Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04110 Адами ресурстарды басқару в МБА ҚР президентінің жанындағы

Пәндер

  • Мемлекеттік басқару

    Курс мемлекеттік басқарудың функциялары, принциптері және қазіргі әдістерін зерттейді, оның ішінде мемлекеттік бағдарламалар мен саясаттарды талдау және бағалау. Ерекше көңіл еңбек нарығын реттеу, жұмысбастылықты басқару және әлеуметтік-экономикалық факторлардың еңбек ресурстарының тиімділігіне әсері мәселелеріне бөлінеді. Курс негізгі модульдерден тұрады, олар: Мемлекеттік басқарудың негіздері - мемлекеттік басқарудың функциялары, модельдері және принциптері, мемлекеттік сектордағы қазіргі тәсілдер мен технологиялар; Мемлекеттік бағдарламалар мен саясаттарды талдау және бағалау - мониторинг әдістері, мемлекеттік бағдарламалардың тиімділігін бағалау құралдары және басқарушылық шешімдер қабылдау; Еңбек нарығын реттеу - жұмысбастылық саясаты, еңбек қатынастарын реттеу механизмдері, әлеуметтік-экономикалық факторлардың еңбек нарығына әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мемлекеттік қызметтегі стратегиялық адами ресурстарды басқару

    Дисциплина персоналды басқарудың тәсілдерін ұсынады, мұнда HR саясаты мен HR процестері мемлекеттік органдардың ұзақ мерзімді мақсаттарымен және стратегияларымен тығыз байланыстырылып, мемлекеттік саясаттың басымдықтарына сәйкес келеді. Курс негізгі модульдерден тұрады, олар: 1) Адам ресурстарын басқарудың негіз қалаушы теориялары және стратегиялық адам ресурстарын басқарудың концепцияларын, әдістерін және құралдарын зерттеу - ұйымның жалпы ұзақ мерзімді мақсаттарымен байланысты адам ресурстарын басқарудың стратегиялық тәсілдері; 2) HR стратегияларын әзірлеу әдістемесі - басқарудың принциптерін қалыптастыру, ережелерді құру, жаңа менеджмент әдістерін енгізу және оларды мемлекеттік қызметте қолдану; 3) HR менеджментінің негізгі бизнес-процестері - персоналды жоспарлау, тарту, қабылдау (оның ішінде бағалау), бейімдеу, оқыту және дамыту, персоналдың тиімділігін басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тиімді коммуникациялар және көшбасшылық

    Курс бағытталған әр түрлі типтегі ұйымдарда тиімді басқару принциптерін қалыптастыруға арналған. Оқу барысында тыңдаушылар ішкі және сыртқы мүдделі тараптармен өзара әрекеттесуді құруға кешенді тәсілді үйренеді, коммуникацияның негізгі құралдарын меңгереді және оларды практикалық қолдану дағдыларын алады. Ерекше көңіл көшбасшылық қасиеттерді дамытуға, жауапты шешімдер қабылдауға және кәсіби қызметте ашықтықты қамтамасыз етуге бөлінеді, әсіресе мемлекеттік басқару саласында.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Зерттеу әдістері және дизайны

    Курс магистрлік жобаның зерттеу жұмысын жазу және ресімдеу бойынша біліктіліктерді қалыптастыруға бағытталған; зерттеу жоспарлау және дизайнын әзірлеу, ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін қолдану дағдыларын меңгеру, сандық, сапалық, кабинеттегі және далалық зерттеулерде деректер жинау және өңдеу әдістерін игеру; теориялық және эксперименттік материалдарды қорытындылау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құзыреттерді бағалау әдістері және таланттарды басқару

    Курс мемлекеттік қызметтегі біліктілік деңгейін бағалау және таланттарды басқару әдістерін зерттеуге бағытталған және төрт негізгі бағытты қамтиды: 1) Персоналды бағалау және біліктілік диагностикасы - кандидаттар мен қызметкерлерді сапалы таңдау, дамыту және басқарушылық шешімдер қабылдау үшін бағалау құралдары мен әдістерін зерттеу. 2) Жоғары потенциалы бар қызметкерлерді (HiPo) бейімдеу және ұстап қалу - негізгі мамандарды тарту, мотивациялау және кәсіби өсу стратегияларын әзірлеу. 3) Кадрлық резервті қалыптастыру және мансаптық даму - ұйым ішіндегі мұрагерлік жүйесін құру, мансап жоспарлау және өсу тәсілдерін зерттеу. 4) Қазіргі заманғы таланттарды басқару практикасы - қызметкерлердің кәсіби әлеуетін арттыру және ұйымның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу үшін менторлық, коучинг, персонализденген даму бағдарламалары және Talent Management жаһандық практикаларын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ұйымдық даму

    Пән ұйымдардың бейімделуін, тұрақтылығын және тиімділігін арттыру мақсатында ұйымдық дамудың концепцияларын, әдістері мен құралдарын зерттейді. Ерекше көңіл ұйымның құрылымына, процестеріне және мәдениетіне, сондай-ақ өзгерістерді басқаруға бөлінеді. Курс негізгі модульдерден тұрады: 1) Ұйымдық құрылым және процестер- ұйымды жобалаудың принциптері, жұмыс процестерін оңтайландыру, ресурстарды тиімді бөлу; 2) Стратегиялық өзгерістерді басқару- ішкі және сыртқы сынақтарға жауап ретінде өзгерістерді жоспарлау, енгізу және бақылау әдістері; 3) Ұйымдық мәдениет және ұйымдық мінез-құлық, ішкі ұйымдық коммуникациялар мемлекеттік басқаруда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі

    Курс ауызша және жазбаша іскерлік коммуникация дағдыларын дамытуға бағытталған, соның ішінде ағылшын тілінде хаттар мен ресми құжаттарды құрастыру. Білім алушылар халықаралық ғылыми және ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу үшін қажетті негізгі терминологияны меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • HR-аналитика және шешім қабылдау

    Дисциплина мемлекеттік қызметте HR-аналитика жүйесін құру және басқаруға бағытталған, бұл HR-процестер туралы деректерді жоспарлау, координациялау және талдауды қазіргі заманғы аналитикалық әдістер мен визуализация құралдарын (дэшбордтарды) қолдану арқылы жүзеге асырады. Курс барысында төрт негізгі HR-аналитика түрі зерттеледі: сипаттамалық аналитика (қазіргі деректерді талдау), диагностикалық аналитика (өзгерістердің себептерін анықтау), болжамдық аналитика (болашақтағы үрдістерді болжау), перспективті аналитика (болжауларға негізделген стратегиялық шешімдер әзірлеу). Ерекше көңіл HR-метрикаларын қолдануға және тұрақты мониторинг жүргізуге бөлінеді: алты айлық талдау диагностикалық және болжамдық аналитиканы қамтиды, ал жылдық талдау ұзақ мерзімді жоспарлау және стратегиялық персоналды басқару мақсатында перспективті талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • HR процестерді цифрландыру

    Курс мемлекеттік қызметте персоналды басқарудағы заманауи цифрлық технологияларды зерттеуге бағытталған. Ол HR процестерін автоматтандыруды, үлкен деректер мен жасанды интеллектіні қолдануды, сондай-ақ кадрларды басқарудың тиімділігін арттыру үшін цифрлық платформаларды енгізуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Персонал тиімділігін басқару

    Пән мемлекеттік қызметтегі персоналдың тиімділігін бағалау жүйелері мен әдістерін зерттеуге бағытталған, халықаралық тәжірибе мен қызметкерлердің тиімділігін өлшеудің үздік тәжірибелерін зерттеуге ерекше назар аударылады. Сонымен қатар, қазіргі заманғы басқару тиімділігі мен нәтижелілігі бойынша тенденцияларды талдау, сондай-ақ бағалау жүйелерін мемлекеттік органдардың HR-стратегиясына интеграциялау арқылы басқарушылық шешімдер қабылдау мәселелері қарастырылады. Курс келесі негізгі бағыттарды қамтиды: - Қызметкерлердің нәтижелілігін бағалау тәсілдері: KPI жүйелері, біліктілік модельдері, аттестация, 360 градусқа кері байланыс және басқа да тиімділік пен нәтижелілікті басқарудағы құралдар. - Персоналды басқару саласында шешімдер қабылдау үшін деректерді талдау және интерпретациялау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы және эмоционалдық интеллект

    Курс персоналды басқарудың психологиялық аспектілерін зерттеуге бағытталған, эмоционалдық интеллектті (EQ) басшы мен HR саласының мамандары үшін негізгі құзырет ретінде дамытуға ерекше мән беріледі. Мотивация қағидаттары, шешім қабылдау, қақтығыстарды басқару және командалық динамика мәселелері қарастырылады, сондай-ақ эмоционалдық реттеудің көшбасшылық пен ұйым мәдениетіне әсері талданады. Курс барысында эмоционалдық тұрақтылықты арттырудың практикалық құралдары, тиімді коммуникация дағдыларын дамыту және қызметкерлердің өнімділігі мен қатысуын арттыру мақсатында ұжым ішінде сенімді қарым-қатынас орнату әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • HR менеджментіндегі коучинг технологиялары

    Курс коучинг технологияларын персоналды дамыту және мемлекеттік сектордағы басқару тиімділігін арттыру құралы ретінде зерттеуге бағытталған. Коучингтің негізгі тәсілдері мен әдістері, мақсат қою техникалары, көшбасшылық әлеуетті дамыту және тәлімгерлік мәдениетін қалыптастыру мәселелері қарастырылады. Ерекше назар коучингті мемлекеттік қызметшілердің мотивациясын, тартылуын және бейімделуін арттыру, сондай-ақ өзгерістерді басқару мен өнімді жұмыс ортасын құру үшін пайдалануға аударылады. Мемлекеттік басқарудағы халықаралық коучинг тәжірибелері, коучинг технологияларын мемлекеттік органдардың HR-стратегияларына интеграциялау және мемлекеттік қызметшілердің soft skills дағдыларын дамыту қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Мінез-құлық экономикасы

    Курс экономикалық шешім қабылдау механизмдерін зерттеуге арналған, онда адамдардың мінез-құлқына әсер ететін психологиялық және әлеуметтік факторлар қарастырылады. Когнитивтік бұрмаланулар, эмоциялық және мінез-құлық үлгілері, мотивация және белгісіздік жағдайында шешім қабылдау ерекшеліктері талданады. Ерекше назар мінез-құлық экономикасының персоналды басқаруда, мемлекеттік саясатты әзірлеуде, еңбек нарығын реттеуде және ұйымдық процестердің тиімділігін арттыруда қолданылуына аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Деректерді талдаудың қолданбалы құралдары

    Курс деректерді өңдеу мен талдаудың негізгі әдіснамалары мен тәсілдерін қамтиды, сондай-ақ Power BI, Python, Tableau, Quantum GIS және басқа да озық бағдарламалық құралдарды пайдалануды үйретеді. Оқушылар бұл құралдарды шикі деректерді құнды және ақпараттық визуалды көріністерге айналдыру үшін қолдануды меңгереді, бұл шешім қабылдау және талдау нәтижелерін ұсыну үшін пайдалы болады. Курс барысында қатысушылар деректерді тазарту, өңдеу және талдау әдістерін, оның ішінде статистикалық және машинамен оқыту әдістерін қолдануды үйренеді. Ерекше назар деректерді визуализациялауға аударылады, өйткені ол талдау нәтижелерін мүдделі тараптарға жеткізуде маңызды рөл атқарады және күрделі ақпаратты түсінікті әрі қолжетімді түрде ұсынуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Жоба менеджменті

    Курс жобаларды басқару үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыруға және мемлекеттік органдар мен басқа да ұйымдардың қызметінің тиімділігін арттыру құралы ретінде жобалық менеджмент саласындағы практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Оқу бағдарламасы ұлттық және шетелдік жобалық басқару стандарттарына негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Excel бағдарламасындағы деректермен тиімді жұмыс істеу

    Курс мемлекеттік қызметшілердің қызметінде қажет деректерді өңдеу, талдау және визуализациялау үшін Excel бағдарламасында практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Кестелермен, формулалармен, жиынтық кестелермен және диаграммалармен жұмыс істеудің негізгі құралдары, сондай-ақ күнделікті тапсырмаларды автоматтандыру әдістері қарастырылады. Пән есептілікті дайындау, үлкен деректер жиынтығын өңдеу және Excel-ді негізделген басқарушылық шешімдер қабылдау үшін пайдалану процестері бойынша білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Мемлекеттік қызметтегі HR-маркетинг және брендтеу

    Курс HR-маркетинг принциптерін және жұмыс беруші брендингін қалыптастыруды зерттеуге бағытталған, мемлекеттік сектордағы ең жақсы халықаралық тәжірибелерді зерттейді. Курс барысында мамандарды тарту, ұстап қалу және қатыстыру әдістері, мемлекеттік қызметтің құндылық ұсынысын (EVP) әзірлеу, мемлекеттік органдарды тартымды жұмыс беруші ретінде стратегиялық позициялау мәселелері қарастырылады. Ерекше көңіл digital- құралдарды, коммуникациялық стратегияларды қолдануға және азаматтардың мемлекеттік мекемелерге деген сенімін

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ресми жазылым және дискурс

    Пән құжаттарды әзірлеу, нормативтік құқықтық актілер негізінде сараптамалық қорытындылар жазу, сондай-ақ ресми іскерлік стильде сипаттамалық, ақпараттық және аналитикалық ескертпелер жасау дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Магистранттар әртүрлі іс-тәжірибелік тапсырмаларды орындау арқылы сұхбат жүргізу және келіссөздер жасау әдістерін меңгереді, сондай-ақ қоғамдық сөз сөйлеу мәдениетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Мемлекеттік басқарудың модельдері мен тетіктерін талдайды және мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалайды
  • Мемлекеттік қызметте адами ресурстарды басқару мен ұйымдастырушылық дамудың тиімді тәсілдерін айқындайды
  • Мемлекеттік қызметте тартымды HR брендін қалыптастыру үшін құзыреттілікті бағалау, талантты басқару және HR маркетинг әдістерін қолданады
  • Мемлекеттік қызметтегі персоналдың тиімділігін басқару үшін цифрлық және талдамалық құралдарды меңгереді
  • Басқарушылық шешімдерді негіздеу үшін зерттеу әдістері мен деректерді талдау құралдарын қолдануға қабілетті
  • Шешімдердің сапасын жақсарту үшін басқару психологиясы мен мінез құлық экономикасының принциптерін бейімдейді
  • Ұйымның адами ресурстарын тиімді басқару үшін жобалық басқару әдіснамасын меңгереді
  • Мемлекеттік қызметтегі персоналды дамыту және HR процестерін жақсарту үшін коучингтік технологияларды қолданады
  • Сараптамалық-талдамалық қызметті іске асыру кезінде ауызша және жазбаша коммуникация құралдарын қолданады
Top