикалық негіздері, молекулалық физика және термодинамика негіздері, электр және магнетизм, тербелістер мен толқындар, оптика және кванттық физика негіздері
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Гидрогеология және инженерлік геология негіздері
Пән сұйықтықтардың физика-механикалық қасиеттерін, сұйықтықтардың статикасы мен динамикасының заңдылықтарын, гидравликалық негіздеу негізінде су өткізу құрылыстарының мөлшерін анықтау әдістерін, су құбыры құрылыстары (суағарлар мен суағарлар, бөгеттер, науалар, каналдар) арқылы судың қозғалысын есептеу теориясын, сондай-ақ құрылыс конструкцияларының негізгі параметрлерін және олардың ұтымды нысанын анықтау үшін осы заңдар мен әдістерді пайдалануды зерттейді. Геологиялық орта және оның негізгі қасиеттері туралы; геологиялық жүйелер, олардың жіктелуі, құрылымы, гидрогеология жер асты гидросферасының ғылымы және оның басқа ғылыми туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математика II
Мақсаты: студенттерге интеграция әдістерін үйрету. Антивирусты табу үшін дұрыс әдісті таңдауға үйрету. Практикалық есептерді шешу үшін белгілі бір интегралды қолдануға үйрету. Мазмұны: бір және екі айнымалы функцияның интегралды есебі, қатар теориясы. Анықталмаған интегралдар, оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және белгілі бір интегралдардың қосымшалары. Дұрыс емес интегралдар. Сандық және функционалды қатарлар теориясы, Тейлор және Маклорен қатарлары, қатарларды шамамен есептеулерге қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік және компьютерлік графикасы
Мақсат: Студенттерге сызба жасаудың білімін және стандарттар талаптарына сәйкес графикалық және мәтіндік конструкторлық құжаттаманы әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Студенттер ЕСКД стандарттарын, графикалық примитивтерді, геометриялық құрастырылымдарды, ортогонал проекциялау әдістері мен қасиеттерін, Монж эпюрын, аксонометриялық проекцияларды, метриялық есептерді, қосылыстардың түрлері мен ерекшеліктерін, бөлшектердің эскиздерін және жинақ сызбаларын, детализацияны және AutoCAD-та күрделі қатты денелі объектілерді жасау процесін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы химия
Мақсаты: жалпы химияның іргелі мәселелері бойынша білімді және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны Химиялық пәндердің негізінде жатқан заңдар, теориялық ережелер мен тұжырымдар; Д.И. Менделеевтің периодтық заңына және заттың құрылымы туралы қазіргі идеяларға негізделген химиялық элементтердің қасиеттері мен қатынастары; химиялық термодинамика және кинетика негіздері; ерітінділердегі процестер; күрделі қосылыстардың құрылымы.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Гидрогеология
Гидрогеологияның компоненттері; жерасты суларының физикалық қасиеттері мен химиялық құрамы; жер асты суларының химиялық талдауларын өңдеу әдістері және оларды көрсету тәсілі; Жер қыртысының жер асты суларының қозғалысы; литосферада су ерітінділері; гидрогеологиялық бассейндер және геохидродинамикалық жүйелер; жер асты суларының тереңдігі; гидрогеологиялық зерттеулер мен зерттеулер; палеогидрогеология; көші-қонның гидрогеологиялық жағдайлары және жер асты суларының жиналуы.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Минералогия және петрография
Минерологиядағы негізгі ұғымдар: минералдық түр, сорт, дара, кристал, агрегат. Кристаллдық заттың негізгі қасиеттері. Кристалл құрылымы: беттері, қырлары, кристалдық симметриясы. Симметрия элементтері, сингония, қарапайым пішіндер. Минералдардың құрылымы мен химиялық құрамы. Полиморфизм, изоморфизм. Аккрециялар мен егіздер. Минералдардың физикалық және оптикалық қасиеттері. Петрография ғылым ретінде, тау жыныстары және олардың классификациясы. Тау жыныстарын зерттеу әдістері. Магмалық жыныстар: интрузивті және жанартаулық. Олардың түзілу жағдайлары, құрылымдары, текстуралары және минералдық құрамы бойынша жіктелуі және сипаттамалары. Шөгінді және метаморфтық тау жыныстары. Өнеркәсіптік қолданбалар
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: экологиялық білім мен сананы қалыптастыру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи әдістері бойынша теориялық және практикалық білім алу. Мазмұны: экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттеу, Қоршаған ортаны бақылау және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару, экологиялық проблемаларды шешу жолдары, техносферадағы тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Топография негіздерімен геодезия
Бұл курстың мақсаты топографиялық карта, оның негізгі қасиеттері, мазмұны, ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін жасаудың және пайдаланудың заманауи әдістері мен технологиялары туралы қажетті іргелі білімді үйрету болып табылады. Пән карталарда картографиялық мазмұндағы элементтердің: гидрографиялық объектілердің, рельефтің, өсімдіктер мен топырақтың, қатынас және коммуникация жолдарының бейнесін зерттейді. Құрылыс процесінде құрылыс конструкцияларының жобалық жағдайына дұрыс орнатылуын геодезиялық әдістермен тұрақты тексеру жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері
Мақсаты: студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; студенттерді ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады. Мазмұны: білім алушылардың қолда бар теориялық білімдерін тереңдетуге және бекітуге ықпал ету; ғылыми зерттеулер жүргізуде, алынған нәтижелерді талдауда және ұсынымдарды әзірлеуде практикалық дағдыларды дамыту; ақпарат көздерімен және тиісті бағдарламалық-техникалық құралдармен өз бетінше жұмыс істеуде әдістемелік дағдыларды жетілдіру; Қазақстандағы ESG тәжірибесін енгізу және тұрақты даму принциптерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: алынған білім мен оларды практикалық қолдану арасында тікелей байланыс құру негізінде білім алушылардың қаржылық сауаттылығын қалыптастыру. Мазмұны: қаржыны басқару саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалану, жинақтарды сақтау және көбейту, бюджетті сауатты жоспарлау, салықтарды есептеу, төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алу, қаржылық ақпаратты талдау, барабар инвестициялық стратегияларды таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсат: Экономикалық үдерістер туралы базалық білім мен кәсіпкерлік қызметті жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пән экономикалық ұғымдарды, сұраныс пен ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік сияқты түсініктерді талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сонымен қатар, бизнес құру және басқару негіздері, бизнес-жоспарларды әзірлеу, тәуекелдерді бағалау және стратегиялық шешімдер қабылдау қамтылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы инженерлік геология
Курстың мақсаты: тау жыныстарының инженерлік-геологиялық ерекшеліктері мен қасиеттері, геологиялық және инженерлік-геологиялық процестер туралы теориялық білімдерді алу, олардың әр түрлі аумақтардағы инженерлік-геологиялық жағдайлары, олардың зерттелуі экономикалық даму кезінде олардың өзгерістерін болжау үшін қажет.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Геоэкология
"Геоэкология" пәнін игерудің мақсаты геоэкологияның теориялық негіздерімен танысу, геосфералар мен әлеуметтік саланың өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы идеяларды қалыптастыру, сонымен қатар антропогендік факторлардың әсерінен геосфералардың өзгеруінің салдарын көрсету болып табылады. "Геоэкология" пәнін оқытудың міндеттері: - Геоэкология туралы пәнаралық ғылыми бағыт ретінде қазіргі заманғы идеялармен таныстыру;-геоэкологияны зерттеу объектілері ретінде геоэкожүйелер, олардың құрылымы, әлеуметтік-экономикалық функциялары және жіктелуі туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Адам қызметінің геоэкологиялық аспектілері
Пәннің мақсаты - табиғи ресурстарды өндіру мен өңдеуді, олардың жаңаруын немесе көбеюін зерттеу; табиғи экологиялық жағдайларды пайдалану және қорғау; табиғи жүйелердің геоэкологиялық теңгерімін сақтау, ұлғаю және ұтымды өзгерту.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Сумен қамту және ирригация
Сумен жабдықтаудың табиғи көздерінің сипаттамасы. Сумен жабдықтау түрлерінің жіктелуі және олардың сипаттамасы. Жер асты суларының бас тоғаны. Жер асты суларының бас тоғанын гидрогеологиялық есептеу. Құбырлы құдықтардың сүзгілері. Ауыз суды дайындау. Санитарлық қорғау аймақтарын ұйымдастыру және есептеу. Жерді мелиорациялау. Жерді суландыру тәсілдері. Суару жүйелерін есептеу. Суару режимі. Жер асты суларын суландыру үшін пайдалану.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Ұңғыларды бұрғылау
Ұңғыманы бұрғылау мақсаты геологиялық және мұнай-газ кәсіпшілігі жұмыстарын жүргізу кезінде Керн рөлі туралы, Мұнай және газ кен орындарын болжау және игеру кезінде Кернді кешенді зерттеу нәтижелерін пайдалану қажеттілігі, мүмкіндіктері мен тәсілдері туралы түсінік беру болып табылады. Курстың міндеті - бұрғылау кезінде өзекті таңдау әдістері туралы білім беру (оның ішінде мамандандырылған өзек: герметикалық және бағдарланған); негізгі материалдың бастапқы құжаттамасы туралы.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Гидравлика және гидрология
Пәннің мақсаты инженерлік гидрологияның практикалық мәселелерін шешу мақсатында сұйықтықтардың тепе-теңдігі мен қозғалысы заңдарын зерделеу, су шаруашылығы мен гидротехникалық құрылысты жобалауды шешу үшін оқушылардың қажетті білімдері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттеріне мыналар жатады: - гидростатика негіздерін, гидродинамиканы және ашық бұлақтарда (өзендерде, каналдарда, жылғаларда) су қозғалысының заңдылықтарын зерттеу; - су ресурстарын ұтымды пайдалану және гидротехникалық жобалау, су ресурстарын кешендi пайдалану және қорғау практикасында қажеттi инженерлiк-гидрологиялық зерттеу әдiстерiнiң кешенiн меңгеру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Жер қойнауын пайдалану және Су кодексінің негіздері
Пәннің мақсаты: табиғи сулар, олардың қорлары мен таралуы, қоғам өміріндегі маңызы мен рөлі, халық шаруашылығында пайдалану, олардың режимі мен антропогендік қызмет сапасына әсері туралы білім алу, Қазақстан Республикасында қолданылып жүрген заңнама шеңберінде кешенді зерделеу және ұтымды жер қойнауын пайдалану туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: су және су шаруашылығы балансы туралы; Су ресурстарын мемлекеттік есепке алуды ұйымдастыру, мемлекеттік су кадастры, тізілім, Су Кодексі және ҚР су объектілерінің мониторингі
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Метеорология және климатология
Пәннің мақсаты атмосферадағы негізгі физикалық және химиялық процестерді, Жер климатының географиялық таралу заңдылықтарын теориялық игеру болып табылады. Пәнді оқыту атмосфераның радиациялық, жылу режимдерін қалыптастыру ерекшеліктерін; су буының және олардың өнімдерінің булану, конденсация (сублимация) процестерін; барикалық өріс пен желді; атмосфералық айналымды білуге және түсінуге бағытталған. Міндеттер-климаттың қалыптасу процестерінің негізін қалау және жер климатын қалыптастырудағы географиялық факторлардың рөлі; климаттың әртүрлі классификациясын құру принциптерін түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Гидрогеологиялық және геоэкологиялық зерттеулердегі геоақпараттық жүйелер
Бұл курс геоақпараттық жүйелерді, деректер мен технологияларды интеграциялауды, ГАЖ интеллектуалды ерекшеліктерін, гидрогеологиялық және геоэкологиялық зерттеулердегі мәселелердің кең ауқымы үшін шешімдер қабылдауды қамтамасыз ету жүйелерін, гидрогеологиядағы модельдеу және оны өзекті гидрогеологиялық мәселелерді шешуде пайдалану әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Гидрогеодинамика
Пәннің мақсаты жерүсті және жер асты суларының ресурстарын және олардың су алуын бағалау, су ресурстарын болжау, суару және су бұру жүйелерін жобалау, шаруашылық құрылыстары мен құрылыстарының су тартуларын пайдалану проблемаларына байланысты гидродинамикалық проблемаларды шешуде практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Гидрогеохимия
Пәнде судың қасиеттері мен құрамы, су жүйесі-газ-тірі зат тұқымы, гидрогеохимиялық жүйелердегі массоперенос, жер асты суларының негізгі генетикалық типтерінің құрамын қалыптастыру қарастырылады. Гидрогеохимиялық аймақтылық, Тұщы, сондай-ақ емдік және өнеркәсіптік минералды сулардың геохимиясы сипатталған. Элементтердің көшіп-қонуына, әртүрлі геологиялық жағдайларда, атап айтқанда гумидті және аридті облыстардың жер асты сулары мен терригенді, карбонатты және сульфатты шөгінділердің қабаттық сулары құрамының қалыптасу процестерінің ерекшеліктеріне, сондай-ақ гидрогеохимиялық аймақтылық және гидрогеохимиялық аудандастыру туралы мәліметтерге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Экологиялық гидрогеология
Пәннің мақсаты – жер асты суларының белсенділігіне, литосфераға антропогендік әсер етуіне байланысты экопроцесстерді зерттеу, геоэкологиялық зерттеулер әдістемесімен танысу, литосфераның экологиялық функцияларын, табиғи және жасанды экоаномалияларды зерттеу.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Гидрогеологиялық зерттеулер
Жер асты суларының ластану учаскелеріндегі гидрогеологиялық зерттеулер ластану көздерін анықтауды, ластаушы заттардың көлемін, сондай-ақ олардың жер асты суларында таралу бағыты мен жылдамдығын бағалауды мақсат етеді. Пәннің мақсаты-учаскедегі тұщы суды іздеу әдістемесін игеру, бұрғылау жұмыстарын жүргізу, қажет болған жағдайда жер асты суларын бұру бойынша іс-шараларды жүргізу, су алуды қалыптастыру, жер асты суларын су қоймаларына бұру бойынша шараларды әзірлеу. Алынған мәліметтер жер асты суларының құрамы мен қасиеттерін зерттеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Инклюзивті мәдениеттегі ESG қағидаттары
Курстың мақсаты: ESG (Environmental, Social, Governance – экологиялық, әлеуметтік және корпоративтік басқару) қағидаттарын және олардың ұйымдағы инклюзивті мәдениетті қалыптастырумен өзара байланысын зерттеуге бағытталған. Мазмұны: Студенттер ESG қағидаттарын енгізудің бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін, тұрақты дамуды және барлық қызметкерлер үшін, соның ішінде әртүрлі кемсітушілікке ұшырауы мүмкін адамдар үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етуге қалай ықпал ететінін түсінеді. Курс студенттерге инклюзивті мәдениеттің ұзақ мерзімді бизнес мақсаттарына және ұйымның тұрақты дамуына қол жеткізудегі маңыздылығын ұғынуға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Іздеу мен барлаудың геофизикалық әдістері
Пәннің мақсаты-далалық, геофизикалық әдістердің (электрбарлау, магнитбарлау, гравибарлау, сейсмобарлау, радиометрия және ядролық геофизика) нәтижелерін өңдеу және түсіндіру, физикалық-геологиялық негіздерді, жұмыстардың әдістемесі мен техникасын зерделеу. Курста тау жыныстарының физикалық қасиеттері және олармен байланысты физикалық өрістердің табиғаты қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Аймақтық гидрогеология
"Аймақтық гидрогеология" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің жердің әртүрлі гидрогеологиялық жағдайларын зерделеуі, ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешу үшін Қазақстан аумағының және бүкіл жер шарының нақты гидрогеологиялық аудандарында жер асты суларының, олардың кен орындарының таралуы мен қалыптасуының өңірлік заңдылықтарымен танысу; гидрогеологиялық карталау және жалпы аудандастыру қағидаттарын қарау болып табылады. Студент алған білімдерін практикалық қызметінде қолдану үшін гидрогеологиялық карталар мен бөлімдерді оқып, талдауға үйренуі керек.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Мелиоративтік гидрогеология
Пәннің мақсаты сумен жабдықтау және ирригацияны ұйымдастыру негіздерімен таныстыру болып табылады. Пәннің мақсаты: гидрогеологиялық-мелиоративтік үдерістерді, ілеспе ирригацияларды зерттеу. Пәннің қысқаша мазмұны: мелиорациялық Гидрогеология мен мелиорацияның әдістері мен міндеттері, суармалы және құрғатылған жерлердің мелиорациялық жай-күйін мониторингтеу мен бағалау, мелиорацияланатын аумақ топырағының су режимі және жер асты суларының режимін реттеу.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Гидрогеологиялық ұңғымаларды геофизикалық зерттеу
Пәннің мақсаты-студенттерді гидрогеологиялық ұңғымаларды зерттеудің геофизикалық әдістерінің теориясымен, далалық бақылау және түсіндіру әдістемесімен таныстыру, геологиялық-геофизикалық зерттеулердің бірыңғай технологиялық циклінің бөлігі ретінде ұңғымадағы зерттеудің геофизикалық әдістерін қарау. Мынадай міндеттерді шешеді: ұңғымалар тілімдерін суға литологиялық бөлу; тіліктерде су тұтқыш жиектерді бөлу, олардың қуаты мен құрылысын анықтау. Қазіргі уақытта сумен жабдықтау, гидрогеологиялық және инженерлік-геологиялық зерттеулер мақсаттары үшін Қазақстан аумағында жыл сайын көптеген ұңғымалар салынады, бұл ретте оларды бұрғылау көп жағдайда Кернді іріктеусіз жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Қазақстан геологиясы және минералдық ресурстары
Пәннің мақсаты-Қазақстан аумағы шегінде жер қойнауының геологиялық құрылымы және жер қыртысының дамуы туралы, Қазақстанның минералды ресурстары, олардың жіктелуі, қорлары, шикізаттың басым және стратегиялық түрлері туралы, қазіргі кезеңдегі Қазақстанның геологиялық қызметінің міндеттері туралы түсінік беру. Курс минералдық ресурстардың негізгі түрлері, олардың перспективада елдің қамтамасыз етілуі және минералдық-шикізат кешеніндегі басымдықтар туралы ақпаратты қамтиды.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншікті құқықтық реттеу
Мақсаты: зияткерлік меншік құқықтарын қорғаудың негізгі принциптерін, тетіктерін және оларды іске асыру ерекшеліктерін қамтитын зияткерлік меншікті құқықтық реттеу жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Пән авторлық құқықты, патенттерді, сауда белгілерін және өнеркәсіптік үлгілерді қоса алғанда, АЖ құқығының негіздерін қамтиды. Студенттер зияткерлік меншік құқықтарын қорғау мен басқаруды үйренеді, құқықтық даулар мен оларды шешу әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Жерасты суларын іздеу және барлау
Курс гидрогеологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін қолдану негізінде жер асты суларының кен орындарын зерттеуге арналған. Пәннің бөлімдеріне әлем мен Қазақстанның жер асты суларының кен орындарын, олардың ерекшеліктері мен қорларын зерттеу кіреді. Жер асты суларының ресурстары мен қорларын бағалаудың негізгі әдістері. Жер асты суларын алудың орналасу схемасын негіздеу, перспективалы учаскелерді таңдау. Далалық тәжірибелік-сүзу жұмыстарының нәтижелерін өңдеу және су тұтқыш жиектердің параметрлерін есептеу; гидрогеологиялық карта бойынша гидрогеологиялық жағдайды талдау әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Арнайы гидрогеология
Студенттердің пәнді оқудағы мақсаты жер асты суларын зерттеу саласында білім алу, оның ішінде оларды типтеу, құрамы мен ресурстары, таралу заңдылықтары, ұтымды пайдалану және қорғау, сондай-ақ дербес ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Зерттелетін тақырыптар-гидрогеологияның құрамдас бөліктері; жер асты суларының физикалық қасиеттері мен химиялық құрамы; табиғи сулардың химиялық талдауларын өңдеу әдістері және оларды бейнелеу формалары; жер қыртысындағы су мен тұздық қозғалысының түрлері; литосферадағы сулы ерітінділер; гидрогеологиялық Бассейндер және геогидродинамикалық жүйелер.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Өнеркәсіптік сумен жабдықтау
Өнеркәсіптік сумен жабдықтау" пәнін игерудің мақсаты өнеркәсіптік және өртке қарсы сумен жабдықтау жүйелері, Су дайындау әдістері, өнеркәсіптік кәсіпорындардың су шаруашылығы жүйелерін ұтымды пайдалану туралы терең және жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері: өнеркәсіптік кәсіпорындардың сумен жабдықтау жүйелерін жобалау ерекшеліктерін зерделеу; өнеркәсіптің әртүрлі салаларының суға және Су дайындау әдістеріне қойылатын талаптарын зерделеу; өнеркәсіптік сумен жабдықтау жүйелерін пайдалану нормалары мен ережелерін зерделеу
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Топырақ және топырақ механикасы
Пәннің оқыту Курстың мақсаты инженерлік геология, топырақ механикасы, есептеу қазіргі заманғы әдістерін жалпы ережелер, жобалау мен негiздерi құрылғы, қорлар және жерасты құрылыстары негіздерімен болашақ мамандарды таныстыру
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Гидротехникалық ғимараттар
Пән гидротехникалық нысандарды, су ресурстарын пайдалануға арналған құрылыстарды зерттейді. Су қабылдау қондырғыларының, гидроэлектростанцияларының мақсаттарын, гидротехникалық құрылыстарды жобалау және салу мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Инженерлік геодинамика
Пәннің мақсаты – процестер мен құбылыстардың пайда болу және даму себептері мен заңдылықтарын, олардың механизмі мен қорғау шараларын зерттеу; инженерлік геодинамиканың жағдайы мен тұрақтылығын ассимиляциялау, инженерлік-геологиялық білімнің негізгі ережелерін практикалық жұмыста және геологиялық және инженерлік-геологиялық процестер мен құбылыстарды қолданбалы зерттеулерде пайдалану.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Жер асты суларының жасанды орнын толтыру
Курсты оқытудың мақсаты студенттерді жерасты сулары қорын жасанды толықтырудың жалпы және арнайы мәселелерімен таныстыру болып табылады. Жерасты сулары қорларын жасанды толықтыру объектісі бойынша толық ақпарат алу үшін зерттеу әдістерін зерделеу. Жер асты сулары қорларын жасанды толтыру кезінде туындайтын практикалық міндеттерді шешу кезінде нақты білім алу. Жұмыс істеп тұрған су тарту құрылысының жалпы өнімділігін арттыру үшін есептеулер мен анықтамаларды орындау, су жинауға түсетін жер асты суларының сапасын жақсарту, өнімді су тұтқыш жиекті сарқылудан және ластанудан қорғау үшін қолайлы жағдайлар жасау үшін практикалық дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Геоэкологиялық зерттеулер және картографиялау
Пәннің мақсаты-экологиялық және су құқығы жөніндегі нормативтік актілер мен конвенцияларды зерделеуге бағытталған, олардың ішінде трансшекаралық мәселелер бойынша мемлекетаралық ынтымақтастықтың құқықтық негізі болып табылатын халықаралық шарттар мен халықаралық құқықты бөліп көрсетуге болады. Қысқаша мазмұны: халықаралық құқық, экологиялық, климаттық, технологиялық құқық, техникалық регламенттер, конструкциялар, табиғи ресурстарды қорғау жөніндегі алдын алу шаралары.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Экологиялық мониторинг
Пәнді оқытудың мақсаты мен- экологиялық проблемалар туралы білімі бар мамандарды даярлау- АЖ-ның қолайсыз әсерінің себептері мен салдарларын- қоршаған ортаның антропогендік ластану көздерін анықтау- қолайсыз әсер ету сызығы, жағдайды есепке алу және бағалау ережелері қоршаған орта объектілері мен аумақтардың экологиялық объектілерді Курсты оқу барысында студенттер тағайындау туралы білім алады- және оның түрлері, бақылау әдістері жүйесі және жер үсті қамтамасыз ету, басқару және кері байланыс, бақылау әдістері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Инженерлік-геологиялық зерттеулер
Инженерлік геологиялық зерттеулер-бұл әртүрлі инженерлік қызмет түрлерінің геологиялық ортамен өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған жұмыстар жиынтығы. Зерттеулер учаскенің геологиялық құрылымы, топырақтың физика-механикалық параметрлері, химиялық-коррозиялық белсенділігі, гидрогеологиялық параметрлері және жобаланатын объектіні салу және пайдалану процесінде олардың ықтимал өзгерістері туралы толық ақпарат алуға мүмкіндік береді. Геологиялық зерттеулер нәтижесінде алынған мәліметтер негізінде іргетастың түрі мен тереңдігін анықтауға және барлық ықтимал факторларды ескеруге болады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Жерасты суларын пайдаланулық барлау
Пәннің мақсаты-жер асты суларының қолданыстағы су бөгеттеріндегі мониторингтік зерттеулерді, су бөгеттеріндегі гидрогеологиялық зерттеулерді жүргізу әдістемесін зерделеу және жер асты суларының сапалық сипаттамаларын зерттеу және оларды пайдалану әсерінен өзгерту, сондай-ақ пайдалану барлауының нәтижелерін ескере отырып, жер асты суларының пайдалану қорларын қайта бағалау. Пәнді оқу курсының міндеттеріне су қабылдағыштарда гидрогеологиялық зерттеулер жүргізу әдістемесін зерттеу; жер асты суларының сапалық сипаттамаларын зерттеу және оларды пайдалану әсерінен өзгерту кіреді; пайдалану барлауының нәтижелерін ескере отырып, жер асты суларының пайдалану қорларын қайта бағалау.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Жерасты суларының мониторингі және қауіпті геологиялық процестері
Мониторинг жасау мен жүргізудің ғылыми-әдістемелік және қолданбалы негіздерін, жер асты суларының жай-күйін үздіксіз стандартталған өлшеулер мен бақылауларды, оларға табиғи және техногендік әсерлердің әсерін зерделеу, ол қоршаған ортаның басқа компоненттері туралы ақпаратпен қатар жағымсыз салдарларды болжау және оларды басқару жөніндегі ұсыныстарды әзірлеу үшін негіз болады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: студенттерді жасанды интеллект саласындағы негізгі ұғымдармен, әдістермен және технологиялармен таныстыру: машиналық оқыту, компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу және т.б. Мазмұны: жасанды интеллекттің жалпы анықтамасы, интеллектуалды агенттер, ақпараттық іздеу және күй кеңістігін зерттеу, логикалық агенттер, жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасы, сараптамалық жүйелер, бақылауларға негізделген оқыту, оқытудың статистикалық әдістері, лингвистикалық ақпаратты ықтималды өңдеу, семантикалық модельдер, табиғи тілді өңдеу жүйелері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Экологиялық дүниетанымды қалыптастыру, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негіздері туралы терең жүйелі білім мен түсінік алу, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи тәсілдері туралы теориялық және практикалық білім алу.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Жер асты суларын гидрогеологиялық модельдеу
Модельдеу зерттеулерінің негізгі мақсаттары жер асты сулары ресурстарының болашақ жағдайын болжау, болашақ оқиғалардың салдарын түсіну, адам қызметінің салдарын түсіну және олардың адам қызметіне әсері болып табылады. Жер асты суларын модельдеу бойынша зерттеулер жер асты суларының нақты жүйелерінің компьютерлік суреттерін алу үшін жүргізіледі. Модельдер математикалық өрнектерді қолдана отырып, нақты су жүйелерін мүмкіндігінше қарапайым түрде ұсынуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Экологиялық картаграфиялау
Пәннің мақсаты-әртүрлі білім салаларында картографиялық зерттеу әдісін пайдалануды зерттеу; экологиялық мәселелерді зерттеуде картометрия мен морфометрияны пайдалану; карталар бойынша жасалатын ғылыми сипаттаудың негізгі принциптері; карталарды талдаудың дәстүрлі және жалпыға белгілі тәсілдері; сипаттама-картографиялық бейнені талдаудың сапалы тәсілін оқыту; картада зерттелетін құбылыстардың болуын, олардың орналасуы мен өзара байланысының ерекшеліктерін анықтау; карталарды талдаудың графикалық әдістері; әр түрлі профильдер, бөлімдер, графиктер, диаграммалар, диаграммалар және картаны қолдана отырып блок-диаграммалар салу.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Пайдалы қазбалар кен орындарын гидрогеологиялық зерттеу
Пәннің мақсаты-ұңғымаларда немесе тау-кен қазбаларында алынған су сынамаларын химиялық талдау арқылы судың сапасы туралы білім алу. Меңгеруі тиіс: - нақты гидрогеологиялық жағдайларда зерттеу түрін, қажетті жабдықты және сынау режимін таңдау; - гидрогеологиялық ортаның өзгеруі нәтижесінде пайдалы қазбалар қасиеттерінің өзгеруін болжау. Білуге тиіс: - гидрогеологиялық зерттеулер кезінде тау жыныстарының қасиеттерін бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдану мақсаты; - топырақтың, пайдалы қазбалардың физикалық-механикалық қасиеттерін зерттеудің заманауи гидрогеологиялық әдістері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты-экологиялық құқық негіздерін, Табиғатты қорғаудың нормативтік-құқықтық аспектілерін және табиғатты ұтымды пайдалану, Табиғатты қорғау заңнамасы. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы білім негізінде табиғатты қорғау және табиғатты пайдалану саласындағы міндеттерді шешуге қабілетті болады экологиялық құқық саласындағы негізгі ұғымдар, объектілер мен экологиялық құқықтары, экологиялық құқықтық қатынастары, экологиялық құқық көздері мен бағыттары құқықтық қатынастар саласындағы мемлекеттік реттеу, Экологиялық құқық бұзушылық және экологиялық қылмыстар үшін жауапкершілік.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жер асты суларын олардың минералдану мөлшері, химиялық және газ құрамы бойынша, кен денесін қалыптастыру процесінде олардың рөлін, пайдалану жағдайларына әсерін, техникалық және ауыз сумен жабдықтау үшін пайдаланылуын бағалауға байланысты жіктеу.
- Қазіргі заманғы гидрогеологиялық жабдықты кәсіби орнату, техникалық қызмет көрсету және пайдалану және далалық зерттеулерге, бақылаулар жүргізуге, гидрогеологиялық ақпаратты заманауи компьютерлерде және арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуде үстелдік өңдеуге арналған жабдықты дайындау дағдыларын пайдалану.
- Барлау жобаларын әзірлеу және басқару, зондтау, геологиялық түсіру, картаға түсіру, заманауи әдістерін қолдану.
- Кәсіби қызметте әлеуметтік-этикалық құндылықтар мен қоғамның әлеуметтік, саяси және экономикалық даму тенденциялары туралы білімдерін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықтың кез-келген көріністеріне төзбеушілік пен мықты азаматтық позицияны көрсете отырып, көшбасшылық қабілеттер мен серіктестік қатынастарды сақтауға дайын екендігін көрсету.
- Табиғи ортаның қазіргі жағдайын бағалау және табиғи факторлар мен антропогендік жүктеме әсерінен оның мүмкін болатын өзгерістерін болжау үшін геокеңістіктік ақпарат алу үшін білімді қолдану.
- Топырақ пен тау жыныстарының физикалық-механикалық қасиеттерін бағалау, олардың құрамы мен жағдайын анықтау үшін далалық және зертханалық зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану.
- Жер асты суларын зертханалық зерттеу нәтижелерін талдау, оларды қорытындылау және осы суларды ауыз сумен және техникалық сумен жабдықтау, суару және басқа мақсаттар үшін пайдалану мүмкіндігін анықтау.
- Гидрогеологиялық есептерді шешу үшін физика-математика және жаратылыстану ғылымдары, инженерлік графика, ақпараттық және компьютерлік технологиялар, геоақпараттық және графикалық жүйелер модулі бойынша білімдерін көрсету.
- Гидрогеология мәселелерін шешуде ғылыми зерттеу әдістерін қолдану, практикалық қызметте заманауи ғылым әдістерін сыни қолдану.
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде іскерлік қарым-қатынас дағдыларын көрсету, пәнаралық командаларда жұмыс істеу, келіссөздер жүргізу, байланыс орнату, қақтығыстарды шешу, ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу және олар үшін жауапты болу.
- Жер асты сулары мен қауіпті геологиялық процестер мониторингінің нәтижелері бойынша тау-кен кәсіпорны қызметінің аумақтың геоэкологиялық жағдайына әсерін талдау.
- Сулы қабаттың параметрлерін, гидродинамикалық және геофизикалық зерттеулер кешенін ескере отырып, гидрогеологиялық ұңғымаларды бұрғылаудың ең оңтайлы әдісін анықтау және ұсыну.
- Өндірістегі қауіпсіздік техникасы қағидаларын және қоршаған ортаны қорғау қағидаларын сақтай отырып және табиғи ресурстарды орнықты басқаруға және экожүйелер мен қауымдастықтарға теріс әсерді барынша азайтуға бағытталған экологиялық стандарттарды сақтай отырып, технологиялық жабдықтардың және тұтастай кәсіпорын жұмысының санитариялық-гигиеналық режимінің қауіпсіз жұмыс істеуін қамтамасыз ету қабілетін көрсету.