Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауыш білім беру аясындағы терең білімді игерген, нақты білім ортасындағы заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді құруға және шешуге қабілетті, педагогикалық, ғылыми-зерттеушілік және басқарушылық әрекеттерді табысты жүзеге асыра алатын педагогтар дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылымның тарихы және философиясы
Көптілділік: теория және практика
Заманауи білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Бастауыш білім беруді психологиялық қолдау
«Soft skills» даму технологиясы
Шет тілі (кәсіби)
Педагогикалық зерттеулердегі математикалық өндеу әдістері
Білім бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесі: «Дүниетану және жаратылыстану» пән саласы
Білім бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесі: "Тіл және әдебиет" пән саласы
Педагогикалық антропология
Бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны аясында озық тәжірибені жалпылау және таратуды зерттеу
Бастауыш мектеп педагогикасы мен ғылымының өзекті мәселелері
Білім бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесі: «Математика және АКТ» пән саласы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін, ғылыми таным мен жоғары мектеп педагогикасының дамуындағы заманауи беталыстарды бағалайды
- ғылыми, психологиялық-педагогикалық басқару, полимәдениеттілік және полилингвалды ортада әлеуметтік өзара әрекеттесу міндеттерін шешу үшін шет тілін қолданады, мәдениетаралық өзара әрекет жасау үдерісінде мәдениеттің әртүрлілігін талдауға және ескеруге қабілетті;
- бала жайлы білімді кіріктіреді, кәсіби этика нормаларын қолданады, басқарушылық әрекеттің психологиялық шарттары мен ерекшеліктерін талдайды, басқарушылық ішкі жүйенің жәйі мен өзгерістерін диагностикалайды және болжамдайды;
- дәріс жазу, семинар сабақтарының мазмұнын құру үшін педагогикалық және зерттеушілік тәжірибеде алынған білімді жүзеге асырады, ғылыми зерттеу тақырыптары аясында эксперимент жұмыстарын жүргізе алады;
- мониторингілік зерттеулердің түрлері, мақсаттары, тәсілдері мен әдістерін, білім нәтижелерін диагностикалаудың технологиялары мен ұстанымдарын қолданады, ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістерін, математикалық статистика әдістерін қолданады;
- бастауыш сынып педагогикасының өзекті мәселелерін және жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ғылымды бағалайды, білім алушылардың білім бағдарламаларын игеру деңгейі нәтижелерін қадағалайды;
- жүйелілік тұғыр негізінде проблемалық жағдаяттарға сын тұрғысынан талдаулар жасайды, әрекет стратегиясын жасайды, мектептің, жоғары оқу орнының білім беру қызметін жүргізеді және бақылау жасайды, білім беру сапасын халықаралық бағалау жүйесінде мониторинг жасайды;
- қалыптасқан стереотипті жеңу қабілетін бағалайды, кәсіби тұрғыдан өзін-өзі дамытуға қажет болатын жаңа білім алуға дайын болуды көрсетіп береді;
- "Тіл және әдебиет", "Математика және АКТ", "әлемді тану және жаратылыстану" пәндері бойынша білім беру бағдарламаларын іске асыру әдістемесін қолдану, ғылыми зерттеулер мен педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін АКТ қолданады;
- инновациялық әдістерді қолдана отырып, білім алушылардың бірлескен, жеке оқу және тәрбие қызметін ұйымдастырудың оңтайлы нысандары мен технологияларын жобалайды және қолданады;
- зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми жарияланымдарға сараптама жасайды, педагогика, психология мен әдістеме аясындағы жаңа ғылыми зерттеулердің нәтижелерін оқу үдерісіне енгізеді;
- теориялық және әдіснамалық талдау біліктерін қолданады, болжамдау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолданады, сондай-ақ зерттеушілік және практикалық міндеттерді шешу үшін мамандық бойынша және пәнаралық білімдерді синтездейді.
Ұқсас БББ
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)