Жаңа білім беру бағдарламасы

8D05101 Биотехнология в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ғылымның, білімнің, менеджменттің және өндірістің заманауи талаптарына жауап беретін, өзіндік іргелі және қолданбалы зерттеулерді дербес жоспарлауға және жүргізуге, биотехнологиядағы және онымен байланысты салалардағы ғылыми және өндірістік міндеттерді шешу үшін инновациялық білімді синтездеуге және интеграциялауға, ғылыми-техникалық прогреске, қоғамның әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуына ықпал ететін озық технологиялар дайындайтын қабілетті жоғары мамандандырылған кадрларды дайындау
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D082 Биотехнология

Пәндер

  • Жүйелік биология және биотехнология

    Жүйелік биологияға кіріспе. Жүйелік биология мен биотехнологияның байланысы. Жүйелік биологиядағы эксперименттік әдістер, мульти-омикалық технологиялар. Жүйелік биология және медициналық биотехнология. Жүйелік биология және жұқпалы аурулар. Курс сонымен қатар геномика, транскриптомика, протеомика, метаболомика және мульти-омика деректерін интерпретациялауға бағытталған. Жүйелік биологияға кіріспе. Жүйелік биология мен биотехнологияның байланысы. Жүйелік биологиядағы эксперименттік әдістер, мультиомикалық технологиялар. Жүйелік биология және медициналық биотехнология. Жүйелік биология және жұқпалы аурулар. Курс сонымен қатар геномика, транскриптомика, протеомика, метаболомика және мультиомика деректерін интерпретациялауға бағытталған. Геномика, транскриптомика, протеомика, метаболомика салаларындағы үлкен деректерді өңдеу үшін жасанды интеллект әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Биологиядағы ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу кезінде жасанды интеллект технологияларын пайдалану. Биология саласындағы проблема туралы өзіндік түсінік қалыптастыру, гипотеза жасау. Академиялық мәтіннің негізгі жанрларының ерекшелігі: ғылыми, ақпараттық, кәсіби бағытталған. Биологиялық ғылымдар саласындағы ғылыми қызметтің ерекшеліктерін ескере отырып, академиялық және іскери дискурстың қиылысу параметрлері, академиялық білімді жобалау және вербалдандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық эволюция және биотехнология

    «Биологиялық эволюция және биотехнология» курсы болашақ зерттеушілер мен оқытушылардың ғылыми дүниетанымы мен заманауи биологиялық және химиялық ойлауын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Курстың мақсаты: докторанттарды эволюциялық теорияның негіздерімен және механизмдерімен, эволюциялық принциптерді қолданатын жаңа биотехнологиялармен және оларды ғылым мен медицинада қолданудың практикалық аспектілерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасушалық және тіндік биотехнологиялар

    Курс ауылшаруашылық маңызы бар ағзалардың өнімділігін арттыру үшін де, адамның бірқатар ауруларының генетикалық негіздерін ашу және оларды емдеудің заманауи әдістерін әзірлеу үшін де жасушалық және тіндік технологияларды кеңінен қолдануға бағытталған. Бағдарлама арнайы ғылыми білімнің жоғары деңгейін, әлемдік ғылымның заманауи жетістіктері саласындағы кең көзқарасты, экспериментатор ретіндегі жоғары шеберлікті, ғылыми ойдың өзіндік ерекшелігін қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Иммунобиотехнология

    Иммунобиотехнологияның қазіргі жағдайы және болашағы. Иммунобиотехнология шикізаты, оны өңдеу жолдары және оған қойылатын талаптар. Иммунотропты препараттарды алудың негізгі биотехнологиялық принциптері: иммундау, иммундық жүйенің мүшелері мен жасушаларын оқшаулау, жасушаны өсіру және бактериялық массаны кеңейту, жасуша суспензияларын дайындау, жасушаларды бөлу, жасуша ыдырауы, гибридомалық технологиялар, наноқұрылымдау. Иммуноглобулиндерді бөлу және талдау. Поликлондық және моноклональды антиденелер: қолдану аясын алу. Гибридомалық технологиялар. Бактериялардың ақуыз және липополисахарид антигендерін алу. Диагностикалық антиденелерді алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеу ұғымдардың әдіс, әдістеме және зерттеу әдіснамасы. Жүргізуге жіктелуін зерттеу әдістері: жалпы, жалпы ғылыми және арнайы әдістері; теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістері. Талдай білу, алынған мәліметтерді синтездеу, алынған нәтижелерді талдау жүргізуге ұқсастығын о сходстве екі затты қандай да бір белгісі кезде белгіленген, олардың ұқсастықтары басқа белгілері және модельдеу объектісі арқылы үлгілерін көшіре отырып, алған білімін түпнұсқасы. Әр түрлі химиялық зерттеулерден алынған деректерді талдап, өңдеп, ресурстарды жасанды интеллект құралдары арқылы оңтайландыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мақсатты геномды модификациялау технологиялары

    «Мақсатты геномды модификациялау технологиялары» пәнін меңгеру мақсаты өсімдіктердің геномдық редакциясы саласындағы білімдерді, сондай-ақ осы ғылым саласындағы жетістіктерді дамыту болып табылады. Геномды редакциялау әдістерінің эволюциясы. Әдістері, жалпы принципі. Мырыш саусақтары. Мегануклеазалар. TALENs (транскрипция активатор тәрізді эффекторлық нуклеазалар) технологиясы. CRISPCas9. Жүйенің жеке элементтерін тәжірибеде қолдану. Өсімдіктердің бағытталған модификациясы. Жануарлардың бағытталған модификациясы. Бактериялардың мақсатты модификациясы. Гендік инженерия геномды өңдеудің негізі ретінде. Өсімдіктер биологиясының ерекшеліктері. Өсімдік геномын өңдеу компоненттерін жеткізу әдістері: агробактериялық трансформация, вирустық трансформация, бомбалау. Өсімдік геномын редакциялауды қолдану мысалдары. Өсімдіктердің геномын редакциялау және жобалары саласында жұмыс істейтін қазақстандық зертханалар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Студентке бағдарланған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, оқу сабақтарын (дәрістерден басқа) ұйымдастыру және өткізу;білім, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуге; цифрлық технологияларды пайдалана отырып, бакалавриат студенттерімен кері байланыс орнату. Ғылыми-зерттеу және практикалық тапсырмаларды шешу, жаңа идеяларды қалыптастыру, жаратылыстану және арнайы пәндерді оқудан алған білімдерін биотехнология саласындағы ғылыми-зерттеу және қолдану мәселелерін шешу үшін пайдалану, әртүрлі теориялар мен тұжырымдамаларды талдау және сыни бағалау әдістерін қолдану, терең жүйені көрсету, биотехнология саласындағы және ғылымның сабақтас салаларындағы заманауи зерттеулерде, өндірісте, басқаруда маңызды мәселелерді шешу, пәндік саланың ерекшеліктеріне байланысты есептерді шешу үшін интеллектуалды жасанды интеллект құралдарын пайдалана алады.
  • Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды, оның ішінде пәнаралық, халықаралық (зерттеу нәтижелерін кейіннен коммерцияландыра отырып) орындауға басшылық жасау және/немесе қатысу; зерттеу нәтижелерін практикалық іске асыру үшін ішкі және сыртқы ғылыми мектептермен / орталықтармен ынтымақтастық орнату, агроөнеркәсіптік кешен, биомедицина, биоинформатика, экология, нанотехнология және тамақ өнеркәсібіндегі өзекті мәселелерді шешу үшін жаңа технологиялар мен инновациялық өнімдерді жасау бойынша түпнұсқа идеяларды қалыптастыру.
  • Жоғары және жоғары оқу орнынан кейiнгi бiлiм беру бағдарламалары бойынша оқу сабақтарының барлық түрлерiн жоспарлау және өткiзу кезiнде пән саласындағы психологиялық-педагогикалық бiлiмдер мен бiлiмдердiң интеграциясын қамтамасыз ету; еңбек нарығының сұранысына сәйкес жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің, оның ішінде инновациялық білім беру бағдарламаларын іске асыруға ғылыми зерттеу әдістемесін, өзінің кәсіби қызметінде қолданылатын негізгі қолданыстағы әдістер мен тәсілдерді білу; ғылыми-зерттеу қызметін ағымдағы және перспективалық жоспарлауды жүзеге асыру; зерттеу мақсаттары мен міндеттерін қою, зерттеуді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу; зерттеу қызметінің негізгі мәселелерін сипаттау және шешу үшін математикалық аппаратты пайдалану.
  • Оқу процесінде ғылыми-әдістемелік өнімдерді әзірлеу және қолдану, микробтардың, жануарлардың және өсімдіктердің жасушаларының өсу процестерінің мәселелерін шешу әдістері мен құралдарын таңдау және олардың модификациясы және биотехнология объектілері ретінде тірі жүйелер мен олардың компоненттерін жобалау. Қолдан ұрықтандыру саласындағы озық отандық және шетелдік тәжірибені зерделеуді ұйымдастыру, ұйым ішінде және одан тыс инновациялық қызмет туралы ақпаратты жинауды, өңдеуді және талдауды жүзеге асыру, ғылыми қызметтің нысаналы бағыттары мен коммуникациялық практикадағы трендтерді айқындай білу
  • ЖЖОКБҰ білім алушыларымен, әріптестерімен және қызметкерлерімен оңтайлы коммуникациялар құру, ақпараттық іздестіру және зияткерлік қызмет нәтижелерін құқықтық қорғауды жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын көрсету; кәсіби қызмет мәселелерін шешу үшін мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз ету, деректер қорын пайдалана білу, белгілі бағдарламалық өнімдерді, жасанды интеллект элементтерін бейімдеу, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін баяндау, тезистер, ғылыми жарияланымдар және рейтингтік жарияланымдардағы баяндамаларды, ғылыми зерттеулерді гранттық қолдауға өтінімдер түрінде ұсынуға; халықаралық ғылыми форумдарда, конференцияларда және семинарларда, оның ішінде шет тілінде ғылыми қоғамдастықта өз көзқарасын негіздеу және қорғау.
Top