• Білім беру бағдарламасының мақсаты Digital Marketing білім беру бағдарламасының мақсаты-жаһандық және мәдениетаралық контекстті ескере отырып, Цифрлық маркетингтің тиімді стратегияларын әзірлеуге және іске асыруға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау. Бағдарлама брендтерді ілгерілету, маркетингтік науқандарды басқару және халықаралық онлайн ортада коммуникацияларды оңтайландыру үшін заманауи digital құралдарын, аналитикалық платформаларды және инновациялық технологияларды пайдалануға бағытталған
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Экономика негіздері

    Нарықтық экономиканың қызмет ету тетіктері мен негізгі ұғымдары қарастырылады: ресурстардың шектеулілігі, баламалы шығындар, экономикалық агенттер, тұтынушылар мен өндірушілердің мінез-құлқы, сондай-ақ ресурстарды бөлу үдерісіндегі баға мен бәсекенің рөлі. Қазіргі экономиканың ерекшеліктері, соның ішінде онлайн сауда, платформалық бизнес-модельдер және сандық тауарлар зерттеледі. Сандық ортада бизнестің және маркетингтің экономикалық негіздерін түсіну үшін қажетті ұғымдық аппарат енгізіледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Менеджмент

    Пән ұйымдар мен бизнес-процестерді басқару саласында білім қалыптастыруға бағытталған. Менеджменттің негізгі функциялары қарастырылады: стратегиялық және жедел жоспарлау, ұйымдастырушылық құрылымдарды құру, персоналды басқару, басқарушылық шешімдер қабылдау, мотивация және бақылау. Сондай-ақ, көшбасшылықтың қағидаттары мен заманауи тәсілдері, командада өзара әрекеттесу құралдары және өзгермелі сыртқы орта жағдайында кәсіпорын жұмысының тиімділігін арттыру жолдары зерттеледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару теориясы

    Пән басқару ойының эволюциясын бейнелейтін негізгі тұжырымдамалар, үлгілер мен басқару қағидаттарын зерделеуге арналған. Басқаруды ұйымдастыруға қатысты классикалық, мінез-құлықтық, жүйелік, жағдаяттық және стратегиялық тәсілдер қарастырылады.<br /> Ұйымдық құрылым, шешім қабылдау үдерістері, мотивация тетіктері, көшбасшылықтың рөлі, коммуникация және бақылау мәселелеріне ерекше назар аударылады. Әртүрлі жағдайлар мен контексттерде басқарушылық шешімдердің практикалық мысалдары талданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржыға кіріспе

    Пән қаржының бизнес пен қоғамда ақша ресурстарының қозғалысы мен бөлінуін қамтамасыз ететін экономикалық қатынастар жүйесі ретіндегі тұтас түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Қаржы ағындары ұғымы, қаржы жүйесінің құрылымы, қаржы тетігінің элементтері және қаржы институттарының жұмыс істеу қағидаттары зерттеледі. Сондай-ақ, сандық экономика жағдайында жобаларды қаржыландырудың ерекшеліктері мен электрондық төлем жүйелерінің дамуын қамтитын қаржы саласындағы қазіргі үрдістер қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән зияткерлік міндеттерді автоматтандыруға арналған технологияларды әзірлейтін сала ретінде жасанды интеллект туралы базалық түсінік қалыптастыруға бағытталған. Машиналық оқыту, зияткерлік алгоритмдер, деректерді өңдеу және бейімделетін жүйелер сияқты негізгі ұғымдар мен әдістер қарастырылады. Жасанды интеллектіні экономикада, бизнесте, білім беру мен сандық ортада қолданудың негізгі бағыттары зерттеледі. Процестерді автоматтандыру мен шешім қабылдау үдерісінде ЖИ-ті қолданудың тәжірибелік мысалдарына ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Маркетинг

    Пән нарықты зерттеу мен тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған маркетингтің негізгі қағидаттары мен әдістерін қамтиды. Маркетингтік қызметтің негізгі элементтері қарастырылады: нарықтық ортаны және тұтынушылардың мінез-құлқын талдау, маркетингтік стратегияларды әзірлеу, өнімді, бағаны, тарату арналары мен коммуникацияны басқару (маркетингтік кешен). Нарықты сегменттеуге, позициялауға, сондай-ақ маркетингтік зерттеулер мен талдаудың негіздеріне қатысты тәсілдер зерделенеді. Курста сандық технологиялар жағдайындағы маркетингтегі заманауи үрдістер мен тұтынушылық мінез-құлықтағы өзгерістер де қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микро-макроэкономика

    Экономиканың жеке нарықтар мен ұлттық шаруашылық деңгейінде жұмыс істеуінің экономикалық заңдылықтары мен тетіктері қарастырылады. Микроэкономика шеңберінде нарықтық құрылымдар, фирмалар мен тұтынушылардың мінез-құлық үлгілері, баға үйлестіруі мен бәсекелестік тетіктері зерттеледі. Макроэкономикада – жалпы ішкі өнім, инфляция, жұмыспен қамту, мемлекеттік экономикалық саясат және оның құралдары қарастырылады. Экономиканың сандық технологиялар жағдайында және онлайн-нарықтарда дамуының ерекшеліктері ескеріледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі бизнес-коммуникациялары

    Пән қазіргі кәсіби орта жағдайында тиімді іскерлік коммуникацияның негіздеріне арналған. Коммуникацияның әртүрлі түрлері қарастырылады – жазбаша, ауызша және вербальды емес, сондай-ақ іскерлік хат алмасу, көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер жүргізу, командада жұмыс істеу және жанжалдарды басқару сияқты аспектілер зерделенеді. Электрондық пошта, мессенджерлер, бейнеконференциялар мен әлеуметтік желілерді қоса алғанда, заманауи коммуникация құралдары зерттеледі. Коммуникацияны мақсатты аудитория мен бизнес-контекске бейімдеуге, сондай-ақ коммуникациялық стратегиялардың тиімділігін бағалауға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер

    «Маркетингтік зерттеулер» пәні студенттерді маркетинг саласындағы зерттеулер жүргізу үшін қажетті білімдермен және дағдылармен қамтамасыз етуге бағытталған. Курс аясында нарық, тұтынушылар, бәсекелестер және сыртқы орта элементтері туралы ақпарат жинау мен талдаудың әдістері қарастырылады. Студенттер деректерді сандық және сапалық талдау әдістерін, сондай-ақ нарық сегментациясы, болжау және маркетинг стратегияларының тиімділігін бағалау әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Карьера дизайны

    Жеке мақсаттар, құзыреттер және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, жеке білім беру және кәсіби траекторияны құруға арналған тәсілдер қарастырылады. Мансапты жоспарлаудың заманауи құралдары, өз-өзіңді таныстыру әдістері, түйіндеме дайындау және сұхбаттан өту тәсілдері зерделенеді. Сандық экономика мен кәсіби ортаның трансформациясы жағдайында икемді дағдыларды дамытуға, кәсіби бағдарға және мансаптық өсу мүмкіндіктеріне ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп қағидалары

    Пән бухгалтерлік есеп жүйесі туралы қаржылық ақпарат көзі ретіндегі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Шаруашылық операцияларды тіркеудің негізгі қағидаттары, активтер мен міндеттемелерді жіктеу және бағалау ережелері, сондай-ақ бухгалтерлік (қаржылық) есептілікті қалыптастыру кезеңдері қарастырылады. Есеп процесінің негізгі элементтері зерттеледі. Ерекше назар шаруашылық қызмет негізінде жасалатын және бизнестің әртүрлі салаларында талдау мен басқарушылық шешімдер қабылдау үшін пайдаланылатын есептіліктің қалыптасуына аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетинг стратегиялары

    «Сандық маркетинг стратегиялары» пәні студенттерді сандық маркетинг негіздерімен, негізгі құралдармен және жылжыту арналарымен таныстырады. Курс барысында брендтің онлайн-платформалардағы қатысуын дамыту стратегияларының принциптері, мақсатты аудитория мен сандық коммуникацияларды талдау қарастырылады. Студенттер кешенді маркетинг стратегияларын құруды және оларды бизнестің жалпы моделіне интеграциялауды үйренеді, бұл келешекте қолданбалы пәндерді тереңірек зерттеуге негіз болады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистика

    Пән деректерді жинау, талдау және түсіндірудің негізгі әдістерімен таныстырады. Сипаттамалық және ықтималдықтық статистиканың негізгі ұғымдары, ықтималдық теориясы, кездейсоқ шамалардың таралулары, деректерді визуализациялау әдістері және базалық статистикалық тесттер қарастырылады. Материал статистикалық тәсілдердің экономика, маркетинг және сандық талдау сияқты түрлі салаларда қолданылуын қамтиды. Ерекше назар статистикалық нәтижелерді түсіндіруге және ақпараттық орта жағдайында шешімдерді негіздеу үшін деректерді пайдалануға аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Құқықтың салаларын, құқықтық нормаларды, құқық көздерін, жеке тұлғаның құқықтық мәртебесін және кәсіпкерлік саласындағы құқықтық реттеудің негіздерін қоса алғанда, құқықтың іргелі ұғымдары мен институттары қарастырылады. Заңдылық, құқықтық тәртіп, жауапкершілік және адам құқықтарын сақтау қағидаттары зерделенеді. Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды қалыптастыру, сондай-ақ қоғамдық және корпоративтік ортада сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық және этикалық аспектілеріне назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер әдістері

    Ғылыми зерттеудің теориялық және қолданбалы негіздері қарастырылады: тақырыпты таңдау, мақсат пен міндеттерді белгілеу, болжамдарды тұжырымдау, әдістерді таңдау және әдістемені негіздеу. Ғылыми үдерістің кезеңдері, эмпирикалық және теориялық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізу қағидаттары, нәтижелерді талдау және түсіндіру әдістері зерделенеді. Ғылыми жұмыстарды рәсімдеу ережелеріне, академиялық адалдық талаптарына және ақпарат пен деректермен жұмыс істеу кезінде сандық құралдарды пайдалануға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық талдау және интеграция құралдары

    «Сандық талдау және интеграция құралдары» пәні студенттерге сандық маркетингте деректерді талдау және интеграциялау үшін қолданылатын құралдарды үйретуге бағытталған. Курс пайдаланушылардың әрекеттері туралы деректер жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ онлайн-кампаниялардың тиімділігін бақылау үшін аналитикалық жүйелерді қолдануды қамтиды. Студенттер веб-талдау құралдарымен жұмыс істеуді, деректерді әртүрлі платформалар арасында интеграциялауды, сондай-ақ басқару шешімдерін қабылдау үшін үлкен деректерді өңдеу мен визуализациялау негіздерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • BIA жүйесі және бизнес талдау

    BIA (Business Intelligence Applications) жүйесі және бизнес талдау пәні студенттерге басқарушылық шешім қабылдауды қолдау мақсатында бизнес деректерін жинау, өңдеу, талдау және визуализациялау үшін қазіргі заманғы BI құралдарымен жұмыс істеудің негізгі білімдері мен тәжірибелік дағдыларын береді. Пән аясында студенттер Power BI, Tableau, Qlik Sense және Google Data Studio сияқты жүйелердің функционалдық ерекшеліктері мен қолданылуын үйренеді. Назар сонымен қатар деректерді біріктіру, модельдер құру, интерактивті есептер мен бақылау тақталарын жасау, сондай-ақ аналитикалық нәтижелерді талдауға аударылады. Пән түрлі салаларда BI жүйелерін тиімді қолдану үшін қажетті әмбебап құзыреттерді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингке арналған веб-технологиялар негіздері

    «Маркетингке арналған веб-технологиялар негіздері» пәні digital-маркетингте қолданылатын негізгі веб-технологияларды зерттеуге бағытталған. Курс веб-сайттармен жұмыс істеу, тиімді мақсатты беттерді (landing pages) жасау, Google Analytics сияқты аналитикалық құралдарды енгізу, сондай-ақ іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO) және контексттік жарнама (SEM) негіздерін қамтиды. Студенттер веб-технологияларды клиенттермен өзара әрекеттесуді жақсарту, іздеу жүйелерінде көрінуді арттыру және конверсияны жоғарылату үшін қалай қолдануға болатынын үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық және тұрақты даму

    Жеке және корпоративтік қаржының негіздері, қаржылық мінез-құлықтың ұтымды қағидаттары, кірістер мен шығыстарды жоспарлау, жинақтау, инвестициялау және қаржылық тәуекелдерден қорғану мәселелері қарастырылады. Тұрақты дамудың негізгі аспектілері: экономикалық, әлеуметтік және экологиялық құрамдас бөліктер, сондай-ақ олардың жауапты тұтыну мен бизнес жүргізуді қалыптастырудағы рөлі зерделенеді. Қаржылық шешімдердің жеке адамдар мен бүкіл қоғамның тұрақтылығы мен әл-ауқатына әсеріне ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Қоғам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттестігінің негіздері, тұрақты даму қағидаттары, табиғатты қорғау және ресурстарды ұтымды пайдалану мәселелері қарастырылады. Қазіргі заманғы экологиялық проблемалар, ластану көздері, сондай-ақ қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік және құқықтық негіздері зерделенеді. Тіршілік қауіпсіздігі аясында тәуекел факторлары, төтенше жағдайларда адамды қорғау әдістері, еңбекті қорғаудың негіздері және кәсіби қызметте экологиялық әрі техногендік қауіпсіздікті қамтамасыз ету мәселелері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Визуалды контентке кіріспе

    «Визуалды контентке кіріспе» пәні студенттерге цифрлық маркетингтегі көрнекі контенттің рөлі туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында визуалды безендірудің маңызы, контенттің негізгі түрлері (кескіндер, видео, инфографика) және визуалды коммуникация принциптері қарастырылады. Студенттер визуалды контенттің брендті ілгерілету, аудиторияны тарту және маркетингтік хабарламаларды жеткізудегі маңызымен танысады. Бұл пән графикалық және мультимедиялық дизайн құралдарын тереңдетіп оқуға негіз болады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логистика және маркетингтегі дистрибуция

    «Логистика және маркетингтегі дистрибуция» пәні тауарларды өндірушіден тұтынушыға жеткізу процесін және осы процеске әсер ететін логистикалық факторларды зерттейді. Студенттер тауар қозғалысы, қоймалау, тасымалдау, дистрибуция арналарын басқару және тиімді жеткізу жүйелерін құруды үйренеді. Курс барысында логистикалық жоспарлау, таратылым арналарының тиімділігі, дистрибуция стратегиялары, сондай-ақ тұтынушыларға қызмет көрсету сапасын арттыру мәселелері қарастырылады. Пән студенттерге маркетингтік стратегияларды жүзеге асыру барысында логистиканың маңыздылығын түсінуге және тиімді дистрибуция жүйелерін құру дағдыларын дамытуға көмектеседі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік желідегі маркетинг

    «Әлеуметтік желідегі маркетинг» пәні әлеуметтік медиа платформаларын қолдана отырып, өнімдер мен қызметтерді жылжыту стратегияларын зерделейді. Студенттер әлеуметтік желілердің ерекшеліктері, мақсатты аудиторияны анықтау, контент жасау және әлеуметтік медиа арқылы брендті қалыптастыру жолдарын үйренеді. Курс барысында жарнама және маркетингтің әлеуметтік желілердегі құралдары, сондай-ақ аналитика мен статистиканы пайдалану арқылы науқандарды бағалау мен оңтайландыру мәселелері қарастырылады. Студенттер әлеуметтік медиа маркетингтің заманауи трендтері мен этикасына да назар аударады. Пән әлеуметтік медиа арқылы тиімді маркетингтік стратегияларды жасау дағдыларын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салықтар және салық салу

    Салық жүйесін құру қағидаттары мен салықтық қатынастарды реттеу тәртібі қарастырылады. Негізгі салық түрлері — тікелей және жанама салықтар, салық салу объектілері мен базалары, есептеу әдістері және заңды және жеке тұлғалардың салық міндеттемелерін орындау тәртібі зерттеледі. Кірістерге, пайдаға, мүлікке салынатын салықтар мәселелері, сондай-ақ қолданыстағы заңнама аясындағы салықтық жоспарлау және салық тәуекелдерін азайту негіздері қамтылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Онлайн сату және электрондық коммерция

    Онлайн сату және электрондық коммерция пәні интернет арқылы тауарлар мен қызметтерді сату және сатып алу процесін зерттейді. Студенттер онлайн сауданың ерекшеліктері, электрондық төлем жүйелері, электронды маркетинг және клиенттермен байланыс орнату әдістері сияқты аспектілермен танысады. Курс барысында интернет-дүкендерді құру, онлайн жарнама, логистика және тұтынушының сатып алу тәжірибесін жақсарту жолдары қарастырылады. Сонымен қатар, электрондық коммерцияның құқықтық және қауіпсіздік мәселелері, сондай-ақ инновациялық трендтер мен болашақ даму бағыттары зерттеледі. Пән студенттерге онлайн сату саласындағы заманауи әдістер мен құралдарды қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетингтегі UX/UI-дизайн

    «Сандық маркетингтегі UX/UI-дизайн» пәні қолданушы интерфейсі (UI) мен қолданушы тәжірибесін (UX) жобалаудың негізгі қағидаларын меңгеруге бағытталған. Студенттер дизайнның пайдаланушы мінез-құлқына қалай әсер ететінін, веб-сайттар мен мобильді қосымшалар үшін ыңғайлы интерфейстер құру принциптерін, сондай-ақ визуалды және функционалдық оңтайландыру арқылы тартылымдылық пен конверсияны арттыру әдістерін зерттейді. Навигация логикасына, бет құрылымына, прототип жасау мен адаптивті дизайнға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • SMM стратегиялары және контент-жоспарлау

    «SMM стратегиялары және контент-жоспарлау» пәні студенттерге әлеуметтік медиа маркетингінің (SMM) стратегияларын жасау және контент-жоспарлау дағдыларын үйретуге бағытталған. Курс аясында студенттер әлеуметтік медиа платформаларындағы аудиторияны талдау, мақсатты контентті әзірлеу және оның тиімділігін бағалау әдістерін үйренеді. Студенттер контент-жоспарлау, креативті кампаниялар ұйымдастыру, жазылымды басқару және посттардың уақытын анықтау бойынша дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Е-бизнестегі Big Data

    «Е-бизнестегі Big Data» пәні үлкен деректердің (Big Data) электрондық бизнесте қолданылуын зерттейді. Студенттер Big Data технологияларының жұмыс принциптері, деректерді жинау, сақтау және өңдеу әдістері, сондай-ақ оларды бизнес шешімдер қабылдауда қолдану тәсілдерімен танысады. Курс барысында деректерді талдау, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу, нарық трендтерін болжау және бизнес-процестерді оңтайландыру үшін Big Data пайдалану әдістері қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графикалық және мультимедиялық дизайн

    «Графикалық және мультимедиялық дизайн» пәні студенттерге қазіргі заманғы графикалық және мультимедиялық технологияларды пайдаланып, визуалды материалдарды жасау бойынша негізгі теориялық білім мен тәжіриьелік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән барысында студенттер Photoshop, Canva, Figma және басқа да фото және видео өңдеу бағдарламаларымен жұмыс істеуді меңгереді. Арнайы назар маркетингтік мақсаттағы дизайн әзірлеуге, әлеуметтік желілер мен жарнамаға арналған визуалды контент жасауға, сондай-ақ визуалды құралдар арқылы тиімді коммуникация принциптеріне аударылады. Пән сандық маркетинг пен визуалды коммуникация саласында кәсіби қызмет көрсетуге қажетті құзыреттерді береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығы

    Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қызметтің құқықтық негіздері қарастырылады. Бизнесті ұйымдастырудың түрлері мен тәсілдері, мемлекеттік тіркеу, лицензиялау, шарттар жасасу және орындау тәртібі, мүліктің құқықтық режимі, кәсіпкерлік субъектілерінің жауапкершілігі зерттеледі. Электрондық коммерцияны нормативтік реттеуге, тұтынушылардың құқықтарын қорғауға, сондай-ақ бизнестің мемлекеттік органдармен құқықтық өзара әрекеттесуіне ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бәсекелестік талдау және стратегиялық жоспарлау

    «Бәсекелестік талдау және стратегиялық жоспарлау» пәні бәсекелестік ортаны талдау әдістерін зерделеуге және бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін стратегиялар әзірлеуге бағытталған. Оқыту барысында студенттер саланы талдауды, бәсекелестерді бағалауды, SWOT талдауды және стратегиялық трендтерді болжауды қоса алғанда, бәсекелестік талдаудың негізгі құралдарын зерделейді. Мақсаттар мен басымдықтарды айқындауды, стратегиялық баламаларды таңдауды және оларға қол жеткізу үшін ұзақ мерзімді мақсаттар мен тактикалық қадамдарды қалыптастыруды қоса алғанда, стратегиялық жоспарларды әзірлеуге ерекше назар аударылады. Пән әдетте практикалық кейстерді, симуляцияларды және нақты уақыттағы компаниялардың стратегияларын талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лидогенерация және веб-талдау құралдары

    «Лидогенерация және веб-талдау құралдары» пәні цифрлық ортада әлеуетті клиенттерді тарту әдістері мен олардың әрекеттерін бағалау тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Студенттер лидогенерация стратегияларын, сату воронкасын және веб-талдау құралдарын (Google Analytics, Яндекс.Метрика және т.б.) аудиторияны бақылау, сегменттеу және конверсияны арттыру үшін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Контент-маркетинг және storytelling

    Контент-маркетинг және storytelling пәні мақсатты аудиторияны тарту және ұстап тұру үшін құнды әрі өзекті контент жасаудың және таратудың стратегияларын зерттеуге бағытталған. Студенттер контент-маркетингтің негізгі қағидаларын, сторителлинг әдістерін, контент форматтарын және оның тиімділігін бағалау тәсілдерін меңгереді. Назар брендпен эмоциялық байланыс орнататын және аудиторияның белсенділігін арттыратын контентті әзірлеуге аударылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Project management

    Бизнес-ортадағы жобаларды басқару қағидаттары мен технологиялары зерделенеді. Жобаның өмірлік циклі кезеңдері, мақсат қою, жоспарлау, ресурстарды бөлу, мерзімдермен, тәуекелдермен және бюджетпен жұмыс істеу әдістері қарастырылады. Жобалық басқару құралдарына, сандық платформаларға және командалық өзара әрекеттесуге назар аударылады. Сандық экономика контексінде маркетинг, IT және креативті индустриялар саласындағы жобаларды іске асырудың ерекшеліктері талданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Онлайн-жарнаманың тиімділігін бағалау

    Онлайн жарнаманың тиімділігін бағалау пәні студенттердің цифрлық ортадағы жарнамалық кампаниялардың нәтижелерін бағалау бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер негізгі метрикаларды (CTR, CPC, CPA, ROI және т.б.), аналитикалық әдістерді, сондай-ақ жарнамалық белсенділікті бақылау және оңтайландыру құралдарын зерттейді. Ерекше көңіл деректерді интерпретациялауға және нәтижелер негізінде шешім қабылдауға бөлінеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік эксперименттер және тестілеу

    Маркетингтік эксперименттер және тестілеу пәні цифрлық ортада маркетингтік шешімдердің тиімділігін тексеру және гипотезаларды бағалау әдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер A/B тестілеу, сплит-тест және эксперименттерді жоспарлау мен талдау тәсілдерін меңгереді. Нәтижелерді дұрыс түсіндіру және деректер негізінде шешім қабылдау дағдыларына баса назар аударылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетинг және талдамалар

    Цифрлық маркетинг және аналитика пәні цифрлық ілгерілету стратегиялары мен онлайн-белсенділіктің тиімділігін талдау әдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер digital-маркетингтің негізгі арналары (әлеуметтік желілер, іздеу жүйесіндегі жылжыту, email-маркетинг және т.б.) бойынша білім алып, аудиторияның мінез-құлқын, конверсияны және кампания тиімділігін бағалау үшін аналитикалық құралдарды қолдануды үйренеді. Курс цифрлық деректер негізінде шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Брендинг және брендті басқару

    Брендинг және брендті басқару пәні бренд құру, дамыту және басқарудың негізгі принциптерін зерттеуге бағытталған. Студенттер брендинг стратегияларын әзірлеу, позициялау әдістерімен, сондай-ақ брендтің репутациясы мен имиджін басқару бойынша танысады. Пәнде тұтынушылардың брендке деген көзқарасын талдау, құнды ұсыныс жасау және қазіргі нарық жағдайында брендті басқаруға арналған стратегиялық тәсілдерге ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық қауіпсіздік және деректерді қорғау

    Сандық ортада қауіпсіздікті қамтамасыз ету, деректерді қорғау және конфиденциалдылықты сақтау негіздерін зерттеуге бағытталған пән. Студенттер қауіпсіздікке төнетін қауіптермен танысады, ақпаратты қорғау әдістерін, интернет-ресурстар мен пайдаланушы деректерін қорғауға арналған құралдарды меңгереді. Деректерді қорғаудың құқықтық аспектілеріне және сандық маркетингте қауіпсіздік стандарттарын сақтауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиажоспарлау және медиастратегиялар

    Медиажоспарлау және медиастратегиялар пәні брендер мен өнімдерді түрлі медиаканалдар арқылы тиімді жылжыту үшін медиаплан мен стратегияларды әзірлеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер медиа-арналарды таңдау, жарнама бюджеттерін жоспарлау және медиапланның тиімділігін талдау принциптерімен танысады. Пәнде мақсатты аудиториялардың ерекшеліктеріне, медиаиндустриядағы трендтерге және сандық нарық жағдайында медиастратегияларды оңтайландыру құралдарына ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компанияның беделі мен имиджін басқару

    Компанияның беделі мен имиджін басқару пәні компанияның қоғам мен тұтынушылар арасындағы имиджін қалыптастыру және қорғауға арналған әдістер мен құралдарды зерттеуге бағытталған. Студенттер репутацияны мониторингтеу, қоғамдық пікірді талдау және дағдарыс пен репутациялық менеджмент әдістерімен танысады. Оқыту барысында имиджді басқаруға арналған стратегиялық тәсілдерге, әлеуметтік желілер мен PR-құралдарын пайдалану арқылы компанияның оң имиджін сақтау мәселелеріне ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық байланыстар және бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі

    «Қоғамдық байланыстар және бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі» пәні компанияның оң имиджін қалыптастырудың принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер PR құралдарымен, қоғамдық қатынастармен және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік (CSR) ұғымымен танысады. Бизнестің қоғаммен өзара әрекеттесуінің этикалық аспектілеріне және клиенттер мен серіктестермен тұрақты, жауапты қарым-қатынастарды қалыптастырудың маңыздылығына ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салалар маркетингі

    Саладағы маркетинг пәні экономиканың әртүрлі салаларында маркетингтік стратегияларды және құралдарды қолданудың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер бөлшек сауда, денсаулық сақтау, қаржы, білім беру және басқа салалардағы маркетинг ерекшеліктерімен танысады. Пәнде салаға тән ерекшеліктерді ескере отырып, маркетингтік тұжырымдамаларды бейімдеу және нарықтың әр түрлі сегменттері үшін тиімді стратегияларды әзірлеуге ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпорынның экономикалық талдауы және қаржылық диагностикасы

    Кәсіпорынның қаржылық жағдайы мен қызмет нәтижелерін бухгалтерлік және басқарушылық есептілік, статистикалық деректер мен басқа да ақпарат көздері негізінде бағалау әдістері зерттеледі. Қаржылық тұрақтылық, төлем қабілеттілігі, іскерлік белсенділік, рентабельдік және ақша ағындары көрсеткіштері қарастырылады. Қызметтің тиімділігіне әсер ететін факторлар талданып, қаржылық тәуекелдер мен ауытқулар анықталады, сондай-ақ проблемаларды диагностикалау мен басқарушылық шешімдерді негіздеу тәсілдері қолданылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетингтегі бизнес-процестер мен басқару

    Сандық маркетингтегі бизнес-процестер мен басқару пәні сандық маркетинг саласындағы бизнес-процестерді ұйымдастыру және басқару принциптерін зерттеуге бағытталған. Студенттер жұмыс процестерін оңтайландыру, жобаларды басқару әдістерін және маркетингтік белсенділіктерді тиімді бақылау мен бағалау құралдарын меңгереді. Автоматтандыру және сандық технологияларды енгізуге ерекше назар аударылады, бұл маркетингтік кампаниялардың нәтижелілігін арттыруға көмектеседі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық науқандарды бақылау және оңтайландыру

    «Сандық науқандарды бақылау және оңтайландыру» пәні сандық ортада жарнамалық науқандарды мониторингтеу, талдау және оңтайландыру дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер онлайн-жарнаманың тиімділігін бағалау әдістерін, сондай-ақ науқандарды нақты уақыт режимінде басқару құралдарын зерттейді. Пәнде аналитикалық деректерді пайдалану арқылы негізделген шешімдер қабылдау және науқанды жүзеге асыру барысында стратегияны түзетуге ерекше назар аударылады, осылайша ең жоғары тиімділік пен рентабельділікке қол жеткізуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кросс-мәдени маркетинг

    Кросс-мәдени маркетинг пәні әртүрлі мәдени топтарға және халықаралық нарықтарға бағытталған маркетингтік стратегиялардың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер жарнамалық кампанияларды, өнімдер мен қызметтерді мәдени айырмашылықтар мен жергілікті дәстүрлерді ескере отырып бейімдеу әдістерін меңгереді. Әр түрлі мәдениеттердегі тұтынушылардың мінез-құлқын талдауға, сондай-ақ халықаралық контексте коммуникация және жылжыту ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Сыртқы ортаның сандық бизнес-стратегияға әсерін бағалау үшін микро және макродеңгейдегі экономикалық үдерістер мен нарық механизмдерін талдап, экономикалық модельдерді қолдану
  • Тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып, сандық жобалардың қаржылық ағындары мен қаржыландыру көздерін бағалап, бюджеттерді қалыптастыру және негізделген қаржылық шешімдер қабылдау
  • Компанияның Digital-қызметін жоспарлау және бақылау барысында шаруашылық операцияларды тіркеу мен қаржылық есептілікті талдау үшін бухгалтерлік есептің негіздерін қолдану
  • Сандық трансформация жағдайында тиімділікті қамтамасыз ету үшін басқару модельдерін, KPI және жобалық әдістерді пайдалана отырып, маркетингтік жобалар мен сандық бизнес-үдерістерді басқару
  • Салықтық реттеу, дербес деректерді қорғау және бизнесті құқықтық сүйемелдеу талаптарын қоса алғанда, сандық маркетинг қызметін заңнама талаптарына сәйкестендіруді қамтамасыз ету
  • Сандық ортада маркетингтік стратегияларды іске асыру барысында әлеуметтік жауапты коммуникацияларды қалыптастырып, КӘЖ, этика және тұрақты даму қағидаттарын қолдану
  • Басқарушылық шешімдерді негіздеу және ауытқуларды анықтау үшін кәсіпорын қызметінің статистикалық және экономикалық талдауын жүргізіп, сандық деректерді интерпретациялау
  • Деректерді жинау, өңдеу, визуализациялау және интерпретациялау, Digital-кампаниялардың тиімділігін бағалау мен маркетингтік қызметті оңтайландыру үшін BI құралдары мен веб-талдау әдістерін қолдану
  • Сандық өнімдерді құру және ілгерілету, конверсияны арттыру және онлайн-сатылымдарды басқару үшін веб-технологияларды, электрондық коммерция жүйелерін және Big Data құралдарын пайдалану
  • Юзабилити және визуалды коммуникация қағидаттарын ескере отырып визуалды контент пен UX/UI-дизайн әзірлеу, бренд қалыптастыру және сандық ортадағы пайдаланушылардың тартылуын арттыру
  • Әлеуметтік желілер мен сандық медиа алаңдарында мақсатты аудиториямен коммуникация орнатып, жоғары тартылымды контент жасап, SMM-стратегиялар мен медиажоспарларды әзірлеу және іске асыру
  • Маркетингтік үдерістерді автоматтандыру, пайдаланушылардың мінез-құлқын талдау және шешімдердің тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллектінің базалық құралдары мен сандық технологияларды қолдану
  • Ғылыми әдіснаманы қолданып, академиялық адалдық пен деректерді өңдеу стандарттарын сақтай отырып, сандық маркетинг саласында қолданбалы зерттеулерді әзірлеу және жүргізу
  • Сандық трендтерді, икемді дағдылар мен еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, Digital Marketing саласындағы кәсіби дамуды жоспарлап, жеке мансаптық траекторияны қалыптастыру
Top