8D02301 Филология в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарында, ғылыми-педагогикалық, ғылыми-зерттеу мекемелерінде ғылыми және кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті; лингвистика және әдебиеттану саласында зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген, білім беру, мәдениет, басқару, БАҚ, мәдениетаралық коммуникация ұйымдарында және әлеуметтік-гуманитарлық саланың басқа да салаларында филологиялық білімді қолдануға қабілетті жоғары білікті филолог дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D060 Филология
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Академиялық хат (ағылшын тілінде)
Пән аналитикалық ғылыми-зерттеу және мәтіндік қызметпен байланысты құзыреттерді; аналитикалық-синтетикалық, сыни және прагматикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу барысында ғылыми мәтіндерді жазудың түрлері, әдістемесі мен этикалық принциптері, ғылыми мәтінді құру және оны жариялауға дайындау принциптері, библиографиялық тізімді рәсімдеу, ғылыми әдебиеттерге сілтеме жасаудың негізгі ережелері, аннотация түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері, ғылыми мәтінді рецензиялау қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық әдебиет пен мәдениет
Пән қазақтың ұлттық мәдениетінің қалыптасуы және оның дамуын, қазақтың ұлттық мәдениет ерекшеліктерін, ұлттық әдебиетпен байланысын оқыту мақсатында жүргізіледі. Пән ұлттық әдебиетте көрінетін ұлттық тіл, ұлттық тәрбие, ұлттық мәдениет, ұлттық рухани құндылықтардың қайнар көзі саналатын туындыларды талдауға машықтанады, шығармашылық және зерттеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Когнитивтік лингвистика
Пән тіл біліміндегі танымдық теорияның ғылыми негіздерін, басты тұжырымдары мен негізгі қағидаларын, тіл мен таным, тіл мен ойлау, тіл мен сөйлеу, тіл мен сана байланыстарын түсіну арқылы әлемнің тілдік бейнесін тану, дүниетанымын кеңейту мақсатында оқытылады. Әлемді тұжырымдау мен категориялаудағы тіл проблемалары, танымдық процестердегі тілдің рөлі және адам тәжірибесін жалпылау, адамның жеке танымдық қабілеттерінің тілмен байланысы және олардың өзара әрекеттесу формалары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән докторанттарда дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру барысында диссертациялық зерттеуге қойылатын міндеттерге қол жеткізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін, диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық деректерді өңдеу әдістерін қолдану, зерттеу міндеттерін шешу үшін академиялық этиканы сақтай отырып, ЖИ қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттегі постмодернизм
Пән постмодернизмдегі көркем шығармаларды талдау саласында, оның ішінде А. Кемелбаева, Д. Амантай, Т. Әсемқұлов және т. б. шығармаларында зерттеу құзыреттілігін дамыту мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингвомәдениеттану
Пән тіл мен мәдениеттің, тіл мен этностың, тіл мен ұлттық менталитеттің арақатынасын анықтау мақсатында оқытылады. Пән барысында түрлі тілдердің ерекшеліктері мәдени концептілерді, мәдени модельдерді, мәдени санаттар мен мәдени метафораларды ажырату арқылы тілдерді оқытуда түрлі мәдениет өкілдерінің ерекшеліктерін ескеруге дағдыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениаралық қарым-қатынас теориясы
Пән мәдениетаралық коммуникацияның мәні, оның заңдылықтары мен әртүрлі мәдениеттер өкілдерінің өзара әрекеттесу процесінде туындайтын қиындықтар туралы идеяны қалыптастыру, қарым-қатынас құралдары, мәдениеттің барлық салаларында жүзеге асырылатын ақпаратты бір мәдениеттен екіншісіне беру мақсатында оқытылады. Әр мәдениеттің өзіндік ерекшелігі, мәдениетаралық коммуникация іргелі және қолданбалы зерттеулер негізінде коммуникацияның ерекше сипаты, түрлері мен формалары бар коммуникативті жүйе ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингвоконтактология
Пән қоғам дамуының белгілі бір кезеңінде түрлі тілдердің байланысы мен өзара әсер-ықпалын түсіндіру мақсатында оқытылады. Пәнді оқыту барысында үш концентрлік шеңбер теориясы, плюрицентрлік тілдердің варианттары қарастырылады, пән нәтижелерін ғылыми-зерттеу жұмыстарын жазуда қолдана алады, тілдерді салыстыра-салғастыра оқытуда пайдалануға дағдыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақ, орыс және ағылшын тілдерін меңгереді, қарым-қатынас технологиясы саласында білім, коммуникация стратегияларын, диалог құрудың дағдылары мен іскерліктерін полимәдениетті, полиэтникалық және көпконфессиялы қоғамда қарым-қатынас жасайды.
- Кәсіби қоғамдастықпен және білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара әрекеттестікті жүзеге асырады, білім беру стекхолдерлерін біріктіретін инновациялық идеяларға бастамашылық жасап, қазақ-орыс-ағылшын тілдеріндегі заң-құқық құжаттарының лингвистикалық сараптамасын жасайды.
- Қазіргі филология ғылымының өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар өткізуге және пікір таластыруға қабілетті болады, өздігінен шығармашылық, зерттеу жұмысының дағдыларын, өз қызметін тиімді және нәтижелі ұйымдастыру, өзінің ғылыми жұмысының нәтижелерін коммерциализациялау жолдарын біледі.
- Диссертацияның зерттеу тұжырымдамасын қалыптастыру үшін ақпарат жинау және ғылыми ақпартты өңдеу әдістерін меңгереді, тілдік деректерді жинау, сақтау, өңдеу және талдау, әртүрлі тілдердің электрондық корпустарын құру үшін цифрлық технологияларды пайдаланады.
- Аналитикалық жұмысқа қабілетті болады, жаңа білім алу мақсатында ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асырады, осы білімді нақты басқарушылық жағдайларды сараптамалық бағалау үшін қолданады, ғылыми мәтіндерді ағылшын тілінде жазу дағдыларын жетілдіріп, ағылшын тіліндегі мәтіндерді жазбаша түсіндіру бойынша практикалық дағдыларды дамытады
- Қазіргі филология ғылымының жалпы және арнайы әдістерін, филология ғылымының әдіснамасын қолдану дағдыларын жетік меңгереді, қазіргі инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқытушылық қызметті жүзеге асырады, түрлі аудиториялар үшін филологиялық және арнайы тілдік пәндерді оқытудың оқу бағдарламаларын құрастырады.
- Мамандықтың негізгі проблемаларын шешу мақсатында ғылыми әдебиеттермен жұмыс істей біледі, ғылымның қазіргі жетістіктеріне сүйене отырып, зерттеу тақырыбының ғылыми жаңалығы мен практикалық маңыздылығын көрсетеді, зерттеу нәтижелерін тұжырымдайды.
- Білім беру саласында және практикалық кәсіби қызметте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде жетілдіреді, басқа тілді аудиторияда қазақ тілін оқытудың инновациялық технологияларын, әдіс-тәсілдерін тиімді қолданады, сыни тұрғыдан бағалайды, өзіндік тұжырымдар жасайды.
Ұқсас БББ
8D02301 Филология
Торайгыров университеті
8D02301 Филология: қазақ филологиясы
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
8D02301 Филология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
8D02301 Филология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
8D02301 Қазақ филологиясы
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті