Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01708 Орыс тілінде оқытатын және оқытпайтын мактептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамның заманауи талаптарына сәйкес келетін кәсіби құзыреттіліктерге ие және өзінің біліктілік сипаттамаларына сәйкес әртүрлі білім беру ұйымдарында кәсіби білімін қолдана алатын жаңа буын орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Филологиялық мамандыққа кіріспе
Орыс тілінің практикалық курсы
Қазіргі орыс тілнің фонетикасы
Педагогика
Қазіргі орыс тілнің ауызша және жазбаша
-
2 Оқу жылы
Лексикалық семантика
Орыс халық ауыз әдебиеті
XI-XVIII ғғ. орыс әдебиетінің тарихы
Қазіргі орыс лексикологиясы және фразеологиясы
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы
Орыс тіліндегі шығармашылық
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Шоқантану
Ғылыми зерттеу негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Дүниежүзі әдебиетінің тарихы
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
Құқық негіздері
Антикалық дәуірден бастап 19 ғасырға дейінгі шетел әдебиетінің тарихы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
Экология және тұрақты даму
-
3 Оқу жылы
19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
Қазіргі әлем әдебиетінің өзекті мәселелері
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Синтаксис қыин мәселері
Орыс тілінде оқытатын және оқытпайтын мектептердегі әдебиетін оқыту әдістемесі
XX ғ. шетел әдебиетінің тарихы
Орыс тілінде оқытатын және оқытпайтын мектептердегі орыс тілін оқыту әдістемесі
Лексикографияның өзекті мәселелері
20 ғ. ,басындағы орыс әдебиетінің тарихы
Мәтінді филологиялық талдау
Орыс тілінің тарихи грамматикасы
Орыс әдеби тілінің тарихы
Инклюзивті білім беру
XI-XXI ғ. орыс тілінің тарихы
Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар
Тіл мәдениеті
-
4 Оқу жылы
Стилистика және шешендік өнер негіздері
Орыс әдебиетінің ХХ – ХХІ ғ. тарихы
Қазіргі заманғы лингвистика басым бағыттары
Әдебиет теориясы
Қазіргі қазақ тілінің негіздері
БАҚ тілі және әдеби редакциялау
XX - XXI ғасырдағы орыс әдебиетінің дәстүрі және жаңа шылдығы
Қазіргі заманғы әдебиеттанудың басым бағыттары
Академиялық хат
Қазақ әдебиеті
Қазақ және орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Жалпы тіл білімі
Мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудың жаңа технологиялары
Шығыс әдебиетінің тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, қоғамдық-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасауды білу және түсіну.
- Оқу саласында ғылыми зерттеу әдістерін, жасанды интеллект пен академиялық жазуды қолдану, кәсіби қызметте академиялық адалдық принциптерін ұстану, дене тәрбиесінің практикалық негіздерін білуін көрсету.
- Педагогикалық процестің заңдылықтары, мектеп оқушыларының жасына байла нысты физиологиялық ерекшеліктері және қазіргі заманғы бағалау мен оқыту әдістері туралы білімдерін көрсету. Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, критериалды бағалау технологияла рын, заманауи әдістерді, құралдарды, оқыту формаларын қолдану.
- Критериалды бағалау технологиясын (ОТ, БЖБ, ТЖБ) және ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерге арнайы оқыту әдістерін тәжірибеде қолдану; педагогикалық менеджмент саласындағы білімдерін көрсету, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру үшін іскерліктер мен дағдыларды қолдану.
- Білім беруді басқарушы ретінде мектептегі оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды білуді көрсету негізінде педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық шаралар мен көрсеткіштер жүйесін әзірлеу, білім беру ұйымы қызметінің тиімділігін болжау және т.б.).
- Тіл білімі мен әдебиеттану ғылымының теориялық тұжырымдамаларының негіздерін қолдану; тіл мен әдебиетті кезеңге бөлудің негізгі кезеңдерін, жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес жалпы білім беретін мектептің мектеп бағдарламасына енгізілген тараулардың мазмұнын сипаттайды.
- Орыс тілінің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын меңгеруін көрсету; сөз, сөйлем, мәтіндау талдау жүргізу, инновациялық технологияларды пайдалана отырып зерттеу нәтижелерін талдау және бағалау; орыс тілінде ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі типтерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру;жүйелі ғылыми ойлау мәдениетінің , креативті ғылыми, инновациялық және білім беру іс-әрекетінің дағдыларына ие болу.
- Сөз өнері ретінде әдебиетке тән қасиеттерді дамыту, әдеби терминологияны қолдану, әртүрлі жанрдағы көркем мәтіндерді талдау, материалды жалпылау, салыстыру.