Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01601 Тарих в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән ғылыми тарихи зерттеу әдістері туралы шындықты тану көзқарасын және гуманитарлық білімді қалыптастырады. Курс білім алушылардың ғылыми-зерттеу және әдістемелік қызметтің негізгі ережелерін, қағидаттары мен заңдылықтарын меңгеруін, ғылыми жұмысты ұйымдастыру кезінде ресурстарды тиімді пайдалануды, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру, жаңа зерттеу парадигмаларын практикада қолдану, оларды зерттеу процесіне енгізу біліктері мен дағдыларын қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Курсты оқу білім алушылардың академиялық сауаттылық деңгейін арттыруға, академиялық мәтіндерді құрастырудың қазақстандық және халықаралық нормаларын меңгеруге, тарихи мәселелер бойынша ғылыми-зерттеу және сыни жұмыстарды жазудың қағидалары мен тәсілдерімен танысуға бағытталған. Пән академиялық жазу техникасына талдау жасауды, проблемалық-бағдарланған зерттеу жұмыстарын, ғылыми шолуларды, жүргізілетін ғылыми зерттеулердің тақырыбы бойынша аннотацияларды жазу дағдыларын кәсіби тарихи қоғамдастықтың жалпы қабылдаған нормаларын ескере отырып, дамытуды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отандық тарихтың іргелі мәселелері

    Пән отандық тарихтың іргелі теориялық және әдіснамалық мәселелерін, Қазақстан тарихының деректану мен тарихнамасының негізгі мәселелерін, саяси, экономикалық, әлеуметтік-мәдени даму ерекшеліктерін, қазақстандық және шетелдік ғалымдардың түрлі деректері мен зерттеулерін талдау негізінде мемлекеттіліктің қалыптасу және кезеңделу проблемаларын зерттеуге бағытталған. Осы курс шеңберінде Қазіргі кезеңдегі Қазақстан тарихының негізгі мәселерінің тұжырымдамалық қайта ойластыру проблемалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан білім беру процесіндегі цифрлік технологиялар

    Пән білім беру кеңістігіндегі цифрлық технологиялар ұғымын, мәнін, функцияларын, оларды қашықтықтан оқытудың білім беру қызметінде пайдаланудың артықшылықтары мен мүмкіндіктерін; цифрлық құралдармен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістерін; білім беруді цифрландырудың қазіргі заманғы үрдістерін; цифрлық құралдарды пайдалану қағидаттарын, білім беру қызметінде цифрлық технологияларды пайдалану сапасын бағалау өлшемшарттарын қарастырады. Білім алушылардың теориялық білім алуын, цифрлық технологиялармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі тарихнамадағы өркениеттік теория

    Пән өркениеттік идеялар эволюциясының мәні мен кезеңдерін, өркениеттер теориясының әртүрлі формаларын зерттеуге, өркениеттік тәсіл принциптерін, оның күшті және әлсіз жақтарын, әлемнің көпполярлығы туралы тұжырымдаманы талдауға бағытталған. Курс әлемдік өркениеттер тарихының негізгі категориялық аппаратын, оның кезеңделуін, өркениеттердің негізгі тарихи түрлерін және әртүрлі мәдениеттердің ерекшеліктерін, өркениеттердің өмір сүру принципін, әлемдік өркениет процесінің даму бағыттарын зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдегі шет елдер тарихнамасының негізгі мәселесі

    Курс ғылыми әдебиеттерді тарихнамалық талдаудың теориялық негіздері, тарихи әдебиеттерді талдай білу туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу аясында әлем тарихының түрлі кезеңдеріндегі өзекті мәселелер, шетел тарихнамасындағы бағыттар мен мектептердің қалыптасуы мен дамуы, шетел тарихшыларының теориялық-әдіснамалық көзқарастары, өткен және қазіргі заманның тарихи тұжырымдамаларының мәні мен мазмұны, тарих ғылымының әдіснамасын дамытудың негізгі бағыттары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару үдерісі және білім беру жүйесіндегі басқаруды шешу жолдары

    Пән білім берудің жоғары сапасына қол жеткізу үшін білім беру саласындағы оқу процесін басқаруды ұйымдастыру қағидаттарын, факторларын, шарттарын, технологияларын зерделеуге бағытталған. Курс шеңберінде білім беру ұйымының ерекшелігін, жіктелуін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың негізгі қағидаттарын, басқарушылық шешімді жүзеге асыру процесін ақпараттық және коммуникативтік қолдауды іске асырудың негізгі әдістерін ескере отырып, басқарушылық шешімдерді қабылдау процесінің ерекшеліктері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем тарихының іргелі мәселелеріне жаңаша көзқарас

    Курс әлемдік тарихтың іргелі мәселелеріне жаңа көзқарастарды қарастырады, әлемдік тарихтың кезеңделуі, модернизация теориясы және постиндустриалды қоғам, Батыс пен Шығыс елдерінің қазіргі заманғы қоғамдық-саяси даму мәселелері, қазіргі заманғы пәнаралық зерттеулер тұрғысынан қазіргі тарихи танымның жалпы ерекшеліктерін талдайды. Әлем тарихының іргелі мәселелерін білу батыс және шығыс қоғамдарының қазіргі жағдайы мен одан әрі даму перспективаларын түсіну үшін қажетті алғышарт болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орнында тарихты оқытудың жаңа технологиялық және әдістемелік мәселелері

    Пән тарихты оқытудағы жаңа технологиялар мәселелерін, қазіргі білім беру кеңістігінде болып жатқан инновациялық процестердің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курс білім алушылардың тарихи пәндерді оқыту әдістемесі саласында білім алуына, әдістемелік технологиялардың тиімділігін және ерекшелігін айқындау, инновациялық әдістемелік технологияларды әзірлеу біліктерін қалыптастыруға бағытталған. Пән теориялық біліммен қатар білім алушылармен оқытушылық қызмет пен әдістемелік жұмыстың практикалық дағдыларын алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Гуманитарлық ғылымның өзекті методологиялық проблемаларын білетіндігін көрсету.
  • Кәсіби қоғамдастықпен және білім беру жүйесіндегі барлық мүдделі тараптармен қарым-қатынасты жүзеге асыру.
  • Теориялық және практикалық білімді білім беру және басқару саласында қолдана білу.
  • Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау және ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
  • Ғылыми-зерттеу, эксперименталды-зерттеу қызметтерін жоспарлау және іске асыру .
  • Тарихи зерттеулерді ғылыми практикада іске асыру барысында қазіргі ғылыми әдіс-тәсілдерді қолдану.
  • Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қазіргі заманғы пәнаралық байланыстар негізінде қорытындылау және сараптау қабілеттілігін іске асыру.
  • Мамандарды жоғары оқу орнынан кейінгі даярлау деңгейінде оқыту процесінде дүниежүзілік және отандық тарихтың іргелі мәселелері туралы білімді қолдану.
  • Оқу-әдістемелік жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру және әдістемелік құзыреттілікті дамыту.
  • Студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу.
Top