Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Цифрлы сұлбатехника және электроника

    Курстың мақсаты-бакалаврларды техникалық сауатты пайдалануға және олардың негізінде радиоэлектрондық құрылғылар мен кешендерге қызмет көрсетуге дайындау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мыналарды білуі керек: аналогтық және цифрлық электроника элементтерінің жұмыс істеуінің теориялық негіздерін; электрондық схемаларды талдау және есептеу әдістерін; алған білімдерін аппараттық кешендер құру жөніндегі инновациялық жобаларға қатысу кезінде практикада қолдана білуі; электрондық құралдарды талдау және синтездеу әдістерін; техникалық құжаттамамен, техникалық әдебиеттермен, анықтамалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруі тиіс; белгілі бір схемалық шешімдерді өз бетінше таңдау дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Python бағдарламалау тілі

    Заманауи бағдарламалауға стратегиялық көзқарас ашады; бағдарламалаудың негізгі әдістемелік дағдылары; мәселенің қойылуына сәйкес оны шешуге арналған тілдік құралдарды анықтай білу; қателіктерге жол бермейтін бағдарламалар үшін дұрыс алгоритмдер құру; заманауи бағдарламалау тілдерін қолдана отырып ақпаратты өңдеу мәселелерін шешу; Python бағдарламалау бойынша практикалық дағдыларды алу; қолданбалы мәселелерді шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Алгоритмдер мен бағдарламалау негіздері (C#)

    Пән C# тілін қолдана отырып, алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерін зерттеуге арналған. Студенттер бағдарламаларды әзірлеудің негізгі принциптерін меңгереді: айнымалылармен және деректер түрлерімен жұмыс, операторлар, шартты құрылымдар, циклдар, функциялар мен әдістер, сондай-ақ деректердің негізгі құрылымдары (массивтер, тізімдер және т.б.). Класстар мен нысандарды қоса, объектіге бағытталған бағдарламалау элементтері қарастырылады. Курс алгоритмдік ойлауды және қолданбалы есептерді шешу дағдыларын қалыптастырады, бұлбағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің заманауи технологияларын одан әрі зерттеудің негізі болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Компьютерлік алгебра және геометрия

    Пән ақпараттық жүйелер саласындағы қолданбалы есептерді шешуде қолданылатын компьютерлік алгебра мен геометрия әдістерін зерттеуге арналған. Студенттер арнайы бағдарламалық қамтамасыздандыруды (мысалы, Mathematica, Maple немесе Python кітапханасы SymPy) пайдалана отырып, символдық математикамен, алгебралық өрнектермен, теңдеулермен және матрицалармен жұмыс істеудің негіздерін меңгереді. Сондай-ақ аналитикалық және есептік геометрияның негізгі ұғымдары – векторлар, түзу сызықтар, беттер, түрлендірулер мен жазықтықтағы және кеңістіктегі құрылыстар қарастырылады. Курс ақпараттық технологиялар саласында деректерді талдау мен визуализациялауға қажетті математикалық модельдеу және есептеулерді автоматтандыру дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2) - 1

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу

    «Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу» пәнін оқудың мақсаты студенттерді дербес компьютерлерді қолдана отырып, қарапайым физикалық процестер мен құбылыстардың модельдерін құру әдістерімен таныстыру, физикалық құбылыстарды модельдейтін алгоритмдерді әзірлеу дағдыларын алу және физикалық эксперименттерді өңдеу, алгоритмдерді жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері арқылы жүзеге асыру әдістерінигеру, студенттердің ойлауын дамыту және олардың ғылыми-техникалық көкжиегін кеңейту болып табылады. Курстың міндеттері: әртүрлі жүйелерде болып жатқан физикалық процестер мен құбылыстарды талдау қабілетін қалыптастыру; физикалық құбылыстарды модельдеудің сандық әдістерін игеру және физикалық есептерді берілген дәлдікпен жуықтап шешу; заманауи математикалық модельдеу пакеттерін қолдана отырып, бағдарламаларды әзірлеу технологиясын игеру; есептеу нәтижелерін визуализациялаудың заманауи әдістерін игеру; практикалық физикалық есептерді шешуде курсты оқу кезінде алған білімдерін қолдану қабілетін дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бағдарламалау технологиялары 1

    Бағдарламаны құру кезеңдері мен деңгейлері, бағдарламалау технологиясының негіздері туралы түсінік қалыптастырады. Құрылымдық бағдарламалау, С ++ тілінде бағдарламалау туралы түсінік береді. Мәліметтер түрлері. Жарнамалар. Өрнектер мен тапсырмалар. C ++ тілінің жұмысы. C ++ тілінің операторлары мен функциялары. С ++ тілінде күрделі типтерді қолдану туралы түсінік қалыптастырады. Бір өлшемді массивтер мен көрсеткіштер. С ++ тілінде бағдарламалаудың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау 1

    Курстың негізгі мақсаты– Python тілінің Tkinter модулі көмегімен пайдаланушының графиктік интерфейсін құрудың негізгі ұғымдарын қалыптастыру және Python тілінде бағдарламалау бойынша студенттердің білімін тереңдету. Курс барысында студенттерде Python тілінде объектілі- бағдарлы программалаудың (ОБП) практикалық дағдысы қалыптасады. Студенттер қолданушының графиктік интерфейсін (GUI) құрудың негізгі түсініктерімен таныса отырып, Tkinter модулінің Button, Label, Entry, Text, Radiobutton, Chekbutton, Listbox т.б. негізгі виджеттерінің қызметі мен қасиеттерін оқып үйренеді және сол виджеттерді қолданып Windows-қа негізделген графиктік интерфейсті қосымша жасауды жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты - зерттеудің тәсілдері мен дағдыларын дамыту. Курста зерттеу жүргізу барысында зерттеу жүргізудің этикалық қағидаттарын сақтай отырып, түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен ақпаратты іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған сервистерді пайдалану арқылы ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын негіздеп,жеткізуді және оны жүйелі құрылған әрі логикалық тұрғыда жинақы мәтін түрінде ұсына алуды үйренеді, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес, академиялық жазылымның ерекшеліктерін, жазба жұмыстарының түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс экология және тіршілік қауіпсіздігі пәні мен әдістемесі туралы теориялық білім береді; популяциялар мен экожүйелердің тұрақтылығын бұзатын себептер туралы; табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану; пәнаралық көзқарас негізінде адам, қоғам және мәдениет арасындағы қарым-қатынас туралы түсініктерін дамытады; қоғамдық сананы және қауіпсіз өмір салтын жасылдандыру. Тірі организмдердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, әртүрлі ұйымдық деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның және олардың тұрақтылығы зерттеледі; биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары. Түрлі елдердегі және Қазақстан Республикасындағы тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары және практикалық мақсаттары туралы заманауи түсінік. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Адамның қауіпсіздік жүйелері. Құзыреттілікті меңгерген білім алушылар: • биосфераның жаһандық экожүйе ретіндегі мәнін және оның дамуының тұрақтылығын, өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығын жасылдандыруды адам өмірінің қауіпсіздігінің негізі ретінде түсініп, түсіндіре алады; • қоғамдық сананың экологиялануы мен қауіпсіз өмір салтының маңызын меңгереді; • экологиялық және қоршаған ортаға зиян келтіретін жағдайларды бағалап, тіршілік қауіпсіздігіне әлеуетті қауіп төндіретін әрекеттерге дәлелді түрде қарсы тұра алады; • экологиялық мәдениет пен сананы, қауіпсіз өмір сүру дағдылары мен табиғатты қорғау мінез-құлқын көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау 2

    Студенттер C#, Java тіліндегі бағдарламалау технологиясының негіздерін, бағдарлама жасаудың кезеңдері мен деңгейлерін қарастырады. Программалау жүйесінің құрамы, тіл элементтері. Деректер түрлері. Жарнамалар. Өрнектер мен тапсырмалар. C# тілінің операциялары. C#, Java тілінің операторлары. Шартты оператор. Цикл операторлары. Таңдау операторы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілі (деңгей В2)- 2

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілінің аударма практикасы

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы робототехника

    Пән робототехника негіздерін, роботтардың түрлері мен сыныптарын, бағдарламаланатын роботтарды құрастыру және өндіру ерекшеліктерін ашады. Студенттер электроника бойынша негізгі білімді, техникалық ойлауды, кеңістіктік көріністерді, сондай-ақ графикалық кескіндерді қолдана отырып технологияны тану қабілеттерін дамытады. Студенттер LEGO Robolab компьютерлік бағдарламалау ортасында бағдарламалау негіздерімен танысады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау технологиялары 2

    Студенттер C# тілінің негіздерін меңгереді, массивтерді үйренуге назар аударады: бір өлшемді, екі өлшемді, динамикалық, сонымен қатар жолдық деректермен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеу, ішкі бағдарламалармен жұмысты ұйымдастыру, қарапайым, графикалық кескіндерді құру, сонымен қатар C# тілінде файлдарды жасау және пайдалану ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қолданбалы ғылыми-зерттеу негіздері

    Бұл курста ғылыми қызметтің әдіснамалық негіздерін, теориялық және практикалық қызметтерін құру мен ұйымдастыру тәсілдерін, ғылыми таным мен ғылыми зерттеулер оқытылады. Сонымен қатар ғылыми білім мен құрылымы, ұйымдастыру формалары, этика нормалары және ұжымдық, жеке ғылыми қызмет терең қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобалық зерттеу

    Ғылыми білімнің формалары мен әдістерін зерттеу және әлемнің ғылыми көрінісіне тұтас көзқарас қалыптастыру; қолданыстағы зерттеу әдістері мен қоршаған әлем туралы білімді зерттеу. Технологиялық мақсат және зерттеу реттілігі, құрылғылар мен жабдықтар. Дәлдік пен сенімділік. Зертханалық және өндірістік сынақтар. Өндірісті енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қорының теориясы

    Студенттер теориялық негіздерді, мәліметтер базасын құрудың практикалық әдістері мен құралдарын, деректерді физикалық деңгейде сақтау құралдары мен әдістерін, мәліметтер базасын қолдау және қолдауды зерттейді; мәліметтер базасының негізгі түсініктерін, оларды жіктеу әдістерін, мәліметтер құрылымын ұйымдастыру принциптерін және мәліметтер базасын басқару жүйелерінің сәйкес типтерін (ДҚБЖ), мәліметтер базасын құру кезеңдерін, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттарын қарастырады. Студенттер мәліметтер базасын жобалау, құру және басқару дағдыларын дамытады; мәліметтер базасын құрудың заманауи аспаптық және әдістемелік құралдарын қолдана отырып, мәліметтер қорын құрудың негізгі қағидалары туралы тұжырымдамалық идеялар; SQL мәліметтер базасына құрылымдық сұраныстар тілі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты қорғау негіздері

    Студенттер ақпараттық қауіпсіздік, криптография және деректерді шифрлау, алгоритмдер, шифрлау стандарттары және оларды практикада тиімді пайдалану туралы негізгі түсініктерді қарастырады. Криптографиямен таныстыру, криптографиялық жүйелерге шолу, деректерді криптографиялық қорғау, криптографияның негізгі схемалары, криптологияның математикалық мәселелері, симметриялы жүйелер, криптанализ әдістері, асимметриялық криптография жүйелері, ашық кілт алгоритмдері, RSA алгоритмі, цифрлық қолтаңбалар, цифрлық қолтаңбалардың алгоритмдері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламаларды өңдеудің құрал-жабдықтары

    Бағдарламалық жасақтаманы жобалау кезінде UML моделдеудің бірыңғай тілін қолдану және CASE құралдарын (Bpwin, Erwin, Aris, ModelMart, Rational Rose) қолдану; бағдарламалардың өмірлік циклінің кезеңдерін қамтамасыз ететін құралды таңдау, практикалық қолданыста - бағдарламалық өнімдерді жасау және енгізу; бағдарламалық құралдар құруға арналған стандарттарды қолдану;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Web-бағдарламалау

    Пәнді оқытудың мақсаты – заманауи web-технологияларды және білімнің ілеспе салаларын, web-ресурстарды құру әдістері мен құралдарын игеру, әртүрлі қызмет түрлерінде ілгерілету және қолдану. Пәнді оқу міндеттері: web-бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамалары мен әдістерімен таныстыру; заманауи web-технологиялар туралы түсінікті кеңейту; web-қосымшаларды құру үшін заманауи бағдарламалау тілдерін пайдалану дағдыларын игеру; зерттелген технологияларды пайдалана отырып, web-сервистерді, сайттарды құру кезінде дербестікті дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы

    Курстың мақсаты-қазіргі заманғы компьютерлер мен компьютерлік жүйелердің архитектуралық ерекшеліктерін; компьютерлердің функционалды тораптары мен құрылғыларын жобалау негіздерін; есептеу кешендерін ұйымдастыру негіздерін игеру. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: компьютерлік жүйе, ақпаратты өңдеудің және басқарудың күрделі жүйелерін зерттеуге және жобалауға арналған компьютерлік архитектураның әдістері мен технологиялары; аппараттық және бағдарламалық жасақтаманың үйлесімділігін анықтай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • PHP бағдарламалау тілі

    PHP-ді Интернетке байланысты қосымшаларды бағдарламалау тілі ретінде зерттейді: интерактивті командалық қосымшаларды құру; PHPGTK кітапханасын қолдана отырып платформалық GUI қосымшаларын құру; Windows және Linux шеңберіндегі кейбір тапсырмаларды автоматтандыру. Синтаксис, PHP мүмкіндіктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернетте программалау

    Студенттер ақпараттық жүйе ретінде құрылымды жобалау және веб-сайтты құру технологиялары мен әдістерін, веб-технологиялар мен веб-бағдарламалау тілдерін (HTML, CSS, Java Script, PHP), серверде веб-сайтты орналастыру, қолдау және жүргізу технологияларын игереді. Графиканы қолдануды үйреніңіз веб-сайттың сурет редакторлары; веб-парақтар жасау үшін объектіге бағытталған технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Киберқауіпсіздік негіздері

    Студенттер компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау әдістерін қарастырады. Корпоративті желілер туралы түсінік, көп деңгейлі қауіпсіздік Компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау. Ақпараттық қауіпсіздік туралы жалпы түсініктер. Компьютерлік жүйелердің осалдығын бағалау. Бағдарламаларды рұқсатсыз кіруден қорғау. Сақталған парольмен парольден қорғау. Желілік парольден қорғау. Рұқсат етілмеген қол жетімділікті анықтау әдістері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есептеу математикасы

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерді математикалық модельдер түрінде нақты экономикалық есептерді қалыптастыруға үйрету. Курсты оқу кезінде есептеу есептерін шешудің әдістері мен модельдері, Алгоритмдеу және жоғары деңгейлі бағдарламалау қарастырылады. Курсты аяқтағаннан кейін студент: сызықтық және сызықтық емес бағдарламалау есептерінің экономикалық-математикалық модельдерін құру; сызықтық бағдарламалау есептерін шешудің симплексті әдісін игеру, оның геометриялық интерпретациясын білу; симплекс әдісінің қосарлылығын игеру; сызықтық және сызықтық емес регрессия теңдеулерін құру мәселелерін шеше білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті құндылықтар: теориядан практикаға

    Курс білім алушыларда әділетті, гуманистік және тұрақты қоғамның негізі ретінде инклюзивті құндылықтарды түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында инклюзияға қатысты теориялық көзқарастар, айырмашылықтарға құрметпен қараудың әлеуметтік маңыздылығы, осал топтағы адамдармен өзара әрекеттесу стратегиялары, сондай-ақ инклюзия қағидаттарын қоғамдық және кәсіби өмірдің түрлі салаларына енгізу жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Графикалық дизайн негіздері

    Компьютерлік графикаға кіріспе. Компьютерлік графика түрлері. Түс ажыратымдылығы және түс модельдері. Графикалық кескіндерді сақтау форматтары. CorelDraw графикалық редакторы. Сызықтар. Мәтінмен жұмыс. Құю және контурлар. Нысандарды ретке келтіру. Объектілер жиынтығы. Adobe PhotoShop графикалық редакторының интерфейсі. Қабаттармен жұмыс істеу. Арналар. Суреттерді өңдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Web-серверлерді басқару

    Пән ұйымның ақпараттық жүйесін - желілік тораптарды, желілік хаттамаларды, каталог қызметтерін, желілік қызметтерді басқару, жүйенің файлдық ресурстарын басқару, ресурстарға қол жеткізу құқықтары, басып шығару құрылғылары, ақпаратты резервтік көшіру және қалпына келтіру жүйелері, желілік құрылғылар мен қызметтердің мониторингін жүзеге асырудың теориялық негіздерін зерделеуге және желілік басқарудың практикалық дағдыларын алуға бағытталған. Пәннің міндеті: виртуалдау технологиясының қорғалуын сипаттайтын қасиеттер туралы, хаттама қауіпсіздігінің қандай да бір қасиетін орындауды қамтамасыз ету үшін қолданылатын негізгі механизмдер туралы, сондай-ақ хаттамалардың негізгі осалдықтары туралы негізгі білім алу. Пәннің қысқаша сипаттамасы: пән корпоративтік желіні жоспарлау және енгізумен және олардың қауіпсіздігін қамтамасыз етумен, серверлерді, бағдарламалық қамтамасыз етуді орнатумен, баптаумен байланысты стандартты міндеттерді шешу біліктері мен дағдыларын қалыптастырады және дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік желілер

    Пәннің мақсаты-компьютерлік желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, компьютерлік желілердегі жұмыс ерекшеліктерін игеру, заманауи желілік технологиялармен танысу, жергілікті желілерде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алу. Пәннің міндеттері – студенттерді компьютерлік желілердің топологиялары мен құрылымдарын жобалауға және есептеуге үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік бейнемонтаж

    Пән студенттерді компьютерлік бейнемонтаж негіздерімен және бейне мазмұнын өңдеу технологияларымен таныстырады. Курс бейне түсіру, бейнені түсіру және импорттау, уақыт сызығымен жұмыс істеу, бейнематериалдарды кесу және желімдеу, эффектілерді, кредиттерді, дыбысты және ауысуларды қабаттастыру принциптерін зерттейді. Бейне монтажға арналған заманауи бағдарламалық құралдар (мысалы, Adobe Premiere Pro, DaVinci Resolve және т.б.) игерілуде. Бейнені сақтау форматтарына, кодектерге, экспорттауға және соңғы өнімді оңтайландыруға ерекше назар аударылады. Курс ақпараттық жүйелер мен цифрлық технологиялар саласында сұранысқа ие мультимедиялық контент құрудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Анимация және визуалды эффектілер

    Пән заманауи бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, анимация мен визуалды эффектілерді құру негіздерін игеруге бағытталған. Студенттер кадрлық және цифрлық анимация принциптерін, негізгі кадрлармен, маскалармен, қабаттармен жұмыс істеуді және визуалды эффектілерді бейнематериалдарға біріктіру әдістерін үйренеді. Курс 2D және 3D анимацияларына арналған құралдарды (мысалы, Adobe After Effects, Blender және т.б.), композиция, бақылау және көрсету ерекшеліктерін қарастырады. Ақпараттық және презентациялық жүйелерді әзірлеуде қолданылатын интерактивті және мультимедиялық мазмұнды құрудың практикалық аспектілеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сандық әдістер

    Пән математикалық әдістерді қолдана отырып, әртүрлі қолданбалы есептерді сандық шешудің практикалық аспектілеріне арналған. Қолданбалы есептерді математикалық қоюдың практикалық аспектілері, оларды шешудің математикалық әдістерін таңдау және сандық енгізу қарастырылады. Сонымен қатар, қолданбалы есептерді шығаруда да, оларды сандық талдау әдістерін жасауда да зерттелетін мәселелердің ерекшелігін ескеру қажеттілігіне ерекше назар аударылады. Курс аясында студенттердің жеке тапсырмаларды орындауы болжанады, олардың орындалуы студенттердің белгілі бір салада қолданбалы зерттеулерді жүзеге асыратын зерттеу тобында практикалық жұмыс дағдыларын шоғырландыруға ықпал етуі керек, оның ішінде міндет қою, оны шешудің сандық әдістерін таңдау, осы әдістерді компьютерлік іске асыру және алынған нәтижелерді мазмұнды түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Python-да қосымшаларды әзірлеу

    Курстың мақсаты-Python бағдарламалау тілінде қосымшаларды әзірлеудің негізгі принциптерін игеру және зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент Python әзірлеу ортасында Widows қосымшаларын жобалау, сынау және күйін келтіру туралы түсінікке ие болуы керек; инкапсуляция, мұрагерлік және полиморфизм механизмдерін қолдана отырып, сыныптарды құру, жобалау және енгізу дағдыларына ие болуы керек; объектіге бағытталған бағдарламалау принциптерін, мұрагерліктің негізгі формаларын білу; объектіге бағытталған жобалау және талдау дағдыларын меңгеру, Python тілінде қолданбалы қолданбаларды жасау әдістерін меңгеру; Заманауи бағдарламалау технологияларын пайдалана отырып, тиімді алгоритмдер мен бағдарламаларды жасай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және нейрондық желілер

    Студенттер тілдер, жүйелер мен технологиялар, жасанды интеллект, жасанды интеллектті дамытудың дәстүрлі мәселелерін шешудің жаңа әдістері мен тәсілдері туралы жүйеленген білім алады. Мыналар қарастырылады: жасанды интеллект жүйелерінің жіктелуі, сараптама жүйесінің принциптері мен құрылымы, сараптамалық жүйені құралдары. Презентацияны оқыту моделі. Шешім қабылдау моделі. Сараптамалық бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұлтты есептеу және виртуализация

    Пән бұлтты есептеу инфрақұрылымымен таныстырады, бұлтты инфрақұрылым контекстінде қауіпсіздік, масштабтау, орналастыру, резервтік көшіру, бұлтты бағдарламалау әдістерін үйрену, қашықтағы серверлерде деректерді сақтау үшін бұлтты Қызметтерді пайдалану. Курстың мазмұны: бұлтты есептеу технологиясының пайда болуы, дамуы және қолданылуы туралы негізгі ақпарат. Бұлтты орналастыру модельдері: жеке бұлт, қоғамдық бұлт, гибридті бұлт, қоғамдық бұлт. Бұлтты есептеу қызметтерін ұсынудың негізгі модельдері: Software as a Service (SaaS) (қызмет ретінде), Platform as a Service (PaaS), Инфрақұрылым сервис ретінде (қызмет ретінде Infrastructure as a Service, IaaS), басқа бұлт қызметтері (XaaS). Жетекші сатушылардың шешімдеріне шолу – Microsoft, Amazon, Google. Бұлтты есептеу модельдерінің және олардың негізінде ұсынылған шешімдердің негізгі артықшылықтары мен кемшіліктері. Бұлтты есептеу экономикасы. Бұлтты ортада орналастыру, оған қолданыстағы қосымшаларды беру үшін веб-қосымшаларды әзірлеу. Бағдарламалау әдістері, бұлтта қолданылатын қосымшаларды жүйелік басқару дағдылары. Виртуалдау технологиялары. Транзакциялық веб-қосымшаларды құру, оларды қолдау үшін виртуалды серверлерді орнату. Бұлтты инфрақұрылым контекстінде қауіпсіздік, масштабтау, орналастыру, сақтық көшірме жасау мәселелері. Бұлтты инфрақұрылымның қосымшаларды масштабтау саласындағы артықшылықтары. Бұлтты ортадағы төтенше жағдайды қалпына келтіру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеуді ұйымдастыру

    Мобильді платформалар, мүмкіндіктерге шолу. IOS, Windows mobile, Android мобильді операциялық жүйелеріне салыстырмалы шолу. Олардың таралуы, функционалдығы. Android ОЖ үшін Даму, артықшылықтары. API Android, IDE Android Studio, IDE AppInventor. Android Studio дамыту ортасы. Мобильді әзірлеудегі MVC моделі. Қолдану белсенділігі және олардың өмірлік циклі. Интерфейс элементтерін орналастыру. Touch Screen оқиғаларын өңдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Кәсіпорындардың жұмысын автоматтандырудың ақпараттық жүйелері

    Пәнді игерудің мақсаты автоматтандырылған және ақпараттық жүйелердің негізгі түрлері туралы түсініктерді қалыптастыру, оларды кәсіби қызметте қолдану, мамандандырылған бағдарламаларды құру, енгізу және жүргізудің негізгі принциптерін қарастыру, студенттерде автоматтандырылған жүйелердегі жұмыс процестері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Пәнді игерудің негізгі міндеттері: ақпараттық қызмет көрсетудің қазіргі заманғы түрлерінің теориялық негіздерін зерттеу және бекіту; автоматтандырылған және ақпараттық жүйелермен және технологиялармен жұмыс істеудің үйренген әдістері мен тәсілдері негізінде студенттердің міндеттерді өз бетінше шешу қабілетін дамыту; студенттердің жалпы және арнайы мақсаттағы бағдарламалық өнімдерді пайдалану, ақпаратты компьютерлік есепке алу және өңдеу дағдыларын алу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік жабдықты кешенді жаңарту

    Осы пәнді игеру нәтижесінде студент: компьютерлік жабдықты пайдалану процесінде туындайтын техникалық проблемаларды анықтай білуі, дербес компьютерлер мен серверлердің архитектурасын, дербес компьютер мен серверлердің құрылымын, олардың негізгі блоктарын, функциялары мен техникалық сипаттамаларын білуі; аппараттық құралдардың ақаулары мен ақауларын жою тәсілдерін, аппараттық құралдардың жұмыс істемейтін компоненттерін ауыстыру әдістерін білуі тиіс

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бұлтты есептеулерге негізделген IT шешімін әзірлеу

    Пәннің мақсаты: бұлтты технологиялардың архитектурасы, бұлтты қызметтерді жобалау әдістері мен ерекшеліктері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу, сондай-ақ қолданыстағы негізгі бұлтты платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу дағдыларын алу. Пән бұлтты есептеу тұжырымдамасының пайда болуына әкелген деректер орталығының аппараттық және архитектуралық дамуының негізгі тенденцияларын, IT индустриясындағы заманауи инфрақұрылымдық шешімдердің даму тенденцияларын және бұлтты есептеу парадигмасы, бұлтты орналастырудың негізгі модельдері: жеке бұлт, қоғамдық бұлт, гибридті бұлт, қоғамдық бұлт. Бұлтты есептеулердің сервистік модельдері де зерттеледі: Software as a Service (SaaS), Platform as a Service (PaaS), infrastructure as a Service (IaaS), Anything as a service (XaaS), Everything as a Service (EaaS). Пәнді оқу нәтижесінде студенттер бұлтты есептеулерде қолданылатын шоғырландыру және виртуалдандыру технологиялары туралы түсінікке ие болады, бұлтты ортада орналастырылған қосымшаларды әзірлеу және сүйемелдеу кезінде тиімді жүйелік әкімшілендіруді жүзеге асыра алады, инженерлік мәселелерді шеше алады, өндірістік және технологиялық қызметтің ең жақсы тәжірибелерін кәсіби деңгейде қолдана алады, соның ішінде бұлтты есептеулерді қолдана отырып алгоритмдік және бағдарламалық шешімдерді әзірлеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • IoT жүйелерін әзірлеу

    Пәннің мақсаты студенттердің Интернет Заттар негізгі технологиялары туралы білімдерін қалыптастыру, ғылыми-зерттеу және жобалау қызметінде Интернет Заттар технологияларын пайдалануға мүмкіндік беретін құжаттаманы, нақты құралдар мен бағдарламалық құралдарды өз бетінше зерделеуді көздейтін зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән Интернет Заттар (IoT) құрудың негізгі принциптерін зерттеуге арналған. Пәннің мазмұнына IoT құрылғыларын дамытудың негізгі бағыттары, IoT құрылғыларының элементтік базасы; IoT жүйелерін бастапқы жобалау, интернет заттарымен өзара әрекеттесу тәсілдері; WSN сымсыз сенсорлық желілері; құрылғылар арасында ақпарат алмасу хаттамалары; қашықтағы құрылғылардан алынған деректерді біріктіру және өңдеу әдістері кіреді.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесі дағдыларды игеруі керек: IoT құрылғыларына негізделген жүйелерді әзірлеу әдістері; заманауи әдіснамаларды пайдалана отырып, IoT-құрылғыларға негізделген жүйелердің құрылымы мен архитектурасын жобалау; кәсіби міндеттерді шешу кезінде IoT-құрылғыларға негізделген жүйе құрылымдарын іске асырудың тиімді тәсілдерін таңдау, IoT жүйелерін құрудың практикалық дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Үлкен деректермен жұмыс

    Курс деректер қорының үлгілерінен және үлкен деректерді басқару жүйелерінен деректерді алу әдістерін зерттейді; деректерді басқару операциялары мен оларды ауқымды аналитикалық қолданбаларда пайдалану үшін қажетті үлкен деректерді өңдеу үлгілері арасындағы байланысты қарастырады. Курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер: үлкен деректер түсінігін түсіндіре алады; үлкен деректермен жұмыс істеудің негізгі құралдарын қолдана алады; үлкен деректерді талдаудың негізгі әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • 1С: Кәсіпорын платформасында aқпараттық жүйелерді әзірлеу

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің "1С: Кәсіпорын" ДҚБЖ-ға кіруді басқару және баптау әдістері туралы білімдерін, қолданбалы шешімдердің құрамына кіретін негізгі объектілер туралы жалпы түсініктерін қалыптастыру және олардың жүйенің әртүрлі нұсқалары мен режимдерінде жұмыс істеудің бастапқы практикалық дағдыларын игеру. Пәннің міндеттері: корпоративтік ақпараттық жүйелер мен "1С: Кәсіпорын" жүйесін дамытудың жалпы тарихымен және негізгі бағыттарымен танысу; кәсіпорындардың, ұйымдардың және жеке тұлғалардың қызметін автоматтандыру үшін корпоративтік ақпараттық жүйелерді пайдаланудың мәнін ашу; "1С: Кәсіпорын" жүйесін құру архитектурасын, негізгі объектілерді, конфигурацияларды, олардың сипаттамалары мен қасиеттерін зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік жүйелерді жөндеу және техникалық қызмет көрсету

    Бұл пән компьютерлік жүйелер мен перифериялық құрылғылардың қазіргі проблемаларымен, оларды жою әдістемесімен, құрылғыларды компьютерге қосу кезіндегі мәселелермен, ДК мен ОЖ-нің дискілік ішкі жүйесін орнату, жөндеу, техникалық қызмет көрсету және аппараттық қамтамасыз ету бойынша жұмыстарды орындаумен байланысты кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Зерттеу, кәсіби қызметте және күнделікті жағдайларда математика және жаратылыстану ғылымдары саласындағы базалық білімді, бастапқы деректерді бағалау және жоспарланған нәтижені қолдана алады.
  • Алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеудің әдістері мен құралдарын, бағдарламалаудың қазіргі заманғы тілдерін; есептеуіш техника және бағдарламалау құралдарын; ақпаратты қорғаудың әдістері мен құралдарын; ақпаратты өңдеудің компьютерлік жүйелерінің математикалық, лингвистикалық, ақпараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету элементтерін; бағдарламаларды баптау, сынау және құжаттау тәсілдерін кәсіби қолдана алады
  • ЭЕМ, перифериялық жабдықтар мен бағдарламалық құралдарды баптау, баптау, реттеу және тәжірибелік тексеруді жүзеге асыруға; есептеу желілерін монтаждау, баптау, сынау және пайдалануға тапсыруға қабілетті.
  • Қазақ, орыс, шетел тілдерінде кәсіби және күнделікті тақырыптарға ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасауға; өз көзқарасын дұрыс қорғауға қабілетті.
  • Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасын білуін пайдалана отырып, іскерлік этика мен академиялық адалдық нормаларын сақтай отырып, қоғамның тілдік әртүрлілігі мен мультимәдениетін түсіне отырып, әлемнің басқа халықтарының мәдениетіне төзімділік таныта отырып, өзінің кәсіби қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілік алуға қабілетті.
  • Кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі жағдайларда икемділік пен ұтқырлықты көрсете отырып, қазіргі заманғы ақпараттық ағындарда бағдарлануға және әлемдік экономикадағы динамикалық өзгеріп отыратын процестерге бейімделуге қабілетті.
  • мемлекеттік сектордың рөлін, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін білуіне сүйене отырып, белгісіздік пен тәуекел жағдайларында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдер қабылдауға қабілетті.
  • Кәсіби қызмет объектілерін жобалау мен әзірлеуді анықтайтын стандарттарды, әдістемелік және нормативтік материалдарды қолдануға; жөндеуге техникалық құжаттаманы әзірлеуге; жабдықтарды пайдалану бойынша нұсқаулықтар мен сынақ бағдарламаларын жасауға қабілетті
  • Ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, компьютерлік технологиялардың дамуының қазіргі заманғы тенденцияларын және оларды ғылыми-зерттеу, жобалау-конструкторлық, өндірістік-технологиялық және ұйымдастыру-басқару қызметінде қолдану жолдарын талдай алады.
  • Кәсіби және күнделікті қызмет үшін қажетті жаңа білім алу дағдыларын пайдалана отырып, өзін-өзі дамытуға, өздігінен білім алуға және тұлғалық өсуге ұмтыла отырып, кәсіби біліктілігін арттыруға қабілетті.
  • Аппараттық-бағдарламалық кешендерді, оның ішінде желілік инфрақұрылым мен перифериялық құрылғыларды баптау, сынау және пайдалану жұмыстарын жүзеге асыра алады
  • Жасанды интеллект саласындағы қарқынды өзгеріп жатқан технологияларға бейімделе алады, өзіндік білім алу және ғылыми-инженерлік жарияланымдарды сыни тұрғыдан талдау дағдыларына ие

Ұқсас БББ

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Торайгыров университеті

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

Top