7M07201 Тамақ және өңдеу өндірістерінің технологиясы мен инженерингі. в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық және басқару қызметі, зерттеу сипатындағы міндеттерді шешуге қабілетті тамақ және қайта өңдеу өндірістерінің технологиясы мен инженерингі саласында жоғары білікті магистранттарды дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M111 Тамақ өнімдерін өндіру
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M072 Өндірістік және өңдеу салалары
Пәндер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өңдеу өндірістерінің арнайы технологияларында "жасыл дағдыларды" дамыту
Пән технология, технологиялық режимдер мен параметрлерді, тамақ өнімдерін өндіруге арналған жабдықтарды, жаңа инновациялық азық-түлік өнімдерін әзірлеу кезінде қазақстандық, ресейлік және еуропалық кәсіпорындардың табысты тәжірибелері мен жасыл дағдыларына қол жеткізуді қамтамасыз ететін оқытудың озық формалары мен әдістері негізінде білім беру ортасын құруға негізделеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты - жоғары кәсіптік білім берудің теориялық және практикалық проблемалары, тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаттары, жоғары кәсіптік білім берудің құралдары мен әдістері туралы білімді меңгеру. Оқыту нәтижелері: магистрант ҚР жоғары білім беру жүйесінің негізгі міндеттерін біледі, педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілерін қолданады және қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды пайдаланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: ғылыми зерттеу әдістерін таңдай алады және қолдана алады; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі міндеттерін тұжырымдауға және шешуге; логикалық, жүйелі және сыни ойлау дағдыларын дамыту; теориялық білімді ғылыми проблемалар бойынша өз ұстанымын негіздеу және дәлелдеу үшін пайдалана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тамақ өнімдерінің өсімдік және тамақ шикізаттарын өңдеудің реологиялық негіздері
Реологиялық тәсілдерді тамақ және қайта өңдеу өндірістеріндегі технологиялық процестер мен операцияларды басқару мен бақылау үшін, перспективті тәсіл ретінде зерделеу. Дисперсті және тұтқыр-серпімді тамақ орталарының реологиялық моделдерін құрау үшін үш идеалдандырылған материалдардың түрлі қосылған, атап айтқанда, Гук денесі, Ньютон денесі және Сен-Венанның пластикалық денесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты – болашақ мамандарды басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеруге, тәрбиелеу мен дамытудың тиімді әдістерін қолдана отырып, ұжымның психологиялық, кәсіби және тұлғааралық мәселелерін шеше білуге үйрету. Оқыту нәтижелері: басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының іргелі ұғымдары, процестері мен формалары туралы білімді меңгеру; өзінің жеке психологиялық ерекшеліктерін саралау және даму бағыттарын анықтау; персоналды басқарудың заманауи әдістерін практикада қолдану, кәсіби өзара іс-қимыл жасау және ұйымдастыру-тәрбие жұмысын тиімді жүргізу; кәсіби өсу мен мансап бойынша практикалық ұсынымдар әзірлеу; проблемалық жағдайларды талдай отырып, стратегиялық шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
"Green culture" аясындағы шикізат сапасы vty 'қауіпсіздігі
«Green culture» аясындағы шикізаттың қауіпсіздігі мен сапасы. Шикізаттың азық- түлік қауіпсіздігі саласындағы білімді пайдалануға, тамақ өнімдерін жасаумен айналысатын өндірістердің орнықты дамуын қамтамасыз етуге бағдарлана отырып, «жасыл стратегияны» ұлттық деңгейде табысты іске асыру үшін техникалық критерилер мен нормативтік құқықтық талаптарды сақтауға қатысты жасыл дағдылардың мониторингін көрсетуге бағытталған құзыреттерді көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдік тектес өнімдерді сақтау және қайта өңдеудің инновациялық технологиялары
Қазақстан Республикасының элеватор, ұн тарту-жарма және құрама жем өнеркәсіптерінің даму перспективалары. Дәнді сақтау, ұн, жарма, құрама жем, нан- тоқаш, кондитер және макарон өнімдері, қант, крамал және сірне өндіруге негізделген физика-химиялық, биохимиялық және биотехнологиялық процестер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сусымалы тағам материалдарының компрессионды сипаттамасы
Сусымалы тамақ материалдарының компрессиялық қасиеттерін анықтаудың заманауи әдістері бойынша білімді қалыптастыру. Сусымалы тамақ материалдарын, олардың серпімділік, тұтқырлық, пластикалық қасиеттерін ескере отырып, өңдеудің тиімділігін арттыру. Бір осьтік және күрделі механикалық күштің әсер ету жағдайында технологиялық жабдықты негізді түрде таңдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібі замануи технологиялық машиналары
Барлық өңдеу кезеңдерінде сапасы кепілденген дайын өнімді өндіретін заманауи технологиялық жабдықтарды негіздеулі таңдау. Өңделетін шикізаттың қасиеттерін ескере отырып, жабдықтардың жоғары технологиялық тиімділігін қамтамасыз ету арқылы өндірістік процесті тиімділеу. Технологиялық жабдықтарды қолдану кезеңінде нормалар мен қауіпсіздік жұмыс ережелерін сақтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Функционалды және құрамдас тамақ өнімдерін өндіру
Халықтың барлық топтарына арналған тамақ өнімдерінің жіктелуі. Адамдардың белгілі бір тобы үшін функционалдық мақсаттағы тамақ өнімдерін құрастыру, сондай- ақ әлеуметтік маңызы бар аурулардың алдын алу, халықтың әртүрлі топтарының теңдестірілген тамақтануы қағидаттары
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жаңа тағам өнімдеріне арналған шикізаттарды өңдеу технологиясы
Өңдеудің барлық кезеңдерінде дайын өнімнің сапалақ көрсеткіштерін бақылау үшін дәстүрлі және дәстүрлі емес шикізаттардың физикалық-механикалық және технологиялық қасиеттерін зерделеу. Осы негізде алынған тамақ шикізаттарын қолдану арқылы тамақтық құндылығы жоғары жаңа тамақ өнімдерінің технологияларын жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жаңа заманғы тамақ өнімдерінің технологиясы
Тұтынушылық және тауарлық қасиеттері биік тамақтық құндылығы жоғары жаңа буынды тамақ өнімдерінің технологияларын жасау мен құру.Ақуызды және минералды құрамдарын ескере отырып, өсімдік, жануар және минерал тектес шикізаттарды тиімді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тамақ өнімдері өндірісінің прогрессивті технологиялық жабдықтары
Теориялық, технологиялық, техникалық және экологиялық аспектілерді ескере отырып, тамақ өндірісі салаларына озық технологиялық жабдықтарды қолдану саласындағы ғылыми-әдістемелік принциптер туралы білімдер кешенін дамыту болып табылады. Өндірілетін өнімнің сапасы мен санын жақсартуға мүмкіндік беретін тамақ өнімдерін өндіруге арналған машиналар мен жабдықтардың жаңа конструкцияларыментанысу; еңбек өнімділігін арттыруға мүмкіндік беретін тамақ өнімдерінің еңбек сыйымдылығын төмендету әдістерін әзірлеу; тамақ өнімдерін өндіруге арналған жаңа технологияларды, технологиялық шешімдерді және жабдықтарды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Азық-тулік шикізатының және тамақ өнімдерінің ластануы
Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің ластануы. Ластағыш заттардың экотоксикологиясы, азық-түліктің антропогендік ластануы саласында білім қалыптастыру зиянды заттармен тамақ өнімдерін өндіру, олардың жіктелуі, күресу себептері мен әдістерін анықтау, қалдықтардың өмірлік циклын басқару, 3R енгізу (қысқарту, қайта пайдалану, кәдеге жарату), қауіпті қалдықтарды басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тамақ технологиясының теориялық және қолданбалы аспектілері
Ашыту, пісіру, тұздау, мөлшерлеу және басқа тамақ технологиясы технологиялық процестерінің теориялық аспектілерін зерделеу. Жоғары технологиялық тиімділікпен жұмыс жасайтын технологиялық жабдықтарды негізді түрде таңдау үшін тамақ технологиясының қолданбалы аспектілерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тамақ өндірісі технологиялық процестерін математикалық үлгілеу және оптималдау жасанды интеллект элементтерімен
Үлгілеу әдістерінің жіктелуін және математикалық үлгілеу принциптерін оқып- білу. Тамақ өндірісінің негізгі технологиялық процестерінің математикалық үлгілерін құрастыру алгоритмін игеру. Процестерді эксперименттік зерттеулер негізінде үлгілеу. Экспериментті жоспарлау және эксперименттік мәндерді өңдеу. Бір және көпөлшемді регрессиялық теңдеулерді құрастыру. Регрессиялық теңдеулер сызбасын бейнелеуге арналған қолданбалы бағдарламаларды игеру. Тамақ өндірісі процестерінің үлгілеуде жасанды интеллекті қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Наноинженерлік зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты - наноқұрылымдарды құрудың теориялық негіздері, табиғи және жасанды нанобөлшектердің, нанобөлшектердің қасиеттері, құрылымы, наноматериалдардың қасиеттері мен құрылымы. Оны өндіру үшін жабдықты таңдау, наноматериалдарды алу әдістері мен тәсілдерін бағалау, материалдар құрамын іріктеу, наноматериалдарды сынау және сапасын бағалау әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақ және өңдеу өнеркәсібіндегі нанотехнологиялар мен наноматериалдар
Табиғи және жасанды нанонысандар мен нанобөлшектерді, базалық терминдер мен анықтамаларды, наноқұрылымды материалдарды алу және оларды пайдалану әдістерін; ауыл шаруашылығы шикізатын қайта өңдеу және тамақ өнімдерін өндіру саласында наноқұрылымды материалдарды қолдану бойынша ғылыми әзірлемелерді зерделеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақ және қайта өңдеу өндірістерінің ғылыми-зерттеу мен инновация негіздері
Таңдап алынған ғылыми тақырыптың өзектілігін негіздеу, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау. Тәжірибе жүргізудің тәсілдерін (әдіснамаларын) таңдау. Зерттеу қорытындыларын талдау. Тамақ және қайта өңдеу өндірістеріндегі инновация түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименталдық нәтижелерді өңдеу әдістері
Эксперименттік зерттеулер барысындағы өлшеулердің түрлері мен ауытқуларын анықтау.Сенімділік интервалын есептеу. Статистикалық, дисперсиялық,корреляциялық және регрессиялық талдау жүргізу. Кестелік және сызбалық тәуелділіктерді өңдеуге арналған математикалық әдістерді үйрену
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қайта өңдеу өндірістерінің қалдықсыз технологиясы
Қалдықсыз технологиялар өндіріс тиімділігін арттыруға негіз болады. Қалдықтарды қолдану бойынша саласының қазіргі жағдайы. Экологиялық проблемаларды шешудегі қалдықсыз технологиялардың рөлі. Қалдықтардың категориялары және олардың мақсаты. Құнды заттардың қосымша көзі ретінде өсімдіктер мен жануарлар шикізатын қайта өңдеу қалдықтары. Тамақ өндірісінің қалдықтарын пайдаланатын тамақ өнімдерін өндіру технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарма және дәнді тамақ концентраттарының прогрессивті технологиясы
Дәнді тамақ өнімдері өндірісінің қазіргі жағдайы және даму перспективалары. Жарма және тамақ концентраттары өнеркәсібінің стратегиялық міндеттері. Жарма өнімдерінің (жарма, барлық дәнді дақылдардың үлпектері, құрғақ таңғы ас және басқа да тамақ концентраттары) прогрессивті отандық және шетелдік технологиясы. Мемлекеттік және халықаралық стандарттардың талаптарына сәйкес ассортиментті кеңейту, дайын өнімнің сапасы мен қауіпсіздігін арттыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібінің ғылыми зерттеулеріндегі компьютерлік технологиялар
Ғылыми ерттеу қорытындыларын өңдеу, теңдеулердің коэффициенттерін есептеу және корреляция коэффициентінің көмегімен түрлі теңдеулердің сәйкестігін тексеру үшін дербес компьютердің Microsoft Excel пакетінің кең мүмкіндіктері қолдану. Талдау пакеті саймандарының көмегімен сипаттау статистикасы, дисперсиялық және регрессиялық талдаулар жұргізілуі, орташа мән үшін сенімділік интервалдарды құру сипатталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Генетикалық модифицирленген шикізат көздері және оны қайта өңдеу өнімдері
Трансгендік шикізат көздерін және олардан алынатын тамақ өнімдерін құру мақсатын, ДНҚ мен РНҚ рөлін, генетикалық түрлендірілген шикізат көздері мен оны қайта өңдеу өнімдерін алуды қамтамасыз ететін биологиялық және биотехнологиялық тәсілдерді оқып білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шикізат және тамақ өнімдері қауіпсіздігінің химиялық және биологиялық аспектілер
Шикізат пен тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бағалаудың негізгі тәсілдерін оқып білу, адам денсаулығына әсер ететін химиялық бөтен заттардың, микроорганизмдердің және олардың метаболиттерінің қауіптілігін талдау және жіктеу жүйелері, тағамдық қоспаларды қолданумен байланысты қауіптер, генетикалық модифицирленген шикізат көздері, олардың қолданылуын нормалау және бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби салада заманауи тілдік және коммуникациялық құзыреттілікті қолданады
- Ұйым жұмысын белсендіру, ұйымдағы кадрларды сауатты жұмыс істеуге жұмылдыру мақсатында басқару іс-әрекетінде психологиялық және педагогикалық әдістер мен принциптерді қолданады
- Тамақ материалдарының реологиялық сипаттамаларын анықтайды, тамақ өнімдерін өндірудің іргелі және ғылыми негіздері туралы білімді қолданады
- Тамақ өнімдері мен құрамажемдерді байыту үшін тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібінің қайталама шикізат ресурстарын пайдаланады
- Тамақ өнімдерінің негізгі топтарын өндіруде шикізатты қайта өңдеудің инновациялық технологиялары мен наноқұрылымды материалдарды пайдаланады
- Дәстүрлі және дәстүрлі емес шикізат түрлерін пайдалана отырып, жаңа замаңғы тамақ өнімдерін өндіру технологиясында білімін қолданады
- Қауіпсіз және жоғары сапалы тамақ өнімдерін шығару үшін улылығын төмендету және жою әдістерін қолданады
- Функционалдық өнімдерді жасау үшін комбинирленген тамақ өнімдерін құрастырудың ғылыми принциптерін қолданады
- Қолданбалы бағдарламалар мен әдіснаманы пайдалана отырып, кәсіби қызметте математикалық модельдеу әдістерін жасанды интеллект элементтерімен және жаңа технологиялық машиналар қолданады.