7M11104 Global Hospitality Management в Халықаралық туризм және меймандостық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қонақ үй және мейрамхана бизнесін тиімді басқаруға, сондай-ақ клиенттерге қызмет көрсету сапасын арттыруға және халықаралық нарықта бәсекеге қабілеттілікті нығайтуға бағытталған инновациялық шешімдерді әзірлеуге және енгізуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 65
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M149 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Жаһандық қонақжайлылықты басқару негіздері
Пән халықаралық компаниялардың алдында тұрған жаһандық тенденциялар мен сын-қатерлерге баса назар аудара отырып, қонақжайлылық менеджментінің іргелі теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Курс шеңберінде тыңдаушылар қонақ үй және мейрамхана бизнесі кәсіпорындарын ұйымдастыру, басқару туралы білім алады, қызмет көрсету сапасының халықаралық стандарттарын талдауды меңгереді және жаһандық нарықтағы табысты қызметке ықпал ететін стратегияларды зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қонақжайлылық саласындағы жобаларды басқару
Пән жоспарлау мен ұйымдастырудан бастап бақылауға, нәтижелерді талдауға және аяқтауға дейінгі жобаның өмірлік циклінің барлық кезеңдерін қамтитын қонақжайлылық саласында жобаларды басқару әдістері мен құралдарын қолдануға бағытталған. Бұл пән қонақжайлылық саласындағы практикалық жағдайлар мен мысалдарды қарастырады, бұл алған білімдерін жобаларды сәтті іске асыруға, операциялық тиімділікті, орындалатын жұмыстардың өнімділігі мен сапасын арттыруға ықпал ететін мамандандырылған бағдарламалық өнімдер мен әдістемелерді қолдана отырып практикада қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік қонақжайлылық индустриясы
Пән қонақжайлылық индустриясына әсер ететін заманауи жаһандық трендтерді зерттейді, олар әлемдік нарықтың, жаһанданудың, мәдени айырмашылықтардың және қонақжайлылық индустриясының бизнесі мен басқарудағы инновациялық тәсілдердің аспектілерін қамтиды. Жаһандану жағдайында бизнесті тиімді басқаруға және дамытуға мүмкіндік беретін халықаралық аренада табысты жұмыс істеу үшін стратегияларды талдауға және бизнес-процестерді бейімдеуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Клиенттік тәжірибені басқару және сервис-дизайн
Пәнді оқытудың мақсаты клиенттік тәжірибені басқару және клиенттермен тиімді коммуникация құру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру, қызмет көрсету процестерін жобалау және бірегей клиенттік тәжірибені құру үшін клиенттердің күтулерін талдау құралдарын қолдану болып табылады. Пән шеңберінде сервис-дизайн тұжырымдамалары, танымал модельдер мен құралдар (Design Thinking, Customer Journey Mapping), қызмет көрсету сапасын жақсарту әдістері, инновациялық сервис-дизайн және жоғары бәсекелестік жағдайында бизнестің табысты дамуына ықпал ететін клиенттердің адалдығын арттыру тәсілдері қаралатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға, еңбектің осы түрін зерттеуге толық бағдарлау негізін құруға, басқару қызметінің құрылымында психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін оқытудың әдістемесі мен әдістерін, оқыту технологияларын, басқару тиімділігінің төмендеуінің психологиялық себептерін талдауға бағытталған. Курс тиімді қарым-қатынас пен ойлау арқылы кәсіпорынды басқарудың жеке стилін құру үшін құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Қонақ үй және мейрамхана индустриясындағы цифрлық трансформация
Пән заманауи цифрлық технологияларды, олардың қонақжайлылық саласындағы бизнес-процестерді дамытуға және жетілдіруге әсерін зерттеуге бағытталған. Бұл пән автоматтандыруды енгізуді, бизнес-процестерді жақсарту үшін деректерді пайдалануды, сондай-ақ бәсекелестік артықшылықтарды қамтамасыз ететін инновациялық шешімдерді дамытуды қоса алғанда, цифрлық трансформацияның негізгі қағидаларын қамтиды. Жасанды интеллект (AI), машиналық оқыту, үлкен деректер (Big Data), заттар интернеті (IoT) және блокчейн сияқты жаңа технологиялық трендтерді зерттеуге баса назар аударылады, сонымен қатар олардың қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарында практикалық қолданылуын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Пән қызмет көрсету саласында негізгі басқару дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді меңгерудің мақсаты мен нәтижесі қазіргі заманғы менеджмент концепцияларын, ұйымдастырушылық жоспарлауды, персоналды басқаруды, стратегиялық және оперативті басқаруды зерттеу болып табылады. Менеджмент теориялары мен әдістерін қонақжайлылық пен қызмет көрсету салаларында қолдануға, көшбасшылықты дамытуға және қызмет көрсету саласындағы табысты мансапқа көмектесу үшін белгісіздік жағдайында шешім қабылдауға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Қонақжайлылықтағы қаржылық және экономикалық талдау
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарға нарықта қаржылық-экономикалық зерттеулер жүргізу және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының экономикасында туындайтын негізгі мәселелерді талдау үшін қажетті терең теориялық білім мен арнайы дағдыларды алу. Пәнді меңгергеннен кейін магистранттар басқарушылық шешімдерді негіздеу және қабылдау үшін қаржылық-экономикалық талдау әдістерін қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгеруі керек. Курс барысында магистранттар қаржыландырудың негізгі көздерімен және әдістерімен, орналастыру кәсіпорындарының қаржылық ағындарын жоспарлау ерекшеліктерімен танысады, сондай-ақ олардың қызметінің тиімділігіне талдау жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән әлеуметтік және кәсіби өзара іс-қимыл үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіруге бағытталған, мамандық бойынша түпнұсқа мәтіндерді оқу және түсіну дағдыларын, сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерінің коммуникативтік дағдыларын, ғылыми әдебиеттерді рецензиялауды, сондай-ақ шет тілінде презентациялар мен ауызша баяндамалар өткізуді қалыптастырады. Курс әлеуметтік және кәсіби өзара әрекеттесу үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Қонақ үй және мейрамхана ісіндегі бизнес-жобалау
Бұл пән бизнес-жобаны әзірлеуге және іске асыруға, оның құнын, экономикалық орындылығы мен инвестициялық тартымдылығын бағалауға қабілетті қонақ үй-мейрамхана бизнесі саласындағы білікті мамандарды даярлауға бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі жобалық қызметтің ерекшелігі және қонақ үй-мейрамхана бизнесінде бизнес-жобаларды басқару ерекшеліктері туралы базалық білімді жүйелеу және тереңдету, сондай-ақ осы салада бизнес-жобаларды әзірлеу және іске асыру бойынша заманауи технологиялар мен жобалау әдістерін пайдаланудың практикалық дағдыларын игеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылықтағы адам ресурстарын басқару
Пән қонақ үй және мейрамхана қызметтерін ұсынуға мамандандырылған кәсіпорындарда адам ресурстарын тиімді басқарудың негізгі аспектілерін қамтиды. Осы пәнді зерделеу шеңберінде магистранттар персоналды жалдау, бейімдеу және кәсіби дамытудың заманауи стратегияларымен, оның қызметін ынталандыру және бағалау әдістерімен танысады, сондай-ақ тайм-менеджмент, жанжалдарды шешу және клиенттік сервистің жоғары деңгейін қамтамасыз ету мәселелерін қоса алғанда, қолайлы корпоративтік мәдениетті қалыптастырудың әртүрлі тәсілдерін зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қонақ үй саласындағы тұрақты даму
Бұл пән қонақ үй бизнесінде қолданылатын тұрақты даму принциптері мен тәжірибелерін зерттеуге арналған. Курстың мақсаты – қонақ үй индустриясындағы тұрақты даму мен экологиялық саналы тәсілдің рөлін қарастыру, қонақ үй секторының қоршаған ортаға, әлеуметтік салаға және экономикаға теріс әсерін азайту әдістерін зерттеу, Green Key және EarthCheck сияқты халықаралық тұрақтылық стандарттары мен сертификаттарды зерттеу, сондай-ақ олардың қонақ үй кәсіпорындарының табысына әсерін талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қонақжайлылық саласындағы маркетингті зерттеулер
Бұл пән қонақжайлылық индустриясындағы коммуникацияның барлық түрлерін басқару бойынша жүйеленген курс болып табылады және магистранттарды осы салада маркетингтік құралдарды практикалық пайдалануға дайындауға бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі магистранттарда қонақжайлылық саласындағы маркетингтік зерттеулердің мәні мен технологияларын терең түсіну, тұтынушылармен тиімді өзара іс-қимыл жасау арқылы және мақсатты аудиторияның ерекшелігін ескере отырып, қонақ үй индустриясында жылжыту және сату бойынша практикалық дағдыларды терең түсінуді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қонақжайлылық индустриясындағы жаһандық трендтер
Бұл пән жаһандық қонақ үй-мейрамхана бизнесі саласында болып жатқан заманауи үрдістер мен инновациялық өзгерістерді зерттеуге бағытталған. Курс мыналарды көздейді: процестерді автоматтандыру, дербестендірілген қызметтер және цифрлық платформалар сияқты қонақ үй бизнесіне жаңа технологияларды енгізудің салдарын зерттеу, қонақ үй бизнесі қызметтеріне сұранысты қалыптастыратын факторларды талдау, жаһандану процестерінің халықаралық туризмді дамытуға және қонақ үй қызметтері нарығындағы бәсекелестікке әсерін зерттеу, қонақ үй индустриясындағы сұраныс пен ұсынысқа әсер ететін макроэкономикалық факторларды талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Басқару процесінде әлеуметтік-тұлғалық өзара әрекеттесу саласындағы құзыреттіліктің жоғары деңгейін көрсетеді, ол әртүрлі ойлау мәдениеттерін, психотиптерін және жеке ерекшеліктерін түсінуді қамтиды.
- Қонақ үй кәсіпорындарының қызмет көрсету сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған стратегияларды әзірлеу және іске асыру кезінде тұтынушылардың тәжірибесі мен қонақжайлылық индустриясындағы халықаралық тәжірибеге бағдарлана отырып, заманауи басқарушылық тәсілдер мен құралдарды қолданады.
- Қаржы, маркетинг, персоналды басқару, бизнесті жоспарлау және жобалық басқару саласындағы теориялық негіздерін терең түсіну және білімнің практикалық қолдана алуын көрсетеді, ол қонақ үй мен мейрамхана бизнесін тиімді басқаруға мүмкіндік береді.
- Қонақжайлылық индустриясындағы цифрлық трансформацияның өзекті міндеттерін талдауға және шешуге бағытталған қолданбалы және эксперименттік-зерттеу жұмыстарын өз бетінше жүргізуге дайындығын көрсетеді.
- Қазіргі әлемдік үрдістер мен халықаралық стандарттардың талаптарын ескере отырып, қонақ үй кәсіпорындарының экологиялық, әлеуметтік және экономикалық тұрақтылығын оңтайландыру стратегияларын әзірлеудің практикалық дағдыларын көрсетеді.