Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08602 Жерді мелиорациялау, баптау және қорғау в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

Пәндер

  • Инженерлік гидрометрия

    Заманауи құрылғылар мен гидрометриялық қондырғылар сипатталған. Суды есепке алудың мемлекеттік жүйесімен байланысты өзен гидрометриясы мен гидрологиясының жаңа аспектілері келтірілген. Су ағынын реттеудің және оның экономикалық тиімділігін анықтаудың әртүрлі нұсқалары көрсетілген. Гидрологиялық желіні метрологиялық қамтамасыз ету бойынша ғылыми, әдістемелік және техникалық шаралар кешені қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сызу және сызу геометриясы

    Проекциялау әдісін және сандық белгілермен проекциялауды үйрену. Нүктенің, түзудің, жазықтықтың және беттің сандық белгілері бар проекциялары. Нүктенің, түзудің, жазықтықтың диаграммасы. Проекцияны түрлендіру әдістері. Беткі сызба. Бетінің ашылуы. Сызбаларды орындаудың жалпы ережелері. Геометриялық конструкциялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сызба геометрияcы және инженерлік графика

    "Сызба геометрияcы және инженерлік графика" пәні сызба геометриясын зерттеуге, техникалық сызбаларды, жобалық құжаттаманы құрастыруға және оқуға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды алуға, сондай-ақ инженерлік кеңістіктік қиялды дамытуға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы математика

    Жоғары математика курсы сызықтық және векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, дифференциалдық теңдеулер, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика бөлімдерін қамтитын математикалық білімнің негізі болып табылады. Математиканың теориялық негіздерін білу және практикалық есептерді шешуде тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру негізгі және кәсіби пәндерді зерделеуге және ғылыми және техникалық облыстарда математикалық әдістерді пайдалануға қажеті болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік механика

    Техникалық механика пәні тағам өндірісіндегі механизмдер мен машиналарды жетілдіру үшін материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің тепе-теңдігі, материалдық нүктенің, қатты дененің және қозғалыстағы механикалық жүйенің кинематикалық және динамикалық сипаттамаларының қасиеттері туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гидрохимия

    Табиғи суларды, суды табиғи еріткіш ретінде, химиялық құрамның қалыптасу шарттарын, табиғи сулардың минералдануын, табиғи сулардың Алекин, Валяшко және т. б. бойынша жіктелуін, су құрамының графикалық бейнесін, табиғи суларда еріген газдарды, биогенді, макро-, микроэлементтерді, органикалық қосылыстарды, карбонат тепе-теңдігін, ластануды, ластану көздерін және табиғи суларды қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химия және су микробиологиясы

    Пәнде химияның негізгі ұғымдары мен заңдары қарастырылады; сонымен қатар табиғи сулардың құрамы және оны анықтаушы факторлар; табиғи сулардың құрамының классификациясы; табиғи сулардың химиялық құрамының қалыптасуының жалпы заңдылықтары; судың метаморфизациялану процестері; табиғи сулардағы органикалық заттардың, биогендік және микроэлементтердің түзілу көздері; табиғи сулардың ластануымен күресу жолдары; табиғи сулардың ластануының негізгі компоненттерін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидрометеорология

    Пән климатты қоршаған ортадағы ең маңызды экологиялық фактор ретінде зерттейді. Атмосфераның тіршілік ортасы ретіндегі экологиялық ерекшеліктері. Экологиялық жағдайды қалыптастырудағы климаттық режимнің рөлі, экологиялық-климаттық жағдайдағы өзгерістерді бақылау, антропогендік әсер және климаттың өзгеруімен және атмосфераның ластануымен байланысты экологиялық дағдарыстардан шығу жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік геодезия

    Бұрыштарды өлшеудегі геодезиялық жұмыс әдістерін ұйымдастыру тәсілдері және әдістері, қателердің негізгі көздерін талдауымен асып кетуді анықтау және өлшеу нәтижелерінің дұрыстығын бағалау қарастырылған; атуды зерттеу әдістерін және ірі көлемдегі топографиялық зерттеулерді жүргізуді, елді мекендерді абаттандырудың инженерлік әдістерін, ормандарды басқаруды, ормандарды түгендеуді, орман жоспарларын және карталарын құрастыруды, орман шаруашылығы объектілерін салуды; осы салада қолданылатын оптикалық-механикалық құрылғылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Климатология және метеорология

    Пән атмосферада болып жатқан құрамды, құрылымды және процестерді, климаттың қалыптасу факторлары мен процестерін, климаттың өзгеру себептерін, климаттың принциптері мен классификацияларын, Жердің климаттарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық механика

    Бұл пән механиканың негізгі ұғымдары мен аксиомаларын зерттейді; күштер жүйесін түрлендіру жолдарын; күштердің әсерінен қатты денелердің тепе-теңдігінің шарттарын; нүктенің қозғалысын көрсету, оның жылдамдығы мен үдеуін анықтау тәсілдері; дененің ілгерілемелі, айналмалы және жазық қозғалысы, нүктенің күрделі қозғалысын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гидравлика

    Пән келесі негізгі сұрақтарды қамтиды: қозғалатын сұйықтықта әрекет ететін күштер, "Идеалды сұйықтық" ұғымы, сұйықтықтың физикалық қасиеттері, гидростатика, сұйықтық тепе-теңдігінің дифференциалдық теңдеуі (Эйлер теңдеуі), гидростатиканың негізгі теңдеуі, абсолютті, артық және вакуумдық қысым, гидростатикалық парадокс, сұйықтықтың еркін бағытталған бетке қысым күші.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіпкерлік

    Пән студенттерде кәсіпкерлік қызмет негіздерін түсінуді қалыптастыруға, табысты бизнес үшін негізгі дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты студенттерді кәсіпкерліктің негізгі аспектілерімен таныстыру, соның ішінде бизнес-идеяны қалыптастыру және оның нәтижесінде бизнес-жоспар құру. Курс барысында студенттер бизнес-жоспарларды әзірлеу және талдау, кәсіпкерлік жобаны басқарудың стратегиялық және тактикалық тәсілдерін қолдану, бизнес мәселелерін тиімді шешу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гидрология және ағынды реттеу

    Пән өзен ағынының қалыптасу факторлары мен заңдылықтары, өзендер, көлдер, батпақтар режимдері, су ағындары мен су айдындарының негізгі гидрологиялық сипаттамаларын өлшеу және анықтаудың әдістері мен техникалық құралдары, инженерлік гидрологиялық және су шаруашылығы есептеулерінің теориялық негіздері мен әдістері туралы білімді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыруға үйрету, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғаудың тиімді тәсілдері, қаржылық өнімдер мен қызметтерді пайдалану тәртібін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика

    «Экономика» пәні жеке адамдардың, жекелеген кәсіпорындардың және мемлекеттің экономикалық қызметі жүзеге асырылатын қоғамның экономикалық өмірі туралы негізгі білімді меңгеруге бағытталған. Пән студенттердің экономикалық ой-өрісін дамытуға және шектеулі табиғи ресурстар жағдайында ұтымды шешім қабылдауға ықпал етеді. Пән экономиканың жұмыс істеуі туралы алған білімдерін мамандық таңдауда және одан әрі білім алуда бағдарлау үшін пайдалануға дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геология негіздері және гидрогеология

    Пән жер қыртысының құрылымын, жай-күйін, жер қыртысының материалдарын, минералды-петрографиялық құрамы мен қасиеттерін, эндогендік геологиялық процестерді, экзогендік геологиялық процестерді, әр түрдің қасиеттерін, жер асты суларының гравитациялық қасиеттерін, жер асты суларының қозғалысын, инфильтрация мен сүзуді, қозғалыстың негізгі түрлері мен заңдылықтарын, жер асты суларының режимі мен тепе-теңдігін, жер асты суларын қорғауды, инженерлік геология негіздерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экология және тұрақты даму

    Барлық табиғат қорғау іс-шараларының, оның ішінде адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын экологиялық білім негіздерін қалыптастыру, сананы экологияландыру және экологиялық мәдениетті тәрбиелеу, болашақ маманға экологиялық білімді жан-жақты қалыптастыру сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және орнықты даму жолында қозғалысқа жәрдемдесуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі ұғымдарымен, тарихымен және негізгі бағыттарымен таныстырады. Интеллектуалды жүйелерді құрудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде машиналық оқытуды, терең оқытуды, табиғи тілді өңдеуді және компьютерлік көруді қарастырады және жасанды интеллекттің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өзен арнасын реттеу

    Өзен арналарын реттеудің басты міндеті - әртүрлі құрылымдар мен құрылғылардың көмегімен каналды процестерді өзгерту, нәтижесінде ең төменгі пайдалану шығындарымен ұзақ уақыт бойына пішіні мен өлшемдерін сақтайтын тұрақты канал пайда болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жерасты суларын іздеу және барлау

    Жер асты суларын зерттеу жүргізілетін әдістер мен әдістердің кешенімен танысу, олардың қорлары, сонымен қатар әртүрлі экономикалық мәселелерді шешу үшін жер асты суларын сандық және сапалық бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Азаматтық құқық

    Азаматтық құқық құқықтағы салалық ғылымдардың ең маңызды саласы. Азаматтық құқықтың мәні азаматтық заңнаманың нарықтық экономикаға зор әсерімен анықталады. Пәнді оқу барысында студент азаматтық құқық түсінігі, қайнар көздері, қағидалары, азаматтық құқықтық қатынас элементтері, жеке тұлға, заңды тұлға, кәсіпкерлік түсінігі, шарт, мәміле, міндеттеме түсінігі, оны орындауды қамтамасыз ету әдістері, интеллектуалдық меншік, мұрагерлік құқық туралы мәліметтер алып шығады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі

    Курс қауіпсіздіктің кәсіби мәдениетін қалыптастырады және алған білімдерінің жиынтығын кәсіби қызметте қолдану, кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біліктілік пен дағдылар қабілеттілігі түсініледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Осы пән бойынша студенттер ғылыми зерттеулердің негізгі тәсілдерін, соның ішінде зерттеу тақырыбын таңдауды, гипотезаны әзірлеуді, деректерді жинау әдістерін таңдауды және нәтижелерді талдауды үйренеді. Олар сондай-ақ деректерді талдауға және зерттеу нәтижелерінен қорытынды жасауға көмектесетін статистика мен эксперименттік зерттеулердің негіздерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Бакалаврларда құқықтық сауатты ойлауды дамыту, практикалық міндеттерді шешудегі ғылымның рөлі туралы мағыналы түсінік қалыптастыру, теориялық білімді бекіту, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте практикалық дағдыларды игеру. Курстың негізгі мәселелері сыбайлас жемқорлық құбылысын зерттеудің заманауи тәсілдерін зерттеуге арналған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәжірибеде халықаралық құқық пен қазақстандық заңнаманы қалыптастыру және қолдану мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік конструкциялар

    Пән инженерлік конструкциялар, құрылыстар және олардың бөліктері туралы жалпы мәліметтер береді (жылжымалы немесе қозғалмайтын; инженерлік конструкциялардың мөлшерін анықтау бойынша есептеулер жүргізу әдістемесі беріледі; олардың беріктігі, тұрақтылығы, төзімділігі, жарыққа төзімділігі және деформациялары, әртүрлі жүктемелер мен әсерлерді қабылдау бойынша есептеулер; болаттан, алюминийден, бетоннан жасалған Инженерлік конструкциялар туралы мәліметтер беріледі, темірбетон, тас, пластмасса; гидротехникалық және мелиорациялық Құрылыста қолданылатын бетон, темірбетон және металл конструкциялар туралы; ағаш конструкциялар туралы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су ресурстарын кешенді пайдалану

    Бұл курста негізгі су тұтынушылар, олардың ерекшеліктері, су көздеріне деген талаптары мен басқа да су пайдаланушыларға тигізетін әсері қарастырылған. Сушаруашылық тепе-теңдігін түзу, сушаруашылық және су-энергетикалық есептеулерді жүргізу әдістері келтірілген. Сушаруашылық кешенін құру және оны экономикалық негіздеу мен басқару талқыланған. Сонымен қатар су ресурстарын ластану мен сарқылудан қорғау мәселелері қарастыралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Гидротехникалық құрылымдар

    Пәнді оқытудың мақсаты мелиорациялық желіде гидротехникалық құрылымдарды жобалау және есептеу үшін кәсіби дағдыларды қалыптастыру, су жинағыш құрылымдар мен су қоймаларын модельдеу, салу және су қоймалардағы су алу тораптарын пайдалану дағдыларын беру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Құрылыс материалдары

    Пән құрылыс материалдары мен конструкцияларының жалпы мәліметтері мен ерекшеліктерін; шикізат және өндіріс туралы; алынған материалдар мен конструкцияларды қасиеттеріне қарай су шаруашылығы жүйелерін салуда пайдалану туралы; жаңа және жетілдірілген құрылыс материалдары мен конструкциялары туралы; оларды пайдалану шарттары туралы. Бұл пәнді оқу негізгі құрылыс материалдарының қасиеттерін жобалауға, құрылыс материалдарының негізгі қасиеттерін зерттеуге және ирригациялық және дренаждық жүйелердің құрылымдарында құрылыс материалдары мен конструкцияларын таңдау, есептеу және пайдалану бойынша практикалық мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафтты мелиорациялау

    Пән биологиялық және жаратылыстану циклінің пәндеріне жатады және оның негізгі бөлігіне кіреді және студенттерге Жердің ландшафттық қабықшасының құрылымы және оның жеке құрылымдық компоненттері: табиғи және табиғи-антропогендік жүйелер туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану

    «Ландшафттану» пәні биология және жаратылыстану циклінің пәндеріне жатады және оның базалық бөлігіне кіреді. Ол ландшафттардың (геожүйелердің) қасиеттерін: тұтастығын, ашықтығын, құрылымын, динамикасын, дамуын, тұрақтылығын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мелиоративті топырақтану

    Бұл курс топырақтың пайда болуы, дамуы, құрылымы, құрамы, қасиеттері, географиялық таралуы және ұтымды пайдаланылуын қамтиды. Биосфералық процестердегі топырақтың рөлі, топырақтың пайда болу факторлары мен шарттары, негізгі топырақ процестері, литосфера, биосфера ортасы, аймақты бөлу туралы заң, топырақтың және географиялық аймақтардың топырақтың негізгі түрлері мен қасиеттері зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидрокүштік қондырғылар

    Бұл пән шаруашылық-ауыз сумен қамтамасыз ету үшін және суармалы жерлердегі ауылшаруашылық дақылдарын суару үшін мелиоративтік жүйеде сумен қамтамасыз ету үшін қолданылатын сорғылар, сорғы қондырғылары, сорғы станциялары туралы үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік графика

    Студенттердің компьютерлік графика саласындағы дүниетанымын және студенттердің конструкторлық графикалық және мәтіндік құжаттарды орындауды автоматтандыру, сандық графикалық бейнелерді жасау, өңдеу және шығару саласындағы білімдерді жүйелі меңгеруін, сонымен қатар студенттерге жобалау-конструкторлық есептерді шешу үшін автоматтандырылған жобалау жүйелерін қолдану дағдылары мен біліктерін дағдыландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Суғару мелиорациялары

    Суарудың әртүрлі түрлері мен әдістері және табиғи процестерге әсер ету әдістері, мелиорация режимдерін реттеудің әдістері мен техникалық құралдары қарастырылады. Жерлердің мелиоративтік жағдайы талданады және бағаланады, оның жер пайдалану талаптарына сәйкес келмеу себептері мен дәрежесі белгіленеді. Суару жүйелері мен желілеріне, оларды жобалау мен есептеуге көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Сорап және сорап станциялары

    Сорғылар, сорғы қондырғылары және сорғы станциялары туралы жалпы ақпаратты оқу; қалақшалы сорғыларды ерекше егжей-тегжейлі қарастыру; болашақ маманға «сорғы станциясының гидроагрегаты» түсінігін ашу, оның құрамын құрайтын элементтерді бөлшектеу, суарудағы сорғы станцияларының гидроагрегаттарының сұлбаларын, әр түрлі қабылдағыштары бар дренаждық жүйелерді және сумен қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Гидротехникалық құрылымдардың элементтерін жобалаудың автоматтандырылған жүйесі

    Курс гидротехникалық құрылымдарды жобалау және талдау үшін заманауи бағдарламаларды қолдануға үйретеді. Бағдарлама бөгеттер, дамбалар және су тастағыштар сияқты құрылымдардың сенімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қажетті модельдеу, есептеу және бейнелеу әдістерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ауыл шаруашылығын сумен қамтамасыз ету және жайылымдарды суландыру

    Пән ауыл шаруашылығы сумен жабдықтау негіздері және жайылымдарды суландыру туралы; Ауыл шаруашылығы сумен жабдықтау жүйесі мен схемалары туралы; су көтергіш жабдықтар туралы; су құбырларының құрылыстары мен сыртқы желілері туралы; жайылымдарды суландырудың неғұрлым тиімді жүйелері туралы; су тапшылығының алдын алу жөніндегі шаралар және су ресурстарын пайдаланудың қазіргі жағдайы туралы мәліметтер береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Мелиорациядағы инженерлік шешімдердің экологиялық негіздемесі

    Табиғи процестерді болжау және модельдеу мәселелерін қамтиды. Экологиялық инженерияның инженерлік жүйелерінің түрлерінің әдістері және олардың экологиялық инженерлік жобаларды іскерлік бағалауды құру және пайдалану кезеңдері көрсетілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жерді баптау және қорғау

    Пәннің агротехникалық және мелиоративтік нормалар мен жерлерді қорғауға және мелиорациялауға бағытталған талаптарды тәжірибеге енгізу үшін қолданбалы маңызы бар. Пәнді меңгеру студенттерге олардың әрі қарайғы іс-әрекетіне жеткілікті қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға көмектеседі және агрономиялық ғылым саласындағы жаңа білімді өз бетінше меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инженерлік-мелиоративтік құрылымдар

    Су және жер ресурстарын тиімді пайдалану, су шаруашылығы өндірісінің негізгі мәселелерін ғылыми-шығармашылық тұрғыдан шешу, су шаруашылығы объектілерін дұрыс пайдалану, су қорларын жоспарлау және дұрыс бағалау, суды үнемдейтін суару технологияларын енгізу, және мелиоративтік шаралардың экономикалық тиімділігін анықтауды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мелиоративтік егіншілік

    Курс өсімдіктердің тіршілік факторларына және жағдайларына, егіншілік заңдарына және мелиоративтік жерлердегі егіншілік жүйелеріне қойылатын талаптарды қарастырады. Мелиоративтік жерлерге берілетін тыңайтқыштар талданады және бағаланады. Арамшөптерге, зиянкестерге, ауруларға және олармен күресу жолдарына, ауыл шаруашылық дақылдардың суарудың биологиялық негізіне назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гидротехникалық жұмыстар өндірісі

    Пән гидротехникадағы жұмыстардың жалпы мәселелерін қарастырады; құрылыста көліктер мен жолдарды таңдау, тас-тау және бұрғылау-жару жұмыстарын жүргізу бойынша; құрылыс туралы; жұмыстарды гидромеханизациялау мәселелері туралы; бетон және темірбетон жұмыстары өндірісі бойынша; монтаждау жұмыстары бойынша; арнайы жұмыстарды шығару туралы білім береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мелиоративтік жүйелерді жобалау

    Пәннің мазмұны мелиоративтік жүйелерді тиімді жобалау, су шаруашылығын жобалаудың негізгі мәселелерін ғылыми-шығармашылық тұрғыдан шешу, су шаруашылығы объектілерін дұрыс жобалау, Қазақстан Республикасының су қорларын жоспарлау және бағалай білу, суармалы алқаптардың мелиоративтік ресурстарын сақтау, мелиоративтік шаралардың экономикалық тиімділігін анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мелиорациядағы өндірістік жұмыстарды жоспарлау

    Курста жобаның негізгі бөлімдерін әзірлеу әдістемесі мен тәртібі; ирригациялық және дренаждық жүйелердің құрылысындағы негізгі жұмыс түрлерін өндіру әдістері мен әдістерін таңдау және негіздеу; ашық дренаждық каналдарды салу технологиясын әзірлеу; жабық құрғату жүйелері; мелиорацияланған жерлерде мәдени-техникалық жұмыстарды өндіру; технологиялық карталарды құрастыру; жұмыс кестесі т.б қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Су кадастры

    Пән мемлекет меншігіндегі су объектілері, Қазақстан Республикасының субъектілерінің, муниципалитеттердің, жеке және заңды тұлғалардың және жеке кәсіпкерлердің мүлкі туралы, су объектілерін пайдалану туралы, өзен бассейндері туралы құжатталған мәліметтердің жүйеленген жиынтығына және бассейндік аудандарға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мелиорациялық жүйелерді пайдалану және автоматтандыру

    Ол су және жер ресурстарын тиімді пайдалану, суару және дренаждық жүйелер мен құрылыстарды пайдалану, су өндірісінің негізгі мәселелерін ғылыми және шығармашылық тұрғыдан шешу, су нысандарын дұрыс пайдалану, су ресурстарын жоспарлау және дұрыс бағалау, су үнемдейтін суару технологияларын енгізу дағдыларын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Табиғи-техногендік кешендерді басқару

    Жүйелі тәсілді және математикалық модельдеуді пайдалана отырып, қоршаған ортаны басқару және суды пайдалану объектілерін басқару әдістемесі туралы теориялық білімдері; табиғи және техногендік кешендерді басқарудың нысандары мен әдістерін әзірлеу саласындағы қолданбалы білімдер қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Табиғатты үйлестіру негізі

    Табиғатты пайдаланудың негіздері , ауыл шаруашылығын мелиорациялау жүйесіндегі табиғатты үйлестіру және табиғатты пайдалану мәселелері, ауыл шаруашылығы мелиорациясының теориялық негіздері, ауыл шаруашылығы жерлерін мелиорациялаудың экологиялық принциптері қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Су ресурстарын басқару

    Пән тұрақты даму контекстінде су ресурстарын басқарудың қазіргі жағдайын, су ресурстарын кешенді басқару тұжырымдамасын, Қазақстан жағдайлары үшін су ресурстарын кешенді басқаруды енгізудің негіздемесін, су ресурстарын басқарудың заңнамалық негіздерін, ұлттық су саясаты және су ресурстарын басқарудың ұлттық стратегиясы, су ресурстарын кешенді басқарудың негізгі стратегиялық қағидасы, бассейндік кеңестердің жұмыс істеуі, су ресурстарын кешенді басқару процесін ақпараттық қамтамасыз ету, халықаралық ынтымақтастық және трансшекаралық су объектілерін басқаруды жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми жаратылыстану пәндері саласындағы негізгі академиялық адалдық қағидаларын, этикалық және құқықтық нормаларды анықтау. Инклюзивті білім беру жағдайында студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру құзыреттілігін дамыту.
  • Қоршаған ортаның құбылыстары мен процестерін, физикалық өзін-өзі жетілдіру негіздерін, экономикалық, экологиялық заңдылықтар мен ғылыми ойларды қалыптастыру үшін ақпараттар жинау және жүзеге асыру.
  • Компьютерлік технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, гидрохимия және техникалық механиканың экспериментальды зерттеу әдістерін, математикалық талдаудың негізгі ұғымдарын талқылау.
  • Сызба геометриясы мен инженерлік графика бойынша тапсырмалар, жобалау жұмыстарының ақпараттарын өңдеу, топографиялық түсірілімдердің мысалын келтіру.
  • Зерттелетін салада заманауи компьютерлік бағдарламаларды (AutoCAD, GIS және т.б.) қолдана отырып, жер асты суларын іздеу мен барлауда гидравликалық есептеулер туралы білім мен фактілерді түсіну.
  • Құрылыс машиналары мен конструкцияларын қолдана отырып ауыл шаруашылығы мен гидромелиоративтік жұмыстарда өндірістік технологияны және ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
  • Гидрология және ағынды реттеу мен гидрометриялық жұмыстарды, геология және гидрогеология негіздерін, топырақ-климаттық факторларды бағалау.
  • Әр түрлі мақсаттағы жерлерді қорғау үшін жерді мелиорациялау және баптаудың экологиялық қауіпсіздігі, суару мелиорациясын сипаттау.
  • Теориялық және практикалық білімдерді қолдана отырып сорғы станцияларын, гидрокүштік қондырғыларды, гидромелиоративтік жұмыстарды ұйымдастыру бойынша эксперимент жүргізу.
  • Гидротехникалық құрылымдарды жобалау, ауылшаруашылығын сумен қамтамасыз ету және жайылымдарды суландыру, сондай-ақ мелиоративтік жүйелердің есептеулерін дәлелдеу.
  • Мелиоративтік жүйелерді автоматтандыру және пайдалану, табиғи және техногендік кешендерді басқару және инженерлік-мелиоративтік құрылымдардың жоспарын ұсыну.
  • Жерді баптау және қорғаудың мәселелерін шешу, мелиорациядағы инженерлік шешімдерді экологиялық негіздеудің жүйесін жасау.
  • Жер және су ресурстарын ұтымды пайдалану мен басқаруды, табиғатты үйлестіру және табиғатты пайдалану, ландшафттануды жоспарлау.
  • Басқару қызметінде алған білімі мен дағдыларын шығару.
Top