Жаңа білім беру бағдарламасы

7M11104 Global Hospitality Management в Халықаралық туризм және меймандостық университеті

Оқыту нәтижелері

  • Басқару процесінде әлеуметтік-тұлғалық өзара әрекеттесу саласындағы құзыреттіліктің жоғары деңгейін көрсетеді, ол әртүрлі ойлау мәдениеттерін, психотиптерін және жеке ерекшеліктерін түсінуді қамтиды.
  • Қонақ үй кәсіпорындарының қызмет көрсету сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған стратегияларды әзірлеу және іске асыру кезінде тұтынушылардың тәжірибесі мен қонақжайлылық индустриясындағы халықаралық тәжірибеге бағдарлана отырып, заманауи басқарушылық тәсілдер мен құралдарды қолданады.
  • Қаржы, маркетинг, персоналды басқару, бизнесті жоспарлау және жобалық басқару саласындағы теориялық негіздерін терең түсіну және білімнің практикалық қолдана алуын көрсетеді, ол қонақ үй мен мейрамхана бизнесін тиімді басқаруға мүмкіндік береді.
  • Қонақжайлылық индустриясындағы цифрлық трансформацияның өзекті міндеттерін талдауға және шешуге бағытталған қолданбалы және эксперименттік-зерттеу жұмыстарын өз бетінше жүргізуге дайындығын көрсетеді.
  • Қазіргі әлемдік үрдістер мен халықаралық стандарттардың талаптарын ескере отырып, қонақ үй кәсіпорындарының экологиялық, әлеуметтік және экономикалық тұрақтылығын оңтайландыру стратегияларын әзірлеудің практикалық дағдыларын көрсетеді.
Top